JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121212/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121212/263901-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Usługi dozoru oraz ochrony mienia i osób obiektów pozostających w Zasobie Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 263901 - 2012; data zamieszczenia: 12.12.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu , ul. Mińska 60, 54-610 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 356 39 19, faks 71 357 90 97.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.anr.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowa Osoba Prawna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi dozoru oraz ochrony mienia i osób obiektów pozostających w Zasobie Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie dozoru oraz ochrony mienia i osób obiektów pozostających w Zasobie Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu w tym min:
- ochrona i dozór bezpośredni pomieszczeń użytkowych i mienia znajdującego się w dyspozycji Zamawiającego przed niepożądanym działaniem osób trzecich
- ochrona, w sytuacjach szczególnego zagrożenia życia i zdrowia pracowników Zamawiającego przebywających na terenie objętym umową. Za sytuacje szczególnego zagrożenia uznaje się w szczególności:
-	rabunek w obiekcie chronionym
-	kradzież z włamaniem
-	zdarzenia losowe
Przedmiot zamówienia podzielono na 20 części (przedmiotów), przedmioty od 1 do 12 - usługi ochrony całodobowej, przedmioty od 13 do 20 - usługi dozoru (3 razy w tygodniu):

Przedmiot 1
Budynek pałacu, budynek garażu wraz z parkiem	34/19 34/20	Legnica	Legnica

Budynek biurowy (pałac) w Legnicy przy ul. Jaworzyńskiej 199 wybudowany w 1889r. wraz z garażem i przyległym parkiem zlokalizowane na działkach nr 34/19 i 34/20 obręb Ludwikowo. Dach stromy czterospadowy pokryty płytkami karo, więźba kleszczowo stolcowa. Stropy: piwnica,- odcinkowe, powyżej drewniane. Ściany murowane z cegły.
Budynek wyposażony jest w instalacje: elektryczną, wodno-ściekową, CO, gazową, sieci telefoniczną i komputerową, w budynku zlokalizowana jest kotłownia.
Budynek dwukondygnacyjny ze strychem, całkowicie podpiwniczony (piwnica, parter, I piętro oraz strych). 

Piwnica:
Osiem pokoi (archiwum), klatka schodowa, pomieszczenie gospodarcze, węzeł sanitarny, komórka techniczna, korytarz II, korytarz I.
Parter:
Siedem pokoi biurowych, korytarz-hall, pomieszczenie gospodarcze, przedsionek, umywalnia, klatka schodowa oraz dwa pomieszczenia sanitarne.
I piętro:
Osiem pokoi biurowych, korytarz, pomieszczenie serwerowi, jedno pomieszczenie sanitarne, klatka schodowa, kserograf.
Obiekt nie jest ogrodzony. Pomieszczenia budynków są zabezpieczone przed dostępem osób trzecich. Budynki są oświetlone. Ochrona obiektów będzie się odbywać w godz. Od 15:30 do 7:30 od poniedziałku do piątku, a w dni wolne od pracy - całodobowo. Pracownicy ochrony będą zobligowani pełnić służbę w budynku pałacu oraz będą wykonywać obchody całego obiektu przeznaczonego do dozoru.
Zamawiający udostępni pracownikom dozoru pomieszczenie (barak), które nie stanowi pomieszczenia socjalno-bytowego, do pomieszczenia doprowadzona jest energia elektryczna.

W  budynku pracują na dzień przygotowywania opisu zamówienia : 32 osoby

Przedmiot 2
Budynek biurowy z parkingiem samochodowym	300/36 	Rakowice Wielkie 15	Lwówek Śląski

Budynek wybudowany w latach sześćdziesiątych dwudziestego wieku. Budynek wyposażony jest w instalację: elektryczną, wodno-ściekową, co, sieci telefoniczną i komputerową, w budynku zlokalizowana jest kotłownia.
Budynek dwukondygnacyjny ze strychem nad częścią obiektu, częściowo podpiwniczony (piwnica, parter, I piętro oraz strych). 
Od strony wejścia głównego znajduje się teren przeznaczony na parking samochodów służbowych, od strony frontowej i od strony podwórza parking dla samochodów prywatnych osób zatrudnionych w firmie i interesantów.

Piwnica:
Wejście do piwnicy schodami z części budynku od strony podwórza. 
Parter: 
Wejście główne:
Przedsionek, korytarz- holl, trzy pomieszczenia gospodarcze, dwie toalety w tym jedna z umywalnią,
składnica akt - łącznie trzy pomieszczenia, toaleta, pomieszczenie gospodarcze.
Klatka schodowa.
Wejście od podwórza:
Cztery pokoje biurowe, korytarz-hall, dwie toalety, umywalnia, klatka schodowa.
I piętro:
Część od wejście głównego:
Dwanaście pokoi biurowych, korytarz - holl, pomieszczenie serwerowni, pomieszczenie składnicy akt, pomieszczenie informatyków, dwa sekretariaty, dwie toalety, pokój socjalny/ śniadaniowy z zlewozmywakiem, schody - 5 stopni.
Część od podwórza: 
Sześć pokoi biurowych, korytarz - holl.

Ochrona obiektów będzie się odbywać w godz. Od 15:30 do 7:30 od poniedziałku do piątku, a w dni wolne od pracy - całodobowo.
Przedmiot 3
Budynek pałacu i obiektów gospodarczych	339/13	Mikułowa	Sulików

Usługa ochrony ma być wykonywana całodobowo. Zamawiający nie udostępni pracownikom ochrony pomieszczenia.

