JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121213/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121213/509620-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Nr sprawy 182/12
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 euro, nie przekraczającej 200 000 euro na dostawy materiałów budowlanych i elektrycznych dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 509620 - 2012; data zamieszczenia: 13.12.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Mikołaja Kopernika , ul. Pabianicka 62, 93-513 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6895910, 6895912, faks 042 6895911.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kopernik.lodz.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Nr sprawy 182/12
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 euro, nie przekraczającej 200 000 euro na dostawy materiałów budowlanych i elektrycznych dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów budowlanych i elektrycznych .
Przedmiot zamówienia został podzielony na 11 pakietów.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 14.20.00.00-6, 34.92.83.20-7, 44.17.10.00-9, 44.52.30.00-2, 44.19.22.00-4, 44.53.11.00-2, 44.52.31.00-3, 44.17.30.00-3, 44.17.10.00-9, 24.96.10.00-8, 19.50.00.00-1, 19.73.20.00-6, 44.19.00.00-8, 31.68.10.00-3, 31.53.29.20-9, 31.53.29.10-6, 31.32.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 11.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania  warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania  warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania  warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania  warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania  warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004. prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach:
1)	wprowadzenia towaru zmodyfikowanego lub udoskonalonego spełniającego parametry wymagane w SIWZ, pod warunkiem zachowania ceny jednostkowej netto na poziomie nie wyższym, niż produkt objęty zamówieniem początkowym. Ewentualna zmiana towaru może być dokonana na pisemny wniosek Wykonawcy, poprzez zawarcie aneksu w którym dotychczasowy produkt zostanie wykreślony i zastąpiony produktem zmodyfikowanym lub udoskonalonym.
2)	wycofania towaru z produkcji. Wykonawca ma obowiązek zapewnić dostarczenie towaru zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową pod warunkiem zachowania ceny jednostkowej netto na poziomie nie wyższym, niż towar objęty zamówieniem początkowym;
Ewentualna zmiana towaru może być dokonana na pisemny wniosek Wykonawcy, poprzez zawarcie  aneksu mocą którego nastąpi wykreślenie z umowy towaru wycofanego z produkcji i zastąpienie go towarem zamiennym.
3)	podwyższenia stawki podatku VAT przy czym zmianie ulega jedynie cena netto cena brutto pozostaje bez zmian. Nowe stawki będą obowiązywać strony wraz z wejściem w życie przepisów je regulujących. Każdorazowa zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu w formie pisemnej, ewentualnie strony mogą zawrzeć aneks porządkujący na wniosek Zamawiającego.
4)	obniżenia stawki podatku VAT przy czym zmianie ulega jedynie cena brutto cena netto pozostaje bez zmian. Nowe stawki będą obowiązywać strony wraz z wejściem w życie przepisów je regulujących. Każdorazowa zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu w formie pisemnej, ewentualnie strony mogą zawrzeć aneks porządkujący na wniosek Zamawiającego.
5)	zmiany ilości towaru w danej pozycji w danym pakiecie, polegającej na przesunięciu tych ilości między pozycjami, z tym, że wartość brutto całego pakietu nie może ulec zmianie. Zmiana nastąpi w formie pisemnego aneksu do umowy  pod rygorem nieważności
6)	zmiany przedmiotowej/ towaru zamienny jeśli wystąpi przejściowy brak towaru z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu  produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od towaru objętego umową oraz przy zachowaniu ceny jednostkowej, Każdorazowa zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu w formie pisemnej, ewentualnie strony mogą zawrzeć aneks porządkujący na wniosek Zamawiającego.
7)	w przypadku niewyczerpania całości asortymentu określonego w Załączniku nr 1 w terminie na jaki umowa została zawarta, termin ten ulegnie przedłużeniu do 6 miesięcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kopernik.lodz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> WOJEWÓDZKI  SZPITAL SPECJALISTYCZNY
 im. M. Kopernika w Łodzi
Dział Zamówień Publicznych
ul. Pabianicka 62
93-513  Łódź.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.12.2012 godzina 09:00, miejsce: WOJEWÓDZKI  SZPITAL SPECJALISTYCZNY
 im. M. Kopernika w Łodzi
KANCELARIA SZPITALA
ul. Pabianicka 62
93-513  Łódź.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w realizacji niniejszego zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców należy wskazać w treści oferty która część (części) zamówienia powierzona zostanie podwykonawcy (podwykonawcom). W przypadku nie złożenia oświadczenia, Zamawiający uzna, iż Wykonawca zamierza wykonać zadanie samodzielnie.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> PAKIET  1 - materiały budowlane.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Piasek budowlany  + transport	T	30
2.	Żwir   16-32 + transport	T	15.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 14.20.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> PAKIET 2 - Taśmy ochronne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Tasma ochronna TP 100          / odboje ścienne/	mb,	600