Przedmiot 4
Budynki gospodarcze	1/25, 1/28, 1/29, 1/30	Jelenia Góra 
ul. Goduszyńska	Jelenia Góra

Przedmiotem zamówienia jest całodobowa ochrona terenu zabudowanego znajdującego się na działkach nr 1/25, 1/28, 1/29, 1/30 AM 10 w Jeleniej Górze przy ul. Goduszyńskiej, o łącznej powierzchni działek 1,6437 ha. 
Wykaz obiektów będących przedmiotem ochrony:
- na działce nr 1/25 - stodoła, magazyn zbożowy z dobudówką, budynek gospodarczy, dobudówka - budynek socjalny, budynek płatkarni, wiata przy budynku płatkarni, portiernia, oświetlenie bazy (fragmentaryczne).
- na działce nr 1/28 - droga - utwardzona nawierzchnia tłuczniowa i częściowo z płyt betonowych, szambo 3 komorowe, studzienka rewizyjna.
- na działce nr 1/29 - zbiornik przeciwpożarowy, ogrodzenie, ujęcie wody do myjni, magazyn stacji paliw, stacja paliw (trzy zbiorniki podziemne, dystrybutor, wiata nad dystrybutorem, ogrodzenie).
- na działce nr 1/30 - stodoła z przybudówką, budynek warsztatu, przybudówka do warsztatu, , garaż, szopo-garaż, rampa - część myjni.

Zamawiający nie udostępni pracownikom ochrony pomieszczenia.

Przedmiot 5
Budynek mieszkalny 	406/13	Łomnica ul. Świerczewskiego 160B 	Mysłakowice

Usługa ochrony ma być wykonywana całodobowo. Zamawiający udostępni pracownikom ochrony pomieszczenie.

Przedmiot 6
Folwark Tyńczyk Legnicki	102	Tyńczyk Legnicki	Krotoszyce

- obiekt jest ogrodzony,
- obiekt jest oświetlony,
- do obiektu doprowadzona jest energia elektryczna,
- obiekt stanowi zwartą zabudowę folwarczną w skład której wchodzą: budynek mieszkalny - Pałac, budynek hydroforni, dwie stodoły, stajnia-magazyn, garaże, wiata na maszyny, warsztat, budynek gospodarczy, waga wozowa, magazyn paliw,
- budynki są zabezpieczone przed dostępem osób trzecich,
- w budynku pałacu znajduje się pomieszczenie które nie stanowi pomieszczenia  socjalno- bytowego.  
       Zamawiający udostępni to pomieszczenie pracownikom dozoru. Do pomieszczenia doprowadzona jest energia elektryczna.

Przedmiot 7
Obiekty byłej fermy  trzody chlewnej  	84/4,
84/2,
95/1	Nowa Wieś Legnicka	Legnickie Pole

- obiekt ogrodzony,
- do obiektu doprowadzona jest energia elektryczna,
- obiekt składa się z min. następujących budynków: magazyn suszu, dwie wiaty, budynek kwarantanny,  wychowalnia loszek, 8 budynków chlewni, wieża ciśnień, budynek wielofunkcyjny, pomieszczenie socjalne, budynek kotłowni, przepompownia oleju, mieszalnia pasz, magazyn koncentratu, silosy paszowe 38 szt., 5 zbiorników paliwa, budynek uzdatniania komponentów, budynek mieszania komponentów.
- Zamawiający udostępni pracownikom dozoru pomieszczenie które nie stanowi  
  pomieszczenia socjalno-bytowego. Do pomieszczenia doprowadzona jest energia  elektryczna.

Przedmiot 8
Obiekt Świnino - pałac + obiekty gospodarcze	193/11, 195/6, 180/2 	Świnino	Grębocice
- obiekt nie posiada pełnego ogrodzenia,
- do obiektu doprowadzona jest energia elektryczna,
- obiekt składa się między innymi z:
- działka 193/11 - budynek garaży, budynek kuźni, dwa zbiorniki murowane, magazyn nawozowy, dwa magazyny zbożowe, budynek magazynu, budynek sterowni, budynek pałacu, dwie wagi wozowe, silosy zbożowe, ogrodzenie z siatki,
- działka 180/2 - stacja paliw, silos na kiszonkę, budynek suszarni, 
- działka 195/6 - budynek hydroforni.
- Zamawiający udostępni pracownikom dozoru pomieszczenie które nie stanowi  
  pomieszczenia socjalno-bytowego. Do pomieszczenia doprowadzona jest energia  elektryczna.

Przedmiot 9
Zespół pałacowo - parkowy w Pyszczynie	180/37	Pyszczyn	Żarów

a/ pałac,
b/ teatr,
c/ oficyna, 
d/ pomieszczenia gospodarcze, 
pomieszczenia budynków są zabezpieczone przed dostępem osób trzecich,
obiekt jest częściowo ogrodzony,
do obiektu doprowadzona jest energia elektryczna.
Zamawiający udostępni pracownikom dozoru pomieszczenie, które nie stanowi pomieszczenia socjalno-bytowego.