2.	Tasma ochronna TP 200          / odboje ścienne/	mb,	650
3.	Narożnik SO 50  /odboje ścienne /	mb.	800
4.	Narożnik So-75 / odboje ścienne /	mb.	800
5.	Elastyczna wykładzina ścienna pcv 	m 2	5000
6.	Klej dyspersyjny do okładzin ściennych z pcv	kg	2000
7.	Poręcz z uchwytami i końcówkami	mb	80.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.92.83.20-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> PAKIET 3 - PŁYTY MEBLOWE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Płyta pilśniowa biała HDF  2,80 x 2,07	szt.	180
2	Płyta pilśniowa buk HDF  2,80 x 2,07	szt.	20
3	 Płyta MDF biała 2,80x2,07	szt.	20
4	Płyta meblowa buk bawaria  2,80 x 2,07	szt.	80
5	Płyta meblowa olcha  2,80 x 2,07	szt.	60
6	Płyta meblowa klon  2,80 x 2,07	szt.	40
7	Płyta OSB  2500 x 1250	szt.	20
8	Obrzeże PCV  buk 0,6 mm. Z klejem   opak. 50 mb.	szt.	60
9	Obrzeże PCV  olcha 0,6 mm. Z klejem   opak. 50 mb.	szt.	60
10	Obrzeże PCV  klon 0,6 mm. Z klejem   opak. 50 mb.	szt.	30
11	Blat meblowy  28 x 60 x 305 	szt.	30
12	Blat meblowy  36 x 60 x 305 	szt.	20.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 44.17.10.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> PAKIET  4  -  OKUCIA  MEBLOWE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Drążek meblowy 90 z uchwytami do szaf	szt	50
2.	Gwoździe 1,5  z dużym łebkiem	kg.	15
3.	Gwoździe budowlane do 3	kg.	30
4.	Konfirmaty  7 x 70 op-100szt.	opak	200
5.	Kółka meblowe  z trzpieniem   8,10mm.	szt	150
6.	Krążki ścierne do szlifierki 60	szt	200
7.	Krążki ścierne do szlifierki 80	szt	200
8.	Listwa boczna blatu  30 x 60 l p	kpl	100
9.	Listawa maskująca blat  2,5mb.	szt	60
10.	Noga do szafek met.chrom 100 z regulacją	szt	200
11.	Noga do blatu 710 chrom       fi 60 z regulacją	szt	100
12.	Noga do blatu 820 chrom       Fi 60 z regulacją 	szt	60
13.	Pałeczki woskowe	szt	50
14.	Prowadnica do szuflad  250	kpl	40
15.	Prowadnica do szuflad  350	kpl	80
16.	Prowadnica do szuflad  400	kpl	25
17.	Prowadnica do szuflad  450	kpl	25
18.	Prowadnicz do szuflad  500	kpl	140
19.	Przelotka 60  różne kolory	szt	100
20.	Ślizgi meblowe podwójne na szpilki	szt	1400
21.	Tuleja drzwiowa biała	szt	60
22.	Uchwyt meblowy metalowy roz.136	szt	500
23.	Wieszak wysuwany 350  do szafy	szt	25
24.	Wsporniki pod półkę  met. 6	szt	2000
25.	Wspornik pod pólkę kątowy z tworzywa na dwa otwory	szt	600
26.	Wkręty do drewna pod krzyżak  różne rozmiary 	kg.	40
27.	Zasuwka meblowa prosta	szt	100
28.	Zaślepka konfirmatu	szt	8000
29.	Zawias nawieszchniowy do szafek	szt	800
30.	Prowadnica do szuflad  400 BLUM	kpl	10
31.	Prowadnica do szuflad  500 BLUM	kpl	10.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 44.52.30.00-2, 44.19.22.00-4, 44.53.11.00-2, 44.52.31.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> PAKIET 5 - PASY KLINOWE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Pasek klinowy 17x10x1700 gumowe	szt.	24
2.	Pasek klinowy 17x10x1600 gumowe	szt.	40
3.	Pasek klinowy 13x10x1832 gumowe	szt.	8
4.	Pasek klinowy 13x10x1632 gumowe	szt.	8
5.	Pasek klinowy 13x8x1430 gumowe	szt.	8
6.	Pasek klinowy 13x10x1400 gumowe	szt.	12
7.	Pasek klinowy 10x8x1600 gumowe	szt.	16
8.	Pasek klinowy 10x8x1347 gumowe	szt.	16
9.	Pasek klinowy 10x8x1287 gumowe	szt.	16
10.	Pasek klinowy 10x8x1237 gumowe	szt.	32
11.	Pasek klinowy 10x8x1187 gumowe	szt.	24
12.	Pasek klinowy 10x8x1112 gumowe	szt.	12
13.	Pasek klinowy 10x8x900 gumowe	szt.	24
14.	Pasek klinowy 10x8x862 gumowe	szt.	12
15.	Pasek klinowy 10x8x825 gumowe	szt.	8
16.	Pasek klinowy 10x6x1237 gumowe	szt.	8.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 44.17.30.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> PAKIET  6 - PŁYNY DO URZADZEŃ KLIMATYZACYJNYCH.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Płyn niezamarzający do -25o C	l	1200.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 44.17.10.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> PAKIET  7 - płyn solarny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Koncentrat płynu solarnego ECO  MPG-P 
do -38°C w pojemnikach plastikowych
a = 10 kg   producent VESTOIL	szt.	20.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.96.10.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Pakiet 8 - Opony i dętki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Łatki na zimno O54, (op. a 30 szt.)	op.	3
2.	Opona 200 x 50	szt.	20
3.	Dętka 24 x 1 ?	szt.	5
4.	Dętka 200 x 50	szt.	20.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 19.50.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Pakiet 9 - Wkłady filtracyjne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Wkład piankowy pionowy utwardzony żywicą do filtrów na urządzenia zimnej wody, H-91C FR wysokości 9 ?  -10 O zew. 3skuteczność filtracji = 1 mikron, średni przepływ 38 l min.	szt.	15.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 19.73.20.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> PAKIET  10 -  SUFITY PODWIESZANE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Profil nośny 3,7 m	szt.	140
2	Profil poprzeczny 1,2 m	szt.	720
3	Profil poprzeczny 0,6 m	szt.	720
4	Profil przyścienny 3,05 m	szt.	180
5	Wieszak 	szt.	550
6	Drut do 350mm	szt.	550
7	Parasolki M 5 x 75	szt.	550
8	Płyty sufitowe 0,6x 0,6 typu Amstrong	m	500.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 44.19.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> PAKIET 11 -ARTYKUŁY ELEKTRYCZNE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Podstawa kanału Legrand DLP 50x105 mm,  nr 0104 22 lub równorzędna	szt. a 2m	11
			