Przedmiot 10
Obiekt zabytkowy w Ścinawce Górnej (byłe gospodarstwo Sarny	404/46	Ścinawka Górna	Radków

a/ budynek mieszkalny 40C (nr inwentarzowy 29/165),
b/ budynek mieszkalny 40F (nr inwentarzowy 22/165),
c/ obora (nr inwentarzowy 72/180),
d/ magazyn maszyn (nr inwentarzowy 70/180),
e/ budynek mieszkalny 40B,
f/ spichlerz (nr inwentarzowy 73/180),
g/ budynek mieszkalny 40 A (nr inwentarzowy 27/165),
h/ budynek mieszkalny 40D (nr inwentarzowy 25/165),
i/ budynek mieszkalny 40E (nr inwentarzowy 26/165),
j/ budynek mieszkalny - pałac (nr inwentarzowy 24/165),
k/ magazyn zbożowy (nr inwentarzowy 76/180),
l/ warsztat mechaniczny (nr inwentarzowy 67/187),
ł magazyn nawozów (nr inwetaryzacyjny 61/180),
m/ stodoła (nr inwentarzowy 69/180),
obiekt nie jest ogrodzony. Do budynków mieszkalnych doprowadzona jest energia elektryczna,
Zamawiający udostępni pracownikom dozoru pomieszczenie które nie stanowi pomieszczenia socjalno-bytowego.

Przedmiot 11
kontenery mieszkalne	 8/13	Wysoka	Wrocław

teren ogrodzony, oświetlony, kontenery w pełni wyposażone, doprowadzona woda energia 
kontenery mieszkalne w ilości 5 szt.

Przedmiot 12
obiekty po gospodarstwie Przyborów (w tym pałac i budynek mieszkalny)	247/13	Przyborów, Małowice	Wińsko

1) garaże na ciągniki 24162/567/181
2) wiata na maszyny 24163/579/181
3) obora 24165/034/182
4) jałownik 24166/037
5) obora i magazyn zbożowy 24167/038/182
6) jałownik 24168/039/182
7) obora 24169/041/182
8) warsztaty 24178/021/181
9) magazyn zbożowy 24183/027/181
10) magazyn śrutowania 24184/028/181
11) chlewiki 24185/029/181
12) budynek gospodarczy 24186/030/181
13) magazyn nawozów 24187/032/
14) chlewiki pracownicze 24188/033/181
15) szopa na nawozy 24205/014/180
16) stodoła 24206/015/180
17) stodoła 24207/017/180
18) Budynek mieszkalny - pałac 24239/003/162
19) budynek mieszkalny 24241/005/165
oraz pozostałe elementy jak sieć energetyczna, silosy, waga wozowa, zbiorniki na paliwo
teren nie posiada oświetlenia, jest nieogrodzony

Przedmiot 13
Była ferma trzody chlewnej	27/8,
27/5 	Dzików	Gaworzyce

- do obiektu nie jest doprowadzona energia elektryczna,
-  obiekt ogrodzony,
- Zamawiający udostępni pracownikom dozoru pomieszczenie które nie stanowi, pomieszczenia socjalno - bytowego. 
Obiekt składa się z:
- działka 27/5 - budynek socjalny, śluza dezynfekcyjna, dwa zbiorniki,  
- działka 27/8 -  budynek padłych sztuk, magazyn paszowy, budynek chlewni, budynek agregatorni.

obiekt	działka	miejscowość	gmina
Budynki i budowle po byłym zakładzie rolnym Modła	537/11	Modła	Gromadka

5232/018/115 Warsztat - Modła
5210/032/136 Hydrofornia - Modła
021/180 Magazyn nawozów - Modła-dz.537/11
5235022/180 Stodoła - Modła
5236/023/180 Stodoła - Modła
5238/025/136 Magazyn zbożowy - Modła
027/181 Stolarnia - Modła
30987/029/182 Obora - Modła
125-660 Budynek wagi  - Modła
Bez numeru Budynek gospodarczy (zlewnia mleka) - Modła
Bez numeru Budynek gospodarczy  - Modła
nieruchomość cześciowo ogrodzona - brak oświetlenia

Przedmiot 14
Chlewnia - obiekt zabytkowy	705/1
705/2	Zaręba	Siekierczyn

Numer rw.705/182 Chlewnia, dz nr 705/2- Zaręba
707/182 Budynek gospodarczy (chlewnia), dz nr 705/1 - Zaręba
 oświetlenie, ogrodzenie - brak
obiekt	działka	miejscowość	gmina
obora, spichlerz, kuźnia - obiekty zabytkowe	1/47
1/28	Szyszkowa	Leśna

Magazyn zbożowy nr ew.711-108- dz. 1/47 Szyszkowa 
Kuźnia - stolarnia, nr ew. 4031/180- dz. 1/28 Szyszkowa 
teren ogrodzony, oświetlenie uliczne
obiekt	działka	miejscowość	gmina
folwark :obieky wraz z częścią mieszkalną - Zabytek	233/2
241/7	Kraszowice	Bolesławiec

027/183 Obora z cz. mieszkalną - Kraszowice  dz. 233/2
014/180 Stodoła - Kraszowice dz. 241/7
teren częściowo ogrodzony
obiekt	działka	miejscowość	gmina
pałac i obiekty gospodarcze	339/12	Mikułowa	Sulików

W skład majątku nieruchomości wchodzą:
Lp. Nazwa  środka trwałego Numer inwentarzowy
1. pałac 165/20050
2. budynek mieszkalny 165/2004
3. jałownik 180/20051
4. budynek gospodarczy 181/20013
5. budynek gospodarczy- cielętnik 181/20016
6. komórki lokatorskie 181/20034
7. budynek gospodarczy - kuźnia 181/20039
8. chlewnia - cielętnik 181/20046
9. obora 182/20040
10. cielętnik - stodoła 182/20044
11. budynek gospodarczy - obora 182/20048
12. budynek wagi 182/20073
13. obora 182/20074
14. waga wozowa - niekompletna 660/10122
15. szopa 182/20043
16. budynek gospodarczy komórki 
17. silosy, zbiorniki na gnojowicę, hydrofornia, place i drogi, fontanna, magazyn oleju wodociąg głębinowy  
Teren wokół nieruchomości jest częściowo ogrodzony. 
Nieruchomość nie ma dostępu do wody i instalacji elektrycznej.

Przedmiot 15
obiekty gospodarcze	1/25
1/28
1/29
1/30	Jelenia Góra
ul. Goduszyńska	Jelenia Góra

Skład majątku : 
działka 1/25 
stodoła; magazyn zbożowy z dobudówką; budynek gospodarczy; dobudówka - bud. socjalny; budynek płatkarni; wiata przy bud. Płatkarni; portiernia; oświetlenie bazy (fragmentaryczne)
działka 1/28 
 droga - utwardzona nawierzchnia  tłuczniowa i częściowo z płyt  betonowych; szambo 3 komorowe; studzienka rewizyjna; 
działka 1/29
zbiornik przeciwpożarowy; ogrodzenie ; ujęcie wody do myjni; magazyn stacji paliw; stacja paliw (trzy zbiorniki podziemne, dystrybutor, wiata nad     dystrybutorem, ogrodzenie)
działka 1/30
stodoła z przybudówką; budynek warsztatu; przybudówka do warsztatu; garaż; szopo - garaż; rampa - część myjni


obiekt Gorzanowice budynki mieszkalne	222/7
222/8	Gorzanowice	Bolków

gospodarstwo w części ogrodzone

obiekt	działka	miejscowość	gmina
Młyn ul. Chrobrego	220/4	Wojcieszów	Wojcieszów

Młyn znajduje się przy głównej ulicy w mieście, zamknięty, zabezpieczony.

Przedmiot 16
Była ferma Golińsk	217/2
134/4	Golińsk	Mieroszów

a/ budynek wielofunkcyjny (nr inwentarzowy 17098/030/182),
b/ magazyn zbożowy (nr inwentarzowy 17092/034/182),
c/ stodoła - adaptacja (nr inwentarzowy 17091/033/182), 
d/ rampa (nr inwentarzowy 17076/166/220),
e/ garaż (nr inwentarzowy 17097/040/182),
f zbiornik p.poż (nr inwentarzowy 17079/284/600),
g/ stodoła (nr inwentarzowy 17096/039/182),
h/ magazyn zbożowy (nr inwentarzowy 17095/038/182),
i/ budynek opasowy (nr inwentarzowy 17089/031/182),
j/ budynek opasowy (Ne inwentarzowy 17090/032/182),
k/ budynek gospodarczy - obora (nr inwentarzowy 17093/036/182),
l/ obiekt jest częściowo ogrodzony,
ł obiekt odłączony od sieci elektrycznej.
Budynki nie są zabezpieczone przed dostępem osób trzecich, za wyjątkiem: garażu (nr inw. 17097/040/182) oraz budynku gospodarczego - obora (nr inw. 17093/036/182). 
Brak pomieszczeń socjalno - bytowych.

obiekt	działka	miejscowość	gmina
Byłe gospodarstwo rolne w Podtyniu	61/6	Podtynie	Kłodzko

Budynki mieszkalne nr 4, 4a i 4c, 
silos na kiszonkę nr inwent. 15654/386/205, 
magazyn ogólny nr inwent. 15682/001/132, 
stodoła nr inwent. 15684/050/131, 
chlew nr inwent. 15648/097/182, 
obora - komórki nr inwent. 15649/098/182, 
obora główna nr inwent. 15650/099/182, 
obora nr inwent. 15651/100/182, 
warsztaty nr inwent. 15652/101/181, 
paszarka nr inwent. 15653/121/181, 
stodoła nr inwent. 15683/049/180 oraz 
budynek gospodarczy nr inwent. E-25. 
Część gospodarcza obiektów  jest zabezpieczona przed dostępem osób trzecich. W obiekcie brak jest energii elektrycznej oraz pomieszczenia socjalno - bytowego. Nieruchomość nie jest ogrodzona.