2	Pokrywa  Legrand 1x85 mm,  nr 0105 22 lub równorzędna                         	szt. a 2m	11
			
3	Zaślepka końcowa Legrand    nr 0107 02  lub równorzędna                         	szt. 	10
			
4	Osłona połączenia podstawy kanału Legrand nr 0106 92 lub równorzędna    	szt.	6
			
5	Osłona połączenia pokrywy  Legrand nr 0108 02 lub równorzędna                                	szt.	6
			
6	Uchwyt do osprzętu Legrand Mozaic,  4 moduły, szerokość pokrywy 85 mm, nr 0109 94 lub równorzędny                                                                            	szt.	31
			
7	Gniazdo podwójne sieciowe 4 moduły Legrand Mozaic 2x2P+Z 16A, 230V,          nr 077142 lub równorzędne                                                                             	szt.	31
			
8	Kanał PCV biały 17x15 biały (2 m)  	szt.	20
			
9	Rozłącznik izolacyjny FR304 63A lub równorzędny                                            	szt.	1
			
10	Wyłącznik nadprądowy  S303 C-32 lub równorzędny                                          	szt.	1
			
11	Wyłącznik różnicowonadprądowy P312 C-16-30AC lub równorzędny              	szt.	12
			
12	Wtyczka sieciowa z uziemieniem 2 x 16A PE 230V                                           	szt.	20
			
13	Łącznik jednobiegunowy świecznikowy biały natynkowy 250V 16A IP54       	szt.	10
			
14	Wkładka topikowa BiWts 500V E27 25 A                                                          	szt.	100
			
15	Wkładka topikowa BiWts 500V E27 20 A                                                          	szt.	100
			
16	Wkładka topikowa BiWts 500V E27 16 A                                                          	szt.	100
			
17	Świetlówka liniowa trójpasmowa 36W 230V białą, trzonek G13           długość 1200 mm plus utylizacja                                                                       	szt.	300
			
18	Reflektor halogenowy na statywie 2 x 500 W                                                       	szt.	4
			
19	Żarówka halogenowa liniowa 500W 230V trzonek R7s długość 118 mm           8 szt.	szt.	8
			
20	Taśma izolacyjna 0,13 x 15 x 10m                                                                       30 szt.	szt.	30
			
21	Kabel YKXS 5 x 35                                                                                              60 m                          	m	60.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 31.68.10.00-3, 31.53.29.20-9, 31.53.29.10-6, 31.32.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 6.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com