Obiekt byłej gorzelni w Gorzuchowie	130/6
130/8	Gorzuchów	Kłodzko

Budynek gorzelni  nr inwent. 15813/01/1/101, 
silos na ziemniaki nr inwent. 15816/03/01/202, 
magazyn nr inwent. 15814/02/01/181, 
komin przemysłowy nr inwent. 15815/04/1/295, 
waga wozowa nr inwent. 15835/054/4/660.
Budynek gorzelni jest zabezpieczony przed dostępem osób trzecich, pozostałe nie. Nieruchomość ogrodzona. Brak energii elektrycznej oraz pomieszczenia socjalno - bytowego.

obiekt	działka	miejscowość	gmina
Obiekt byłej gorzelni w Gorzanowie	454/13	Gorzanów	Bystrzyca Kłodzka

magazyn ogólny nr inwent. 30096/003, 
magazyn zbożowy nr inwent. 30095/002, 
budynek gospodarczy nr inwent. 30100/385, 
komin przemysłowy 30089/010, 
ogrodzenie z prefabrykatów 30090/011. 
Do obiektu doprowadzona jest energia elektryczna, budynek jest zabezpieczony przed dostępem osób trzecich.
Brak pomieszczeń socjalno - bytowych.

obiekt	działka	miejscowość	gmina
Byłe gospodarstwo rolne w Starym Wielisławiu	60/2	Stary Wielisław 	Kłodzko

magazyn nawozowy nr inwent. 15884/024/136, 
magazyn zbożowy nr inwent. 15904/022/138, 
wiata nr inwent. 15883/2/290/18, 
obora nr inwent. 15885/021/180, 
warsztat nr inwent. 15889/028/180, 
stodoła nr inwent. 15905/023/180.
Nieruchomość jest częściowo ogrodzona - od głównej drogi. 
Brak jest energii elektrycznej oraz pomieszczenia socjalno-bytowego.

Przedmiot 17
Budynki i plac	188/8 	Marszowice	Oława

1) garaż 24011/014/11
2) magazyn nawozów 23994/1841/13
3) cielętnik 23699/2141/18
4) obora rusztowa 23717/1241/18
5) obora jałownik 23728/1741/18
6) obora 23749/1041/18
7) stelmacharnia 23811/1641/18
8) stodoła 23844/1341/18
9) stodoła 23846/1441/18
10) szopa na narzędzia 23873/0841/18
11) szopa 23875/0941/18
12) magazyn zbożowy 23995/2041/13
oraz pozostałe obiekty na terenie jak zbiornik p.poż, linia energetyczna, drogi, place.
Teren nie jest ogrodzony ani oświetlony.

obiekt	działka	miejscowość	gmina
Byłe gospodarstwo Roztocznik	196/31
196/32
196/33
194/2	Roztocznik	Dzierżoniów

a/ stodoła (nr inwentarzowy 120/180
b magazyn zbożowy (nr inwentarzowy 110/132)
c/ stodoła - magazyn (nr inwentarzowy 122/180)
d/ magazyn części zamiennych (nr inwentarzowy 129/181)
e/ warsztat (nr inwentarzowy 132/195)
f/ kiosk - magazyn paliw (nr inwentarzowy 161/125)
g/ wiata na sprzęt (nr inwentarzowy 402/180)
h/ obora murowana (nr inwentarzowy 123/182)
i/ budynek mieszkalno - biurowy (nr inwentarzowy 114/165)
j/ 2 zbiorniki paliw,
do obiektu doprowadzona jest energia elektryczna,
 budynki są częściowo zabezpieczone przed dostępem osób trzecich.
Brak pomieszczeń socjalno - bytowych.

obiekt	działka	miejscowość	gmina
obiekty byłej fermy i plac	21/55 	Mikoszów	Strzelin

1) budynek stacji transformatorów 
2) budynek biurowy 
3) obora 
4) komórka 
5) wypajalnia cielą 
6) budynek wagowy
7) silos paszowy 
8) punkt przyjęcia 
9) magazyn stodoła 
10) wiata na sprzęt 
11) cielętnik chlewnia 
oraz pozostałe obiekty na fermie jak zbiorniki na ścieki, sieci energetyczne, plac, transformatory, waga wozowa
teren jest ogrodzony, brak oświetlenia.

obiekt	działka	miejscowość	gmina
pałac, budynki gospodarcze, plac	 99/17	Strużyna	Przeworno

1) magazyn na oleje 108/001701
2) budynek gospodarczy 108/001711
3) wychowalnia cieląt 253/182
4) bud. mieszkalny - pałac 105/165
teren nieogrodzony, nieoświetlony

obiekt	działka	miejscowość	gmina
Była baza transportu, magazyny, warsztaty 	30/19 do numeru 30/30 	Głęboka	Strzelin

1) Garaże 18325/800/115 dz. 30/27
2) garaże 18326/802/115 dz. nr 30/28
3) Hala warsztatu 18327/003/116 dz. 30/25
4) Hala warsztatu 18328/795/116 dz. 30/27
5) zadaszenie wiaty 18313/931/299 dz. 30/23, 30/19
6) magazyn części zamiennych  18329/796/131 dz. 30/26
7) magazyn środków chemicznych 18330/797/131 dz. 30/22
8) stacja paliw 18332/803/21 dz. 30/19
9) zbiorniki podziemne 18333/845/221 dz. 30/19
10) budynek administracyjno - socjalny 18331/798/145 dz. nr 30/24
11) budynek portierni 108/000747 dz. 30/23
 oraz pozostałe budowle :ogrodzenie, drogi, place, ujęcie wody, rampa, sieci na terenie bazy.
Teren jest ogrodzony, brak oświetlenia

Przedmiot 18
Obiekty po gospodarstwie Kalinowa : stodoła, garaż, magazyn zbożowy, obora, jałowniki, kuźnia, warsztat	1/49	Zabrodzie	Kąty Wrocławskie

Teren częściowo ogrodzony (od strony ulict, brak oświetlenia. Obiekty : 
1) Warsztat 9/28/Z/100
2) Garaż z rampą 1/16/Z/11
3) Magazyn paliw 21/41/Z/13
4) Stacja paliw z dystrybutorem 1134/Z/221
5) Suszarnia podłogowa 1/21/Z/136
6) Magazyn nawozów 3/23/Z/180
7) Magazyn nawozów z silosem 1/17/Z/180
8) Jałownik-kuźnia-magazyn 15/35/Z/180
9) Cielętnik na 60 sztuk 20/40/Z/180
10) Stajnia - garaż 11/30/Z/180
11) Silos 5-komorowy 6/Z/205
12) Portiernia 1189/Z/195
13) Ujęcie wody 2/Z/235
14) Baterie silosów 16 szt. 001/477
oraz pozostałe obiekty jak instalacje, ogrodzenie, drogi, place

Przedmiot 19
Budynek biurowy, gospodarczy, plac	94/21 	Krościna Mała	Prusice

1) magazyn zbożowy 25830/030/136
2) magazyn paszowy 25831/031/136
3) stodoła 25832/038/180
4) stodoła 25833/39/180
5) stodoła 25834/042/180
6) stodoła 25835/043/180
7) stolarnia 25837/044/180
8) chlewik 25838/048/180
9) obora 25839/083/180
10) chlewnia 25841/068/182
11) stajnia 25842/069/180
12) budynek administracyjny 25839/391/161 
13) silos 4komorowy 104/000181
oraz pozostałe obiekty jak waga wozowa, instalacje, zbiorniki
teren ogrodzony, brak oświetlenia

obiekt	działka	miejscowość	gmina
stodoła, warsztat, biura, obora, podwórko 	 33/1	Boraszyce Wielkie	Wińsko

1) magazyn materiałów pędnych 24274/037/131
2) magazyn zbożowy 24275/719/136
3) silos 24331/515/202
4) stodoła 24276/006/180
5) stodoła warsztat 24277/026/180
6) stodoła 24278/029/180
7) obora 2482/040/181
8) stajnia magazyn 24283/038/182
teren ogrodzony i oświetlony

Przedmiot 20
Pałac i budynki gospodarcze	164/14 	Wilka	Sulików

1)	stajnia - nr inwent. 70035/182
2)	obora - nr inwent. 70036/182
3)	magazyn zbożowy - nr inwent. 70064/136
4)	magazyn nawozowy - nr inwent. 70068/132
5)	kuźnia - szopa - nr inwent. 70078/180
6)	obora - nr inwent. 70081/182
7)	silos na kiszonkę - nr inwent. 70087/202
8)	silos na kiszonkę - nr inwent. 70089/202
9)	budynek wagi wozowej - nr inwent. 70067/195
10)	budynek mieszkalny - pałac - nr inwent. 70009/165
11)	zewnętrzna sieć wodna - nr inwent. 70095/235
12)	studnia wiercona - nr inwent. 70102/255
13)	szambo - nr inwent. 70604/258
14)	droga - nr inwent. 70098/242
15)	drogi i place - nr inwent. 70113/242
16)	droga - nr inwent. 70599/242
17)	melioracje łąk i pastwisk - nr inwent. 70004/010
18)	melioracje rolne - nr inwent. 70600/010
19)	waga wozowa - nr inwent.70142/660.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 20.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a). koncesję określającą zakres i formę prowadzenia usług ochrony mienia i osób udzieloną przez Ministra właściwego do spraw wewnętrznych zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia t.j. DZ.U z 2005 nr 145 poz.1221 z późn. zm.
b) Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 PZP zgodne co do treści z oświadczeniem przedstawionym w załączniku nr 3 Formularza Ofertowego</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a) wykaz wykonanych lub/i wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług całodobowej ochrony mienia i osób. Wymagane jest posiadanie minimalnego doświadczenia: w okresie ostatnich 3 lat tj. wykonywanie usług całodobowej ochrony mienia i osób na rzecz co najmniej trzech Zlecających i w co najmniej trzech obiektach biurowych o powierzchni nie mniejszej niż 2000m2 (dot. przedmiotów od 1 do 12) oraz wykonywanie usług dozoru na rzecz co najmniej trzech Zlecających i w co najmniej trzech obiektach (dot. przedmiotów od 13 do 20) - z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania i odbiorców.
b) Dokumenty potwierdzające bezspornie, że usługi wymienione w wykazie opisanym w pkt. 7.2a zostały wykonane należycie
c) Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 PZP zgodne co do treści z oświadczeniem przedstawionym w załączniku nr 3 Formularza Ofertowego</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług i kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wymagane jest, aby Wykonawca wskazał w ofercie co najmniej jedną osobę posiadającą licencję pracownika ochrony fizycznej pierwszego lub drugiego stopnia, która będzie kierowała pracą grupy pracowników ochrony (Koordynator) oraz pozostałe osoby które będą wykonywać zamówienie. 
b) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia w zakresie ochrony, 
c) Oświadczenie, potwierdzające że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 PZP zgodne co do treści z oświadczeniem przedstawionym w załączniku nr 3 Formularza Ofertowego</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług i kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wymagane jest, aby Wykonawca wskazał w ofercie co najmniej jedną osobę posiadającą licencję pracownika ochrony fizycznej pierwszego lub drugiego stopnia, która będzie kierowała pracą grupy pracowników ochrony (Koordynator) oraz pozostałe osoby które będą wykonywać zamówienie. 
b) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia w zakresie ochrony, 
c) Oświadczenie, potwierdzające że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 PZP zgodne co do treści z oświadczeniem przedstawionym w załączniku nr 3 Formularza Ofertowego</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wymagane jest posiadanie polisy od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę 100 000 na jedno i na wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia.
b) Oświadczenie, potwierdzające że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 PZP zgodne co do treści z oświadczeniem przedstawionym w załączniku nr 3 Formularza Ofertowego</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.anr.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu,ul. Mińska 60, 54-510 Wrocław.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.12.2012 godzina 10:15, miejsce: Kancelaria Zamawiającego Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu,ul. Mińska 60, 54-510 Wrocław.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Ochrona mienia i osób budynku w Legnicy przy ul. Jaworzyńskiej 199 wraz z garażem i przyległym parkiem.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Obiekt nie jest ogrodzony. Pomieszczenia budynków są zabezpieczone przed dostępem osób trzecich. Budynki są oświetlone. Ochrona obiektów będzie się odbywać w godz. Od 15:30 do 7:30 od poniedziałku do piątku, a w dni wolne od pracy - całodobowo. Pracownicy ochrony będą zobligowani pełnić służbę w budynku pałacu oraz będą wykonywać obchody całego obiektu przeznaczonego do dozoru.
Zamawiający udostępni pracownikom dozoru pomieszczenie (barak), które nie stanowi pomieszczenia socjalno-bytowego, do pomieszczenia doprowadzona jest energia elektryczna..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Ochrona mienia i osób w budynku wraz z parkingiem samochodowym w Rakowicach Wielkich 15.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ochrona obiektów będzie się odbywać w godz. Od 15:30 do 7:30 od poniedziałku do piątku, a w dni wolne od pracy - całodobowo..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Ochrona mienia w budynku pałacu i obiektach gospodarczych w Mikułowie, dz. nr 339/13.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługa ochrony ma być wykonywana całodobowo. Zamawiający nie udostępni pracownikom ochrony pomieszczenia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Ochrona mienia w budynkach gospodarczych w Jeleniej Górze przy ul. Goduszyńskiej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługa ochrony ma być wykonywana całodobowo. Zamawiający nie udostępni pracownikom ochrony pomieszczenia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Ochrona mienia w budynku mieszkalnym w Łomnicy przy ul. Świerczewskiego 160B.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługa ochrony ma być wykonywana całodobowo. Zamawiający udostępni pracownikom ochrony pomieszczenie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Ochrona mienia w folwarku Tyńczyk Legnicki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamawiający udostępni to pomieszczenie pracownikom dozoru. Do pomieszczenia doprowadzona jest energia elektryczna..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Ochrona mienia w obiekcie byłej fermy trzody chlewnej w Nowej Wsi Legnickiej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamawiający udostępni pracownikom dozoru pomieszczenie które nie stanowi  
  pomieszczenia socjalno-bytowego. Do pomieszczenia doprowadzona jest energia  elektryczna..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Ochrona mienia w budynku pałacu wraz z obiektami gospodarczymi w Świninie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamawiający udostępni pracownikom dozoru pomieszczenie które nie stanowi  
  pomieszczenia socjalno-bytowego. Do pomieszczenia doprowadzona jest energia  elektryczna..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Ochrona mienia w zespole pałacowo-parkowym w Pyszczynie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamawiający udostępni pracownikom dozoru pomieszczenie, które nie stanowi pomieszczenia socjalno-bytowego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Ochrona mienia budynku zabytkowego w Ścinawce Górnej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamawiający udostępni pracownikom dozoru pomieszczenie które nie stanowi pomieszczenia socjalno-bytowego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Ochrona mienia kontenerów mieszkalnych w Wysokiej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> teren ogrodzony, oświetlony, kontenery w pełni wyposażone, doprowadzona woda energia 
kontenery mieszkalne w ilości 5 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Ochrona mienia obiektów po gospodarstwie Przyborów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> teren nie posiada oświetlenia, jest nieogrodzony.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Ochrona mienia byłej fermy trzody chlewnej w Dzikowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - do obiektu nie jest doprowadzona energia elektryczna,
-  obiekt ogrodzony,
- Zamawiający udostępni pracownikom dozoru pomieszczenie które nie stanowi, pomieszczenia socjalno - bytowego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Ochrona mienie chlewni w Zarębie - obiekt zabytkowy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Numer rw.705/182 Chlewnia, dz nr 705/2- Zaręba
707/182 Budynek gospodarczy (chlewnia), dz nr 705/1 - Zaręba
 oświetlenie, ogrodzenie - brak.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Ochrona w Mikułowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Skład majątku : 
działka 1/25 
stodoła; magazyn zbożowy z dobudówką; budynek gospodarczy; dobudówka - bud. socjalny; budynek płatkarni; wiata przy bud. Płatkarni; portiernia; oświetlenie bazy (fragmentaryczne)
działka 1/28 
 droga - utwardzona nawierzchnia  tłuczniowa i częściowo z płyt  betonowych; szambo 3 komorowe; studzienka rewizyjna; 
działka 1/29
zbiornik przeciwpożarowy; ogrodzenie ; ujęcie wody do myjni; magazyn stacji paliw; stacja paliw (trzy zbiorniki podziemne, dystrybutor, wiata nad     dystrybutorem, ogrodzenie)
działka 1/30
stodoła z przybudówką; budynek warsztatu; przybudówka do warsztatu; garaż; szopo - garaż; rampa - część myjni.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Ochrona mienia byłej fermy Golińsk.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a/ budynek wielofunkcyjny (nr inwentarzowy 17098/030/182),
b/ magazyn zbożowy (nr inwentarzowy 17092/034/182),
c/ stodoła - adaptacja (nr inwentarzowy 17091/033/182), 
d/ rampa (nr inwentarzowy 17076/166/220),
e/ garaż (nr inwentarzowy 17097/040/182),
f zbiornik p.poż (nr inwentarzowy 17079/284/600),
g/ stodoła (nr inwentarzowy 17096/039/182),
h/ magazyn zbożowy (nr inwentarzowy 17095/038/182),
i/ budynek opasowy (nr inwentarzowy 17089/031/182),
j/ budynek opasowy (Ne inwentarzowy 17090/032/182),
k/ budynek gospodarczy - obora (nr inwentarzowy 17093/036/182),
l/ obiekt jest częściowo ogrodzony,
ł obiekt odłączony od sieci elektrycznej.
Budynki nie są zabezpieczone przed dostępem osób trzecich, za wyjątkiem: garażu (nr inw. 17097/040/182) oraz budynku gospodarczego - obora (nr inw. 17093/036/182). 
Brak pomieszczeń socjalno - bytowych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> Ochrona mienia budynków i pałacu w Marszowicach.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) garaż 24011/014/11
2) magazyn nawozów 23994/1841/13
3) cielętnik 23699/2141/18
4) obora rusztowa 23717/1241/18
5) obora jałownik 23728/1741/18
6) obora 23749/1041/18
7) stelmacharnia 23811/1641/18
8) stodoła 23844/1341/18
9) stodoła 23846/1441/18
10) szopa na narzędzia 23873/0841/18
11) szopa 23875/0941/18
12) magazyn zbożowy 23995/2041/13
oraz pozostałe obiekty na terenie jak zbiornik p.poż, linia energetyczna, drogi, place.
Teren nie jest ogrodzony ani oświetlony..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> Ochrona mienia obiektów po gospodarstwie Kalinowa w Zabrodziu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Teren częściowo ogrodzony (od strony ulict, brak oświetlenia. Obiekty : 
1) Warsztat 9/28/Z/100
2) Garaż z rampą 1/16/Z/11
3) Magazyn paliw 21/41/Z/13
4) Stacja paliw z dystrybutorem 1134/Z/221
5) Suszarnia podłogowa 1/21/Z/136
6) Magazyn nawozów 3/23/Z/180
7) Magazyn nawozów z silosem 1/17/Z/180
8) Jałownik-kuźnia-magazyn 15/35/Z/180
9) Cielętnik na 60 sztuk 20/40/Z/180
10) Stajnia - garaż 11/30/Z/180
11) Silos 5-komorowy 6/Z/205
12) Portiernia 1189/Z/195
13) Ujęcie wody 2/Z/235
14) Baterie silosów 16 szt. 001/477
oraz pozostałe obiekty jak instalacje, ogrodzenie, drogi, place.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 19 <b>NAZWA:</b> Ochrona mienia budynku biurowego, gospodarczego i placu w Krościnie Małej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) magazyn zbożowy 25830/030/136
2) magazyn paszowy 25831/031/136
3) stodoła 25832/038/180
4) stodoła 25833/39/180
5) stodoła 25834/042/180
6) stodoła 25835/043/180
7) stolarnia 25837/044/180
8) chlewik 25838/048/180
9) obora 25839/083/180
10) chlewnia 25841/068/182
11) stajnia 25842/069/180
12) budynek administracyjny 25839/391/161 
13) silos 4komorowy 104/000181
oraz pozostałe obiekty jak waga wozowa, instalacje, zbiorniki
teren ogrodzony, brak oświetlenia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 20 <b>NAZWA:</b> Ochrona mienia pałacu i budynków gospodarczych w Wilce.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)	stajnia - nr inwent. 70035/182
2)	obora - nr inwent. 70036/182
3)	magazyn zbożowy - nr inwent. 70064/136
4)	magazyn nawozowy - nr inwent. 70068/132
5)	kuźnia - szopa - nr inwent. 70078/180
6)	obora - nr inwent. 70081/182
7)	silos na kiszonkę - nr inwent. 70087/202
8)	silos na kiszonkę - nr inwent. 70089/202
9)	budynek wagi wozowej - nr inwent. 70067/195
10)	budynek mieszkalny - pałac - nr inwent. 70009/165
11)	zewnętrzna sieć wodna - nr inwent. 70095/235
12)	studnia wiercona - nr inwent. 70102/255
13)	szambo - nr inwent. 70604/258
14)	droga - nr inwent. 70098/242
15)	drogi i place - nr inwent. 70113/242
16)	droga - nr inwent. 70599/242
17)	melioracje łąk i pastwisk - nr inwent. 70004/010
18)	melioracje rolne - nr inwent. 70600/010
19)	waga wozowa - nr inwent.70142/660.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com